Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:54:28
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
91
92
93
94
95
96
97
[
98
]
99
100
101
102
103
104
105
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4654352 alkalommal)
0 Felhasználó és 142 vendég van a témában
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4850 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 11:56:34 »
Idézetet írta: hammer14 - 2013.06.02 vasárnap, 11:55:37
Biztos figyelmetlenül olvastam,hát igen a veszteségmérés tényleg pontosabb lenne, Csak hát nincs bent műhelybe. Amúgy igen ez is ilyen roncsolásos megbontásra hasonlít,nem azt mondtam én sem hogy nem leeht össze rakni össze lehet. Csak idő és türelem kérdése. Na meg jó szerszám. Ez is össze lett rakva kisakkoztam,de a precíz munkához ovalitás mérő óra stb mondjuk a henger méréséhez nem ártott volna. Hengerfejet úgy tekintem,hogy jó mivel azt elvileg hengerfejes illető csinálta. Meg a szelepeknek nincs is hangja.
AZt már hozzá sem írtam a történethez,hogy a vezértengely fogaskerekét is eltörték,mert nem magán a tengelyen a kulcsnyílásnál fogták meg hanem a fogaskerék furataiba tettek csavart és el is repedt elég frankón. Azt hozattam hozzá bontóból. Szóval na én enem tartom magam tényleg zseninek,(ha az lennék ne itt kérnék segítséget:) ) elég lassan is dolgozok,és tudásomban is vannak hiányosságok,ép ezért nem is értem az ilyen embereket,hogy mernek neki állni,mindenféle gyakorlat és ismeret nélkül. Azért ez már nem a simson babetta kategória amit össze lehet dobni a fészerbe ebéd előtt.
És mi a sztori vége?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4851 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 14:03:24 »
Idézetet írta: napu - 2013.06.03 hétfő, 11:56:34
És mi a sztori vége?
Neked mi van a gépeddel?
Naplózva
Lala81
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 57
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4852 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 19:52:31 »
Sziasztok!
És ehhez mit szóltok?
Veszteség mérés: 4-5%
Kompresszió: 16 bar
Olajfogyasztás: 1000-1500 km/ 1 liter
Naplózva
Mk3 2004 1.8 110le
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4853 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 19:57:42 »
Idézetet írta: Lala81 - 2013.06.03 hétfő, 19:52:31
Sziasztok!
És ehhez mit szóltok?
Veszteség mérés: 4-5%
Kompresszió: 16 bar
Olajfogyasztás: 1000-1500 km/ 1 liter
Szelepszár szimmering volt már cserélve?
Km?
10.8 a gyári kompresszió viszony
Ez jó olajosan nőhet....
Tuti megeszi és nem folyik el?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.09.23 kedd, 19:42:05 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
hammer14
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4854 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 20:09:21 »
Végül jó lett a paripa,már csak a szívótorok zörög. Arra van kitalálva valami tuti javítási módszer? Új az 100 környékén lenne.
A hiba végül főtengely csapágy volt,köszönöm a segítő hozzászólásokat, hála az égnek sikerült a mondeot megutálnom...
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4855 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 20:11:16 »
Idézetet írta: hammer14 - 2013.06.03 hétfő, 20:09:21
Végül jó lett a paripa,már csak a szívótorok zörög. Arra van kitalálva valami tuti javítási módszer? Új az 100 környékén lenne.
A hiba végül főtengely csapágy volt,köszönöm a segítő hozzászólásokat, hála az égnek sikerült a mondeot megutálnom...
Például:
http://mondeo.hu/index.php?topic=9831.0
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4856 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 20:11:45 »
Idézetet írta: hammer14 - 2013.06.03 hétfő, 20:09:21
Végül jó lett a paripa,már csak a szívótorok zörög. Arra van kitalálva valami tuti javítási módszer? Új az 100 környékén lenne.
A hiba végül főtengely csapágy volt,köszönöm a segítő hozzászólásokat, hála az égnek sikerült a mondeot megutálnom...
