Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:08:30
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
77
78
79
80
81
82
83
[
84
]
85
86
87
88
89
90
91
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4662089 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4150 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 20:22:21 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.01.24 csütörtök, 20:21:24
Kész lett a gépezet?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4151 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 20:24:36 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.24 csütörtök, 20:22:21
Kész lett a gépezet?
Utána nem sokkal abbahagytam. Már csak a másik oldali van hátra. A görgőt meg kicseréltetem egy szervizben. Én még egyszer szenvedni nem fogok vele, az biztos. Egy esetben állok neki még egyszer: Ha szereztem egy olyan "flexkulcsot" és valaki elmagyarázta, hogy hogyan kell használni.
Naplózva
M.Márk
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4152 Dátum:
2013.01.24 csütörtök, 20:26:44 »
Idézetet írta: antivagyok - 2013.01.24 csütörtök, 12:52:00
Sziasztok!
Új Mondeo tulaj és új fórumozó vagyok, kérlek segítsetek! 2.0 automata Mondeom fél éve van meg, de most mentem vele először autópályán, amikor megdöbbenve tapasztaltam, hogy a kocsi végsebessége kb. 140 (óra szerint 150), de azt is padlógázon taposva érte el, és 14 l fölötti fogyasztást produkált. 140-re beállított tempomattal (gps szerint kb. 132 km/h) nem bírt felmenni az M7-es egyik emelkedőjén sem, először csak csökkent a sebesség, majd 120 tájékán a tempomat fel is adta a küzdelmet, kikapcsolt. Eközben elkezdett villogni az O/D OFF felirat a műszerfalon (hogy kvázi tegyem vissza harmadikba, mert negyedikben már nem bírja). Szóval röhej. Kérlek segítsetek, mert szerintem mind a teljesítményben erős csökkenés van, ami kiemelkedő fogyasztással párosul.
Motorolaj és váltóolaj egyaránt frissen lett cserélve az autóban.
Akár lehetséges hibaokot, akár javasolt szerelőt is szívesen veszek (Budapesten).
Nekem a gyertya csere megoldotta ezt a problémát.
Köszi előre is.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4153 Dátum:
2013.01.25 péntek, 10:43:18 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.01.24 csütörtök, 19:58:15
Hozzáértők szerint a két olajcsere között (15000 km) a max-ról min-ig szabad elfogynia az olajnak. Ez a normális. (ez kb 1 lityi)
itt benzinesről van szó és a benyásnál 20ekm az olaj csereperiódus.
én 15ekm után szoktam ellenőrizni és beletölteni 2-3dl olajat, így az olajcseréig nem megy le min-re
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4154 Dátum:
2013.01.25 péntek, 10:45:01 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2013.01.25 péntek, 10:43:18
itt benzinesről van szó és a benyásnál 20ekm az olaj csereperiódus.
én 15ekm után szoktam ellenőrizni és beletölteni 2-3dl olajat, így az olajcseréig nem megy le min-re
én fel is gyújtanám, ha még olajat kéne utánaöntögetni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
antivagyok
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4155 Dátum:
2013.01.25 péntek, 10:48:55 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2013.01.25 péntek, 10:43:18
itt benzinesről van szó és a benyásnál 20ekm az olaj csereperiódus.
én 15ekm után szoktam ellenőrizni és beletölteni 2-3dl olajat, így az olajcseréig nem megy le min-re
Aláírásodban szereplő fogyasztási adat azt mondatja velem, hogy igen ritkán tévedsz városba, de még autópályára is alig. Kímélő üzemmódban természetesen az olajfogyasztás is alacsonyabb.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4156 Dátum:
2013.01.25 péntek, 11:06:31 »
Idézetet írta: antivagyok - 2013.01.25 péntek, 10:48:55
Aláírásodban szereplő fogyasztási adat azt mondatja velem, hogy igen ritkán tévedsz városba, de még autópályára is alig. Kímélő üzemmódban természetesen az olajfogyasztás is alacsonyabb.
minden munkanap bejárok bp. 3. kerbe melózni
minden hónapban legalább 1 alkalommal (hétvége) lezúzok az M5-ön végig és vissza, tempomat 135km/h óra szerint, tele autó, család, csomagok...
