Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.01 péntek, 00:26:35
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
46
47
48
49
50
51
52
[
53
]
54
55
56
57
58
59
60
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4622489 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
M.Márk
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2600 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 17:28:11 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.20 hétfő, 09:28:14
Nnna, Véreim
2004 májusában gurult először a kicsike
én vagyok az új tulaj
platinaszőke kombájn 2.0 ghia
igen, a hahun volt, egyben van, apróbb szépséghibákon kívül kb. 10 km után az alábbi gondjaim vannak:
- hiányzik a szélvédő felső gumikédere (szerintem cserélt, mert nem Ford-os, de fűthető ez is)
- hiányzik az alsó motorburkolat
- alapjárat nem megy 800 körülre, inkább 1000
- a váltó ... nos, itt lesz egy kis bibi, álló heéyzetben baromi nehezen veszi az 1-est és a R-t (
)
- gázpedál nehezen jár, akadozva lehet csak kinyomni (wd40 segít??)
- motoros ülés nem megy (bizti? csati?)
Egyébként vidám vagyok, de összességében ez már nincs olyan anyagokból, mint az MKI
... és valósnak tűnik a 180e benne.
Ne kíméljetek
kösz
Nekem akkor vette nehezen az 1-est meg a R-t ill.akadva a kettest amikor úgy cseréltem kuplungtárcsát, hogy a szerkezetet nem csertéltem.
Naplózva
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2601 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 17:42:51 »
Idézetet írta: M.Márk - 2012.02.20 hétfő, 17:28:11
Nekem akkor vette nehezen az 1-est meg a R-t ill.akadva a kettest amikor úgy cseréltem kuplungtárcsát, hogy a szerkezetet nem csertéltem.
... és lenne kedved egy ilyen folyamatot rendesen is végigcsinálni?
adnám a donort
Viccelek. De ahogy sejtem, ebből inkább szervíz lesz ... vagy egy kis sufnimóka
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2602 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 17:58:43 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.20 hétfő, 17:42:51
... és lenne kedved egy ilyen folyamatot rendesen is végigcsinálni?
adnám a donort
Viccelek. De ahogy sejtem, ebből inkább szervíz lesz ... vagy egy kis sufnimóka
...vagy nem is az a baja, amire gondolsz, és kár az egészért... én nem hiszem, hogy a bowdenek miatt ne venné a sebességet.
Majd ha hazafelé kipróbáltad, mit csinál, ha nem megy a motor, rögtön kiderül.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
M.Márk
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2603 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 18:06:14 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.20 hétfő, 17:42:51
... és lenne kedved egy ilyen folyamatot rendesen is végigcsinálni?
adnám a donort
Viccelek. De ahogy sejtem, ebből inkább szervíz lesz ... vagy egy kis sufnimóka
Háromszor kuplungoztam mondeot legutóbb 1hete de úgy érzem most megint elég volt egy darabig.
Naplózva
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2604 Dátum:
2012.02.21 kedd, 10:31:39 »
Idézetet írta: M.Márk - 2012.02.20 hétfő, 18:06:14
Háromszor kuplungoztam mondeot legutóbb 1hete de úgy érzem most megint elég volt egy darabig.
Azért majd szólj, a frigót feltöltöttem
Naplózva
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2605 Dátum:
2012.02.21 kedd, 10:32:48 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.20 hétfő, 17:58:43
...vagy nem is az a baja, amire gondolsz, és kár az egészért... én nem hiszem, hogy a bowdenek miatt ne venné a sebességet.
Majd ha hazafelé kipróbáltad, mit csinál, ha nem megy a motor, rögtön kiderül.
9-re értem haza és 6-kor jöttem el
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2606 Dátum:
2012.02.21 kedd, 10:46:57 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.21 kedd, 10:32:48
9-re értem haza és 6-kor jöttem el
És kipróbáltad?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2607 Dátum:
2012.02.21 kedd, 12:32:48 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.21 kedd, 10:46:57
És kipróbáltad?
