Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.03.29 péntek, 14:33:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 274 275 276 277 278 279 280 [281] 282 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4196626 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
karak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


« Új hozzászólás #14000 Dátum: 2020.09.09 szerda, 09:19:58 »

és akkor amikor topmítottat kapcsolsz mennyi a töltőfesz?

Akkor lemegy 12,9-13V-ra, ha még ráteszem a hátsó ablakfűtést meg a klímát akkor meg 12,8-12,7V-ra, és lassacskán elkezdte megint a mocorgást a motor.
Naplózva

2004.07.08. Ambiente 1.8 Benzin 81kW Sedan 5-ös váltó.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #14001 Dátum: 2020.09.09 szerda, 11:50:07 »

Akkor lemegy 12,9-13V-ra, ha még ráteszem a hátsó ablakfűtést meg a klímát akkor meg 12,8-12,7V-ra, és lassacskán elkezdte megint a mocorgást a motor.
Az bizony nem faxa.Még a generátor vész töltő veszültsége is 13,5v,igaz az csak generátor hibánál áll be.Így talán inkább az akku gyengélkedhet.
Felkellene tölteni akkutöltővel, és villamossági szerelővel ellenőriztetni az állapotát az akkunak.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
karak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


« Új hozzászólás #14002 Dátum: 2020.09.09 szerda, 17:31:25 »

Az bizony nem faxa.Még a generátor vész töltő veszültsége is 13,5v,igaz az csak generátor hibánál áll be.Így talán inkább az akku gyengélkedhet.
Felkellene tölteni akkutöltővel, és villamossági szerelővel ellenőriztetni az állapotát az akkunak.

Akkor elviszem megnézetni, köszi.
Még valami: Ma vettem észre hogy nincs távolságim egyik oldalon sem. Megnéztem az F85 és F86 biztiket, de azok jók. Nincsen esetleg összefüggésben a fentebb említett hibával ez a hiba? Van még más biztosítéka vagy reléje a távolságinak? Az R1 relé ha jól láttam.
Naplózva

2004.07.08. Ambiente 1.8 Benzin 81kW Sedan 5-ös váltó.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #14003 Dátum: 2020.09.09 szerda, 17:44:41 »

Akkor elviszem megnézetni, köszi.
Még valami: Ma vettem észre hogy nincs távolságim egyik oldalon sem. Megnéztem az F85 és F86 biztiket, de azok jók. Nincsen esetleg összefüggésben a fentebb említett hibával ez a hiba? Van még más biztosítéka vagy reléje a távolságinak? Az R1 relé ha jól láttam.
Megkapod a választ az autóvillamosságistól.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14004 Dátum: 2020.09.10 csütörtök, 21:20:20 »

Szevasztok!
Olyan problémám van, hogy ha be van kapcsolva a tompított fényszóró akkor egyesben elinduláskor, és kettesben alacsony fordulatszámon is rángat az autó, és durva kattogó hangot ad a motortérből. Gázadáskor aztán megszűnik. Ha lekapcsolom a tompítottat akkor nincs rángatás, és normálisan működik az autó.
Mi lehet a probléma?

Nem mondom, hogy nálad is ez a baj, de...
Az egyik ismerősömnek van egy mk3 1.8-asa. Szintén töltésproblémák. Hol töltött, hol nem. Felújították a generátort, kb semmi változás.
Aztán kiderült, hogy ha megmozgatom a generátor kábeleit, hol tölt, hol nem... lehetett hallani a motoron, amikor beindult a töltés.
Lehúztam a csatlakozót, szorosabbra görbítettem a sarukat... azóta nincs gond.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
karak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


« Új hozzászólás #14005 Dátum: 2020.09.11 péntek, 21:14:37 »

Nem mondom, hogy nálad is ez a baj, de...
Az egyik ismerősömnek van egy mk3 1.8-asa. Szintén töltésproblémák. Hol töltött, hol nem. Felújították a generátort, kb semmi változás.
Aztán kiderült, hogy ha megmozgatom a generátor kábeleit, hol tölt, hol nem... lehetett hallani a motoron, amikor beindult a töltés.
Lehúztam a csatlakozót, szorosabbra görbítettem a sarukat... azóta nincs gond.

