Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:32:46
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
99
100
101
102
103
104
105
[
106
]
107
108
109
110
111
112
113
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4652803 alkalommal)
0 Felhasználó és 107 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5250 Dátum:
2013.08.06 kedd, 23:07:29 »
Srácok! Személyeskedéssé fajult a dolog. Szerintem tudnátok ti ügyesebben is...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5251 Dátum:
2013.08.06 kedd, 23:10:13 »
Idézetet írta: Angel - 2013.08.06 kedd, 23:07:29
Srácok! Személyeskedéssé fajult a dolog. Szerintem tudnátok ti ügyesebben is...
Ja, majd mondja a Balogh Tomi, hogy megint kiakadtam.
Naplózva
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5252 Dátum:
2013.08.06 kedd, 23:23:44 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.08.06 kedd, 22:56:48
Lehet itt most vitatkozni hogy mitől, hogyan, de a tapasztalat kb. azt mutatja, hogy az olajzabálás sok huzamosabb ideig hidegen (tökig nyitott termosztát) történő használat hozza elő. Ezenkívül, akinek lett generálozva a motorja brutál olajfogyasztás miatt (Hyperborg), annak a hengerfala nem volt kopva, csak az olajlehúzók voltak megpukkanva. Szóval lehet, hogy a hordó-ovál téma is értelmetlen.
Barátkozni meg menjetek a chat topicba
Nekem is generálozva lett, ovál/hordós (kinek mi tetszik) volt a henger, szépen lehetett benne kocogtatni a dugattyút. Alapjáraton az zörgött...
Naplózva
Gepetto
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5253 Dátum:
2013.08.06 kedd, 23:46:26 »
Sajnálom, nem akartam ilyen vitát kirobbantani.
Akkor jön a kompresszió mérés?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5254 Dátum:
2013.08.07 szerda, 05:24:43 »
Idézetet írta: Conor - 2013.08.06 kedd, 23:23:44
Nekem is generálozva lett, ovál/hordós (kinek mi tetszik) volt a henger, szépen lehetett benne kocogtatni a dugattyút. Alapjáraton az zörgött...
De neked kopogott is rendesen nem?
Idézetet írta: Gepetto - 2013.08.06 kedd, 23:46:26
Sajnálom, nem akartam ilyen vitát kirobbantani.
Akkor jön a kompresszió mérés?
Jöhet, de ha csak az olajlehúzók okozzák, akkor normálisak lesznek az értékek.
Naplózva
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5255 Dátum:
2013.08.07 szerda, 15:23:12 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.08.07 szerda, 05:24:43
De neked kopogott is rendesen nem?
Jöhet, de ha csak az olajlehúzók okozzák, akkor normálisak lesznek az értékek.
Ühüm, szépen ütemesen alapjáraton, kuplung kinyomásra halkult el. Olyasmi "ketyegős dízeltraktor" hangja volt.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5256 Dátum:
2013.08.07 szerda, 18:02:12 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.06 kedd, 21:25:36
Hordós a kopás neve, ovális hengert még nem láttam.
Ez egyébként.....de nem is ez, hanem a kopás..... üzemi hőmérséklet alatt nagyobb mértékű és ebből lesz a gond később.
De véleményem szerint sokat kell így menni, hogy hordósra kopjon a henger... mert azért 50 fokra felmelegszik mindig, ami meg nem hideg annyira.
hát...mondi témában még olvasgass egy kicsit.tudom én,hogy szakmabeli vagyol,ettől még a történelmet nem tu8dod megváltoztatni,bármennyire is szeretnéd.....
A hordósnak a "közepe" hasasodik meg.Az ovális henger meg a nevében van elrejtve-oválisra kopik.alul is meg felül is.
