Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 20:45:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 59 60 61 62 63 64 65 [66] 67 68 69 70 71 72 73 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4636485 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3250 Dátum: 2012.05.22 kedd, 08:30:37 »

Sziasztok Forumtársak!

Van egy apró problémám, és háthta valaki tud közületek segíteni.
adott egy 2001 1.8 benz. Mondi. Ha hidegen beindítom, ninc ssemmi probléma, szépen lassan vissza engedi az alapjáratot 900 kornyékére, de ha bekapcoslom a klímát vagy bármi nagy fogyasztót, elkezd ingadozni.  Nagy sebességnél nincsen semmi baj, de minap jöttem le az autopáyláról és a lehajtó végén amikor egy kicsit fékztem, a fordulatszám hitelen leugrott 300-400 környékére, majd le is fulladt. Majd ezt ma reggel is megcsinálta szintén egy hasonló szituációban.
Van valami ötletetek, hogy mitöl lehet ez?

Minden ötletett szívesen várok és előre is köszönöm!

Üdv:Mondeospepe

Én először egy újratanítást csinálnék... ugye le az aksisarut vagy negyed órára, utána 1-2 perc alapjárat meg ilyesmi.
Ha van mafod (szerintem nincs), azt meg kellene tisztítani, persze még az újratanítás előtt. A MAP-ot megnézheted, de az nem szokott így elkoszolódni.
Ha ezek nem működnek, akkor valószínűleg a gyertya/kábel okozza a problémát. Csere előtt nézd meg a hézagot, asszem 1,3 mm a gyári előírás.
A levegőszűrő tiszta? Ha koszos, az is csinálhat ilyet. Vagy az alapjárati motor.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mondeospepe
Vendég
« Új hozzászólás #3251 Dátum: 2012.05.22 kedd, 11:19:18 »

Kedevs Angel!

Az ötlet nem rossz, este meg is nézem a gyertyákat, az alapjárati motorra én is gyanakszom, csak azt nem tudom, hogy hogyan tudnám tesztelni. szomoru1


Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3252 Dátum: 2012.05.22 kedd, 11:21:33 »

Kedevs Angel!

Az ötlet nem rossz, este meg is nézem a gyertyákat, az alapjárati motorra én is gyanakszom, csak azt nem tudom, hogy hogyan tudnám tesztelni. szomoru1

Nem hiszem, hogy az lenne, azt hagynám a végére. Még egy. Óvatosan körbefujkálnám a motort a szívósornál, csöveknél féktiszítóval. Ha falsot szív, akkor fel fog ugrani a fordulatszám. Ha felugrik, az nem jó, meg kell szüntetni a rést.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3253 Dátum: 2012.05.22 kedd, 12:17:43 »

Nem hiszem, hogy az lenne, azt hagynám a végére. Még egy. Óvatosan körbefujkálnám a motort a szívósornál, csöveknél féktiszítóval. Ha falsot szív, akkor fel fog ugrani a fordulatszám. Ha felugrik, az nem jó, meg kell szüntetni a rést.

Pedig az alapjárati motor simán csinál ilyet, főleg ha el van koszolódva.
Naplózva
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #3254 Dátum: 2012.05.22 kedd, 17:40:02 »

Nálam akkor csinált ilyet mikor szét volt csúszva a szívósor állításnál a kar, le mondjuk nem fulladt, de nézd meg hátha nálad is ez a gond.

Sziasztok Forumtársak!

Van egy apró problémám, és háthta valaki tud közületek segíteni.
adott egy 2001 1.8 benz. Mondi. Ha hidegen beindítom, ninc ssemmi probléma, szépen lassan vissza engedi az alapjáratot 900 kornyékére, de ha bekapcoslom a klímát vagy bármi nagy fogyasztót, elkezd ingadozni.  Nagy sebességnél nincsen semmi baj, de minap jöttem le az autopáyláról és a lehajtó végén amikor egy kicsit fékztem, a fordulatszám hitelen leugrott 300-400 környékére, majd le is fulladt. Majd ezt ma reggel is megcsinálta szintén egy hasonló szituációban.
Van valami ötletetek, hogy mitöl lehet ez?

