Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:25:05
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
45
46
47
48
49
50
51
[
52
]
53
54
55
56
57
58
59
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4657034 alkalommal)
0 Felhasználó és 231 vendég van a témában
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2550 Dátum:
2012.02.15 szerda, 18:11:01 »
Idézetet írta: sNatch - 2012.02.15 szerda, 12:11:22
Németektől behozni van lehetőség? Itthoniakkal nagyon óvatosan
SCi 1 misiért elég kevés, ott valami biztos van. Ülés plö nekem a facelift előttinek tűnik. SCi fenntartásában a gyertya az, ami többe kerül, illetőleg a benyaszűrő... 10-20 ezerért. Kipuffdobból is egyel több van neki hátul. kb ennyi.
Szasz
300e fölött van benne, semmi egyéb. A hírek (képek) szerint ez se kívül, se belül (menet) nem látszik meg. Nemtom
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2551 Dátum:
2012.02.15 szerda, 18:18:22 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.15 szerda, 18:11:01
Szasz
300e fölött van benne, semmi egyéb. A hírek (képek) szerint ez se kívül, se belül (menet) nem látszik meg. Nemtom
Elvileg 300ezernek nem szabad soknak lenni,ha rendszeresen karban volt tartva. El kell vinni egy szervízbe,átnézetni,hátha
Naplózva
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2552 Dátum:
2012.02.15 szerda, 21:13:58 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.15 szerda, 18:11:01
Szasz
300e fölött van benne, semmi egyéb. A hírek (képek) szerint ez se kívül, se belül (menet) nem látszik meg. Nemtom
Na, ülésben nem voltam biztos. Eddigi SCi-kben (3db) - amiket láttam - csak ez a szövet/vászon/mittoménmi ülésciha volt.
Gyújtás jutott még eszembe, mer ennek hengerenként vannak a kis trafói. De persze ha szaraxik azt érezni...
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2553 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 09:16:18 »
Idézetet írta: sNatch - 2012.02.15 szerda, 21:13:58
Na, ülésben nem voltam biztos. Eddigi SCi-kben (3db) - amiket láttam - csak ez a szövet/vászon/mittoménmi ülésciha volt.
Gyújtás jutott még eszembe, mer ennek hengerenként vannak a kis trafói. De persze ha szaraxik azt érezni...
A 6 seb.váltó is rendben van??? Miért nincs SCI azóta? Vagy van?
Automatáról mit kell tudni?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_16v_automata-5494024
Fogyi mennyivel nagyobb? Mi még a macera?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2554 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 18:54:42 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.16 csütörtök, 09:16:18
A 6 seb.váltó is rendben van??? Miért nincs SCI azóta? Vagy van?
Automatáról mit kell tudni?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_16v_automata-5494024
Fogyi mennyivel nagyobb? Mi még a macera?
Az új fordokban az SCTi motorok nem az SCi továbfejlesztéséből, turbósításából jönnek? (márcsak a betűk miatt is kérdem, meg úgy tudom
azok is közvetlen befecskendezősek)
Naplózva
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2555 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 20:06:31 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.02.16 csütörtök, 18:54:42
Az új fordokban az SCTi motorok nem az SCi továbfejlesztéséből, turbósításából jönnek? (márcsak a betűk miatt is kérdem, meg úgy tudom
azok is közvetlen befecskendezősek)
Jepp. Az SCTi-be belesuvasztottak egy csomó okosítást. A 3 fő dolog a befecskendezés, a változó szelepvezérlés, meg a turbó. Ezzel érték el a kis(ebb) motorból a megszokott/több teljesítményt és a kevesebb károsanyag kibocsájtást.
Okos írás 1
,
Okos írás 2
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2556 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 20:12:34 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.16 csütörtök, 09:16:18
A 6 seb.váltó is rendben van??? Miért nincs SCI azóta? Vagy van?
...