Álmomban ... és jó volt
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2608 Dátum:
2012.02.21 kedd, 12:45:38 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.21 kedd, 12:32:48
Álmomban ... és jó volt
Pedig érdemes lenne... szerintem semmi baja a rudazatnak, azaz bowdennek.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2609 Dátum:
2012.02.21 kedd, 12:59:31 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.20 hétfő, 09:28:14
Nnna, Véreim
2004 májusában gurult először a kicsike ....
gratula a vashoz!
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2610 Dátum:
2012.02.21 kedd, 13:40:47 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.20 hétfő, 09:28:14
Nnna, Véreim
2004 májusában gurult először a kicsike
én vagyok az új tulaj
platinaszőke kombájn 2.0 ghia
igen, a hahun volt, egyben van, apróbb szépséghibákon kívül kb. 10 km után az alábbi gondjaim vannak:
- hiányzik a szélvédő felső gumikédere (szerintem cserélt, mert nem Ford-os, de fűthető ez is)
- hiányzik az alsó motorburkolat
- alapjárat nem megy 800 körülre, inkább 1000
- a váltó ... nos, itt lesz egy kis bibi, álló heéyzetben baromi nehezen veszi az 1-est és a R-t (
)
- gázpedál nehezen jár, akadozva lehet csak kinyomni (wd40 segít??)
- motoros ülés nem megy (bizti? csati?)
Egyébként vidám vagyok, de összességében ez már nincs olyan anyagokból, mint az MKI
... és valósnak tűnik a 180e benne.
Ne kíméljetek
kösz
Gratulálok! Sok problémamentes km-t kívánok!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2611 Dátum:
2012.02.21 kedd, 19:40:31 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.20 hétfő, 09:28:14
Nnna, Véreim
2004 májusában gurult először a kicsike
én vagyok az új tulaj
platinaszőke kombájn 2.0 ghia
igen, a hahun volt, egyben van, apróbb szépséghibákon kívül kb. 10 km után az alábbi gondjaim vannak:
- hiányzik a szélvédő felső gumikédere (szerintem cserélt, mert nem Ford-os, de fűthető ez is)
- hiányzik az alsó motorburkolat
- alapjárat nem megy 800 körülre, inkább 1000
- a váltó ... nos, itt lesz egy kis bibi, álló heéyzetben baromi nehezen veszi az 1-est és a R-t (
)
- gázpedál nehezen jár, akadozva lehet csak kinyomni (wd40 segít??)
- motoros ülés nem megy (bizti? csati?)
Egyébként vidám vagyok, de összességében ez már nincs olyan anyagokból, mint az MKI
... és valósnak tűnik a 180e benne.
Ne kíméljetek
kösz
http://mondeo.hu/index.php?topic=7689.0
http://mondeo.hu/index.php?topic=5112.msg612387#msg612387
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2612 Dátum:
2012.02.22 szerda, 00:57:28 »
Benzin 2.0-nál érdemes padlógázas gyorsításokat csinálni autópályán, hogy tisztuljon a rendszer?
Kell annak füsttel járnia?
Naplózva
M.Márk
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2613 Dátum:
2012.02.22 szerda, 07:05:50 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.02.22 szerda, 00:57:28
Benzin 2.0-nál érdemes padlógázas gyorsításokat csinálni autópályán, hogy tisztuljon a rendszer?
Kell annak füsttel járnia?
Füstölni nem lenne szabad. Én meg szoktam zavarni,hogy kiégjen rendesen
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2614 Dátum:
2012.02.22 szerda, 07:25:24 »
Idézetet írta: M.Márk - 2012.02.22 szerda, 07:05:50
Füstölni nem lenne szabad. Én meg szoktam zavarni,hogy kiégjen rendesen
Ezt furcsállottam én is. Tegnap jöttem haza. Ez olyan 300 km. Alapjáratom rendben, kocsi húz, váltó vált.
Autópályán padlóztam, visszaváltott, felpörgött és meglódult. Viszont mögöttem mintha enyhe, átlátszó füstfelhő lett volna.
(A fedkomp korábban 19-es átlagfogyasztást írt, és simán el tudom képzelni, hogy amíg a kereskedésben állt/próbálgatták, addig nem nagyon volt üzemmeleg a kocsi, illetve nagy mennyiségű dzsuva rakódhatott le benne)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2615 Dátum:
2012.02.22 szerda, 10:03:43 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.02.22 szerda, 07:25:24
Ezt furcsállottam én is. Tegnap jöttem haza. Ez olyan 300 km. Alapjáratom rendben, kocsi húz, váltó vált.
