Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:04:37
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
59
60
61
62
63
64
65
[
66
]
67
68
69
70
71
72
73
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4662043 alkalommal)
0 Felhasználó és 32 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3250 Dátum:
2012.05.22 kedd, 08:30:37 »
Idézetet írta: mondeospepe - 2012.05.22 kedd, 07:34:19
Sziasztok Forumtársak!
Van egy apró problémám, és háthta valaki tud közületek segíteni.
adott egy 2001 1.8 benz. Mondi. Ha hidegen beindítom, ninc ssemmi probléma, szépen lassan vissza engedi az alapjáratot 900 kornyékére, de ha bekapcoslom a klímát vagy bármi nagy fogyasztót, elkezd ingadozni. Nagy sebességnél nincsen semmi baj, de minap jöttem le az autopáyláról és a lehajtó végén amikor egy kicsit fékztem, a fordulatszám hitelen leugrott 300-400 környékére, majd le is fulladt. Majd ezt ma reggel is megcsinálta szintén egy hasonló szituációban.
Van valami ötletetek, hogy mitöl lehet ez?
Minden ötletett szívesen várok és előre is köszönöm!
Üdv:Mondeospepe
Én először egy újratanítást csinálnék... ugye le az aksisarut vagy negyed órára, utána 1-2 perc alapjárat meg ilyesmi.
Ha van mafod (szerintem nincs), azt meg kellene tisztítani, persze még az újratanítás előtt. A MAP-ot megnézheted, de az nem szokott így elkoszolódni.
Ha ezek nem működnek, akkor valószínűleg a gyertya/kábel okozza a problémát. Csere előtt nézd meg a hézagot, asszem 1,3 mm a gyári előírás.
A levegőszűrő tiszta? Ha koszos, az is csinálhat ilyet. Vagy az alapjárati motor.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mondeospepe
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3251 Dátum:
2012.05.22 kedd, 11:19:18 »
Kedevs Angel!
Az ötlet nem rossz, este meg is nézem a gyertyákat, az alapjárati motorra én is gyanakszom, csak azt nem tudom, hogy hogyan tudnám tesztelni.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3252 Dátum:
2012.05.22 kedd, 11:21:33 »
Idézetet írta: mondeospepe - 2012.05.22 kedd, 11:19:18
Kedevs Angel!
Az ötlet nem rossz, este meg is nézem a gyertyákat, az alapjárati motorra én is gyanakszom, csak azt nem tudom, hogy hogyan tudnám tesztelni.
Nem hiszem, hogy az lenne, azt hagynám a végére. Még egy. Óvatosan körbefujkálnám a motort a szívósornál, csöveknél féktiszítóval. Ha falsot szív, akkor fel fog ugrani a fordulatszám. Ha felugrik, az nem jó, meg kell szüntetni a rést.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3253 Dátum:
2012.05.22 kedd, 12:17:43 »
Idézetet írta: Angel - 2012.05.22 kedd, 11:21:33
Nem hiszem, hogy az lenne, azt hagynám a végére. Még egy. Óvatosan körbefujkálnám a motort a szívósornál, csöveknél féktiszítóval. Ha falsot szív, akkor fel fog ugrani a fordulatszám. Ha felugrik, az nem jó, meg kell szüntetni a rést.
Pedig az alapjárati motor simán csinál ilyet, főleg ha el van koszolódva.
Naplózva
Tbandee
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3254 Dátum:
2012.05.22 kedd, 17:40:02 »
Nálam akkor csinált ilyet mikor szét volt csúszva a szívósor állításnál a kar, le mondjuk nem fulladt, de nézd meg hátha nálad is ez a gond.
Idézetet írta: mondeospepe - 2012.05.22 kedd, 07:34:19
Sziasztok Forumtársak!
Van egy apró problémám, és háthta valaki tud közületek segíteni.
adott egy 2001 1.8 benz. Mondi. Ha hidegen beindítom, ninc ssemmi probléma, szépen lassan vissza engedi az alapjáratot 900 kornyékére, de ha bekapcoslom a klímát vagy bármi nagy fogyasztót, elkezd ingadozni. Nagy sebességnél nincsen semmi baj, de minap jöttem le az autopáyláról és a lehajtó végén amikor egy kicsit fékztem, a fordulatszám hitelen leugrott 300-400 környékére, majd le is fulladt. Majd ezt ma reggel is megcsinálta szintén egy hasonló szituációban.
