Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:14:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 60 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4656080 alkalommal)
0 Felhasználó és 239 vendég van a témában
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #2600 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 17:28:11 »

Nnna, Véreim  angel

2004 májusában gurult először a kicsike  smile én vagyok az új tulaj  nyes platinaszőke kombájn 2.0 ghia  pias igen, a hahun volt, egyben van, apróbb szépséghibákon kívül kb. 10 km után az alábbi gondjaim vannak:
- hiányzik a szélvédő felső gumikédere (szerintem cserélt, mert nem Ford-os, de fűthető ez is)
- hiányzik az alsó motorburkolat
- alapjárat nem megy 800 körülre, inkább 1000
- a váltó ... nos, itt lesz egy kis bibi, álló heéyzetben baromi nehezen veszi az 1-est és a R-t (help)
- gázpedál nehezen jár, akadozva lehet csak kinyomni (wd40 segít??)
- motoros ülés nem megy (bizti? csati?)
Egyébként vidám vagyok, de összességében ez már nincs olyan anyagokból, mint az MKI  wow1 ... és valósnak tűnik a 180e benne.

Ne kíméljetek  gun kösz  worship

Nekem akkor vette nehezen az 1-est meg a R-t ill.akadva a kettest amikor úgy cseréltem kuplungtárcsát, hogy a szerkezetet nem csertéltem.
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2601 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 17:42:51 »

Nekem akkor vette nehezen az 1-est meg a R-t ill.akadva a kettest amikor úgy cseréltem kuplungtárcsát, hogy a szerkezetet nem csertéltem.

... és lenne kedved egy ilyen folyamatot rendesen is végigcsinálni?  hehe adnám a donort  pias
Viccelek. De ahogy sejtem, ebből inkább szervíz lesz ... vagy egy kis sufnimóka  finom
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2602 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 17:58:43 »

... és lenne kedved egy ilyen folyamatot rendesen is végigcsinálni?  hehe adnám a donort  pias
Viccelek. De ahogy sejtem, ebből inkább szervíz lesz ... vagy egy kis sufnimóka  finom

...vagy nem is az a baja, amire gondolsz, és kár az egészért... én nem hiszem, hogy a bowdenek miatt ne venné a sebességet.
Majd ha hazafelé kipróbáltad, mit csinál, ha nem megy a motor, rögtön kiderül.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #2603 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 18:06:14 »

... és lenne kedved egy ilyen folyamatot rendesen is végigcsinálni?  hehe adnám a donort  pias
Viccelek. De ahogy sejtem, ebből inkább szervíz lesz ... vagy egy kis sufnimóka  finom

Háromszor kuplungoztam mondeot legutóbb 1hete de úgy érzem most megint elég volt egy darabig. nyes nyes
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2604 Dátum: 2012.02.21 kedd, 10:31:39 »

Háromszor kuplungoztam mondeot legutóbb 1hete de úgy érzem most megint elég volt egy darabig. nyes nyes

Azért majd szólj, a frigót feltöltöttem  taps nyes
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2605 Dátum: 2012.02.21 kedd, 10:32:48 »

...vagy nem is az a baja, amire gondolsz, és kár az egészért... én nem hiszem, hogy a bowdenek miatt ne venné a sebességet.
Majd ha hazafelé kipróbáltad, mit csinál, ha nem megy a motor, rögtön kiderül.

9-re értem haza és 6-kor jöttem el  szomoru1
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2606 Dátum: 2012.02.21 kedd, 10:46:57 »

9-re értem haza és 6-kor jöttem el  szomoru1

És kipróbáltad?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2607 Dátum: 2012.02.21 kedd, 12:32:48 »

És kipróbáltad?