Köszi a tippet. Lehet aksi probléma lesz, mert töltöttem az akkut és nem jelentkezett a probléma egyenlőre. Leellenőrzöm azért azt is amit írtál.
Naplózva

2004.07.08. Ambiente 1.8 Benzin 81kW Sedan 5-ös váltó.
karak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


« Új hozzászólás #14006 Dátum: 2020.09.11 péntek, 21:25:18 »

Az bizony nem faxa.Még a generátor vész töltő veszültsége is 13,5v,igaz az csak generátor hibánál áll be.Így talán inkább az akku gyengélkedhet.
Felkellene tölteni akkutöltővel, és villamossági szerelővel ellenőriztetni az állapotát az akkunak.

Bemérettem az aksit. 680A-ből már csak 480A-t tud, tehát éppen határeset. Elég sokat töltöttem Lidlis töltővel, de még nem sikerült teljesen. Viszont azóta nem jelentkezett a probléma.
Az autővillamosságis megnézte a generátort, azt mondta jó, és vigyem szerelőhöz az ékszíjtárcsákat megnézetni mert lehet ott a bibi.
Naplózva

2004.07.08. Ambiente 1.8 Benzin 81kW Sedan 5-ös váltó.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #14007 Dátum: 2020.09.11 péntek, 23:01:36 »

Bemérettem az aksit. 680A-ből már csak 480A-t tud, tehát éppen határeset. Elég sokat töltöttem Lidlis töltővel, de még nem sikerült teljesen. Viszont azóta nem jelentkezett a probléma.
Az autővillamosságis megnézte a generátort, azt mondta jó, és vigyem szerelőhöz az ékszíjtárcsákat megnézetni mert lehet ott a bibi.
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #14008 Dátum: 2020.09.20 vasárnap, 14:18:30 »

Sziasztok. Nemrég megállt a benzinpumpa a kocsiban , rendeltem egy új Bosch cuccot hozzá. Ma kiszereltem és ez a látvány fogadott. A stekker teljesen szét van menve, emiatt nem tudom csatlakoztatni az új alkatrészt. Szerintetek van rá esély, hogy elektronikai boltban kapjak hozzá megfelelő csatit? Nem tudom mennyire ford specifikus ez. Emiatt nem szeretnék venni egy komplett üzemanyag ellátó egységet, ezért opció lehet a csatlakozó megszüntetése és a kábelek összeforrasztása , esetleg másik csatlakozóval szerelve megoldani?  Járt már így valaki?


https://kepkuldes.com/image/bjAZBq
https://kepkuldes.com/image/bjAfkF

Erre kellene rámennie...

https://kepkuldes.com/image/bjAbXA
Naplózva

2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #14009 Dátum: 2020.09.20 vasárnap, 15:46:06 »

Sziasztok. Nemrég megállt a benzinpumpa a kocsiban , rendeltem egy új Bosch cuccot hozzá. Ma kiszereltem és ez a látvány fogadott. A stekker teljesen szét van menve, emiatt nem tudom csatlakoztatni az új alkatrészt. Szerintetek van rá esély, hogy elektronikai boltban kapjak hozzá megfelelő csatit? Nem tudom mennyire ford specifikus ez. Emiatt nem szeretnék venni egy komplett üzemanyag ellátó egységet, ezért opció lehet a csatlakozó megszüntetése és a kábelek összeforrasztása , esetleg másik csatlakozóval szerelve megoldani?  Járt már így valaki?


https://kepkuldes.com/image/bjAZBq
https://kepkuldes.com/image/bjAfkF

Erre kellene rámennie...

https://kepkuldes.com/image/bjAbXA

Ahogy nézem, két vékonyabb tűzősarut nyomsz a vezeték végére és elvileg jónak kell lennie (a kép alapján legalábbis az egyik az). Utána pl zsugorcsővel vagy szigetelőszalaggal leszigeteled és jóság van. De ez csak az én véleményem.
Naplózva
FormaTBazsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Új hozzászólás #14010 Dátum: 2020.10.10 szombat, 17:24:08 »

Sziasztok! A kiegyenlítő tartályban olaj sár van de az olajban nyoma sincs víznek, és a tartályból fogy a víz is. Mi lehet a gond? :/
« Utoljára szerkesztve: 2020.10.10 szombat, 18:16:43 írta FormaTBazsi » Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14011 Dátum: 2020.10.11 vasárnap, 17:46:33 »

Sziasztok!

