Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:34:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104 105 106 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4657911 alkalommal)
0 Felhasználó és 244 vendég van a témában
napu
Vendég
« Új hozzászólás #4900 Dátum: 2013.06.05 szerda, 16:43:52 »

falbav falbav falbav falbav  taperouleaupatisserie idiot2 idiot2

Akkor most se olvasás, se örvény, se lapát?  exploserderage Örihari?  ticking
Naplózva
hammer14
Vendég
« Új hozzászólás #4901 Dátum: 2013.06.05 szerda, 18:29:20 »



eljen és ki követte el, ha nem titok? Esetleg beajánlanál? Wink

SZia

Én megoldom neked a cuccost ha kel, Mármint ha alapát kibuherálásra gondolsz. Friss az emlék tegnap végeztem ki én is. Olyan 2 óra hossza alatt megvagyok vele.Szombat vagy vasárnap eltudom neked vállalni. A legördöngősebb dolog egyébjént a csavarok honléte,mert mikor azthiszed mdient kitekertél már na akkor még van 3 amit tuti nem Smiley
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4902 Dátum: 2013.06.05 szerda, 18:45:21 »

Akkor most se olvasás, se örvény, se lapát?  exploserderage Örihari?  ticking

Nincs örihari.  vigyor3 Olvashatunk. Mikor jössz?
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.06 csütörtök, 09:39:30 írta Lacika71 » Naplózva
hammer14
Vendég
« Új hozzászólás #4903 Dátum: 2013.06.05 szerda, 19:56:09 »

A sziszegő hangot kipipáltam,nem csörög nem zörög  húz mint állat a gép,motortakarók fel na mondom megszabadulok ha ha tőle.. Aham alapjárat melegen hidegen tökéletes,viszont menet közben piros lámpánál pl megálsz benyomod féket benyomod kuplungot és leesik 3-400-at is. És ezt csak menet közben csinálja,nem kell hozzá kanyarodni úgyhogy nem a szervo terheli le.

Állítólag motorgenerál előtt nem csinált iylet. SZóval annyit biztosan állíthatok az autóról motogenerál előt "tökéletes" volt minden csak hát mégis szétszedték..

Kis infó hibakód nincs benne semmi az égvilágon. Bár nem agyári műszerrel nézték meg nekem ahogy mondtam hogy ids-el kéne,hanem valami szuperdrága 800ezer ft-os al.

Ötlek valakinek mit olvassak el témába?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4904 Dátum: 2013.06.05 szerda, 21:12:31 »

Ez leginkább kanyarodáskor fordul elő, ahol ha 2-be húzom már nagyon pörögne a motor, 3. éppen jó lenne/lehetne, ha nem rángatna be.

Mennyi az a nagyon?
Lassíts jobban le...ennyi. Kanyarodni 2-ben illik...ahhoz tartozik egy sebesség, fordulatszám és ez pont jó a kanyarodáshoz. (most derékszögű kanyarról beszélünk, nem nagy ívről)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4905 Dátum: 2013.06.05 szerda, 22:29:33 »

A sziszegő hangot kipipáltam,nem csörög nem zörög  húz mint állat a gép,motortakarók fel na mondom megszabadulok ha ha tőle.. Aham alapjárat melegen hidegen tökéletes,viszont menet közben piros lámpánál pl megálsz benyomod féket benyomod kuplungot és leesik 3-400-at is. És ezt csak menet közben csinálja,nem kell hozzá kanyarodni úgyhogy nem a szervo terheli le.

Állítólag motorgenerál előtt nem csinált iylet. SZóval annyit biztosan állíthatok az autóról motogenerál előt "tökéletes" volt minden csak hát mégis szétszedték..

Kis infó hibakód nincs benne semmi az égvilágon. Bár nem agyári műszerrel nézték meg nekem ahogy mondtam hogy ids-el kéne,hanem valami szuperdrága 800ezer ft-os al.

Ötlek valakinek mit olvassak el témába?

Lambda szonda csinált nekem ilyet régen, az MKII 1.8 benzinesem.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
napu
Vendég
« Új hozzászólás #4906 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 10:51:16 »

A sziszegő hangot kipipáltam,nem csörög nem zörög  húz mint állat a gép,motortakarók fel na mondom megszabadulok ha ha tőle.. Aham alapjárat melegen hidegen tökéletes,viszont menet közben piros lámpánál pl megálsz benyomod féket benyomod kuplungot és leesik 3-400-at is. És ezt csak menet közben csinálja,nem kell hozzá kanyarodni úgyhogy nem a szervo terheli le.

Állítólag motorgenerál előtt nem csinált iylet. SZóval annyit biztosan állíthatok az autóról motogenerál előt "tökéletes" volt minden csak hát mégis szétszedték..

