Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 11:14:04
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
93
94
95
96
97
98
99
[
100
]
101
102
103
104
105
106
107
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4661839 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4950 Dátum:
2013.06.18 kedd, 17:21:38 »
Na újabb kérdés(ek).
Megnéztem a gyújtókábeleket, de semmit nem lehet látni, hogy rossz lenne, meg lenne égve. Van látható jele, ha rossz?
Másik dolog, ha szemben állok az autóval a bal oldali gyertyák mellet kis olaj áll. Hogy kerülhet oda? Gondolom ez nem normális jelenség.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4951 Dátum:
2013.06.18 kedd, 18:14:40 »
Idézetet írta: ultio - 2013.06.18 kedd, 17:21:38
Na újabb kérdés(ek).
Megnéztem a gyújtókábeleket, de semmit nem lehet látni, hogy rossz lenne, meg lenne égve. Van látható jele, ha rossz?
Másik dolog, ha szemben állok az autóval a bal oldali gyertyák mellet kis olaj áll. Hogy kerülhet oda? Gondolom ez nem normális jelenség.
A kábelek ellenállását érdemes megmérni.
A tömítés gyengélkedik. (szelepfedél....)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4952 Dátum:
2013.06.18 kedd, 21:35:03 »
az 1.8-as vezérlése szíjas??
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4953 Dátum:
2013.06.18 kedd, 21:35:43 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.06.18 kedd, 21:35:03
az 1.8-as vezérlése szíjas??
Láncos.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4954 Dátum:
2013.06.18 kedd, 21:39:42 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.06.18 kedd, 21:35:43
Láncos.
én is így tudom. most keresgélek feszítőket a unixba, és van hozzá vez. szíj meg stb is. Ez hogy lehet?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4955 Dátum:
2013.06.18 kedd, 21:43:50 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.06.18 kedd, 21:39:42
én is így tudom. most keresgélek feszítőket a unixba, és van hozzá vez. szíj meg stb is. Ez hogy lehet?
Az csak egy gyártó (ami olasz
), biztos csak félrefordítottak, azok is a hosszbordás szíjrendszer elemei.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4956 Dátum:
2013.06.18 kedd, 21:49:59 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.06.18 kedd, 21:43:50
Az csak egy gyártó (ami olasz
), biztos csak félrefordítottak, azok is a hosszbordás szíjrendszer elemei.
a unix nem gyártó és magyar. nemértem miért hoz vez szíjat.
a hosszbordás szíj feszítőn lehet külön csapágyat cserélni, vagy meg kell venni egyben?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4957 Dátum:
2013.06.18 kedd, 22:14:19 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.06.18 kedd, 21:49:59
a unix nem gyártó és magyar. nemértem miért hoz vez szíjat.
a hosszbordás szíj feszítőn lehet külön csapágyat cserélni, vagy meg kell venni egyben?
Nekem a kétlitereshez csak bredát hoz ilyen kategóriában
Ha jól emlékszem volt már arról szó, hogy van-e külön a feszítőre csapágy, már nem emlékszem mi volt az eredmény.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4958 Dátum:
2013.06.18 kedd, 22:26:08 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.06.18 kedd, 22:14:19
Nekem a kétlitereshez csak bredát hoz ilyen kategóriában
Ha jól emlékszem volt már arról szó, hogy van-e külön a feszítőre csapágy, már nem emlékszem mi volt az eredmény.
a Unix 1 országos forgalmazó mint pl a Bárdi,
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4959 Dátum:
2013.06.18 kedd, 22:30:03 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.06.18 kedd, 22:26:08
a Unix 1 országos forgalmazó mint pl a Bárdi,
Nem azt mondom, hanem hogy az unix webáruháza csak breda cuccokat hoz nekem kétliteres benzines 2001-es mondeóhoz vezérműszíj-feszítő kategóriában.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4960 Dátum:
2013.06.18 kedd, 22:37:11 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.06.18 kedd, 22:30:03
Nem azt mondom, hanem hogy az unix webáruháza csak breda cuccokat hoz nekem kétliteres benzines 2001-es mondeóhoz vezérműszíj-feszítő kategóriában.
