Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:40:30
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
78
79
80
81
82
83
84
[
85
]
86
87
88
89
90
91
92
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4652911 alkalommal)
0 Felhasználó és 96 vendég van a témában
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4200 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 20:52:04 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.01.28 hétfő, 20:33:49
fasza,gyanus volt......kelepelt is kicsit....de az örvénylapátokra tippeltem......
Akkor keresünk tovább!!
Köszi GSR!!
Te vagy a 3. !!!
Radiátor-csöveket néztétek, hogy kinyit-e a termosztát? Volt már itt arra példa, hogy benzinesnél nem nyitott helyzetbe ragadt bele.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4201 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 20:56:09 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.01.28 hétfő, 20:52:04
Radiátor-csöveket néztétek, hogy kinyit-e a termosztát? Volt már itt arra példa, hogy benzinesnél nem nyitott helyzetbe ragadt bele.
A fűtéscsövekhez semmi köze a termosztátnak.
Ha nem nyitott helyzetben szorul meg, akkor egyszer felmegy a mutató és nem jön vissza....mitől jönne, hisz nem nyit és nem tud lehűlni a hűtőben a hűtőfolyadék.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4202 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 20:59:12 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.28 hétfő, 20:56:09
A fűtéscsövekhez semmi köze a termosztátnak.
Ha nem nyitott helyzetben szorul meg, akkor egyszer felmegy a mutató és nem jön vissza....mitől jönne, hisz nem nyit és nem tud lehűlni a hűtőben a hűtőfolyadék.
Nem a arra a radiátorra gondoltam, csak fogalmazni nem tudok
Volt akinek nem nyitott ki, csak ha rálépett rendesen a gázra, és az olyankor beinduló fűtőelem már kinyitotta. Utána meg megint visszazárt, és megint padlóval kellett kinyitnia.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.28 hétfő, 21:01:29 írta tpmportal
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4203 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 21:04:29 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.01.28 hétfő, 20:59:12
Nem a arra a radiátorra gondoltam, csak fogalmazni nem tudok
Volt akinek nem nyitott ki, csak ha rálépett rendesen a gázra, és az olyankor beinduló fűtőelem már kinyitotta. Utána meg megint visszazárt, és megint padlóval kellett kinyitnia.
Eleve bármilyen problémás használt autót nem szabad megvenni...... alap. Lehet, hogy valami cseréjével orvosolható -eladó tuti ezt mondja- , de lehet, hogy nem.
Nem érdemes foglalkozni vele..... van elég eladó kocsi.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4204 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 21:06:27 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.28 hétfő, 21:04:29
Eleve bármilyen problémás használt autót nem szabad megvenni...... alap. Lehet, hogy valami cseréjével orvosolható -eladó tuti ezt mondja- , de lehet, hogy nem.
Nem érdemes foglalkozni vele..... van elég eladó kocsi.
Ez igaz
Eladó oldja meg az ilyen típusú problémákat, aztán hirdesse.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4205 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 21:11:06 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.28 hétfő, 21:04:29
Eleve bármilyen problémás használt autót nem szabad megvenni...... alap. Lehet, hogy valami cseréjével orvosolható -eladó tuti ezt mondja- , de lehet, hogy nem.
Nem érdemes foglalkozni vele..... van elég eladó kocsi.
mi pedig ilyet vettünk és hibátlan lett
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4206 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 21:13:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.28 hétfő, 21:11:06
mi pedig ilyet vettünk és hibátlan lett
Ha az ember érez benne lehetőséget, esetleg rendelkezik alkatrészekkel vagy meg tudja csinálni vagy van ideje erre és/vagy még a vétel után szervizbe hordani vagy nélkülözni a kocsit..... így jelentős alku alap lehet.....hát hajrá.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4207 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 21:14:55 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.28 hétfő, 21:13:41
Ha az ember érez benne lehetőséget, esetleg rendelkezik alkatrészekkel vagy meg tudja csinálni vagy van ideje erre és/vagy még a vétel után szervizbe hordani vagy nélkülözni a kocsit..... így jelentős alku alap lehet.....hát hajrá.
