Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:32:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4652800 alkalommal)
0 Felhasználó és 106 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4150 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 20:22:21 »



 eljen

Kész lett a gépezet?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4151 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 20:24:36 »

Kész lett a gépezet?

Utána nem sokkal abbahagytam. Már csak a másik oldali van hátra. A görgőt meg kicseréltetem egy szervizben. Én még egyszer szenvedni nem fogok vele, az biztos. Egy esetben állok neki még egyszer: Ha szereztem egy olyan "flexkulcsot" és valaki elmagyarázta, hogy hogyan kell használni.  vigyor3
Naplózva
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #4152 Dátum: 2013.01.24 csütörtök, 20:26:44 »

Sziasztok!

Új Mondeo tulaj és új fórumozó vagyok, kérlek segítsetek! 2.0 automata Mondeom fél éve van meg, de most mentem vele először autópályán, amikor megdöbbenve tapasztaltam, hogy a kocsi végsebessége kb. 140 (óra szerint 150), de azt is padlógázon taposva érte el, és 14 l fölötti fogyasztást produkált. 140-re beállított tempomattal (gps szerint kb. 132 km/h) nem bírt felmenni az M7-es egyik emelkedőjén sem, először csak csökkent a sebesség, majd 120 tájékán a tempomat fel is adta a küzdelmet, kikapcsolt. Eközben elkezdett villogni az O/D OFF felirat a műszerfalon (hogy kvázi tegyem vissza harmadikba, mert negyedikben már nem bírja). Szóval röhej. Kérlek segítsetek, mert szerintem mind a teljesítményben erős csökkenés van, ami kiemelkedő fogyasztással párosul.

Motorolaj és váltóolaj egyaránt frissen lett cserélve az autóban.

Akár lehetséges hibaokot, akár javasolt szerelőt is szívesen veszek (Budapesten).


Nekem a gyertya csere megoldotta ezt a problémát.
Köszi előre is.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #4153 Dátum: 2013.01.25 péntek, 10:43:18 »

Hozzáértők szerint a két olajcsere között (15000 km) a max-ról min-ig szabad elfogynia az olajnak. Ez a normális. (ez kb 1 lityi)

itt benzinesről van szó és a benyásnál 20ekm az olaj csereperiódus.
én 15ekm után szoktam ellenőrizni és beletölteni 2-3dl olajat, így az olajcseréig nem megy le min-re
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4154 Dátum: 2013.01.25 péntek, 10:45:01 »

itt benzinesről van szó és a benyásnál 20ekm az olaj csereperiódus.
én 15ekm után szoktam ellenőrizni és beletölteni 2-3dl olajat, így az olajcseréig nem megy le min-re
én fel is gyújtanám, ha még olajat kéne utánaöntögetni falbav vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
antivagyok
Vendég
« Új hozzászólás #4155 Dátum: 2013.01.25 péntek, 10:48:55 »

itt benzinesről van szó és a benyásnál 20ekm az olaj csereperiódus.
én 15ekm után szoktam ellenőrizni és beletölteni 2-3dl olajat, így az olajcseréig nem megy le min-re

Aláírásodban szereplő fogyasztási adat azt mondatja velem, hogy igen ritkán tévedsz városba, de még autópályára is alig. Kímélő üzemmódban természetesen az olajfogyasztás is alacsonyabb.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #4156 Dátum: 2013.01.25 péntek, 11:06:31 »

Aláírásodban szereplő fogyasztási adat azt mondatja velem, hogy igen ritkán tévedsz városba, de még autópályára is alig. Kímélő üzemmódban természetesen az olajfogyasztás is alacsonyabb.

minden munkanap bejárok bp. 3. kerbe melózni
minden hónapban legalább 1 alkalommal (hétvége) lezúzok az M5-ön végig és vissza, tempomat 135km/h óra szerint, tele autó, család, csomagok...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #4157 Dátum: 2013.01.25 péntek, 11:08:54 »

én fel is gyújtanám, ha még olajat kéne utánaöntögetni falbav vigyor3

sajnos látod van akinek töltögetnie kell 2 olajcsere között
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #4158 Dátum: 2013.01.25 péntek, 11:12:38 »

Azért az gyanús lehet, ha túl benzinszagú, ezáltal túl híg az olaj.