Álmomban ... és jó volt  Wink
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2608 Dátum: 2012.02.21 kedd, 12:45:38 »

Álmomban ... és jó volt  Wink

Pedig érdemes lenne... szerintem semmi baja a rudazatnak, azaz bowdennek.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #2609 Dátum: 2012.02.21 kedd, 12:59:31 »

Nnna, Véreim  angel

2004 májusában gurult először a kicsike ....

gratula a vashoz!  wave worship
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2610 Dátum: 2012.02.21 kedd, 13:40:47 »

Nnna, Véreim  angel

2004 májusában gurult először a kicsike  smile én vagyok az új tulaj  nyes platinaszőke kombájn 2.0 ghia  pias igen, a hahun volt, egyben van, apróbb szépséghibákon kívül kb. 10 km után az alábbi gondjaim vannak:
- hiányzik a szélvédő felső gumikédere (szerintem cserélt, mert nem Ford-os, de fűthető ez is)
- hiányzik az alsó motorburkolat
- alapjárat nem megy 800 körülre, inkább 1000
- a váltó ... nos, itt lesz egy kis bibi, álló heéyzetben baromi nehezen veszi az 1-est és a R-t (help)
- gázpedál nehezen jár, akadozva lehet csak kinyomni (wd40 segít??)
- motoros ülés nem megy (bizti? csati?)
Egyébként vidám vagyok, de összességében ez már nincs olyan anyagokból, mint az MKI  wow1 ... és valósnak tűnik a 180e benne.

Ne kíméljetek  gun kösz  worship

Gratulálok! Sok problémamentes km-t kívánok!  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2611 Dátum: 2012.02.21 kedd, 19:40:31 »

Nnna, Véreim  angel

2004 májusában gurult először a kicsike  smile én vagyok az új tulaj  nyes platinaszőke kombájn 2.0 ghia  pias igen, a hahun volt, egyben van, apróbb szépséghibákon kívül kb. 10 km után az alábbi gondjaim vannak:
- hiányzik a szélvédő felső gumikédere (szerintem cserélt, mert nem Ford-os, de fűthető ez is)
- hiányzik az alsó motorburkolat
- alapjárat nem megy 800 körülre, inkább 1000
- a váltó ... nos, itt lesz egy kis bibi, álló heéyzetben baromi nehezen veszi az 1-est és a R-t (help)
- gázpedál nehezen jár, akadozva lehet csak kinyomni (wd40 segít??)
- motoros ülés nem megy (bizti? csati?)
Egyébként vidám vagyok, de összességében ez már nincs olyan anyagokból, mint az MKI  wow1 ... és valósnak tűnik a 180e benne.

Ne kíméljetek  gun kösz  worship
http://mondeo.hu/index.php?topic=7689.0
http://mondeo.hu/index.php?topic=5112.msg612387#msg612387
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2612 Dátum: 2012.02.22 szerda, 00:57:28 »

Benzin 2.0-nál érdemes padlógázas gyorsításokat csinálni autópályán, hogy tisztuljon a rendszer?
Kell annak füsttel járnia?
Naplózva
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #2613 Dátum: 2012.02.22 szerda, 07:05:50 »

Benzin 2.0-nál érdemes padlógázas gyorsításokat csinálni autópályán, hogy tisztuljon a rendszer?
Kell annak füsttel járnia?

Füstölni nem lenne szabad. Én meg szoktam zavarni,hogy kiégjen rendesen  nyes nyes
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2614 Dátum: 2012.02.22 szerda, 07:25:24 »

Füstölni nem lenne szabad. Én meg szoktam zavarni,hogy kiégjen rendesen  nyes nyes

Ezt furcsállottam én is. Tegnap jöttem haza. Ez olyan 300 km. Alapjáratom rendben, kocsi húz, váltó vált.
Autópályán padlóztam, visszaváltott, felpörgött és meglódult. Viszont mögöttem mintha enyhe, átlátszó füstfelhő lett volna.
(A fedkomp korábban 19-es átlagfogyasztást írt, és simán el tudom képzelni, hogy amíg a kereskedésben állt/próbálgatták, addig nem nagyon volt üzemmeleg a kocsi, illetve nagy mennyiségű dzsuva rakódhatott le benne)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2615 Dátum: 2012.02.22 szerda, 10:03:43 »