Belezd ki ....tömítsd le a tengely bemeneti lyukat és kész is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
hammer14
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4857 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 20:12:13 »
Idézetet írta: Lala81 - 2013.06.03 hétfő, 19:52:31
Sziasztok!
És ehhez mit szóltok?
Veszteség mérés: 4-5%
Kompresszió: 16 bar
Olajfogyasztás: 1000-1500 km/ 1 liter
Én most lettem kész egy hasonlóan durva olajfogyasztású mondeóval. Annak hengerfej gondja volt. Persze azért nézd át a csöveket nehogy megszívasson.
Naplózva
hammer14
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4858 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 20:13:29 »
Idézetet írta: GSR - 2013.06.03 hétfő, 20:11:45
Belezd ki ....tömítsd le a tengely bemeneti lyukat és kész is.
Akkor minek vannak benne a lapátok egyáltalán? HA tuti jó rajtam nem múlik
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4859 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 20:14:31 »
Idézetet írta: Lala81 - 2013.06.03 hétfő, 19:52:31
Sziasztok!
És ehhez mit szóltok?
Veszteség mérés: 4-5%
Kompresszió: 16 bar
Olajfogyasztás: 1000-1500 km/ 1 liter
oválra kopott hengerek....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lala81
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 57
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4860 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 20:17:35 »
Idézetet írta: GSR - 2013.06.03 hétfő, 19:57:42
Szelepszár szimmering volt már cserélve?
Km?
10.8 a nyári kompresszió viszony
Ez jó olajosan nőhet....
Tuti megeszi és nem folyik el?
Nem volt még cserélve.
150 e van benne.
Gondolod megérné kicserélni?
Mennyire kellene bontani?
Naplózva
Mk3 2004 1.8 110le
Lala81
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 57
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4861 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 20:18:29 »
Idézetet írta: alf - 2013.06.03 hétfő, 20:14:31
oválra kopott hengerek....
De akkor minek a veszteség mérés?
Nem az mutatja?
Naplózva
Mk3 2004 1.8 110le
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4862 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 20:21:23 »
Idézetet írta: Lala81 - 2013.06.03 hétfő, 20:18:29
De akkor minek a veszteség mérés?
Nem az mutatja?
Jól csinálták a veszteség mérést?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lala81
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 57
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4863 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 20:23:53 »
Idézetet írta: GSR - 2013.06.03 hétfő, 20:21:23
Jól csinálták a veszteség mérést?
Gondolom, egy nagyobb műhely Szegeden.
Naplózva
Mk3 2004 1.8 110le
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4864 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 20:26:39 »
Idézetet írta: Lala81 - 2013.06.03 hétfő, 20:23:53
Gondolom, egy nagyobb műhely Szegeden.
Érdekes...... cseréltess szelepszár szimmeringet, aztán kiderül.
Ha jól mérték a veszteséget, akkor ott nem lehet hordós a henger.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lala81
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 57
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4865 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 20:28:28 »
Idézetet írta: GSR - 2013.06.03 hétfő, 20:26:39
Érdekes...... cseréltess szelepszár szimmeringet, aztán kiderül.
Ha jól mérték a veszteséget, akkor ott nem lehet hordós a henger.
Elég csak a tetejét bontani?
Naplózva
Mk3 2004 1.8 110le
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4866 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 20:41:25 »
Idézetet írta: Lala81 - 2013.06.03 hétfő, 20:28:28
Elég csak a tetejét bontani?
A szelepszár szimmeringhez a vezérműtengelyeket is ki kell venni.
Ha már ott jár az ember, érdemes a szelephézagot is beállítani.... "kilapkázni"
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lala81
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 57
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4867 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 20:46:09 »
Idézetet írta: GSR - 2013.06.03 hétfő, 20:41:25
A szelepszár szimmeringhez a vezérműtengelyeket is ki kell venni.
