Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:32:36
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
48
49
50
51
52
53
54
[
55
]
56
57
58
59
60
61
62
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4657719 alkalommal)
0 Felhasználó és 252 vendég van a témában
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2700 Dátum:
2012.02.28 kedd, 16:30:19 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.02.28 kedd, 16:28:26
http://www.fekmester.hu/termosztat/termosztat/ford/mondeo/benzin/2.00/2001/
Ez pl nem jó?
Hmmm ... a termosztát belseje cserélhető vagy csak kompletten az egész?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2701 Dátum:
2012.02.28 kedd, 16:40:53 »
Idézetet írta: sNatch - 2012.02.28 kedd, 15:08:43
hm... mennyire kell ezeket meghúzni? Meg egyáltalán: miért lazul le?
Nálam érzésre húzott rajta a szerelőm, azt mondta hogy nem szabad szorosra.
De asszem van ennek meghúzási nyomaték értéke, de hogy mennyi azt passzolom, és azt is hogy miért lazul le.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2702 Dátum:
2012.02.28 kedd, 16:42:06 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.02.28 kedd, 16:30:19
Hmmm ... a termosztát belseje cserélhető vagy csak kompletten az egész?
Csak kompletten az egész, házzal együtt. De van utángyártott, 20ezer körül.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
M.Márk
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2703 Dátum:
2012.02.28 kedd, 16:44:05 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.02.28 kedd, 16:30:19
Hmmm ... a termosztát belseje cserélhető vagy csak kompletten az egész?
Csak kompletten házzal eggyüt.
A házon van két fűl ami odafogja a házhoz a termosztátot, és az szokot elöregedni és eltörni.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2704 Dátum:
2012.02.28 kedd, 16:44:35 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.02.28 kedd, 16:42:06
Csak kompletten az egész, házzal együtt. De van utángyártott, 20ezer körül.
Emlékeim szerint sokan befürödtek az utángyártottakkal... igaz ez?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2705 Dátum:
2012.02.28 kedd, 16:47:55 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.02.28 kedd, 16:44:35
Emlékeim szerint sokan befürödtek az utángyártottakkal... igaz ez?
Fogalmam sincs, én még nem cseréltem.
De szerintem inkább a dízeleknél volt szívás az utángyártottal.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2706 Dátum:
2012.02.28 kedd, 16:52:31 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.02.28 kedd, 16:44:35
Emlékeim szerint sokan befürödtek az utángyártottakkal... igaz ez?
A benzinesnél termosztátházzal együtt van. Hogy külön lehet-e cserélni...
A termosztát mindig lutri, akármelyikbe ki lehet fogni egy rosszat. Mind benzines, mind dízel. Akár gyári, akár u. gy.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2707 Dátum:
2012.02.28 kedd, 16:53:31 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.02.28 kedd, 16:30:19
Hmmm ... a termosztát belseje cserélhető vagy csak kompletten az egész?
Egyben. Amit belinkeltél, az ottani cikkszámok a bárdi szerint előző kétliteres motorhoz valóak.
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.02.28 kedd, 16:44:35
Emlékeim szerint sokan befürödtek az utángyártottakkal... igaz ez?
Szerintem gyárit vegyél. Nekünk is kibírt 10 évet, gondolom a tiéd is még a gyári. Szerintem ennyit megér.
De persze gyári is lehet gyári hibás.
Naplózva
Balage
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2708 Dátum:
2012.02.28 kedd, 18:14:10 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.02.28 kedd, 15:41:57
Mennyit mászott a vezérlés, nem találkoztak a szelepek a dugattyúkkal?
De sajnos igen. A szívószelepek kaptak, a dugattyúk megúszták szerencsére.
Naplózva
Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Ghia 2005.09
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2709 Dátum:
2012.02.28 kedd, 19:53:45 »
Idézetet írta: Balage - 2012.02.28 kedd, 18:14:10
De sajnos igen. A szívószelepek kaptak, a dugattyúk megúszták szerencsére.
Ránéztetek azért a csapágyakra, hogy a nyomás nélküli száz méter (vagy mennyi volt) nem
nyalta-e el őket?
Naplózva
Balage
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2710 Dátum:
2012.02.28 kedd, 21:36:06 »
Persze. Mindent átnéztek, most minden 100%.