Gondolom az SCi az ilyen próbálgatás volt még az SCTi irányába. Bár elég hosszadalmas procedúra volt, ha a 2003as bemutatását nézzük
Látták, hogy valamit kitaláltak de nem volt elég nagy dobás. "jó lesz ez Edömér, de még csiszojjá rajta!"
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2557 Dátum:
2012.02.17 péntek, 12:00:07 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.16 csütörtök, 09:16:18
Automatáról mit kell tudni?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_16v_automata-5494024
Fogyi mennyivel nagyobb? Mi még a macera?
... és a matákról mi a vélemény?
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2558 Dátum:
2012.02.17 péntek, 12:02:35 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.17 péntek, 12:00:07
... és a matákról mi a vélemény?
Állítólag a Ford matákkal nem szokott sok gond lenni. Olajcsere ajánlott 60-120 Ekm körül. De fixme.
(Ha majd anyázom a saját automata váltómat, akkor ezt a hsz-t majd letagadom
)
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2559 Dátum:
2012.02.17 péntek, 13:57:15 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.17 péntek, 12:00:07
... és a matákról mi a vélemény?
Szerintem 2 literrel többet kér mint a kézi...de kényelmesebb.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2560 Dátum:
2012.02.17 péntek, 13:58:44 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.17 péntek, 13:57:15
Szerintem 2 literrel többet kér mint a kézi...de kényelmesebb.
A 2 liter szerintem erős túlzás. Legyen inkább 1.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2561 Dátum:
2012.02.17 péntek, 14:13:23 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.02.17 péntek, 13:58:44
A 2 liter szerintem erős túlzás. Legyen inkább 1.
Mennyit eszik a tiéd?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2562 Dátum:
2012.02.17 péntek, 14:20:13 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.02.17 péntek, 14:13:23
Mennyit eszik a tiéd?
16.5l/100
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2563 Dátum:
2012.02.17 péntek, 14:21:16 »
Azt hozzá kell tennem, hogy rosszak voltak a gyújtógyertyák, illetve hogy a szívósor már a halálán volt
Szóval valami emberi értékeket majd jövő héten tudok mondani
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2564 Dátum:
2012.02.17 péntek, 14:23:44 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.02.17 péntek, 14:21:16
Azt hozzá kell tennem, hogy rosszak voltak a gyújtógyertyák, illetve hogy a szívósor már a halálán volt
Szóval valami emberi értékeket majd jövő héten tudok mondani
Ez tényleg nem emberi érték.
Igazából szerintem több idő kell hogy átlagot lehessen mondani, pár hónap, és pár ezer km. Szóval majd utána lehet kijelenteni hogy mennyit is eszik.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2565 Dátum:
2012.02.17 péntek, 14:25:35 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.02.17 péntek, 14:23:44
Ez tényleg nem emberi érték.
Igazából szerintem több idő kell hogy átlagot lehessen mondani, pár hónap, és pár ezer km. Szóval majd utána lehet kijelenteni hogy mennyit is eszik.
Ha talra áll, akkor a köv 2 hétben kap 3-4000 km-t, főleg autópályán. Szerintem kijön valami átlag. (Aztán ha nem annyi, amennyire várok, akkor nagy szomorú szemekkel nézek majd magam elé
)
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2566 Dátum:
2012.02.17 péntek, 22:11:18 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.02.17 péntek, 14:20:13
16.5l/100
OMFG
Én az asszonynak akarok venni egy explorert, az ennyit eszik, de 4literes motorja van
Naplózva
szaszjoca
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2567 Dátum:
2012.02.17 péntek, 23:20:28 »
Srácok!
Szívosort most lehet javítani vagy nem? mk3 1.8 duratec benzin110Le
Ha herélik az min fog változtatni? Fogyasztás, hang,stb. Van valakinek erröl tapasztalata?
Ha kiszedik akkor mit dugóznak le és mivel? Hol és mennyiért lehet lapátokat beszerezni?Én nem találtam sehol javítókészletet ehhez. Talán nincs is?