Van valami ötletetek, hogy mitöl lehet ez?
Minden ötletett szívesen várok és előre is köszönöm!
Üdv:Mondeospepe
Naplózva
4levi17
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3255 Dátum:
2012.05.23 szerda, 12:44:36 »
helloooooo......atvaltottam dieselesbe
amint lemegy a fordulatom alapjaratra elkezd olyan ketyego hangot kiadni....esetleg valakinek valami otlete?
ja orvenylapatok mar kiszedve ugyhogy az a fajta ketyeges az megszunt.....
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3256 Dátum:
2012.05.23 szerda, 12:48:37 »
Idézetet írta: 4levi17 - 2012.05.23 szerda, 12:44:36
helloooooo......atvaltottam dieselesbe
amint lemegy a fordulatom alapjaratra elkezd olyan ketyego hangot kiadni....esetleg valakinek valami otlete?
ja orvenylapatok mar kiszedve ugyhogy az a fajta ketyeges az megszunt.....
Válts vissza benzinre és akkor megszűnik a hang
Csak alapjáraton csinálja? Nem tudod lokalizálni a hang forrásár? Gyertyacsere volt? Fogyasztásod nőtt?
Naplózva
4levi17
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3257 Dátum:
2012.05.23 szerda, 13:22:32 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.05.23 szerda, 12:48:37
Válts vissza benzinre és akkor megszűnik a hang
Csak alapjáraton csinálja? Nem tudod lokalizálni a hang forrásár? Gyertyacsere volt? Fogyasztásod nőtt?
hat korulbelul ahol van az egszily van ott egy vezeto gorgo vagy mi es arra gyanakszom h az csinalhatna...gyertyacsere meg nem volt...nem tartom szuksegesnek mivel neztem a gyertyakat meg mikor vettem es semmi bajuk nem volt...fogyasztasom azmeg olyan amilyet csinalok
:D:D de valtozo....
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3258 Dátum:
2012.05.23 szerda, 15:42:55 »
Idézetet írta: 4levi17 - 2012.05.23 szerda, 13:22:32
hat korulbelul ahol van az egszily van ott egy vezeto gorgo vagy mi es arra gyanakszom h az csinalhatna...gyertyacsere meg nem volt...nem tartom szuksegesnek mivel neztem a gyertyakat meg mikor vettem es semmi bajuk nem volt...fogyasztasom azmeg olyan amilyet csinalok
:D:D de valtozo....
a feszítő és a vezető görgő is tud ketyegő hangot adni...
szíj le, görgők megforgat és kiderül
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
4levi17
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3259 Dátum:
2012.05.23 szerda, 16:01:03 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2012.05.23 szerda, 15:42:55
a feszítő és a vezető görgő is tud ketyegő hangot adni...
szíj le, görgők megforgat és kiderül
korulbelul ezt mar szerelore kene biznom,nemhogy valami utana elmegy....
koszi a segitseget....
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3260 Dátum:
2012.05.23 szerda, 19:37:47 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2012.05.23 szerda, 15:42:55
a feszítő és a vezető görgő is tud ketyegő hangot adni...
szíj le, görgők megforgat és kiderül
Nekem szíjcsere után, a szíj sima felén lévő felirat (vonalkód, sorozatszám, stb. vannak oda írva) amikor átfordult a vezetőgörgőn akkor adott ilyen ketyegő hangot, kb. fél másodperces ütemben...
Naplózva
4levi17
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3261 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 15:46:57 »
Idézetet írta: ASMODEUS - 2012.05.23 szerda, 19:37:47
Nekem szíjcsere után, a szíj sima felén lévő felirat (vonalkód, sorozatszám, stb. vannak oda írva) amikor átfordult a vezetőgörgőn akkor adott ilyen ketyegő hangot, kb. fél másodperces ütemben...
bocs de ezt nemteljesen ertettem...marmint atfordult a megfeszitett szij a gorgon?
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3262 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 19:43:13 »
Idézetet írta: 4levi17 - 2012.05.24 csütörtök, 15:46:57
bocs de ezt nemteljesen ertettem...marmint atfordult a megfeszitett szij a gorgon?
dehogy... amikor jár a motor, a vezetőgörgő ugye a szíj hátoldalához nyomódik... amikor ott elhaladt a vonalkódos rész akkor adott ilyen ketyegő hangot...