Autópályán padlóztam, visszaváltott, felpörgött és meglódult. Viszont mögöttem mintha enyhe, átlátszó füstfelhő lett volna.
(A fedkomp korábban 19-es átlagfogyasztást írt, és simán el tudom képzelni, hogy amíg a kereskedésben állt/próbálgatták, addig nem nagyon volt üzemmeleg a kocsi, illetve nagy mennyiségű dzsuva rakódhatott le benne)
Simán elképzelhető. Most mennyit ír ki a szgép? Nullázd le a fogyit.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2616 Dátum:
2012.02.22 szerda, 10:15:28 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.22 szerda, 10:03:43
Simán elképzelhető. Most mennyit ír ki a szgép? Nullázd le a fogyit.
A fogyasztás most (40 km autópálya, tempomatos 130, 2 felnőtt + 2 gyerek, csomagtartó dugig mellett) 8.7-re jön a fedcomp szerint.
Érzésre ez még túl sok. Lambdaszonda?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2617 Dátum:
2012.02.22 szerda, 10:35:39 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.02.22 szerda, 10:15:28
A fogyasztás most (40 km autópálya, tempomatos 130, 2 felnőtt + 2 gyerek, csomagtartó dugig mellett) 8.7-re jön a fedcomp szerint.
Érzésre ez még túl sok. Lambdaszonda?
Inkább juhé... ez teljesen jó fogyi egy automatától. Persze a fedcomp az csalhat ide-oda.
Nulláztad?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2618 Dátum:
2012.02.22 szerda, 10:42:33 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.22 szerda, 10:35:39
Inkább juhé... ez teljesen jó fogyi egy automatától. Persze a fedcomp az csalhat ide-oda.
Nulláztad?
Igen, végre sikerült nullázni
Viszont az elszomorít, ha az automata ennyit dob a fogyasztáson
1 liter talán még ok, de ez kicsit több ...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26672
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2619 Dátum:
2012.02.22 szerda, 10:45:54 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.02.22 szerda, 10:42:33
Igen, végre sikerült nullázni
Viszont az elszomorít, ha az automata ennyit dob a fogyasztáson
1 liter talán még ok, de ez kicsit több ...
Ha kiszámolod, akkor a fogyid olyan 10 liter körül van. Az egy benzines autótól, főleg egy 2000ccm-es ford motortól teljesen jó.
Ha sokallod vegyél dízlit.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2620 Dátum:
2012.02.22 szerda, 11:00:36 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.02.22 szerda, 10:42:33
Igen, végre sikerült nullázni
Viszont az elszomorít, ha az automata ennyit dob a fogyasztáson
1 liter talán még ok, de ez kicsit több ...
A kéziváltós se enne sokkal kevesebbet. És van némi igazság abban, amit Tomi írt. Ez kb 10 liter. A kéziváltós kb 1 literrel enne kevesebbet.
A2 literes benzinesben még az a régi-régi (CD4?) váltó van, mint az MKI-II-ben. A durashiftet csak a v6-be és dizlibe szerelték.
De... van pár klubtagunknak ilyn váltós autója. Nem panaszkodnak a váltóra.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2621 Dátum:
2012.02.22 szerda, 11:10:26 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.22 szerda, 11:00:36
A kéziváltós se enne sokkal kevesebbet. És van némi igazság abban, amit Tomi írt. Ez kb 10 liter. A kéziváltós kb 1 literrel enne kevesebbet.
A2 literes benzinesben még az a régi-régi (CD4?) váltó van, mint az MKI-II-ben. A durashiftet csak a v6-be és dizlibe szerelték.
De... van pár klubtagunknak ilyn váltós autója. Nem panaszkodnak a váltóra.