Kis infó hibakód nincs benne semmi az égvilágon. Bár nem agyári műszerrel nézték meg nekem ahogy mondtam hogy ids-el kéne,hanem valami szuperdrága 800ezer ft-os al.

Ötlek valakinek mit olvassak el témába?

Szerintem ez teljesen normális, hiszen azt feltételezi az AGY, hogy folytatod az utat, ha pedig megállsz mégis (ami neki hirtelen), akkor nyilván visszaejt alapjáratra ... vagy nem erről van szó? Minden Mondeom ilyen volt  vigyor3

A műtétről pedig írok pü-t  wave
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4907 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 10:53:09 »

Mennyi az a nagyon?
Lassíts jobban le...ennyi. Kanyarodni 2-ben illik...ahhoz tartozik egy sebesség, fordulatszám és ez pont jó a kanyarodáshoz. (most derékszögű kanyarról beszélünk, nem nagy ívről)


Soha nem állítottam, hogy nem vezetéstechnikai hiba is az autóm rángatása  vigyor3.

De van egy jobb példám: körforgalomban ha nem kell megállni akkor azért elég lendületesen (a lendületest itt úgy kell érteni, hogy asszony mellettem, gyerek hátul, tehát olyan családi lendület ez inkább) lehet bemenni és kimenni pl. a 2. lehetőségnél. Mennyi lehet a sebesség? 30 km/h? 3-at simán elbírja az autóm, de ha kimenetnél gyorsítok, na akkor legtöbbször 1-2-őt ránt. Azért ilyen esetben nem érzem indokoltnak, hogy 2-be tegyem, majd 2 másodperc múlva 3-ba.

Mondom, lehet ezt nem így kell csinálni, de én szoktam így és ilyenkor rángat, míg régen nem rángatott.
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.06 csütörtök, 10:57:30 írta ultio » Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
napu
Vendég
« Új hozzászólás #4908 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 10:56:27 »

Soha nem állítottam, hogy nem vezetéstechnikai hiba is az autóm rángatása  vigyor3.

Akkor minek rángatod? Elég már taps
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4909 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 10:59:07 »

Akkor minek rángatod? Elég már taps

Mert régen nem rángatott. Meg lusta vagyok váltani és bírja is, de rángat.  nyes
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
napu
Vendég
« Új hozzászólás #4910 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 11:02:34 »

Mert régen nem rángatott. Meg lusta vagyok váltani és bírja is, de rángat.  nyes

Hosszú a lábad. Az oktató mondta mindig "kicsigáz-kicsigáz" ... ja, hogy mit csigázz ki? Találd ki  hehe
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #4911 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 15:12:11 »

Soha nem állítottam, hogy nem vezetéstechnikai hiba is az autóm rángatása  vigyor3.

De van egy jobb példám: körforgalomban ha nem kell megállni akkor azért elég lendületesen (a lendületest itt úgy kell érteni, hogy asszony mellettem, gyerek hátul, tehát olyan családi lendület ez inkább) lehet bemenni és kimenni pl. a 2. lehetőségnél. Mennyi lehet a sebesség? 30 km/h? 3-at simán elbírja az autóm, de ha kimenetnél gyorsítok, na akkor legtöbbször 1-2-őt ránt. Azért ilyen esetben nem érzem indokoltnak, hogy 2-be tegyem, majd 2 másodperc múlva 3-ba.

Mondom, lehet ezt nem így kell csinálni, de én szoktam így és ilyenkor rángat, míg régen nem rángatott.

Tipikus gyertya-kábel-trafó bermuda 3szög problémakör...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4912 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 15:18:06 »

Tipikus gyertya-kábel-trafó bermuda 3szög problémakör...

És az igaz, hogyha az egyik rossz, akkor tönkre teszi a többit is?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4913 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 15:19:15 »

Tipikus gyertya-kábel-trafó bermuda 3szög problémakör...
Én először kicseréltem a gyújtótrafót és elsőnek úgy tűnt, hogy megoldódott a problémám, aztán be kellett ismernem, hogy mégsem. Másodjára már nem xaroztam, cseréltem a kábeleket és a gyertyákat is. Na most tényleg nem rángat az autó.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4914 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 15:20:26 »

És az igaz, hogyha az egyik rossz, akkor tönkre teszi a többit is?
Azt mondják a nagyok, hogy ezt a három dolgot egyben kell cserélni, mert a gyengélkedő alkatrész kicsinálhatja a még jó alkatrészt is.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4915 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 15:22:14 »

Azt mondják a nagyok, hogy ezt a három dolgot egyben kell cserélni, mert a gyengélkedő alkatrész kicsinálhatja a még jó alkatrészt is.

