Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 07:54:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 273 274 275 276 277 278 279 [280] 281 282 283 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4652150 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #13950 Dátum: 2020.06.15 hétfő, 19:16:54 »

Hogy függ össze a kettő? Az egyik a motorburkolat, a másik a trafó. Nem értem

Nekem felcserélték a motorburkolat tartóit annó..., így nem tudták visszarakni a helyére csak máshova. Ez okozhat problémát, hogy nem a trafóra van fogatva?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
MZoli80
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #13951 Dátum: 2020.06.16 kedd, 09:34:46 »

Sziasztok! Egy tapasztalatot osztanék meg: alacsony fordulaton, terhelésen elkezdett rángatni az autó. Gyújtásra gyanakodtam, főleg a gyertyára. NGK gyertya, Tesla gyújtókábelek és Bárdis gyújtótrafó került bele. Mint kiderült a gyújtótrafó volt a ludas. Ezt nem akartam cserélni, gyárit akartam venni az ajánlásotok alapján, de gyorsan meg kellett oldanom, a közelben meg nincs Cromax. Mindenesetre ez csak 6000 Ft volt, gondoltam ha nem lesz jó, akkor sem nagy veszteség. Azóta már több mint 2000 km-t mentem vele, és eddig tökéletesen működik.  A Bárdis ismerősöm mondta, hogy kiszűrték a beszállítóikat, a sajátmárkás cuccoknak is normális beszállítói vannak, nincs velük gond.

Nálam is jelentkezik 1800-2000 fordulat környékén a minimális fordulatszám ingadozás és nagyon enyhe remegés. A gyújtás csere nem oldotta meg, a gázpedál állás érzékelőt már korábban néztem, elméletileg az is jó. Más tipp esetleg, mi okozhatja?

Még egy dolog: melegen van egy kis kopogás a motorban. Hidegen semmi, csak melegen hallani. Már régóta fennáll (szerintem már 50 000 Km-t is ment azóta), a hang nem erősebb. Az örvénylapátok ki lettek herélve, az nem lehet. Szelephézag esetleg?
« Utoljára szerkesztve: 2020.06.16 kedd, 10:04:14 írta MZoli80 » Naplózva

2004 Ford Mondeo MK3 2.0 (benzin) Ghia
Tamas100
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #13952 Dátum: 2020.06.16 kedd, 16:20:31 »

Sziasztok!

2002-es 2.0 benzinhez keresek vezérlés felöli motor tartó bakot,ha tud valaki ne tartsa magába. Smiley
előre is köszönöm!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13953 Dátum: 2020.06.16 kedd, 16:28:44 »

Sziasztok!

2002-es 2.0 benzinhez keresek vezérlés felöli motor tartó bakot,ha tud valaki ne tartsa magába. Smiley
előre is köszönöm!

A bakot ne tartsa magában?  eplus2

A "cél" topikok eredményesebben lehetnek.

Autóbontások , alkatrészt kínálok....



A legfiatalabb MK3 13 éves. Lehet nem jobb egy használt bak a mostaninál.
Egy újjal jobban jársz.
« Utoljára szerkesztve: 2020.06.16 kedd, 16:32:06 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tamas100
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #13954 Dátum: 2020.06.16 kedd, 17:36:54 »

A bakot ne tartsa magában?  eplus2

A "cél" topikok eredményesebben lehetnek.

Autóbontások , alkatrészt kínálok....



A legfiatalabb MK3 13 éves. Lehet nem jobb egy használt bak a mostaninál.
Egy újjal jobban jársz.


nem fogalmaztam jól,nem gumibakot keresek hanem konkrétan a motor tartó konzolt.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13955 Dátum: 2020.06.16 kedd, 18:41:07 »


nem fogalmaztam jól,nem gumibakot keresek hanem konkrétan a motor tartó konzolt.