Mindegy
Kicsit nagyobb fogyasztáscsökkentést reméltem, de majd a kombi az dízel lesz
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2622 Dátum:
2012.02.22 szerda, 11:29:09 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.02.22 szerda, 11:10:26
Mindegy
Kicsit nagyobb fogyasztáscsökkentést reméltem, de majd a kombi az dízel lesz
A másik. Most tél van. Ilyenkor többet eszik. Nekem amúgy baromi jó szokott lenni a fogyi, most meg ugyan 6,3-at
mutat a műszer, de a teljes tankból 600 körül mentem le, és max 200-ra van még a tankban. De lehet, hogy kevesebb... persze ebben volt városozás bőven, oviba szaladgálás (1 km), és rossz is a termosztátom, nem melegszik be rendesen az autó.
Én azért még megnéznék pár dolgot. Mikor cserélték a levegőszűrőt? Az azért legyen tiszta. Gyertyák hogy állnak? Ha nem is cseréled ki őket, legalább a hézagot be kéne állítani.
A lambdát is meg kell nézni, lehet hogy halott. És igen, a kipuffot ki kell szellőztetni... ez is segít.
Ezek azért le tudják nyomni a fogyit.
Más. Majd nézesd meg valakivel a szívósort. Vannak abban kis lapátocskák, amik el tudnak szabadulni. És aztán szívsz egy sort... minitalin többen segíthetnek.
(akár lamdában is).
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2623 Dátum:
2012.02.22 szerda, 11:35:42 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.22 szerda, 11:29:09
A másik. Most tél van. Ilyenkor többet eszik. Nekem amúgy baromi jó szokott lenni a fogyi, most meg ugyan 6,3-at
mutat a műszer, de a teljes tankból 600 körül mentem le, és max 200-ra van még a tankban. De lehet, hogy kevesebb... persze ebben volt városozás bőven, oviba szaladgálás (1 km), és rossz is a termosztátom, nem melegszik be rendesen az autó.
Én azért még megnéznék pár dolgot. Mikor cserélték a levegőszűrőt? Az azért legyen tiszta. Gyertyák hogy állnak? Ha nem is cseréled ki őket, legalább a hézagot be kéne állítani.
A lambdát is meg kell nézni, lehet hogy halott. És igen, a kipuffot ki kell szellőztetni... ez is segít.
Ezek azért le tudják nyomni a fogyit.
Más. Majd nézesd meg valakivel a szívósort. Vannak abban kis lapátocskák, amik el tudnak szabadulni. És aztán szívsz egy sort... minitalin többen segíthetnek.
(akár lamdában is).
Na nézzük:
2012.02.11-én hoztuk el a kereskedésből.
Volt: motorolaj, olajszűrő, hűtőfolyadék, levegőszűrő, pollenszűrő, benzinszűrő, gyertya csere. A szerelő cserélte a szíjfeszítőt is, mert már nagyon kotyogott. Megnéztük a szívósort, nagyjából 4 mm-es útja volt a távolabbi végén. Kapott újat (86 bruttó
), így most már nem kelepel.
Nagyjából a lambda és a kipuf maradt
Vagy esetleg, ha csúszik a váltó .... kellene valaki, akinek hasonló kocsija van, hogy össze lehessen vetni ...
az ECU-nak saját hőszenzora van?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2624 Dátum:
2012.02.22 szerda, 11:49:40 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.02.22 szerda, 11:35:42
Na nézzük:
2012.02.11-én hoztuk el a kereskedésből.
Volt: motorolaj, olajszűrő, hűtőfolyadék, levegőszűrő, pollenszűrő, benzinszűrő, gyertya csere. A szerelő cserélte a szíjfeszítőt is, mert már nagyon kotyogott. Megnéztük a szívósort, nagyjából 4 mm-es útja volt a távolabbi végén. Kapott újat (86 bruttó
), így most már nem kelepel.
Nagyjából a lambda és a kipuf maradt
Vagy esetleg, ha csúszik a váltó .... kellene valaki, akinek hasonló kocsija van, hogy össze lehessen vetni ...
az ECU-nak saját hőszenzora van?
Akkor még amit én megtennék, az az újratanítás... lehúzni az aksit negyed órára, és így tovább (keress rá, le van írva).
Igen, az ecunak van egy hőszenzora, ami méri a motor hőmérsékletét. A hőmérsékleted egyértelműen beáll középre, és ott is marad?
Nem szabad visszahűlni, sehol sem. És középen kell állnia, mint a cövek. Esetleg lépj be az info menübe, ott kiírja a hőfokot számmal.