így volt, ez mind megvolt
sőt, ilyen felszereltséggel, mint amilyennel összeált, nem is lehetett volna másikat venni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4208 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 21:18:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.28 hétfő, 21:14:55
így volt, ez mind megvolt
sőt, ilyen felszereltséggel, mint amilyennel összeált, nem is lehetett volna másikat venni
Nekem volt cabrio Honda Prelude-om.... amiből csak az az egy volt a világon, mert ilyet még a gyár sem csinált.
Elfáradtam már én az ilyenekbe.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4209 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 21:19:14 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.28 hétfő, 21:18:35
Nekem volt cabrio Honda Prelude-om.... amiből csak az az egy volt a világon, mert ilyet még a gyár sem csinált.
Elfáradtam már én az ilyenekbe.
képek??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wolfgabor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4210 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 21:41:35 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.28 hétfő, 21:13:41
Ha az ember érez benne lehetőséget, esetleg rendelkezik alkatrészekkel vagy meg tudja csinálni vagy van ideje erre és/vagy még a vétel után szervizbe hordani vagy nélkülözni a kocsit..... így jelentős alku alap lehet.....hát hajrá.
na ez az!! Még engedi sem akart.......ilyen fasza,olyan fasza......kívülről.....
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4211 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 21:42:47 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.28 hétfő, 21:13:41
Ha az ember érez benne lehetőséget, esetleg rendelkezik alkatrészekkel vagy meg tudja csinálni vagy van ideje erre és/vagy még a vétel után szervizbe hordani vagy nélkülözni a kocsit..... így jelentős alku alap lehet.....hát hajrá.
mibe fáj egy motor generál?? kb...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4212 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 21:57:05 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.01.28 hétfő, 21:42:47
mibe fáj egy motor generál?? kb...
Attól függ.....
De szerintem ne ezzel kezdj egy vásárolt használt autót.
Keress másikat.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.28 hétfő, 22:10:45 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
wolfgabor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4213 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 21:59:01 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.28 hétfő, 21:57:05
Attól függ.....
De szerinte ne ezzel kezdj egy vásárolt használt autót.
Keress másikat.
okés! van még 2 hónap rá!!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4214 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 22:11:55 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.01.28 hétfő, 21:59:01
Idézetet írta: GSR - 2013.01.28 hétfő, 21:57:05
Attól függ.....
De szerinte ne ezzel kezdj egy vásárolt használt autót.
Keress másikat.
okés! van még 2 hónap rá!!
Külföld, Ausztria? Biztosabbat találsz....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
wolfgabor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4215 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 22:13:45 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.28 hétfő, 22:11:55
okés! van még 2 hónap rá!!
Külföld, Ausztria? Biztosabbat találsz....
gondoltam erre is....de hogy menne az? Kimegyek,megveszem, tréleren behozom? vagy lábon??
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4216 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 22:16:19 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.01.28 hétfő, 22:13:45
gondoltam erre is....de hogy menne az? Kimegyek,megveszem, tréleren behozom? vagy lábon??
Én kinéztem......
Letelefonáltam, többször is...biztos, ami fix.
Néztem még másikakat, hátha valamiért nem lesz OK az első.
Kimentem az elsőre, olyan volt, mint vártam.... megvettem... rátettem a P-s rendszámot és hazajöttem vele.
Az egyik 2003/4-es volt,. 180e km-es motorral, fekete 5 ajtós, csilli-villi mindentudó, alufelni, xenon, tempomat...stb. 2.200 €, ezt simán ellehetett volna hozni 2000-ért.....
A 3. meg egy zöld 20e km-es motorral (! Fordban csinálták) 8 kerék, 1.800 € Ez:
http://www.gebrauchtwagen.at/detailansicht.php?id_fahrzeug=2689345
Ezzel leveleztem is.... ez simán elhozható szerintem 1.500-ért
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.28 hétfő, 22:27:34 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
wolfgabor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4217 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 22:17:54 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.28 hétfő, 22:16:19
Én kinéztem......