SOS!
Naplózva
szaszjoca
MK 3 1.8 benzin Duratec
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2568 Dátum:
2012.02.17 péntek, 23:27:56 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.02.17 péntek, 13:58:44
A 2 liter szerintem erős túlzás. Legyen inkább 1.
Nem gondolom, inkább reális.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
M.Márk
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2569 Dátum:
2012.02.18 szombat, 07:40:55 »
Idézetet írta: szaszjoca - 2012.02.17 péntek, 23:20:28
Srácok!
Szívosort most lehet javítani vagy nem? mk3 1.8 duratec benzin110Le
Ha herélik az min fog változtatni? Fogyasztás, hang,stb. Van valakinek erröl tapasztalata?
Ha kiszedik akkor mit dugóznak le és mivel? Hol és mennyiért lehet lapátokat beszerezni?Én nem találtam sehol javítókészletet ehhez. Talán nincs is?
SOS!
Fogyasztásban semmit nem változik,legalábbis én nem vettem észre.Hangja annyiban változik, hogy nem fog kelepelni.
Van az örvénylapátnak egy karja amit ha kiveszel a lapátokkal eggyüt akkor marad egy lyuk a szívosoron, és azt kell ledugozni. Ha jól tudom csak egyben lehet venni szívósorral a lapátokat. A faceliftesekben lehet cserélni külön.
Naplózva
4levi17
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2570 Dátum:
2012.02.18 szombat, 14:40:45 »
haliho
egy olyan kerdessel fordulok hozzatok, hogy miert menmegy vissza a fordulatom 800ra(alapjaratom) ha kidobom uresbe es ha allok meg akkor neha megugrik egy 200-400 fordulatot ha fekezek vagy ha megallok, persze uresbe dobva. ez mar egyre jobban kezdi bokni a szememet..... valakinek valami otlete?
segitsegeket elore is koszonom
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2571 Dátum:
2012.02.18 szombat, 14:45:54 »
Idézetet írta: 4levi17 - 2012.02.18 szombat, 14:40:45
haliho
egy olyan kerdessel fordulok hozzatok, hogy miert menmegy vissza a fordulatom 800ra(alapjaratom) ha kidobom uresbe es ha allok meg akkor neha megugrik egy 200-400 fordulatot ha fekezek vagy ha megallok, persze uresbe dobva. ez mar egyre jobban kezdi bokni a szememet..... valakinek valami otlete?
segitsegeket elore is koszonom
Menet közben meg kell, hogy emelje az alapjáratot. Ez így jó. Ha kiteszed üresbe, gurulsz, 1100, majd ha megáll, le kell engednie az alapjáratra, szép simán.
Ha ugrál az alapjárat, az lehet fals levegő, rossz alapjárati motor, rossz map szenzor, vagy valami más
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
4levi17
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2572 Dátum:
2012.02.18 szombat, 17:46:33 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.18 szombat, 14:45:54
Menet közben meg kell, hogy emelje az alapjáratot. Ez így jó. Ha kiteszed üresbe, gurulsz, 1100, majd ha megáll, le kell engednie az alapjáratra, szép simán.
Ha ugrál az alapjárat, az lehet fals levegő, rossz alapjárati motor, rossz map szenzor, vagy valami más
nem ugral.azt csinalja amit te is leiirtal...en meg azt hittem vmi lesz az elektronikaval...akkor ezek szerint az normalis.....orulok.
koszi az infot
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2573 Dátum:
2012.02.18 szombat, 21:40:36 »
Idézetet írta: 4levi17 - 2012.02.18 szombat, 17:46:33
nem ugral.azt csinalja amit te is leiirtal...en meg azt hittem vmi lesz az elektronikaval...akkor ezek szerint az normalis.....orulok.
koszi az infot
Mi ezt úgy mondjuk, hogy nem bug, hanem fícsör...