Asszony Focusán ugyanez a jelenség van. Az 1-es kábelnél lehetett is látni, hogy a gyertya kerámia részén valami nem az igazi. Na akkor azt mondták elég a gyertyát cserélni (annak ideje is volt egyébként),namost kb 2 napig jó volt, aztán megint rángat. Bár nem annyira. Most ott tartok, hogy veszek 4 gyertyát, kábelszettet, meg trafót...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
napu
Vendég
« Új hozzászólás #4916 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 15:39:37 »

Én először kicseréltem a gyújtótrafót és elsőnek úgy tűnt, hogy megoldódott a problémám, aztán be kellett ismernem, hogy mégsem. Másodjára már nem xaroztam, cseréltem a kábeleket és a gyertyákat is. Na most tényleg nem rángat az autó.

Milyen kábelszettet vettél? Gyárit? Az horrorár  szomoru1
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4917 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 15:51:50 »

Milyen kábelszettet vettél? Gyárit? Az horrorár  szomoru1
Gyerta: gyári (NGK)
Kábelszett: Brecav
Gyújtótrafó: Valeo
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4918 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 16:09:19 »

Milyen kábelszettet vettél? Gyárit? Az horrorár  szomoru1

Ugyanez Focusnál. Csak azt nem értem pcsa kerül ennyibe agy drótban...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
napu
Vendég
« Új hozzászólás #4919 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 16:29:04 »

Gyerta: gyári (NGK)
Kábelszett: Brecav
Gyújtótrafó: Valeo

A trafót hanyagolom, kábelt Tesla-t vettem, mert az 8 mm vastag (a többi 7), gyertya gyári. Maglátjuk ...  eljen
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4920 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 16:59:48 »

A trafót hanyagolom, kábelt Tesla-t vettem, mert az 8 mm vastag (a többi 7), gyertya gyári. Maglátjuk ...  eljen

És mi van a hibakóddal?
Naplózva
hammer14
Vendég
« Új hozzászólás #4921 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 21:57:52 »

Szerintem ez teljesen normális, hiszen azt feltételezi az AGY, hogy folytatod az utat, ha pedig megállsz mégis (ami neki hirtelen), akkor nyilván visszaejt alapjáratra ... vagy nem erről van szó? Minden Mondeom ilyen volt  vigyor3

A műtétről pedig írok pü-t  wave

AZ a baj annyira leesik hogy vagy le is áll  vagy már jelzi  a töltés lámpát úgy leesik a fordulat szóval mondom ilyen 300 környékére. Benyomott kuplungnál kigyorsítás után,és tisztázódott a jelenség csak üzemeleg motornál. Vezérlés tökéletes alapjárati szelepet néztük másikkal,vákum csöveket le föl rakosgattam nem volt változás.Kitakarítottam szépen a pillangó szelepet is szívótoroknál, úgy hogy látszik szépen a fehér műanyag. Annyi változás lett vele,hogy már teljesen nem ál le. De 300-ra simán leesik a fordulat.

Már mondtam főnöknek hogy én leveszem róla a kezem vigye el valahová akik jobban értenek ennek a diagnosztizálására. Elvittük fordos emberékhez magáneberhez ment vele egy kört de amire tippet azt én már mindt átnéztem. VEzérlés már mérőórával is meg let nézve mert hogy biztos az..  Az illető egyébként nagyon korrekt és segítőkész volt csak ajánlani tudnám másoknak is kispesten dolgozik. Üzemanyag szelőzettő szelepet is leszedtük és úgy is leesik az alapjárat. CSak terhelés közben csinálja,ha beinditjuk simán akkor nem.

A kiszedett lapátok miatt nem kavarodhatott meg a lamda szonda?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4922 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 22:38:07 »

AZ a baj annyira leesik hogy vagy le is áll  vagy már jelzi  a töltés lámpát úgy leesik a fordulat szóval mondom ilyen 300 környékére. Benyomott kuplungnál kigyorsítás után,és tisztázódott a jelenség csak üzemeleg motornál. Vezérlés tökéletes alapjárati szelepet néztük másikkal,vákum csöveket le föl rakosgattam nem volt változás.Kitakarítottam szépen a pillangó szelepet is szívótoroknál, úgy hogy látszik szépen a fehér műanyag. Annyi változás lett vele,hogy már teljesen nem ál le. De 300-ra simán leesik a fordulat.

Már mondtam főnöknek hogy én leveszem róla a kezem vigye el valahová akik jobban értenek ennek a diagnosztizálására. Elvittük fordos emberékhez magáneberhez ment vele egy kört de amire tippet azt én már mindt átnéztem. VEzérlés már mérőórával is meg let nézve mert hogy biztos az..  Az illető egyébként nagyon korrekt és segítőkész volt csak ajánlani tudnám másoknak is kispesten dolgozik. Üzemanyag szelőzettő szelepet is leszedtük és úgy is leesik az alapjárat. CSak terhelés közben csinálja,ha beinditjuk simán akkor nem.