Minden ötletett szívesen várok és előre is köszönöm!

Üdv:Mondeospepe
Naplózva
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #3255 Dátum: 2012.05.23 szerda, 12:44:36 »

helloooooo......atvaltottam dieselesbe Cheesy Cheesy Cheesy
amint lemegy a fordulatom alapjaratra elkezd olyan ketyego hangot kiadni....esetleg valakinek valami otlete?Huh? ja orvenylapatok mar kiszedve ugyhogy az a fajta ketyeges az megszunt.....
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3256 Dátum: 2012.05.23 szerda, 12:48:37 »

helloooooo......atvaltottam dieselesbe Cheesy Cheesy Cheesy
amint lemegy a fordulatom alapjaratra elkezd olyan ketyego hangot kiadni....esetleg valakinek valami otlete?Huh? ja orvenylapatok mar kiszedve ugyhogy az a fajta ketyeges az megszunt.....

Válts vissza benzinre és akkor megszűnik a hang Smiley

Csak alapjáraton csinálja? Nem tudod lokalizálni a hang forrásár? Gyertyacsere volt? Fogyasztásod nőtt?
Naplózva
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #3257 Dátum: 2012.05.23 szerda, 13:22:32 »

Válts vissza benzinre és akkor megszűnik a hang Smiley

Csak alapjáraton csinálja? Nem tudod lokalizálni a hang forrásár? Gyertyacsere volt? Fogyasztásod nőtt?

hat korulbelul ahol van az egszily van ott egy vezeto gorgo vagy mi es arra gyanakszom h az csinalhatna...gyertyacsere meg nem volt...nem tartom szuksegesnek mivel neztem a gyertyakat meg mikor vettem es semmi bajuk nem volt...fogyasztasom azmeg olyan amilyet csinalok Cheesy:D:D de valtozo....
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #3258 Dátum: 2012.05.23 szerda, 15:42:55 »

hat korulbelul ahol van az egszily van ott egy vezeto gorgo vagy mi es arra gyanakszom h az csinalhatna...gyertyacsere meg nem volt...nem tartom szuksegesnek mivel neztem a gyertyakat meg mikor vettem es semmi bajuk nem volt...fogyasztasom azmeg olyan amilyet csinalok Cheesy:D:D de valtozo....

a feszítő és a vezető görgő is tud ketyegő hangot adni...
szíj le, görgők megforgat és kiderül
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #3259 Dátum: 2012.05.23 szerda, 16:01:03 »

a feszítő és a vezető görgő is tud ketyegő hangot adni...
szíj le, görgők megforgat és kiderül

korulbelul ezt mar szerelore kene biznom,nemhogy valami utana elmegy....  falbav  koszi a segitseget....  worship
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #3260 Dátum: 2012.05.23 szerda, 19:37:47 »

a feszítő és a vezető görgő is tud ketyegő hangot adni...
szíj le, görgők megforgat és kiderül

Nekem szíjcsere után, a szíj sima felén lévő felirat (vonalkód, sorozatszám, stb. vannak oda írva) amikor átfordult a vezetőgörgőn akkor adott ilyen ketyegő hangot, kb. fél másodperces ütemben...
Naplózva
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #3261 Dátum: 2012.05.24 csütörtök, 15:46:57 »

Nekem szíjcsere után, a szíj sima felén lévő felirat (vonalkód, sorozatszám, stb. vannak oda írva) amikor átfordult a vezetőgörgőn akkor adott ilyen ketyegő hangot, kb. fél másodperces ütemben...

bocs de ezt nemteljesen ertettem...marmint atfordult a megfeszitett szij a gorgon?Huh? wow1 wow1 wow1
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #3262 Dátum: 2012.05.24 csütörtök, 19:43:13 »

bocs de ezt nemteljesen ertettem...marmint atfordult a megfeszitett szij a gorgon?Huh? wow1 wow1 wow1

dehogy... amikor jár a motor, a vezetőgörgő ugye a szíj hátoldalához nyomódik... amikor ott elhaladt a vonalkódos rész akkor adott ilyen ketyegő hangot...
Naplózva
Defoe
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


E-mail
« Új hozzászólás #3263 Dátum: 2012.05.27 vasárnap, 09:48:28 »

Sziasztok! Szép napot mindenkinek!