az érdekes az, h bármit is hoz a vezérléshez. nekem dayco szijat hoz de nem a webáruházban nézem
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4961 Dátum:
2013.06.18 kedd, 22:44:24 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.06.18 kedd, 22:37:11
az érdekes az, h bármit is hoz a vezérléshez. nekem dayco szijat hoz de nem a webáruházban nézem
Egyre kuszább, holnap azért belesek a motortérbe, hátha a kis aljasok elrejtettek valahova egy vezérműszíjat
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4962 Dátum:
2013.06.18 kedd, 22:48:46 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.06.18 kedd, 22:44:24
Egyre kuszább, holnap azért belesek a motortérbe, hátha a kis aljasok elrejtettek valahova egy vezérműszíjat
az deszép lenne.. mintha azt írták volna korábban vhol, h a 3.asban minden motor láncos
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4963 Dátum:
2013.06.19 szerda, 08:24:54 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.06.18 kedd, 22:48:46
az deszép lenne.. mintha azt írták volna korábban vhol, h a 3.asban minden motor láncos
Nekem az 1.8-as mindenesetre láncos. És szerintem sincs szíjas mk3.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4964 Dátum:
2013.06.19 szerda, 09:09:29 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.06.08 szombat, 09:58:51
Köszi Conor és GSR!
A szenzort lehet megkeresem.....jah,persze csak terheléskor csinálja. Alapból pörgetve szép hangja van az autónak.....páran megjegyezték már.....hogy nincs hangja...
GSR! Mire tippelsz? mik lehetnek még???
Tankold tele jó minőségű benyával, és önts hozzá egy flakon injektor tisztítót. Lehet csak üanyag probléma. Off-os Ford-ok simán csörögnek vacak üanyagtól, és nem a kopogásérzékelő szokott a gond lenni náluk.
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4965 Dátum:
2013.06.20 csütörtök, 20:01:40 »
Megvettem ma
ezt a gyújtókábel készletet
, de nem tudtam beszerelni, mert a gyertyára rámenő pipa felső részén túl nagyok a gumikorongok. Hiába kentem be szilikonnal (adták hozzá), nem lehet benyomni. Max. levágni tudnék belőle, de azt nem akarom.
Mi lehet a megoldás, ha van, cserén kívül?
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
mondeospepe
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4966 Dátum:
2013.06.21 péntek, 09:25:45 »
Sziasztok forum társak!
Van egy pár észrevételem, és segitséget is kérnék.
Az első, normális-e az, hogy az autó motorja(2001, 1,8 benz/LPG, de a tesztek alatt csak benyával hajtott) normál városi üzemben 99-106 fokig melekszik fel, de a viz höm. mutató teljesen középen áll, meg sem mozdul? Nincs valami probléma? vagy ez a normális? A motor tér irdatlan modon melegszik. természtesen a hütőfolydék szintje normális, és rendes téli fagyálót tartok benne.
Második, Mostanában vettem észre, hogy ha bekapcsolom a klímám, és azzal megyek, akkor amikor meg kell álnom(mondjuk, piros lámpánál) a motor le áll.
Ha minden fogyasztót lekapcsolok, akkor is ingadozik az alapjárat és gyakran lefulladok. Mi az ami a terhelés fügvényéban szabályozza az alapjáratot, mert hogy nekem az döglött nagyon valószínű...
Bármilyen hasznos infot, tanácsot szívese várok,
Előre is köszönöm,
Üdv:Mondeospepe
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4967 Dátum:
2013.06.21 péntek, 09:33:39 »
Idézetet írta: mondeospepe - 2013.06.21 péntek, 09:25:45
Sziasztok forum társak!
Van egy pár észrevételem, és segitséget is kérnék.
Az első, normális-e az, hogy az autó motorja(2001, 1,8 benz/LPG, de a tesztek alatt csak benyával hajtott) normál városi üzemben 99-106 fokig melekszik fel, de a viz höm. mutató teljesen középen áll, meg sem mozdul? Nincs valami probléma? vagy ez a normális? A motor tér irdatlan modon melegszik. természtesen a hütőfolydék szintje normális, és rendes téli fagyálót tartok benne.
Második, Mostanában vettem észre, hogy ha bekapcsolom a klímám, és azzal megyek, akkor amikor meg kell álnom(mondjuk, piros lámpánál) a motor le áll.
Ha minden fogyasztót lekapcsolok, akkor is ingadozik az alapjárat és gyakran lefulladok. Mi az ami a terhelés fügvényéban szabályozza az alapjáratot, mert hogy nekem az döglött nagyon valószínű...
Bármilyen hasznos infot, tanácsot szívese várok,
Előre is köszönöm,
Üdv:Mondeospepe
A 99-106°C teljesen normális, ezeknek a motoroknak ez az üzemi hőmérséklete.
Alapjárattal kapcsolatban az örvénylapátok megvannak még/nincsenek/nem működnek?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4968 Dátum:
2013.06.21 péntek, 10:07:20 »
Idézetet írta: mondeospepe - 2013.06.21 péntek, 09:25:45
Sziasztok forum társak!