A kiszedett lapátok miatt nem kavarodhatott meg a lamda szonda?

Mi köze lenne a szondának a lapátokhoz?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4923 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 22:42:51 »

Mi köze lenne a szondának a lapátokhoz?
Szerintem ő arra gondol, hogy a kiszedett lapátok miatt esetleg más lehet a kipufogógáz összetétele, mint egyébként és emiatt a lambdaszonda által közölt adatok eredményezhetik az alapjárati problémát.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4924 Dátum: 2013.06.06 csütörtök, 23:00:41 »

AZ a baj annyira leesik hogy vagy le is áll  vagy már jelzi  a töltés lámpát úgy leesik a fordulat szóval mondom ilyen 300 környékére. Benyomott kuplungnál kigyorsítás után,és tisztázódott a jelenség csak üzemeleg motornál. Vezérlés tökéletes alapjárati szelepet néztük másikkal,vákum csöveket le föl rakosgattam nem volt változás.Kitakarítottam szépen a pillangó szelepet is szívótoroknál, úgy hogy látszik szépen a fehér műanyag. Annyi változás lett vele,hogy már teljesen nem ál le. De 300-ra simán leesik a fordulat.

Már mondtam főnöknek hogy én leveszem róla a kezem vigye el valahová akik jobban értenek ennek a diagnosztizálására. Elvittük fordos emberékhez magáneberhez ment vele egy kört de amire tippet azt én már mindt átnéztem. VEzérlés már mérőórával is meg let nézve mert hogy biztos az..  Az illető egyébként nagyon korrekt és segítőkész volt csak ajánlani tudnám másoknak is kispesten dolgozik. Üzemanyag szelőzettő szelepet is leszedtük és úgy is leesik az alapjárat. CSak terhelés közben csinálja,ha beinditjuk simán akkor nem.

A kiszedett lapátok miatt nem kavarodhatott meg a lamda szonda?

Lambda szondáról csatit lehúzva is ugyanúgy viselkedik? Kiszedtétek megnézni? (van mikor össze van kissé égve)
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
hammer14
Vendég
« Új hozzászólás #4925 Dátum: 2013.06.07 péntek, 07:06:50 »

Lambda szondáról csatit lehúzva is ugyanúgy viselkedik? Kiszedtétek megnézni? (van mikor össze van kissé égve)

MA ezt meg fogom nézni,köszönöm az ötletet, Logikus lenne a lamda szonda hiba is mivel pest szeged oda vissza 6l olajat fogyasztott el. AZ nem gyenge lerakódást idézhetett elő a kipufogónál.
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4926 Dátum: 2013.06.07 péntek, 10:22:03 »

Tipikus gyertya-kábel-trafó bermuda 3szög problémakör...

Trafót tavaly cseréltem, most majd cserélek kábelt, de persze ránézek a gyertyákra is.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4927 Dátum: 2013.06.07 péntek, 13:03:05 »

Szerintem ő arra gondol, hogy a kiszedett lapátok miatt esetleg más lehet a kipufogógáz összetétele, mint egyébként és emiatt a lambdaszonda által közölt adatok eredményezhetik az alapjárati problémát.

A lapátok ugye a szívócsonkban vannak, a motor "előtt". A kipufogó gáz pedig a kipufogó csonkban a motor "után"..... és ott van a szonda is.
A lambda szonda jele nem közvetlenül vezérli a motorvezérlőben a keverékképzést. Nem is lehetne olyan gyorsan állandóan változtatni, mint ahogy változik a lambda érték. Van egy integrátor, ami a szonda állandóan változó értékét a motorvezérlő számára "olvasható és értelmezhetővé" teszi.
Ez a rövid és hosszútávú lambda korrekció.
Ezeknek az értékét kell figyelni, hogy milyen irányban megy el. Tehát szegényedik vagy dúsul a keverék és emiatt hogyan kell a motorvezérlőnek beavatkoznia.....rövid és hosszútávon.
Emellett érdemes a map szenzor jelét is megnézni, hogy megfelelő-e.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
napu
Vendég
« Új hozzászólás #4928 Dátum: 2013.06.07 péntek, 19:33:03 »

És mi van a hibakóddal?

