Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:02:06
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
32
33
34
35
36
37
38
[
39
]
40
41
42
43
44
45
46
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4662008 alkalommal)
0 Felhasználó és 25 vendég van a témában
peeti
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1900 Dátum:
2011.06.30 csütörtök, 11:16:22 »
skacok,már tanácstalan vagyok: benzines egr dugózás!
mit kellene ledugózni,mert csak egy cső megy be az egr-be.
mi van ha lehúzom azt a csövet amelyik bejön a kipufogótól?
Naplózva
peeti
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1901 Dátum:
2011.06.30 csütörtök, 11:35:17 »
http://kepfeltoltes.hu/110630/egr_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
peeti
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1902 Dátum:
2011.06.30 csütörtök, 11:35:48 »
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1903 Dátum:
2011.06.30 csütörtök, 11:36:23 »
Idézetet írta: peeti - 2011.06.30 csütörtök, 11:16:22
skacok,már tanácstalan vagyok: benzines egr dugózás!
mit kellene ledugózni,mert csak egy cső megy be az egr-be.
mi van ha lehúzom azt a csövet amelyik bejön a kipufogótól?
miért akarod dugózni? csak jó ki kell kormolni... 5000rpm kb. 15km és ki is kormoltad elvileg
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
peeti
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1904 Dátum:
2011.06.30 csütörtök, 11:59:32 »
jó persze tegyük tönkre a hengerfejet,pörgessük szét...
nem köszi.
fél évente viszem 10e ftért hibakód olvasásra,és már elegem van az egr szelepből.
néha gondol eggyet és ingadozik az alapjárat,arról nem is beszélve,hogy azt a sok mocskot beküldi a motortérbe....
ha már leszedted a szívósort akkor megérted miről beszélek.
Naplózva
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1905 Dátum:
2011.06.30 csütörtök, 12:01:56 »
Kérdések
1, Honnan tudom, hogy gubanc van a sokat emlegetett szívósorommal, ill. az EGR-rel? ( Az előző hozzászólónak: tudom, hogy még kezdő vagyok, de nem az EGR-t kell dugózni, ha jól tudom
)
2, Az topic elején hosszan volt egy levelezgetés vmelyik kollegával, aki magas fogyasztásra, illetve annak emelkedésére panaszkodott. A kérdésem az, hogy a sportlégszűrők optimalizálhatják-e azt? Természetesen nem a tuning miatt kérdezem, hanem gyakran ezzel kampányolnak a sportszűrők gyártói.
3, Hol van a hifis topic, nem találom?
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1906 Dátum:
2011.06.30 csütörtök, 12:03:24 »
Idézetet írta: sendrew - 2011.06.30 csütörtök, 12:01:56
3, Hol van a hifis topic, nem találom?
http://mondeo.hu/index.php?topic=7.0
generáció független részben
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
peeti
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1907 Dátum:
2011.06.30 csütörtök, 12:04:26 »
itt az a kérdés,hogy a képen létható csövön bejut a kipufgáz. és én azt ledugózom,akkor elvileg megmarad a vákuum a rendszerben.csakhát már szedtem le a fedelét az egr szelepnek,egy motor nyomkod egy fém lapot aminek a túloldalán van egy pillangó szelep. csakugyebár ha azt a gombot lenyomod lefullad a motor.
azt szeretném elkerülni,nehogy azt érzékelje a motor,hogy hiába ad jelet az egrnek,a káros anyag kibocsájtás nem változik,ezért leálitsa a motort. pl autópályán ez veszélyes.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1908 Dátum:
2011.06.30 csütörtök, 12:06:23 »
Idézetet írta: peeti - 2011.06.30 csütörtök, 11:59:32
jó persze tegyük tönkre a hengerfejet,pörgessük szét...
nem köszi.
fél évente viszem 10e ftért hibakód olvasásra,és már elegem van az egr szelepből.
néha gondol eggyet és ingadozik az alapjárat,arról nem is beszélve,hogy azt a sok mocskot beküldi a motortérbe....
ha már leszedted a szívósort akkor megérted miről beszélek.
annyitól semmi baja sem, lesz, annyit még a dizel is majdnem forog...