Segítséget, tanácsot szeretnék kérni tőletek.

Van egy 1,8-as 2001-es Mondeom, amit már 9. éve hajtottam minden probléma nélkül. Most leadtam műszaki vizsgára, ahol valami CO-os problémák jelentkeztek. Cserélni kellett a szelepszár szimeringet. Azóta, 3.-4. fokozatban alacsony fordulaton, nagyobb gázadásnál kapkod. Ez csak bemelegedés után jelentkezik. 1500-as fordulat után már megy mint a golyó! Valaki hozzá értőtől kérdezném, Mi lehet a gondja, és hogy lehetne orvosolni?
Válaszotok elöre is megköszönve: Jozsef
Naplózva

Mondeo III  1,8 Benzin
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3264 Dátum: 2012.05.27 vasárnap, 09:57:46 »

Sziasztok! Szép napot mindenkinek!

Segítséget, tanácsot szeretnék kérni tőletek.

Van egy 1,8-as 2001-es Mondeom, amit már 9. éve hajtottam minden probléma nélkül. Most leadtam műszaki vizsgára, ahol valami CO-os problémák jelentkeztek. Cserélni kellett a szelepszár szimeringet. Azóta, 3.-4. fokozatban alacsony fordulaton, nagyobb gázadásnál kapkod. Ez csak bemelegedés után jelentkezik. 1500-as fordulat után már megy mint a golyó! Valaki hozzá értőtől kérdezném, Mi lehet a gondja, és hogy lehetne orvosolni?
Válaszotok elöre is megköszönve: Jozsef

Diag nélkül nem célszerű cserélgetni az alkatrészeket...
Meg kéne nézni a lambda szondát, esetleg a map szenzort (nem valószínű), gyertya/hézag, kábel, levegőszűrő.
Az én tippem a lambda. De inkább mérjétek ki.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3265 Dátum: 2012.05.27 vasárnap, 10:36:47 »

jelentkeztek. Cserélni kellett a szelepszár szimeringet. Azóta, 3.-4. fokozatban alacsony fordulaton, nagyobb gázadásnál kapkod. Ez csak bemelegedés után jelentkezik. 1500-as fordulat után már megy mint a golyó! Valaki hozzá értőtől kérdezném, Mi lehet a gondja, és hogy lehetne orvosolni?
Válaszotok elöre is megköszönve: Jozsef

Mi az hogy "kapkod"?
Naplózva
Defoe
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


E-mail
« Új hozzászólás #3266 Dátum: 2012.05.27 vasárnap, 13:17:58 »

Mi az hogy "kapkod"?


Rángat a motor!   Máshogy nem tudom megfogalmazni :-)
Naplózva

Mondeo III  1,8 Benzin
Defoe
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


E-mail
« Új hozzászólás #3267 Dátum: 2012.05.27 vasárnap, 13:23:44 »

Diag nélkül nem célszerű cserélgetni az alkatrészeket...
Meg kéne nézni a lambda szondát, esetleg a map szenzort (nem valószínű), gyertya/hézag, kábel, levegőszűrő.
Az én tippem a lambda. De inkább mérjétek ki.
[/
quote]

Köszönöm a segitséget!    Akkor a héten elviszem kiméretni.  Bízom benne, hogy márkaszervizben pontosan megtudják mondani az okát!
Naplózva

Mondeo III  1,8 Benzin
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #3268 Dátum: 2012.05.28 hétfő, 12:55:43 »

heeeeeeelp Cheesy:D:D  hol van az 1,8as benzinmotrokon a feszito a szijra?Huh? hol keressem?Huh? valami speci szerszam kell hozza vagy otthon is megtudnam csinalni?Huh? koszi a segitsegeket  integet2 integet2 integet2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3269 Dátum: 2012.05.28 hétfő, 21:02:53 »

szerintem ugyan ott van ahol a 2.0é.A generátor alatt.Ha jól emlékszem 17 vagy 19es villáskulccsal lazítható! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Greg
Vendég
« Új hozzászólás #3270 Dátum: 2012.05.29 kedd, 10:48:27 »

Sziasztok! Szép napot mindenkinek!

