Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:50:26
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
92
93
94
95
96
97
98
[
99
]
100
101
102
103
104
105
106
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4654000 alkalommal)
0 Felhasználó és 99 vendég van a témában
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4900 Dátum:
2013.06.05 szerda, 16:43:52 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.06.05 szerda, 15:53:04
Akkor most se olvasás, se örvény, se lapát?
Örihari?
Naplózva
hammer14
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4901 Dátum:
2013.06.05 szerda, 18:29:20 »
Idézetet írta: napu - 2013.06.05 szerda, 15:10:30
és ki követte el, ha nem titok? Esetleg beajánlanál?
SZia
Én megoldom neked a cuccost ha kel, Mármint ha alapát kibuherálásra gondolsz. Friss az emlék tegnap végeztem ki én is. Olyan 2 óra hossza alatt megvagyok vele.Szombat vagy vasárnap eltudom neked vállalni. A legördöngősebb dolog egyébjént a csavarok honléte,mert mikor azthiszed mdient kitekertél már na akkor még van 3 amit tuti nem
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4902 Dátum:
2013.06.05 szerda, 18:45:21 »
Idézetet írta: napu - 2013.06.05 szerda, 16:43:52
Akkor most se olvasás, se örvény, se lapát?
Örihari?
Nincs örihari.
Olvashatunk. Mikor jössz?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.06 csütörtök, 09:39:30 írta Lacika71
»
Naplózva
hammer14
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4903 Dátum:
2013.06.05 szerda, 19:56:09 »
A sziszegő hangot kipipáltam,nem csörög nem zörög húz mint állat a gép,motortakarók fel na mondom megszabadulok ha ha tőle.. Aham alapjárat melegen hidegen tökéletes,viszont menet közben piros lámpánál pl megálsz benyomod féket benyomod kuplungot és leesik 3-400-at is. És ezt csak menet közben csinálja,nem kell hozzá kanyarodni úgyhogy nem a szervo terheli le.
Állítólag motorgenerál előtt nem csinált iylet. SZóval annyit biztosan állíthatok az autóról motogenerál előt "tökéletes" volt minden csak hát mégis szétszedték..
Kis infó hibakód nincs benne semmi az égvilágon. Bár nem agyári műszerrel nézték meg nekem ahogy mondtam hogy ids-el kéne,hanem valami szuperdrága 800ezer ft-os al.
Ötlek valakinek mit olvassak el témába?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4904 Dátum:
2013.06.05 szerda, 21:12:31 »
Idézetet írta: ultio - 2013.06.05 szerda, 14:20:33
Ez leginkább kanyarodáskor fordul elő, ahol ha 2-be húzom már nagyon pörögne a motor, 3. éppen jó lenne/lehetne, ha nem rángatna be.
Mennyi az a nagyon?
Lassíts jobban le...ennyi. Kanyarodni 2-ben illik...ahhoz tartozik egy sebesség, fordulatszám és ez pont jó a kanyarodáshoz. (most derékszögű kanyarról beszélünk, nem nagy ívről)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4905 Dátum:
2013.06.05 szerda, 22:29:33 »
Idézetet írta: hammer14 - 2013.06.05 szerda, 19:56:09
A sziszegő hangot kipipáltam,nem csörög nem zörög húz mint állat a gép,motortakarók fel na mondom megszabadulok ha ha tőle..
Aham alapjárat melegen hidegen tökéletes,viszont menet közben piros lámpánál pl megálsz benyomod féket benyomod kuplungot és leesik 3-400-at is.
És ezt csak menet közben csinálja,nem kell hozzá kanyarodni úgyhogy nem a szervo terheli le.
Állítólag motorgenerál előtt nem csinált iylet. SZóval annyit biztosan állíthatok az autóról motogenerál előt "tökéletes" volt minden csak hát mégis szétszedték..
Kis infó hibakód nincs benne semmi az égvilágon. Bár nem agyári műszerrel nézték meg nekem ahogy mondtam hogy ids-el kéne,hanem valami szuperdrága 800ezer ft-os al.
Ötlek valakinek mit olvassak el témába?
Lambda szonda csinált nekem ilyet régen, az MKII 1.8 benzinesem.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4906 Dátum:
2013.06.06 csütörtök, 10:51:16 »
Idézetet írta: hammer14 - 2013.06.05 szerda, 19:56:09
A sziszegő hangot kipipáltam,nem csörög nem zörög húz mint állat a gép,motortakarók fel na mondom megszabadulok ha ha tőle.. Aham alapjárat melegen hidegen tökéletes,viszont menet közben piros lámpánál pl megálsz benyomod féket benyomod kuplungot és leesik 3-400-at is. És ezt csak menet közben csinálja,nem kell hozzá kanyarodni úgyhogy nem a szervo terheli le.
Állítólag motorgenerál előtt nem csinált iylet. SZóval annyit biztosan állíthatok az autóról motogenerál előt "tökéletes" volt minden csak hát mégis szétszedték..
Kis infó hibakód nincs benne semmi az égvilágon. Bár nem agyári műszerrel nézték meg nekem ahogy mondtam hogy ids-el kéne,hanem valami szuperdrága 800ezer ft-os al.