Ezt azért csinálja, hogy könnyebb legyen váltani. Ilyen pl a fiesta is.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2574 Dátum:
2012.02.19 vasárnap, 13:15:45 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.18 szombat, 21:40:36
Mi ezt úgy mondjuk, hogy nem bug, hanem fícsör...
Ezt azért csinálja, hogy könnyebb legyen váltani. Ilyen pl a fiesta is.
Meg kb mindegyik újabb benzines. Ha először vezetsz ilyen "helyetted is okos" autót, akkor méltán hiheted, hogy nem tudsz vezetni
de aztán rájössz, hogy a hiba nem benned van. Direkt nem hagyja ejteni annyira a fordulatot a váltáshoz.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2575 Dátum:
2012.02.19 vasárnap, 13:23:02 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.02.19 vasárnap, 13:15:45
Meg kb mindegyik újabb benzines. Ha először vezetsz ilyen "helyetted is okos" autót, akkor méltán hiheted, hogy nem tudsz vezetni
de aztán rájössz, hogy a hiba nem benned van. Direkt nem hagyja ejteni annyira a fordulatot a váltáshoz.
A tdci is ezt csinálja.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2576 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 09:28:14 »
Nnna, Véreim
2004 májusában gurult először a kicsike
én vagyok az új tulaj
platinaszőke kombájn 2.0 ghia
igen, a hahun volt, egyben van, apróbb szépséghibákon kívül kb. 10 km után az alábbi gondjaim vannak:
- hiányzik a szélvédő felső gumikédere (szerintem cserélt, mert nem Ford-os, de fűthető ez is)
- hiányzik az alsó motorburkolat
- alapjárat nem megy 800 körülre, inkább 1000
- a váltó ... nos, itt lesz egy kis bibi, álló heéyzetben baromi nehezen veszi az 1-est és a R-t (
)
- gázpedál nehezen jár, akadozva lehet csak kinyomni (wd40 segít??)
- motoros ülés nem megy (bizti? csati?)
Egyébként vidám vagyok, de összességében ez már nincs olyan anyagokból, mint az MKI
... és valósnak tűnik a 180e benne.
Ne kíméljetek
kösz
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2577 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 09:54:00 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.20 hétfő, 09:28:14
- hiányzik az alsó motorburkolat
Facelifttől már nem volt alsó burkolat. Meg toronycsapágy-takaró sem.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2578 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 10:30:01 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.20 hétfő, 09:28:14
Nnna, Véreim
2004 májusában gurult először a kicsike
én vagyok az új tulaj
platinaszőke kombájn 2.0 ghia
igen, a hahun volt, egyben van, apróbb szépséghibákon kívül kb. 10 km után az alábbi gondjaim vannak:
- hiányzik a szélvédő felső gumikédere (szerintem cserélt, mert nem Ford-os, de fűthető ez is)
- hiányzik az alsó motorburkolat
- alapjárat nem megy 800 körülre, inkább 1000
- a váltó ... nos, itt lesz egy kis bibi, álló heéyzetben baromi nehezen veszi az 1-est és a R-t (
)
- gázpedál nehezen jár, akadozva lehet csak kinyomni (wd40 segít??)
- motoros ülés nem megy (bizti? csati?)
Egyébként vidám vagyok, de összességében ez már nincs olyan anyagokból, mint az MKI
... és valósnak tűnik a 180e benne.
Ne kíméljetek
kösz
Ezt vetted meg?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_ghia-5516862
Ez facelift előtti, furcsa is, mert évjárat alapján a legutsó széria kb belőle. (forgalomba helyezés vs gyártás?)
Ha csak ennyi gondod van, az szerintem nem gyász.
A két burkolat pótolható bontottból (sajnos a cserélt szélvédőkről lespórolják a borítást)
A motoros ülésnek, ha az elektromos dolgokat gyorsan kizárod egy csekkolással, szvsz az emelő fogaskerék a baja, a fórumon találsz elérhetőséget, valaki gyárt fémből, mert a gyári műanyag eltörik.