Naplózva
Defoe
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 117
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3263 Dátum:
2012.05.27 vasárnap, 09:48:28 »
Sziasztok! Szép napot mindenkinek!
Segítséget, tanácsot szeretnék kérni tőletek.
Van egy 1,8-as 2001-es Mondeom, amit már 9. éve hajtottam minden probléma nélkül. Most leadtam műszaki vizsgára, ahol valami CO-os problémák jelentkeztek. Cserélni kellett a szelepszár szimeringet. Azóta, 3.-4. fokozatban alacsony fordulaton, nagyobb gázadásnál kapkod. Ez csak bemelegedés után jelentkezik. 1500-as fordulat után már megy mint a golyó! Valaki hozzá értőtől kérdezném, Mi lehet a gondja, és hogy lehetne orvosolni?
Válaszotok elöre is megköszönve: Jozsef
Naplózva
Mondeo III 1,8 Benzin
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3264 Dátum:
2012.05.27 vasárnap, 09:57:46 »
Idézetet írta: Defoe - 2012.05.27 vasárnap, 09:48:28
Sziasztok! Szép napot mindenkinek!
Segítséget, tanácsot szeretnék kérni tőletek.
Van egy 1,8-as 2001-es Mondeom, amit már 9. éve hajtottam minden probléma nélkül. Most leadtam műszaki vizsgára, ahol valami CO-os problémák jelentkeztek. Cserélni kellett a szelepszár szimeringet. Azóta, 3.-4. fokozatban alacsony fordulaton, nagyobb gázadásnál kapkod. Ez csak bemelegedés után jelentkezik. 1500-as fordulat után már megy mint a golyó! Valaki hozzá értőtől kérdezném, Mi lehet a gondja, és hogy lehetne orvosolni?
Válaszotok elöre is megköszönve: Jozsef
Diag nélkül nem célszerű cserélgetni az alkatrészeket...
Meg kéne nézni a lambda szondát, esetleg a map szenzort (nem valószínű), gyertya/hézag, kábel, levegőszűrő.
Az én tippem a lambda. De inkább mérjétek ki.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3265 Dátum:
2012.05.27 vasárnap, 10:36:47 »
Idézetet írta: Defoe - 2012.05.27 vasárnap, 09:48:28
jelentkeztek. Cserélni kellett a szelepszár szimeringet. Azóta, 3.-4. fokozatban alacsony fordulaton, nagyobb gázadásnál kapkod. Ez csak bemelegedés után jelentkezik. 1500-as fordulat után már megy mint a golyó! Valaki hozzá értőtől kérdezném, Mi lehet a gondja, és hogy lehetne orvosolni?
Válaszotok elöre is megköszönve: Jozsef
Mi az hogy "kapkod"?
Naplózva
Defoe
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 117
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3266 Dátum:
2012.05.27 vasárnap, 13:17:58 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.05.27 vasárnap, 10:36:47
Mi az hogy "kapkod"?
Rángat a motor! Máshogy nem tudom megfogalmazni :-)
Naplózva
Mondeo III 1,8 Benzin
Defoe
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 117
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3267 Dátum:
2012.05.27 vasárnap, 13:23:44 »
Idézetet írta: Angel - 2012.05.27 vasárnap, 09:57:46
Diag nélkül nem célszerű cserélgetni az alkatrészeket...
Meg kéne nézni a lambda szondát, esetleg a map szenzort (nem valószínű), gyertya/hézag, kábel, levegőszűrő.
Az én tippem a lambda. De inkább mérjétek ki.
[/
quote]
Köszönöm a segitséget! Akkor a héten elviszem kiméretni. Bízom benne, hogy márkaszervizben pontosan megtudják mondani az okát!
Naplózva
Mondeo III 1,8 Benzin
4levi17
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3268 Dátum:
2012.05.28 hétfő, 12:55:43 »
heeeeeeelp
:D:D hol van az 1,8as benzinmotrokon a feszito a szijra?
hol keressem?
valami speci szerszam kell hozza vagy otthon is megtudnam csinalni?
koszi a segitsegeket
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3269 Dátum:
2012.05.28 hétfő, 21:02:53 »
szerintem ugyan ott van ahol a 2.0é.A generátor alatt.Ha jól emlékszem 17 vagy 19es villáskulccsal lazítható!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Greg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3270 Dátum:
2012.05.29 kedd, 10:48:27 »
Idézetet írta: Defoe - 2012.05.27 vasárnap, 09:48:28
Sziasztok! Szép napot mindenkinek!