benyásnál nem jellemző az üzemanyag által megnövekedett olajszint mivel a benzin sokkal gyorsabban elpárolog mint pl a dízel és a kartergáz részeként visszamegy a szívósorba majd az égéstérbe. üzemmeleg motornál a benzin pillanatok alatt elpárolog. és ugyebár itt nem literes mennyiségű benzinről beszélünk az olajban...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
antivagyok
Vendég
« Új hozzászólás #4159 Dátum: 2013.01.25 péntek, 11:24:45 »

minden munkanap bejárok bp. 3. kerbe melózni
minden hónapban legalább 1 alkalommal (hétvége) lezúzok az M5-ön végig és vissza, tempomat 135km/h óra szerint, tele autó, család, csomagok...

Hát akkor az enyémmel végképp nem stimmel valami...  rinya Oké, az enyém automata: +1 liter; oké az enyém csak hétvégén melegszik be: +X? liter; de nekem még ezeken felül is van +3-4 liter többlet fogyasztásom. Plusz asszony 75 lovas pólója fürgébb.

Remélem, egy gyertya és/vagy benzinszűrő csere tényleg gyógyír lehet. Bízom bennetek.

Ja, Vik-kel ma telefonáltam, szabin van, de két hét múlva megnézi. Smiley
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4160 Dátum: 2013.01.25 péntek, 13:07:44 »

Aláírásodban szereplő fogyasztási adat azt mondatja velem, hogy igen ritkán tévedsz városba, de még autópályára is alig. Kímélő üzemmódban természetesen az olajfogyasztás is alacsonyabb.

Nekem 1.8-as 110 pacis benzinesem volt és az is 7,5 körül evett. (számolásos mérés) Akkor ment fel 8-ig, amikor bemondta az unalmast a gyújtótrafó, meg amikor átmentem butába. Ezt a fogyasztást főleg Bp-n belül sikerült produkálni. Ráadásul nem nevezném magam nagypapás stílusú vezetőnek.
Naplózva
Csiki01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #4161 Dátum: 2013.01.25 péntek, 19:40:44 »

Sziasztok!Ma kipufogó rezonátor csövet cseréltem és a kivágott darabba belenézve észre vettem hogy a belső fémhálós borítás le van van szakadva és egy gombócba összegyürődve eltömitette a kipufogót. :falbav:az új rezócsövel teljesen megtáltosodott az autóm. eplus2 esetleg ha hás is úgy érzi hogy kicsit gyengébb az autója vagy lassan emelkedik a fordulatszám érdemes levenni a kipufogó első részét és belenézni kb 3 perces munka
Naplózva

Mondeo 1.8 trend turnier 2002
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4162 Dátum: 2013.01.25 péntek, 19:46:25 »

Sziasztok!Ma kipufogó rezonátor csövet cseréltem és a kivágott darabba belenézve észre vettem hogy a belső fémhálós borítás le van van szakadva és egy gombócba összegyürődve eltömitette a kipufogót. :falbav:az új rezócsövel teljesen megtáltosodott az autóm. eplus2 esetleg ha hás is úgy érzi hogy kicsit gyengébb az autója vagy lassan emelkedik a fordulatszám érdemes levenni a kipufogó első részét és belenézni kb 3 perces munka

 eljen
Egy ilyen komolyabb dugulás nem látszódna egy szívósori vákuummérésen is?
Naplózva
Csiki01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #4163 Dátum: 2013.01.25 péntek, 20:10:43 »

azt nem tudom mert még nem csináltam olyat,3 hete vagyok Mondeo tulaj  Wink
Naplózva

Mondeo 1.8 trend turnier 2002
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #4164 Dátum: 2013.01.25 péntek, 20:50:51 »

Hát akkor az enyémmel végképp nem stimmel valami...  rinya Oké, az enyém automata: +1 liter; oké az enyém csak hétvégén melegszik be: +X? liter; de nekem még ezeken felül is van +3-4 liter többlet fogyasztásom. Plusz asszony 75 lovas pólója fürgébb.

Remélem, egy gyertya és/vagy benzinszűrő csere tényleg gyógyír lehet. Bízom bennetek.