Szerencsére "csak" a hengerfejben volt error.
Naplózva
Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Ghia 2005.09
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2711 Dátum:
2012.02.29 szerda, 00:23:50 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.02.28 kedd, 16:44:35
Emlékeim szerint sokan befürödtek az utángyártottakkal... igaz ez?
Enyém tavaly lett cserélve Vernet típusúra. Ugyan francia... de műxik. Remélem sokáig bírja majd
Koppx3.
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2712 Dátum:
2012.02.29 szerda, 00:50:59 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.02.28 kedd, 16:40:53
Nálam érzésre húzott rajta a szerelőm, azt mondta hogy nem szabad szorosra.
De asszem van ennek meghúzási nyomaték értéke, de hogy mennyi azt passzolom, és azt is hogy miért lazul le.
ú télleg van nekem hangulatos kis könyvecském! Jól megsasolom hátha van benne ilyesmi adat
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2713 Dátum:
2012.02.29 szerda, 09:41:41 »
Idézetet írta: sNatch - 2012.02.29 szerda, 00:23:50
Enyém tavaly lett cserélve Vernet típusúra. Ugyan francia... de műxik. Remélem sokáig bírja majd
Koppx3.
az nem rossz, off autóban nekem bevált
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2714 Dátum:
2012.02.29 szerda, 12:16:00 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.02.29 szerda, 09:41:41
az nem rossz, off autóban nekem bevált
Szerintem se rossz, és az van huszonezerért.
Persze soha nem lehet tudni hogy mennyit bír, de ez a gyárira is igaz.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2715 Dátum:
2012.02.29 szerda, 14:47:03 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.02.28 kedd, 16:40:53
Nálam érzésre húzott rajta a szerelőm, azt mondta hogy nem szabad szorosra.
De asszem van ennek meghúzási nyomaték értéke, de hogy mennyi azt passzolom, és azt is hogy miért lazul le.
Azt mondja az írás 10Nm. Sorrend a csigavonalas. Most már csak egy nyomatékkulcs kék. Trafikban van?
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2716 Dátum:
2012.02.29 szerda, 15:39:24 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.02.27 hétfő, 12:01:04
Szerintem érdemes lecsekkolni, attól az első gázadás nehézkes tud lenni.
Az örvénylapátokról én azt hallottam, hogy amikor a vákuum befordítja őket (részterhelés, alapjárat), akkor a beszívott levegőben
örvényeket hoz létre, amitől hatékonyabban tudja a levegőt beszívni a motor. De én még nem vettem észre jelentős különbséget
helyén lévő, illetve kiakasztott gömbfej között (ami mozgatja a lapátokat).
nem hatekonyabban szijja be a levegot, hanem kevesebb uzemanyaggal kepes megfelelo kevereket abszolvalni. Ergo alacsonyabb fordulatszamon csokken a fogyi.
Naplózva
blah blah blah
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2717 Dátum:
2012.02.29 szerda, 17:17:48 »
Idézetet írta: zacci - 2012.02.29 szerda, 15:39:24
nem hatekonyabban szijja be a levegot, hanem kevesebb uzemanyaggal kepes megfelelo kevereket abszolvalni. Ergo alacsonyabb fordulatszamon csokken a fogyi.
Azóta is használnak ilyesmit a ford benzineseken, vagy ez csak amolyan fejlesztési zsákutca volt?
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2718 Dátum:
2012.02.29 szerda, 17:25:44 »
Idézetet írta: zacci - 2012.02.29 szerda, 15:39:24
nem hatekonyabban szijja be a levegot, hanem kevesebb uzemanyaggal kepes megfelelo kevereket abszolvalni. Ergo alacsonyabb fordulatszamon csokken a fogyi.
This system has a swirl control valve in the intake passage of each cylinder.
While idling and during low engine speed operation, the swirl control valve closes. Thus the velocity of the air in the intake passage increases, promoting the vaporization of the fuel and producing a swirl in the combustion chamber.
Because of this operation, this system tends to increase the burning speed of the gas mixture, improve fuel consumption and increase the stability in running conditions.