Segítséget, tanácsot szeretnék kérni tőletek.
Van egy 1,8-as 2001-es Mondeom, amit már 9. éve hajtottam minden probléma nélkül. Most leadtam műszaki vizsgára, ahol valami CO-os problémák jelentkeztek. Cserélni kellett a szelepszár szimeringet. Azóta, 3.-4. fokozatban alacsony fordulaton, nagyobb gázadásnál kapkod. Ez csak bemelegedés után jelentkezik. 1500-as fordulat után már megy mint a golyó! Valaki hozzá értőtől kérdezném, Mi lehet a gondja, és hogy lehetne orvosolni?
Válaszotok elöre is megköszönve: Jozsef
Ha szétszedés-összerakás után jelentkezett akkor szerintem 3 dologra van nagy esély:
falsot szív (rossz vagy rosszul felrakott tömítés az összeszerelésnél)
elrakott vezérlés
gyújtókábel sérülés (amikor le lett szedve)
Persze lehet más is...
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3271 Dátum:
2012.05.29 kedd, 10:50:43 »
Idézetet írta: Greg - 2012.05.29 kedd, 10:48:27
Ha szétszedés-összerakás után jelentkezett akkor szerintem 3 dologra van nagy esély:
falsot szív (rossz vagy rosszul felrakott tömítés az összeszerelésnél)
elrakott vezérlés
gyújtókábel sérülés (amikor le lett szedve)
Persze lehet más is...
Ha tényleg csak bemelegedés után csinálja, akkor ez kulcsfontosságú tény.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3272 Dátum:
2012.05.29 kedd, 10:52:59 »
Idézetet írta: Greg - 2012.05.29 kedd, 10:48:27
Ha szétszedés-összerakás után jelentkezett akkor szerintem 3 dologra van nagy esély:
falsot szív (rossz vagy rosszul felrakott tömítés az összeszerelésnél)
elrakott vezérlés
gyújtókábel sérülés (amikor le lett szedve)
Persze lehet más is...
Nagy gázadásnál pont nem kéne a fals levegőnek bezavarnia. Gyújtás felé szerintem is
érdemes tapogatózni.
+Kérdés: szelepszár-szimering cserénél levették a hengerfejet, vagy anélkül cserélték?
Naplózva
4levi17
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3273 Dátum:
2012.05.29 kedd, 11:01:39 »
Idézetet írta: alf - 2012.05.28 hétfő, 21:02:53
szerintem ugyan ott van ahol a 2.0é.A generátor alatt.Ha jól emlékszem 17 vagy 19es villáskulccsal lazítható!
es ha en ennek otthon nekiallok vezerlesben nem mehet el semmi nemde???
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3274 Dátum:
2012.05.29 kedd, 11:02:54 »
Idézetet írta: 4levi17 - 2012.05.29 kedd, 11:01:39
es ha en ennek otthon nekiallok vezerlesben nem mehet el semmi nemde???
Ha a láncot nem babrálod, akkor nem.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3275 Dátum:
2012.05.29 kedd, 11:03:11 »
Idézetet írta: 4levi17 - 2012.05.29 kedd, 11:01:39
es ha en ennek otthon nekiallok vezerlesben nem mehet el semmi nemde???
A vezérlés láncos, az külön "rendszer". Szóval nyugodtan nekiállhatsz otthon is.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Greg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3276 Dátum:
2012.05.29 kedd, 13:45:52 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.05.29 kedd, 10:52:59
Nagy gázadásnál pont nem kéne a fals levegőnek bezavarnia. Gyújtás felé szerintem is
érdemes tapogatózni.
+Kérdés: szelepszár-szimering cserénél levették a hengerfejet, vagy anélkül cserélték?
jogos
Naplózva
4levi17
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3277 Dátum:
2012.05.29 kedd, 14:23:57 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.05.29 kedd, 11:02:54
Ha a láncot nem babrálod, akkor nem.
azt nemakarom
Naplózva
4levi17
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3278 Dátum:
2012.05.29 kedd, 14:25:29 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.05.29 kedd, 11:03:11
A vezérlés láncos, az külön "rendszer". Szóval nyugodtan nekiállhatsz otthon is.