A váltót meg kell taknyolni WD-40-nel a váltóharang tetején, erről is találsz leírást.
Gázpedál és alapjárat ügyben majd a benzines guruk nyilatkoznak, én csak találgatni tudnék.
Naplózva
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2579 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 10:39:17 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.02.20 hétfő, 10:30:01
Ezt vetted meg?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_ghia-5516862
Ez facelift előtti, furcsa is, mert évjárat alapján a legutsó széria kb belőle. (forgalomba helyezés vs gyártás?)
Ha csak ennyi gondod van, az szerintem nem gyász.
A két burkolat pótolható bontottból (sajnos a cserélt szélvédőkről lespórolják a borítást)
A motoros ülésnek, ha az elektromos dolgokat gyorsan kizárod egy csekkolással, szvsz az emelő fogaskerék a baja, a fórumon találsz elérhetőséget, valaki gyárt fémből, mert a gyári műanyag eltörik.
A váltót meg kell taknyolni WD-40-nel a váltóharang tetején, erről is találsz leírást.
Gázpedál és alapjárat ügyben majd a benzines guruk nyilatkoznak, én csak találgatni tudnék.
Nem ezt, az már nincs fent. Fészliftes és platina az alany. Angel írja, hogy nincsenek ilyen burkolatok ... hát az nem egy nagy spórolás
konkrétan fassság
Az ülés nem zúg, nem reagál, vagyis nem mechanika a gond.
A váltóhoz tényleg elég lenne a WD40?
Többiek?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2580 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 10:41:00 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.20 hétfő, 10:39:17
Nem ezt, az már nincs fent. Fészliftes és platina az alany. Angel írja, hogy nincsenek ilyen burkolatok ... hát az nem egy nagy spórolás
konkrétan fassság
Az ülés nem zúg, nem reagál, vagyis nem mechanika a gond.
A váltóhoz tényleg elég lenne a WD40?
Többiek?
Na akkor 1 gonddal kevesebb, nem kell keresni a burkolatot
Próbáld ki a wd-40-et, nekem még nem kellett, de másnak kezelte a tüneteket.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2581 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 10:49:22 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.20 hétfő, 10:39:17
...Angel írja, hogy nincsenek ilyen burkolatok ... hát az nem egy nagy spórolás
konkrétan fassság
Az alsó burkolat mondjuk 10e forint. Legyártanak az autóból 100e darabot. A konkrétan 1 milliárd forint. Jó, nem azt mondom, hogy hatalmas összeg, van nagyobb bankóm (bár dinár
), de azért én ennek az 1%-ának is örülnék most így, ezen a szürke délelőttön.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2582 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 10:53:39 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.20 hétfő, 09:28:14
- alapjárat nem megy 800 körülre, inkább 1000
- a váltó ... nos, itt lesz egy kis bibi, álló heéyzetben baromi nehezen veszi az 1-est és a R-t (
)
Alapjárati motor lehet, meg fals levegő (vagy más).
A váltó. Hideg v meleg motornál csinálja? A kuplung rendesen választ? Próbáld ki azt, hogy ki üresbe, kiengeded a kuplungot, majd be 1-be.
A váltó bowden szerintem ennyire nem szorulhat. Próbáld ki álló motornál, ha ott is nehéz berakni sebességbe, csak akkor indulj el azon az úton (nagyjából kizárt).
Lehetne még olajat cserélni a váltóban, de valószínűleg az sem fog bejönni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2583 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 11:29:54 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.20 hétfő, 10:53:39
Alapjárati motor lehet, meg fals levegő (vagy más).
A váltó. Hideg v meleg motornál csinálja? A kuplung rendesen választ? Próbáld ki azt, hogy ki üresbe, kiengeded a kuplungot, majd be 1-be.
A váltó bowden szerintem ennyire nem szorulhat. Próbáld ki álló motornál, ha ott is nehéz berakni sebességbe, csak akkor indulj el azon az úton (nagyjából kizárt).