Van egy pár észrevételem, és segitséget is kérnék
Második, Mostanában vettem észre, hogy ha bekapcsolom a klímám, és azzal megyek, akkor amikor meg kell álnom(mondjuk, piros lámpánál) a motor le áll.
Ha minden fogyasztót lekapcsolok, akkor is ingadozik az alapjárat és gyakran lefulladok. Mi az ami a terhelés fügvényéban szabályozza az alapjáratot, mert hogy nekem az döglött
Előre is köszönöm,
Üdv:Mondeospepe
töltést kellene mérni. Lehet nem tölt eleget a generator. Minden fogyasztonal a generator fogja a motort. Klimanal meg a ventilator is sok aramot kér.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
mondeospepe
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4969 Dátum:
2013.06.21 péntek, 10:53:24 »
Előszőr nagyon köszönöm, a hömérségelt miatt, akkor nyugodt vagyok.
Az örvénylapáok 60e km-rel korábban voltak egy ujra cseréleva szivosorral együtt.
A generátorom töltőfszültsége 13.33v-ot, pont tegnap néztem F-super diaggal.
Szóval nem tudom, mi lehet a baj, de várok minden tivábbi ötletett.
MP.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4970 Dátum:
2013.06.21 péntek, 12:02:27 »
Idézetet írta: mondeospepe - 2013.06.21 péntek, 10:53:24
Előszőr nagyon köszönöm, a hömérségelt miatt, akkor nyugodt vagyok.
Az örvénylapáok 60e km-rel korábban voltak egy ujra cseréleva szivosorral együtt.
A generátorom töltőfszültsége 13.33v-ot, pont tegnap néztem F-super diaggal.
Szóval nem tudom, mi lehet a baj, de várok minden tivábbi ötletett.
MP.
A töltőfeszültséget terhelésen mérted? (az összes elektromos fogyasztó bekapcsolva az autóban)
Naplózva
mondeospepe
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4971 Dátum:
2013.06.21 péntek, 12:07:56 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.06.21 péntek, 12:02:27
A töltőfeszültséget terhelésen mérted? (az összes elektromos fogyasztó bekapcsolva az autóban)
Nem, csak alapjáraton....pontosan mit csináljak, terheljem le és nézzem meg úgy.
MP.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4972 Dátum:
2013.06.21 péntek, 12:10:56 »
Idézetet írta: mondeospepe - 2013.06.21 péntek, 12:07:56
Nem, csak alapjáraton....pontosan mit csináljak, terheljem le és nézzem meg úgy.
MP.
Beindítod, bekapcsolsz minden fogyasztót és úgy nézed meg. Egy bizonyos feszültség (~11-12V) alá nem eshet le. Nekem dízel van, alapból 14,4-et tölt, de az összes elektromos cucc bekapcsolása után sem ment lejjebb 13 V-nál.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4973 Dátum:
2013.06.21 péntek, 14:05:45 »
Idézetet írta: mondeospepe - 2013.06.21 péntek, 12:07:56
Nem, csak alapjáraton....pontosan mit csináljak, terheljem le és nézzem meg úgy.
MP.
igen, kapcsolj rá mindent. és azt is nézd meg, indításkor mennyire esik le az aksi fesz.
aztán írd be ide mi mennyi, és kapsz rá választ a benyásoktól. én úgytudom a benzines nem tölt annyit (14,4)mint a dízel.
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.06.21 péntek, 12:10:56
Beindítod, bekapcsolsz minden fogyasztót és úgy nézed meg. Egy bizonyos feszültség (~11-12V) alá nem eshet le. Nekem dízel van, alapból 14,4-et tölt, de az összes elektromos cucc bekapcsolása után sem ment lejjebb 13 V-nál.
a dízelnél 14 alá nem kellene esnie full terhelésnél ha minden jó. a 11-12 az régen rossz
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.21 péntek, 14:07:27 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4974 Dátum:
2013.06.21 péntek, 14:53:57 »
Idézetet írta: mondeospepe - 2013.06.21 péntek, 10:53:24
Előszőr nagyon köszönöm, a hömérségelt miatt, akkor nyugodt vagyok.
Az örvénylapáok 60e km-rel korábban voltak egy ujra cseréleva szivosorral együtt.
A generátorom töltőfszültsége 13.33v-ot, pont tegnap néztem F-super diaggal.
Szóval nem tudom, mi lehet a baj, de várok minden tivábbi ötletett.
MP.