Segítséget, tanácsot szeretnék kérni tőletek.

Van egy 1,8-as 2001-es Mondeom, amit már 9. éve hajtottam minden probléma nélkül. Most leadtam műszaki vizsgára, ahol valami CO-os problémák jelentkeztek. Cserélni kellett a szelepszár szimeringet. Azóta, 3.-4. fokozatban alacsony fordulaton, nagyobb gázadásnál kapkod. Ez csak bemelegedés után jelentkezik. 1500-as fordulat után már megy mint a golyó! Valaki hozzá értőtől kérdezném, Mi lehet a gondja, és hogy lehetne orvosolni?
Válaszotok elöre is megköszönve: Jozsef
Ha szétszedés-összerakás után jelentkezett akkor szerintem 3 dologra van nagy esély:
falsot szív (rossz vagy rosszul felrakott tömítés az összeszerelésnél)
elrakott vezérlés
gyújtókábel sérülés (amikor le lett szedve)
Persze lehet más is...  worship
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3271 Dátum: 2012.05.29 kedd, 10:50:43 »

Ha szétszedés-összerakás után jelentkezett akkor szerintem 3 dologra van nagy esély:
falsot szív (rossz vagy rosszul felrakott tömítés az összeszerelésnél)
elrakott vezérlés
gyújtókábel sérülés (amikor le lett szedve)
Persze lehet más is...  worship

Ha tényleg csak bemelegedés után csinálja, akkor ez kulcsfontosságú tény.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3272 Dátum: 2012.05.29 kedd, 10:52:59 »

Ha szétszedés-összerakás után jelentkezett akkor szerintem 3 dologra van nagy esély:
falsot szív (rossz vagy rosszul felrakott tömítés az összeszerelésnél)
elrakott vezérlés
gyújtókábel sérülés (amikor le lett szedve)
Persze lehet más is...  worship

Nagy gázadásnál pont nem kéne a fals levegőnek bezavarnia. Gyújtás felé szerintem is
érdemes tapogatózni.

+Kérdés: szelepszár-szimering cserénél levették a hengerfejet, vagy anélkül cserélték?
Naplózva
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #3273 Dátum: 2012.05.29 kedd, 11:01:39 »

szerintem ugyan ott van ahol a 2.0é.A generátor alatt.Ha jól emlékszem 17 vagy 19es villáskulccsal lazítható! Wink

es ha en ennek otthon nekiallok vezerlesben nem mehet el semmi nemde???
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3274 Dátum: 2012.05.29 kedd, 11:02:54 »

es ha en ennek otthon nekiallok vezerlesben nem mehet el semmi nemde???


Ha a láncot nem babrálod, akkor nem.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #3275 Dátum: 2012.05.29 kedd, 11:03:11 »

es ha en ennek otthon nekiallok vezerlesben nem mehet el semmi nemde???


A vezérlés láncos, az külön "rendszer". Szóval nyugodtan nekiállhatsz otthon is.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Greg
Vendég
« Új hozzászólás #3276 Dátum: 2012.05.29 kedd, 13:45:52 »

Nagy gázadásnál pont nem kéne a fals levegőnek bezavarnia. Gyújtás felé szerintem is
érdemes tapogatózni.