De ha csak a kifejezéseken akarnánk lovagolni,akkor ha úgy mondom,hogy lődörög a dugattyú a hengerben,mint lófax a lakodalomban,az jó?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Jaffy83
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5257 Dátum:
2013.08.07 szerda, 20:30:13 »
Folyamatosan olvasgatok hogy mi lehet az olajfogyim oka, most olvasom hogy a PCV is okozhatja és ha olajsáros a szivóoldal akkor valószínű hogy az a rossz? Most volt cserélvé a szívósorom és az is tiszta olajsár volt belül.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5258 Dátum:
2013.08.07 szerda, 21:25:48 »
Idézetet írta: Jaffy83 - 2013.08.07 szerda, 20:30:13
Folyamatosan olvasgatok hogy mi lehet az olajfogyim oka, most olvasom hogy a PCV is okozhatja és ha olajsáros a szivóoldal akkor valószínű hogy az a rossz? Most volt cserélvé a szívósorom és az is tiszta olajsár volt belül.
Neked az most lett cserélve a szívósorral együtt nem?
Naplózva
Jaffy83
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5259 Dátum:
2013.08.07 szerda, 21:45:15 »
Miért az egybe van? Vagy az olajleválasztó műanyag valami? Egy ilyen tenyérnagyságú műanyag a pcv?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5260 Dátum:
2013.08.07 szerda, 21:48:42 »
Idézetet írta: Jaffy83 - 2013.08.07 szerda, 21:45:15
Miért az egybe van? Vagy az olajleválasztó műanyag valami? Egy ilyen tenyérnagyságú műanyag a pcv?
Az a karterszellőzés.
Naplózva
szili00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 323
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5261 Dátum:
2013.08.07 szerda, 21:53:37 »
Sziasztok!!
Most regeltem ezért még új vagyok ;)és új Ford Mondeo tulajdonos vagyok
2002-es 2.0 benzines!! Nagyon tetszik!!
Viszont nekem is akad egy két probléma:
1. a szívósor nekem is ki van kötve, de már így vettem, mennyire ajánlott kiherélni??
2. Ez új dolog bár csak két hete van meg az autó. Simán mikor a csak a levegő be fúvás van bekapcsolva (semmi klima) olyan hideget nyom mint ha a klíma be lenne kapcsolva. Mikor kikapcsolom a szellőzőt, a klíma motor még utána is jár?
mind ezt úgy teszi, hogy az A/C gomb nincs bekapcsolva semmilyen formában!!!!
Válaszotok és segítségetek előre is köszönöm!!!
üdv Szilárd
Naplózva
EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
Jaffy83
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5262 Dátum:
2013.08.07 szerda, 21:55:40 »
Nekem a szívósort meg azt a műanyagot cserélték egy kiscső jjön ki belőle .
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5263 Dátum:
2013.08.07 szerda, 22:07:21 »
Idézetet írta: szili00 - 2013.08.07 szerda, 21:53:37
Sziasztok!!
Most regeltem ezért még új vagyok ;)és új Ford Mondeo tulajdonos vagyok
2002-es 2.0 benzines!! Nagyon tetszik!!
Viszont nekem is akad egy két probléma:
1. a szívósor nekem is ki van kötve, de már így vettem, mennyire ajánlott kiherélni??
2. Ez új dolog bár csak két hete van meg az autó. Simán mikor a csak a levegő be fúvás van bekapcsolva (semmi klima) olyan hideget nyom mint ha a klíma be lenne kapcsolva. Mikor kikapcsolom a szellőzőt, a klíma motor még utána is jár?
mind ezt úgy teszi, hogy az A/C gomb nincs bekapcsolva semmilyen formában!!!!
Válaszotok és segítségetek előre is köszönöm!!!
üdv Szilárd
Szia!
Automata klímás, vagy manuális?
Idézetet írta: Jaffy83 - 2013.08.07 szerda, 21:55:40
Nekem a szívósort meg azt a műanyagot cserélték egy kiscső jjön ki belőle .
Ami a szívósor alatt van a blokk oldalában, és egy cső megy róla a szívósorra?
Naplózva
szili00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 323
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5264 Dátum:
2013.08.07 szerda, 22:09:23 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.08.07 szerda, 22:07:21
Szia!