Amire rácsavarozod a bakot?
Az a vezérmű fedél.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #13956 Dátum: 2020.06.16 kedd, 19:25:52 »


nem fogalmaztam jól,nem gumibakot keresek hanem konkrétan a motor tartó konzolt.

ezt? https://cromax.hu/motor/motorblokk_es_alkatreszei/motortarto_bak/motortarto_gumibak_ford_mondeo_2000-2007_benzines_1_8_2_0_17703

vagy ezt? https://cromax.hu/ford/mondeo_2000-2007_/motor/vezerles_es_alkatreszei/vezermu_burkolat/?limitstart=0

esetleg ez? https://www.autoalkatreszonline24.hu/original-imperium/8100140?gshp=1&gclid=EAIaIQobChMI6YOQ5O2G6gIVBqgYCh2CTAdfEAQYAiABEgLu7PD_BwE
« Utoljára szerkesztve: 2020.06.16 kedd, 19:29:14 írta Lacika71 » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13957 Dátum: 2020.06.16 kedd, 19:34:22 »



Laci,

Hát írja, hogy a jobb oldali!
Tehát nem lehet az alsó -középső billenésgátló.
Tehát nem a gumibak.
A vezérműfedél lesz az.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #13958 Dátum: 2020.06.16 kedd, 20:16:19 »


Laci,

Hát írja, hogy a jobb oldali!
Tehát nem lehet az alsó -középső billenésgátló.
Tehát nem a gumibak.
A vezérműfedél lesz az.  wave

Akkor ez. https://cromax.hu/ford/mondeo_2000-2007_/motor/vezerles_es_alkatreszei/vezermu_burkolat/?limitstart=0

De ez nem tartókonzol.
« Utoljára szerkesztve: 2020.06.16 kedd, 20:18:28 írta Lacika71 » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13959 Dátum: 2020.06.16 kedd, 20:39:23 »


De, tartó konzol...is.  De nem az a fő funkciója, ezért nem onnan jön a neve. elsősorban a vezérművet takarja. Vezérműfedél/burkolat.
Ezt már megírtam/válaszoltam neki itt:  http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg1181259#msg1181259

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tamas100
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #13960 Dátum: 2020.06.16 kedd, 20:48:55 »

Nem vagyok autószerő,tehát annyira nem értek hozzá.Az elejét törtem meg a kocsinak.A vezérlés felöli motor tartó(nem a gumibak) tört el,egy tőcsavar megy bele.Azt mondta ismerősöm hogy vezérlés fedél le és 3 csavar tartja a szóban lévő alkatrészt.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13961 Dátum: 2020.06.16 kedd, 21:13:54 »

Nem vagyok autószerő,tehát annyira nem értek hozzá.Az elejét törtem meg a kocsinak.A vezérlés felöli motor tartó(nem a gumibak) tört el,egy tőcsavar megy bele.Azt mondta ismerősöm hogy vezérlés fedél le és 3 csavar tartja a szóban lévő alkatrészt.

Amiről az ismerősöd beszél, az a váltó (menetirány szerinti bal) oldali gumibaknak a váltón lévő konzolja!
Na most annak semmi köze a vezérléshez! A motor a másik oldalon van.  Roll Eyes







https://cromax.hu/valtotarto_ontveny_ford_mondeo_2001-2007_26129?kereso_modell=0

« Utoljára szerkesztve: 2020.06.16 kedd, 21:18:23 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tamas100
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #13962 Dátum: 2020.06.16 kedd, 23:43:03 »

Amiről az ismerősöd beszél, az a váltó (menetirány szerinti bal) oldali gumibaknak a váltón lévő konzolja!
Na most annak semmi köze a vezérléshez! A motor a másik oldalon van.  Roll Eyes


[img]https://i.imgur.com/Gf2UJb7.jpg




https://cromax.hu/valtotarto_ontveny_ford_mondeo_2001-2007_26129?kereso_modell=0




Nem,a jobb oldali motor tartóról beszélek,arra megy a gumibak.2.0 benzinről beszélek
« Utoljára szerkesztve: 2020.06.17 szerda, 08:38:39 írta alf® » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13963 Dátum: 2020.06.17 szerda, 07:41:49 »




Rohadt nehéz segíteni, hogy azt sem tudjátok miről beszéltek!

Mivel nem maradt más, így a jobb oldalon a motor oldalán lévő bakról beszéltek! Akár erősködsz, hogy nem a gumibak....de az!
Azt vagy kompletten veszed meg vagy lehet csak a gumit.

Ha a fém része kell, ami 3 csavaros.....akkor az komplett. Ennyi.
Ehhez a vezérlésnek/fedélnek semmi köze. Az ismerősöd látott már ilyen autót?