Letelefonáltam, többször is...biztos, ami fix.
Néztem még, hátha valamiért nem lesz OK.
Kimentem az elsőre, olyan volt, mint vártam.... megvettem... rátettem a P-s rendszámot és hazajöttem vele.
P-s rendszám hogy működik? mennyire időre adják?
Naplózva
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4218 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 22:26:20 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.01.28 hétfő, 21:42:47
mibe fáj egy motor generál?? kb...
Nekem 1.8-ast 190 ezerért generálozták tavaly januárban (ebben nincs benne a szerelők díja, h ki és beszerelték a motort).
Autóbehozatal: P-s rendszámot nem használhatsz külföldön, különben is, cég vagy hasonló kell a kiváltásához, 1 autó egyszeri mozgatásához drága és felesleges. Tudsz kiváltani ausztriában ideiglenes rendszámot (elvileg nem vészes összeg), ha megvetted már az autót(tehát jobb 2 napot szánni a vásárlásra) és amíg érvényes, azzal itthon is közlekedhetsz.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4219 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 22:29:58 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.01.28 hétfő, 22:17:54
P-s rendszám hogy működik? mennyire időre adják?
Ez nem így működik.
Szigorú már a szabályozás.
Csak a Tulajdonos vagy a cég alkalmazottja használhatja.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4220 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 22:31:46 »
Idézetet írta: Conor - 2013.01.28 hétfő, 22:26:20
Nekem 1.8-ast 190 ezerért generálozták tavaly januárban (ebben nincs benne a szerelők díja, h ki és beszerelték a motort).
Autóbehozatal: P-s rendszámot nem használhatsz külföldön, különben is, cég vagy hasonló kell a kiváltásához, 1 autó egyszeri mozgatásához drága és felesleges. Tudsz kiváltani ausztriában ideiglenes rendszámot (elvileg nem vészes összeg), ha megvetted már az autót(tehát jobb 2 napot szánni a vásárlásra) és amíg érvényes, azzal itthon is közlekedhetsz.
P-s rendszámot használhatsz külföldön. (EU)
Nem vészes az ideiglenes rendszám A-ban? 350 € nem vészes? Bocs....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
wolfgabor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4221 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 22:32:08 »
Idézetet írta: Conor - 2013.01.28 hétfő, 22:26:20
Nekem 1.8-ast 190 ezerért generálozták tavaly januárban (ebben nincs benne a szerelők díja, h ki és beszerelték a motort).
Autóbehozatal: P-s rendszámot nem használhatsz külföldön, különben is, cég vagy hasonló kell a kiváltásához, 1 autó egyszeri mozgatásához drága és felesleges. Tudsz kiváltani ausztriában ideiglenes rendszámot (elvileg nem vészes összeg), ha megvetted már az autót(tehát jobb 2 napot szánni a vásárlásra) és amíg érvényes, azzal itthon is közlekedhetsz.
190 ezer?? szép......az nem fér a keretbe. Jön a baba a kollégáéknál, 2. baba. Most Ignis-t hajt! Ezért is szűkös a keret.....900 ezer ft-ig kell mk3.
Köszi az infót neked is!!
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4222 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 22:34:12 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.28 hétfő, 22:31:46
P-s rendszámot használhatsz külföldön. (EU)
Nem vészes az ideiglenes rendszám A-ban? 350 € nem vészes? Bocs....
nem olyan egyszerű......no csak lesz valami. Ha valaki tud 1.8 125 ló,vagy 2.0-ás mk3-ast,ne tartsa magában.
Kombi vagy 5 ajtós!
Naplózva
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4223 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 22:40:27 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.28 hétfő, 22:31:46
P-s rendszámot használhatsz külföldön. (EU)
Nem vészes az ideiglenes rendszám A-ban? 350 € nem vészes? Bocs....