Automata klímás, vagy manuális?
Automata klímás!!!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.08.07 szerda, 22:15:28 írta szili00
»
Naplózva
EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5265 Dátum:
2013.08.07 szerda, 22:19:19 »
Idézetet írta: szili00 - 2013.08.07 szerda, 22:09:23
Automata klimás
Azt próbáld meg, hogy amikor hideget fúj, akkor benyomod az A/C gombot, és utána ki. Elvileg erre kell kikapcsolnia a kompresszort, és "eco" módba lépnie (bár ezt sehol nem jelzi). Amikor csak simán auto-ban van, vagy csak bekapcsolás után, akkor olyankor is járatja a kompresszort, amikor nem világít az A/C-n a lámpa.
Vagy ha OFF gombbal kinyomod az egész rendszert, akkor is megy a klímakompresszor?
Naplózva
szili00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 323
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5266 Dátum:
2013.08.07 szerda, 22:34:36 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.08.07 szerda, 22:19:19
Azt próbáld meg, hogy amikor hideget fúj, akkor benyomod az A/C gombot, és utána ki. Elvileg erre kell kikapcsolnia a kompresszort, és "eco" módba lépnie (bár ezt sehol nem jelzi). Amikor csak simán auto-ban van, vagy csak bekapcsolás után, akkor olyankor is járatja a kompresszort, amikor nem világít az A/C-n a lámpa.
Vagy ha OFF gombbal kinyomod az egész rendszert, akkor is megy a klímakompresszor?
Igen!! ha auto-ban van ha csak simán, ha csak a szellőzés megy és ha offon van akkor is megy a kompreszor (ki-be kapcsol)!
Naplózva
EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5267 Dátum:
2013.08.08 csütörtök, 05:33:10 »
Idézetet írta: szili00 - 2013.08.07 szerda, 22:34:36
Igen!! ha auto-ban van ha csak simán, ha csak a szellőzés megy és ha offon van akkor is megy a kompreszor (ki-be kapcsol)!
Akkor szerintem ballagj el egy szervizbe, ahol kikeresik neked, hogy hol a hiba.
Lehet a klímavezérlő rossz, vagy vezetékeknél valami, vagy nemtudom.
Naplózva
szili00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 323
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5268 Dátum:
2013.08.08 csütörtök, 07:18:16 »
Azért köszi szépen:D
Naplózva
EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5269 Dátum:
2013.08.08 csütörtök, 13:09:50 »
Idézetet írta: szili00 - 2013.08.08 csütörtök, 07:18:16
Azért köszi szépen:D
Nincs mit, mert tényleg nincs mit.
Naplózva
szili00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 323
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5270 Dátum:
2013.08.08 csütörtök, 22:36:34 »
Úgy néz ki meg van a hiba oka!! Tegnap jelentkezett ez, hogy folyamat megy a klíma de viszont ma már nem is ment:)) végül is nem olyan vicces inkább
kom van:D
Ma kimértünk egy haverommal, és a klíma kompresszor nem működik, tegnap valahogy megszorulhatott, de ma már el sem indul!!!
Naplózva
EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5271 Dátum:
2013.08.08 csütörtök, 22:39:45 »
Idézetet írta: szili00 - 2013.08.08 csütörtök, 22:36:34
Úgy néz ki meg van a hiba oka!! Tegnap jelentkezett ez, hogy folyamat megy a klíma de viszont ma már nem is ment:)) végül is nem olyan vicces inkább
kom van:D
Ma kimértünk egy haverommal, és a klíma kompresszor nem működik, tegnap valahogy megszorulhatott, de ma már el sem indul!!!
A nem működik mit jelent? Ha közvetlenül a csatijánál adsz neki tápot, akkor sem húz be a kuplung (ezt ne járó motornál)? A csatlakozóig megjön, hogy kapcsolnia kell?