Motorvezérlő ECU cserénél elég ha a gyáriszám megegyezik vagy az utolsó két betűnek és a négy karakterből álló nagy kódszámnak is mindenképpen teljesen ugyanannak kell lennie?

Esetleg ha valaki tudja mit is jelentenek azok a számok akkor már az is elég infó lehet!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #14012 Dátum: 2020.11.01 vasárnap, 06:50:27 »

Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy ami az mk3-as mondeokban van 2.0 benzin motor amiben van ez a rettegett örvénylapát sor, hogy ugyan ez a motor van az mk2-es focusokban is?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #14013 Dátum: 2020.12.08 kedd, 17:53:16 »

Tisztelt szakik!
Elérkeztem oda, hogy most már tényleg zavaró az alapjárat "fent maradása", ezért tanácsot szeretnék kérni, hogy mivel kezdjem?!
Borzasztóan unom már, hogy bár nincs tempomat az autóban, mégis nyomja a gázt...  Grin
Nem egyszer mentem már ki leállósávba azért, hogy leállítsam a motort 3 másodpercre. (mert utána jó lesz)
Alapjárati motor csere, vagy üresjárati szelep legyen az első?
Vagy meg lehet nézni esetleg valahogy, hogy melyik valószínűleg a rossz?
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14014 Dátum: 2020.12.08 kedd, 19:47:09 »

Tisztelt szakik!
Elérkeztem oda, hogy most már tényleg zavaró az alapjárat "fent maradása", ezért tanácsot szeretnék kérni, hogy mivel kezdjem?!
Borzasztóan unom már, hogy bár nincs tempomat az autóban, mégis nyomja a gázt...  Grin
Nem egyszer mentem már ki leállósávba azért, hogy leállítsam a motort 3 másodpercre. (mert utána jó lesz)
Alapjárati motor csere, vagy üresjárati szelep legyen az első?
Vagy meg lehet nézni esetleg valahogy, hogy melyik valószínűleg a rossz?
Generátorod rendben van? Ha alacsony a töltés, elkezdi felhúzni alapajáratot.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #14015 Dátum: 2020.12.08 kedd, 19:48:11 »

Generátorod rendben van? Ha alacsony a töltés, elkezdi felhúzni alapajáratot.

No ez egy jó kérdés.. majd rámérek....
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #14016 Dátum: 2020.12.08 kedd, 20:54:16 »

Generátorod rendben van? Ha alacsony a töltés, elkezdi felhúzni alapajáratot.
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1639



« Új hozzászólás #14017 Dátum: 2020.12.09 szerda, 17:23:23 »

Én nem generátorra gyanakodnék, ezt jellemzően dízelek csinálják. Ha magas az alapjárat akkor méretlen levegőt kap valahol, vagy nyitott állásban beragadt a fojtószelep.
A szelepet egyszerűen tudod ellenőrizni, de a fals levegő az sokszor a PCV cső szakadása miatt van és az jó *** helyen van.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14018 Dátum: 2020.12.09 szerda, 21:41:43 »

Tisztelt szakik!
Elérkeztem oda, hogy most már tényleg zavaró az alapjárat "fent maradása", ezért tanácsot szeretnék kérni, hogy mivel kezdjem?!
Borzasztóan unom már, hogy bár nincs tempomat az autóban, mégis nyomja a gázt...  Grin
Nem egyszer mentem már ki leállósávba azért, hogy leállítsam a motort 3 másodpercre. (mert utána jó lesz)
Alapjárati motor csere, vagy üresjárati szelep legyen az első?
Vagy meg lehet nézni esetleg valahogy, hogy melyik valószínűleg a rossz?