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4157 Dátum:
2013.01.25 péntek, 11:08:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.25 péntek, 10:45:01
én fel is gyújtanám, ha még olajat kéne utánaöntögetni
sajnos látod van akinek töltögetnie kell 2 olajcsere között
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4158 Dátum:
2013.01.25 péntek, 11:12:38 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.01.24 csütörtök, 20:08:50
Azért az gyanús lehet, ha túl benzinszagú, ezáltal túl híg az olaj.
benyásnál nem jellemző az üzemanyag által megnövekedett olajszint mivel a benzin sokkal gyorsabban elpárolog mint pl a dízel és a kartergáz részeként visszamegy a szívósorba majd az égéstérbe. üzemmeleg motornál a benzin pillanatok alatt elpárolog. és ugyebár itt nem literes mennyiségű benzinről beszélünk az olajban...
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
antivagyok
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4159 Dátum:
2013.01.25 péntek, 11:24:45 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2013.01.25 péntek, 11:06:31
minden munkanap bejárok bp. 3. kerbe melózni
minden hónapban legalább 1 alkalommal (hétvége) lezúzok az M5-ön végig és vissza, tempomat 135km/h óra szerint, tele autó, család, csomagok...
Hát akkor az enyémmel végképp nem stimmel valami...
Oké, az enyém automata: +1 liter; oké az enyém csak hétvégén melegszik be: +X? liter; de nekem még ezeken felül is van +3-4 liter többlet fogyasztásom. Plusz asszony 75 lovas pólója fürgébb.
Remélem, egy gyertya és/vagy benzinszűrő csere tényleg gyógyír lehet. Bízom bennetek.
Ja, Vik-kel ma telefonáltam, szabin van, de két hét múlva megnézi.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4160 Dátum:
2013.01.25 péntek, 13:07:44 »
Idézetet írta: antivagyok - 2013.01.25 péntek, 10:48:55
Aláírásodban szereplő fogyasztási adat azt mondatja velem, hogy igen ritkán tévedsz városba, de még autópályára is alig. Kímélő üzemmódban természetesen az olajfogyasztás is alacsonyabb.
Nekem 1.8-as 110 pacis benzinesem volt és az is 7,5 körül evett. (számolásos mérés) Akkor ment fel 8-ig, amikor bemondta az unalmast a gyújtótrafó, meg amikor átmentem butába. Ezt a fogyasztást főleg Bp-n belül sikerült produkálni. Ráadásul nem nevezném magam nagypapás stílusú vezetőnek.
Naplózva
Csiki01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4161 Dátum:
2013.01.25 péntek, 19:40:44 »
Sziasztok!Ma kipufogó rezonátor csövet cseréltem és a kivágott darabba belenézve észre vettem hogy a belső fémhálós borítás le van van szakadva és egy gombócba összegyürődve eltömitette a kipufogót. :falbav:az új rezócsövel teljesen megtáltosodott az autóm.
esetleg ha hás is úgy érzi hogy kicsit gyengébb az autója vagy lassan emelkedik a fordulatszám érdemes levenni a kipufogó első részét és belenézni kb 3 perces munka
Naplózva
Mondeo 1.8 trend turnier 2002
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4162 Dátum:
2013.01.25 péntek, 19:46:25 »
Idézetet írta: Csiki01 - 2013.01.25 péntek, 19:40:44
Sziasztok!Ma kipufogó rezonátor csövet cseréltem és a kivágott darabba belenézve észre vettem hogy a belső fémhálós borítás le van van szakadva és egy gombócba összegyürődve eltömitette a kipufogót. :falbav:az új rezócsövel teljesen megtáltosodott az autóm.
esetleg ha hás is úgy érzi hogy kicsit gyengébb az autója vagy lassan emelkedik a fordulatszám érdemes levenni a kipufogó első részét és belenézni kb 3 perces munka
Egy ilyen komolyabb dugulás nem látszódna egy szívósori vákuummérésen is?