« Utoljára szerkesztve: 2020.06.17 szerda, 08:42:43 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tamas100
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #13964 Dátum: 2020.06.18 csütörtök, 18:31:48 »

Megnéztem és rájöttem hogy vezérlés fedelet keresem, csak az zavart be hogy a bontós dízelröl beszélt. Köszönöm a segítséget!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13965 Dátum: 2020.06.18 csütörtök, 18:52:43 »

Megnéztem és rájöttem hogy vezérlés fedelet keresem, csak az zavart be hogy a bontós dízelröl beszélt. Köszönöm a segítséget!

Azt mondtam az elején, hogy az van ott...nem más.  Cool
A bontós is h.ü.ly.e, mert a dízelnél 2 tőcsavar van felfelé, nem egy.  taps  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tamas100
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #13966 Dátum: 2020.06.18 csütörtök, 19:34:14 »

Még egy kérdésem lenne, a 2003-as 2.0 benzines motor azonos a 2002 2.0 benzinessel?
Naplózva
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #13967 Dátum: 2020.06.18 csütörtök, 20:53:47 »

Sziasztok!
Mi okozhat a gyújtásrendszeren kívül még egy bizonyos sebességet/fordulatot tartva bizonytalan, enyhén meg-megtorpanó működést? Ez akkor történik mikor egy adott sebességet próbálok tartani folyamatosan. Aztán ha több gázt adok neki (tehát gyorsítok) akkor megszűnik ez a megtorpanós működés. A gyújtásrendszert kizárnám, mert most lett kompletten cserélve gyári gyertyák, gyári trafó és Bosch gyújtókábel a kocsiban.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13968 Dátum: 2020.06.19 péntek, 07:42:05 »

Még egy kérdésem lenne, a 2003-as 2.0 benzines motor azonos a 2002 2.0 benzinessel?

Ezt így nem lehet megválaszolni. A hónap is számít.
Konkrétabban! Mit akarsz összehasonlítani rajta? Célszerű pontosabban feltenni a kérdést.

Változik a szelepfedél, rail cső, olajszűrő....

Ha a hengerűrtartalomra vagy kíváncsi, akkor igen.
Esetleg a vezérlés fedélre, akkor az egyforma az összes MK3 Duratec He motornál.
https://cromax.hu/motor/vezerles_es_alkatreszei/vezermu_burkolat/motorelolap_ford_mondeo_2000-2007_benzines_1_8_2_0_23739
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
momcrew
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145


E-mail
« Új hozzászólás #13969 Dátum: 2020.06.19 péntek, 10:35:20 »

Szia,
nekem a légkondi szokott aprókat "rántani", de az csak alacsony sebességnél érezhető.

Sziasztok!
Mi okozhat a gyújtásrendszeren kívül még egy bizonyos sebességet/fordulatot tartva bizonytalan, enyhén meg-megtorpanó működést? Ez akkor történik mikor egy adott sebességet próbálok tartani folyamatosan. Aztán ha több gázt adok neki (tehát gyorsítok) akkor megszűnik ez a megtorpanós működés. A gyújtásrendszert kizárnám, mert most lett kompletten cserélve gyári gyertyák, gyári trafó és Bosch gyújtókábel a kocsiban.
Naplózva

MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #13970 Dátum: 2020.06.19 péntek, 21:59:01 »

Szia,
nekem a légkondi szokott aprókat "rántani", de az csak alacsony sebességnél érezhető.


Nálam is viszonylag alacsonyabb sebességnél/fordulatszámnál érezhető, viszont nálam a légkondi nincs bekapcsolva.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #13971 Dátum: 2020.06.20 szombat, 17:18:05 »

Még egy kérdésem lenne, a 2003-as 2.0 benzines motor azonos a 2002 2.0 benzinessel?

Mindig a motorkódra kérdezz rá hogy vagy CJBA vagy CJBB de amúgy nincs különbség csak pár apróság pl a kartergázcső átmérője, olajszűrő... de ezek is átrakhatóak!

De ha megírod konkrétan hogy mit is szeretnél kicserélni akkor jobban tudnak itt is segíteni neked!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13972 Dátum: 2020.06.20 szombat, 17:33:17 »

Mindig a motorkódra kérdezz rá hogy vagy CJBA vagy CJBB de amúgy nincs különbség csak pár apróság pl a kartergázcső átmérője, olajszűrő... de ezek is átrakhatóak!

De ha megírod konkrétan hogy mit is szeretnél kicserélni akkor jobban tudnak itt is segíteni neked!  wave

A felsorolt eltérések nem a motorkódhoz köthetőek!