Ha már ott jár az ember, érdemes a szelephézagot is beállítani.... "kilapkázni"
Oké, köszönöm.
Naplózva
Mk3 2004 1.8 110le
ASMODEUS
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4868 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 21:16:30 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.06.01 szombat, 23:45:24
Facelift előtti automata klímánál nem mindig világít az A/C gomb, ha megy a kompresszor. Az az alapbeállítás, hogy járatja, úgy lehet "eco" üzemmódot csinálni, hogy bekapcsolás után megnyomod az A/C gombot (világítani kezd), és utána megint megnyomod (elalszik). Ilyenkor ha ránézel a kompresszorra, akkor elvileg azt kell látnod, hogy az a rész, amin a szíj fut, az forog, de a "szíjtárcsa" belső része áll.
Köszönöm a válaszokat.
Mostanra úgy tűnik mégis inkább az volt a baj, hogy levegős volt a rendszer. Igaz menni kellett vele kb. 40 km-t, hogy légtelenítsen...
Jelenleg a ventillátor nem rakoncátlankodik úgy mint azelőtt, a megcsappant hűtőfolyadékot pótoltam, az azóta szinten van. Megcsináltam az említett klímatesztet is, ott nincs hiba.
Naplózva
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4869 Dátum:
2013.06.04 kedd, 09:46:39 »
Idézetet írta: hammer14 - 2013.06.03 hétfő, 20:09:21
... hála az égnek sikerült a mondeot megutálnom...
... pedig akartam vinni hozzád egy 2.0-t ...
Naplózva
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4870 Dátum:
2013.06.04 kedd, 09:48:07 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.06.03 hétfő, 14:03:24
Neked mi van a gépeddel?
Változatlan egyelőre, de még nem volt fizu
... izé, tudsz már olvasni? Rendesen?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4871 Dátum:
2013.06.04 kedd, 09:52:22 »
Idézetet írta: napu - 2013.06.04 kedd, 09:48:07
Változatlan egyelőre, de még nem volt fizu
... izé, tudsz már olvasni? Rendesen?
Tudok. Szerintem GSR az élő adatokra gondolt. Majd lefényképezem a monitort, bemásolom ide, aztán majd az okosok megmondják, mi a szitu.
Naplózva
Zombie
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4872 Dátum:
2013.06.04 kedd, 19:03:36 »
Sziasztok!
Megszivatott engem is az örvénylapát...3 már nem volt a helyén szétszereléskor.
A motor megevett 600 km-en 2 liter olajat....motorcsere lesz.
Naplózva
MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es.
(motorcsere)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4873 Dátum:
2013.06.04 kedd, 19:17:18 »
Idézetet írta: Zombie - 2013.06.04 kedd, 19:03:36
Sziasztok!
Megszivatott engem is az örvénylapát...3 már nem volt a helyén szétszereléskor.
A motor megevett 600 km-en 2 liter olajat....motorcsere lesz.
AZTAKÚVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4874 Dátum:
2013.06.04 kedd, 19:23:15 »
Idézetet írta: Zombie - 2013.06.04 kedd, 19:03:36
Sziasztok!
Megszivatott engem is az örvénylapát...3 már nem volt a helyén szétszereléskor.
A motor megevett 600 km-en 2 liter olajat....motorcsere lesz.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4875 Dátum:
2013.06.04 kedd, 19:46:31 »
Idézetet írta: Zombie - 2013.06.04 kedd, 19:03:36
Sziasztok!
Megszivatott engem is az örvénylapát...3 már nem volt a helyén szétszereléskor.
A motor megevett 600 km-en 2 liter olajat....motorcsere lesz.
Sajnálom.
Be volt akasztva a kis mozgató kar?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zombie
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4876 Dátum:
2013.06.04 kedd, 20:03:53 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2013.06.04 kedd, 19:46:31
Sajnálom.
Be volt akasztva a kis mozgató kar?
Óóó azt nem tudom.