Lehetne még olajat cserélni a váltóban, de valószínűleg az sem fog bejönni.
Alapjárat: jó lenne ha megoldhatnám úgy, mint a Babettán
Váltó nehezen: hideg-meleg motornál egyaránt nehéz az 1 és a R. Menetben minden váltás okés. Elindulás okoz gondot, és az nem mindegy pirosnál
kuplung jó! Belocsolom felülről valahogy ... álló motornál megnézem.
Ja, meg egy apróság, gondolom programozás: az ablaktörlő indításkor töröl egyet
ez micsuda?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2584 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 11:37:30 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.20 hétfő, 11:29:54
Alapjárat: jó lenne ha megoldhatnám úgy, mint a Babettán
Váltó nehezen: hideg-meleg motornál egyaránt nehéz az 1 és a R. Menetben minden váltás okés. Elindulás okoz gondot, és az nem mindegy pirosnál
kuplung jó! Belocsolom felülről valahogy ... álló motornál megnézem.
Ja, meg egy apróság, gondolom programozás: az ablaktörlő indításkor töröl egyet
ez micsuda?
Ablaktrölő: be van kapcsolva az esőérzékelős törlés.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2585 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 12:12:08 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.02.20 hétfő, 10:30:01
A váltót meg kell taknyolni WD-40-nel a váltóharang tetején,
erről is találsz leírást
.
Nem találom sehol, sehogy. SEGÍTS!
Naplózva
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2586 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 12:12:53 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.20 hétfő, 11:37:30
Ablaktrölő: be van kapcsolva az esőérzékelős törlés.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2587 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 12:19:34 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.20 hétfő, 12:12:08
Nem találom sehol, sehogy. SEGÍTS!
Még mielőtt bármibe belevágsz, nézd meg, álló motornál is nehéz-e ez a művelet.
Miből gondolod, hogy jó a kuplung? A 180e pont egy olyan táv, ami alatt már kezdhetne elromlani.
Nem arra gondolok, hogy csúszik, hanem hogy nem választ rendesen.
Nézd majd meg a következőt: járó motornál kuplung be, és 2-3-4-5.
Meg azt is, hogy ha nehezen beraktad 1-be, szép lassan elkezded felengedni a kuplungot, kb mikor kezd el fogni?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2588 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 12:24:41 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.20 hétfő, 12:19:34
Még mielőtt bármibe belevágsz, nézd meg, álló motornál is nehéz-e ez a művelet.
Miből gondolod, hogy jó a kuplung? A 180e pont egy olyan táv, ami alatt már kezdhetne elromlani.
Nem arra gondolok, hogy csúszik, hanem hogy nem választ rendesen.
Nézd majd meg a következőt: járó motornál kuplung be, és 2-3-4-5.
Meg azt is, hogy ha nehezen beraktad 1-be, szép lassan elkezded felengedni a kuplungot, kb mikor kezd el fogni?
Kipróbálom! Viszont menetben meg jó a 2-3-4-5 ...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2589 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 12:31:00 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.20 hétfő, 12:24:41
Kipróbálom! Viszont menetben meg jó a 2-3-4-5 ...
De az más... ha pont annyival gurulsz, amennyivel kell, a kuplung sem kell.
Azt is próbéld ki, hogy megállsz a lámpánál, kidobod üresbe, elengeded a kuplungot.
Majd amikor jön a sárga, kuplung be, és úgy 1-be. Hogy akkor is nehéz-e.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2590 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 12:56:24 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.20 hétfő, 12:31:00
De az más... ha pont annyival gurulsz, amennyivel kell, a kuplung sem kell.
Azt is próbéld ki, hogy megállsz a lámpánál, kidobod üresbe, elengeded a kuplungot.
Majd amikor jön a sárga, kuplung be, és úgy 1-be. Hogy akkor is nehéz-e.