Ötlek valakinek mit olvassak el témába?
Szerintem ez teljesen normális, hiszen azt feltételezi az AGY, hogy folytatod az utat, ha pedig megállsz mégis (ami neki hirtelen), akkor nyilván visszaejt alapjáratra ... vagy nem erről van szó? Minden Mondeom ilyen volt
A műtétről pedig írok pü-t
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4907 Dátum:
2013.06.06 csütörtök, 10:53:09 »
Idézetet írta: GSR - 2013.06.05 szerda, 21:12:31
Mennyi az a nagyon?
Lassíts jobban le...ennyi. Kanyarodni 2-ben illik...ahhoz tartozik egy sebesség, fordulatszám és ez pont jó a kanyarodáshoz. (most derékszögű kanyarról beszélünk, nem nagy ívről)
Soha nem állítottam, hogy nem vezetéstechnikai hiba is az autóm rángatása
.
De van egy jobb példám: körforgalomban ha nem kell megállni akkor azért elég lendületesen (a lendületest itt úgy kell érteni, hogy asszony mellettem, gyerek hátul, tehát olyan családi lendület ez inkább) lehet bemenni és kimenni pl. a 2. lehetőségnél. Mennyi lehet a sebesség? 30 km/h? 3-at simán elbírja az autóm, de ha kimenetnél gyorsítok, na akkor legtöbbször 1-2-őt ránt. Azért ilyen esetben nem érzem indokoltnak, hogy 2-be tegyem, majd 2 másodperc múlva 3-ba.
Mondom, lehet ezt nem így kell csinálni, de én szoktam így és ilyenkor rángat, míg régen nem rángatott.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.06 csütörtök, 10:57:30 írta ultio
»
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4908 Dátum:
2013.06.06 csütörtök, 10:56:27 »
Idézetet írta: ultio - 2013.06.06 csütörtök, 10:53:09
Soha nem állítottam, hogy nem vezetéstechnikai hiba is az autóm rángatása
.
Akkor minek rángatod? Elég már
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4909 Dátum:
2013.06.06 csütörtök, 10:59:07 »
Idézetet írta: napu - 2013.06.06 csütörtök, 10:56:27
Akkor minek rángatod? Elég már
Mert régen nem rángatott. Meg lusta vagyok váltani és bírja is, de rángat.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4910 Dátum:
2013.06.06 csütörtök, 11:02:34 »
Idézetet írta: ultio - 2013.06.06 csütörtök, 10:59:07
Mert régen nem rángatott. Meg lusta vagyok váltani és bírja is, de rángat.
Hosszú a lábad. Az oktató mondta mindig "kicsigáz-kicsigáz" ... ja, hogy mit csigázz ki? Találd ki
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4911 Dátum:
2013.06.06 csütörtök, 15:12:11 »
Idézetet írta: ultio - 2013.06.06 csütörtök, 10:53:09
Soha nem állítottam, hogy nem vezetéstechnikai hiba is az autóm rángatása
.
De van egy jobb példám: körforgalomban ha nem kell megállni akkor azért elég lendületesen (a lendületest itt úgy kell érteni, hogy asszony mellettem, gyerek hátul, tehát olyan családi lendület ez inkább) lehet bemenni és kimenni pl. a 2. lehetőségnél. Mennyi lehet a sebesség? 30 km/h? 3-at simán elbírja az autóm, de ha kimenetnél gyorsítok, na akkor legtöbbször 1-2-őt ránt. Azért ilyen esetben nem érzem indokoltnak, hogy 2-be tegyem, majd 2 másodperc múlva 3-ba.
Mondom, lehet ezt nem így kell csinálni, de én szoktam így és ilyenkor rángat, míg régen nem rángatott.
Tipikus gyertya-kábel-trafó bermuda 3szög problémakör...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4912 Dátum:
2013.06.06 csütörtök, 15:18:06 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2013.06.06 csütörtök, 15:12:11
Tipikus gyertya-kábel-trafó bermuda 3szög problémakör...
És az igaz, hogyha az egyik rossz, akkor tönkre teszi a többit is?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4913 Dátum:
2013.06.06 csütörtök, 15:19:15 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2013.06.06 csütörtök, 15:12:11
Tipikus gyertya-kábel-trafó bermuda 3szög problémakör...
Én először kicseréltem a gyújtótrafót és elsőnek úgy tűnt, hogy megoldódott a problémám, aztán be kellett ismernem, hogy mégsem. Másodjára már nem xaroztam, cseréltem a kábeleket és a gyertyákat is. Na most tényleg nem rángat az autó.
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4914 Dátum:
2013.06.06 csütörtök, 15:20:26 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.06.06 csütörtök, 15:18:06
És az igaz, hogyha az egyik rossz, akkor tönkre teszi a többit is?