Ja, Vik-kel ma telefonáltam, szabin van, de két hét múlva megnézi. Smiley


Az enyemnek a fogyasztasa  130-as tempoval autopalyan 7,5l  varosba 9-10
Naplózva
samsara
Vendég
« Új hozzászólás #4165 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 08:48:06 »

Sziasztok!  Van egy kis gondom a mondeom-mal (2006.07. havi 1,8 16V 125 LE). Reggeli indulásnál alig akar elindulni. Amit már megnéztem , fagyálló -45 fok, akksi bemérve teljesen jó. Viszont a tegnapi indulásnál már lenullázta a fogyaszás-átlagsebesség-km-mérőt. A nap többi indítása már normális. Szerintetek mi lehet? Önindító?  szomoru1 Előre is köszönöm a segítségeteket.  help
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4166 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 10:26:49 »

Sziasztok!  Van egy kis gondom a mondeom-mal (2006.07. havi 1,8 16V 125 LE). Reggeli indulásnál alig akar elindulni. Amit már megnéztem , fagyálló -45 fok, akksi bemérve teljesen jó. Viszont a tegnapi indulásnál már lenullázta a fogyaszás-átlagsebesség-km-mérőt. A nap többi indítása már normális. Szerintetek mi lehet? Önindító?  szomoru1 Előre is köszönöm a segítségeteket.  help

Mit jelent, hogy alig akar elindulni? Teker rendesen, de nem indul, vagy alig teker?
Naplózva
samsara
Vendég
« Új hozzászólás #4167 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 10:42:50 »

Tekerget, de napról napra nehezebben, aztán indul. Nőből vagyok, nem biztos, hogy jól körbe tudom írni  rinya
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4168 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 10:46:07 »

Tekerget, de napról napra nehezebben, aztán indul. Nőből vagyok, nem biztos, hogy jól körbe tudom írni  rinya

mit értesz az alatt, hogy az akku bemérve és jó?  Smiley
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
samsara
Vendég
« Új hozzászólás #4169 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 10:55:08 »

mit értesz az alatt, hogy az akku bemérve és jó?  Smiley

Hogy elugrottam egy szervizfélébe és bemérték. Csak nem nagyon foglalkoztak velem többet, mert szombat volt és nem voltak nyitva.
Naplózva
Zsozsesz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #4170 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 11:00:58 »

Sziasztok!  Van egy kis gondom a mondeom-mal (2006.07. havi 1,8 16V 125 LE). Reggeli indulásnál alig akar elindulni. Amit már megnéztem , fagyálló -45 fok, akksi bemérve teljesen jó. Viszont a tegnapi indulásnál már lenullázta a fogyaszás-átlagsebesség-km-mérőt. A nap többi indítása már normális. Szerintetek mi lehet? Önindító?  szomoru1 Előre is köszönöm a segítségeteket.  help

Nekem, amikor lenullázta a kijelzőt, + indításkor a ford.szám mérő és a kilóméter óra kiakadt, majd visszatért a nullára, akkor akksi volt a sz@r, azt kellett cserélni. Azóta minden ok.
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Turnier 2001.10.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4171 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 11:01:25 »

Hogy elugrottam egy szervizfélébe és bemérték. Csak nem nagyon foglalkoztak velem többet, mert szombat volt és nem voltak nyitva.

Értem.
Én konkrétan a bemérés módjára lettem volna kíváncsi. Mivel nem mindegy, hogy hogyan vizsgálják.
Azt esetleg tudod, hogy mennyi idős az akksid?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4172 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 11:02:31 »

Nekem, amikor lenullázta a kijelzőt, + indításkor a ford.szám mérő és a kilóméter óra kiakadt, majd visszatért a nullára, akkor akksi volt a sz@r, azt kellett cserélni. Azóta minden ok.

Ide akarok én is kilyukadni, csak előtte szépen felvezetni....  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
samsara
Vendég
« Új hozzászólás #4173 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 11:10:08 »

Ide akarok én is kilyukadni, csak előtte szépen felvezetni....  Cool

Az akksi másfél éves. Ezért is gyanakodtam rá, de a szerelő azt mondta teljesen normális értékeket mutat. Rákötötte a két izékére a csipeszeket és egy mérőműszeren nézte az értékeket. Eddig nekem két mondeomban háromszor döglött meg az akksi, mindhárom esetben ugyanúgy: egyik pillanatról a másikra, egyszer még semmi jel, gond nélkül indul, másnap indít, felvillan minden azt onnantól kezdve se kép se hang. De ez most nem ilyen Sad
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4174 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 11:18:51 »