+Kérdés: szelepszár-szimering cserénél levették a hengerfejet, vagy anélkül cserélték?
jogos  worship
Naplózva
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #3277 Dátum: 2012.05.29 kedd, 14:23:57 »

Ha a láncot nem babrálod, akkor nem.

azt nemakarom Smiley
Naplózva
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #3278 Dátum: 2012.05.29 kedd, 14:25:29 »

A vezérlés láncos, az külön "rendszer". Szóval nyugodtan nekiállhatsz otthon is.
[/quote

akkor amint lesz egy kis szabadidom neki is latok.....igazat megmondva nemnagyon bizok a szerelokben.... Cheesy Cheesy Cheesy
vannak rendesek is de felenk ez nem jellemzo... sajnos rinya
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3279 Dátum: 2012.05.29 kedd, 16:34:38 »

es ha en ennek otthon nekiallok vezerlesben nem mehet el semmi nemde???

nyugodtan!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #3280 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 10:43:36 »

Hali
Munkatársamnak benzines gépe van, 2003-as, ég a csekkendzsin, és a motor néha rángat is.
A lambda szondára gyanakszik.
Hol lehetne ezt megmérni? Mivel lehetne rámérni? Milyen hibakódolvasó kell?
Vagy bemenjen a szervizbe?
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
abi75
Vendég
« Új hozzászólás #3281 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 11:41:55 »

Sziasztok!

Ford mondeo MKIII 1.8 benzin 2001-es,gyertyakábel cserére érett,hol érdemes és milyet vegyek?

köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3282 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 11:53:04 »

Hali
Munkatársamnak benzines gépe van, 2003-as, ég a csekkendzsin, és a motor néha rángat is.
A lambda szondára gyanakszik.
Hol lehetne ezt megmérni? Mivel lehetne rámérni? Milyen hibakódolvasó kell?
Vagy bemenjen a szervizbe?
sima elm327. modiag!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3283 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 12:03:10 »

Sziasztok!

Ford mondeo MKIII 1.8 benzin 2001-es,gyertyakábel cserére érett,hol érdemes és milyet vegyek?

köszi

Krüger, Szentendre
Naplózva
mondeospepe
Vendég
« Új hozzászólás #3284 Dátum: 2012.06.02 szombat, 20:27:17 »

Sziasztok forumozok!
Mint korábban említettem van egy kis alapjárati problémán.
Ahogy javasoltátok és a compi is kiírta kicseréltem az alajárati motort, és jé a hideginditási problémák meg is szüntek.
De sajnso a másik hiba nem tünt el, miszerint magasabb fordulat után mndjuk egy lámpánl megálva és üresbe téve a furdulat vissza esik 390-410 re is. egy hiba kódot ír ki 1520, megnéztem az ha minden igaz folytószelep pozició érzékelő, de kimértem és semmi baja sincs.
A másik, hogy álló helyzetben nemtudom hogy jó e az, hogy a MAP sensor 0-t mutat.(Formidable prog.-al).
Kérlek ha van valami ötletetek ossztátok meg velem.

A segítséget elöre is köszönöm.
Üdv:Mondeospepe
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3285 Dátum: 2012.06.02 szombat, 20:49:13 »

Sziasztok forumozok!
Mint korábban említettem van egy kis alapjárati problémán.
Ahogy javasoltátok és a compi is kiírta kicseréltem az alajárati motort, és jé a hideginditási problémák meg is szüntek.
De sajnso a másik hiba nem tünt el, miszerint magasabb fordulat után mndjuk egy lámpánl megálva és üresbe téve a furdulat vissza esik 390-410 re is. egy hiba kódot ír ki 1520, megnéztem az ha minden igaz folytószelep pozició érzékelő, de kimértem és semmi baja sincs.
A másik, hogy álló helyzetben nemtudom hogy jó e az, hogy a MAP sensor 0-t mutat.(Formidable prog.-al).
Kérlek ha van valami ötletetek ossztátok meg velem.

A segítséget elöre is köszönöm.
Üdv:Mondeospepe
Takarítottad már a fojtószelepet, egért? Nem MAF a MAP?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #3286 Dátum: 2012.06.02 szombat, 21:45:40 »

A MAP nak nem szabadna 0 nyomást mutatni. Mikor esik a fordulat a klíma megy? Örvénylapátok rendben vannak?
Sziasztok forumozok!
Mint korábban említettem van egy kis alapjárati problémán.
Ahogy javasoltátok és a compi is kiírta kicseréltem az alajárati motort, és jé a hideginditási problémák meg is szüntek.
De sajnso a másik hiba nem tünt el, miszerint magasabb fordulat után mndjuk egy lámpánl megálva és üresbe téve a furdulat vissza esik 390-410 re is. egy hiba kódot ír ki 1520, megnéztem az ha minden igaz folytószelep pozició érzékelő, de kimértem és semmi baja sincs.
A másik, hogy álló helyzetben nemtudom hogy jó e az, hogy a MAP sensor 0-t mutat.(Formidable prog.-al).
Kérlek ha van valami ötletetek ossztátok meg velem.