Hopsz, akkor félreinformáltak. Most érdeklődtem kereskedő ismerősnél, ő mondta, h P-s rendszám csak az országban és, h a német/osztrák ideiglenes rendszám nem vészes áron van. Úgytűnik félreinformáltak, de akkor már ezt is tudom.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4224 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 22:42:25 »
Idézetet írta: Conor - 2013.01.28 hétfő, 22:40:27
Hopsz, akkor félreinformáltak. Most érdeklődtem kereskedő ismerősnél, ő mondta, h P-s rendszám csak az országban és, h a német/osztrák ideiglenes rendszám nem vészes áron van. Úgytűnik félreinformáltak, de akkor már ezt is tudom.
Lemaradt pár évet a kereskedő.....
A német olcsóbb, de messzebb is van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4225 Dátum:
2013.01.29 kedd, 19:38:33 »
Itt egy újabb benzines-rágatásos történet:
(Mobillal készült képek, ha nem látszódna: szépen áthúzott a porcelánon. Csak az 1-es hengernél volt ez, a többi teljesen OK volt.)
Érdekes módon hidegen, melegen nem rángatott, csak ha melegen leállítva, 5-10 percet állva hagyva lett újraindítva. A gyertyákat kicserélve úgy tűnik megszűnt a hiba, de ezt a gyertya hibája okozta, vagy valami más (gyertyakábel/pipa), ami miatt az új gyertya is kuka lesz?
(Amúgy a gyertya gyári, csak a motorcraft felirat a másik oldalán van.)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4226 Dátum:
2013.01.29 kedd, 19:42:29 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.01.29 kedd, 19:38:33
Itt egy újabb benzines-rágatásos történet:
(Mobillal készült képek, ha nem látszódna: szépen áthúzott a porcelánon. Csak az 1-es hengernél volt ez, a többi teljesen OK volt.)
Érdekes módon hidegen, melegen nem rángatott, csak ha melegen leállítva, 5-10 percet állva hagyva lett újraindítva. A gyertyákat kicserélve úgy tűnik megszűnt a hiba, de ezt a gyertya hibája okozta, vagy valami más (gyertyakábel/pipa), ami miatt az új gyertya is kuka lesz?
(Amúgy a gyertya gyári, csak a motorcraft felirat a másik oldalán van.)
Gyertyakábelek is lehetnek/lehettek.......és most ugye megmozgattad őket. Focus-oknál is sokszor előfordul.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4227 Dátum:
2013.01.29 kedd, 19:52:40 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.29 kedd, 19:42:29
Gyertyakábelek is lehetnek/lehettek.......és most ugye megmozgattad őket. Focus-oknál is sokszor előfordul.
Hmm. Gondolom kábelcsere csak szettben, különben trafót is cserélhetek?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4228 Dátum:
2013.01.29 kedd, 19:56:04 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.01.29 kedd, 19:52:40
Hmm. Gondolom kábelcsere csak szettben, különben trafót is cserélhetek?
4 kábelt érdemes.....
Trafó nem biztos még. Első körben gyertya, kábel.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4229 Dátum:
2013.01.30 szerda, 21:08:24 »
Idézetet írta: Conor - 2013.01.24 csütörtök, 15:59:12
Annyira nem magas azért, nekem generál előtt 100 km-n evett kb 1 liter olajat...
Vazz ... ez az én szövegem
Naplózva
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4230 Dátum:
2013.01.30 szerda, 22:14:54 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2013.01.30 szerda, 21:08:24
Vazz ... ez az én szövegem
Nyissunk topicot az ovális hengeres olajzabálóknak
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4231 Dátum:
2013.01.30 szerda, 22:57:34 »
Idézetet írta: Conor - 2013.01.30 szerda, 22:14:54
Nyissunk topicot az ovális hengeres olajzabálóknak
Ha majd egy két literrel több olajat fog enni akkor jöhettek már valamelyik dizel topicba is.