Naplózva
Csiki01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4163 Dátum:
2013.01.25 péntek, 20:10:43 »
azt nem tudom mert még nem csináltam olyat,3 hete vagyok Mondeo tulaj
Naplózva
Mondeo 1.8 trend turnier 2002
M.Márk
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4164 Dátum:
2013.01.25 péntek, 20:50:51 »
Idézetet írta: antivagyok - 2013.01.25 péntek, 11:24:45
Hát akkor az enyémmel végképp nem stimmel valami...
Oké, az enyém automata: +1 liter; oké az enyém csak hétvégén melegszik be: +X? liter; de nekem még ezeken felül is van +3-4 liter többlet fogyasztásom. Plusz asszony 75 lovas pólója fürgébb.
Remélem, egy gyertya és/vagy benzinszűrő csere tényleg gyógyír lehet. Bízom bennetek.
Ja, Vik-kel ma telefonáltam, szabin van, de két hét múlva megnézi.
Az enyemnek a fogyasztasa 130-as tempoval autopalyan 7,5l varosba 9-10
Naplózva
samsara
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4165 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 08:48:06 »
Sziasztok! Van egy kis gondom a mondeom-mal (2006.07. havi 1,8 16V 125 LE). Reggeli indulásnál alig akar elindulni. Amit már megnéztem , fagyálló -45 fok, akksi bemérve teljesen jó. Viszont a tegnapi indulásnál már lenullázta a fogyaszás-átlagsebesség-km-mérőt. A nap többi indítása már normális. Szerintetek mi lehet? Önindító?
Előre is köszönöm a segítségeteket.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4166 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 10:26:49 »
Idézetet írta: samsara - 2013.01.27 vasárnap, 08:48:06
Sziasztok! Van egy kis gondom a mondeom-mal (2006.07. havi 1,8 16V 125 LE). Reggeli indulásnál alig akar elindulni. Amit már megnéztem , fagyálló -45 fok, akksi bemérve teljesen jó. Viszont a tegnapi indulásnál már lenullázta a fogyaszás-átlagsebesség-km-mérőt. A nap többi indítása már normális. Szerintetek mi lehet? Önindító?
Előre is köszönöm a segítségeteket.
Mit jelent, hogy alig akar elindulni? Teker rendesen, de nem indul, vagy alig teker?
Naplózva
samsara
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4167 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 10:42:50 »
Tekerget, de napról napra nehezebben, aztán indul. Nőből vagyok, nem biztos, hogy jól körbe tudom írni
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4168 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 10:46:07 »
Idézetet írta: samsara - 2013.01.27 vasárnap, 10:42:50
Tekerget, de napról napra nehezebben, aztán indul. Nőből vagyok, nem biztos, hogy jól körbe tudom írni
mit értesz az alatt, hogy az akku bemérve és jó?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
samsara
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4169 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 10:55:08 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.27 vasárnap, 10:46:07
mit értesz az alatt, hogy az akku bemérve és jó?
Hogy elugrottam egy szervizfélébe és bemérték. Csak nem nagyon foglalkoztak velem többet, mert szombat volt és nem voltak nyitva.
Naplózva
Zsozsesz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 139
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4170 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 11:00:58 »
Idézetet írta: samsara - 2013.01.27 vasárnap, 08:48:06
Sziasztok! Van egy kis gondom a mondeom-mal (2006.07. havi 1,8 16V 125 LE). Reggeli indulásnál alig akar elindulni. Amit már megnéztem , fagyálló -45 fok, akksi bemérve teljesen jó. Viszont a tegnapi indulásnál már lenullázta a fogyaszás-átlagsebesség-km-mérőt. A nap többi indítása már normális. Szerintetek mi lehet? Önindító?
Előre is köszönöm a segítségeteket.
Nekem, amikor lenullázta a kijelzőt, + indításkor a ford.szám mérő és a kilóméter óra kiakadt, majd visszatért a nullára, akkor akksi volt a sz@r, azt kellett cserélni. Azóta minden ok.