Melózok és a szerelő hívott, hogy nincsenek örvénylapátok, meg úgy néz ki a belseje, mintha egy marék szöget beleöntöttek volna.
Szelepszárszimeringre tippeltünk, a szívosor herélése, meg az EGR dugózása csak extraként volt betervezve...
Naplózva
MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es.
(motorcsere)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4877 Dátum:
2013.06.04 kedd, 20:05:26 »
Idézetet írta: Zombie - 2013.06.04 kedd, 20:03:53
Óóó azt nem tudom.
Melózok és a szerelő hívott, hogy nincsenek örvénylapátok, meg úgy néz ki a belseje, mintha egy marék szöget beleöntöttek volna.
Szelepszárszimeringre tippeltünk, a szívosor herélése, meg az EGR dugózása csak extraként volt betervezve...
EGR-t minek dugózod le? Ez nem dízel....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zombie
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4878 Dátum:
2013.06.04 kedd, 20:07:51 »
Idézetet írta: GSR - 2013.06.04 kedd, 20:05:26
EGR-t minek dugózod le? Ez nem dízel....
Csak olvastam hogy nem árt
De akkor inkább hagyom.
Naplózva
MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es.
(motorcsere)
hammer14
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4879 Dátum:
2013.06.04 kedd, 20:55:03 »
SZiasztok
NA hála az égnek vissz ahozták mégis a mdoeót tulaj megjárta szegedet jó meg mdien szépenmegy csak hát bezörög neki a motor... Mit tudunk kezdeni vele? Kiszereltem az örvénylapátokat jó szét volt menve,most viszont magas alapjárattal indul ami 5 sec alatt szépen visszamegy,de szuszog folyamatosan, a dugattyúra ami megy műanyag mozgató kar azt benne Hagytam hagy mozgassa a semmit. Val színű ezt csesztem el a professzionális munka során? LEálításkor szusszan egyet a szívócsonknál valami elég halhatóan. Annyira mindenképp,hogy a normális működésre ráfogjuk..
HA valaki tud ebbe tanácsot adni mit hol dugozzak le az jó lenne. Tényéleg én türelmes vagyok meg mdien de már a következő javítási módszerem az hogy leönteni benzinnel hagy égjen. Bár ez sem szakszerű de megold mindent.
Én voltam a hülye mert a csávókának említettem hogyha a lapátot beszívja a járgány akkor fuccs a motorgyűrűzésnek.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4880 Dátum:
2013.06.04 kedd, 20:59:07 »
Idézetet írta: hammer14 - 2013.06.04 kedd, 20:55:03
SZiasztok
NA hála az égnek vissz ahozták mégis a mdoeót tulaj megjárta szegedet jó meg mdien szépenmegy csak hát bezörög neki a motor... Mit tudunk kezdeni vele? Kiszereltem az örvénylapátokat jó szét volt menve,most viszont magas alapjárattal indul ami 5 sec alatt szépen visszamegy,de szuszog folyamatosan, a dugattyúra ami megy műanyag mozgató kar azt benne Hagytam hagy mozgassa a semmit. Val színű ezt csesztem el a professzionális munka során? LEálításkor szusszan egyet a szívócsonknál valami elég halhatóan. Annyira mindenképp,hogy a normális működésre ráfogjuk..
HA valaki tud ebbe tanácsot adni mit hol dugozzak le az jó lenne. Tényéleg én türelmes vagyok meg mdien de már a következő javítási módszerem az hogy leönteni benzinnel hagy égjen. Bár ez sem szakszerű de megold mindent.
Én voltam a hülye mert a csávókának említettem hogyha a lapátot beszívja a járgány akkor fuccs a motorgyűrűzésnek.
Már múltkor is mondtam, hogy vedd ki a lapátokat és dugózd be az egy lyukat ahol a tengely ment be.
Elfelejtetted?
Amúgy egyszerű.....ott kell dugózni, ahol lyuk van. Ezt hiba volt úgy hagynod, mikor kivetted a lapátokat belőle...