Nehezen akarom elhinni hogy ennyi olajat esznek. Az asszony 286ekm-et futott MKIII-asa 0 azaz nulla motorolajat eszik. Annyit engedek le amennyit beleöntök.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4232 Dátum:
2013.01.30 szerda, 22:58:06 »
Idézetet írta: stealt - 2013.01.30 szerda, 22:57:34
Ha majd egy két literrel több olajat fog enni akkor jöhettek már valamelyik dizel topicba is.
Nehezen akarom elhinni hogy ennyi olajat esznek. Az asszony 286ekm-et futott MKIII-asa 0 azaz nulla motorolajat eszik. Annyit engedek le amennyit beleöntök.
az új??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4233 Dátum:
2013.01.30 szerda, 23:00:29 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.30 szerda, 22:58:06
az új??
Az se eszi. Ha valamelyik meg mer enni akár fél deci motorolajat is, takarodik a portáról. Nem opel ecotec motorok ezek
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4234 Dátum:
2013.01.31 csütörtök, 07:41:59 »
Pedig esznek azok is, főleg a sokat futott.
Csak nem veszed észre mert gázolaj kerül a motorolajba, ezért nem csökken a szint.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
stealt
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4235 Dátum:
2013.01.31 csütörtök, 09:29:42 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.31 csütörtök, 07:41:59
Pedig esznek azok is, főleg a sokat futott.
Csak nem veszed észre mert gázolaj kerül a motorolajba, ezért nem csökken a szint.
A korai dpf-esekkek kevered a történetet. Ott lehet hígulás.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4236 Dátum:
2013.01.31 csütörtök, 12:06:00 »
Idézetet írta: stealt - 2013.01.31 csütörtök, 09:29:42
A korai dpf-esekkek kevered a történetet. Ott lehet hígulás.
Mindegyiknél lehet.
(megjegyzem én nem mindig kizárólag Ford-okról beszélek)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4237 Dátum:
2013.01.31 csütörtök, 12:47:01 »
Sziasztok!
10w40-hez mit szólna az 1.8-as 125lovas motorom, amiben 200ezer km van?
Azt tudok ingyen szerezni...
Köszi!
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4238 Dátum:
2013.01.31 csütörtök, 13:31:54 »
Idézetet írta: sendrew - 2013.01.31 csütörtök, 12:47:01
Sziasztok!
10w40-hez mit szólna az 1.8-as 125lovas motorom, amiben 200ezer km van?
Azt tudok ingyen szerezni...
Köszi!
Nekem most a generál után az került bele, egyenlőre semmi gond, mondjuk fogyasztásnövekedést nem tudom okozhat-e, de azom van
Naplózva
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4239 Dátum:
2013.01.31 csütörtök, 13:33:00 »
Idézetet írta: stealt - 2013.01.30 szerda, 22:57:34
Ha majd egy két literrel több olajat fog enni akkor jöhettek már valamelyik dizel topicba is.
Nehezen akarom elhinni hogy ennyi olajat esznek. Az asszony 286ekm-et futott MKIII-asa 0 azaz nulla motorolajat eszik. Annyit engedek le amennyit beleöntök.
Hát most a generál után nekem sem eszi az olajat, stabilan tartja a szintet, de előtte, ovális hengerekkel (szemmel láthatóan hengeresek voltak) bekapta azt az 1 litert 100 km-n
Naplózva
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4240 Dátum:
2013.01.31 csütörtök, 13:43:56 »
Tehát árt neki, vagy sem?
Ez sűrűbb, vagy vékonyabb? Nem tudom, mit jelölnek a számok a viszkozitás tekintetében...
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4241 Dátum:
2013.01.31 csütörtök, 13:44:43 »
Idézetet írta: sendrew - 2013.01.31 csütörtök, 13:43:56
Tehát árt neki, vagy sem?
Ez sűrűbb, vagy vékonyabb? Nem tudom, mit jelölnek a számok a viszkozitás tekintetében...