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #13973 Dátum: 2020.06.27 szombat, 17:16:17 »

Sziasztok,

egy ideje elég egyenetlen az alapjárat és alulról nézve, egyre erősödő olajfolyás látható, valahonnan fentről.

Ezért leszedtem a szívósort és mintha a kartergáz szűrő fedél alól folyna.

https://kepkuldes.com/image/ZxEr2Z https://kepkuldes.com/image/ZxE52q https://kepkuldes.com/image/ZxE74Y https://kepkuldes.com/image/ZxEkSd https://kepkuldes.com/image/ZxR6b2 https://kepkuldes.com/image/ZxRHyP https://kepkuldes.com/image/ZxRWIH https://kepkuldes.com/image/ZxRTF0

Jól gondolom hogy onnan folyik? Ha igen, létezik hozzá külön tömítés? Mert én csak házzal együtt találtam. Illetve a PCV-n lévő cső sincs valami jó állapotban, ha benyomom kicsit berepedezik. vigyor3 A szelepet hogy tudom "tesztelni"?

Ja és hogy lehet ide normálisan képet beidézni? vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2020.06.27 szombat, 17:28:06 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #13974 Dátum: 2020.06.28 vasárnap, 15:14:18 »

Szerintem az olajszeparátorban nem kéne annyi olajnak lennie, hogy azt így kitolja, bár lehet tévedek. Látsz sérülést/repedést a házon? Nem lehet, hogy az olajszűrő háznál tolja ki? Ott is van egy tömítés a ház meg a blokk között.
Tömítés készlete van az Ajusanak: https://www.autodoc.hu/ajusa/7249969
A PCV szelepet ha megrázod és kotyog, akkor szerintem működik, nem egy bonyolult szerkezet. A PCV csövet én cserélném.


Sziasztok,

egy ideje elég egyenetlen az alapjárat és alulról nézve, egyre erősödő olajfolyás látható, valahonnan fentről.

Ezért leszedtem a szívósort és mintha a kartergáz szűrő fedél alól folyna.

https://kepkuldes.com/image/ZxEr2Z https://kepkuldes.com/image/ZxE52q https://kepkuldes.com/image/ZxE74Y https://kepkuldes.com/image/ZxEkSd https://kepkuldes.com/image/ZxR6b2 https://kepkuldes.com/image/ZxRHyP https://kepkuldes.com/image/ZxRWIH https://kepkuldes.com/image/ZxRTF0

Jól gondolom hogy onnan folyik? Ha igen, létezik hozzá külön tömítés? Mert én csak házzal együtt találtam. Illetve a PCV-n lévő cső sincs valami jó állapotban, ha benyomom kicsit berepedezik. vigyor3 A szelepet hogy tudom "tesztelni"?

Ja és hogy lehet ide normálisan képet beidézni? vigyor3
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #13975 Dátum: 2020.06.28 vasárnap, 15:58:47 »

Szerintem az olajszeparátorban nem kéne annyi olajnak lennie, hogy azt így kitolja, bár lehet tévedek. Látsz sérülést/repedést a házon? Nem lehet, hogy az olajszűrő háznál tolja ki? Ott is van egy tömítés a ház meg a blokk között.
Tömítés készlete van az Ajusanak: https://www.autodoc.hu/ajusa/7249969
A PCV szelepet ha megrázod és kotyog, akkor szerintem működik, nem egy bonyolult szerkezet. A PCV csövet én cserélném.



Azért nem gondolnám hogy azzal van a baj, mert az az olajszeparátor alatt van, és felette is jócskán olajos minden. Plusz még a klímakompresszor, ami pedig már nagyon messze van tőle, viszont ha fentről jön az olaj, akkor pont be tudja borítani azt is. Én is cserélni akarom, de valami helyettesítővel, nem a gyári 10ezer Ft-os 10cm-es gumidarabbal. vigyor3

Levettem az önindítót is, mert mögötte is elég olajos, szerintem ez fentről jön/jött. https://kepkuldes.com/image/ZBS805

(a képen) bal oldalon már megtakarítottam nagyjából.
« Utoljára szerkesztve: 2020.06.28 vasárnap, 16:39:46 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13976 Dátum: 2020.06.28 vasárnap, 17:24:44 »

Azért nem gondolnám hogy azzal van a baj, mert az az olajszeparátor alatt van, és felette is jócskán olajos minden. Plusz még a klímakompresszor, ami pedig már nagyon messze van tőle, viszont ha fentről jön az olaj, akkor pont be tudja borítani azt is. Én is cserélni akarom, de valami helyettesítővel, nem a gyári 10ezer Ft-os 10cm-es gumidarabbal. vigyor3

Levettem az önindítót is, mert mögötte is elég olajos, szerintem ez fentről jön/jött. https://kepkuldes.com/image/ZBS805

(a képen) bal oldalon már megtakarítottam nagyjából.