Azt mondják a nagyok, hogy ezt a három dolgot egyben kell cserélni, mert a gyengélkedő alkatrész kicsinálhatja a még jó alkatrészt is.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4915 Dátum:
2013.06.06 csütörtök, 15:22:14 »
Idézetet írta: joxer - 2013.06.06 csütörtök, 15:20:26
Azt mondják a nagyok, hogy ezt a három dolgot egyben kell cserélni, mert a gyengélkedő alkatrész kicsinálhatja a még jó alkatrészt is.
Asszony Focusán ugyanez a jelenség van. Az 1-es kábelnél lehetett is látni, hogy a gyertya kerámia részén valami nem az igazi. Na akkor azt mondták elég a gyertyát cserélni (annak ideje is volt egyébként),namost kb 2 napig jó volt, aztán megint rángat. Bár nem annyira. Most ott tartok, hogy veszek 4 gyertyát, kábelszettet, meg trafót...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4916 Dátum:
2013.06.06 csütörtök, 15:39:37 »
Idézetet írta: joxer - 2013.06.06 csütörtök, 15:19:15
Én először kicseréltem a gyújtótrafót és elsőnek úgy tűnt, hogy megoldódott a problémám, aztán be kellett ismernem, hogy mégsem. Másodjára már nem xaroztam, cseréltem a kábeleket és a gyertyákat is. Na most tényleg nem rángat az autó.
Milyen kábelszettet vettél? Gyárit? Az horrorár
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4917 Dátum:
2013.06.06 csütörtök, 15:51:50 »
Idézetet írta: napu - 2013.06.06 csütörtök, 15:39:37
Milyen kábelszettet vettél? Gyárit? Az horrorár
Gyerta: gyári (NGK)
Kábelszett: Brecav
Gyújtótrafó: Valeo
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4918 Dátum:
2013.06.06 csütörtök, 16:09:19 »
Idézetet írta: napu - 2013.06.06 csütörtök, 15:39:37
Milyen kábelszettet vettél? Gyárit? Az horrorár
Ugyanez Focusnál. Csak azt nem értem pcsa kerül ennyibe agy drótban...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4919 Dátum:
2013.06.06 csütörtök, 16:29:04 »
Idézetet írta: joxer - 2013.06.06 csütörtök, 15:51:50
Gyerta: gyári (NGK)
Kábelszett: Brecav
Gyújtótrafó: Valeo
A trafót hanyagolom, kábelt Tesla-t vettem, mert az 8 mm vastag (a többi 7), gyertya gyári. Maglátjuk ...
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4920 Dátum:
2013.06.06 csütörtök, 16:59:48 »
Idézetet írta: napu - 2013.06.06 csütörtök, 16:29:04
A trafót hanyagolom, kábelt Tesla-t vettem, mert az 8 mm vastag (a többi 7), gyertya gyári. Maglátjuk ...
És mi van a hibakóddal?
Naplózva
hammer14
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4921 Dátum:
2013.06.06 csütörtök, 21:57:52 »
Idézetet írta: napu - 2013.06.06 csütörtök, 10:51:16
Szerintem ez teljesen normális, hiszen azt feltételezi az AGY, hogy folytatod az utat, ha pedig megállsz mégis (ami neki hirtelen), akkor nyilván visszaejt alapjáratra ... vagy nem erről van szó? Minden Mondeom ilyen volt
A műtétről pedig írok pü-t
AZ a baj annyira leesik hogy vagy le is áll vagy már jelzi a töltés lámpát úgy leesik a fordulat szóval mondom ilyen 300 környékére. Benyomott kuplungnál kigyorsítás után,és tisztázódott a jelenség csak üzemeleg motornál. Vezérlés tökéletes alapjárati szelepet néztük másikkal,vákum csöveket le föl rakosgattam nem volt változás.Kitakarítottam szépen a pillangó szelepet is szívótoroknál, úgy hogy látszik szépen a fehér műanyag. Annyi változás lett vele,hogy már teljesen nem ál le. De 300-ra simán leesik a fordulat.
Már mondtam főnöknek hogy én leveszem róla a kezem vigye el valahová akik jobban értenek ennek a diagnosztizálására. Elvittük fordos emberékhez magáneberhez ment vele egy kört de amire tippet azt én már mindt átnéztem. VEzérlés már mérőórával is meg let nézve mert hogy biztos az.. Az illető egyébként nagyon korrekt és segítőkész volt csak ajánlani tudnám másoknak is kispesten dolgozik. Üzemanyag szelőzettő szelepet is leszedtük és úgy is leesik az alapjárat. CSak terhelés közben csinálja,ha beinditjuk simán akkor nem.
A kiszedett lapátok miatt nem kavarodhatott meg a lamda szonda?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4922 Dátum:
2013.06.06 csütörtök, 22:38:07 »
Idézetet írta: hammer14 - 2013.06.06 csütörtök, 21:57:52
AZ a baj annyira leesik hogy vagy le is áll vagy már jelzi a töltés lámpát úgy leesik a fordulat szóval mondom ilyen 300 környékére. Benyomott kuplungnál kigyorsítás után,és tisztázódott a jelenség csak üzemeleg motornál. Vezérlés tökéletes alapjárati szelepet néztük másikkal,vákum csöveket le föl rakosgattam nem volt változás.Kitakarítottam szépen a pillangó szelepet is szívótoroknál, úgy hogy látszik szépen a fehér műanyag. Annyi változás lett vele,hogy már teljesen nem ál le. De 300-ra simán leesik a fordulat.
