Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:26:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 91 92 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102 103 104 105 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4652726 alkalommal)
0 Felhasználó és 100 vendég van a témában
napu
Vendég
« Új hozzászólás #4850 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 11:56:34 »

Biztos figyelmetlenül olvastam,hát igen a veszteségmérés tényleg pontosabb lenne, Csak hát nincs bent műhelybe. Amúgy igen ez is ilyen roncsolásos megbontásra hasonlít,nem azt mondtam én sem hogy nem leeht össze rakni össze lehet. Csak idő és türelem kérdése. Na meg jó szerszám.  Ez is össze lett rakva kisakkoztam,de a precíz munkához ovalitás mérő óra stb mondjuk a henger méréséhez nem ártott volna. Hengerfejet úgy tekintem,hogy jó mivel azt elvileg hengerfejes illető csinálta. Meg a szelepeknek nincs is hangja.

AZt már hozzá sem írtam a történethez,hogy a vezértengely fogaskerekét is eltörték,mert nem magán a tengelyen a kulcsnyílásnál fogták meg hanem a fogaskerék furataiba tettek csavart és el is repedt elég frankón. Azt hozattam hozzá bontóból. Szóval na én enem tartom magam tényleg zseninek,(ha az lennék ne itt kérnék segítséget:) ) elég lassan is dolgozok,és tudásomban is vannak hiányosságok,ép ezért nem is értem az ilyen embereket,hogy mernek neki állni,mindenféle gyakorlat és ismeret nélkül. Azért ez már nem a simson babetta kategória amit össze lehet dobni a fészerbe ebéd előtt.

És mi a sztori vége?
 email
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4851 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 14:03:24 »

És mi a sztori vége?
 email

Neked mi van a gépeddel?
Naplózva
Lala81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


E-mail
« Új hozzászólás #4852 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 19:52:31 »

Sziasztok!

És ehhez mit szóltok?
Veszteség mérés: 4-5%
Kompresszió: 16 bar
Olajfogyasztás: 1000-1500 km/ 1 liter
Naplózva

Mk3 2004 1.8 110le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4853 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 19:57:42 »

Sziasztok!

És ehhez mit szóltok?
Veszteség mérés: 4-5%
Kompresszió: 16 bar
Olajfogyasztás: 1000-1500 km/ 1 liter

Szelepszár szimmering volt már cserélve?
Km?

10.8 a gyári kompresszió viszony
Ez jó olajosan nőhet....

Tuti megeszi és nem folyik el?
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.23 kedd, 19:42:05 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
hammer14
Vendég
« Új hozzászólás #4854 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 20:09:21 »

Végül jó lett a paripa,már csak a szívótorok zörög. Arra van kitalálva valami tuti javítási módszer? Új az 100 környékén lenne.


A hiba végül főtengely csapágy volt,köszönöm a segítő hozzászólásokat, hála az égnek sikerült a mondeot megutálnom...
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4855 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 20:11:16 »

Végül jó lett a paripa,már csak a szívótorok zörög. Arra van kitalálva valami tuti javítási módszer? Új az 100 környékén lenne.


A hiba végül főtengely csapágy volt,köszönöm a segítő hozzászólásokat, hála az égnek sikerült a mondeot megutálnom...

Például:

http://mondeo.hu/index.php?topic=9831.0
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4856 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 20:11:45 »

Végül jó lett a paripa,már csak a szívótorok zörög. Arra van kitalálva valami tuti javítási módszer? Új az 100 környékén lenne.


A hiba végül főtengely csapágy volt,köszönöm a segítő hozzászólásokat, hála az égnek sikerült a mondeot megutálnom...

Belezd ki ....tömítsd le a tengely bemeneti lyukat és kész is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
hammer14
Vendég
« Új hozzászólás #4857 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 20:12:13 »

Sziasztok!

És ehhez mit szóltok?
Veszteség mérés: 4-5%
Kompresszió: 16 bar
Olajfogyasztás: 1000-1500 km/ 1 liter

Én most lettem kész egy hasonlóan durva olajfogyasztású mondeóval. Annak hengerfej gondja volt. Persze azért nézd át a csöveket nehogy megszívasson.
Naplózva
hammer14
Vendég
« Új hozzászólás #4858 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 20:13:29 »

Belezd ki ....tömítsd le a tengely bemeneti lyukat és kész is.