A leggyorsabb és a legolcsóbb na meg persze a legegyszerűbb ha elkezdesz "hallgatózni" a motortérben hátha valahol hallasz sziszegő hangot és megtalálod hogy hol szív be fals levegőt a motor amitől megemelkedik az alapjárat! Az esetek kb harmadánál meg lehet hallani és ki lehet szűrni az ilyen jellegű hibákat de ha neked nem jön össze akkor is egy próbát mindenképpen megér de nekem is az lenne a tippem hogy szívósor le!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #14019 Dátum: 2020.12.10 csütörtök, 13:12:11 »


A leggyorsabb és a legolcsóbb na meg persze a legegyszerűbb ha elkezdesz "hallgatózni" a motortérben hátha valahol hallasz sziszegő hangot és megtalálod hogy hol szív be fals levegőt a motor amitől megemelkedik az alapjárat! Az esetek kb harmadánál meg lehet hallani és ki lehet szűrni az ilyen jellegű hibákat de ha neked nem jön össze akkor is egy próbát mindenképpen megér de nekem is az lenne a tippem hogy szívósor le!  wave

Köszönöm a tanácsot, meghallgatózom majd.
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #14020 Dátum: 2020.12.13 vasárnap, 13:07:36 »

No hát végre sikerült időt fordítanom az autóra.
Feszültség aksin mérve alap: 12.7 V , Járó motorral 14.1 V
Sziszegést nem hallottam (azt hittem hallok, de a bordásszíj felől jött némi surrogó hang csak)

Van-e egyéb mód, hogy az alapjárati motor, vagy a fojtószelep hibátlanságáról meggyőződhessek?
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14021 Dátum: 2020.12.13 vasárnap, 16:43:19 »

No hát végre sikerült időt fordítanom az autóra.
Feszültség aksin mérve alap: 12.7 V , Járó motorral 14.1 V
Sziszegést nem hallottam (azt hittem hallok, de a bordásszíj felől jött némi surrogó hang csak)

Van-e egyéb mód, hogy az alapjárati motor, vagy a fojtószelep hibátlanságáról meggyőződhessek?

Az alapjárati motorról simán le tudod húzni a csatlakozót amikor éppen magas az alapjáratod de akár mehetsz lehúzott csatival is egy kört hogy lásd akkor mit csinál!
A fojtószelepházat is könnyen meg tudod nézni ha lepattintod a gumi szívócső bilincsét és lehúzod a szívószövet akkor máris belelátsz a pillangószelephez és belenyúlva megmozgatva azt is leellenőrizheted de mivel csak négy anya fogja oda a szívócsonkra ezért le is veheted és akár ki is pucolhatod és akkor már ennyivel is előrébb leszel!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #14022 Dátum: 2020.12.13 vasárnap, 17:10:53 »

Az alapjárati motorról simán le tudod húzni a csatlakozót amikor éppen magas az alapjáratod de akár mehetsz lehúzott csatival is egy kört hogy lásd akkor mit csinál!
A fojtószelepházat is könnyen meg tudod nézni ha lepattintod a gumi szívócső bilincsét és lehúzod a szívószövet akkor máris belelátsz a pillangószelephez és belenyúlva megmozgatva azt is leellenőrizheted de mivel csak négy anya fogja oda a szívócsonkra ezért le is veheted és akár ki is pucolhatod és akkor már ennyivel is előrébb leszel!  wave

Köszönöm a tippeket!
A fojtószelep már szét lett szedve, ki lett pucolva.
Az alapjárati motorról sajna hiába húzom le a csatit, ha magas az alapjáratom, mert ha leállítom a motort, majd újra elindítom, akkor amúgy is meg szokott javulni!  vigyor3
Esetleg ezt a lehúzott csatival való menetelt kipróbálom.  worship
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1639



« Új hozzászólás #14023 Dátum: 2020.12.14 hétfő, 18:18:49 »

Köszönöm a tippeket!
A fojtószelep már szét lett szedve, ki lett pucolva.
Az alapjárati motorról sajna hiába húzom le a csatit, ha magas az alapjáratom, mert ha leállítom a motort, majd újra elindítom, akkor amúgy is meg szokott javulni!  vigyor3
Esetleg ezt a lehúzott csatival való menetelt kipróbálom.  worship

PCV cső lesz az....

https://www.youtube.com/watch?v=-TR4pZdXZpg&t
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #14024 Dátum: 2020.12.14 hétfő, 20:27:56 »


 wow1 Akkor az így marad... Kibírom utanként 1x, hogy leállítsam a motort, és újraindítsam...   Roll Eyes
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1639



« Új hozzászólás #14025 Dátum: 2020.12.14 hétfő, 21:52:30 »

wow1 Akkor az így marad... Kibírom utanként 1x, hogy leállítsam a motort, és újraindítsam...   Roll Eyes

Az alapjárati motort egyébként egyszerűen meg tudod nézni. Szedd le, adjál rá 12v-ot 2 dróttal és nézd/hallgasd, hogy kapcsol e.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Moonsorrow
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #14026 Dátum: 2020.12.30 szerda, 18:53:32 »

Sziasztok!