Also, except when idling and during low engine speed operation, this system opens the swirl control valve. In this condition, this system tends to increase power by improving intake efficiency via reduction of intake flow resistance, intake flow.
http://www.justanswer.com/nissan/3arc9-swirl-control-valve-control-solenoid-valve.html
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2719 Dátum:
2012.02.29 szerda, 17:31:12 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.02.28 kedd, 13:53:52
Nohátakkor:
9C meleg kint. Ha a fűtés be van kapcsolva, akkor nem képes a hőmérő függőlegesbe állni (nem is próbálkozik vele). Fűtés kikapcs.
Kocsi megy, felkúszik a hőmérő középre. Bekapcsolom a digit klímát 25-re, a hőmérő lemegy negyedre: nem lapul ki, csak visszamegy a hideg tartomány közepére. Ja, fed comp fogyasztás: 16l/100, átlagsebesség: 29.
Akkor termosztát?
Ok, hogy az ... de pl az alapjáratom szépen beáll 750-re (vagy hogy). Nem kellene a termosztáthiba miatt magasabban lennie, olyan 1100 környékén?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2720 Dátum:
2012.02.29 szerda, 19:49:39 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.02.29 szerda, 17:31:12
Ok, hogy az ... de pl az alapjáratom szépen beáll 750-re (vagy hogy). Nem kellene a termosztáthiba miatt magasabban lennie, olyan 1100 környékén?
Műszerteszttel meg tudod nézni, hogy pontosan milyen hőmérséklet felett áll be 750-re.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2721 Dátum:
2012.02.29 szerda, 20:27:08 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.02.28 kedd, 16:06:19
Hmm .. az egyik termosztát 6000, a másik 38000 ... melyik a jó?
Kérdezd meg wyctort mennyiért tud gyárit. Én 2x próbálkoztam ugy-val. Nem fordok voltak, 1 benzines 1 dízel. Mind a 2x az lett a vége, h vettem gyárit és utána tuti lett.Az ugy-k meg mentek a kukába.. Először még működtek aztán nyitva maradtak és nem ment föl a víz meg nem fűtött. Nem mindig az olcsó az olcsó
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2722 Dátum:
2012.03.01 csütörtök, 08:38:06 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.02.29 szerda, 17:25:44
This system has a swirl control valve in the intake passage of each cylinder.
While idling and during low engine speed operation, the swirl control valve closes. Thus the velocity of the air in the intake passage increases, promoting the vaporization of the fuel and producing a swirl in the combustion chamber.
Because of this operation, this system tends to increase the burning speed of the gas mixture, improve fuel consumption and increase the stability in running conditions.
Also, except when idling and during low engine speed operation, this system opens the swirl control valve. In this condition, this system tends to increase power by improving intake efficiency via reduction of intake flow resistance, intake flow.
http://www.justanswer.com/nissan/3arc9-swirl-control-valve-control-solenoid-valve.html
Nagy motoroknal jellemzo az orvenylapok hasznalata. Tovabbra sem arrol van szo, hogy hatekonyabban szivna be a levegot.
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2723 Dátum:
2012.03.01 csütörtök, 08:43:40 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.02.29 szerda, 17:17:48
Azóta is használnak ilyesmit a ford benzineseken, vagy ez csak amolyan fejlesztési zsákutca volt?
Ennek koze sincs a fordhoz. Mondjuk annyiban igen, hogy a mondeokban elqrtak a szivosort
Nah ehhez van koze a fordnak
Nagy motoroknal alkalmazzak ezt az eljarast gyarto fuggetlenul. Egyszeruen arrol van szo, hogy nagy mociknal alacsony ford. szamon kedvezotlenebb az eges, ezert megkavarjak a levegot, igy jobb a keverek, jobb az eges hatasfoka, es kevesebb uzemanyaggal tud potyogni a moci. Persze ez csak kb. 2000-res fordulatig igaz. kb. ott nyitnak az orvenylapatok.
Naplózva
blah blah blah
ezso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 232
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2724 Dátum:
2012.03.01 csütörtök, 15:39:13 »
Idézetet írta: zacci - 2012.03.01 csütörtök, 08:43:40
Ennek koze sincs a fordhoz. Mondjuk annyiban igen, hogy a mondeokban elqrtak a szivosort
Nah ehhez van koze a fordnak
Nagy motoroknal alkalmazzak ezt az eljarast gyarto fuggetlenul. Egyszeruen arrol van szo, hogy nagy mociknal alacsony ford. szamon kedvezotlenebb az eges, ezert megkavarjak a levegot, igy jobb a keverek, jobb az eges hatasfoka, es kevesebb uzemanyaggal tud potyogni a moci. Persze ez csak kb. 2000-res fordulatig igaz. kb. ott nyitnak az orvenylapatok.