Ezt furcsállottam én is. Tegnap jöttem haza. Ez olyan 300 km. Alapjáratom rendben, kocsi húz, váltó vált.
Autópályán padlóztam, visszaváltott, felpörgött és meglódult. Viszont mögöttem mintha enyhe, átlátszó füstfelhő lett volna.
(A fedkomp korábban 19-es átlagfogyasztást írt, és simán el tudom képzelni, hogy amíg a kereskedésben állt/próbálgatták, addig nem nagyon volt üzemmeleg a kocsi, illetve nagy mennyiségű dzsuva rakódhatott le benne)

Simán elképzelhető. Most mennyit ír ki a szgép? Nullázd le a fogyit.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2616 Dátum: 2012.02.22 szerda, 10:15:28 »

Simán elképzelhető. Most mennyit ír ki a szgép? Nullázd le a fogyit.

A fogyasztás most (40 km autópálya, tempomatos 130, 2 felnőtt + 2 gyerek, csomagtartó dugig mellett) 8.7-re jön a fedcomp szerint.
Érzésre ez még túl sok. Lambdaszonda?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2617 Dátum: 2012.02.22 szerda, 10:35:39 »

A fogyasztás most (40 km autópálya, tempomatos 130, 2 felnőtt + 2 gyerek, csomagtartó dugig mellett) 8.7-re jön a fedcomp szerint.
Érzésre ez még túl sok. Lambdaszonda?

Inkább juhé... ez teljesen jó fogyi egy automatától. Persze a fedcomp az csalhat ide-oda.
Nulláztad?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2618 Dátum: 2012.02.22 szerda, 10:42:33 »

Inkább juhé... ez teljesen jó fogyi egy automatától. Persze a fedcomp az csalhat ide-oda.
Nulláztad?

Igen, végre sikerült nullázni Smiley Viszont az elszomorít, ha az automata ennyit dob a fogyasztáson Sad 1 liter talán még ok, de ez kicsit több ...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2619 Dátum: 2012.02.22 szerda, 10:45:54 »

Igen, végre sikerült nullázni Smiley Viszont az elszomorít, ha az automata ennyit dob a fogyasztáson Sad 1 liter talán még ok, de ez kicsit több ...

Ha kiszámolod, akkor a fogyid olyan 10 liter körül van. Az egy benzines autótól, főleg egy 2000ccm-es ford motortól teljesen jó.

Ha sokallod vegyél dízlit.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2620 Dátum: 2012.02.22 szerda, 11:00:36 »

Igen, végre sikerült nullázni Smiley Viszont az elszomorít, ha az automata ennyit dob a fogyasztáson Sad 1 liter talán még ok, de ez kicsit több ...

A kéziváltós se enne sokkal kevesebbet. És van némi igazság abban, amit Tomi írt. Ez kb 10 liter. A kéziváltós kb 1 literrel enne kevesebbet.
A2 literes benzinesben még az a régi-régi (CD4?) váltó van, mint az MKI-II-ben. A durashiftet csak a v6-be és dizlibe szerelték.
De... van pár klubtagunknak ilyn váltós autója. Nem panaszkodnak a váltóra.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2621 Dátum: 2012.02.22 szerda, 11:10:26 »

A kéziváltós se enne sokkal kevesebbet. És van némi igazság abban, amit Tomi írt. Ez kb 10 liter. A kéziváltós kb 1 literrel enne kevesebbet.
A2 literes benzinesben még az a régi-régi (CD4?) váltó van, mint az MKI-II-ben. A durashiftet csak a v6-be és dizlibe szerelték.
De... van pár klubtagunknak ilyn váltós autója. Nem panaszkodnak a váltóra.