kiveszed az egr szelepet, körberajzolod azt a részt, ahol bemegy a kipuf gáz egy erősebb lemezre, kivágod és beteszed. tovább tartott leírni, mint megcsinálni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1909 Dátum:
2011.06.30 csütörtök, 12:07:07 »
Idézetet írta: peeti - 2011.06.30 csütörtök, 12:04:26
itt az a kérdés,hogy a képen létható csövön bejut a kipufgáz. és én azt ledugózom,akkor elvileg megmarad a vákuum a rendszerben.csakhát már szedtem le a fedelét az egr szelepnek,egy motor nyomkod egy fém lapot aminek a túloldalán van egy pillangó szelep. csakugyebár ha azt a gombot lenyomod lefullad a motor.
azt szeretném elkerülni,nehogy azt érzékelje a motor,hogy hiába ad jelet az egrnek,a káros anyag kibocsájtás nem változik,ezért leálitsa a motort. pl autópályán ez veszélyes.
szerintem ilyet nem fog érzékelni...
teszel a vákumcsőbe egy csapágy golyót, ha azt is dugózni akarod.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
peeti
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1910 Dátum:
2011.06.30 csütörtök, 12:12:53 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.30 csütörtök, 12:06:23
annyitól semmi baja sem, lesz, annyit még a dizel is majdnem forog...
kiveszed az egr szelepet, körberajzolod azt a részt, ahol bemegy a kipuf gáz egy erősebb lemezre, kivágod és beteszed. tovább tartott leírni, mint megcsinálni
ahha,nézd meg a képet itt van feljebb,nem ugyanaz mint a diselé,sőt semmi közük nincs egymáshoz. nekem azon az oldalt kiálló csövön jön vissza a g kipugáz.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1911 Dátum:
2011.06.30 csütörtök, 12:23:30 »
Idézetet írta: peeti - 2011.06.30 csütörtök, 12:12:53
ahha,nézd meg a képet itt van feljebb,nem ugyanaz mint a diselé,sőt semmi közük nincs egymáshoz. nekem azon az oldalt kiálló csövön jön vissza a g kipugáz.
biztos??
de tuti ki lehet találni arra is valamit
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1912 Dátum:
2011.06.30 csütörtök, 12:24:48 »
Idézetet írta: peeti - 2011.06.30 csütörtök, 11:59:32
jó persze tegyük tönkre a hengerfejet,pörgessük szét...
nem köszi.
fél évente viszem 10e ftért hibakód olvasásra,és már elegem van az egr szelepből.
néha gondol eggyet és ingadozik az alapjárat,arról nem is beszélve,hogy azt a sok mocskot beküldi a motortérbe....
ha már leszedted a szívósort akkor megérted miről beszélek.
ha így lenne sok hengerfej ment volna már tönkre...
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Tomi20
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1913 Dátum:
2011.06.30 csütörtök, 12:28:03 »
S O S
Sziasztok!
Sürgős segítség kellene. Diagnózis. Tegnap este problémamentes leállás. Ma reggel beindítom és a fordulat 3000 -re felment majd 5mp múlva 1900-2000 nem is akar lejebb menni. Szabálytalanul jár a motor, kicsit durróg. Nem tudom mennyi víznek kell benne lenni, de amikor beindítom a kiegyenlítő tartájból elvisz vagy 2L -t. Leállítom vissza engedi. Gázadásra torpan, durrog. 6 hónapos trafó,kábel, gyertya van az autóban.
Ha hengerfejes lenne az befolyásolja a fordulat számot?
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1914 Dátum:
2011.06.30 csütörtök, 12:28:29 »
Idézetet írta: sendrew - 2011.06.30 csütörtök, 12:01:56
Kérdések
1, Honnan tudom, hogy gubanc van a sokat emlegetett szívósorommal, ill. az EGR-rel? ( Az előző hozzászólónak: tudom, hogy még kezdő vagyok, de nem az EGR-t kell dugózni, ha jól tudom
)
2, Az topic elején hosszan volt egy levelezgetés vmelyik kollegával, aki magas fogyasztásra, illetve annak emelkedésére panaszkodott. A kérdésem az, hogy a sportlégszűrők optimalizálhatják-e azt? Természetesen nem a tuning miatt kérdezem, hanem gyakran ezzel kampányolnak a sportszűrők gyártói.