Nézd meg a kart, ami lapátokat mozgatja, hogy a nem esett-e le a gömbfejről, és alapjáraton behúzza-e őket, ahogy kell.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4975 Dátum:
2013.06.21 péntek, 15:00:18 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.06.21 péntek, 14:05:45
igen, kapcsolj rá mindent. és azt is nézd meg, indításkor mennyire esik le az aksi fesz.
aztán írd be ide mi mennyi, és kapsz rá választ a benyásoktól. én úgytudom a benzines nem tölt annyit (14,4)mint a dízel.
a dízelnél 14 alá nem kellene esnie full terhelésnél ha minden jó. a 11-12 az régen rossz
Generátoros szakitól kérdeztem és ő azt mondta, hogy a 12,8 tök jó. (nálam) Mondjuk tervbe van véve a generátor cser, mert nekem előfordulhat, hogy nem a sajátja van felrakva.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4976 Dátum:
2013.06.22 szombat, 19:12:05 »
Idézetet írta: mondeospepe - 2013.06.21 péntek, 09:25:45
Sziasztok forum társak!
Van egy pár észrevételem, és segitséget is kérnék.
Az első, normális-e az, hogy az autó motorja(2001, 1,8 benz/LPG, de a tesztek alatt csak benyával hajtott) normál városi üzemben 99-106 fokig melekszik fel, de a viz höm. mutató teljesen középen áll, meg sem mozdul? Nincs valami probléma? vagy ez a normális? A motor tér irdatlan modon melegszik. természtesen a hütőfolydék szintje normális, és rendes téli fagyálót tartok benne.
Második, Mostanában vettem észre, hogy ha bekapcsolom a klímám, és azzal megyek, akkor amikor meg kell álnom(mondjuk, piros lámpánál) a motor le áll.
Ha minden fogyasztót lekapcsolok, akkor is ingadozik az alapjárat és gyakran lefulladok. Mi az ami a terhelés fügvényéban szabályozza az alapjáratot, mert hogy nekem az döglött nagyon valószínű...
Bármilyen hasznos infot, tanácsot szívese várok,
Előre is köszönöm,
Üdv:Mondeospepe
2: - Alapjárati szelep. Nagyon tisztogatni sem érdemes (bár egy próbát megér), mert egy idő után már csak a csere az üdvös megoldás. (töltés-generátor-szívósor nem jó irány)
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.22 szombat, 19:17:53 írta FokaDriver
»
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4977 Dátum:
2013.06.22 szombat, 19:21:08 »
Idézetet írta: ultio - 2013.06.20 csütörtök, 20:01:40
Megvettem ma
ezt a gyújtókábel készletet
, de nem tudtam beszerelni, mert a gyertyára rámenő pipa felső részén túl nagyok a gumikorongok. Hiába kentem be szilikonnal (adták hozzá), nem lehet benyomni. Max. levágni tudnék belőle, de azt nem akarom.
Mi lehet a megoldás, ha van, cserén kívül?
Vidd vissza, hogy rosszat adtak, és hogy ez nem a te típusú autódhoz való.
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4978 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 20:41:17 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2013.06.22 szombat, 19:21:08
Vidd vissza, hogy rosszat adtak, és hogy ez nem a te típusú autódhoz való.
Visszavittem, ki is cserélték, ezzel nem volt gond.
De, ez az autó lassan a sírba visz
.
Pénteken kicseréltem a gyújtókábeleket, az autó tökéletes! Gyönyörűen ment, jól húzott, a légkondi se fogta meg, könnyen el lehetett vele indulni és szépen, egyenletesen gyorsult kis sebességről magas fokozatban is. Bő 200 km-t mentünk Budapesten dugóban, autópályán, országúton, a légkondi végig pörgött, mert 35 fok volt néhol. Az autó tökéletes volt, semmi gyengeséget nem éreztem. Többször is megálltunk, de mindig minden rendben volt. Nem is tudtam már, milyen egy rendben lévő Mondeo. Szuper!
Ma kb. 50 km országúton, fele légkondival, majd pihi. Beindítom, légkondi beindul és már éreztem, valami nem stimmel. És igen, újra nem megy, nem lehet vele normálisan elindulni és természetesen rángat 2000-es fordulat alatt és fentebb is erősebb gázadásra. Ennyi.
Tönkrement a vadiúj kábelszett 250 km alatt? Vagy nem is az volt a gond? Trafó kb. 3000 km-el ezelőtt cseréltem. Gyertya? Ha igen, miért volt jó egy ideig?
Tényleg nem tudom már mit csináljak vele, de leginkább a gyufa jutott az eszembe. Csak nyeli a pénzt és gyakorlatilag az elmúlt egy évben nem volt olyan idő, mikor nagyjából, csak nagyjából rendben volt. Mert azt már lesza.om, hogy ciceg a fék, meg hasonlók.
Tavaly végül is majd 400 000 Ft költöttem rá mindenestül, tán ez az autó nem is ér ennyit.