Akkor minek vannak benne a lapátok egyáltalán? HA tuti jó rajtam nem múlik Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4859 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 20:14:31 »

Sziasztok!

És ehhez mit szóltok?
Veszteség mérés: 4-5%
Kompresszió: 16 bar
Olajfogyasztás: 1000-1500 km/ 1 liter
oválra kopott hengerek....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lala81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


E-mail
« Új hozzászólás #4860 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 20:17:35 »

Szelepszár szimmering volt már cserélve?
Km?

10.8 a nyári kompresszió viszony
Ez jó olajosan nőhet....

Tuti megeszi és nem folyik el?
Nem volt még cserélve.
150 e van benne.
Gondolod megérné kicserélni?
Mennyire kellene bontani?
Naplózva

Mk3 2004 1.8 110le
Lala81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


E-mail
« Új hozzászólás #4861 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 20:18:29 »

oválra kopott hengerek....
De akkor minek a veszteség mérés?
Nem az mutatja?
Naplózva

Mk3 2004 1.8 110le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4862 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 20:21:23 »

De akkor minek a veszteség mérés?
Nem az mutatja?

Jól csinálták a veszteség mérést?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lala81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


E-mail
« Új hozzászólás #4863 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 20:23:53 »

Jól csinálták a veszteség mérést?

Gondolom, egy nagyobb műhely Szegeden.
Naplózva

Mk3 2004 1.8 110le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4864 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 20:26:39 »

Gondolom, egy nagyobb műhely Szegeden.

Érdekes...... cseréltess szelepszár szimmeringet, aztán kiderül.
Ha jól mérték a veszteséget, akkor ott nem lehet hordós a henger.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lala81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


E-mail
« Új hozzászólás #4865 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 20:28:28 »

Érdekes...... cseréltess szelepszár szimmeringet, aztán kiderül.
Ha jól mérték a veszteséget, akkor ott nem lehet hordós a henger.
Elég csak a tetejét bontani?
Naplózva

Mk3 2004 1.8 110le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4866 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 20:41:25 »

Elég csak a tetejét bontani?

A szelepszár szimmeringhez a vezérműtengelyeket is ki kell venni.
Ha már ott jár az ember, érdemes a szelephézagot is beállítani.... "kilapkázni"
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lala81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


E-mail
« Új hozzászólás #4867 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 20:46:09 »

A szelepszár szimmeringhez a vezérműtengelyeket is ki kell venni.
Ha már ott jár az ember, érdemes a szelephézagot is beállítani.... "kilapkázni"
Oké, köszönöm.
Naplózva

Mk3 2004 1.8 110le
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #4868 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 21:16:30 »

Facelift előtti automata klímánál nem mindig világít az A/C gomb, ha megy a kompresszor. Az az alapbeállítás, hogy járatja, úgy lehet "eco" üzemmódot csinálni, hogy bekapcsolás után megnyomod az A/C gombot (világítani kezd), és utána megint megnyomod (elalszik). Ilyenkor ha ránézel a kompresszorra, akkor elvileg azt kell látnod, hogy az a rész, amin a szíj fut, az forog, de a "szíjtárcsa" belső része áll.

Köszönöm a válaszokat.
Mostanra úgy tűnik mégis inkább az volt a baj, hogy levegős volt a rendszer. Igaz menni kellett vele kb. 40 km-t, hogy légtelenítsen...
Jelenleg a ventillátor nem rakoncátlankodik úgy mint azelőtt, a megcsappant hűtőfolyadékot pótoltam, az azóta szinten van. Megcsináltam az említett klímatesztet is, ott nincs hiba.
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #4869 Dátum: 2013.06.04 kedd, 09:46:39 »

... hála az égnek sikerült a mondeot megutálnom...

 falbav ... pedig akartam vinni hozzád egy 2.0-t ...  eplus2 taps hehe
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #4870 Dátum: 2013.06.04 kedd, 09:48:07 »

Neked mi van a gépeddel?