Naplózva
Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Turnier 2001.10.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4171 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 11:01:25 »
Idézetet írta: samsara - 2013.01.27 vasárnap, 10:55:08
Hogy elugrottam egy szervizfélébe és bemérték. Csak nem nagyon foglalkoztak velem többet, mert szombat volt és nem voltak nyitva.
Értem.
Én konkrétan a bemérés módjára lettem volna kíváncsi. Mivel nem mindegy, hogy hogyan vizsgálják.
Azt esetleg tudod, hogy mennyi idős az akksid?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4172 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 11:02:31 »
Idézetet írta: Zsozsesz - 2013.01.27 vasárnap, 11:00:58
Nekem, amikor lenullázta a kijelzőt, + indításkor a ford.szám mérő és a kilóméter óra kiakadt, majd visszatért a nullára, akkor akksi volt a sz@r, azt kellett cserélni. Azóta minden ok.
Ide akarok én is kilyukadni, csak előtte szépen felvezetni....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
samsara
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4173 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 11:10:08 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.27 vasárnap, 11:02:31
Ide akarok én is kilyukadni, csak előtte szépen felvezetni....
Az akksi másfél éves. Ezért is gyanakodtam rá, de a szerelő azt mondta teljesen normális értékeket mutat. Rákötötte a két izékére a csipeszeket és egy mérőműszeren nézte az értékeket. Eddig nekem két mondeomban háromszor döglött meg az akksi, mindhárom esetben ugyanúgy: egyik pillanatról a másikra, egyszer még semmi jel, gond nélkül indul, másnap indít, felvillan minden azt onnantól kezdve se kép se hang. De ez most nem ilyen
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4174 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 11:18:51 »
Idézetet írta: samsara - 2013.01.27 vasárnap, 11:10:08
Az akksi másfél éves. Ezért is gyanakodtam rá, de a szerelő azt mondta teljesen normális értékeket mutat. Rákötötte a két izékére a csipeszeket és egy mérőműszeren nézte az értékeket. Eddig nekem két mondeomban háromszor döglött meg az akksi, mindhárom esetben ugyanúgy: egyik pillanatról a másikra, egyszer még semmi jel, gond nélkül indul, másnap indít, felvillan minden azt onnantól kezdve se kép se hang. De ez most nem ilyen
Úgy általában mennyi idő telik el a napközbeni indítások között? Lehet valami éjszaka lemeríti az akkumulátort, de napközben ha sokat jársz vele nincs erre ideje.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4175 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 11:53:47 »
Idézetet írta: samsara - 2013.01.27 vasárnap, 11:10:08
Az akksi másfél éves. Ezért is gyanakodtam rá, de a szerelő azt mondta teljesen normális értékeket mutat. Rákötötte a két izékére a csipeszeket és egy mérőműszeren nézte az értékeket. Eddig nekem két mondeomban háromszor döglött meg az akksi, mindhárom esetben ugyanúgy: egyik pillanatról a másikra, egyszer még semmi jel, gond nélkül indul, másnap indít, felvillan minden azt onnantól kezdve se kép se hang. De ez most nem ilyen
én is belevau...
szerintem is vagy akksi vagy önindító de sajna így távolról diagnosztizálni nehéz.
valszeg az lenne a legjobb ha elmész egy normális villanyászhoz és az beméri az akkut meg az indítóáramot indítózás közben és akkor kiderül az akku haldoklik e vagy az önindító.
Gondolom lesz aki tud neked ajánlani a te környékeden villanyászt
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4176 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 11:59:04 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2013.01.27 vasárnap, 11:53:47
én is belevau...
szerintem is vagy akksi vagy önindító de sajna így távolról diagnosztizálni nehéz.
valszeg az lenne a legjobb ha elmész egy normális villanyászhoz és az beméri az akkut meg az indítóáramot indítózás közben és akkor kiderül az akku haldoklik e vagy az önindító.