Dízelnél asszem 83 fokos a motor. És ha jó a termó, viszonylag stabilan ott van. Kivéve egy komolyabb gyorsításnál, akkor feljebb megy, majd ismét le.
Fontos, hogy jól legyen a termosztát, mert a hideg motornál dúsít, mint a fene.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2625 Dátum:
2012.02.22 szerda, 11:54:41 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.22 szerda, 11:49:40
Akkor még amit én megtennék, az az újratanítás... lehúzni az aksit negyed órára, és így tovább (keress rá, le van írva).
Igen, az ecunak van egy hőszenzora, ami méri a motor hőmérsékletét. A hőmérsékleted egyértelműen beáll középre, és ott is marad?
Nem szabad visszahűlni, sehol sem. És középen kell állnia, mint a cövek. Esetleg lépj be az info menübe, ott kiírja a hőfokot számmal.
Dízelnél asszem 83 fokos a motor. És ha jó a termó, viszonylag stabilan ott van. Kivéve egy komolyabb gyorsításnál, akkor feljebb megy, majd ismét le.
Fontos, hogy jól legyen a termosztát, mert a hideg motornál dúsít, mint a fene.
Beáll mint a cövek. Persze ha elkezdünk fűteni, akkor megadja magát és elmegy hideg tartományba. Más autónál is láttam ezt, gondolom ez normál. Ha nem akkor meg szóltok
(Egyébként simán megtippelem, hogy még a gyári termosztát van benne). Egyelőre hőfokszenzor lesz cserélve és meglátjuk, lesz-e javulás ...
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2626 Dátum:
2012.02.22 szerda, 13:11:22 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.02.22 szerda, 11:54:41
Beáll mint a cövek. Persze ha elkezdünk fűteni, akkor megadja magát és elmegy hideg tartományba. Más autónál is láttam ezt, gondolom ez normál. Ha nem akkor meg szóltok
(Egyébként simán megtippelem, hogy még a gyári termosztát van benne). Egyelőre hőfokszenzor lesz cserélve és meglátjuk, lesz-e javulás ...
nálam nem mozdul vissza fűtés miatt. igaz nálam nincs kikapcs a fűtés hanem ahogy melegszik a motor úgy kezd meleget fújni
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2627 Dátum:
2012.02.22 szerda, 13:14:18 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.02.22 szerda, 10:15:28
A fogyasztás most (40 km autópálya, tempomatos 130, 2 felnőtt + 2 gyerek, csomagtartó dugig mellett) 8.7-re jön a fedcomp szerint.
Érzésre ez még túl sok. Lambdaszonda?
szerintem ez kb. elfogadható fogyi
az aláírásomban levő 7.7 -re kattintva megnézheted az én fogyimat 2 évre visszamenőleg. a 2 éves átlag fogyim 7.7L/100km, 41000 megtett kilóméterre
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2628 Dátum:
2012.02.22 szerda, 13:21:11 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2012.02.22 szerda, 13:11:22
nálam nem mozdul vissza fűtés miatt. igaz nálam nincs kikapcs a fűtés hanem ahogy melegszik a motor úgy kezd meleget fújni
Hmm..hmm ... nekem lelapul balra, szerintem pöcökre, ha beindul a fűtés. Akkor termosztát/hőgomba ...
Naplózva
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2629 Dátum:
2012.02.22 szerda, 13:30:16 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.21 kedd, 10:46:57
És kipróbáltad?
Hát ma ki
álló motornál kuplung nélkül és kinyomva is szépen jár. Indítás után (megjáratva a kart) szépen veszi a fokozatokat, majd megállás után újra nehéz
a kuplung kb. félúton kezd dolgozni. Kicsit megjáratva a kart újra szépen jár, majd megállás után megint nehezen
mi a p*csa lehet ez? Még nem locsoltam be WD40-el, de szerintem ez nem oldja meg ...
Alapjárat rendben visszaáll 800-ra, de csak mikor üzemmeleg (mutató középen), ez gondolom normális.
(Alf: nekem az ülés se kép se hang, attól még lehet, hogy az a bajom!)