Már mondtam főnöknek hogy én leveszem róla a kezem vigye el valahová akik jobban értenek ennek a diagnosztizálására. Elvittük fordos emberékhez magáneberhez ment vele egy kört de amire tippet azt én már mindt átnéztem. VEzérlés már mérőórával is meg let nézve mert hogy biztos az.. Az illető egyébként nagyon korrekt és segítőkész volt csak ajánlani tudnám másoknak is kispesten dolgozik. Üzemanyag szelőzettő szelepet is leszedtük és úgy is leesik az alapjárat. CSak terhelés közben csinálja,ha beinditjuk simán akkor nem.
A kiszedett lapátok miatt nem kavarodhatott meg a lamda szonda?
Mi köze lenne a szondának a lapátokhoz?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4923 Dátum:
2013.06.06 csütörtök, 22:42:51 »
Idézetet írta: GSR - 2013.06.06 csütörtök, 22:38:07
Mi köze lenne a szondának a lapátokhoz?
Szerintem ő arra gondol, hogy a kiszedett lapátok miatt esetleg más lehet a kipufogógáz összetétele, mint egyébként és emiatt a lambdaszonda által közölt adatok eredményezhetik az alapjárati problémát.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4924 Dátum:
2013.06.06 csütörtök, 23:00:41 »
Idézetet írta: hammer14 - 2013.06.06 csütörtök, 21:57:52
AZ a baj annyira leesik hogy vagy le is áll vagy már jelzi a töltés lámpát úgy leesik a fordulat szóval mondom ilyen 300 környékére. Benyomott kuplungnál kigyorsítás után,és tisztázódott a jelenség csak üzemeleg motornál. Vezérlés tökéletes alapjárati szelepet néztük másikkal,vákum csöveket le föl rakosgattam nem volt változás.Kitakarítottam szépen a pillangó szelepet is szívótoroknál, úgy hogy látszik szépen a fehér műanyag. Annyi változás lett vele,hogy már teljesen nem ál le. De 300-ra simán leesik a fordulat.
Már mondtam főnöknek hogy én leveszem róla a kezem vigye el valahová akik jobban értenek ennek a diagnosztizálására. Elvittük fordos emberékhez magáneberhez ment vele egy kört de amire tippet azt én már mindt átnéztem. VEzérlés már mérőórával is meg let nézve mert hogy biztos az.. Az illető egyébként nagyon korrekt és segítőkész volt csak ajánlani tudnám másoknak is kispesten dolgozik. Üzemanyag szelőzettő szelepet is leszedtük és úgy is leesik az alapjárat. CSak terhelés közben csinálja,ha beinditjuk simán akkor nem.
A kiszedett lapátok miatt nem kavarodhatott meg a lamda szonda?
Lambda szondáról csatit lehúzva is ugyanúgy viselkedik? Kiszedtétek megnézni? (van mikor össze van kissé égve)
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
hammer14
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4925 Dátum:
2013.06.07 péntek, 07:06:50 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.06.06 csütörtök, 23:00:41
Lambda szondáról csatit lehúzva is ugyanúgy viselkedik? Kiszedtétek megnézni? (van mikor össze van kissé égve)
MA ezt meg fogom nézni,köszönöm az ötletet, Logikus lenne a lamda szonda hiba is mivel pest szeged oda vissza 6l olajat fogyasztott el. AZ nem gyenge lerakódást idézhetett elő a kipufogónál.
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4926 Dátum:
2013.06.07 péntek, 10:22:03 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2013.06.06 csütörtök, 15:12:11
Tipikus gyertya-kábel-trafó bermuda 3szög problémakör...
Trafót tavaly cseréltem, most majd cserélek kábelt, de persze ránézek a gyertyákra is.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4927 Dátum:
2013.06.07 péntek, 13:03:05 »
Idézetet írta: joxer - 2013.06.06 csütörtök, 22:42:51
Szerintem ő arra gondol, hogy a kiszedett lapátok miatt esetleg más lehet a kipufogógáz összetétele, mint egyébként és emiatt a lambdaszonda által közölt adatok eredményezhetik az alapjárati problémát.
A lapátok ugye a szívócsonkban vannak, a motor "előtt". A kipufogó gáz pedig a kipufogó csonkban a motor "után"..... és ott van a szonda is.
A lambda szonda jele nem közvetlenül vezérli a motorvezérlőben a keverékképzést. Nem is lehetne olyan gyorsan állandóan változtatni, mint ahogy változik a lambda érték. Van egy integrátor, ami a szonda állandóan változó értékét a motorvezérlő számára "olvasható és értelmezhetővé" teszi.
Ez a rövid és hosszútávú lambda korrekció.
Ezeknek az értékét kell figyelni, hogy milyen irányban megy el. Tehát szegényedik vagy dúsul a keverék és emiatt hogyan kell a motorvezérlőnek beavatkoznia.....rövid és hosszútávon.