Sokkal több, mint 10 cm az a tömítés.

Persze lehet próbálkozni "megoldoméntutiokosba" és a csövet is "majdénokosleszek" módon....de minek?
10 évente 20 ezer? Hagyjukmááá...
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #13977 Dátum: 2020.06.28 vasárnap, 17:29:03 »


Sokkal több, mint 10 cm az a tömítés.

Persze lehet próbálkozni "megoldoméntutiokosba" és a csövet is "majdénokosleszek" módon....de minek?
10 évente 20 ezer? Hagyjukmááá...

Nem a tömítés a 10 cm, és azt nem is szeretném kiváltani "okosba" semmivel. A PCV csövére viszont nem költenék annyit, mert nem is biztos hogy rossz, csak ha már szét van szedve cserélném. És igen, ha megoldható méterre kapható erősebb vákum gumicsővel, akkor inkább azt venném 500Ft-ért.
« Utoljára szerkesztve: 2020.06.28 vasárnap, 17:31:08 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13978 Dátum: 2020.06.28 vasárnap, 17:42:43 »

Nem a tömítés a 10 cm, és azt nem is szeretném kiváltani "okosba" semmivel. A PCV csövére viszont nem költenék annyit, mert nem is biztos hogy rossz, csak ha már szét van szedve cserélném. És igen, ha megoldható méterre kapható erősebb vákum gumicsővel, akkor inkább azt venném 500Ft-ért.


Ja, csak ilyen formájú és ilyen vastag + belső átmérő méterre kapható vákuum cső nincsen.
Ha az egyenes csövet megtöröd, akkor belül szűkül a keresztmetszet...gondolom ezt tudod.  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #13979 Dátum: 2020.06.28 vasárnap, 17:47:24 »

Szelepfedelet körbe nézted? Nem onnan szivárog lefelé?
A pcv-hez nem tudok hozzászólni. Nem annyira általános az a cső. Vastag falú, nem szabad összeroppannia. Keress rá neten, hátha találsz e-bayen vagy valami hasonló helyen olcsón. A száma: 1119272 vagy 1S7G 6758 AE

Azért nem gondolnám hogy azzal van a baj, mert az az olajszeparátor alatt van, és felette is jócskán olajos minden. Plusz még a klímakompresszor, ami pedig már nagyon messze van tőle, viszont ha fentről jön az olaj, akkor pont be tudja borítani azt is. Én is cserélni akarom, de valami helyettesítővel, nem a gyári 10ezer Ft-os 10cm-es gumidarabbal. vigyor3

Levettem az önindítót is, mert mögötte is elég olajos, szerintem ez fentről jön/jött. https://kepkuldes.com/image/ZBS805

(a képen) bal oldalon már megtakarítottam nagyjából.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #13980 Dátum: 2020.06.28 vasárnap, 17:59:44 »

Szelepfedelet körbe nézted? Nem onnan szivárog lefelé?
A pcv-hez nem tudok hozzászólni. Nem annyira általános az a cső. Vastag falú, nem szabad összeroppannia. Keress rá neten, hátha találsz e-bayen vagy valami hasonló helyen olcsón. A száma: 1119272 vagy 1S7G 6758 AE


A szelepfedél száraz, az volt már cserélve. Kösz a cikkszámokat. worship
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #13981 Dátum: 2020.06.29 hétfő, 18:28:33 »

Szelepfedelet körbe nézted? Nem onnan szivárog lefelé?
A pcv-hez nem tudok hozzászólni. Nem annyira általános az a cső. Vastag falú, nem szabad összeroppannia. Keress rá neten, hátha találsz e-bayen vagy valami hasonló helyen olcsón. A száma: 1119272 vagy 1S7G 6758 AE