5w30 való bele
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4242 Dátum:
2013.01.31 csütörtök, 13:46:04 »
Idézetet írta: sendrew - 2013.01.31 csütörtök, 13:43:56
Tehát árt neki, vagy sem?
Ez sűrűbb, vagy vékonyabb? Nem tudom, mit jelölnek a számok a viszkozitás tekintetében...
Ez sűrűbb, majd most én is váltok vissza 5w30-ra (mindenki azt mondja, h az való bele), bár a könyve is írja, h jó a 10w40 is.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4243 Dátum:
2013.01.31 csütörtök, 14:05:19 »
Idézetet írta: sendrew - 2013.01.31 csütörtök, 12:47:01
Sziasztok!
10w40-hez mit szólna az 1.8-as 125lovas motorom, amiben 200ezer km van?
Azt tudok ingyen szerezni...
Köszi!
A futott km nem kizárólag releváns egy olaj váltás mérlegelésében, sokkal inkább a motorikus állapot. Ha nem eszi az olajat jelentősen, akkor maradj meg a gyári specifikáció mellett.
Ha elkezdi enni, akkor valószínűleg az 5w30-odat érdemes lenne 5w40-re cserélni, mert a meleg oldali olaj tulajdonságokat amit erősíteni kell általában. Ha tovább eszi és nem akarod megjavíttatni, csak kihajtani a maradékot a motorból, lehet még próbálkozni 5w50-nel. Ha 10w40-est akarsz beletenni, mert ingyen van, nézd meg hogy mennyire felel meg a szükséges ford specifikációknak.
A 10w-s olaj jobban dermed hidegben, amikor az 5w még egész folyékony, a 10w télen már méz állagú, és ki kell imádkozni a flakonból. Ez saját tapasztalat. Ez ugye hidegindításnál némileg nagyobb kopással jár, mert lassabban jut fel az olaj a helyére. A gyári specifikációjú 5w30-hoz képest az ettől eltérő, vastagabb filmű olajok, némi fogyasztás növekedésel is járhat. Azt szokták mondani hogy 1 db hidegindítás 200 km üzem meleg motorikus kopással egyenértékű...
Egyébként LPG-s autónál én igyekeznék jó minőségű olajat használni mert a megemelkedett hőterhelés (vagy mi) savasítja az olajat. Vagy cseréld gyakrabban, ha ingyen van...
Ennyit hallottam, én nem tenném bele, de tégy ahogy akarsz...
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.31 csütörtök, 16:17:21 írta FokaDriver
»
Naplózva
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4244 Dátum:
2013.02.01 péntek, 15:50:20 »
Maradok az 5w 30-nál.
Váltóba milyen és mennyi olaj kell?
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4245 Dátum:
2013.02.01 péntek, 19:57:02 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2013.01.31 csütörtök, 14:05:19
A futott km nem kizárólag releváns egy olaj váltás mérlegelésében, sokkal inkább a motorikus állapot. Ha nem eszi az olajat jelentősen, akkor maradj meg a gyári specifikáció mellett.
Ha elkezdi enni, akkor valószínűleg az 5w30-odat érdemes lenne 5w40-re cserélni, mert a meleg oldali olaj tulajdonságokat amit erősíteni kell általában. Ha tovább eszi és nem akarod megjavíttatni, csak kihajtani a maradékot a motorból, lehet még próbálkozni 5w50-nel. Ha 10w40-est akarsz beletenni, mert ingyen van, nézd meg hogy mennyire felel meg a szükséges ford specifikációknak.
A 10w-s olaj jobban dermed hidegben, amikor az 5w még egész folyékony, a 10w télen már méz állagú, és ki kell imádkozni a flakonból. Ez saját tapasztalat. Ez ugye hidegindításnál némileg nagyobb kopással jár, mert lassabban jut fel az olaj a helyére. A gyári specifikációjú 5w30-hoz képest az ettől eltérő, vastagabb filmű olajok, némi fogyasztás növekedésel is járhat. Azt szokták mondani hogy 1 db hidegindítás 200 km üzem meleg motorikus kopással egyenértékű...