Az akksi másfél éves. Ezért is gyanakodtam rá, de a szerelő azt mondta teljesen normális értékeket mutat. Rákötötte a két izékére a csipeszeket és egy mérőműszeren nézte az értékeket. Eddig nekem két mondeomban háromszor döglött meg az akksi, mindhárom esetben ugyanúgy: egyik pillanatról a másikra, egyszer még semmi jel, gond nélkül indul, másnap indít, felvillan minden azt onnantól kezdve se kép se hang. De ez most nem ilyen Sad

Úgy általában mennyi idő telik el a napközbeni indítások között? Lehet valami éjszaka lemeríti az akkumulátort, de napközben ha sokat jársz vele nincs erre ideje.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #4175 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 11:53:47 »

Az akksi másfél éves. Ezért is gyanakodtam rá, de a szerelő azt mondta teljesen normális értékeket mutat. Rákötötte a két izékére a csipeszeket és egy mérőműszeren nézte az értékeket. Eddig nekem két mondeomban háromszor döglött meg az akksi, mindhárom esetben ugyanúgy: egyik pillanatról a másikra, egyszer még semmi jel, gond nélkül indul, másnap indít, felvillan minden azt onnantól kezdve se kép se hang. De ez most nem ilyen Sad

én is belevau...  Wink
szerintem is vagy akksi vagy önindító de sajna így távolról diagnosztizálni nehéz.
valszeg az lenne a legjobb ha elmész egy normális villanyászhoz és az beméri az akkut meg az indítóáramot indítózás közben és akkor kiderül az akku haldoklik e vagy az önindító.
Gondolom lesz aki tud neked ajánlani a te környékeden villanyászt
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4176 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 11:59:04 »

én is belevau...  Wink
szerintem is vagy akksi vagy önindító de sajna így távolról diagnosztizálni nehéz.
valszeg az lenne a legjobb ha elmész egy normális villanyászhoz és az beméri az akkut meg az indítóáramot indítózás közben és akkor kiderül az akku haldoklik e vagy az önindító.
Gondolom lesz aki tud neked ajánlani a te környékeden villanyászt

Nekünk most volt a generátor miatt ilyen, hogy tölteni töltött, de amikor nem ment a motor, akkor folyamatosan elcsordogált 5A. Ez megmagyarázná miért csak az első reggeli, hosszú állás utáni indítás a nehézkes.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4177 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 12:01:32 »

Tekerget, de napról napra nehezebben, aztán indul. Nőből vagyok, nem biztos, hogy jól körbe tudom írni  rinya

Rendes akkutöltővel fel kell tölteni, amennyire lehet és úgy bevizsgálni. Az indítóáram felvételt is. Mert merült akksival nyilván több az áramfelvétel a kívánt teljesítményhez és a mérés nem fogja megmutatni, hogy az akku a rossz vagy az önindító szorul és azért vehet fel több áramot.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kelly
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #4178 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 12:29:14 »

Sziasztok

Új Ford tulaj vagyok, igaz Focus, de 1.8-as motor van benne mert flexi fuel. Problémám a következő. Az autóban 120000km van és 2008-as. Kötelező dolgok cserélve. Hidegben beindul, aztán le is áll ha nem nyomok neki gázt. Másodjára be indul. Néha egyenetlen az alapjárat. Van amikor ugrál 1000-és 500 között, 500-nál a töltés is fel villan.
Utána olvasva a fórum elején talán szívósor gondom van? Ha valaki össze foglalná hogy milyen költséggel jár, mit kell kicserélni, esetleg házilag lehet-e orvosolni a gondot, vagy mindenképp szerviz azt meg köszönném. Vagy csak ellenőrzés képen le tudom-e szedni itthon, és mit kellene nézni? Amúgy az autó nem fogyaszt sokat, fedélzeti szerint kint 90-110 közt 6,4-7 városban rövid távokon most 8,8-at ír.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4179 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 12:33:18 »