Mindegy Smiley Kicsit nagyobb fogyasztáscsökkentést reméltem, de majd a kombi az dízel lesz Smiley
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2622 Dátum: 2012.02.22 szerda, 11:29:09 »

Mindegy Smiley Kicsit nagyobb fogyasztáscsökkentést reméltem, de majd a kombi az dízel lesz Smiley

A másik. Most tél van. Ilyenkor többet eszik. Nekem amúgy baromi jó szokott lenni a fogyi, most meg ugyan 6,3-at  vigyor3 mutat a műszer, de a teljes tankból 600 körül mentem le, és max 200-ra van még a tankban. De lehet, hogy kevesebb... persze ebben volt városozás bőven, oviba szaladgálás (1 km), és rossz is a termosztátom, nem melegszik be rendesen az autó.
Én azért még megnéznék pár dolgot. Mikor cserélték a levegőszűrőt? Az azért legyen tiszta. Gyertyák hogy állnak? Ha nem is cseréled ki őket, legalább a hézagot be kéne állítani.
A lambdát is meg kell nézni, lehet hogy halott. És igen, a kipuffot ki kell szellőztetni... ez is segít.
Ezek azért le tudják nyomni a fogyit.
Más. Majd nézesd meg valakivel a szívósort. Vannak abban kis lapátocskák, amik el tudnak szabadulni. És aztán szívsz egy sort... minitalin többen segíthetnek.
(akár lamdában is).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2623 Dátum: 2012.02.22 szerda, 11:35:42 »

A másik. Most tél van. Ilyenkor többet eszik. Nekem amúgy baromi jó szokott lenni a fogyi, most meg ugyan 6,3-at  vigyor3 mutat a műszer, de a teljes tankból 600 körül mentem le, és max 200-ra van még a tankban. De lehet, hogy kevesebb... persze ebben volt városozás bőven, oviba szaladgálás (1 km), és rossz is a termosztátom, nem melegszik be rendesen az autó.
Én azért még megnéznék pár dolgot. Mikor cserélték a levegőszűrőt? Az azért legyen tiszta. Gyertyák hogy állnak? Ha nem is cseréled ki őket, legalább a hézagot be kéne állítani.
A lambdát is meg kell nézni, lehet hogy halott. És igen, a kipuffot ki kell szellőztetni... ez is segít.
Ezek azért le tudják nyomni a fogyit.
Más. Majd nézesd meg valakivel a szívósort. Vannak abban kis lapátocskák, amik el tudnak szabadulni. És aztán szívsz egy sort... minitalin többen segíthetnek.
(akár lamdában is).

Na nézzük:
2012.02.11-én hoztuk el a kereskedésből.
Volt: motorolaj, olajszűrő, hűtőfolyadék, levegőszűrő, pollenszűrő, benzinszűrő, gyertya csere. A szerelő cserélte a szíjfeszítőt is, mert már nagyon kotyogott. Megnéztük a szívósort, nagyjából 4 mm-es útja volt a távolabbi végén. Kapott újat (86 bruttó  For cenzuring), így most már nem kelepel.
Nagyjából a lambda és a kipuf maradt Smiley Vagy esetleg, ha csúszik a váltó .... kellene valaki, akinek hasonló kocsija van, hogy össze lehessen vetni ...
az ECU-nak saját hőszenzora van?


Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2624 Dátum: 2012.02.22 szerda, 11:49:40 »

Na nézzük:
2012.02.11-én hoztuk el a kereskedésből.
Volt: motorolaj, olajszűrő, hűtőfolyadék, levegőszűrő, pollenszűrő, benzinszűrő, gyertya csere. A szerelő cserélte a szíjfeszítőt is, mert már nagyon kotyogott. Megnéztük a szívósort, nagyjából 4 mm-es útja volt a távolabbi végén. Kapott újat (86 bruttó  For cenzuring), így most már nem kelepel.
Nagyjából a lambda és a kipuf maradt Smiley Vagy esetleg, ha csúszik a váltó .... kellene valaki, akinek hasonló kocsija van, hogy össze lehessen vetni ...
az ECU-nak saját hőszenzora van?