Új vagyok wave, novemberben lett egy 2005-ös kombi Mondeom (2.0 benzin, manuális váltó).

Kérdéseim:
--->200e km van benne, milyen típusú olajat tegyek bele? Ebbe is 5w30?
--->örvénylapát probléma 2005-ben még volt?

Ui. nagyon sokat segített a tolatólámpa cserénél a fórum, utólag is köszönet érte! Grin

Üdv. Moonsorrow
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #14027 Dátum: 2020.12.30 szerda, 19:00:51 »

Sziasztok!

Új vagyok wave, novemberben lett egy 2005-ös kombi Mondeom (2.0 benzin, manuális váltó).

Kérdéseim:
--->200e km van benne, milyen típusú olajat tegyek bele? Ebbe is 5w30?
--->örvénylapát probléma 2005-ben még volt?

Ui. nagyon sokat segített a tolatólámpa cserénél a fórum, utólag is köszönet érte! Grin

Üdv. Moonsorrow
5w30, az örvénylapát akkor problémás,ha lógnak a tengelyek.Felújíttatod kb 50pénz,és neked kitart amíg meglesz az autód.
https://www.szivosor.hu/
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Moonsorrow
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #14028 Dátum: 2020.12.30 szerda, 21:16:35 »

5w30, az örvénylapát akkor problémás,ha lógnak a tengelyek.Felújíttatod kb 50pénz,és neked kitart amíg meglesz az autód.
https://www.szivosor.hu/

Az 1500 új alkatrészbe nem fért bele a szívósor tengely megerősítése?
https://totalcar.hu/tesztek/mondeobem03/
Vagy inkább még nem volt róla infója a gyárnak a kevés használat miatt?
Mennyi futásteljesítményt bír kb?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #14029 Dátum: 2020.12.30 szerda, 21:45:47 »

Az 1500 új alkatrészbe nem fért bele a szívósor tengely megerősítése?
https://totalcar.hu/tesztek/mondeobem03/
Vagy inkább még nem volt róla infója a gyárnak a kevés használat miatt?
Mennyi futásteljesítményt bír kb?
20éve jött ki a 3as modell,és te egy 15éves autó hiányosságait firtatod?!Mondhatni idejét múlt a felháborodásod. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Moonsorrow
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #14030 Dátum: 2020.12.30 szerda, 22:01:03 »

20éve jött ki a 3as modell,és te egy 15éves autó hiányosságait firtatod?!Mondhatni idejét múlt a felháborodásod. nyes
Ez nem felháborodás, Wink inkább nem értem, hogy 5 év tapasztalat után nem jött ki a hiba a faceliftre. A fórumon rengeteget írtatok róla, így gondolom típushiba. Visszahívás nem volt? A kocsi német, 7 évig szervizkönyves volt, arról nincs infótok, hogy a szakszervizek később javították-e automatikusan?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #14031 Dátum: 2020.12.30 szerda, 22:11:28 »

Ez nem felháborodás, Wink inkább nem értem, hogy 5 év tapasztalat után nem jött ki a hiba a faceliftre. A fórumon rengeteget írtatok róla, így gondolom típushiba. Visszahívás nem volt? A kocsi német, 7 évig szervizkönyves volt, arról nincs infótok, hogy a szakszervizek később javították-e automatikusan?
a gyártó a következő generácitót készíti 5év után,de 5év alatt nem is igen jött elő....amúgy volt rá gyártói  megoldás.Szívósor csere 150ért.Német  mértékkel mérve nem volt vészes.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Moonsorrow
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #14032 Dátum: 2020.12.30 szerda, 22:53:56 »

a gyártó a következő generácitót készíti 5év után,de 5év alatt nem is igen jött elő....amúgy volt rá gyártói  megoldás.Szívósor csere 150ért.Német  mértékkel mérve nem volt vészes.
Hátha az enyémen megcsinálták, ha nem, akkor majd én. Amit írtál egyébként nem egy ökör ára, fizettem már jóval többet típushiba miatt más márkánál. Forddal nincs tapasztalatom, kellett valami nagy és szívóbenzines, így lett az mk3. Az első hónap után után úgí látom, hogy lehetünk barátok a kocsival vigyor3