Naplózva
szili00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 323
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5272 Dátum:
2013.08.08 csütörtök, 22:42:57 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.08.08 csütörtök, 22:39:45
A nem működik mit jelent? Ha közvetlenül a csatijánál adsz neki tápot, akkor sem húz be a kuplung (ezt ne járó motornál)? A csatlakozóig megjön, hogy kapcsolnia kell?
igen pontosan!! a Csatijánál adtunk neki +12-t, de nem húzta be a tekercs, és kimértük hogy jel az van csak hát hiába:(
Naplózva
EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5273 Dátum:
2013.08.08 csütörtök, 23:04:50 »
Idézetet írta: szili00 - 2013.08.08 csütörtök, 22:42:57
igen pontosan!! a Csatijánál adtunk neki +12-t, de nem húzta be a tekercs, és kimértük hogy jel az van csak hát hiába:(
Akkor tényleg megvan a hiba
Egyébként akkor is jön a csatiba a +, ha OFF-ban van a klímavezérlő? Mármint hogy azért ment-e folyamatosan a klíma, mert a vezérlő húzatta, vagy mert valami a kuplungban volt beragadva (ha be tud)?
Naplózva
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5274 Dátum:
2013.08.10 szombat, 20:07:45 »
Sziasztok!
Benzin-gázos vagyok. Gázzal oké minden.
Benyával viszont újabban nem húz az autó, rángat, nehezen indul, indításnál lefullad.
Kb fél éve világít a motordiag.lámpa, elvileg benzinszivattyú testzárlatot jelzett, mielőtt kiüttem.
Tehát mondodm, fél éve világító lámpával járok, csak 1 hete nyűglődök benyával...
AZ autóbamár 50-et beletettem, de benzinszűrőt még nem cseréltem. Okozhat az ilyen panaszokat, vagy a szivattyúra tippeltek?
Köszi!
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5275 Dátum:
2013.08.10 szombat, 21:08:09 »
Idézetet írta: sendrew - 2013.08.10 szombat, 20:07:45
Sziasztok!
Benzin-gázos vagyok. Gázzal oké minden.
Benyával viszont újabban nem húz az autó, rángat, nehezen indul, indításnál lefullad.
Kb fél éve világít a motordiag.lámpa, elvileg benzinszivattyú testzárlatot jelzett, mielőtt kiüttem.
Tehát mondodm, fél éve világító lámpával járok, csak 1 hete nyűglődök benyával...
AZ autóbamár 50-et beletettem, de benzinszűrőt még nem cseréltem. Okozhat az ilyen panaszokat, vagy a szivattyúra tippeltek?
Köszi!
Nem az számít hogy te mennyit tettél bele, hanem hogy mikor volt utoljára benzinszűrő cserélve. Ha nem tudod, akkor csere. (egyébként 60ekm -enként)
Fenti szitut okozhatja akár. Jársz időnként benyával is ? Néha nem árt. Jót tesz a benzines injektoroknak. Boríts bele egy adag injektor tisztítót. Aztán meglátod, plusz tankolj egy másik kúton is, hátha csak sz_rt tankoltál.
Naplózva
lcs10
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5276 Dátum:
2013.08.10 szombat, 21:12:50 »
Idézetet írta: lcs10 - 2013.07.09 kedd, 23:14:48
Sziasztok!
Nemrég vettem egy 2001-es 1.8-as 125le mondeo-t és van két dolog amivel kapcsolatban érdekelne a tapasztalatotok, véleményetek. Kb 2000-2300 fordulatszámon gázadásra csörgést hallani a motortérből, leginkább emelkedőn, de általánosságban abban a tartományban, amikor már erőlködni kezd vagy már erőlködik a motor. Szerelő hidrotőkére gyanakszik, hidrotőke tisztító adalék után is megmaradt a jelenség, majd motortisztítás és olajcsere után is ugyanez. A vezérműtengely nem kopott, azt mondja rendben van, az olaj ami eddig benne volt 5w-40 szép tiszta volt. Mielőtt kicseréltetem a hidrotőkéket, hátha van valakinek valami ötlete, mert olvastam már itt is,h ez normális, de lehet,h valami oknál fogva nincs elég olajnyomás, de ez nemsokára kiderül ha megmérik. Amúgy az autó szépen jár, alapjárat rendben, fogyasztás is jónak tűnik, húz is szépen, indult rendesen eddig mindig, bár én akkor indítok ha kialudtak a lámpák.