Gondolom lesz aki tud neked ajánlani a te környékeden villanyászt
Nekünk most volt a generátor miatt ilyen, hogy tölteni töltött, de amikor nem ment a motor, akkor folyamatosan elcsordogált 5A. Ez megmagyarázná miért csak az első reggeli, hosszú állás utáni indítás a nehézkes.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4177 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 12:01:32 »
Idézetet írta: samsara - 2013.01.27 vasárnap, 10:42:50
Tekerget, de napról napra nehezebben, aztán indul. Nőből vagyok, nem biztos, hogy jól körbe tudom írni
Rendes akkutöltővel fel kell tölteni, amennyire lehet és úgy bevizsgálni. Az indítóáram felvételt is. Mert merült akksival nyilván több az áramfelvétel a kívánt teljesítményhez és a mérés nem fogja megmutatni, hogy az akku a rossz vagy az önindító szorul és azért vehet fel több áramot.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kelly
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4178 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 12:29:14 »
Sziasztok
Új Ford tulaj vagyok, igaz Focus, de 1.8-as motor van benne mert flexi fuel. Problémám a következő. Az autóban 120000km van és 2008-as. Kötelező dolgok cserélve. Hidegben beindul, aztán le is áll ha nem nyomok neki gázt. Másodjára be indul. Néha egyenetlen az alapjárat. Van amikor ugrál 1000-és 500 között, 500-nál a töltés is fel villan.
Utána olvasva a fórum elején talán szívósor gondom van? Ha valaki össze foglalná hogy milyen költséggel jár, mit kell kicserélni, esetleg házilag lehet-e orvosolni a gondot, vagy mindenképp szerviz azt meg köszönném. Vagy csak ellenőrzés képen le tudom-e szedni itthon, és mit kellene nézni? Amúgy az autó nem fogyaszt sokat, fedélzeti szerint kint 90-110 közt 6,4-7 városban rövid távokon most 8,8-at ír.
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4179 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 12:33:18 »
Idézetet írta: kelly - 2013.01.27 vasárnap, 12:29:14
Sziasztok
Új Ford tulaj vagyok, igaz Focus, de 1.8-as motor van benne mert flexi fuel. Problémám a következő. Az autóban 120000km van és 2008-as. Kötelező dolgok cserélve. Hidegben beindul, aztán le is áll ha nem nyomok neki gázt. Másodjára be indul. Néha egyenetlen az alapjárat. Van amikor ugrál 1000-és 500 között, 500-nál a töltés is fel villan.
Utána olvasva a fórum elején talán szívósor gondom van? Ha valaki össze foglalná hogy milyen költséggel jár, mit kell kicserélni, esetleg házilag lehet-e orvosolni a gondot, vagy mindenképp szerviz azt meg köszönném. Vagy csak ellenőrzés képen le tudom-e szedni itthon, és mit kellene nézni? Amúgy az autó nem fogyaszt sokat, fedélzeti szerint kint 90-110 közt 6,4-7 városban rövid távokon most 8,8-at ír.
Ha 2009-as az autód akkor talán többen tudnak válaszolni itt:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1462.0
Naplózva
kelly
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4180 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 12:38:31 »
2008-as és ugyanaz a motor van benne (elvileg) mint a mondikba. Néztem azt a topic-ot is de ott nem láttam 1.8-at.
Idézetet írta: joxer - 2013.01.27 vasárnap, 12:33:18
Ha 2009-as az autód akkor talán többen tudnak válaszolni itt:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1462.0
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4181 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 12:43:37 »
Idézetet írta: kelly - 2013.01.27 vasárnap, 12:29:14
Sziasztok
Új Ford tulaj vagyok, igaz Focus, de 1.8-as motor van benne mert flexi fuel. Problémám a következő. Az autóban 120000km van és 2008-as. Kötelező dolgok cserélve. Hidegben beindul, aztán le is áll ha nem nyomok neki gázt. Másodjára be indul. Néha egyenetlen az alapjárat. Van amikor ugrál 1000-és 500 között, 500-nál a töltés is fel villan.