Néztem a gödöllői szervíz oldalát és ott a videókat, nekem nincs ilyen dízel+10x gyerekcsörgő hang. 15 év alatt kijött eddig valamikor?
Naplózva
Moonsorrow
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #14033 Dátum: 2021.01.13 szerda, 21:30:43 »

Érdeklődni szeretnék, hogy a 2.0 16v motorba milyen gyári gyertya való?

Illetve kombihoz a hátsó rugók milyen kódúak?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #14034 Dátum: 2021.01.13 szerda, 22:16:19 »

Érdeklődni szeretnék, hogy a 2.0 16v motorba milyen gyári gyertya való?

Illetve kombihoz a hátsó rugók milyen kódúak?
NGK
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1639



« Új hozzászólás #14035 Dátum: 2021.01.14 csütörtök, 07:37:32 »

Érdeklődni szeretnék, hogy a 2.0 16v motorba milyen gyári gyertya való?

Illetve kombihoz a hátsó rugók milyen kódúak?

Gyári Motorcraft, vagy NGK PTR6F-13

A rugó nem olyan egyszerű, több dologtól is függhet, pl: vonóhorog. Nem látni a színkódot rajta?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14036 Dátum: 2021.01.14 csütörtök, 12:38:40 »

Érdeklődni szeretnék, hogy a 2.0 16v motorba milyen gyári gyertya való?

Illetve kombihoz a hátsó rugók milyen kódúak?
Ha nincs eltörve, tegyél bele légrugót.
Annál egyszerűbb megoldás nincs.
Van róla cikk a fórumon.
http://mondeo.hu/index.php?topic=23463.0
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Moonsorrow
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #14037 Dátum: 2021.01.15 péntek, 20:28:08 »

Ha nincs eltörve, tegyél bele légrugót.
Annál egyszerűbb megoldás nincs.
Van róla cikk a fórumon.
http://mondeo.hu/index.php?topic=23463.0


Nem láttam rajta, de hétvégén jobban megnézem. Vonóhorgos.

Elől kicserélték a műszakira és van jópár centi difi az első és hátsó magasság között. Gondoltam érdemes lenne a hátsót is cserélni.
Naplózva
Moonsorrow
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #14038 Dátum: 2021.01.15 péntek, 20:31:31 »

Gyári Motorcraft, vagy NGK PTR6F-13

A rugó nem olyan egyszerű, több dologtól is függhet, pl: vonóhorog. Nem látni a színkódot rajta?

Köszönöm a gyertya típust! Azért kérdeztem, mert 10-ből 3-4 indításnál hosszabban teker és nem tudom mikor voltak cserélve utoljára.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14039 Dátum: 2021.01.15 péntek, 21:00:51 »

Nem láttam rajta, de hétvégén jobban megnézem. Vonóhorgos.

Elől kicserélték a műszakira és van jópár centi difi az első és hátsó magasság között. Gondoltam érdemes lenne a hátsót is cserélni.

Nekem is horgos volt, sőt munkára használtam, szügyig rakva szerszámmal nem egyszer, de a légrugó miatt sosem ült meg a hátulja. Komfortban én nem éreztem romlást, és mivel sosem száguldoztam, sodrós kanyarokban meg pláne, így én nem éreztem rajta semmi hátráltatót.

A beépítés nem egy nagy ügy, bár én a második szettel megszenvedtem mire bevarázsoltam, de simán beépíthető.
A jofogáson van egy miskolci hirdető tőle vettem, talán 10e Ft volt a szett
Megvan:
https://auto.jofogas.hu/borsod_abauj_zemplen/Legrugo_univerzalis_114306240.htm
(nem, nem én vagyok, semmi önreklám)
Szóval ha nincs eltörve a rugód, akkor egy ilyennel szépen ki tudod emelni a hátulját.