Akkor még amit én megtennék, az az újratanítás... lehúzni az aksit negyed órára, és így tovább (keress rá, le van írva).
Igen, az ecunak van egy hőszenzora, ami méri a motor hőmérsékletét. A hőmérsékleted egyértelműen beáll középre, és ott is marad?
Nem szabad visszahűlni, sehol sem. És középen kell állnia, mint a cövek. Esetleg lépj be az info menübe, ott kiírja a hőfokot számmal.
Dízelnél asszem 83 fokos a motor. És ha jó a termó, viszonylag stabilan ott van. Kivéve egy komolyabb gyorsításnál, akkor feljebb megy, majd ismét le.
Fontos, hogy jól legyen a termosztát, mert a hideg motornál dúsít, mint a fene.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2625 Dátum: 2012.02.22 szerda, 11:54:41 »

Akkor még amit én megtennék, az az újratanítás... lehúzni az aksit negyed órára, és így tovább (keress rá, le van írva).
Igen, az ecunak van egy hőszenzora, ami méri a motor hőmérsékletét. A hőmérsékleted egyértelműen beáll középre, és ott is marad?
Nem szabad visszahűlni, sehol sem. És középen kell állnia, mint a cövek. Esetleg lépj be az info menübe, ott kiírja a hőfokot számmal.
Dízelnél asszem 83 fokos a motor. És ha jó a termó, viszonylag stabilan ott van. Kivéve egy komolyabb gyorsításnál, akkor feljebb megy, majd ismét le.
Fontos, hogy jól legyen a termosztát, mert a hideg motornál dúsít, mint a fene.

Beáll mint a cövek. Persze ha elkezdünk fűteni, akkor megadja magát és elmegy hideg tartományba. Más autónál is láttam ezt, gondolom ez normál. Ha nem akkor meg szóltok Smiley (Egyébként simán megtippelem, hogy még a gyári termosztát van benne). Egyelőre hőfokszenzor lesz cserélve és meglátjuk, lesz-e javulás ...
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #2626 Dátum: 2012.02.22 szerda, 13:11:22 »

Beáll mint a cövek. Persze ha elkezdünk fűteni, akkor megadja magát és elmegy hideg tartományba. Más autónál is láttam ezt, gondolom ez normál. Ha nem akkor meg szóltok Smiley (Egyébként simán megtippelem, hogy még a gyári termosztát van benne). Egyelőre hőfokszenzor lesz cserélve és meglátjuk, lesz-e javulás ...

nálam nem mozdul vissza fűtés miatt. igaz nálam nincs kikapcs a fűtés hanem ahogy melegszik a motor úgy kezd meleget fújni
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #2627 Dátum: 2012.02.22 szerda, 13:14:18 »

A fogyasztás most (40 km autópálya, tempomatos 130, 2 felnőtt + 2 gyerek, csomagtartó dugig mellett) 8.7-re jön a fedcomp szerint.
Érzésre ez még túl sok. Lambdaszonda?

szerintem ez kb. elfogadható fogyi
az aláírásomban levő 7.7 -re kattintva megnézheted az én fogyimat 2 évre visszamenőleg. a 2 éves átlag fogyim 7.7L/100km, 41000 megtett kilóméterre
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2628 Dátum: 2012.02.22 szerda, 13:21:11 »

nálam nem mozdul vissza fűtés miatt. igaz nálam nincs kikapcs a fűtés hanem ahogy melegszik a motor úgy kezd meleget fújni

Hmm..hmm ... nekem lelapul balra, szerintem pöcökre, ha beindul a fűtés. Akkor termosztát/hőgomba ...

Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2629 Dátum: 2012.02.22 szerda, 13:30:16 »

És kipróbáltad?

Hát ma ki  Wink álló motornál kuplung nélkül és kinyomva is szépen jár. Indítás után (megjáratva a kart) szépen veszi a fokozatokat, majd megállás után újra nehéz  wow1 a kuplung kb. félúton kezd dolgozni. Kicsit megjáratva a kart újra szépen jár, majd megállás után megint nehezen  szomoru1 mi a p*csa lehet ez? Még nem locsoltam be WD40-el, de szerintem ez nem oldja meg ...

Alapjárat rendben visszaáll 800-ra, de csak mikor üzemmeleg (mutató középen), ez gondolom normális.