3, Hol van a hifis topic, nem találom?
1. van egy leíras, hogyan lehet ellenőrizni egy vákumcső lehúzásával járó motornál, de most hirtelen nem találtam meg. ez nem 100% diagnózis de ha nagyon csörömpöl akkor tuti, hogy orvosolni kell, akár kibelezéssel és dugózással vagy cserével, kinek mi jobban tetszik.
2. szerintem a fogyira nincs nagy kihatással a sportlégszűrő. az előző autómban én is próbálkoztam vele aztán visszakerült a gyári...
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Tomi20
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1915 Dátum:
2011.06.30 csütörtök, 12:42:09 »
Idézetet írta: Tomi20 - 2011.06.30 csütörtök, 12:28:03
S O S
Sziasztok!
Sürgős segítség kellene. Diagnózis. Tegnap este problémamentes leállás. Ma reggel beindítom és a fordulat 3000 -re felment majd 5mp múlva 1900-2000 nem is akar lejebb menni. Szabálytalanul jár a motor, kicsit durróg. Nem tudom mennyi víznek kell benne lenni, de amikor beindítom a kiegyenlítő tartájból elvisz vagy 2L -t. Leállítom vissza engedi. Gázadásra torpan, durrog. 6 hónapos trafó,kábel, gyertya van az autóban.
Ha hengerfejes lenne az befolyásolja a fordulat számot?
jah és kb. 100 hátralévő km után rosszul indul.Ma ezt megint megvártam, indultam volna tankolni. Lehet, hogy csak valami dugulás, felkapott valamit a tankból? egyébként az alapjárat vissza se áll normálra a legkisebb 1900. Leállításkor is nehezen áll le a motor.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1916 Dátum:
2011.06.30 csütörtök, 12:46:54 »
Idézetet írta: Tomi20 - 2011.06.30 csütörtök, 12:42:09
jah és kb. 100 hátralévő km után rosszul indul.Ma ezt megint megvártam, indultam volna tankolni. Lehet, hogy csak valami dugulás, felkapott valamit a tankból? egyébként az alapjárat vissza se áll normálra a legkisebb 1900. Leállításkor is nehezen áll le a motor.
szerintem valami vezérlési gondod van. ezt valszeg diag gépre kell dugni. más ötletem nincs. hívd fel Vik-et
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
peeti
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1917 Dátum:
2011.06.30 csütörtök, 14:13:05 »
gondolom az megoldás lehet az egr-re ha azt a járatot dugózom le ahonnan bejön a kipugáz.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1918 Dátum:
2011.06.30 csütörtök, 14:14:35 »
Idézetet írta: peeti - 2011.06.30 csütörtök, 14:13:05
gondolom az megoldás lehet az egr-re ha azt a járatot dugózom le ahonnan bejön a kipugáz.
igen, azt kell
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
peeti
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1919 Dátum:
2011.06.30 csütörtök, 14:25:28 »
ok. köszi. ugy látom benzines egr dugózásban én leszek az uttőrő,mert neten még nem találtam senkit aki benzines egr-t dugózna.
na de vágjunk bele...
holnap meg is teszem,aztán mondom az eredményeket..
szép napot!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1920 Dátum:
2011.06.30 csütörtök, 14:28:59 »
Idézetet írta: sendrew - 2011.06.30 csütörtök, 12:01:56
Kérdések
1, Honnan tudom, hogy gubanc van a sokat emlegetett szívósorommal, ill. az EGR-rel? ( Az előző hozzászólónak: tudom, hogy még kezdő vagyok, de nem az EGR-t kell dugózni, ha jól tudom
)
2, Az topic elején hosszan volt egy levelezgetés vmelyik kollegával, aki magas fogyasztásra, illetve annak emelkedésére panaszkodott. A kérdésem az, hogy a sportlégszűrők optimalizálhatják-e azt? Természetesen nem a tuning miatt kérdezem, hanem gyakran ezzel kampányolnak a sportszűrők gyártói.
3, Hol van a hifis topic, nem találom?
1:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Inlet_Manifold_Fault_-_Duratec
Eszerint már 2002 vége felé orvosolták a dolgot, a tiéd 2004-es, szóval "elvileg" nem problémás. De ezt le tudod ellenőrizni a belinkelt oldalon leírt módszerrel (cső vastagságának mérése), illetve itt van az is, hogy hol van a vákuumcsöve a lapátoknak, amit le kell húzni, és utána hallgatózni.
Naplózva
peeti
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1921 Dátum:
2011.06.30 csütörtök, 14:59:17 »
szerintem nekem van 4db ilyen pillangóm,mert az enyémből kivették,és hibátlanok.
Naplózva
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1922 Dátum:
2011.06.30 csütörtök, 20:49:02 »
Gyors élménybeszámoló
Egy ideje sokat megyek egy zafirával, ma is lecsavartam vele 400-at, jól felszerelt gép, 2.2-es.
Amikor visszaültem az enyémbe, olyan volt mintha hazaértem volna, pedig csak pár napja van meg
Nagy élmény, ahogy suhan ez a nagy hajó
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Adrián
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1923 Dátum:
2011.06.30 csütörtök, 22:19:06 »
Hali
Mennyi is az előírt olaj mk3 1.8 benzinesbe? Ghia
Köszi
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1924 Dátum:
2011.06.30 csütörtök, 22:28:01 »
Idézetet írta: Adrián - 2011.06.30 csütörtök, 22:19:06
Hali
Mennyi is az előírt olaj mk3 1.8 benzinesbe? Ghia
Köszi
4,3l ha a szűrőt is cseréled (anélkül 3,9l)
Naplózva
ezso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 232
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1925 Dátum:
2011.07.01 péntek, 04:36:21 »
Idézetet írta: peeti - 2011.06.30 csütörtök, 12:04:26
itt az a kérdés,hogy a képen létható csövön bejut a kipufgáz.
Remélem nem a kiálló csőre gondoltál, mert ott a hűtővíz megy keresztül.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
ezso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 232
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1926 Dátum:
2011.07.01 péntek, 04:40:27 »
Idézetet írta: tpmportal - 2011.06.30 csütörtök, 14:28:59
1:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Inlet_Manifold_Fault_-_Duratec
Eszerint már 2002 vége felé orvosolták a dolgot, a tiéd 2004-es, szóval "elvileg" nem problémás. De ezt le tudod ellenőrizni a belinkelt oldalon leírt módszerrel (cső vastagságának mérése), illetve itt van az is, hogy hol van a vákuumcsöve a lapátoknak, amit le kell húzni, és utána hallgatózni.
Nem orvosolták sajnos, csak a facelift utániban. Az enyém 2003.05. havi gyártás és picit csattog is.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
peeti
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1927 Dátum:
2011.07.01 péntek, 08:56:35 »
Idézetet írta: ezso - 2011.07.01 péntek, 04:36:21
Remélem nem a kiálló csőre gondoltál, mert ott a hűtővíz megy keresztül.
az egr szelepben mit keres hűttővíz?
ott megy vissza a kipugáz.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.01 péntek, 09:03:13 írta peeti
»
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1928 Dátum:
2011.07.01 péntek, 09:40:08 »
Idézetet írta: peeti - 2011.07.01 péntek, 08:56:35
az egr szelepben mit keres hűttővíz?
ott megy vissza a kipugáz.
hűti az egr szelepet mivel a kipuf gáz több száz fokos...
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
keszi22
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1929 Dátum:
2011.07.01 péntek, 09:44:49 »
Idézetet írta: peeti - 2011.07.01 péntek, 08:56:35
az egr szelepben mit keres hűttővíz?
ott megy vissza a kipugáz.
Én is ledugóztam az EGR-t, de szerintem sem a vékony csövön megy a kipufogó gáz. Úgy néztem,hogy hasonló képpen működik mint az alapjárati motor és magában a blokkban van kialakítva a gáz útja.
Ha leveszed a szelepet látszik két db kb 15mm-es furat az egyik a szívósor, a másik a kipufogó felé megy. Ha jól emlékszem a vékony cső ténylega vízcsőből ágazik el.