Van szomoru1 a jövő héten egyik este elugrom, ha lemegy az ár ...
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #4929 Dátum: 2013.06.07 péntek, 19:35:25 »

AZ a baj annyira leesik hogy vagy le is áll  vagy már jelzi  a töltés lámpát úgy leesik a fordulat szóval mondom ilyen 300 környékére. Benyomott kuplungnál kigyorsítás után,és tisztázódott a jelenség csak üzemeleg motornál. Vezérlés tökéletes alapjárati szelepet néztük másikkal,vákum csöveket le föl rakosgattam nem volt változás.Kitakarítottam szépen a pillangó szelepet is szívótoroknál, úgy hogy látszik szépen a fehér műanyag. Annyi változás lett vele,hogy már teljesen nem ál le. De 300-ra simán leesik a fordulat.

Már mondtam főnöknek hogy én leveszem róla a kezem vigye el valahová akik jobban értenek ennek a diagnosztizálására. Elvittük fordos emberékhez magáneberhez ment vele egy kört de amire tippet azt én már mindt átnéztem. VEzérlés már mérőórával is meg let nézve mert hogy biztos az..  Az illető egyébként nagyon korrekt és segítőkész volt csak ajánlani tudnám másoknak is kispesten dolgozik. Üzemanyag szelőzettő szelepet is leszedtük és úgy is leesik az alapjárat. CSak terhelés közben csinálja,ha beinditjuk simán akkor nem.

A kiszedett lapátok miatt nem kavarodhatott meg a lamda szonda?

Ja, ja, de akkor elírtad: "és leesik 3-400-at is."  buck  de így azért más ... erre passzolok!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4930 Dátum: 2013.06.07 péntek, 19:39:49 »

Van szomoru1 a jövő héten egyik este elugrom, ha lemegy az ár ...

Péntek kivételével (ballagás) jöhetsz.
Naplózva
hammer14
Vendég
« Új hozzászólás #4931 Dátum: 2013.06.07 péntek, 23:44:00 »

Ja, ja, de akkor elírtad: "és leesik 3-400-at is."  buck  de így azért más ... erre passzolok!

Hiába mondom vigyék okosabbhoz nem akarják.. persze hogy nem mert 90 ezres alaktrésznél keződik adolog,mivel a szakik szívósort akakrnak rajta cserélni!  Ja meg hát hogy csörög a motor kis frodulatról hirtelen nagy terhelés hatására.. Talán úl vezető új feszítő kellet volna új láncal,de ez hiba is kiázrva mert drága. Ennyi streszt nem ér meg inkább már otthagyom a helyet,mert az életem meg eszik ezzel a szarral holott simán ahsználható jól húz ha sajátom lenne sem csinálnék vele mit.


Hibá a mondom hogy mikor mráksezrívzbe iylennel találkoztunk rátettük gépet,datalogert be és kijelöltünk jó pár opciót aztán go ki útra vele..áh itt iylet nem lehet. A végszó az lesz elkérem apénzem és csinálgassák tanakodjanak a jó autón 100 évig.
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #4932 Dátum: 2013.06.08 szombat, 09:28:01 »

Sziasztok!!

Adott 2 mondeo,mindkettő 1.8 125 ló........  a probléma mindkettőnél,hogy gázadásnál 1700-2300 közötti fordulaton kb csörög az autó,aztán elhallgat. Lendkerékre gyanakodtunk,de az egyikben most nemrég volt csere,komplett kuplung csere...... tipp???
A lánc csöröghet??
Mi az a kopogásérzékelő és mi a szerepe?? Hol találom?? vigyor3

Jah,néha csinálja,néha nem....... Undecided
Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #4933 Dátum: 2013.06.08 szombat, 09:54:08 »

Sziasztok!!

Adott 2 mondeo,mindkettő 1.8 125 ló........  a probléma mindkettőnél,hogy gázadásnál 1700-2300 közötti fordulaton kb csörög az autó,aztán elhallgat. Lendkerékre gyanakodtunk,de az egyikben most nemrég volt csere,komplett kuplung csere...... tipp???
A lánc csöröghet??
Mi az a kopogásérzékelő és mi a szerepe?? Hol találom?? vigyor3

Jah,néha csinálja,néha nem....... Undecided
Kopogásérzékelő szenzor lehet. Elvileg a szívósor alatt van valamerre. Nekem is volt ilyesmi problémám (is...), alacsony fordulaton, terhelésen becsörgött/szörcsögött a motor (pl. emelkedőnek fel). A pontos szerepét valaki szaki majd leírja, én csak konyhanyelven tudom körülírni  hehe
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4934 Dátum: 2013.06.08 szombat, 09:54:50 »

Sziasztok!!