Akkor (elvileg) kéne hogy haszna legyen, mert én, ha nem sietek, akkor 2500 körül felváltok.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2725 Dátum:
2012.03.01 csütörtök, 19:16:45 »
Idézetet írta: ezso - 2012.03.01 csütörtök, 15:39:13
Akkor (elvileg) kéne hogy haszna legyen, mert én, ha nem sietek, akkor 2500 körül felváltok.
Haszna van, de csak akkor, ha normalisan meg van csinazva. A fjord eseteben ez sajnos ujfent nem sikerult. Hiaba mukodnek az orvenylapok, ha egy ido utan beszipkazza oket a moci.
ennyi
Naplózva
blah blah blah
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2726 Dátum:
2012.03.01 csütörtök, 19:35:35 »
Idézetet írta: zacci - 2012.03.01 csütörtök, 19:16:45
Haszna van, de csak akkor, ha normalisan meg van csinazva. A Ford eseteben ez sajnos ujfent nem sikerult. Hiaba mukodnek az orvenylapok, ha egy ido utan beszipkazza oket a moci.
ennyi
Az újabb kiadás már nem annyira gyengülős, jól gondolom?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2727 Dátum:
2012.03.01 csütörtök, 19:38:31 »
Idézetet írta: zacci - 2012.03.01 csütörtök, 19:16:45
Haszna van, de csak akkor, ha normalisan meg van csinazva. A Ford eseteben ez sajnos ujfent nem sikerult. Hiaba mukodnek az orvenylapok, ha
egy ido utan beszipkazza oket a moci.
ennyi
ott keveri csak igazán a levegőt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ezso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 232
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2728 Dátum:
2012.03.01 csütörtök, 21:54:08 »
Idézetet írta: zacci - 2012.03.01 csütörtök, 19:16:45
Haszna van, de csak akkor, ha normalisan meg van csinazva. A Ford eseteben ez sajnos ujfent nem sikerult. Hiaba mukodnek az orvenylapok, ha egy ido utan beszipkazza oket a moci.
ennyi
Igen tudom és potom 100ezerért már kapható új.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2729 Dátum:
2012.03.01 csütörtök, 23:45:02 »
Idézetet írta: ezso - 2012.03.01 csütörtök, 21:54:08
Igen tudom és potom 100ezerért már kapható új.
86
Naplózva
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2730 Dátum:
2012.03.02 péntek, 22:14:14 »
Idézetet írta: sNatch - 2012.02.27 hétfő, 22:28:30
Hoppá-hoppá, csak nem SCi betegséget leltünk? Nekem befele szivárog az 1es henger gyertyájához. Még nem értem rá megcsinálni sajnos.
Minden elképzelhető. Nekem kész lett szerdán a kocsi, viszonylag hamar megjött a második garnitúra is. A szerelő is csak találgatott, mi lehetett a hiba, sérülés nem volt a tömítésen. Az jutott eszébe, hogy tán az SCI motorok magasabb kipufogó oldali hőmérsékleten üzemelnek és azt nem bírja. Nekem speciel a kipufogó csonkok felöli oldalon eresztett.
A csavarok általában azért lazulnak fel mert mondjuk műanyagot húznak le velük, ami rugalmas, meg idővel zsugorodik is és ez "fellazítja" a csavarkötést. Sajnos azt nem néztem, hogy tettek-e fémperselyt a szelepfedél lefogató furataiba, mert a műanyag kedvezőtlen viselkedését csavarkötésnél ilyenekkel semlegesítik, de ezt nem hiszem, hogy ekkora tervezési hiba legyen benne.
Az biztos, hogy a szelepfedél műanyag, a csavarok többsége meg laza volt.
A meghúzási nyomaték tényleg 10Nm.
Szerintem érdemes ráhúzni a csavarokra, egyszerű művelet és kockázatmentes.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2731 Dátum:
2012.03.02 péntek, 23:43:25 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2012.03.02 péntek, 22:14:14
Minden elképzelhető. Nekem kész lett szerdán a kocsi, viszonylag hamar megjött a második garnitúra is.