Igen valóban ez a cső gyári száma és mivel nekem is ki kellett cserélnem ezért van képem a régiről is és az újról is:

A régi cső:

http://keptarhely.eu/view.php?file=20200629v00s4t7gs.jpeg

http://keptarhely.eu/view.php?file=20200629v00s9f06q.jpeg


Az új cső:

http://keptarhely.eu/view.php?file=20180727v00oij2b.jpeg

http://keptarhely.eu/view.php?file=20180727v00oculip.jpeg
« Utoljára szerkesztve: 2020.06.29 hétfő, 18:31:27 írta SPANNER » Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #13982 Dátum: 2020.06.29 hétfő, 18:44:12 »

A tiéd nem ugyanaz. FL után vastagabbra cserélték a csövet és emiatt a PCV szelep is más. Mindjárt előkotorom az enyémet....
2001 - 2004.01.31 -- 1119272
2004 - 2005.02.28 -- 1440473 ami a tiéd vagy amit GSR is linkelt


[/URL]
http://keptarhely.eu/view.php?file=20200629v00s8ft80.jpeg






Igen valóban ez a cső gyári száma és mivel nekem is ki kellett cserélnem ezért van képem a régiről is és az újról is:

A régi cső:

http://keptarhely.eu/view.php?file=20200629v00s4t7gs.jpeg

http://keptarhely.eu/view.php?file=20200629v00s9f06q.jpeg


Az új cső:

http://keptarhely.eu/view.php?file=20180727v00oij2b.jpeg

http://keptarhely.eu/view.php?file=20180727v00oculip.jpeg
« Utoljára szerkesztve: 2020.06.29 hétfő, 20:48:23 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13983 Dátum: 2020.06.29 hétfő, 18:50:54 »

A tiéd nem ugyanaz. FL után vastagabbra cserélték a csövet és emiatt a PCV szelep is más. Mindjárt előkotorom az enyémet....



Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #13984 Dátum: 2020.07.05 vasárnap, 19:06:02 »

Sziasztok!
Benzinszűrő csere esetén elég csak a tank mellett levő külső szűrőt cserélni vagy az AC pumpán levő szűrőt is szokás cserélni?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13985 Dátum: 2020.07.05 vasárnap, 19:22:54 »

Sziasztok!
Benzinszűrő csere esetén elég csak a tank mellett levő külső szűrőt cserélni vagy az AC pumpán levő szűrőt is szokás cserélni?

Csak azt tudod. az a benzinszűrő, ami cserélhető a tervezett karbantartás alkalmával. (120e km! Gyári szűrőt vegyél, talán a legolcsóbb.)
A tankban lévő zsákszűrőt... nem akarod cserélni!  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #13986 Dátum: 2020.07.05 vasárnap, 20:31:37 »

Csak azt tudod. az a benzinszűrő, ami cserélhető a tervezett karbantartás alkalmával. (120e km! Gyári szűrőt vegyél, talán a legolcsóbb.)
A tankban lévő zsákszűrőt... nem akarod cserélni!  Cool

Oké, köszi a segítséget  worship
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
FormaTBazsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Új hozzászólás #13987 Dátum: 2020.07.22 szerda, 18:54:39 »

Sziasztok! Remélem jó helyre írok! 2.0 Benzines Mondeo hidegen ingadozik az alap járat 900 ról 1300-1400 ra és szaggatottan szol a kipufogónál
Naplózva
vityirobert
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86



E-mail
« Új hozzászólás #13988 Dátum: 2020.07.24 péntek, 20:25:10 »

Sziasztok,

1.8 125 Le motorral szerelt Mk3-asom mostanában elkezdett minden sebességben kb. 2000-2500rmp fordulaton erősebb cirippelő hangot hallatni. Alacsonyabb vagy magasabb fordulaton ez nem tapasztalható.
Lehetséges lenne, hogy vezérműlánc nyúlott rajta? Vagy annak fordulatszámtól függetlenül lenne zörgő hangja?
Mit gondoltok?