Más. Állandó jelleggel az utastérben is hallani egy folyamatos halk kopogást, ez belülről egyfajta morgásnak hallatszik, gázadásnál a nagyobb zaj miatt ezt nem lehet megfigyelni, de teljesen meleg motornál és hidegen indítás után is mindig hallani, kinyomott kuplunggal is, és a klímától függetlenül. Mintha valami csapágy bekrepált volna. Szerelő a generátor szabadonfutóra gondolt, onnan jön a hang a motortér jobb oldala felől, leszerelte azt is és még más görgőket is, de rendben vannak. Ötlet?
Előre is köszi
Folytatás. Beigazolódott a gyanú miszerint a kelepelő kicsit dízeles hangokat a szívósor hibája okozta. Miután megrendeltem az újat a unixnál 84K-ért, 2 napra rá hívtak,h mégsem annyi, hanem 118K, enyiért már nem kértem mert volt rá ajánlat 105K-ért is, de ha már így alakult, gondoltam leszedetem a szerelővel nézze meg,h tényleg az e a gond, és oldja meg kibelezéssel. Annyira lötyögött már a fém tengely benne,h mind a négy örvénylapát nagyon zörgött már, de a bal oldaliak jobban. Végülis megoldotta szerencsére, az alkatrész árának töredékéért, és a hang megszűnt szerencsére.
E ööm bódottá.
Viszont az alapjáraton hallható kopogó morgó hang annyit változott már időközben (3000km), hogy ha kinyomom a kuplungot akkor időnként telljesen elhallgat, máskor csak változik (halkul kicsit) néha pedig ugyan úgy csinnálja. Amikor elinduláskor berakom egyesbe és emelem fel a kuplungot és indulok, akkor viszont telljesen megszűnik, gondolom így menet közben sem csinálja, bár akkor menetzaj stb miat nehéz lenne kiszűrni. Szerelőm így már a lendkerékre gyanakszik, aminek végülis örülnék,m legalább tudnám,h ez a baja, és nem komolyabb. Hogyan lehetne biztosan megállapítani szétszerelés nélkül,h a lendkerék kopog e nem pedig más ? Hallotam már tönkrement lendkerekű autót leállításkor olyan hangon kolompolt szó szerint mint a tehén kolomp. De ez nem olyan, sem indításkor sem leállításkor nincs ilyen hang.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5277 Dátum:
2013.08.10 szombat, 21:13:36 »
Idézetet írta: sendrew - 2013.08.10 szombat, 20:07:45
Sziasztok!
Benzin-gázos vagyok. Gázzal oké minden.
Benyával viszont újabban nem húz az autó, rángat, nehezen indul, indításnál lefullad.
Kb fél éve világít a motordiag.lámpa, elvileg benzinszivattyú testzárlatot jelzett, mielőtt kiüttem.
Tehát mondodm, fél éve világító lámpával járok, csak 1 hete nyűglődök benyával...
AZ autóbamár 50-et beletettem, de benzinszűrőt még nem cseréltem. Okozhat az ilyen panaszokat, vagy a szivattyúra tippeltek?
Köszi!
Etanol (tankolj máshol)
120e km gyárilag a benzinszűrő csereperiódusa.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.08.10 szombat, 21:16:34 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5278 Dátum:
2013.08.10 szombat, 21:23:28 »
Idézetet írta: lcs10 - 2013.08.10 szombat, 21:12:50
Folytatás. Beigazolódott a gyanú miszerint a kelepelő kicsit dízeles hangokat a szívósor hibája okozta. Miután megrendeltem az újat a unixnál 84K-ért, 2 napra rá hívtak,h mégsem annyi, hanem 118K, enyiért már nem kértem mert volt rá ajánlat 105K-ért is, de ha már így alakult, gondoltam leszedetem a szerelővel nézze meg,h tényleg az e a gond, és oldja meg kibelezéssel. Annyira lötyögött már a fém tengely benne,h mind a négy örvénylapát nagyon zörgött már, de a bal oldaliak jobban. Végülis megoldotta szerencsére, az alkatrész árának töredékéért, és a hang megszűnt szerencsére.