Sziasztok

Új Ford tulaj vagyok, igaz Focus, de 1.8-as motor van benne mert flexi fuel. Problémám a következő. Az autóban 120000km van és 2008-as. Kötelező dolgok cserélve. Hidegben beindul, aztán le is áll ha nem nyomok neki gázt. Másodjára be indul. Néha egyenetlen az alapjárat. Van amikor ugrál 1000-és 500 között, 500-nál a töltés is fel villan.
Utána olvasva a fórum elején talán szívósor gondom van? Ha valaki össze foglalná hogy milyen költséggel jár, mit kell kicserélni, esetleg házilag lehet-e orvosolni a gondot, vagy mindenképp szerviz azt meg köszönném. Vagy csak ellenőrzés képen le tudom-e szedni itthon, és mit kellene nézni? Amúgy az autó nem fogyaszt sokat, fedélzeti szerint kint 90-110 közt 6,4-7 városban rövid távokon most 8,8-at ír.
Ha 2009-as az autód akkor talán többen tudnak válaszolni itt: http://mondeo.hu/index.php?topic=1462.0
Naplózva
kelly
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #4180 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 12:38:31 »

2008-as és ugyanaz a motor van benne (elvileg) mint a mondikba. Néztem azt a topic-ot is de ott nem láttam 1.8-at.


Ha 2009-as az autód akkor talán többen tudnak válaszolni itt: http://mondeo.hu/index.php?topic=1462.0
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4181 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 12:43:37 »

Sziasztok

Új Ford tulaj vagyok, igaz Focus, de 1.8-as motor van benne mert flexi fuel. Problémám a következő. Az autóban 120000km van és 2008-as. Kötelező dolgok cserélve. Hidegben beindul, aztán le is áll ha nem nyomok neki gázt. Másodjára be indul. Néha egyenetlen az alapjárat. Van amikor ugrál 1000-és 500 között, 500-nál a töltés is fel villan.
Utána olvasva a fórum elején talán szívósor gondom van? Ha valaki össze foglalná hogy milyen költséggel jár, mit kell kicserélni, esetleg házilag lehet-e orvosolni a gondot, vagy mindenképp szerviz azt meg köszönném. Vagy csak ellenőrzés képen le tudom-e szedni itthon, és mit kellene nézni? Amúgy az autó nem fogyaszt sokat, fedélzeti szerint kint 90-110 közt 6,4-7 városban rövid távokon most 8,8-at ír.

Melegen jó az alapjárat?
Lehet alapjárati szabályzás hiba, falsh levegő....stb.
Távolról ezt nehéz megállapítani.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kelly
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #4182 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 12:54:23 »

Melegen jó. Bár mit értünk melegen? Gondolom a computer állítja be a vízhőfok mutatót 90 fokra gyakorlatilag 1-2 perc alatt. De teljesen meleg levegőt ilyenkor még nem fúj be. Na ebben az állapotában néha azt csinálja, hogy ha lámpánál állok, ugrál az alapjárat 500-1000közt, és a töltés is fel gyullad 500-nál. Teljesen meleg állapotban hibamentes.



Melegen jó az alapjárat?
Lehet alapjárati szabályzás hiba, falsh levegő....stb.
Távolról ezt nehéz megállapítani.  Cool
Naplózva
samsara
Vendég
« Új hozzászólás #4183 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 13:09:56 »

én is belevau...  Wink
szerintem is vagy akksi vagy önindító de sajna így távolról diagnosztizálni nehéz.
valszeg az lenne a legjobb ha elmész egy normális villanyászhoz és az beméri az akkut meg az indítóáramot indítózás közben és akkor kiderül az akku haldoklik e vagy az önindító.
Gondolom lesz aki tud neked ajánlani a te környékeden villanyászt

Előbb elmentem nézni akksit és ott mondta az eladó, hogy nézzem meg, mert ha savas lehet hogy csak deszt. víz kell bele. Megnéztem, savas. Belenéztem a lyukakba, de nem látok semmit. Meddig kellene lenni benne a víznek?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4184 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 13:13:32 »

Előbb elmentem nézni akksit és ott mondta az eladó, hogy nézzem meg, mert ha savas lehet hogy csak deszt. víz kell bele. Megnéztem, savas. Belenéztem a lyukakba, de nem látok semmit. Meddig kellene lenni benne a víznek?

El kell lepnie a cellákat kb. 10 mm-el.
ha sokat így ment az akksi "szárazon", akkor fizikai károsodást is szenvedhet. Ezáltal sosem lesz már tökéletes.
Öntsd fel desztillált vízzel és ellenőriztesd a töltést, terhelésen is. Ha nem megfelelő ill. sok az is "elfőzheti" a folyadékot.
Milyen akksi van benne?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4185 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 13:14:32 »

Előbb elmentem nézni akksit és ott mondta az eladó, hogy nézzem meg, mert ha savas lehet hogy csak deszt. víz kell bele. Megnéztem, savas. Belenéztem a lyukakba, de nem látok semmit. Meddig kellene lenni benne a víznek?