Adott 2 mondeo,mindkettő 1.8 125 ló........  a probléma mindkettőnél,hogy gázadásnál 1700-2300 közötti fordulaton kb csörög az autó,aztán elhallgat. Lendkerékre gyanakodtunk,de az egyikben most nemrég volt csere,komplett kuplung csere...... tipp???
A lánc csöröghet??
Mi az a kopogásérzékelő és mi a szerepe?? Hol találom?? vigyor3

Jah,néha csinálja,néha nem....... Undecided

Hát ez a csörgés....kinek mi az. Lehet kopogás....stb.
Hallani kell ezt és azt is megkeresni, hogy honnan jöhet.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #4935 Dátum: 2013.06.08 szombat, 09:58:51 »

Hát ez a csörgés....kinek mi az. Lehet kopogás....stb.
Hallani kell ezt és azt is megkeresni, hogy honnan jöhet.

Köszi Conor és GSR! Wink A szenzort lehet megkeresem.....jah,persze csak terheléskor csinálja. Alapból pörgetve szép hangja van az autónak.....páran megjegyezték már.....hogy nincs hangja... hehe

GSR! Mire tippelsz? mik lehetnek még???
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4936 Dátum: 2013.06.08 szombat, 10:00:01 »

Kopogásérzékelő szenzor lehet. Elvileg a szívósor alatt van valamerre. Nekem is volt ilyesmi problémám (is...), alacsony fordulaton, terhelésen becsörgött/szörcsögött a motor (pl. emelkedőnek fel). A pontos szerepét valaki szaki majd leírja, én csak konyhanyelven tudom körülírni  hehe

Benne a nevében a feladata. A motorvezérlő mindig eltolja az előgyújtást amennyire lehet....a túlzott előgyújtás kopogásos égéssel jár.
A motor kopogásos égését figyeli ezzel a piezzo szenzorral és visszaveszi az előgyújtást. Ez ugye nagyon gyorsan történik.

Ha ez nem megfelelően működik, akkor lehet csörgés szerű kopogásos égést hallani.

Első körben én levenném és megtisztítanám a blokkra felfekvő felületét és jól ráhúznám újra.
Értelemszerűen nagyon fontos a pontos érintkezés, hogy jól érzékelje a motorban történő égés frekvenciáját.

Az ellenállását is meg lehet mérni (fejből nem tudom az értékét) és azt is, hogy nem-e testzárlatos.
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.08 szombat, 10:09:28 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
napu
Vendég
« Új hozzászólás #4937 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 14:06:05 »

T. GSR Úr!

Ugyebár van az én esetem is: diaglámpa ég, system too lean, alapjárat röcög, fogyasztás már 9.7  szomoru1
Tegnap egy kicsit alaposabb voltam: üzemmeleg motornál menetből megállva olyan az alapjárat, mintha kissé túráztatnám, olyan 2*/sec és ez érezhető a pedálokon, hallható kívülről is. Brümm-brümm-brümm, aztán hol magától beáll, hol meg marad. Egyszer lámpánál induláskor olyat is produkált, mintha nem menne csak 2 henger  wow1 aztán üres+fröccs után "megjavult". Hidegen jó az alapjárat. Azért ronda az eset, mert egyébként húz mint a barom, nincs füst vagy egyéb zaj és persze gyanús, hogy a fogyinak sem kellene ennyinek lenni, a gyerekek óta rövidebb a lábam  hehe a Spuri érezhetően nem segített, gyertya+kábelcsere lesz hétvégén és Lacikához megyek kiolvasásra (már tudja a tutit  worship) ...

Tippjeid?  eljen
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.10 hétfő, 17:34:20 írta napu » Naplózva
polak.attila
Vendég
« Új hozzászólás #4938 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 14:21:04 »

Sziasztok! Kicsit több, mint egy hete vagyok mondeo tulajdonos. Nem indult teljesen zökkenőmentesen a kapcsolatunk. Egy 3 ajtós '98-as Civicből ültem át a mondeo-ba, az már nagyon szűkös és kicsi volt, eljött az ideje a cserének, ez viszont nekem még olyan, mint egy hajó....hatalmas! Smiley

Szerencsére utána tudtam járni az előéletének (nem szervízkönyvből), valós 160.000.- km van benne, szép megkímélt, nem lelakott az utastér.

Először egy francia típust néztem ki, de a rengeteg elektronika elvette tőle a kedvem, féltem, hogy az út szélén ragadok vele valahol ha letilt a rendszer. A mondeot 170 km-ről hoztam haza, semmi gond nem volt vele útközben. Nagyon szép hangja van, az előző tulaj felesége Ford szalonban dolgozik, ott át is nézette novemberben, amit kellett kicserélt. Az olajat (eddigi tapasztalat alapján) nem eszi.