Emellett érdemes a map szenzor jelét is megnézni, hogy megfelelő-e.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4928 Dátum:
2013.06.07 péntek, 19:33:03 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.06.06 csütörtök, 16:59:48
És mi van a hibakóddal?
Van
a jövő héten egyik este elugrom, ha lemegy az ár ...
Naplózva
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4929 Dátum:
2013.06.07 péntek, 19:35:25 »
Idézetet írta: hammer14 - 2013.06.06 csütörtök, 21:57:52
AZ a baj annyira leesik hogy vagy le is áll vagy már jelzi a töltés lámpát úgy leesik a fordulat szóval mondom ilyen 300 környékére. Benyomott kuplungnál kigyorsítás után,és tisztázódott a jelenség csak üzemeleg motornál. Vezérlés tökéletes alapjárati szelepet néztük másikkal,vákum csöveket le föl rakosgattam nem volt változás.Kitakarítottam szépen a pillangó szelepet is szívótoroknál, úgy hogy látszik szépen a fehér műanyag. Annyi változás lett vele,hogy már teljesen nem ál le. De 300-ra simán leesik a fordulat.
Már mondtam főnöknek hogy én leveszem róla a kezem vigye el valahová akik jobban értenek ennek a diagnosztizálására. Elvittük fordos emberékhez magáneberhez ment vele egy kört de amire tippet azt én már mindt átnéztem. VEzérlés már mérőórával is meg let nézve mert hogy biztos az.. Az illető egyébként nagyon korrekt és segítőkész volt csak ajánlani tudnám másoknak is kispesten dolgozik. Üzemanyag szelőzettő szelepet is leszedtük és úgy is leesik az alapjárat. CSak terhelés közben csinálja,ha beinditjuk simán akkor nem.
A kiszedett lapátok miatt nem kavarodhatott meg a lamda szonda?
Ja, ja, de akkor elírtad: "és leesik 3-400-at is."
de így azért más ... erre passzolok!
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4930 Dátum:
2013.06.07 péntek, 19:39:49 »
Idézetet írta: napu - 2013.06.07 péntek, 19:33:03
Van
a jövő héten egyik este elugrom, ha lemegy az ár ...
Péntek kivételével (ballagás) jöhetsz.
Naplózva
hammer14
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4931 Dátum:
2013.06.07 péntek, 23:44:00 »
Idézetet írta: napu - 2013.06.07 péntek, 19:35:25
Ja, ja, de akkor elírtad: "és leesik 3-400-at is."
de így azért más ... erre passzolok!
Hiába mondom vigyék okosabbhoz nem akarják.. persze hogy nem mert 90 ezres alaktrésznél keződik adolog,mivel a szakik szívósort akakrnak rajta cserélni! Ja meg hát hogy csörög a motor kis frodulatról hirtelen nagy terhelés hatására.. Talán úl vezető új feszítő kellet volna új láncal,de ez hiba is kiázrva mert drága. Ennyi streszt nem ér meg inkább már otthagyom a helyet,mert az életem meg eszik ezzel a szarral holott simán ahsználható jól húz ha sajátom lenne sem csinálnék vele mit.
Hibá a mondom hogy mikor mráksezrívzbe iylennel találkoztunk rátettük gépet,datalogert be és kijelöltünk jó pár opciót aztán go ki útra vele..áh itt iylet nem lehet. A végszó az lesz elkérem apénzem és csinálgassák tanakodjanak a jó autón 100 évig.
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4932 Dátum:
2013.06.08 szombat, 09:28:01 »
Sziasztok!!
Adott 2 mondeo,mindkettő 1.8 125 ló........ a probléma mindkettőnél,hogy gázadásnál 1700-2300 közötti fordulaton kb csörög az autó,aztán elhallgat. Lendkerékre gyanakodtunk,de az egyikben most nemrég volt csere,komplett kuplung csere...... tipp???
A lánc csöröghet??
Mi az a kopogásérzékelő és mi a szerepe?? Hol találom??
Jah,néha csinálja,néha nem.......
Naplózva
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4933 Dátum:
2013.06.08 szombat, 09:54:08 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.06.08 szombat, 09:28:01
Sziasztok!!
Adott 2 mondeo,mindkettő 1.8 125 ló........ a probléma mindkettőnél,hogy gázadásnál 1700-2300 közötti fordulaton kb csörög az autó,aztán elhallgat. Lendkerékre gyanakodtunk,de az egyikben most nemrég volt csere,komplett kuplung csere...... tipp???
A lánc csöröghet??
Mi az a kopogásérzékelő és mi a szerepe?? Hol találom??
Jah,néha csinálja,néha nem.......
Kopogásérzékelő szenzor lehet. Elvileg a szívósor alatt van valamerre. Nekem is volt ilyesmi problémám (is...), alacsony fordulaton, terhelésen becsörgött/szörcsögött a motor (pl. emelkedőnek fel). A pontos szerepét valaki szaki majd leírja, én csak konyhanyelven tudom körülírni
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4934 Dátum:
2013.06.08 szombat, 09:54:50 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.06.08 szombat, 09:28:01
Sziasztok!!