[/quote
akkor amint lesz egy kis szabadidom neki is latok.....igazat megmondva nemnagyon bizok a szerelokben....
vannak rendesek is de felenk ez nem jellemzo... sajnos
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3279 Dátum:
2012.05.29 kedd, 16:34:38 »
Idézetet írta: 4levi17 - 2012.05.29 kedd, 11:01:39
es ha en ennek otthon nekiallok vezerlesben nem mehet el semmi nemde???
nyugodtan!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3280 Dátum:
2012.05.31 csütörtök, 10:43:36 »
Hali
Munkatársamnak benzines gépe van, 2003-as, ég a csekkendzsin, és a motor néha rángat is.
A lambda szondára gyanakszik.
Hol lehetne ezt megmérni? Mivel lehetne rámérni? Milyen hibakódolvasó kell?
Vagy bemenjen a szervizbe?
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
abi75
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3281 Dátum:
2012.05.31 csütörtök, 11:41:55 »
Sziasztok!
Ford mondeo MKIII 1.8 benzin 2001-es,gyertyakábel cserére érett,hol érdemes és milyet vegyek?
köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3282 Dátum:
2012.05.31 csütörtök, 11:53:04 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.05.31 csütörtök, 10:43:36
Hali
Munkatársamnak benzines gépe van, 2003-as, ég a csekkendzsin, és a motor néha rángat is.
A lambda szondára gyanakszik.
Hol lehetne ezt megmérni? Mivel lehetne rámérni? Milyen hibakódolvasó kell?
Vagy bemenjen a szervizbe?
sima elm327. modiag!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3283 Dátum:
2012.05.31 csütörtök, 12:03:10 »
Idézetet írta: abi75 - 2012.05.31 csütörtök, 11:41:55
Sziasztok!
Ford mondeo MKIII 1.8 benzin 2001-es,gyertyakábel cserére érett,hol érdemes és milyet vegyek?
köszi
Krüger, Szentendre
Naplózva
mondeospepe
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3284 Dátum:
2012.06.02 szombat, 20:27:17 »
Sziasztok forumozok!
Mint korábban említettem van egy kis alapjárati problémán.
Ahogy javasoltátok és a compi is kiírta kicseréltem az alajárati motort, és jé a hideginditási problémák meg is szüntek.
De sajnso a másik hiba nem tünt el, miszerint magasabb fordulat után mndjuk egy lámpánl megálva és üresbe téve a furdulat vissza esik 390-410 re is. egy hiba kódot ír ki 1520, megnéztem az ha minden igaz folytószelep pozició érzékelő, de kimértem és semmi baja sincs.
A másik, hogy álló helyzetben nemtudom hogy jó e az, hogy a MAP sensor 0-t mutat.(Formidable prog.-al).
Kérlek ha van valami ötletetek ossztátok meg velem.
A segítséget elöre is köszönöm.
Üdv:Mondeospepe
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3285 Dátum:
2012.06.02 szombat, 20:49:13 »
Idézetet írta: mondeospepe - 2012.06.02 szombat, 20:27:17
Sziasztok forumozok!
Mint korábban említettem van egy kis alapjárati problémán.
Ahogy javasoltátok és a compi is kiírta kicseréltem az alajárati motort, és jé a hideginditási problémák meg is szüntek.
De sajnso a másik hiba nem tünt el, miszerint magasabb fordulat után mndjuk egy lámpánl megálva és üresbe téve a furdulat vissza esik 390-410 re is. egy hiba kódot ír ki 1520, megnéztem az ha minden igaz folytószelep pozició érzékelő, de kimértem és semmi baja sincs.
A másik, hogy álló helyzetben nemtudom hogy jó e az, hogy a MAP sensor 0-t mutat.(Formidable prog.-al).
Kérlek ha van valami ötletetek ossztátok meg velem.
A segítséget elöre is köszönöm.
Üdv:Mondeospepe
Takarítottad már a fojtószelepet, egért? Nem MAF a MAP?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Tbandee
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3286 Dátum:
2012.06.02 szombat, 21:45:40 »
A MAP nak nem szabadna 0 nyomást mutatni. Mikor esik a fordulat a klíma megy? Örvénylapátok rendben vannak?
Idézetet írta: mondeospepe - 2012.06.02 szombat, 20:27:17
Sziasztok forumozok!
Mint korábban említettem van egy kis alapjárati problémán.
Ahogy javasoltátok és a compi is kiírta kicseréltem az alajárati motort, és jé a hideginditási problémák meg is szüntek.