Naplózva

Ford Mondeo 2003 MK3 Hatchback 1.8 125PS
Defoe
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


E-mail
« Új hozzászólás #13989 Dátum: 2020.08.02 vasárnap, 11:06:05 »

Sziasztok!
Van egy 2001 es 1,8 as mondeom! Az a gondom vele, hogy alacsony fordulaton 1-2 őt gázadásnál bedadog! Sajnos nem jöttek még rá, hogy miért! Gyertya, kábelek, trafó, már cserélve lettek, de nem változott! Menet közben, magasabb fordulaton már nem csinálja! Mi a véleményetek, hol lehet a hiba?  Segítséget köszönöm!
Naplózva

Mondeo III  1,8 Benzin
Thomas85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #13990 Dátum: 2020.08.13 csütörtök, 15:52:54 »

Sziasztok. Jó ideje nem volt gond a kocsival, de tegnap sajnos megadta magát. Elmentem vele dolgozni, munka után már el se indult.  Mikor ráteszem a gyújtást nem hallani a benzinpumpát, indításkor sem. Biztosíték és relé rendben vannak. Akksi és gyújtás is oké. Holnap megnézem multiméterrel hogy van e feszültség a pumpa csatlakozásánál. Ismerős hibakódolvasóját rátettük és az alábbi dolgokat találta .

P1000 - Fedélzeti diagnosztika II ciklus nincs befejezve
P1709 - Park semleges helyzet kapcsoló önteszt tartományon kívül
P0017 - Vezérműtengely viszonosság - Hengersor 1 Szenzor B
P0900 - Kuplung beavatkozó áramkör / szakadás
C1310 - Bal első kerék fék hidraulikanyomás jelátalakító áramkör hiba

Hátha valaki tud segíteni....köszi.



Naplózva

2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13991 Dátum: 2020.08.13 csütörtök, 17:27:31 »

Sziasztok. Jó ideje nem volt gond a kocsival, de tegnap sajnos megadta magát. Elmentem vele dolgozni, munka után már el se indult.  Mikor ráteszem a gyújtást nem hallani a benzinpumpát, indításkor sem. Biztosíték és relé rendben vannak. Akksi és gyújtás is oké. Holnap megnézem multiméterrel hogy van e feszültség a pumpa csatlakozásánál. Ismerős hibakódolvasóját rátettük és az alábbi dolgokat találta .

P1000 - Fedélzeti diagnosztika II ciklus nincs befejezve
P1709 - Park semleges helyzet kapcsoló önteszt tartományon kívül
P0017 - Vezérműtengely viszonosság - Hengersor 1 Szenzor B
P0900 - Kuplung beavatkozó áramkör / szakadás
C1310 - Bal első kerék fék hidraulikanyomás jelátalakító áramkör hiba

Hátha valaki tud segíteni....köszi.




AC hiba nem lesz a taroloban. Ezek mind más miatt lettek eltarolva. Mérj azzal a mm-el feszt...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #13992 Dátum: 2020.08.13 csütörtök, 18:29:58 »

AC hiba nem lesz a taroloban. Ezek mind más miatt lettek eltarolva. Mérj azzal a mm-el feszt...

Szia. Köszi az infót, akkor hiába is vártam az AC hibát. Holnap megmérem a csatinál és talán kiderül valami....
Naplózva

2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
Durumo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2



« Új hozzászólás #13993 Dátum: 2020.08.19 szerda, 10:59:13 »

Üdv Ford barátok!
Hetek óta foglakoztat egy probléma! van egy 2004-es MK3-as Mondeóm, 1.8, benzines, 125 lovas motorral, gurul is elég jól, csak nincs, illetve alig van motorfék!!! A fiamnak is ugyanilyen van, csak egy évvel fiatalabb, kipróbáltam, az is hasonló, azon is alig van motorfék! Hogy érzékeltessem is a jelenséget, a minap megzavartam kicsit 170-nel, aztán ötös fokozatban, motorfékkel gurultam a 2.5 km-re levő kereszteződésig, ott lassult le 90 km/h -ra. Nem értem m i történik, mi lesz télen?...
Kíváncsi lennék a véleményetekre, mi lehet , a tiétek is ilyen?
Naplózva

MK3 1,8 2004 12. hó
Durumo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2



« Új hozzászólás #13994 Dátum: 2020.08.19 szerda, 12:00:46 »

[img]https://i.imgur.com/aGDojSy.jpg
Sziasztok!
Nekem is van pont egy ilyen repedt vákuumcsövem. 1,8 benzines 125 lovas motorból származik. Azért írok, mert nagyon érdekes tünetet produkált az illető repedt cső! Vagyis, relantinban ezer felet volt az alapjárat, menet közben pedig állandóan felpörgött 3000-3500 felé is a motor, amikor kivettem sebességből váltás miatt. de csak akkor, ha gurult az autó, ha állt, akkor lement a fordulat 1000 köré, de akkor is lassan...A szerelő a szívósorra gyanakodott, de szerencsére csak ennyi volt a hiba.
« Utoljára szerkesztve: 2020.08.19 szerda, 12:22:54 írta alf® » Naplózva