Adott 2 mondeo,mindkettő 1.8 125 ló........ a probléma mindkettőnél,hogy gázadásnál 1700-2300 közötti fordulaton kb csörög az autó,aztán elhallgat. Lendkerékre gyanakodtunk,de az egyikben most nemrég volt csere,komplett kuplung csere...... tipp???
A lánc csöröghet??
Mi az a kopogásérzékelő és mi a szerepe?? Hol találom??
Jah,néha csinálja,néha nem.......
Hát ez a csörgés....kinek mi az. Lehet kopogás....stb.
Hallani kell ezt és azt is megkeresni, hogy honnan jöhet.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
wolfgabor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4935 Dátum:
2013.06.08 szombat, 09:58:51 »
Idézetet írta: GSR - 2013.06.08 szombat, 09:54:50
Hát ez a csörgés....kinek mi az. Lehet kopogás....stb.
Hallani kell ezt és azt is megkeresni, hogy honnan jöhet.
Köszi Conor és GSR!
A szenzort lehet megkeresem.....jah,persze csak terheléskor csinálja. Alapból pörgetve szép hangja van az autónak.....páran megjegyezték már.....hogy nincs hangja...
GSR! Mire tippelsz? mik lehetnek még???
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4936 Dátum:
2013.06.08 szombat, 10:00:01 »
Idézetet írta: Conor - 2013.06.08 szombat, 09:54:08
Kopogásérzékelő szenzor lehet. Elvileg a szívósor alatt van valamerre. Nekem is volt ilyesmi problémám (is...), alacsony fordulaton, terhelésen becsörgött/szörcsögött a motor (pl. emelkedőnek fel). A pontos szerepét valaki szaki majd leírja, én csak konyhanyelven tudom körülírni
Benne a nevében a feladata. A motorvezérlő mindig eltolja az előgyújtást amennyire lehet....a túlzott előgyújtás kopogásos égéssel jár.
A motor kopogásos égését figyeli ezzel a piezzo szenzorral és visszaveszi az előgyújtást. Ez ugye nagyon gyorsan történik.
Ha ez nem megfelelően működik, akkor lehet csörgés szerű kopogásos égést hallani.
Első körben én levenném és megtisztítanám a blokkra felfekvő felületét és jól ráhúznám újra.
Értelemszerűen nagyon fontos a pontos érintkezés, hogy jól érzékelje a motorban történő égés frekvenciáját.
Az ellenállását is meg lehet mérni (fejből nem tudom az értékét) és azt is, hogy nem-e testzárlatos.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.08 szombat, 10:09:28 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4937 Dátum:
2013.06.10 hétfő, 14:06:05 »
T. GSR Úr!
Ugyebár van az én esetem is: diaglámpa ég, system too lean, alapjárat röcög, fogyasztás már 9.7
Tegnap egy kicsit alaposabb voltam: üzemmeleg motornál menetből megállva olyan az alapjárat, mintha kissé túráztatnám, olyan 2*/sec és ez érezhető a pedálokon, hallható kívülről is. Brümm-brümm-brümm, aztán hol magától beáll, hol meg marad. Egyszer lámpánál induláskor olyat is produkált, mintha nem menne csak 2 henger
aztán üres+fröccs után "megjavult". Hidegen jó az alapjárat. Azért ronda az eset, mert egyébként húz mint a barom, nincs füst vagy egyéb zaj és persze gyanús, hogy a fogyinak sem kellene ennyinek lenni, a gyerekek óta rövidebb a lábam
a Spuri érezhetően nem segített, gyertya+kábelcsere lesz hétvégén és Lacikához megyek kiolvasásra (már tudja a tutit
) ...
Tippjeid?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.10 hétfő, 17:34:20 írta napu
»
Naplózva
polak.attila
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4938 Dátum:
2013.06.10 hétfő, 14:21:04 »
Sziasztok! Kicsit több, mint egy hete vagyok mondeo tulajdonos. Nem indult teljesen zökkenőmentesen a kapcsolatunk. Egy 3 ajtós '98-as Civicből ültem át a mondeo-ba, az már nagyon szűkös és kicsi volt, eljött az ideje a cserének, ez viszont nekem még olyan, mint egy hajó....hatalmas!
Szerencsére utána tudtam járni az előéletének (nem szervízkönyvből), valós 160.000.- km van benne, szép megkímélt, nem lelakott az utastér.
Először egy francia típust néztem ki, de a rengeteg elektronika elvette tőle a kedvem, féltem, hogy az út szélén ragadok vele valahol ha letilt a rendszer. A mondeot 170 km-ről hoztam haza, semmi gond nem volt vele útközben. Nagyon szép hangja van, az előző tulaj felesége Ford szalonban dolgozik, ott át is nézette novemberben, amit kellett kicserélt. Az olajat (eddigi tapasztalat alapján) nem eszi.
Másnap egy rövidebb út alatt sikerült is lerobbannom vele, a benzinpumpa behalt. Na ettől féltem. Még jó, hogy az autószerelőm el tudott jönni értem és elvontatott egy közeli ismerőséhez. A csere szereléssel együtt 50.000.-ből meglett, de nem hiányzott így elsőre... Remélem több meglepetést egyelőre nem okoz!