Utána olvasva a fórum elején talán szívósor gondom van? Ha valaki össze foglalná hogy milyen költséggel jár, mit kell kicserélni, esetleg házilag lehet-e orvosolni a gondot, vagy mindenképp szerviz azt meg köszönném. Vagy csak ellenőrzés képen le tudom-e szedni itthon, és mit kellene nézni? Amúgy az autó nem fogyaszt sokat, fedélzeti szerint kint 90-110 közt 6,4-7 városban rövid távokon most 8,8-at ír.
Melegen jó az alapjárat?
Lehet alapjárati szabályzás hiba, falsh levegő....stb.
Távolról ezt nehéz megállapítani.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kelly
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4182 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 12:54:23 »
Melegen jó. Bár mit értünk melegen? Gondolom a computer állítja be a vízhőfok mutatót 90 fokra gyakorlatilag 1-2 perc alatt. De teljesen meleg levegőt ilyenkor még nem fúj be. Na ebben az állapotában néha azt csinálja, hogy ha lámpánál állok, ugrál az alapjárat 500-1000közt, és a töltés is fel gyullad 500-nál. Teljesen meleg állapotban hibamentes.
Idézetet írta: GSR - 2013.01.27 vasárnap, 12:43:37
Melegen jó az alapjárat?
Lehet alapjárati szabályzás hiba, falsh levegő....stb.
Távolról ezt nehéz megállapítani.
Naplózva
samsara
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4183 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 13:09:56 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2013.01.27 vasárnap, 11:53:47
én is belevau...
szerintem is vagy akksi vagy önindító de sajna így távolról diagnosztizálni nehéz.
valszeg az lenne a legjobb ha elmész egy normális villanyászhoz és az beméri az akkut meg az indítóáramot indítózás közben és akkor kiderül az akku haldoklik e vagy az önindító.
Gondolom lesz aki tud neked ajánlani a te környékeden villanyászt
Előbb elmentem nézni akksit és ott mondta az eladó, hogy nézzem meg, mert ha savas lehet hogy csak deszt. víz kell bele. Megnéztem, savas. Belenéztem a lyukakba, de nem látok semmit. Meddig kellene lenni benne a víznek?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4184 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 13:13:32 »
Idézetet írta: samsara - 2013.01.27 vasárnap, 13:09:56
Előbb elmentem nézni akksit és ott mondta az eladó, hogy nézzem meg, mert ha savas lehet hogy csak deszt. víz kell bele. Megnéztem, savas. Belenéztem a lyukakba, de nem látok semmit. Meddig kellene lenni benne a víznek?
El kell lepnie a cellákat kb. 10 mm-el.
ha sokat így ment az akksi "szárazon", akkor fizikai károsodást is szenvedhet. Ezáltal sosem lesz már tökéletes.
Öntsd fel desztillált vízzel és ellenőriztesd a töltést, terhelésen is. Ha nem megfelelő ill. sok az is "elfőzheti" a folyadékot.
Milyen akksi van benne?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4185 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 13:14:32 »
Idézetet írta: samsara - 2013.01.27 vasárnap, 13:09:56
Előbb elmentem nézni akksit és ott mondta az eladó, hogy nézzem meg, mert ha savas lehet hogy csak deszt. víz kell bele. Megnéztem, savas. Belenéztem a lyukakba, de nem látok semmit. Meddig kellene lenni benne a víznek?
Szia!
Kalcium-kalcium, vagy ezüst-kalcium akkumlátor kell a Mondeoba, a Smart-charge töltőrendszer miatt.
Ólom akkumlátort hamarabb kinyírhatja, mint szeretnéd.
Ezt olvasd el:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4186 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 13:15:52 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.01.27 vasárnap, 13:14:32
Szia!
Kalcium-kalcium, vagy ezüst-kalcium akkumlátor kell a Mondeoba, a Smart-charge töltőrendszer miatt.
Ólom akkumlátort hamarabb kinyírhatja, mint szeretnéd.
Ezt olvasd el:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0
Jah.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
samsara
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4187 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 13:23:41 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.01.27 vasárnap, 13:14:32
Szia!