A segítséget elöre is köszönöm.
Üdv:Mondeospepe
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3287 Dátum: 2012.06.02 szombat, 21:51:11 »

Takarítottad már a fojtószelepet, egért? Nem MAF a MAP?

Benzinesen MAP van.

Sziasztok forumozok!
Mint korábban említettem van egy kis alapjárati problémán.
Ahogy javasoltátok és a compi is kiírta kicseréltem az alajárati motort, és jé a hideginditási problémák meg is szüntek.
De sajnso a másik hiba nem tünt el, miszerint magasabb fordulat után mndjuk egy lámpánl megálva és üresbe téve a furdulat vissza esik 390-410 re is. egy hiba kódot ír ki 1520, megnéztem az ha minden igaz folytószelep pozició érzékelő, de kimértem és semmi baja sincs.
A másik, hogy álló helyzetben nemtudom hogy jó e az, hogy a MAP sensor 0-t mutat.(Formidable prog.-al).
Kérlek ha van valami ötletetek ossztátok meg velem.

A segítséget elöre is köszönöm.
Üdv:Mondeospepe

A P1520 'intake manifold runner control circuit malfunction'. Nem fojtószelep, hanem örvénylapát. Nincs lecsúszva a kis kar a gömbfejről, ami mozgatja őket?
A MAP szenzort biztosan jól olvassa ki a Formidable? Nincs esetleg felszerelésed helyben méréséhez? Szerintem ha cövek 0-n állna, az nem csak az alapjáratot befolyásolná,
és hibakódot is dobna.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3288 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 18:12:20 »

Benzinesen MAP van.

Bocsi, de ez így önmagában hiányos információ. Egyrészt MAP van a dízelben is, másrészt még a szívóbenzinesben is lehet MAF (turbó-beninesben szinte biztos, hogy van).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #3289 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 20:30:48 »

Szerintem ő konkréten az 1.8-2.0 Duratech benzinesre gondolt, hogy abban csak MAP van. Más benzinesben lehet MAF de a kérdés az 1.8 Mondeora vonatkozott.
Bocsi, de ez így önmagában hiányos információ. Egyrészt MAP van a dízelben is, másrészt még a szívóbenzinesben is lehet MAF (turbó-beninesben szinte biztos, hogy van).
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3290 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 21:03:07 »

Szerintem ő konkréten az 1.8-2.0 Duratech benzinesre gondolt, hogy abban csak MAP van. Más benzinesben lehet MAF de a kérdés az 1.8 Mondeora vonatkozott.

 eljen Pontosan.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3291 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 21:53:19 »

Szerintem ő konkréten az 1.8-2.0 Duratech benzinesre gondolt, hogy abban csak MAP van. Más benzinesben lehet MAF de a kérdés az 1.8 Mondeora vonatkozott.

Jó, értem én... de az duratec, nincs h. És még mindig van gond, az MK I-es, 1,8-as benzinesben van maf...
Mivel mk3 topicban vagyunk, talán erre gondolt mindenki  vigyor3 na mind1  pias
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mondeospepe
Vendég
« Új hozzászólás #3292 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 08:47:21 »