A szélvédő felső gumikédere szinte mindegyikről hiányzik. Kizárt, hogy ennyinek cserélni kellett volna
Láttam ám vagy 3-4 olyan esőszenzoros-fűtött szélvédős MKIII-at aminek a SAFEVUE (solarshield) üvege volt. Lehetett a beszállítója a Fordnak anno? Kizárt, hogy azok is mind-mind cseréltek lennének
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2630 Dátum:
2012.02.22 szerda, 14:38:31 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.22 szerda, 13:30:16
Hát ma ki
álló motornál kuplung nélkül és kinyomva is szépen jár. Indítás után (megjáratva a kart) szépen veszi a fokozatokat, majd megállás után újra nehéz
a kuplung kb. félúton kezd dolgozni. Kicsit megjáratva a kart újra szépen jár, majd megállás után megint nehezen
mi a p*csa lehet ez? Még nem locsoltam be WD40-el, de szerintem ez nem oldja meg ...
Ebből egyértelmű, hogy nema rudazat, bowden meg ehhez hasonló. Még majd azt próbáld ki, hogy gurulsz, majd megállsz (mondjuk pirosnál). Kiveszed üresbe, ki is engeded a kuplungot. Majd amikor indulsz, hogy vajon akkor is gond-e a sebességbe rakás (persze a kuplungot nyomni).
Ha ezt megcsináltad, az eredménytől függően lehet: szinkron probléma (olajcsere vagy megoldja, vagy nem), kinyomócsapágy, kuplung, szerkezet hiba (ezt te nem akarod piszkálni, mert cefet drága). Vagy van a C válasz, és simán így hagyod az egészet. Valamilyen szinten ez a hiba mindig meg fog maradni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2631 Dátum:
2012.02.22 szerda, 15:06:07 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.22 szerda, 14:38:31
Ebből egyértelmű, hogy nema rudazat, bowden meg ehhez hasonló. Még majd azt próbáld ki, hogy gurulsz, majd megállsz (mondjuk pirosnál). Kiveszed üresbe, ki is engeded a kuplungot. Majd amikor indulsz, hogy vajon akkor is gond-e a sebességbe rakás (persze a kuplungot nyomni).
Ha ezt megcsináltad, az eredménytől függően lehet: szinkron probléma (olajcsere vagy megoldja, vagy nem), kinyomócsapágy, kuplung, szerkezet hiba (ezt te nem akarod piszkálni, mert cefet drága). Vagy van a C válasz, és simán így hagyod az egészet. Valamilyen szinten ez a hiba mindig meg fog maradni.
Megálláskor, pirosnál is mindig felengedem a kuplungot. Szóval akad ... ööö, izé, C
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2632 Dátum:
2012.02.22 szerda, 16:18:53 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.22 szerda, 15:06:07
Megálláskor, pirosnál is mindig felengedem a kuplungot. Szóval akad ... ööö, izé, C
Vagy az előzőek.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kormi21011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2633 Dátum:
2012.02.22 szerda, 18:21:49 »
Szeva!!!Volt valami előjele???HA igen akkor mi???Nyíregyházán van egy ismerősöm aki Fordokat bont.HA kell a száma privátban megadom!A tünetek nagyon érdekelnének mert az enyémben is valami kopog .TEgnap lett rátéve az új lendkerék kuplunggal mert azt mondták biztos az a baja. Nem az volt!! (185.000 mínusz)
És mostmár nem kicsit aggódok és persze dühös is vagyok.
Naplózva
Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
M.Márk
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2634 Dátum:
2012.02.22 szerda, 20:01:43 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.02.22 szerda, 13:21:11
Hmm..hmm ... nekem lelapul balra, szerintem pöcökre, ha beindul a fűtés. Akkor termosztát/hőgomba ...
A termosztátod nem jó ha lemegy a vízhőfokod.Nekem is ugyan ez volt.Amint bekapcsoltam a fűtést a kinti ventilátor beindult automatikusan és lehűtötte a hűtővizet.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2635 Dátum:
2012.02.22 szerda, 21:59:15 »
Idézetet írta: M.Márk - 2012.02.22 szerda, 20:01:43
A termosztátod nem jó ha lemegy a vízhőfokod.Nekem is ugyan ez volt.Amint bekapcsoltam a fűtést a kinti ventilátor beindult automatikusan és lehűtötte a hűtővizet.