Még az Mk2vel jártam úgy, (szintén melóra használtam), hogy bekerült az erősített spirál rugó hátulra, és pont ugyanúgy lógott a feneke, mint előtte.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Moonsorrow
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #14040 Dátum: 2021.01.22 péntek, 22:31:49 »

Lenne még egy kérdésem: a termosztáton a 2.0 benzinesnél van elektromos csati (jeladó) vagy sem? Kösznöm előre is!
Denso gyertyával tapasztalat van valakinek?
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1639



« Új hozzászólás #14041 Dátum: 2021.01.25 hétfő, 05:15:54 »

Lenne még egy kérdésem: a termosztáton a 2.0 benzinesnél van elektromos csati (jeladó) vagy sem? Kösznöm előre is!
Denso gyertyával tapasztalat van valakinek?

Ha az autó 2004.03 előtti, akkor van.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Moonsorrow
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #14042 Dátum: 2021.01.25 hétfő, 21:40:44 »

Ha az autó 2004.03 előtti, akkor van.
2005-ös és így nincs mint kiderült a szervízben vigyor3 Köszönöm az infót!

Valaki cserélt már kombi csomagtér ajtón FORD emblémát?
« Utoljára szerkesztve: 2021.01.25 hétfő, 22:35:38 írta Moonsorrow » Naplózva
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #14043 Dátum: 2021.01.29 péntek, 12:42:27 »

No mi is megértük ezt a szép számot együtt! Örömteli volt az együtt töltött 178e km!!!

https://logout.hu/dl/upc/2021-01/7456_1611904840219.jpg
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14044 Dátum: 2021.01.29 péntek, 19:39:41 »

 
No mi is megértük ezt a szép számot együtt! Örömteli volt az együtt töltött 178e km!!!

https://logout.hu/dl/upc/2021-01/7456_1611904840219.jpg
eljen
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Moonsorrow
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #14045 Dátum: 2021.01.30 szombat, 18:49:43 »

No mi is megértük ezt a szép számot együtt! Örömteli volt az együtt töltött 178e km!!!

https://logout.hu/dl/upc/2021-01/7456_1611904840219.jpg

Szép kerek taps Nekem most lett 200e vigyor3
Naplózva
zsoze
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


droid


E-mail
« Új hozzászólás #14046 Dátum: 2021.02.06 szombat, 11:54:10 »

No mi is megértük ezt a szép számot együtt! Örömteli volt az együtt töltött 178e km!!!

https://logout.hu/dl/upc/2021-01/7456_1611904840219.jpg
Sajnos az enyém nem fogja megérni legalábbis a saját motorjával. (2.0)
Elég durván elkezdte enni az olajat (1000km/5l)
Ha tud valaki eladó motort beépítési garival érdekelne.
Naplózva

2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #14047 Dátum: 2021.02.07 vasárnap, 19:30:46 »

Sajnos az enyém nem fogja megérni legalábbis a saját motorjával. (2.0)
Elég durván elkezdte enni az olajat (1000km/5l)
Ha tud valaki eladó motort beépítési garival érdekelne.

Az valóban durva!  wow1
Szerencsére ez még az eredeti, és ciklusonként (ami nálam 10k km) kb. 1 liter megy utána.
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
Moonsorrow
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #14048 Dátum: 2021.02.11 csütörtök, 18:26:39 »

Sajnos az enyém nem fogja megérni legalábbis a saját motorjával. (2.0)
Elég durván elkezdte enni az olajat (1000km/5l)
Ha tud valaki eladó motort beépítési garival érdekelne.
Ilyen olajfogyasztás milyen tünettel jár? Kék füst?? Korom??
« Utoljára szerkesztve: 2021.02.11 csütörtök, 18:28:43 írta Moonsorrow » Naplózva
Moonsorrow
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #14049 Dátum: 2021.02.14 vasárnap, 20:17:41 »

Sajnos az enyém nem fogja megérni legalábbis a saját motorjával. (2.0)
Elég durván elkezdte enni az olajat (1000km/5l)
Ha tud valaki eladó motort beépítési garival érdekelne.
5W30-as olajból?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 274 275 276 277 278 279 280 [281] 282 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.