Naplózva
Imádom a dízeleket!
imike83
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4881 Dátum:
2013.06.04 kedd, 21:08:47 »
Alapjárati motorom rosszalkodik! Mit csináljak?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4882 Dátum:
2013.06.04 kedd, 21:11:25 »
Idézetet írta: imike83 - 2013.06.04 kedd, 21:08:47
Alapjárati motorom rosszalkodik! Mit csináljak?
Szólj rá, hogy kap egy nyakast, ha nem viselkedik
Honnan tudod, hogy az a hibás?
Naplózva
hammer14
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4883 Dátum:
2013.06.04 kedd, 21:28:59 »
Idézetet írta: GSR - 2013.06.04 kedd, 20:59:07
Már múltkor is mondtam, hogy vedd ki a lapátokat és dugózd be az egy lyukat ahol a tengely ment be.
Elfelejtetted?
Amúgy egyszerű.....ott kell dugózni, ahol lyuk van. Ezt hiba volt úgy hagynod, mikor kivetted a lapátokat belőle...
IGEn csak atengelyen volt valami szimering féleség és én úgy gondoltam na az ott fasza mert gyárilag is szigetel.. Na mind1 elkúrtam holnap reggel ezzel kezdem.
A dugattyút az akkor hagyjam úgy hagy mozogjon a semmibe? VAgy iktasam ki azt is és dugózzam le?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4884 Dátum:
2013.06.04 kedd, 21:39:50 »
Idézetet írta: hammer14 - 2013.06.04 kedd, 21:28:59
Gondolom a membránra gondolsz, mint dugattyú.
Mindegy mit csinálsz vele, de ha nem kell minek mozogjon....tehát érdemes ledugózni a vákuum csövet.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4885 Dátum:
2013.06.04 kedd, 21:41:52 »
Idézetet írta: hammer14 - 2013.06.04 kedd, 21:28:59
A szívósorból mindent ki kell venni. Mindent. Aztán kell tömíteni azt a lukat, ahol a tengely ment be. A szívócsövek közötti lukakat felesleges tömíteni.
Naplózva
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4886 Dátum:
2013.06.05 szerda, 09:53:30 »
Idézetet írta: joxer - 2013.06.04 kedd, 21:41:52
A szívósorból mindent ki kell venni. Mindent. Aztán kell tömíteni azt a lukat, ahol a tengely ment be. A szívócsövek közötti lukakat felesleges tömíteni.
Ez valami preventív eljárás? MINDENT? Minden benyásnál? ... a tb fizeti?
Naplózva
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4887 Dátum:
2013.06.05 szerda, 10:02:43 »
Sok itt az alapjárati probléma, persze sok oka lehet -> típushibának minősítem
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4888 Dátum:
2013.06.05 szerda, 10:44:42 »
Idézetet írta: napu - 2013.06.05 szerda, 09:53:30
Ez valami preventív eljárás? MINDENT? Minden benyásnál? ... a tb fizeti?
Nekem az volt. Nem volt még vészes, de megcsinálta kedves fórumos, így nem kell aggódnom.
Viszont ezzel kapcsolatban merült fel bennem hogy kb. 1500-as fordulatnál magasabb fokozatban kicsit rángat a motor. Nem mindig, inkább kevesebbszer, mint többször, de a jelenség létezik.
Tudom, hogy gyertya-trafó-kábelek háromság a fő gond, pár éve cseréltem mindet, de ettől még okozhatják, mert utángyártott cuccok voltak.
Na de a szívósor kipucolása okozhat ilyet? Akinek szintén nincsenek lapátok, van rángatás?
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4889 Dátum:
2013.06.05 szerda, 10:56:43 »
Idézetet írta: ultio - 2013.06.05 szerda, 10:44:42
Nekem az volt. Nem volt még vészes, de megcsinálta kedves fórumos, így nem kell aggódnom.