De sajnso a másik hiba nem tünt el, miszerint magasabb fordulat után mndjuk egy lámpánl megálva és üresbe téve a furdulat vissza esik 390-410 re is. egy hiba kódot ír ki 1520, megnéztem az ha minden igaz folytószelep pozició érzékelő, de kimértem és semmi baja sincs.
A másik, hogy álló helyzetben nemtudom hogy jó e az, hogy a MAP sensor 0-t mutat.(Formidable prog.-al).
Kérlek ha van valami ötletetek ossztátok meg velem.
A segítséget elöre is köszönöm.
Üdv:Mondeospepe
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3287 Dátum:
2012.06.02 szombat, 21:51:11 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.06.02 szombat, 20:49:13
Takarítottad már a fojtószelepet, egért? Nem MAF a MAP?
Benzinesen MAP van.
Idézetet írta: mondeospepe - 2012.06.02 szombat, 20:27:17
Sziasztok forumozok!
Mint korábban említettem van egy kis alapjárati problémán.
Ahogy javasoltátok és a compi is kiírta kicseréltem az alajárati motort, és jé a hideginditási problémák meg is szüntek.
De sajnso a másik hiba nem tünt el, miszerint magasabb fordulat után mndjuk egy lámpánl megálva és üresbe téve a furdulat vissza esik 390-410 re is. egy hiba kódot ír ki 1520, megnéztem az ha minden igaz folytószelep pozició érzékelő, de kimértem és semmi baja sincs.
A másik, hogy álló helyzetben nemtudom hogy jó e az, hogy a MAP sensor 0-t mutat.(Formidable prog.-al).
Kérlek ha van valami ötletetek ossztátok meg velem.
A segítséget elöre is köszönöm.
Üdv:Mondeospepe
A P1520 'intake manifold runner control circuit malfunction'. Nem fojtószelep, hanem örvénylapát. Nincs lecsúszva a kis kar a gömbfejről, ami mozgatja őket?
A MAP szenzort biztosan jól olvassa ki a Formidable? Nincs esetleg felszerelésed helyben méréséhez? Szerintem ha cövek 0-n állna, az nem csak az alapjáratot befolyásolná,
és hibakódot is dobna.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3288 Dátum:
2012.06.03 vasárnap, 18:12:20 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.06.02 szombat, 21:51:11
Benzinesen MAP van.
Bocsi, de ez így önmagában hiányos információ. Egyrészt MAP van a dízelben is, másrészt még a szívóbenzinesben is lehet MAF (turbó-beninesben szinte biztos, hogy van).
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tbandee
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3289 Dátum:
2012.06.03 vasárnap, 20:30:48 »
Szerintem ő konkréten az 1.8-2.0 Duratech benzinesre gondolt, hogy abban csak MAP van. Más benzinesben lehet MAF de a kérdés az 1.8 Mondeora vonatkozott.
Idézetet írta: Angel - 2012.06.03 vasárnap, 18:12:20
Bocsi, de ez így önmagában hiányos információ. Egyrészt MAP van a dízelben is, másrészt még a szívóbenzinesben is lehet MAF (turbó-beninesben szinte biztos, hogy van).
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3290 Dátum:
2012.06.03 vasárnap, 21:03:07 »
Idézetet írta: Tbandee - 2012.06.03 vasárnap, 20:30:48
Szerintem ő konkréten az 1.8-2.0 Duratech benzinesre gondolt, hogy abban csak MAP van. Más benzinesben lehet MAF de a kérdés az 1.8 Mondeora vonatkozott.
Pontosan.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3291 Dátum:
2012.06.03 vasárnap, 21:53:19 »
Idézetet írta: Tbandee - 2012.06.03 vasárnap, 20:30:48
Szerintem ő konkréten az 1.8-2.0 Duratech benzinesre gondolt, hogy abban csak MAP van. Más benzinesben lehet MAF de a kérdés az 1.8 Mondeora vonatkozott.
Jó, értem én... de az duratec, nincs h. És még mindig van gond, az MK I-es, 1,8-as benzinesben van maf...
Mivel mk3 topicban vagyunk, talán erre gondolt mindenki
na mind1
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mondeospepe
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3292 Dátum:
2012.06.04 hétfő, 08:47:21 »
Sziasztok!
Sajnos a hétvégén nem volt netem így nem tudtam forumozni, viszont a Mondival több időm volt foglalkozni.