Szia!

Kalcium-kalcium, vagy ezüst-kalcium akkumlátor kell a Mondeoba, a Smart-charge töltőrendszer miatt.
Ólom akkumlátort hamarabb kinyírhatja, mint szeretnéd.

Ezt olvasd el: http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0

 wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4186 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 13:15:52 »

Szia!

Kalcium-kalcium, vagy ezüst-kalcium akkumlátor kell a Mondeoba, a Smart-charge töltőrendszer miatt.
Ólom akkumlátort hamarabb kinyírhatja, mint szeretnéd.

Ezt olvasd el: http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0

 wave

Jah.  poigneemain
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
samsara
Vendég
« Új hozzászólás #4187 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 13:23:41 »

Szia!

Kalcium-kalcium, vagy ezüst-kalcium akkumlátor kell a Mondeoba, a Smart-charge töltőrendszer miatt.
Ólom akkumlátort hamarabb kinyírhatja, mint szeretnéd.

Ezt olvasd el: http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0

 wave


Passzolom most milyen van benne. Amit épp kaptunk a legutóbbi akksi megadáskor a legközelebbi kútnál Sad
Belenéztem a lyukakba, de ott sötét van Sad Azért megpróbálom. Le kell venni feltöltéskor a sarukat?

Azt a szép cikket megnéztem, de hiába vagyok mérnök nekem ez már sok Smiley
 worship
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4188 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 13:26:16 »


Passzolom most milyen van benne. Amit épp kaptunk a legutóbbi akksi megadáskor a legközelebbi kútnál Sad
Belenéztem a lyukakba, de ott sötét van Sad Azért megpróbálom. Le kell venni feltöltéskor a sarukat?

Azt a szép cikket megnéztem, de hiába vagyok mérnök nekem ez már sok Smiley
 worship

Csak van írva valami az akksira. Ha azt leírod ide, akkor elég..... nem kell "tudni" milyen akksi van benne.
Ha nincs Kálcium vagy Ca a feliratokban, akkor sima ólomakksi. Szinte biztos, hogy cserével számolhatsz, de akkor nézd meg, hogy az előbb említett fajták közül vegyél bele.  Smiley
Töltheted a helyén, nem kell levenni a sarukat. De a gyújtáskapcsoló 0-án legyen.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
samsara
Vendég
« Új hozzászólás #4189 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 13:31:23 »

Csak van írva valami az akksira. Ha azt leírod ide, akkor elég..... nem kell "tudni" milyen akksi van benne.
Ha nincs Kálcium vagy Ca a feliratokban, akkor sima ólomakksi. Szinte biztos, hogy cserével számolhatsz, de akkor nézd meg, hogy az előbb említett fajták közül vegyél bele.  Smiley

Majd lemegyek megnézem, de jelen pillanatban ezt a feltöltés dolgot még ki szeretném próbálni Smiley Valahogy ki kell zárnom, hogy nem önindító vagy vmi más, mert ha más, akkor tök felelsleges tízezreket kiadnom akksira...is.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4190 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 13:35:33 »

Majd lemegyek megnézem, de jelen pillanatban ezt a feltöltés dolgot még ki szeretném próbálni Smiley Valahogy ki kell zárnom, hogy nem önindító vagy vmi más, mert ha más, akkor tök felelsleges tízezreket kiadnom akksira...is.

Ha nem Kálciumos és kb. másfél éves, "elfőzte" a folyadékot.... hát akkor szinte biztos, hogy az akksi mindenképpen cserére szorul. Megfelelő típusra.
Amíg az akksi nem kizárható, addig az önindítót sem lehet beszerelt állapotban vizsgálni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4191 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 14:01:27 »

Ha nem Kálciumos és kb. másfél éves, "elfőzte" a folyadékot.... hát akkor szinte biztos, hogy az akksi mindenképpen cserére szorul. Megfelelő típusra.
Amíg az akksi nem kizárható, addig az önindítót sem lehet beszerelt állapotban vizsgálni.