Kalcium-kalcium, vagy ezüst-kalcium akkumlátor kell a Mondeoba, a Smart-charge töltőrendszer miatt.
Ólom akkumlátort hamarabb kinyírhatja, mint szeretnéd.
Ezt olvasd el:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0
Passzolom most milyen van benne. Amit épp kaptunk a legutóbbi akksi megadáskor a legközelebbi kútnál
Belenéztem a lyukakba, de ott sötét van
Azért megpróbálom. Le kell venni feltöltéskor a sarukat?
Azt a szép cikket megnéztem, de hiába vagyok mérnök nekem ez már sok
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4188 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 13:26:16 »
Idézetet írta: samsara - 2013.01.27 vasárnap, 13:23:41
Passzolom most milyen van benne. Amit épp kaptunk a legutóbbi akksi megadáskor a legközelebbi kútnál
Belenéztem a lyukakba, de ott sötét van
Azért megpróbálom. Le kell venni feltöltéskor a sarukat?
Azt a szép cikket megnéztem, de hiába vagyok mérnök nekem ez már sok
Csak van írva valami az akksira. Ha azt leírod ide, akkor elég..... nem kell "tudni" milyen akksi van benne.
Ha nincs Kálcium vagy Ca a feliratokban, akkor sima ólomakksi. Szinte biztos, hogy cserével számolhatsz, de akkor nézd meg, hogy az előbb említett fajták közül vegyél bele.
Töltheted a helyén, nem kell levenni a sarukat. De a gyújtáskapcsoló 0-án legyen.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
samsara
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4189 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 13:31:23 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.27 vasárnap, 13:26:16
Csak van írva valami az akksira. Ha azt leírod ide, akkor elég..... nem kell "tudni" milyen akksi van benne.
Ha nincs Kálcium vagy Ca a feliratokban, akkor sima ólomakksi. Szinte biztos, hogy cserével számolhatsz, de akkor nézd meg, hogy az előbb említett fajták közül vegyél bele.
Majd lemegyek megnézem, de jelen pillanatban ezt a feltöltés dolgot még ki szeretném próbálni
Valahogy ki kell zárnom, hogy nem önindító vagy vmi más, mert ha más, akkor tök felelsleges tízezreket kiadnom akksira...is.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4190 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 13:35:33 »
Idézetet írta: samsara - 2013.01.27 vasárnap, 13:31:23
Majd lemegyek megnézem, de jelen pillanatban ezt a feltöltés dolgot még ki szeretném próbálni
Valahogy ki kell zárnom, hogy nem önindító vagy vmi más, mert ha más, akkor tök felelsleges tízezreket kiadnom akksira...is.
Ha nem Kálciumos és kb. másfél éves, "elfőzte" a folyadékot.... hát akkor szinte biztos, hogy az akksi mindenképpen cserére szorul. Megfelelő típusra.
Amíg az akksi nem kizárható, addig az önindítót sem lehet beszerelt állapotban vizsgálni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4191 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 14:01:27 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.27 vasárnap, 13:35:33
Ha nem Kálciumos és kb. másfél éves, "elfőzte" a folyadékot.... hát akkor szinte biztos, hogy az akksi mindenképpen cserére szorul. Megfelelő típusra.
Amíg az akksi nem kizárható, addig az önindítót sem lehet beszerelt állapotban vizsgálni.
Neked milyen feszültséggel tölt a generátorod? Azért kérdezem, mert nekem a benzinesben felújított generátorral sem tolja 13.9V fölé a töltőfeszt, és más benzines-tulajok is erről számoltak be. Ez a feszültség még biztos nem ártana egy sima ólomsavas akksinak (nekünk is a benzinesben valami noname van már jó ideje). Facelifttel változtattak ezen, és azóta a benzinesek is 14.4V körül töltenek?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4192 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 14:08:20 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.01.27 vasárnap, 14:01:27
Neked milyen feszültséggel tölt a generátorod? Azért kérdezem, mert nekem a benzinesben felújított generátorral sem tolja 13.9V fölé a töltőfeszt, és más benzines-tulajok is erről számoltak be. Ez a feszültség még biztos nem ártana egy sima ólomsavas akksinak (nekünk is a benzinesben valami noname van már jó ideje). Facelifttel változtattak ezen, és azóta a benzinesek is 14.4V körül töltenek?