Viszont ezzel kapcsolatban merült fel bennem hogy kb. 1500-as fordulatnál magasabb fokozatban kicsit rángat a motor. Nem mindig, inkább kevesebbszer, mint többször, de a jelenség létezik.
Tudom, hogy gyertya-trafó-kábelek háromság a fő gond, pár éve cseréltem mindet, de ettől még okozhatják, mert utángyártott cuccok voltak.
Na de a szívósor kipucolása okozhat ilyet? Akinek szintén nincsenek lapátok, van rángatás?
Nekem nincsenek lapátok és rángatás sincs. Ja az enyém dízel. Ott gyárilag nincs lapát.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4890 Dátum:
2013.06.05 szerda, 11:23:09 »
Idézetet írta: ultio - 2013.06.05 szerda, 10:44:42
Nekem az volt. Nem volt még vészes, de megcsinálta kedves fórumos, így nem kell aggódnom.
Viszont ezzel kapcsolatban merült fel bennem hogy kb. 1500-as fordulatnál magasabb fokozatban kicsit rángat a motor. Nem mindig, inkább kevesebbszer, mint többször, de a jelenség létezik.
Tudom, hogy gyertya-trafó-kábelek háromság a fő gond, pár éve cseréltem mindet, de ettől még okozhatják, mert utángyártott cuccok voltak.
Na de a szívósor kipucolása okozhat ilyet? Akinek szintén nincsenek lapátok, van rángatás?
Én még nem szedtem ki (rugdosom is magam néha miatta), csak le van kötve a kar, és nincs rángatás, barátom kétliteresében ki van minden szedve, és nincs rángatás.
Naplózva
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4891 Dátum:
2013.06.05 szerda, 12:26:58 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.06.05 szerda, 10:56:43
Nekem nincsenek lapátok és rángatás sincs. Ja az enyém dízel. Ott gyárilag nincs lapát.
... akkor olvasás közben lapátolunk?
... most a gátakon úgyis aktuális
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4892 Dátum:
2013.06.05 szerda, 12:31:51 »
Idézetet írta: ultio - 2013.06.05 szerda, 10:44:42
Nekem az volt. Nem volt még vészes, de megcsinálta kedves fórumos, így nem kell aggódnom.
Viszont ezzel kapcsolatban merült fel bennem hogy kb. 1500-as fordulatnál magasabb fokozatban kicsit rángat a motor. Nem mindig, inkább kevesebbszer, mint többször, de a jelenség létezik.
Tudom, hogy gyertya-trafó-kábelek háromság a fő gond, pár éve cseréltem mindet, de ettől még okozhatják, mert utángyártott cuccok voltak.
Na de a szívósor kipucolása okozhat ilyet? Akinek szintén nincsenek lapátok, van rángatás?
1500-on nem legyél magas fokozatba, hacsak vízszintes úton nem haladsz.
Magas fokozatban a kis fordulattal nagy terhelés adsz a hajtásláncnak, amit megpróbálhat a motorvezérlő feldolgozni és beavatkozni.
Főleg ha kis emelkedő, szembe szél (ez ugye mindig van)..... 50-el 4. ben haladj.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4893 Dátum:
2013.06.05 szerda, 13:08:15 »
Idézetet írta: ultio - 2013.06.05 szerda, 10:44:42
Nekem az volt. Nem volt még vészes, de megcsinálta kedves fórumos, így nem kell aggódnom.
Viszont ezzel kapcsolatban merült fel bennem hogy kb. 1500-as fordulatnál magasabb fokozatban kicsit rángat a motor. Nem mindig, inkább kevesebbszer, mint többször, de a jelenség létezik.
Tudom, hogy gyertya-trafó-kábelek háromság a fő gond, pár éve cseréltem mindet, de ettől még okozhatják, mert utángyártott cuccok voltak.
Na de a szívósor kipucolása okozhat ilyet? Akinek szintén nincsenek lapátok, van rángatás?