Változatlan egyelőre, de még nem volt fizu  Wink ... izé, tudsz már olvasni? Rendesen?  eplus2 worship
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4871 Dátum: 2013.06.04 kedd, 09:52:22 »

Változatlan egyelőre, de még nem volt fizu  Wink ... izé, tudsz már olvasni? Rendesen?  eplus2 worship

Tudok. Szerintem GSR az élő adatokra gondolt. Majd lefényképezem a monitort, bemásolom ide, aztán majd az okosok megmondják, mi a szitu.
Naplózva
Zombie
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



WWW
« Új hozzászólás #4872 Dátum: 2013.06.04 kedd, 19:03:36 »

Sziasztok!

Megszivatott engem is az örvénylapát...3 már nem volt a helyén szétszereléskor.
A motor megevett 600 km-en 2 liter olajat....motorcsere lesz. Sad  falbav
Naplózva

MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es. Smiley (motorcsere)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4873 Dátum: 2013.06.04 kedd, 19:17:18 »

Sziasztok!

Megszivatott engem is az örvénylapát...3 már nem volt a helyén szétszereléskor.
A motor megevett 600 km-en 2 liter olajat....motorcsere lesz. Sad  falbav

AZTAKÚVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4874 Dátum: 2013.06.04 kedd, 19:23:15 »

Sziasztok!

Megszivatott engem is az örvénylapát...3 már nem volt a helyén szétszereléskor.
A motor megevett 600 km-en 2 liter olajat....motorcsere lesz. Sad  falbav

falbav falbav falbav
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4875 Dátum: 2013.06.04 kedd, 19:46:31 »

Sziasztok!

Megszivatott engem is az örvénylapát...3 már nem volt a helyén szétszereléskor.
A motor megevett 600 km-en 2 liter olajat....motorcsere lesz. Sad  falbav


Sajnálom. szomoru1

Be volt akasztva a kis mozgató kar?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zombie
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



WWW
« Új hozzászólás #4876 Dátum: 2013.06.04 kedd, 20:03:53 »

Sajnálom. szomoru1

Be volt akasztva a kis mozgató kar?
Óóó azt nem tudom.
Melózok és a szerelő hívott, hogy nincsenek örvénylapátok, meg úgy néz ki a belseje, mintha egy marék szöget beleöntöttek volna.
Szelepszárszimeringre tippeltünk, a szívosor herélése, meg az EGR dugózása csak extraként volt betervezve...
Naplózva

MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es. Smiley (motorcsere)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4877 Dátum: 2013.06.04 kedd, 20:05:26 »

Óóó azt nem tudom.
Melózok és a szerelő hívott, hogy nincsenek örvénylapátok, meg úgy néz ki a belseje, mintha egy marék szöget beleöntöttek volna.
Szelepszárszimeringre tippeltünk, a szívosor herélése, meg az EGR dugózása csak extraként volt betervezve...

EGR-t minek dugózod le?  Ez nem dízel....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zombie
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



WWW
« Új hozzászólás #4878 Dátum: 2013.06.04 kedd, 20:07:51 »

EGR-t minek dugózod le?  Ez nem dízel....
Csak olvastam hogy nem árt  zavart2
De akkor inkább hagyom.
Naplózva

MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es. Smiley (motorcsere)
hammer14
Vendég
« Új hozzászólás #4879 Dátum: 2013.06.04 kedd, 20:55:03 »

SZiasztok

NA hála az égnek vissz ahozták mégis a mdoeót tulaj megjárta szegedet jó meg mdien szépenmegy csak hát bezörög neki a motor... Mit tudunk kezdeni vele? Kiszereltem az örvénylapátokat jó szét volt menve,most viszont magas alapjárattal indul ami 5 sec  alatt szépen visszamegy,de szuszog folyamatosan, a dugattyúra ami megy műanyag mozgató kar azt benne Hagytam hagy mozgassa a semmit. Val színű ezt csesztem el a professzionális munka során? LEálításkor szusszan egyet a szívócsonknál valami elég halhatóan. Annyira mindenképp,hogy a normális működésre ráfogjuk..

HA valaki tud ebbe tanácsot adni mit hol dugozzak le az jó lenne. Tényéleg én türelmes vagyok meg mdien de már a következő javítási módszerem az hogy leönteni benzinnel hagy égjen. Bár ez sem szakszerű de megold mindent.