Csatlakozom. Ha jó a termosztátja, a benzines valami rettentő gyorsasággal melegszik fel, és el se moccan onnan (kivéve motorfék végig le a szerpentinen).
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2636 Dátum:
2012.02.22 szerda, 22:07:11 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.02.22 szerda, 21:59:15
Csatlakozom. Ha jó a termosztátja, a benzines valami rettentő gyorsasággal melegszik fel, és el se moccan onnan (kivéve motorfék végig le a szerpentinen).
A rettentő gyorsan felmelegszik megvan. Piros lámpánál fűtés mellett is fickós, viszont menet közben önbizalomhiányos a hőmérő.
Akkor terrorsztát?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2637 Dátum:
2012.02.22 szerda, 22:16:20 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.02.22 szerda, 22:07:11
A rettentő gyorsan felmelegszik megvan. Piros lámpánál fűtés mellett is fickós, viszont menet közben önbizalomhiányos a hőmérő.
Akkor terrorsztát?
Fűtéstől nem is annyira, hanem inkább a klíma ventilátorától hűl ki pikk-pakk módon.
Menet közben nem szabad bóklásznia, főleg nem a mondeo hőfokmérőjével, ami 78-nál már függőlegeset mutat.
Sajnos a termosztát nem egy olcsó darab.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2638 Dátum:
2012.02.22 szerda, 22:18:50 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.02.22 szerda, 22:16:20
Fűtéstől nem is annyira, hanem inkább a klíma ventilátorától hűl ki pikk-pakk módon.
Menet közben nem szabad bóklásznia, főleg nem a mondeo hőfokmérőjével, ami 78-nál már függőlegeset mutat.
Sajnos a termosztát nem egy olcsó darab.
Van az úgy. Bár a szívósorhoz képest a termosztát kifejezetten olcsó.
Ami engem nagyon megkavar az az, hogy menet közben, ha nincsen fűtés, akkor áll mint a cövek, akármennyivel is megyek.
Csak a fűtés zavar be neki. (A/C nem megy) Ezt nem tudom hova rakni ...
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2639 Dátum:
2012.02.22 szerda, 22:25:43 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.02.22 szerda, 22:18:50
Van az úgy. Bár a szívósorhoz képest a termosztát kifejezetten olcsó.
Ami engem nagyon megkavar az az, hogy menet közben, ha nincsen fűtés, akkor áll mint a cövek, akármennyivel is megyek.
Csak a fűtés zavar be neki. (A/C nem megy) Ezt nem tudom hova rakni ...
Ha nem zavar, hogy elveszíted a napi számláló értékét, akkor indíts egy műszertesztet, és azzal nézd a hőfokot
menet közben, mert a mérőóra az se nem lineáris, se nem pontos.
Lehet, hogy neked egy átmeneti állapotban van a termosztát, hogy zár is, meg nem is, és önmagában a fűtés,
vagy a menetszél nem elég ahhoz, hogy lehűtse, de a kettő együtt már igen.
Naplózva
M.Márk
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2640 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 07:08:42 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.02.22 szerda, 22:07:11
A rettentő gyorsan felmelegszik megvan. Piros lámpánál fűtés mellett is fickós, viszont menet közben önbizalomhiányos a hőmérő.
Akkor terrorsztát?
Ez tuti termosztát.
Amikor állsz egy helyben és fűtesz akkor azért nem megy le a vízhőfokod, mert nem keringeti olyan gyorsan a hűtővizet mint amikor elindulsz és akkor már magasabb fordulaton dolgozik a vízpumpa.És azért hűl le a víz mert a termosztátod házán van két db fűl ami odaszorítja magát a termosztátot a házhoz és le van törve, így átengedi a vizet. Amúgy ha kiszeded a termosztátot látni fogod miről beszélek.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2641 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 09:16:03 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.20 hétfő, 09:28:14
Nnna, Véreim
- alapjárat nem megy 800 körülre, inkább 1000
- gázpedál nehezen jár, akadozva lehet csak kinyomni (wd40 segít??)
Nna gratulálok!