Most cseréjem ki a gyertyákat, kábeleket és trafót megint? Honnan tudjam, hogy a meglévők jók?
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4979 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 21:18:55 »
Idézetet írta: ultio - 2013.06.23 vasárnap, 20:41:17
Visszavittem, ki is cserélték, ezzel nem volt gond.
De, ez az autó lassan a sírba visz
.
Pénteken kicseréltem a gyújtókábeleket, az autó tökéletes! Gyönyörűen ment, jól húzott, a légkondi se fogta meg, könnyen el lehetett vele indulni és szépen, egyenletesen gyorsult kis sebességről magas fokozatban is. Bő 200 km-t mentünk Budapesten dugóban, autópályán, országúton, a légkondi végig pörgött, mert 35 fok volt néhol. Az autó tökéletes volt, semmi gyengeséget nem éreztem. Többször is megálltunk, de mindig minden rendben volt. Nem is tudtam már, milyen egy rendben lévő Mondeo. Szuper!
Ma kb. 50 km országúton, fele légkondival, majd pihi. Beindítom, légkondi beindul és már éreztem, valami nem stimmel. És igen, újra nem megy, nem lehet vele normálisan elindulni és természetesen rángat 2000-es fordulat alatt és fentebb is erősebb gázadásra. Ennyi.
Tönkrement a vadiúj kábelszett 250 km alatt? Vagy nem is az volt a gond? Trafó kb. 3000 km-el ezelőtt cseréltem. Gyertya? Ha igen, miért volt jó egy ideig?
Tényleg nem tudom már mit csináljak vele, de leginkább a gyufa jutott az eszembe. Csak nyeli a pénzt és gyakorlatilag az elmúlt egy évben nem volt olyan idő, mikor nagyjából, csak nagyjából rendben volt. Mert azt már lesza.om, hogy ciceg a fék, meg hasonlók.
Tavaly végül is majd 400 000 Ft költöttem rá mindenestül, tán ez az autó nem is ér ennyit.
Most cseréjem ki a gyertyákat, kábeleket és trafót megint? Honnan tudjam, hogy a meglévők jók?
Kezdésnek cseréld ki a gyertyákat, mert az nem drága, ártani meg biztos nem árt.
Amúgy:
Ne vedd zokon, de nem viccből írogatjuk itt páran, hogy ehhez a motorhoz gyújtásalkatrészből gyárit. Lehet kísérletezgetni utángyártott cuccokkal, azzal a felkiáltással, hogy a gyári kib@szott drága (mert tényleg az), de hosszútávon pont az ilyen cumizásra vásárolhat be az ember, és a végén még simán többe is kerülhet a történet, mintha egyszer kellett volna a gyárit megvenni.
Ha gyertyacsere nem segít, akkor irány egy szerviz, ahol szkóppal nézegetnek gyújtásképeket, és ha ért is hozzá, aki nézi, akkor szerintem megmondja mi a kuka. Vagy cseréld az egészet. Vagy egy kanna benzin és gyufa
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4980 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 21:34:25 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.06.23 vasárnap, 21:18:55
Kezdésnek cseréld ki a gyertyákat, mert az nem drága, ártani meg biztos nem árt.
Amúgy:
Ne vedd zokon, de nem viccből írogatjuk itt páran, hogy ehhez a motorhoz gyújtásalkatrészből gyárit. Lehet kísérletezgetni utángyártott cuccokkal, azzal a felkiáltással, hogy a gyári kib@szott drága (mert tényleg az), de hosszútávon pont az ilyen cumizásra vásárolhat be az ember, és a végén még simán többe is kerülhet a történet, mintha egyszer kellett volna a gyárit megvenni.
Ha gyertyacsere nem segít, akkor irány egy szerviz, ahol szkóppal nézegetnek gyújtásképeket, és ha ért is hozzá, aki nézi, akkor szerintem megmondja mi a kuka. Vagy cseréld az egészet. Vagy egy kanna benzin és gyufa
A gyertyákat 30 000 km-el ezelőtt cseréltem ki, azok gyáriak voltak. A trafó és kábelszett az utángyártott.
Nem veszem zokon, meg is értem a gyári cuccokat, de pont ezért gondoltam, hogy nem a gyertyákkal lehet gond és kezdtem a trafóval, mert az tűnt a legkevésbé gyárinak, majd a kábelszett.
Ilyen
kábelszettet
vettem végül.
Igazából ami zavar, hogy miért volt jó 250 km-en? Teljesen felkészültem lelkileg és pénzileg is, ha nem oldja meg a problémát a kábel, akkor gyertya.
És olyan lehet, hogy ezek a hibás alkatrészek kinyírják egymást? Tehát, hogy a rossz gyertyák tönkre vágták a kábeleket, illetve már korábban a trafót?