Mindenkinek köszönöm a segítséget!!!!!!!
Dentcraft: A folytó szelepet már korrábban kipucoltam és fel is polliroztam. kb 15000km-rel korábban.
Tbandee: A klima-t és minden nagyobb fogyasztót kikapcsoltam. Az a furcsa, ha egyhelyben áll a kocsi szépen nyomonkövethető a formidable segítségével, hogy hideg motorral valo índítás után hogy mellegedig be a motor és hogyan engedi vissza az alapjáratot a motorka. Ha bekapcsolok valamilyen fogyasztót vagy mozgatom a kormányt szépen megemelkedik az akapjárat 800-840-re. Szoval emddig áll a kocsi úgy müködik minden ahogy az a nagykönyvben le van írva.
Szóval az alapjárati motort kicseréltem egy kevesebbet futottra ami bizosan jó, ez már jó lépés volt, mert a hidegindítás már sokkal lágyabb. 1400-tól szépen engedi vissza 700-ra kb 10 perc alatt(állt a kocsi).
A másik, az örvénylapátokat mozgató kis karocskát megnézem még ma este, hátha az lessz a ludas, de mivel uj a szivó torok(kb 15000km-van benne) így nem hiszem, hogy az lenne a ludas, de ugye az ördög sosem alszik.
Az egért-sosem néztem, az egyáltalán hol van?
A formidable segitségével már több autott is kiolvastam, eddig jó volt, de megmondom öszintén sosem néztem a MAP-ot mert sosem volt vele bajom. szóval nem tudom, hogy jól olvassae ki, de a többi szenzor adata az változik még a lambda szoda jele és szépen követkető. Szoval nem tudom ezzel lehet-e baj.
Mit tudtaok a szívosorban találhato Bosch által gyártott szondárol.
Ha szemben álltok a motorral a ventillátor mögött van, egyböl ott ahol a négy torok összecsatlakozik, oda van bedugva egy talán levegő hömérséglet érzékelő, az mi lehet? Az nekem elég koszos, már nem is nagyon lehet látni magát a szenzort.(csak nem a bemeneti levegő hömérségletét figyeli?)
Tényleg nagyon köszönöm mindenkinek a segíségét!
Ha valami javulás lesz tapasztalható vagy nem akkor is megosztom mindenkível.
Üdv:Mondeospepe
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3293 Dátum:
2012.06.04 hétfő, 09:33:10 »
Idézetet írta: mondeospepe - 2012.06.04 hétfő, 08:47:21
Sziasztok!
Sajnos a hétvégén nem volt netem így nem tudtam forumozni, viszont a Mondival több időm volt foglalkozni.
Mindenkinek köszönöm a segítséget!!!!!!!
Dentcraft: A folytó szelepet már korrábban kipucoltam és fel is polliroztam. kb 15000km-rel korábban.
Tbandee: A klima-t és minden nagyobb fogyasztót kikapcsoltam. Az a furcsa, ha egyhelyben áll a kocsi szépen nyomonkövethető a formidable segítségével, hogy hideg motorral valo índítás után hogy mellegedig be a motor és hogyan engedi vissza az alapjáratot a motorka. Ha bekapcsolok valamilyen fogyasztót vagy mozgatom a kormányt szépen megemelkedik az akapjárat 800-840-re. Szoval emddig áll a kocsi úgy müködik minden ahogy az a nagykönyvben le van írva.
Szóval az alapjárati motort kicseréltem egy kevesebbet futottra ami bizosan jó, ez már jó lépés volt, mert a hidegindítás már sokkal lágyabb. 1400-tól szépen engedi vissza 700-ra kb 10 perc alatt(állt a kocsi).
A másik, az örvénylapátokat mozgató kis karocskát megnézem még ma este, hátha az lessz a ludas, de mivel uj a szivó torok(kb 15000km-van benne) így nem hiszem, hogy az lenne a ludas, de ugye az ördög sosem alszik.
Az egért-sosem néztem, az egyáltalán hol van?
A formidable segitségével már több autott is kiolvastam, eddig jó volt, de megmondom öszintén sosem néztem a MAP-ot mert sosem volt vele bajom. szóval nem tudom, hogy jól olvassae ki, de a többi szenzor adata az változik még a lambda szoda jele és szépen követkető. Szoval nem tudom ezzel lehet-e baj.
Mit tudtaok a szívosorban találhato Bosch által gyártott szondárol.