Neked milyen feszültséggel tölt a generátorod? Azért kérdezem, mert nekem a benzinesben felújított generátorral sem tolja 13.9V fölé a töltőfeszt, és más benzines-tulajok is erről számoltak be. Ez a feszültség még biztos nem ártana egy sima ólomsavas akksinak (nekünk is a benzinesben valami noname van már jó ideje). Facelifttel változtattak ezen, és azóta a benzinesek is 14.4V körül töltenek?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4192 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 14:08:20 »

Neked milyen feszültséggel tölt a generátorod? Azért kérdezem, mert nekem a benzinesben felújított generátorral sem tolja 13.9V fölé a töltőfeszt, és más benzines-tulajok is erről számoltak be. Ez a feszültség még biztos nem ártana egy sima ólomsavas akksinak (nekünk is a benzinesben valami noname van már jó ideje). Facelifttel változtattak ezen, és azóta a benzinesek is 14.4V körül töltenek?


Sosem néztem.  vigyor3
Hidegben töltenek jobban, de a 14.4 V normális esetben sok.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
samsara
Vendég
« Új hozzászólás #4193 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 14:55:31 »

Ha nem Kálciumos és kb. másfél éves, "elfőzte" a folyadékot.... hát akkor szinte biztos, hogy az akksi mindenképpen cserére szorul. Megfelelő típusra.
Amíg az akksi nem kizárható, addig az önindítót sem lehet beszerelt állapotban vizsgálni.

Feltöltöttem és mentem vele vagy 50 km-t.  Mást vasárnap révén úgysem tudok tenni, mert egy szerelőt sem lehet ilyenkor előrángatni. Holnap reggel kiderült sikerült-e egy pici életet lehelni belé.
Egyébként megnéztem, semmi utalás holmi vitaminokra Wink  szomoru1

Köszönöm a segítségeteket, holnap beszámolok a folytatásról.
Naplózva
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #4194 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 20:50:57 »

udv forumlakok Smiley
egy olyan kerdesem lenne hogy milyen vezerles van a mondeomban.ekszijas vagy lancos?
1,8 as 92kW os motor a motorkodja CHBA
a valaszokat elore is kosszentyu Smiley
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4195 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 20:53:53 »

udv forumlakok Smiley
egy olyan kerdesem lenne hogy milyen vezerles van a mondeomban.ekszijas vagy lancos?
1,8 as 92kW os motor a motorkodja CHBA
a valaszokat elore is kosszentyu Smiley


Láncos
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #4196 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 20:58:44 »

Láncos

enis igy tudom mert muanyag burkolat nincs a motor melett,csak egy kolegam osztozott velem hogy az nem letezik. Cheesy
koszi a megerositest  worship
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #4197 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 19:59:11 »

Sziasztok!

No,találtam egy 2.0-s mondit a kollégámnak.   Szitu:

A hőmérséklet jelző ingázik.....felmegy max-ra,majd egy idő után megint beáll normálra......de újra elindul.
Valamint -2 fok van/volt......de kb 5 km-t mentünk,60-80 km/h közt.....de mikor megálltunk pörgött a ventillátor,beindult a hűtés. Ez nálam 1.8 125 ló....nem szokott ilyen hamar bekapcsolni......

No erre várok tippeket véleményt!! 2 nap múlva kellene érte menni...... worship worship worship
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4198 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 20:01:08 »

Sziasztok!

No,találtam egy 2.0-s mondit a kollégámnak.   Szitu:

A hőmérséklet jelző ingázik.....felmegy max-ra,majd egy idő után megint beáll normálra......de újra elindul.
Valamint -2 fok van/volt......de kb 5 km-t mentünk,60-80 km/h közt.....de mikor megálltunk pörgött a ventillátor,beindult a hűtés. Ez nálam 1.8 125 ló....nem szokott ilyen hamar bekapcsolni......

No erre várok tippeket véleményt!! 2 nap múlva kellene érte menni...... worship worship worship

Ne menjetek...... erős hengerfej hiba gyanús
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #4199 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 20:33:49 »

Ne menjetek...... erős hengerfej hiba gyanús

fasza,gyanus volt......kelepelt is kicsit....de az örvénylapátokra tippeltem...... rinya rinya
Akkor keresünk tovább!!

Köszi GSR!!  worship  Te vagy a 3. !!!  eljen
Naplózva
Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.