Mibe kerül egy ilyen tömítés? Bóklászva a neten én 6-7 körül láttam. Ha nem túl drága lehet kap egyet a kis ribi.
Egyébként most jó lett? Nem szivárog?
Idézetet írta: rnagy8 - 2012.03.02 péntek, 22:14:14
...
Sajnos azt nem néztem, hogy tettek-e fémperselyt a szelepfedél lefogató furataiba, mert a műanyag kedvezőtlen viselkedését csavarkötésnél ilyenekkel semlegesítik, de ezt nem hiszem, hogy ekkora tervezési hiba legyen benne.
...
Ja láttam más alkatrésznél is (plö legutóbb a szervó-szivattyú tartályán) a kis fém gyűrűket. Elmés találmány
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2732 Dátum:
2012.03.03 szombat, 22:10:19 »
Azt tudom, hogy nekem 10070 volt a gyári tömítésgarnitúra a szerelőn keresztül. Nem firtattam mert a munkadíj meg egy ezres, pedig kétszer csinálta....
Remélem megoldódik a dolog, majd pár nap múlva nyilatkozok. Ma mostam le a blokkról az olajat...innentől lehet lesni a nyomokat.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2733 Dátum:
2012.03.03 szombat, 22:12:16 »
Idézetet írta: sNatch - 2012.03.02 péntek, 23:43:25
Mibe kerül egy ilyen tömítés? Bóklászva a neten én 6-7 körül láttam. Ha nem túl drága lehet kap egyet a kis ribi.
Egyébként most jó lett? Nem szivárog?
Ja láttam más alkatrésznél is (plö legutóbb a szervó-szivattyú tartályán) a kis fém gyűrűket. Elmés találmány
Nana, tudod, minden bontás rontás. Amig nem szivárog nem cserélünk gyári tömítést max ráhúzunk a csavarokra.
Vagy Tied szivárog a gyertya felé? Akkor cseréld.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2734 Dátum:
2012.03.04 vasárnap, 13:46:32 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2012.03.03 szombat, 22:12:16
Nana, tudod, minden bontás rontás. Amig nem szivárog nem cserélünk gyári tömítést max ráhúzunk a csavarokra.
Vagy Tied szivárog a gyertya felé? Akkor cseréld.
Jah, az enyém. Bajcameg...
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2735 Dátum:
2012.03.04 vasárnap, 20:21:30 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2012.03.03 szombat, 22:10:19
Azt tudom, hogy nekem 10070 volt a gyári tömítésgarnitúra a szerelőn keresztül. Nem firtattam mert a munkadíj meg egy ezres, pedig kétszer csinálta....
Remélem megoldódik a dolog, majd pár nap múlva nyilatkozok. Ma mostam le a blokkról az olajat...innentől lehet lesni a nyomokat.
Köszi szépen! Holnap indul a projekt. Helyesbítek: hétvégén. Addigra meglesz minden hozzá.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.03.05 hétfő, 08:52:35 írta sNatch
»
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
Csiki
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2736 Dátum:
2012.03.06 kedd, 23:23:22 »
sziasztok,
mk3-asom van, 2literes benzines. miután bemelegszik a motor 2000es fordulat környékén berángat. kiolvasás után a köv. hibakódot olvastuk ki: P1520 szívócső futás vezérlés áramkör. tud valaki segíteni, hogy mit kell cserélni ?
köszi!
Naplózva
M.Márk
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2737 Dátum:
2012.03.07 szerda, 08:37:55 »
Idézetet írta: Csiki - 2012.03.06 kedd, 23:23:22
sziasztok,
mk3-asom van, 2literes benzines. miután bemelegszik a motor 2000es fordulat környékén berángat. kiolvasás után a köv. hibakódot olvastuk ki: P1520 szívócső futás vezérlés áramkör. tud valaki segíteni, hogy mit kell cserélni ?
köszi!
Nézd meg, hogy az örvénylapátokat mozgató kar helyén van-e. Nekem amikor le volt esve a kar akkor rángatott be 1800-2000 fordulat környékén.