Sziasztok!
Sajnos a hétvégén nem volt netem így nem tudtam forumozni, viszont a Mondival több időm volt foglalkozni.
Mindenkinek köszönöm a segítséget!!!!!!! worship
Dentcraft:  A folytó szelepet már korrábban kipucoltam és fel is polliroztam. kb 15000km-rel korábban.
Tbandee: A klima-t és minden nagyobb fogyasztót kikapcsoltam. Az a furcsa, ha egyhelyben áll a kocsi szépen nyomonkövethető a formidable segítségével, hogy hideg motorral valo índítás után hogy mellegedig be a motor és hogyan engedi vissza az alapjáratot a motorka. Ha bekapcsolok valamilyen fogyasztót vagy mozgatom a kormányt szépen megemelkedik az akapjárat 800-840-re. Szoval emddig áll a kocsi úgy müködik minden ahogy az a nagykönyvben le van írva. rinya
Szóval az alapjárati motort kicseréltem egy kevesebbet futottra ami bizosan jó, ez már jó lépés volt, mert a hidegindítás már sokkal lágyabb. 1400-tól szépen engedi vissza 700-ra  kb 10 perc alatt(állt a kocsi).
A másik, az örvénylapátokat mozgató kis karocskát megnézem még ma este, hátha az lessz a ludas, de mivel uj a szivó torok(kb 15000km-van benne) így nem hiszem, hogy az lenne a ludas, de ugye az ördög sosem alszik.
Az egért-sosem néztem, az egyáltalán hol van? szomoru1
A formidable segitségével már több autott is kiolvastam, eddig jó volt, de megmondom öszintén sosem néztem a MAP-ot mert sosem volt vele bajom. szóval nem tudom, hogy jól olvassae ki, de a többi szenzor adata az változik még a lambda szoda jele és szépen követkető. Szoval nem tudom ezzel lehet-e baj.
Mit tudtaok a szívosorban találhato Bosch által gyártott szondárol.
Ha szemben álltok a motorral a ventillátor mögött van, egyböl ott ahol a négy torok összecsatlakozik, oda van bedugva egy talán levegő hömérséglet érzékelő, az mi lehet? Az nekem elég koszos, már nem is nagyon lehet látni magát a szenzort.(csak nem a bemeneti levegő hömérségletét figyeli?)


Tényleg nagyon köszönöm mindenkinek a segíségét!

Ha valami javulás lesz tapasztalható vagy nem akkor is megosztom mindenkível.
Üdv:Mondeospepe
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3293 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 09:33:10 »

Sziasztok!
Sajnos a hétvégén nem volt netem így nem tudtam forumozni, viszont a Mondival több időm volt foglalkozni.
Mindenkinek köszönöm a segítséget!!!!!!! worship
Dentcraft:  A folytó szelepet már korrábban kipucoltam és fel is polliroztam. kb 15000km-rel korábban.
Tbandee: A klima-t és minden nagyobb fogyasztót kikapcsoltam. Az a furcsa, ha egyhelyben áll a kocsi szépen nyomonkövethető a formidable segítségével, hogy hideg motorral valo índítás után hogy mellegedig be a motor és hogyan engedi vissza az alapjáratot a motorka. Ha bekapcsolok valamilyen fogyasztót vagy mozgatom a kormányt szépen megemelkedik az akapjárat 800-840-re. Szoval emddig áll a kocsi úgy müködik minden ahogy az a nagykönyvben le van írva. rinya
Szóval az alapjárati motort kicseréltem egy kevesebbet futottra ami bizosan jó, ez már jó lépés volt, mert a hidegindítás már sokkal lágyabb. 1400-tól szépen engedi vissza 700-ra  kb 10 perc alatt(állt a kocsi).
A másik, az örvénylapátokat mozgató kis karocskát megnézem még ma este, hátha az lessz a ludas, de mivel uj a szivó torok(kb 15000km-van benne) így nem hiszem, hogy az lenne a ludas, de ugye az ördög sosem alszik.
Az egért-sosem néztem, az egyáltalán hol van? szomoru1
A formidable segitségével már több autott is kiolvastam, eddig jó volt, de megmondom öszintén sosem néztem a MAP-ot mert sosem volt vele bajom. szóval nem tudom, hogy jól olvassae ki, de a többi szenzor adata az változik még a lambda szoda jele és szépen követkető. Szoval nem tudom ezzel lehet-e baj.
Mit tudtaok a szívosorban találhato Bosch által gyártott szondárol.
Ha szemben álltok a motorral a ventillátor mögött van, egyböl ott ahol a négy torok összecsatlakozik, oda van bedugva egy talán levegő hömérséglet érzékelő, az mi lehet? Az nekem elég koszos, már nem is nagyon lehet látni magát a szenzort.(csak nem a bemeneti levegő hömérségletét figyeli?)