Sztem ez a kettő összefügg!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2642 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 09:18:15 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.22 szerda, 13:30:16
Hát ma ki
álló motornál kuplung nélkül és kinyomva is szépen jár. Indítás után (megjáratva a kart) szépen veszi a fokozatokat, majd megállás után újra nehéz
a kuplung kb. félúton kezd dolgozni. Kicsit megjáratva a kart újra szépen jár, majd megállás után megint nehezen
mi a p*csa lehet ez? Még nem locsoltam be WD40-el, de szerintem ez nem oldja meg ...
Ott a váltóban lesz vmi szinkron probléma...
Esetleg az olajcsere javíthat rajta, de nem hiszem...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2643 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 10:46:43 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.02.22 szerda, 22:18:50
Van az úgy. Bár a szívósorhoz képest a termosztát kifejezetten olcsó.
Ami engem nagyon megkavar az az, hogy menet közben, ha nincsen fűtés, akkor áll mint a cövek, akármennyivel is megyek.
Csak a fűtés zavar be neki. (A/C nem megy) Ezt nem tudom hova rakni ...
Ilyenkor megy a ventillátor? Bizonyosodj meg róla, hogy nem.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2644 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 11:03:25 »
Idézetet írta: Joe - 2012.02.23 csütörtök, 09:18:15
Ott a váltóban lesz vmi szinkron probléma...
Esetleg az olajcsere javíthat rajta, de nem hiszem...
Más bajom nincs vele, a többivel megbarátkoztam
megy - ahogy mondani szokás MOST MÉG
Naplózva
bozsehu
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2645 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 11:13:10 »
A rettentő gyorsan felmelegszik megvan. Piros lámpánál fűtés mellett is fickós, viszont menet közben önbizalomhiányos a hőmérő.
Akkor terrorsztát?
Igen termosztát, nálam ugyan ez volt a jelenség állóhelyben frankón fűtött de ha elindultam lement a mutató az alapjárat folyton 1000 körül ált mert ment a szivató . A termosztát elvolt kicsit billenve átlehetett fújni . Beraktam az újat a fütés éget alapjárat 7-800 fogyi csökkent picit mutató függőlegesen áll mindig . A csere igazi szívás kb3-4 óra volt az ára 27-35e között .
Naplózva
https://t.me/pump_upp
mikicsabi2
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2646 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 22:30:18 »
Idézetet írta: kormi21011 - 2012.02.22 szerda, 18:21:49
Szeva!!!Volt valami előjele???HA igen akkor mi???Nyíregyházán van egy ismerősöm aki Fordokat bont.HA kell a száma privátban megadom!A tünetek nagyon érdekelnének mert az enyémben is valami kopog .TEgnap lett rátéve az új lendkerék kuplunggal mert azt mondták biztos az a baja. Nem az volt!! (185.000 mínusz)
És mostmár nem kicsit aggódok és persze dühös is vagyok.
Hello! Nem tudom,hogy tudsz-e nekem segiteni.Most szeretnék vásárolni 1 1.6 benzin 2001 focust.Hallottál-e róla valami rosszat vagy jót?Köszi a választ előre is.
Naplózva
kormi21011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2647 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 22:33:23 »
Sajnos túl sokat nem.A Fordos szereő mondott valamit a váltójukról hagy azzal szokott lenni valami hiba.
Naplózva
Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
mikicsabi2
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2648 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 22:34:36 »
Idézetet írta: kormi21011 - 2012.02.23 csütörtök, 22:33:23
Sajnos túl sokat nem.A Fordos szereő mondott valamit a váltójukról hagy azzal szokott lenni valami hiba.
köszi
Naplózva
mikicsabi2
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2649 Dátum:
2012.02.23 csütörtök, 22:37:21 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2009.09.21 hétfő, 09:41:29
8.6-nál még egyik dízlim sem evett többet... szóval...
Hello! Nem tudom,hogy tudsz-e nekem segiteni.Most szeretnék vásárolni 1 1.6 benzin 2001 focust.Hallottál-e róla valami rosszat vagy jót?Köszi a választ előre is.
Naplózva
Oldalak:
1
...
46
47
48
49
50
51
52
[
53
]
54
55
56
57
58
59
60
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