Naplózva
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2738 Dátum:
2012.03.07 szerda, 13:52:42 »
Apróság: hidegindításkor a közvetlen felpörgés után majdnem leáll, de azért újra felpörög és rendben jár. Ez a röccenés utal valamire? Fagyban nem csinálta ...
Naplózva
muscipula
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2739 Dátum:
2012.03.07 szerda, 14:35:51 »
Sziasztok!
Én egy 2001-es mk3-as mondeoba 1.8-as benzines 125-le.ős motort keresek kompletten, ha tudtok segítsetek, ötleteket és tippeket is szívesen veszek!
e-mailem:
fszabo3@freemail.de
Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
muscipula
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2740 Dátum:
2012.03.07 szerda, 14:38:35 »
e-mail hibás! szabo.ferenc3@freemail.hu!
Naplózva
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2741 Dátum:
2012.03.07 szerda, 15:42:32 »
Idézetet írta: muscipula - 2012.03.07 szerda, 14:35:51
Sziasztok!
Én egy 2001-es mk3-as mondeoba 1.8-as benzines 125-le.ős motort keresek kompletten, ha tudtok segítsetek, ötleteket és tippeket is szívesen veszek!
e-mailem:
fszabo3@freemail.de
Segítségeteket előre is köszönöm!
"Alkatresz"-nek van egy!!
Naplózva
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2742 Dátum:
2012.03.07 szerda, 16:42:55 »
A belső (térdkalácsnál) biztitábla kiosztását nem találom. Ez volna benzineshez?
Mert ennél sokkal több "apróság" van ott
Naplózva
Greg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2743 Dátum:
2012.03.07 szerda, 19:09:17 »
Idézetet írta: napu - 2012.03.07 szerda, 16:42:55
A belső (térdkalácsnál) biztitábla kiosztását nem találom. Ez volna benzineshez?
Mert ennél sokkal több "apróság" van ott
Hali napu!
A faceliftes eltérhet, de less ide
:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Fuse_%26_Relay_Information
Naplózva
M.Márk
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2744 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 07:11:30 »
Idézetet írta: napu - 2012.03.07 szerda, 16:42:55
A belső (térdkalácsnál) biztitábla kiosztását nem találom. Ez volna benzineshez?
Mert ennél sokkal több "apróság" van ott
Melyik biztosítékot keresed?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.03.21 szerda, 14:55:59 írta Joe
»
Naplózva
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2745 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 13:00:28 »
Idézetet írta: M.Márk - 2012.03.08 csütörtök, 07:11:30
Melyik biztosítékot keresed?
Az ülésmagasságállítót!
Meg jó lenne eltennem valahová, ugyanis, ha volt ilyen fedél gyárilag rajta a kiosztással, az eltűnt
Naplózva
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2746 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 13:01:26 »
Idézetet írta: napu - 2012.03.07 szerda, 13:52:42
Apróság: hidegindításkor a közvetlen felpörgés után majdnem leáll, de azért újra felpörög és rendben jár. Ez a röccenés utal valamire? Fagyban nem csinálta ...
Ilyen "tünet" senkinél?
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2747 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 13:10:56 »
Idézetet írta: napu - 2012.03.08 csütörtök, 13:01:26
Ilyen "tünet" senkinél?
Sok minden okozhatja. Alapjárat, gyertya ...
Naplózva
Greg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2748 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 14:02:19 »
Idézetet írta: napu - 2012.03.08 csütörtök, 13:01:26
Ilyen "tünet" senkinél?
Nekem idén télen 3x leállt indításnál (két-három héten belül volt mind a 3). Előtte sem csinálta és azóta sem.
Személy szerint betudtam annak, hogy "F". Az enyémnél alapjárati motorra és üzemanyagnyomásra gyanakodtam, de egyelőre nem foglalkozom vele, mert most nem produkálja.
Látom azért belenyúltál a jóba.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2749 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 14:13:42 »
Idézetet írta: napu - 2012.03.08 csütörtök, 13:01:26
Ilyen "tünet" senkinél?
Nekünk is van. Gyújtással nincs gond, alapjárati motort kipucoltam, de semmi nem változott. Már
belenyugodtam, mert amúgy meg semmi baja nincs.
Naplózva
Oldalak:
1
...
48
49
50
51
52
53
54
[
55
]
56
57
58
59
60
61
62
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