Én voltam a hülye mert a csávókának említettem hogyha a lapátot beszívja a járgány akkor fuccs a motorgyűrűzésnek.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4880 Dátum: 2013.06.04 kedd, 20:59:07 »

SZiasztok

NA hála az égnek vissz ahozták mégis a mdoeót tulaj megjárta szegedet jó meg mdien szépenmegy csak hát bezörög neki a motor... Mit tudunk kezdeni vele? Kiszereltem az örvénylapátokat jó szét volt menve,most viszont magas alapjárattal indul ami 5 sec  alatt szépen visszamegy,de szuszog folyamatosan, a dugattyúra ami megy műanyag mozgató kar azt benne Hagytam hagy mozgassa a semmit. Val színű ezt csesztem el a professzionális munka során? LEálításkor szusszan egyet a szívócsonknál valami elég halhatóan. Annyira mindenképp,hogy a normális működésre ráfogjuk..

HA valaki tud ebbe tanácsot adni mit hol dugozzak le az jó lenne. Tényéleg én türelmes vagyok meg mdien de már a következő javítási módszerem az hogy leönteni benzinnel hagy égjen. Bár ez sem szakszerű de megold mindent.

Én voltam a hülye mert a csávókának említettem hogyha a lapátot beszívja a járgány akkor fuccs a motorgyűrűzésnek.

Már múltkor is mondtam, hogy vedd ki a lapátokat és dugózd be az egy lyukat ahol a tengely ment be.
Elfelejtetted?
Amúgy egyszerű.....ott kell dugózni, ahol lyuk van. Ezt hiba volt úgy hagynod, mikor kivetted a lapátokat belőle...
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
imike83
Vendég
« Új hozzászólás #4881 Dátum: 2013.06.04 kedd, 21:08:47 »

Alapjárati motorom rosszalkodik! Mit csináljak?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4882 Dátum: 2013.06.04 kedd, 21:11:25 »

Alapjárati motorom rosszalkodik! Mit csináljak?

Szólj rá, hogy kap egy nyakast, ha nem viselkedik  eplus2

Honnan tudod, hogy az a hibás?
Naplózva
hammer14
Vendég
« Új hozzászólás #4883 Dátum: 2013.06.04 kedd, 21:28:59 »

Már múltkor is mondtam, hogy vedd ki a lapátokat és dugózd be az egy lyukat ahol a tengely ment be.
Elfelejtetted?
Amúgy egyszerű.....ott kell dugózni, ahol lyuk van. Ezt hiba volt úgy hagynod, mikor kivetted a lapátokat belőle...
 IGEn csak atengelyen volt valami szimering féleség és én úgy gondoltam na az ott fasza mert gyárilag is szigetel.. Na mind1 elkúrtam holnap reggel ezzel kezdem.

A dugattyút az akkor hagyjam úgy hagy mozogjon a semmibe? VAgy iktasam ki azt is és dugózzam le?

Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4884 Dátum: 2013.06.04 kedd, 21:39:50 »



Gondolom a membránra gondolsz, mint dugattyú.
Mindegy mit csinálsz vele, de ha nem kell minek mozogjon....tehát érdemes ledugózni a vákuum csövet.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4885 Dátum: 2013.06.04 kedd, 21:41:52 »


A szívósorból mindent ki kell venni. Mindent. Aztán kell tömíteni azt a lukat, ahol a tengely ment be. A szívócsövek közötti lukakat felesleges tömíteni.
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #4886 Dátum: 2013.06.05 szerda, 09:53:30 »

A szívósorból mindent ki kell venni. Mindent. Aztán kell tömíteni azt a lukat, ahol a tengely ment be. A szívócsövek közötti lukakat felesleges tömíteni.

Ez valami preventív eljárás? MINDENT? Minden benyásnál? ... a tb fizeti?  angel
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #4887 Dátum: 2013.06.05 szerda, 10:02:43 »

Sok itt az alapjárati probléma, persze sok oka lehet -> típushibának minősítem  police
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4888 Dátum: 2013.06.05 szerda, 10:44:42 »

Ez valami preventív eljárás? MINDENT? Minden benyásnál? ... a tb fizeti?  angel

Nekem az volt. Nem volt még vészes, de megcsinálta kedves fórumos, így nem kell aggódnom.