Ha szemben álltok a motorral a ventillátor mögött van, egyböl ott ahol a négy torok összecsatlakozik, oda van bedugva egy talán levegő hömérséglet érzékelő, az mi lehet? Az nekem elég koszos, már nem is nagyon lehet látni magát a szenzort.(csak nem a bemeneti levegő hömérségletét figyeli?)
Tényleg nagyon köszönöm mindenkinek a segíségét!
Ha valami javulás lesz tapasztalható vagy nem akkor is megosztom mindenkível.
Üdv:Mondeospepe
Az a szenzor a szívósorban a MAP szenzor, ami egyben a beszívott levegő hőérzékelője. Egy tisztítás az hőmérő részének biztosan nem árt.
Naplózva
mondeospepe
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3294 Dátum:
2012.06.04 hétfő, 10:16:00 »
Szia tpmportal!
köszönöm, este meg lesz, kiveszem megmérem egy multiméterrel, mit mutatt, ill kipucolom.
Mondeospepe.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3295 Dátum:
2012.06.04 hétfő, 10:32:52 »
Idézetet írta: mondeospepe - 2012.06.04 hétfő, 10:16:00
Szia tpmportal!
köszönöm, este meg lesz, kiveszem megmérem egy multiméterrel, mit mutatt, ill kipucolom.
Mondeospepe.
Inkább menet közben kellene látni, mit érzékel.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mondeospepe
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3296 Dátum:
2012.06.05 kedd, 11:30:52 »
Szia Angel!
Tegnap este a viharban megnéztem az örvénylapátokat és kivettem a MAP-ot. Az örvénylapátok mozgató karja feszesen ál, nincs vele semmi baj. A MAP nagyon koszos volt, féktiszttóval kimostam, vissza raktam de semmi változás, úgyan ügy visza ejti az alapjáratot. Most kiprobálom hogy hazafele rádugom a Formidable-t és menetközben megnézem mit mér.
utánna elmondom mi történt.
Üdv:Mondeospepe
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3297 Dátum:
2012.06.05 kedd, 12:24:12 »
Idézetet írta: mondeospepe - 2012.06.05 kedd, 11:30:52
Szia Angel!
Tegnap este a viharban megnéztem az örvénylapátokat és kivettem a MAP-ot. Az örvénylapátok mozgató karja feszesen ál, nincs vele semmi baj. A MAP nagyon koszos volt, féktiszttóval kimostam, vissza raktam de semmi változás, úgyan ügy visza ejti az alapjáratot. Most kiprobálom hogy hazafele rádugom a Formidable-t és menetközben megnézem mit mér.
utánna elmondom mi történt.
Üdv:Mondeospepe
Még tedd meg azt, hogy lehúzod vagy 10 percre az aksit (rádiókód legyen kéznél). Majd csináld meg az újratanítást. És akkor... nézd meg, mi van.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3298 Dátum:
2012.06.05 kedd, 15:08:37 »
Idézetet írta: mondeospepe - 2012.06.05 kedd, 11:30:52
Szia Angel!
Tegnap este a viharban megnéztem az örvénylapátokat és kivettem a MAP-ot. Az örvénylapátok mozgató karja feszesen ál, nincs vele semmi baj. A MAP nagyon koszos volt, féktiszttóval kimostam, vissza raktam de semmi változás, úgyan ügy visza ejti az alapjáratot. Most kiprobálom hogy hazafele rádugom a Formidable-t és menetközben megnézem mit mér.
utánna elmondom mi történt.
Üdv:Mondeospepe
Pedig a hibakód arról szól, lehet, hogy a vezérlés része nem működik. Ha alapjáraton nyitogatod a pillangószelepet, akkor látod, hogy mozdul a kar?
Akinek van TIS vagy ETIS hozzáférése, az esetleg meg tudja nézni, hogy mi a gyári hibakeresési eljárás ennél a kódnál.
Naplózva
Begin
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3299 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 01:22:24 »
Sziasztok!
Egy 2003-as 1.8-as Mondeot készülök venni. 148 ezer km van benne. Az lenne a kérdésem, hogy a km alapján milyen beavatkozások lehetnek aktuálisak (pl. vezérlés, lendkerék....) és ezek kb. milyen nagyságrendben fájnak?
Naplózva
Oldalak:
1
...
59
60
61
62
63
64
65
[
66
]
67
68
69
70
71
72
73
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