Azzal a problémával én is találkoztam, hogy meleg motornál nem indul elsőre. De olvastam itt az egyik topicban, hogy ez nem egyedi eset, és nem is hiba, úgyhogy a gyújtásra kapcsolás után várok addig, amíg a visszajelző lámpák kialszanak, így már elsőre sincs gond.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4939 Dátum:
2013.06.10 hétfő, 15:04:17 »
Idézetet írta: polak.attila - 2013.06.10 hétfő, 14:21:04
Sziasztok! Kicsit több, mint egy hete vagyok mondeo tulajdonos. Nem indult teljesen zökkenőmentesen a kapcsolatunk. Egy 3 ajtós '98-as Civicből ültem át a mondeo-ba, az már nagyon szűkös és kicsi volt, eljött az ideje a cserének, ez viszont nekem még olyan, mint egy hajó....hatalmas!
Szerencsére utána tudtam járni az előéletének (nem szervízkönyvből), valós 160.000.- km van benne, szép megkímélt, nem lelakott az utastér.
Először egy francia típust néztem ki, de a rengeteg elektronika elvette tőle a kedvem, féltem, hogy az út szélén ragadok vele valahol ha letilt a rendszer. A mondeot 170 km-ről hoztam haza, semmi gond nem volt vele útközben. Nagyon szép hangja van, az előző tulaj felesége Ford szalonban dolgozik, ott át is nézette novemberben, amit kellett kicserélt. Az olajat (eddigi tapasztalat alapján) nem eszi.
Másnap egy rövidebb út alatt sikerült is lerobbannom vele, a benzinpumpa behalt. Na ettől féltem. Még jó, hogy az autószerelőm el tudott jönni értem és elvontatott egy közeli ismerőséhez. A csere szereléssel együtt 50.000.-ből meglett, de nem hiányzott így elsőre... Remélem több meglepetést egyelőre nem okoz!
Azzal a problémával én is találkoztam, hogy meleg motornál nem indul elsőre. De olvastam itt az egyik topicban, hogy ez nem egyedi eset, és nem is hiba, úgyhogy a gyújtásra kapcsolás után várok addig, amíg a visszajelző lámpák kialszanak, így már elsőre sincs gond.
Gratulálok az autóhoz. Használd egészséggel.
Nekem is volt 1.8-as benzinesem. Az enyém a 110 pacis 2001-es évjáratú volt. Semmi komolyabb bajom nem volt az autóval leszámítva a fl előttinél típushibának mondható bal első zárhibát. Olajcsere 15 ezrenként (gyári olajjal), kopó alkatrészek cseréjén kívül a lengéscsillapítók és a kuplung lett cserélve. amiben nekem szerencsém volt, hogy nem kettőstömegű volt a lendkereke. Amit érdemes megnéz(et)ni rajta, azok az ún örvénylapátok. Csúnya munkát tudnak művelni a motorral, ha megadják magukat. Nem ijesztgetni akarlak ezzel, csak megkímélni egy nagyobb pénzkiadástól. Soha ne legyen nagyobb baja az autódnak, mint a benzinpumpa.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.10 hétfő, 15:10:36 írta Lacika71
»
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4940 Dátum:
2013.06.10 hétfő, 15:54:54 »
Idézetet írta: polak.attila - 2013.06.10 hétfő, 14:21:04
Sziasztok! Kicsit több, mint egy hete vagyok mondeo tulajdonos. Nem indult teljesen zökkenőmentesen a kapcsolatunk. Egy 3 ajtós '98-as Civicből ültem át a mondeo-ba, az már nagyon szűkös és kicsi volt, eljött az ideje a cserének, ez viszont nekem még olyan, mint egy hajó....hatalmas!
Szerencsére utána tudtam járni az előéletének (nem szervízkönyvből), valós 160.000.- km van benne, szép megkímélt, nem lelakott az utastér.
Először egy francia típust néztem ki, de a rengeteg elektronika elvette tőle a kedvem, féltem, hogy az út szélén ragadok vele valahol ha letilt a rendszer. A mondeot 170 km-ről hoztam haza, semmi gond nem volt vele útközben. Nagyon szép hangja van, az előző tulaj felesége Ford szalonban dolgozik, ott át is nézette novemberben, amit kellett kicserélt. Az olajat (eddigi tapasztalat alapján) nem eszi.
Másnap egy rövidebb út alatt sikerült is lerobbannom vele, a benzinpumpa behalt. Na ettől féltem. Még jó, hogy az autószerelőm el tudott jönni értem és elvontatott egy közeli ismerőséhez. A csere szereléssel együtt 50.000.-ből meglett, de nem hiányzott így elsőre... Remélem több meglepetést egyelőre nem okoz!
Azzal a problémával én is találkoztam, hogy meleg motornál nem indul elsőre. De olvastam itt az egyik topicban, hogy ez nem egyedi eset, és nem is hiba, úgyhogy a gyújtásra kapcsolás után várok addig, amíg a visszajelző lámpák kialszanak, így már elsőre sincs gond.