Viszont ezzel kapcsolatban merült fel bennem hogy kb. 1500-as fordulatnál magasabb fokozatban kicsit rángat a motor. Nem mindig, inkább kevesebbszer, mint többször, de a jelenség létezik.
Tudom, hogy gyertya-trafó-kábelek háromság a fő gond, pár éve cseréltem mindet, de ettől még okozhatják, mert utángyártott cuccok voltak.

Na de a szívósor kipucolása okozhat ilyet? Akinek szintén nincsenek lapátok, van rángatás?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4889 Dátum: 2013.06.05 szerda, 10:56:43 »

Nekem az volt. Nem volt még vészes, de megcsinálta kedves fórumos, így nem kell aggódnom.

Viszont ezzel kapcsolatban merült fel bennem hogy kb. 1500-as fordulatnál magasabb fokozatban kicsit rángat a motor. Nem mindig, inkább kevesebbszer, mint többször, de a jelenség létezik.
Tudom, hogy gyertya-trafó-kábelek háromság a fő gond, pár éve cseréltem mindet, de ettől még okozhatják, mert utángyártott cuccok voltak.

Na de a szívósor kipucolása okozhat ilyet? Akinek szintén nincsenek lapátok, van rángatás?

Nekem nincsenek lapátok és rángatás sincs. Ja az enyém dízel. Ott gyárilag nincs lapát.  eplus2 eplus2
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4890 Dátum: 2013.06.05 szerda, 11:23:09 »

Nekem az volt. Nem volt még vészes, de megcsinálta kedves fórumos, így nem kell aggódnom.

Viszont ezzel kapcsolatban merült fel bennem hogy kb. 1500-as fordulatnál magasabb fokozatban kicsit rángat a motor. Nem mindig, inkább kevesebbszer, mint többször, de a jelenség létezik.
Tudom, hogy gyertya-trafó-kábelek háromság a fő gond, pár éve cseréltem mindet, de ettől még okozhatják, mert utángyártott cuccok voltak.

Na de a szívósor kipucolása okozhat ilyet? Akinek szintén nincsenek lapátok, van rángatás?

Én még nem szedtem ki (rugdosom is magam néha miatta), csak le van kötve a kar, és nincs rángatás, barátom kétliteresében ki van minden szedve, és nincs rángatás.
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #4891 Dátum: 2013.06.05 szerda, 12:26:58 »

Nekem nincsenek lapátok és rángatás sincs. Ja az enyém dízel. Ott gyárilag nincs lapát.  eplus2 eplus2

... akkor olvasás közben lapátolunk?  zavart1 wilting idiota ... most a gátakon úgyis aktuális  szomoru1
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4892 Dátum: 2013.06.05 szerda, 12:31:51 »

Nekem az volt. Nem volt még vészes, de megcsinálta kedves fórumos, így nem kell aggódnom.

Viszont ezzel kapcsolatban merült fel bennem hogy kb. 1500-as fordulatnál magasabb fokozatban kicsit rángat a motor. Nem mindig, inkább kevesebbszer, mint többször, de a jelenség létezik.
Tudom, hogy gyertya-trafó-kábelek háromság a fő gond, pár éve cseréltem mindet, de ettől még okozhatják, mert utángyártott cuccok voltak.

Na de a szívósor kipucolása okozhat ilyet? Akinek szintén nincsenek lapátok, van rángatás?

1500-on nem legyél magas fokozatba, hacsak vízszintes úton nem haladsz.  Cool
Magas fokozatban a kis fordulattal nagy terhelés adsz a hajtásláncnak, amit megpróbálhat a motorvezérlő feldolgozni és beavatkozni.
Főleg ha kis emelkedő, szembe szél (ez ugye mindig van).....  50-el 4. ben haladj.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #4893 Dátum: 2013.06.05 szerda, 13:08:15 »

Nekem az volt. Nem volt még vészes, de megcsinálta kedves fórumos, így nem kell aggódnom.