(Alf: nekem az ülés se kép se hang, attól még lehet, hogy az a bajom!)

A szélvédő felső gumikédere szinte mindegyikről hiányzik. Kizárt, hogy ennyinek cserélni kellett volna  Undecided Láttam ám vagy 3-4 olyan esőszenzoros-fűtött szélvédős MKIII-at aminek a SAFEVUE (solarshield) üvege volt. Lehetett a beszállítója a Fordnak anno? Kizárt, hogy azok is mind-mind cseréltek lennének  angel
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2630 Dátum: 2012.02.22 szerda, 14:38:31 »

Hát ma ki  Wink álló motornál kuplung nélkül és kinyomva is szépen jár. Indítás után (megjáratva a kart) szépen veszi a fokozatokat, majd megállás után újra nehéz  wow1 a kuplung kb. félúton kezd dolgozni. Kicsit megjáratva a kart újra szépen jár, majd megállás után megint nehezen  szomoru1 mi a p*csa lehet ez? Még nem locsoltam be WD40-el, de szerintem ez nem oldja meg ...

Ebből egyértelmű, hogy nema rudazat, bowden meg ehhez hasonló. Még majd azt próbáld ki, hogy gurulsz, majd megállsz (mondjuk pirosnál). Kiveszed üresbe, ki is engeded a kuplungot. Majd amikor indulsz, hogy vajon akkor is gond-e a sebességbe rakás (persze a kuplungot nyomni).
Ha ezt megcsináltad, az eredménytől függően lehet: szinkron probléma (olajcsere vagy megoldja, vagy nem), kinyomócsapágy, kuplung, szerkezet hiba (ezt te nem akarod piszkálni, mert cefet drága). Vagy van a C válasz, és simán így hagyod az egészet. Valamilyen szinten ez a hiba mindig meg fog maradni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2631 Dátum: 2012.02.22 szerda, 15:06:07 »

Ebből egyértelmű, hogy nema rudazat, bowden meg ehhez hasonló. Még majd azt próbáld ki, hogy gurulsz, majd megállsz (mondjuk pirosnál). Kiveszed üresbe, ki is engeded a kuplungot. Majd amikor indulsz, hogy vajon akkor is gond-e a sebességbe rakás (persze a kuplungot nyomni).
Ha ezt megcsináltad, az eredménytől függően lehet: szinkron probléma (olajcsere vagy megoldja, vagy nem), kinyomócsapágy, kuplung, szerkezet hiba (ezt te nem akarod piszkálni, mert cefet drága). Vagy van a C válasz, és simán így hagyod az egészet. Valamilyen szinten ez a hiba mindig meg fog maradni.

Megálláskor, pirosnál is mindig felengedem a kuplungot. Szóval akad ... ööö, izé, C  hehe
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2632 Dátum: 2012.02.22 szerda, 16:18:53 »

Megálláskor, pirosnál is mindig felengedem a kuplungot. Szóval akad ... ööö, izé, C  hehe

Vagy az előzőek.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #2633 Dátum: 2012.02.22 szerda, 18:21:49 »

 
 Szeva!!!Volt valami előjele???HA igen akkor mi???Nyíregyházán van egy ismerősöm aki Fordokat bont.HA kell a száma privátban megadom!A tünetek nagyon érdekelnének mert az enyémben is valami kopog .TEgnap lett rátéve az új lendkerék kuplunggal mert azt mondták biztos az a baja. Nem az volt!!  (185.000 mínusz)  falbav falbav És mostmár nem kicsit aggódok és persze dühös is vagyok.
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #2634 Dátum: 2012.02.22 szerda, 20:01:43 »

Hmm..hmm ... nekem lelapul balra, szerintem pöcökre, ha beindul a fűtés. Akkor termosztát/hőgomba ...