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4981 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 22:30:08 »
Idézetet írta: ultio - 2013.06.23 vasárnap, 21:34:25
A gyertyákat 30 000 km-el ezelőtt cseréltem ki, azok gyáriak voltak. A trafó és kábelszett az utángyártott.
Nem veszem zokon, meg is értem a gyári cuccokat, de pont ezért gondoltam, hogy nem a gyertyákkal lehet gond és kezdtem a trafóval, mert az tűnt a legkevésbé gyárinak, majd a kábelszett.
Ilyen
kábelszettet
vettem végül.
Igazából ami zavar, hogy miért volt jó 250 km-en? Teljesen felkészültem lelkileg és pénzileg is, ha nem oldja meg a problémát a kábel, akkor gyertya.
És olyan lehet, hogy ezek a hibás alkatrészek kinyírják egymást? Tehát, hogy a rossz gyertyák tönkre vágták a kábeleket, illetve már korábban a trafót?
30ezer alatt tényleg nem kéne hogy bajuk legyen. A kölcsönös tönkretétel nem tudom hogy működik, meg azt sem, miért javult meg egy időre. Misztikus dolog ez a gyújtásrendszer
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4982 Dátum:
2013.06.24 hétfő, 08:59:47 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.06.23 vasárnap, 22:30:08
30ezer alatt tényleg nem kéne hogy bajuk legyen. A kölcsönös tönkretétel nem tudom hogy működik, meg azt sem, miért javult meg egy időre. Misztikus dolog ez a gyújtásrendszer
Ha már utángyártottat veszel ,akkor legalább abból a márkából válassz, amit Ford szervízek is használnak és bevált. Pölö, ha a Cromax-ban kérsz uátngyártott trafót, olyat fognak adni amit maguk is szerelnek Mondeo-ba, és azzal nem volt még negatív tapasztalat, vagy legalábbis kevés. Ott hamar kibukik ha vacak egy utángyrátó beszállító. Én így vettem ugy trafót, új gyári gyertyával, és a régi 10 éves kábelekkel tökéletesen működik, pedig a gázüzem pontosabb szikrát is igényel, mivel szárazabb közegben dolgozik a gyertya.
Tanács: Vidd el egy rendes műszeres szerelőhöz, és ne a szomszéd szakihoz, most már ne találgass, túl sok pénzt toltál már bele.
pl: Vik (a forumon megtalálod), vagy Bagoly (essmotor.hu , mondeóban is otthon van), vagy BMSZ ( injektor.hu)
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.24 hétfő, 09:26:10 írta FokaDriver
»
Naplózva
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4983 Dátum:
2013.06.24 hétfő, 09:16:27 »
Idézetet írta: ultio - 2013.06.23 vasárnap, 21:34:25
A gyertyákat 30 000 km-el ezelőtt cseréltem ki, azok gyáriak voltak. A trafó és kábelszett az utángyártott.
Nem veszem zokon, meg is értem a gyári cuccokat, de pont ezért gondoltam, hogy nem a gyertyákkal lehet gond és kezdtem a trafóval, mert az tűnt a legkevésbé gyárinak, majd a kábelszett.
Ilyen
kábelszettet
vettem végül.
Igazából ami zavar, hogy miért volt jó 250 km-en? Teljesen felkészültem lelkileg és pénzileg is, ha nem oldja meg a problémát a kábel, akkor gyertya.
És olyan lehet, hogy ezek a hibás alkatrészek kinyírják egymást? Tehát, hogy a rossz gyertyák tönkre vágták a kábeleket, illetve már korábban a trafót?
Együttérzek
ez a gyenge lánc
szem
! Se a Sierrámmal, se az MKI-emmel nem volt soha gondom, tankoltam, mentem. Itt meg az agyonbonyolított szenzor-jeladó-MAP-mennyiség-hőmérséklet-kopogás-keverékarány-ló*asz összezavarja a kompjutert, ami aztán használhatatlanná teszi az egész vasat
... de azért Mondeo
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4984 Dátum:
2013.06.24 hétfő, 10:10:20 »
Milyen gyertyakulcs kell az autómhoz? 16-os?
És akkor milyen gyertyák érdemes vennem?
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4985 Dátum:
2013.06.24 hétfő, 10:14:09 »
Idézetet írta: ultio - 2013.06.24 hétfő, 10:10:20
Milyen gyertyakulcs kell az autómhoz? 16-os?
És akkor milyen gyertyák érdemes vennem?