Viszont ezzel kapcsolatban merült fel bennem hogy kb. 1500-as fordulatnál magasabb fokozatban kicsit rángat a motor. Nem mindig, inkább kevesebbszer, mint többször, de a jelenség létezik.
Tudom, hogy gyertya-trafó-kábelek háromság a fő gond, pár éve cseréltem mindet, de ettől még okozhatják, mert utángyártott cuccok voltak.

Na de a szívósor kipucolása okozhat ilyet? Akinek szintén nincsenek lapátok, van rángatás?

Gyorsulj fel annyira hogy be tudd tenni 4-esbe, majd nyomj padlógázt. Ha rángat,durrog, vagy egyenetlen, akkor tényleg a gyertya-trafó-kábel bermuda háromszügben maradj,,,ha morgó hangon de egyenletesen gyorsul, akkor nincs baj a gyújtás renccereddel.
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #4894 Dátum: 2013.06.05 szerda, 13:27:02 »

Nekem az volt. Nem volt még vészes, de megcsinálta kedves fórumos, így nem kell aggódnom.
 ...

Egy ilyen műtét mennyi idő? Spéci szerszám kellhet hozzá? ... már, ha apásszülés volt  hehe
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4895 Dátum: 2013.06.05 szerda, 14:20:33 »

1500-on nem legyél magas fokozatba, hacsak vízszintes úton nem haladsz.  Cool
Magas fokozatban a kis fordulattal nagy terhelés adsz a hajtásláncnak, amit megpróbálhat a motorvezérlő feldolgozni és beavatkozni.
Főleg ha kis emelkedő, szembe szél (ez ugye mindig van).....  50-el 4. ben haladj.

Ez leginkább kanyarodáskor fordul elő, ahol ha 2-be húzom már nagyon pörögne a motor, 3. éppen jó lenne/lehetne, ha nem rángatna be.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4896 Dátum: 2013.06.05 szerda, 14:23:51 »

Gyorsulj fel annyira hogy be tudd tenni 4-esbe, majd nyomj padlógázt. Ha rángat,durrog, vagy egyenetlen, akkor tényleg a gyertya-trafó-kábel bermuda háromszügben maradj,,,ha morgó hangon de egyenletesen gyorsul, akkor nincs baj a gyújtás renccereddel.

Ezt kifogom próbálni, de kérdés, mennyi az annyi, ahol 4-be tehetem, mert emlékeim szerint régen 5-ben 50-nél is rángatás nélkül gyorsult. Most be-be rángat. Ahogy írtam nem mindig. Meg az időjárás is befolyásolja, ezért én a kábelekre tippelek. Tavaly kicseréltem a trafót, de nem szűnt meg teljesen a rángatás, csak mérséklődött.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4897 Dátum: 2013.06.05 szerda, 14:25:34 »

Egy ilyen műtét mennyi idő? Spéci szerszám kellhet hozzá? ... már, ha apásszülés volt  hehe

Szűk 2 óra volt emlékeim szerint. Spéci szerszám nem kell hozzá, csak egy jobb készlet és fogó, meg ragasztó. Viszont az én véleményem az, hogy tapasztalat nem árt hozzá, nekem legalábbis annyira nem tűnt egyszerű mutatványnak.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
napu
Vendég
« Új hozzászólás #4898 Dátum: 2013.06.05 szerda, 15:10:30 »

Szűk 2 óra volt emlékeim szerint. Spéci szerszám nem kell hozzá, csak egy jobb készlet és fogó, meg ragasztó. Viszont az én véleményem az, hogy tapasztalat nem árt hozzá, nekem legalábbis annyira nem tűnt egyszerű mutatványnak.


eljen és ki követte el, ha nem titok? Esetleg beajánlanál? Wink
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4899 Dátum: 2013.06.05 szerda, 15:53:04 »

... akkor olvasás közben lapátolunk?  zavart1 wilting idiota ... most a gátakon úgyis aktuális  szomoru1

 falbav falbav falbav falbav  taperouleaupatisserie idiot2 idiot2
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.05 szerda, 15:55:20 írta Lacika71 » Naplózva
Oldalak: 1 ... 91 92 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102 103 104 105 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.