MK3 1,8 2004 12. hó
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #13995 Dátum: 2020.08.19 szerda, 16:07:56 »

Üdv Ford barátok!
Hetek óta foglakoztat egy probléma! van egy 2004-es MK3-as Mondeóm, 1.8, benzines, 125 lovas motorral, gurul is elég jól, csak nincs, illetve alig van motorfék!!! A fiamnak is ugyanilyen van, csak egy évvel fiatalabb, kipróbáltam, az is hasonló, azon is alig van motorfék! Hogy érzékeltessem is a jelenséget, a minap megzavartam kicsit 170-nel, aztán ötös fokozatban, motorfékkel gurultam a 2.5 km-re levő kereszteződésig, ott lassult le 90 km/h -ra. Nem értem m i történik, mi lesz télen?...
Kíváncsi lennék a véleményetekre, mi lehet , a tiétek is ilyen?

Én a fojtószelep/ház és a gázbowden vizsgálatával kezdeném.
Ha van alapjárati gond is, akkor pedig a szívósor oldali tömítettséget kell ellenőrizni. PCV cső pl. mint az egyel feljebb lévő hozzászólásnál.
« Utoljára szerkesztve: 2020.08.19 szerda, 16:12:28 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
karak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


« Új hozzászólás #13996 Dátum: 2020.09.08 kedd, 22:21:12 »

Szevasztok!
Olyan problémám van, hogy ha be van kapcsolva a tompított fényszóró akkor egyesben elinduláskor, és kettesben alacsony fordulatszámon is rángat az autó, és durva kattogó hangot ad a motortérből. Gázadáskor aztán megszűnik. Ha lekapcsolom a tompítottat akkor nincs rángatás, és normálisan működik az autó.
Mi lehet a probléma?
Naplózva

2004.07.08. Ambiente 1.8 Benzin 81kW Sedan 5-ös váltó.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13997 Dátum: 2020.09.08 kedd, 22:36:25 »

Szevasztok!
Olyan problémám van, hogy ha be van kapcsolva a tompított fényszóró akkor egyesben elinduláskor, és kettesben alacsony fordulatszámon is rángat az autó, és durva kattogó hangot ad a motortérből. Gázadáskor aztán megszűnik. Ha lekapcsolom a tompítottat akkor nincs rángatás, és normálisan működik az autó.
Mi lehet a probléma?
mérj töltőfeszt, és ellenőrizd az akku állapotát.Vagy autovillmosságival.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
karak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


« Új hozzászólás #13998 Dátum: 2020.09.09 szerda, 08:17:24 »

mérj töltőfeszt, és ellenőrizd az akku állapotát.Vagy autovillmosságival.

Lemértem ma és 13,8V a töltőfeszültség. A generátort tavaly volt felújítva. Az akku éppen 2 éves. Igaz hogy Electric Power típusú, de 72Ah-ás. Okozhat ilyen problémát az akku ha gyenge a kapacitása? Indulni pöccre indul.
Ja az nem mondtam, hogy álló helyzetben alapjáraton is ráng az autó és elég durva hangokat ad a motortérből, de ha szintén kikapcsolom a tompítottat akkor megszűnik.
Naplózva

2004.07.08. Ambiente 1.8 Benzin 81kW Sedan 5-ös váltó.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13999 Dátum: 2020.09.09 szerda, 08:41:40 »

Lemértem ma és 13,8V a töltőfeszültség. A generátort tavaly volt felújítva. Az akku éppen 2 éves. Igaz hogy Electric Power típusú, de 72Ah-ás. Okozhat ilyen problémát az akku ha gyenge a kapacitása? Indulni pöccre indul.
Ja az nem mondtam, hogy álló helyzetben alapjáraton is ráng az autó és elég durva hangokat ad a motortérből, de ha szintén kikapcsolom a tompítottat akkor megszűnik.
és akkor amikor topmítottat kapcsolsz mennyi a töltőfesz?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 273 274 275 276 277 278 279 [280] 281 282 283 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.