Cromax - Motorcraft, menj bicajjal
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4986 Dátum:
2013.06.24 hétfő, 10:23:27 »
Idézetet írta: napu - 2013.06.24 hétfő, 10:14:09
Cromax - Motorcraft, menj bicajjal
Azzal járok. Hétvégén használom az autót hosszabb utakra.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4987 Dátum:
2013.06.24 hétfő, 10:26:07 »
Idézetet írta: ultio - 2013.06.24 hétfő, 10:23:27
Azzal járok. Hétvégén használom az autót hosszabb utakra.
(Tudom
a névjegyedben olvastam ...)
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.24 hétfő, 11:57:23 írta napu
»
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4988 Dátum:
2013.06.24 hétfő, 10:34:02 »
Idézetet írta: napu - 2013.06.24 hétfő, 10:26:07
(Tudom
)
Honnan,
Ismerjük egymást? Vagy írtam már korábban?
Szóval 16-os gyertyakulcs kell az autómhoz, igaz?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.24 hétfő, 10:56:12 írta ultio
»
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4989 Dátum:
2013.06.24 hétfő, 12:40:38 »
Idézetet írta: ultio - 2013.06.24 hétfő, 10:34:02
Szóval 16-os gyertyakulcs kell az autómhoz, igaz?
igen.
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4990 Dátum:
2013.06.24 hétfő, 12:48:13 »
Idézetet írta: zsombi - 2013.06.24 hétfő, 12:40:38
igen.
Nagyon köszönöm!
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Zombie
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4991 Dátum:
2013.06.25 kedd, 07:19:50 »
Idézetet írta: Zombie - 2013.06.04 kedd, 19:03:36
Sziasztok!
Megszivatott engem is az örvénylapát...3 már nem volt a helyén szétszereléskor.
A motor megevett 600 km-en 2 liter olajat....motorcsere lesz.
SZiasztok!
Majdnem egy hónap a kocsim nélkül...borzasztó....de, megvan a motor!
Mk2 varázsolt nekem egy 2004-es 118000 km-est
...tegnap meghalgattam még az eredeti autóban...gyönyörű hangja van...már alig várom hogy az enyémben duruzsoljon..
Naplózva
MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es.
(motorcsere)
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4992 Dátum:
2013.06.25 kedd, 19:28:00 »
Idézetet írta: Zombie - 2013.06.25 kedd, 07:19:50
SZiasztok!
Majdnem egy hónap a kocsim nélkül...borzasztó....de, megvan a motor!
Mk2 varázsolt nekem egy 2004-es 118000 km-est
...tegnap meghalgattam még az eredeti autóban...gyönyörű hangja van...már alig várom hogy az enyémben duruzsoljon..
Motorkód ugyanaz? Van CJBA meg CJBB, nehogy gond legyen átiratásnál, vagy műszakin, ha ránéznek.
Naplózva
Zombie
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4993 Dátum:
2013.06.25 kedd, 20:31:48 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.06.25 kedd, 19:28:00
Motorkód ugyanaz? Van CJBA meg CJBB, nehogy gond legyen átiratásnál, vagy műszakin, ha ránéznek.
Óóóó igen, arra különösen figyeltünk.
Az első motor CJBB volt....
Naplózva
MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es.
(motorcsere)
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4994 Dátum:
2013.06.25 kedd, 20:48:00 »
Idézetet írta: Zombie - 2013.06.25 kedd, 20:31:48
Óóóó igen, arra különösen figyeltünk.
Az első motor CJBB volt....
Csak kíváncsiságból, neked mint mond emisszióra az ETIS?
Naplózva
Zombie
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4995 Dátum:
2013.06.25 kedd, 20:53:03 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.06.25 kedd, 20:48:00
Csak kíváncsiságból, neked mint mond emisszióra az ETIS?
Nem tudom, nem néztem.
Egy biztos, mindkét motor paraméterei megegyeznek, csak az egyik csont nélkül átmegy a műszakin, a másik(eltérő karakter) csak KPM-es vizsgával lehetséges hivatalosan üzembe helyezni, sőt, asszem valami átalakítási papír is kell hozzá.
Naplózva
MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es.
(motorcsere)
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4996 Dátum:
2013.06.26 szerda, 13:14:27 »
Sziasztok!
Azt csinálja a verda, hogy ha mondjuk 100-as tempónál üresbe teszem és elkezd az autó lassulni, egyszer csak leáll... Kanyarokban is ha kinyomom a kuplungot előfordul, hogy leáll a verda. Kuplungolok és be is röffen.
Kollegám szerint az EGR szelep koszolódott el. Van valakinek hasonló tapasztalata?
KÖszi!
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4997 Dátum:
2013.06.26 szerda, 13:26:39 »
Idézetet írta: sendrew - 2013.06.26 szerda, 13:14:27
Sziasztok!