Naplózva
Ford Mondeo Trend MK3 1.8 125le Benzin 2003
peeti
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1930 Dátum:
2011.07.01 péntek, 10:57:54 »
most végeztem a szereléssel,hát nem jutottam előrébb..
tényleg jön a hüttővíz abból a csőből...
hogy mit tegyek már nem tudom,de az egr-t igy sem tudtam leszedni.
hozzáférhetetlen a hátsó csavar.
hülye ford.
Naplózva
peeti
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1931 Dátum:
2011.07.01 péntek, 11:03:23 »
viszont megvan a megoldás.
Naplózva
peeti
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1932 Dátum:
2011.07.01 péntek, 11:04:40 »
Naplózva
peeti
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1933 Dátum:
2011.07.01 péntek, 11:05:06 »
Naplózva
peeti
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1934 Dátum:
2011.07.01 péntek, 11:06:32 »
Naplózva
peeti
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1935 Dátum:
2011.07.01 péntek, 11:08:32 »
a legelső megoldás eléggé drasztikus,mert odaraksz egy lapot,az ok.
de mit csinálsz az egr szeleppel? a vezérlés nem hagya szónélkül,azt hogy nem találja.
Naplózva
peeti
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1936 Dátum:
2011.07.01 péntek, 11:09:39 »
no már csak egy szerelő kell aki véghez viszi nekem az utolsó ábrát.
Naplózva
peeti
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1937 Dátum:
2011.07.01 péntek, 11:22:55 »
sőt! fizetek egy 10-est annak aki megcsinálja.
Naplózva
peeti
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1938 Dátum:
2011.07.01 péntek, 11:27:19 »
ha valakit érdekel találtam metszetet az egr-ről
Naplózva
peeti
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1939 Dátum:
2011.07.01 péntek, 11:54:16 »
Idézetet írta: keszi22 - 2011.07.01 péntek, 09:44:49
Én is ledugóztam az EGR-t, de szerintem sem a vékony csövön megy a kipufogó gáz. Úgy néztem,hogy hasonló képpen működik mint az alapjárati motor és magában a blokkban van kialakítva a gáz útja.
Ha leveszed a szelepet látszik két db kb 15mm-es furat az egyik a szívósor, a másik a kipufogó felé megy. Ha jól emlékszem a vékony cső ténylega vízcsőből ágazik el.
dugózás óta semmi probléma nincs vele?
Naplózva
keszi22
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1940 Dátum:
2011.07.01 péntek, 12:42:13 »
Idézetet írta: peeti - 2011.07.01 péntek, 11:54:16
dugózás óta semmi probléma nincs vele?
Nekem nem volt alapjárat ingadozásom, csak olyan 2-300km-enként elkezdett világítani a motorkontrol lámpa. Gondoltam kitakarítom rendesen, ledugózom, összerakom, compi reset és
.
De nem
, ugyanúgy világít a motorkontrol lámpa.
kb 400km-ig volt jó. Az a baj, hogy nem tudom hogyan figyeli a compi a működését. Azt hittem valahogy az áramfelvételét nézi és amikor bekokszosodik szorul a tengely, tehát nő a tekercs áramfelvétele.
A tapasztalat szerint nem így, mert teljesen kitakarítottam és kapott wd40-et is.
Mondjuk azon kívül, hogy a lámpa világít semmi változást nem veszek észre, nem eszik többet, nem csökkent a motor teljesítménye sem.
Naplózva
Ford Mondeo Trend MK3 1.8 125le Benzin 2003
peeti
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1941 Dátum:
2011.07.01 péntek, 18:12:16 »
comp resetet hogyan kell végezni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1942 Dátum:
2011.07.01 péntek, 19:23:11 »
Idézetet írta: peeti - 2011.07.01 péntek, 18:12:16
comp resetet hogyan kell végezni?
akkusaru le,5perc,vissza
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tomi20
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1943 Dátum:
2011.07.01 péntek, 19:24:14 »
Idézetet írta: Tomi20 - 2011.06.30 csütörtök, 12:28:03
S O S
Sziasztok!