Gyorsulj fel annyira hogy be tudd tenni 4-esbe, majd nyomj padlógázt. Ha rángat,durrog, vagy egyenetlen, akkor tényleg a gyertya-trafó-kábel bermuda háromszügben maradj,,,ha morgó hangon de egyenletesen gyorsul, akkor nincs baj a gyújtás renccereddel.
Naplózva
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4894 Dátum:
2013.06.05 szerda, 13:27:02 »
Idézetet írta: ultio - 2013.06.05 szerda, 10:44:42
Nekem az volt. Nem volt még vészes, de megcsinálta kedves fórumos, így nem kell aggódnom.
...
Egy ilyen műtét mennyi idő? Spéci szerszám kellhet hozzá? ... már, ha apásszülés volt
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4895 Dátum:
2013.06.05 szerda, 14:20:33 »
Idézetet írta: GSR - 2013.06.05 szerda, 12:31:51
1500-on nem legyél magas fokozatba, hacsak vízszintes úton nem haladsz.
Magas fokozatban a kis fordulattal nagy terhelés adsz a hajtásláncnak, amit megpróbálhat a motorvezérlő feldolgozni és beavatkozni.
Főleg ha kis emelkedő, szembe szél (ez ugye mindig van)..... 50-el 4. ben haladj.
Ez leginkább kanyarodáskor fordul elő, ahol ha 2-be húzom már nagyon pörögne a motor, 3. éppen jó lenne/lehetne, ha nem rángatna be.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4896 Dátum:
2013.06.05 szerda, 14:23:51 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2013.06.05 szerda, 13:08:15
Gyorsulj fel annyira hogy be tudd tenni 4-esbe, majd nyomj padlógázt. Ha rángat,durrog, vagy egyenetlen, akkor tényleg a gyertya-trafó-kábel bermuda háromszügben maradj,,,ha morgó hangon de egyenletesen gyorsul, akkor nincs baj a gyújtás renccereddel.
Ezt kifogom próbálni, de kérdés, mennyi az annyi, ahol 4-be tehetem, mert emlékeim szerint régen 5-ben 50-nél is rángatás nélkül gyorsult. Most be-be rángat. Ahogy írtam nem mindig. Meg az időjárás is befolyásolja, ezért én a kábelekre tippelek. Tavaly kicseréltem a trafót, de nem szűnt meg teljesen a rángatás, csak mérséklődött.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4897 Dátum:
2013.06.05 szerda, 14:25:34 »
Idézetet írta: napu - 2013.06.05 szerda, 13:27:02
Egy ilyen műtét mennyi idő? Spéci szerszám kellhet hozzá? ... már, ha apásszülés volt
Szűk 2 óra volt emlékeim szerint. Spéci szerszám nem kell hozzá, csak egy jobb készlet és fogó, meg ragasztó. Viszont az én véleményem az, hogy tapasztalat nem árt hozzá, nekem legalábbis annyira nem tűnt egyszerű mutatványnak.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4898 Dátum:
2013.06.05 szerda, 15:10:30 »
Idézetet írta: ultio - 2013.06.05 szerda, 14:25:34
Szűk 2 óra volt emlékeim szerint. Spéci szerszám nem kell hozzá, csak egy jobb készlet és fogó, meg ragasztó. Viszont az én véleményem az, hogy tapasztalat nem árt hozzá, nekem legalábbis annyira nem tűnt egyszerű mutatványnak.
és ki követte el, ha nem titok? Esetleg beajánlanál?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4899 Dátum:
2013.06.05 szerda, 15:53:04 »
Idézetet írta: napu - 2013.06.05 szerda, 12:26:58
... akkor olvasás közben lapátolunk?
... most a gátakon úgyis aktuális
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.05 szerda, 15:55:20 írta Lacika71
»
Naplózva
Oldalak:
1
...
91
92
93
94
95
96
97
[
98
]
99
100
101
102
103
104
105
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