Naplózva
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2591 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 13:13:23 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.20 hétfő, 09:28:14
....kb. 10 km után az alábbi gondjaim vannak:
- hiányzik a szélvédő felső gumikédere (szerintem cserélt, mert nem Ford-os, de fűthető ez is)
Nincs is gumikéder a szélvédő felső vonalában?
?
Nem látok egy MKIII-on sem (képről) ...
Itt sincs:
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.20 hétfő, 13:15:19 írta napu
»
Naplózva
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2592 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 13:28:44 »
Nyárra bírnám
a vas megvan, a papucsok kellenek még
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2593 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 14:10:52 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.20 hétfő, 12:12:08
Nem találom sehol, sehogy. SEGÍTS!
HZsolt92 tudja pontosabban, azt hiszem ő már csinálta. A lényeg, hogy a mechanikát áztatod meg vele a váltóharang tetején.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2594 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 14:13:31 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.20 hétfő, 13:13:23
Nincs is gumikéder a szélvédő felső vonalában?
?
Nem látok egy MKIII-on sem (képről) ...
Itt sincs:
//kép//
De ott van, a kis mélyedésben az a gumicsík az. FAQ-ban is vann cikk róla. Sajnos nekünk is hiányzik a dízelen (pedig gyári szélvédő + márkaszervizben csere
).
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2595 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 14:22:18 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.02.20 hétfő, 14:10:52
HZsolt92 tudja pontosabban, azt hiszem ő már csinálta. A lényeg, hogy a mechanikát áztatod meg vele a váltóharang tetején.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5112.0
benyásnál is gondolom így néz ki valahogy.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2596 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 14:44:46 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.20 hétfő, 14:22:18
http://mondeo.hu/index.php?topic=5112.0
benyásnál is gondolom így néz ki valahogy.
Kösz, remélem bejön
Naplózva
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2597 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 14:49:40 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.02.20 hétfő, 14:13:31
De ott van, a kis mélyedésben az a gumicsík az. FAQ-ban is vann cikk róla. Sajnos nekünk is hiányzik a dízelen (pedig gyári szélvédő + márkaszervizben csere
).
Kutatom, de nem találtam sehol a neten. A gond az, hogy ott (kissé) lépcsős a tető és a szélvédő találkozási pontja. Valami felpattanó cuccos nem tud továbbpördülni, ha pont ott találja el
az MKI-nél van egy széles, a szinteltérést áthidaló gumikéder! Ez lenne normál szerintem ... én itt csak a tömítő/ragasztó anyagot látom ...
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2598 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 15:44:13 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.20 hétfő, 14:49:40
Kutatom, de nem találtam sehol a neten. A gond az, hogy ott (kissé) lépcsős a tető és a szélvédő találkozási pontja. Valami felpattanó cuccos nem tud továbbpördülni, ha pont ott találja el
az MKI-nél van egy széles, a szinteltérést áthidaló gumikéder! Ez lenne normál szerintem ... én itt csak a tömítő/ragasztó anyagot látom ...
Annak a gumicsíknak elvileg szélzaj-csillapítási és vízelvezetési funkciója van. Ha nincs ott, akkor még mélyebb szakadék van a karosszéria és a szélvédő között.
Ha annyira szúrja a szemed, akkor egy szélvédőkkel foglalkozó cég biztos tud neked valami méretben oda illő kéderezést készíteni.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5973.0
Naplózva
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2599 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 16:06:19 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.02.20 hétfő, 15:44:13
Annak a gumicsíknak elvileg szélzaj-csillapítási és vízelvezetési funkciója van. Ha nincs ott, akkor még mélyebb szakadék van a karosszéria és a szélvédő között.
Ha annyira szúrja a szemed, akkor egy szélvédőkkel foglalkozó cég biztos tud neked valami méretben oda illő kéderezést készíteni.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5973.0
Naplózva
Oldalak:
1
...
45
46
47
48
49
50
51
[
52
]
53
54
55
56
57
58
59
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