Sürgős segítség kellene. Diagnózis. Tegnap este problémamentes leállás. Ma reggel beindítom és a fordulat 3000 -re felment majd 5mp múlva 1900-2000 nem is akar lejebb menni. Szabálytalanul jár a motor, kicsit durróg. Nem tudom mennyi víznek kell benne lenni, de amikor beindítom a kiegyenlítő tartájból elvisz vagy 2L -t. Leállítom vissza engedi. Gázadásra torpan, durrog. 6 hónapos trafó,kábel, gyertya van az autóban.
Ha hengerfejes lenne az befolyásolja a fordulat számot?
Ma volt a szerelőm kint. Kimérte a cuccost. Injektor szelep 1-es henger behalt. Sűrgősen kellene egy.
Valaki egy olcsó webshopot tud
? Chromaxon nem találtam.
(Lehet végre megoldódik a hibakód probléma is, ami miatt kicseréltettem a trafót, kábeleket, gyertyákat fél éve, de a hibakód továbbra is megmaradt. Valami ilyesmi, hogy 1-es henger elégtelen/nem megfelelő égés.)
Naplózva
Tomi20
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1944 Dátum:
2011.07.01 péntek, 19:27:31 »
Idézetet írta: Tomi20 - 2011.07.01 péntek, 19:24:14
Ma volt a szerelőm kint. Kimérte a cuccost. Injektor szelep 1-es henger behalt. Sűrgősen kellene egy.
Valaki egy olcsó webshopot tud
? Chromaxon nem találtam.
(Lehet végre megoldódik a hibakód probléma is, ami miatt kicseréltettem a trafót, kábeleket, gyertyákat fél éve, de a hibakód továbbra is megmaradt. Valami ilyesmi, hogy 1-es henger elégtelen/nem megfelelő égés.)
Milyen márkát érdemes venni ebből? Bosch Vagy noname?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1945 Dátum:
2011.07.01 péntek, 19:28:39 »
Idézetet írta: Tomi20 - 2011.07.01 péntek, 19:24:14
Ma volt a szerelőm kint. Kimérte a cuccost. Injektor szelep 1-es henger behalt. Sűrgősen kellene egy.
Valaki egy olcsó webshopot tud
? Chromaxon nem találtam.
(Lehet végre megoldódik a hibakód probléma is, ami miatt kicseréltettem a trafót, kábeleket, gyertyákat fél éve, de a hibakód továbbra is megmaradt. Valami ilyesmi, hogy 1-es henger elégtelen/nem megfelelő égés.)
nagyautó??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1946 Dátum:
2011.07.01 péntek, 19:35:43 »
Idézetet írta: Tomi20 - 2011.07.01 péntek, 19:27:31
Milyen márkát érdemes venni ebből? Bosch Vagy noname?
http://mondeo.hu/index.php?topic=4592.msg527347#msg527347
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
peeti
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1947 Dátum:
2011.07.02 szombat, 08:10:10 »
comp restnél hibakód eltünik,vagy sem?
Naplózva
Tbandee
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1948 Dátum:
2011.07.02 szombat, 09:10:28 »
igen eltűnik
Idézetet írta: peeti - 2011.07.02 szombat, 08:10:10
comp restnél hibakód eltünik,vagy sem?
Naplózva
Tomi20
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1949 Dátum:
2011.07.02 szombat, 09:41:07 »
Idézetet írta: Tomi20 - 2011.07.01 péntek, 19:24:14
Ma volt a szerelőm kint. Kimérte a cuccost. Injektor szelep 1-es henger behalt. Sűrgősen kellene egy.
Valaki egy olcsó webshopot tud
? Chromaxon nem találtam.
(Lehet végre megoldódik a hibakód probléma is, ami miatt kicseréltettem a trafót, kábeleket, gyertyákat fél éve, de a hibakód továbbra is megmaradt. Valami ilyesmi, hogy 1-es henger elégtelen/nem megfelelő égés.)
Úgy néz ki mégsem az... vki valami ötlet? Egyébként akinek benzinese van, kb. mennyi idő alatt áll be a hőfok? nekem most ebben az időben, kint kb 50-60mp. Ez szerintem rohadt hamar beáll.
Naplózva
Oldalak:
1
...
32
33
34
35
36
37
38
[
39
]
40
41
42
43
44
45
46
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