Másnap egy rövidebb út alatt sikerült is lerobbannom vele, a benzinpumpa behalt. Na ettől féltem. Még jó, hogy az autószerelőm el tudott jönni értem és elvontatott egy közeli ismerőséhez. A csere szereléssel együtt 50.000.-ből meglett, de nem hiányzott így elsőre... Remélem több meglepetést egyelőre nem okoz! Smiley Azzal a problémával én is találkoztam, hogy meleg motornál nem indul elsőre. De olvastam itt az egyik topicban, hogy ez nem egyedi eset, és nem is hiba, úgyhogy a gyújtásra kapcsolás után várok addig, amíg a visszajelző lámpák kialszanak, így már elsőre sincs gond.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4939 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 15:04:17 »

Sziasztok! Kicsit több, mint egy hete vagyok mondeo tulajdonos. Nem indult teljesen zökkenőmentesen a kapcsolatunk. Egy 3 ajtós '98-as Civicből ültem át a mondeo-ba, az már nagyon szűkös és kicsi volt, eljött az ideje a cserének, ez viszont nekem még olyan, mint egy hajó....hatalmas! Smiley

Szerencsére utána tudtam járni az előéletének (nem szervízkönyvből), valós 160.000.- km van benne, szép megkímélt, nem lelakott az utastér.

Először egy francia típust néztem ki, de a rengeteg elektronika elvette tőle a kedvem, féltem, hogy az út szélén ragadok vele valahol ha letilt a rendszer. A mondeot 170 km-ről hoztam haza, semmi gond nem volt vele útközben. Nagyon szép hangja van, az előző tulaj felesége Ford szalonban dolgozik, ott át is nézette novemberben, amit kellett kicserélt. Az olajat (eddigi tapasztalat alapján) nem eszi.

Másnap egy rövidebb út alatt sikerült is lerobbannom vele, a benzinpumpa behalt. Na ettől féltem. Még jó, hogy az autószerelőm el tudott jönni értem és elvontatott egy közeli ismerőséhez. A csere szereléssel együtt 50.000.-ből meglett, de nem hiányzott így elsőre... Remélem több meglepetést egyelőre nem okoz! Smiley Azzal a problémával én is találkoztam, hogy meleg motornál nem indul elsőre. De olvastam itt az egyik topicban, hogy ez nem egyedi eset, és nem is hiba, úgyhogy a gyújtásra kapcsolás után várok addig, amíg a visszajelző lámpák kialszanak, így már elsőre sincs gond.

Gratulálok az autóhoz. Használd egészséggel.  worship Nekem is volt 1.8-as benzinesem. Az enyém a 110 pacis  2001-es évjáratú volt. Semmi komolyabb bajom nem volt az autóval leszámítva a fl előttinél típushibának mondható bal első zárhibát. Olajcsere 15 ezrenként (gyári olajjal), kopó alkatrészek cseréjén kívül a lengéscsillapítók és a kuplung lett cserélve. amiben nekem szerencsém volt, hogy nem kettőstömegű volt a lendkereke. Amit érdemes megnéz(et)ni rajta, azok az ún örvénylapátok. Csúnya munkát tudnak művelni a motorral, ha megadják magukat. Nem ijesztgetni akarlak ezzel, csak megkímélni egy nagyobb pénzkiadástól. Soha ne legyen nagyobb baja az autódnak, mint a benzinpumpa.
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.10 hétfő, 15:10:36 írta Lacika71 » Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4940 Dátum: 2013.06.10 hétfő, 15:54:54 »

Sziasztok! Kicsit több, mint egy hete vagyok mondeo tulajdonos. Nem indult teljesen zökkenőmentesen a kapcsolatunk. Egy 3 ajtós '98-as Civicből ültem át a mondeo-ba, az már nagyon szűkös és kicsi volt, eljött az ideje a cserének, ez viszont nekem még olyan, mint egy hajó....hatalmas! Smiley

Szerencsére utána tudtam járni az előéletének (nem szervízkönyvből), valós 160.000.- km van benne, szép megkímélt, nem lelakott az utastér.

Először egy francia típust néztem ki, de a rengeteg elektronika elvette tőle a kedvem, féltem, hogy az út szélén ragadok vele valahol ha letilt a rendszer. A mondeot 170 km-ről hoztam haza, semmi gond nem volt vele útközben. Nagyon szép hangja van, az előző tulaj felesége Ford szalonban dolgozik, ott át is nézette novemberben, amit kellett kicserélt. Az olajat (eddigi tapasztalat alapján) nem eszi.

Másnap egy rövidebb út alatt sikerült is lerobbannom vele, a benzinpumpa behalt. Na ettől féltem. Még jó, hogy az autószerelőm el tudott jönni értem és elvontatott egy közeli ismerőséhez. A csere szereléssel együtt 50.000.-ből meglett, de nem hiányzott így elsőre... Remélem több meglepetést egyelőre nem okoz! Smiley Azzal a problémával én is találkoztam, hogy meleg motornál nem indul elsőre. De olvastam itt az egyik topicban, hogy ez nem egyedi eset, és nem is hiba, úgyhogy a gyújtásra kapcsolás után várok addig, amíg a visszajelző lámpák kialszanak, így már elsőre sincs gond.