Egyébként LPG-s autónál én igyekeznék jó minőségű olajat használni mert a megemelkedett hőterhelés (vagy mi) savasítja az olajat. Vagy cseréld gyakrabban, ha ingyen van...
Ennyit hallottam, én nem tenném bele, de tégy ahogy akarsz...
Nem akarok nagyon beleszólni, de amiket írtál itt az olajokról az nettó hülyeség.
Az 5W-30 és 5W-40 és 5W-50 között semmi különbség nincs viszkozitásban. Ha eszi, ugyanúgy eszi mindegyiket.
A második szám a hőtűrést, meleg oldali viszkozitást jelenti az olajnál, azaz milyen magas hőmérsékleten tudja megtartani a kenőképességét.
Az első szám a hideg szivattyúzhatóságára vonatkozik.
A 10W-os olaj eleve sűrűbb, mint az 5W és ez így van hidegen és melegen is. A méz meg a kenyérre kell és a teába.
Azért a 10W-s olaj nem méz és nem alig jön ki a flakonból, ez azért túlzás.
Az LPG-s olajoknál csak az égés hőmérséklete nagyobb kb. 150 °C-al ez a hűtőfolyadék hőmérsékletében szinte nem is jelentkezik.
A hőterhelés semmikép nem savasítja az olajat. Az oxidáció, nedvesség, vízpára savasítja el és a belekevert adalékok reakciói a szennyeződésekkel.
Semmi köze a gázhoz, benzinhez, gázolajhoz. Mindegyiknél ugyanúgy működik a kémia és még akkor is ha csak áll a kocsi a garázsban.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4246 Dátum:
2013.02.01 péntek, 19:57:49 »
Idézetet írta: sendrew - 2013.02.01 péntek, 15:50:20
Maradok az 5w 30-nál.
Váltóba milyen és mennyi olaj kell?
Kéz liter kell bele.
Szerintem itt az oldalon le tudod tölteni a használatiját és abban benne van a feltöltési mennyiség és az ajánlott olaj is.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4247 Dátum:
2013.02.01 péntek, 20:00:14 »
Idézetet írta: sendrew - 2013.02.01 péntek, 15:50:20
Maradok az 5w 30-nál.
Váltóba milyen és mennyi olaj kell?
1.9 Liter 75W-90
Naplózva
Imádom a dízeleket!
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4248 Dátum:
2013.02.02 szombat, 07:47:56 »
http://afford.co.hu/index.php?_a=viewProd&productId=8
Ilyen Kell bele?
Egy kicsit kopog a nyelestengely csapágyam. Többen javasolták, Hogy tegyek bele sűrűbb váltóolajat.
MIT javasoltok? Milyet refuel bele, ami a fentinél sűrűbb?
Köszi!
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
M.Márk
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4249 Dátum:
2013.02.02 szombat, 08:07:31 »
Idézetet írta: sendrew - 2013.02.02 szombat, 07:47:56
http://afford.co.hu/index.php?_a=viewProd&productId=8
Ilyen Kell bele?
Egy kicsit kopog a nyelestengely csapágyam. Többen javasolták, Hogy tegyek bele sűrűbb váltóolajat.
MIT javasoltok? Milyet refuel bele, ami a fentinél sűrűbb?
Köszi!
Nem biztos, hogy a sűrűbb olajjal jó lesz, mert nehezebb lesz a váltás hideg időkben, míg fel nem melegszik az olaj.Próbálj meg valami adalékot pl. prolongot. Aztán lehet az se ér semmit.
Biztos, hogy nyelestengely csapágy? Mert én jártam már úgy, hogy azt hittem nyelestengelycsapágy zörög és kiderűlt, hogy kettőstömegü
Naplózva
Oldalak:
1
...
78
79
80
81
82
83
84
[
85
]
86
87
88
89
90
91
92
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