A termosztátod nem jó ha lemegy a vízhőfokod.Nekem is ugyan ez volt.Amint bekapcsoltam a fűtést a kinti  ventilátor beindult automatikusan és lehűtötte a hűtővizet.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2635 Dátum: 2012.02.22 szerda, 21:59:15 »

A termosztátod nem jó ha lemegy a vízhőfokod.Nekem is ugyan ez volt.Amint bekapcsoltam a fűtést a kinti  ventilátor beindult automatikusan és lehűtötte a hűtővizet.

Csatlakozom. Ha jó a termosztátja, a benzines valami rettentő gyorsasággal melegszik fel, és el se moccan onnan (kivéve motorfék végig le a szerpentinen).
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2636 Dátum: 2012.02.22 szerda, 22:07:11 »

Csatlakozom. Ha jó a termosztátja, a benzines valami rettentő gyorsasággal melegszik fel, és el se moccan onnan (kivéve motorfék végig le a szerpentinen).

A rettentő gyorsan felmelegszik megvan. Piros lámpánál fűtés mellett is fickós, viszont menet közben önbizalomhiányos a hőmérő.
Akkor terrorsztát?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2637 Dátum: 2012.02.22 szerda, 22:16:20 »

A rettentő gyorsan felmelegszik megvan. Piros lámpánál fűtés mellett is fickós, viszont menet közben önbizalomhiányos a hőmérő.
Akkor terrorsztát?

Fűtéstől nem is annyira, hanem inkább a klíma ventilátorától hűl ki pikk-pakk módon.
Menet közben nem szabad bóklásznia, főleg nem a mondeo hőfokmérőjével, ami 78-nál már függőlegeset mutat.
Sajnos a termosztát nem egy olcsó darab.  szomoru1
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2638 Dátum: 2012.02.22 szerda, 22:18:50 »

Fűtéstől nem is annyira, hanem inkább a klíma ventilátorától hűl ki pikk-pakk módon.
Menet közben nem szabad bóklásznia, főleg nem a mondeo hőfokmérőjével, ami 78-nál már függőlegeset mutat.
Sajnos a termosztát nem egy olcsó darab.  szomoru1

Van az úgy. Bár a szívósorhoz képest a termosztát kifejezetten olcsó.
Ami engem nagyon megkavar az az, hogy menet közben, ha nincsen fűtés, akkor áll mint a cövek, akármennyivel is megyek.
Csak a fűtés zavar be neki. (A/C nem megy) Ezt nem tudom hova rakni ...
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2639 Dátum: 2012.02.22 szerda, 22:25:43 »

Van az úgy. Bár a szívósorhoz képest a termosztát kifejezetten olcsó.
Ami engem nagyon megkavar az az, hogy menet közben, ha nincsen fűtés, akkor áll mint a cövek, akármennyivel is megyek.
Csak a fűtés zavar be neki. (A/C nem megy) Ezt nem tudom hova rakni ...

Ha nem zavar, hogy elveszíted a napi számláló értékét, akkor indíts egy műszertesztet, és azzal nézd a hőfokot
menet közben, mert a mérőóra az se nem lineáris, se nem pontos.
Lehet, hogy neked egy átmeneti állapotban van a termosztát, hogy zár is, meg nem is, és önmagában a fűtés,
vagy a menetszél nem elég ahhoz, hogy lehűtse, de a kettő együtt már igen.
Naplózva
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #2640 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 07:08:42 »

A rettentő gyorsan felmelegszik megvan. Piros lámpánál fűtés mellett is fickós, viszont menet közben önbizalomhiányos a hőmérő.
Akkor terrorsztát?

Ez tuti termosztát. vigyor3
Amikor állsz egy helyben és fűtesz akkor azért nem megy le a vízhőfokod, mert nem keringeti olyan gyorsan a hűtővizet mint amikor elindulsz és akkor már magasabb fordulaton dolgozik a vízpumpa.És azért hűl le a víz mert a termosztátod házán van két db fűl ami odaszorítja magát a termosztátot a házhoz és le van törve, így átengedi a vizet. Amúgy ha kiszeded a termosztátot látni fogod miről beszélek.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2641 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 09:16:03 »

Nnna, Véreim  angel

- alapjárat nem megy 800 körülre, inkább 1000
- gázpedál nehezen jár, akadozva lehet csak kinyomni (wd40 segít??)