Ha kevés benzin van benne, az enyém is nagyon nehezen indul.
Ha sok van benne, pöccre. Elengedi az ac a nyomást talán, ez okozza.
Mondjuk az enyém sokat is áll, leginkább hétvégén hazsnáljuk.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
napu
Vendég
« Új hozzászólás #4941 Dátum: 2013.06.11 kedd, 10:22:15 »

T. GSR Úr!

Ugyebár van az én esetem is: diaglámpa ég, system too lean, alapjárat röcög, fogyasztás már 9.7  szomoru1
Tegnap egy kicsit alaposabb voltam: üzemmeleg motornál menetből megállva olyan az alapjárat, mintha kissé túráztatnám, olyan 2*/sec és ez érezhető a pedálokon, hallható kívülről is. Brümm-brümm-brümm, aztán hol magától beáll, hol meg marad. Egyszer lámpánál induláskor olyat is produkált, mintha nem menne csak 2 henger  wow1 aztán üres+fröccs után "megjavult". Hidegen jó az alapjárat. Azért ronda az eset, mert egyébként húz mint a barom, nincs füst vagy egyéb zaj és persze gyanús, hogy a fogyinak sem kellene ennyinek lenni, a gyerekek óta rövidebb a lábam  hehe a Spuri érezhetően nem segített, gyertya+kábelcsere lesz hétvégén és Lacikához megyek kiolvasásra (már tudja a tutit  worship) ...

Tippjeid?  eljen


Többiek? Urak?  police
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4942 Dátum: 2013.06.11 kedd, 12:22:06 »

Többiek? Urak?  police

Vákuumcsövek, vagy szívósornál valahol falsot szív?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4943 Dátum: 2013.06.11 kedd, 12:23:26 »

Pontosan....erősen lehetséges.
Alaposan átnézni, ellenőrizni mindent és mindenhol a szívó oldalról.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
napu
Vendég
« Új hozzászólás #4944 Dátum: 2013.06.11 kedd, 13:19:25 »

Pontosan....erősen lehetséges.
Alaposan átnézni, ellenőrizni mindent és mindenhol a szívó oldalról.

 eljen
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4945 Dátum: 2013.06.11 kedd, 13:39:21 »

Többiek? Urak?  police
Olyan vagyok, mint Tisler19 a Tdci topicban a pcs-okkal. Csak én üzemmeleg állapotban alapjárat ingadozáskor lambdaszonda hibára gyanakszom.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
napu
Vendég
« Új hozzászólás #4946 Dátum: 2013.06.12 szerda, 14:55:57 »

Olyan vagyok, mint Tisler19 a Tdci topicban a pcs-okkal. Csak én üzemmeleg állapotban alapjárat ingadozáskor lambdaszonda hibára gyanakszom.


Igazából nem is ingadozás, hanem pulzálás, egyenletes ütemben, mintha metronóm (pias computer) csinálná ...
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #4947 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 08:53:53 »


Ugyebár van az én esetem is: diaglámpa ég, system too lean, alapjárat röcög, fogyasztás már 9.7  szomoru1
Tegnap egy kicsit alaposabb voltam: üzemmeleg motornál menetből megállva olyan az alapjárat, mintha kissé túráztatnám, olyan 2*/sec és ez érezhető a pedálokon, hallható kívülről is. Brümm-brümm-brümm, aztán hol magától beáll, hol meg marad. Egyszer lámpánál induláskor olyat is produkált, mintha nem menne csak 2 henger  wow1 aztán üres+fröccs után "megjavult". Hidegen jó az alapjárat. Azért ronda az eset, mert egyébként húz mint a barom, nincs füst vagy egyéb zaj és persze gyanús, hogy a fogyinak sem kellene ennyinek lenni, a gyerekek óta rövidebb a lábam  hehe a Spuri érezhetően nem segített, gyertya+kábelcsere lesz hétvégén és Lacikához megyek kiolvasásra (már tudja a tutit  worship) ...


... és motorféknél is érezhető a rángatás. Tegnap végül nyomtam neki egy olyan jó kis madarasi gyorsulóst 3.-ig és azóta egy kicsit mintha jobb lenne  eplus2 gondolom csak megröccent, a lámpa világít ...
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4948 Dátum: 2013.06.18 kedd, 09:41:15 »

Ezt a szettet venném meg, valakinek van tapasztalata ezzel a szettel?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #4949 Dátum: 2013.06.18 kedd, 15:21:31 »

Ezt a szettet venném meg, valakinek van tapasztalata ezzel a szettel?
Nekem ilyen van benne, megy.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104 105 106 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.