Tényleg nagyon köszönöm mindenkinek a segíségét!

Ha valami javulás lesz tapasztalható vagy nem akkor is megosztom mindenkível.
Üdv:Mondeospepe


Az a szenzor a szívósorban a MAP szenzor, ami egyben a beszívott levegő hőérzékelője. Egy tisztítás az hőmérő részének biztosan nem árt.
Naplózva
mondeospepe
Vendég
« Új hozzászólás #3294 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 10:16:00 »

Szia tpmportal!

köszönöm, este meg lesz, kiveszem megmérem egy multiméterrel, mit mutatt, ill kipucolom.

Mondeospepe.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3295 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 10:32:52 »

Szia tpmportal!

köszönöm, este meg lesz, kiveszem megmérem egy multiméterrel, mit mutatt, ill kipucolom.

Mondeospepe.

Inkább menet közben kellene látni, mit érzékel.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mondeospepe
Vendég
« Új hozzászólás #3296 Dátum: 2012.06.05 kedd, 11:30:52 »

Szia  Angel!

Tegnap este a viharban megnéztem az örvénylapátokat és kivettem a MAP-ot. Az örvénylapátok mozgató karja feszesen ál, nincs vele semmi baj. A MAP nagyon koszos volt, féktiszttóval kimostam, vissza raktam de semmi változás, úgyan ügy visza ejti az alapjáratot. Most kiprobálom hogy hazafele rádugom a Formidable-t és menetközben megnézem mit mér.

utánna elmondom mi történt.

Üdv:Mondeospepe
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3297 Dátum: 2012.06.05 kedd, 12:24:12 »

Szia  Angel!

Tegnap este a viharban megnéztem az örvénylapátokat és kivettem a MAP-ot. Az örvénylapátok mozgató karja feszesen ál, nincs vele semmi baj. A MAP nagyon koszos volt, féktiszttóval kimostam, vissza raktam de semmi változás, úgyan ügy visza ejti az alapjáratot. Most kiprobálom hogy hazafele rádugom a Formidable-t és menetközben megnézem mit mér.

utánna elmondom mi történt.

Üdv:Mondeospepe

Még tedd meg azt, hogy lehúzod vagy 10 percre az aksit (rádiókód legyen kéznél). Majd csináld meg az újratanítást. És akkor... nézd meg, mi van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3298 Dátum: 2012.06.05 kedd, 15:08:37 »

Szia  Angel!

Tegnap este a viharban megnéztem az örvénylapátokat és kivettem a MAP-ot. Az örvénylapátok mozgató karja feszesen ál, nincs vele semmi baj. A MAP nagyon koszos volt, féktiszttóval kimostam, vissza raktam de semmi változás, úgyan ügy visza ejti az alapjáratot. Most kiprobálom hogy hazafele rádugom a Formidable-t és menetközben megnézem mit mér.

utánna elmondom mi történt.

Üdv:Mondeospepe

Pedig a hibakód arról szól, lehet, hogy a vezérlés része nem működik. Ha alapjáraton nyitogatod a pillangószelepet, akkor látod, hogy mozdul a kar?

Akinek van TIS vagy ETIS hozzáférése, az esetleg meg tudja nézni, hogy mi a gyári hibakeresési eljárás ennél a kódnál.
Naplózva
Begin
Vendég
« Új hozzászólás #3299 Dátum: 2012.06.07 csütörtök, 01:22:24 »

Sziasztok!
Egy 2003-as 1.8-as Mondeot készülök venni. 148 ezer km van benne. Az lenne a kérdésem, hogy a km alapján milyen beavatkozások lehetnek aktuálisak (pl. vezérlés, lendkerék....) és ezek kb. milyen nagyságrendben fájnak?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 59 60 61 62 63 64 65 [66] 67 68 69 70 71 72 73 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.1 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.