Ha kevés benzin van benne, az enyém is nagyon nehezen indul.
Ha sok van benne, pöccre. Elengedi az ac a nyomást talán, ez okozza.
Mondjuk az enyém sokat is áll, leginkább hétvégén hazsnáljuk.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4941 Dátum:
2013.06.11 kedd, 10:22:15 »
Idézetet írta: napu - 2013.06.10 hétfő, 14:06:05
T. GSR Úr!
Ugyebár van az én esetem is: diaglámpa ég, system too lean, alapjárat röcög, fogyasztás már 9.7
Tegnap egy kicsit alaposabb voltam: üzemmeleg motornál menetből megállva olyan az alapjárat, mintha kissé túráztatnám, olyan 2*/sec és ez érezhető a pedálokon, hallható kívülről is. Brümm-brümm-brümm, aztán hol magától beáll, hol meg marad. Egyszer lámpánál induláskor olyat is produkált, mintha nem menne csak 2 henger
aztán üres+fröccs után "megjavult". Hidegen jó az alapjárat. Azért ronda az eset, mert egyébként húz mint a barom, nincs füst vagy egyéb zaj és persze gyanús, hogy a fogyinak sem kellene ennyinek lenni, a gyerekek óta rövidebb a lábam
a Spuri érezhetően nem segített, gyertya+kábelcsere lesz hétvégén és Lacikához megyek kiolvasásra (már tudja a tutit
) ...
Tippjeid?
Többiek? Urak?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4942 Dátum:
2013.06.11 kedd, 12:22:06 »
Idézetet írta: napu - 2013.06.11 kedd, 10:22:15
Többiek? Urak?
Vákuumcsövek, vagy szívósornál valahol falsot szív?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4943 Dátum:
2013.06.11 kedd, 12:23:26 »
Pontosan....erősen lehetséges.
Alaposan átnézni, ellenőrizni mindent és mindenhol a szívó oldalról.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4944 Dátum:
2013.06.11 kedd, 13:19:25 »
Idézetet írta: GSR - 2013.06.11 kedd, 12:23:26
Pontosan....erősen lehetséges.
Alaposan átnézni, ellenőrizni mindent és mindenhol a szívó oldalról.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4945 Dátum:
2013.06.11 kedd, 13:39:21 »
Idézetet írta: napu - 2013.06.11 kedd, 10:22:15
Többiek? Urak?
Olyan vagyok, mint Tisler19 a Tdci topicban a pcs-okkal. Csak én üzemmeleg állapotban alapjárat ingadozáskor lambdaszonda hibára gyanakszom.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4946 Dátum:
2013.06.12 szerda, 14:55:57 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.06.11 kedd, 13:39:21
Olyan vagyok, mint Tisler19 a Tdci topicban a pcs-okkal. Csak én üzemmeleg állapotban alapjárat ingadozáskor lambdaszonda hibára gyanakszom.
Igazából nem is ingadozás, hanem pulzálás, egyenletes ütemben, mintha metronóm (
computer) csinálná ...
Naplózva
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4947 Dátum:
2013.06.17 hétfő, 08:53:53 »
Idézetet írta: napu - 2013.06.10 hétfő, 14:06:05
Ugyebár van az én esetem is: diaglámpa ég, system too lean, alapjárat röcög, fogyasztás már 9.7
Tegnap egy kicsit alaposabb voltam: üzemmeleg motornál menetből megállva olyan az alapjárat, mintha kissé túráztatnám, olyan 2*/sec és ez érezhető a pedálokon, hallható kívülről is. Brümm-brümm-brümm, aztán hol magától beáll, hol meg marad. Egyszer lámpánál induláskor olyat is produkált, mintha nem menne csak 2 henger
aztán üres+fröccs után "megjavult". Hidegen jó az alapjárat. Azért ronda az eset, mert egyébként húz mint a barom, nincs füst vagy egyéb zaj és persze gyanús, hogy a fogyinak sem kellene ennyinek lenni, a gyerekek óta rövidebb a lábam
a Spuri érezhetően nem segített, gyertya+kábelcsere lesz hétvégén és Lacikához megyek kiolvasásra (már tudja a tutit
) ...
... és motorféknél is érezhető a rángatás. Tegnap végül nyomtam neki egy olyan jó kis madarasi gyorsulóst 3.-ig és azóta egy kicsit mintha jobb lenne
gondolom csak megröccent, a lámpa világít ...
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4948 Dátum:
2013.06.18 kedd, 09:41:15 »
Ezt
a szettet venném meg, valakinek van tapasztalata ezzel a szettel?
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4949 Dátum:
2013.06.18 kedd, 15:21:31 »
Idézetet írta: ultio - 2013.06.18 kedd, 09:41:15
Ezt
a szettet venném meg, valakinek van tapasztalata ezzel a szettel?
Nekem ilyen van benne, megy.
Naplózva
Oldalak:
1
...
92
93
94
95
96
97
98
[
99
]
100
101
102
103
104
105
106
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