Azt csinálja a verda, hogy ha mondjuk 100-as tempónál üresbe teszem és elkezd az autó lassulni, egyszer csak leáll... Kanyarokban is ha kinyomom a kuplungot előfordul, hogy leáll a verda. Kuplungolok és be is röffen.
Kollegám szerint az EGR szelep koszolódott el. Van valakinek hasonló tapasztalata?
KÖszi!
Alapjárati szelep csere. Benzines Focus-okon népbetegség volt. Pofára ugyanolyan al.szelep van a mondeón is, elfáradt 180-200ekm körül.
Így néz ki, de ezt a márkát nem ismerem, csak korábban nekem is volt ilyen gondom:
http://wrcauto.hu/?2005,alapjaratileptetomotorfordmondeoiii1816v2016v
Próbálkozhatsz tisztítással is (időhúzsra jó), vagy akksi le 10 percre, hogy az ECU tanulja újra a senzorok értékeit, és hátha jobban kivezérli majd az al.szelepet, hogy az alapáratot terhelések mellett is tartani tudja a motor. Akksi le után az első 7-10 km elég kemény lesz, állandóan le akar majd állni, figyelj rá.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.26 szerda, 13:30:30 írta FokaDriver
»
Naplózva
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4998 Dátum:
2013.06.26 szerda, 13:48:29 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2013.06.26 szerda, 13:26:39
Alapjárati szelep csere. Benzines Focus-okon népbetegség volt. Pofára ugyanolyan al.szelep van a mondeón is, elfáradt 180-200ekm körül.
Így néz ki, de ezt a márkát nem ismerem, csak korábban nekem is volt ilyen gondom:
http://wrcauto.hu/?2005,alapjaratileptetomotorfordmondeoiii1816v2016v
Próbálkozhatsz tisztítással is (időhúzsra jó), vagy akksi le 10 percre, hogy az ECU tanulja újra a senzorok értékeit, és hátha jobban kivezérli majd az al.szelepet, hogy az alapáratot terhelések mellett is tartani tudja a motor. Akksi le után az első 7-10 km elég kemény lesz, állandóan le akar majd állni, figyelj rá.
Ha gépre kötik a masinát nem mutat semmilyen hibakódot...
Ezt házilag kilehet cserélni, vagy szerelő kell hozzá?
Köszi a tippet!
Az akksi sarus dolgot kihagyom, nincsen rádiókódom
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4999 Dátum:
2013.06.26 szerda, 14:54:54 »
Idézetet írta: sendrew - 2013.06.26 szerda, 13:48:29
Ha gépre kötik a masinát nem mutat semmilyen hibakódot...
Ezt házilag kilehet cserélni, vagy szerelő kell hozzá?
Köszi a tippet!
Az akksi sarus dolgot kihagyom, nincsen rádiókódom
Nem szokott Focusoknál sem. Elfárad az alszelep egy idő után, és biztosan csak a csere segít. Lehet takarítgatni WD-40nel, meg Brunox Turbóval, de sokat nem segít.
Rosszabb esetben a pillangószelep zárt állásszögén is lehet egy hajszálnyit állítani (hozzáértő szerelő), hogy ne "izzadjon" annyira az alapjárati szelep, amikor alapjáratot kell tartania, de sok fogyasztó terheli még az alapjárati fordulatszámot (pl: légkondi, szervó, ventillátor, világítás,stb).
Focus-os időkben ahol 1.4, 1.6-osoknál ez rendszeres probléma volt, az enyémen is meg kellett a fojtószelep állítást csinálni, így kevésbé kellett dolgoznia az alapjárati szelepnek, sokkal jobb lett az alapjárat, terhelések mellett. (ez finom munka, nekem essmotor.hu csinálta meg, van benne gyakorlata. Rákérdeztem nála a 2.0-s mondeo-ra is, de erre azt mondta hogy al szelep csere egyből )
Tévedés jogát fenntartom.
ui: látom LPG-zel te is,,,javaslat: fuss már le 100-200 km-t városban B95-tel, és nézd meg utána hogy az alapjáratod jó e ? Lehet nem túl tökéletes az alapjárat közeli kompenzációd az LPG computer kompenzációs táblázatában, és egy kicsit vissza kéne tanulni az autónak benzinre. A Lovato pl fix táblázattal dolgozik, de egy Landi idővel el tud tanulni hülyeséget. Innen onnan hallottam, csak tipp, messziről ugatom, szóval fenntartással...
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.26 szerda, 14:59:54 írta FokaDriver
»
Naplózva
Oldalak:
1
...
93
94
95
96
97
98
99
[
100
]
101
102
103
104
105
106
107
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