Nna gratulálok! Wink

Sztem ez a kettő összefügg!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2642 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 09:18:15 »

Hát ma ki  Wink álló motornál kuplung nélkül és kinyomva is szépen jár. Indítás után (megjáratva a kart) szépen veszi a fokozatokat, majd megállás után újra nehéz  wow1 a kuplung kb. félúton kezd dolgozni. Kicsit megjáratva a kart újra szépen jár, majd megállás után megint nehezen  szomoru1 mi a p*csa lehet ez? Még nem locsoltam be WD40-el, de szerintem ez nem oldja meg ...

Ott a váltóban lesz vmi szinkron probléma...
Esetleg az olajcsere javíthat rajta, de nem hiszem...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2643 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 10:46:43 »

Van az úgy. Bár a szívósorhoz képest a termosztát kifejezetten olcsó.
Ami engem nagyon megkavar az az, hogy menet közben, ha nincsen fűtés, akkor áll mint a cövek, akármennyivel is megyek.
Csak a fűtés zavar be neki. (A/C nem megy) Ezt nem tudom hova rakni ...

Ilyenkor megy a ventillátor? Bizonyosodj meg róla, hogy nem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2644 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 11:03:25 »

Ott a váltóban lesz vmi szinkron probléma...
Esetleg az olajcsere javíthat rajta, de nem hiszem...

Más bajom nincs vele, a többivel megbarátkoztam  vigyor3 megy - ahogy mondani szokás MOST MÉG  eljen
Naplózva
bozsehu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22

Charlesrop Charlesrop
WWW
« Új hozzászólás #2645 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 11:13:10 »

A rettentő gyorsan felmelegszik megvan. Piros lámpánál fűtés mellett is fickós, viszont menet közben önbizalomhiányos a hőmérő.
Akkor terrorsztát?


Igen termosztát, nálam ugyan ez volt a jelenség állóhelyben frankón fűtött de ha elindultam lement a mutató az alapjárat folyton 1000 körül ált mert ment a szivató . A termosztát elvolt kicsit billenve átlehetett fújni . Beraktam az újat a fütés éget alapjárat 7-800 fogyi csökkent picit mutató függőlegesen áll mindig . A csere igazi szívás kb3-4 óra volt az ára 27-35e között .
Naplózva

mikicsabi2
Vendég
« Új hozzászólás #2646 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 22:30:18 »

 
 Szeva!!!Volt valami előjele???HA igen akkor mi???Nyíregyházán van egy ismerősöm aki Fordokat bont.HA kell a száma privátban megadom!A tünetek nagyon érdekelnének mert az enyémben is valami kopog .TEgnap lett rátéve az új lendkerék kuplunggal mert azt mondták biztos az a baja. Nem az volt!!  (185.000 mínusz)  falbav falbav És mostmár nem kicsit aggódok és persze dühös is vagyok.
Hello! Nem tudom,hogy tudsz-e nekem segiteni.Most szeretnék vásárolni 1 1.6 benzin 2001 focust.Hallottál-e róla valami rosszat vagy jót?Köszi a választ előre is.
Naplózva
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #2647 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 22:33:23 »


Sajnos túl sokat nem.A Fordos szereő mondott valamit a váltójukról hagy azzal szokott lenni valami hiba.
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
mikicsabi2
Vendég
« Új hozzászólás #2648 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 22:34:36 »

Sajnos túl sokat nem.A Fordos szereő mondott valamit a váltójukról hagy azzal szokott lenni valami hiba.
köszi
Naplózva
mikicsabi2
Vendég
« Új hozzászólás #2649 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 22:37:21 »

8.6-nál még egyik dízlim sem evett többet... szóval...
Hello! Nem tudom,hogy tudsz-e nekem segiteni.Most szeretnék vásárolni 1 1.6 benzin 2001 focust.Hallottál-e róla valami rosszat vagy jót?Köszi a választ előre is.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 60 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.