Sosem néztem.
Hidegben töltenek jobban, de a 14.4 V normális esetben sok.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
samsara
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4193 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 14:55:31 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.27 vasárnap, 13:35:33
Ha nem Kálciumos és kb. másfél éves, "elfőzte" a folyadékot.... hát akkor szinte biztos, hogy az akksi mindenképpen cserére szorul. Megfelelő típusra.
Amíg az akksi nem kizárható, addig az önindítót sem lehet beszerelt állapotban vizsgálni.
Feltöltöttem és mentem vele vagy 50 km-t. Mást vasárnap révén úgysem tudok tenni, mert egy szerelőt sem lehet ilyenkor előrángatni. Holnap reggel kiderült sikerült-e egy pici életet lehelni belé.
Egyébként megnéztem, semmi utalás holmi vitaminokra
Köszönöm a segítségeteket, holnap beszámolok a folytatásról.
Naplózva
4levi17
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4194 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 20:50:57 »
udv forumlakok
egy olyan kerdesem lenne hogy milyen vezerles van a mondeomban.ekszijas vagy lancos?
1,8 as 92kW os motor a motorkodja CHBA
a valaszokat elore is kosszentyu
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4195 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 20:53:53 »
Idézetet írta: 4levi17 - 2013.01.27 vasárnap, 20:50:57
udv forumlakok
egy olyan kerdesem lenne hogy milyen vezerles van a mondeomban.ekszijas vagy lancos?
1,8 as 92kW os motor a motorkodja CHBA
a valaszokat elore is kosszentyu
Láncos
Naplózva
Imádom a dízeleket!
4levi17
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4196 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 20:58:44 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.27 vasárnap, 20:53:53
Láncos
enis igy tudom mert muanyag burkolat nincs a motor melett,csak egy kolegam osztozott velem hogy az nem letezik.
koszi a megerositest
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4197 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 19:59:11 »
Sziasztok!
No,találtam egy 2.0-s mondit a kollégámnak. Szitu:
A hőmérséklet jelző ingázik.....felmegy max-ra,majd egy idő után megint beáll normálra......de újra elindul.
Valamint -2 fok van/volt......de kb 5 km-t mentünk,60-80 km/h közt.....de mikor megálltunk pörgött a ventillátor,beindult a hűtés. Ez nálam 1.8 125 ló....nem szokott ilyen hamar bekapcsolni......
No erre várok tippeket véleményt!! 2 nap múlva kellene érte menni......
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4198 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 20:01:08 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.01.28 hétfő, 19:59:11
Sziasztok!
No,találtam egy 2.0-s mondit a kollégámnak. Szitu:
A hőmérséklet jelző ingázik.....felmegy max-ra,majd egy idő után megint beáll normálra......de újra elindul.
Valamint -2 fok van/volt......de kb 5 km-t mentünk,60-80 km/h közt.....de mikor megálltunk pörgött a ventillátor,beindult a hűtés. Ez nálam 1.8 125 ló....nem szokott ilyen hamar bekapcsolni......
No erre várok tippeket véleményt!! 2 nap múlva kellene érte menni......
Ne menjetek...... erős hengerfej hiba gyanús
Naplózva
Imádom a dízeleket!
wolfgabor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4199 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 20:33:49 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.28 hétfő, 20:01:08
Ne menjetek...... erős hengerfej hiba gyanús
fasza,gyanus volt......kelepelt is kicsit....de az örvénylapátokra tippeltem......
Akkor keresünk tovább!!
Köszi GSR!!
Te vagy a 3. !!!
Naplózva
Oldalak:
1
...
77
78
79
80
81
82
83
[
84
]
85
86
87
88
89
90
91
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