E ööm bódottá.
Viszont az alapjáraton hallható kopogó morgó hang annyit változott már időközben (3000km), hogy ha kinyomom a kuplungot akkor időnként telljesen elhallgat, máskor csak változik (halkul kicsit) néha pedig ugyan úgy csinnálja. Amikor elinduláskor berakom egyesbe és emelem fel a kuplungot és indulok, akkor viszont telljesen megszűnik, gondolom így menet közben sem csinálja, bár akkor menetzaj stb miat nehéz lenne kiszűrni. Szerelőm így már a lendkerékre gyanakszik, aminek végülis örülnék,m legalább tudnám,h ez a baja, és nem komolyabb. Hogyan lehetne biztosan megállapítani szétszerelés nélkül,h a lendkerék kopog e nem pedig más ? Hallotam már tönkrement lendkerekű autót leállításkor olyan hangon kolompolt szó szerint mint a tehén kolomp. De ez nem olyan, sem indításkor sem leállításkor nincs ilyen hang.
Nem akarlak ijesztgetni, de a kopogó hang simán lehet nálad is a dugattyú (az oválisra kopott hengerben vergődik)
Nálam is így viselkedett, alapjáraton lehetett tisztán hallani, kuplung kinyomásra megszűnt/elhalkult, néha nem, menetközben nem igazán volt hangja. Figyeld az olajszintet!!!!!
Naplózva
lcs10
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5279 Dátum:
2013.08.10 szombat, 21:30:23 »
Idézetet írta: Conor - 2013.08.10 szombat, 21:23:28
Nem akarlak ijesztgetni, de a kopogó hang simán lehet nálad is a dugattyú (az oválisra kopott hengerben vergődik)
Nálam is így viselkedett, alapjáraton lehetett tisztán hallani, kuplung kinyomásra megszűnt/elhalkult, néha nem, menetközben nem igazán volt hangja. Figyeld az olajszintet!!!!!
Ezért írtam,h örülnék a lendkeréknek!
Kb 3000Km-t mentem vele amióta nálam van, az olajszint konkrétan 1mm-t sem mozdult. Olajnyomás és kompresszió mérésen is túlvagyunk, minden ok. Fogyasztás (vegyes, többnyire légkondival) 8 liter.
Naplózva
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5280 Dátum:
2013.08.10 szombat, 21:38:00 »
Idézetet írta: lcs10 - 2013.08.10 szombat, 21:30:23
Ezért írtam,h örülnék a lendkeréknek!
Kb 3000Km-t mentem vele amióta nálam van, az olajszint konkrétan 1mm-t sem mozdult. Olajnyomás és kompresszió mérésen is túlvagyunk, minden ok. Fogyasztás (vegyes, többnyire légkondival) 8 liter.
Olajat nekem is csak a vége felé kezdte enni, fogyasztásom 7-7,5 liter körül volt.
Naplózva
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5281 Dátum:
2013.08.11 vasárnap, 11:18:13 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2013.08.10 szombat, 21:08:09
Nem az számít hogy te mennyit tettél bele, hanem hogy mikor volt utoljára benzinszűrő cserélve. Ha nem tudod, akkor csere. (egyébként 60ekm -enként)
Fenti szitut okozhatja akár. Jársz időnként benyával is ? Néha nem árt. Jót tesz a benzines injektoroknak. Boríts bele egy adag injektor tisztítót. Aztán meglátod, plusz tankolj egy másik kúton is, hátha csak sz_rt tankoltál.
Benyával nagyon ritkán járok. Azzal indulok és leállítás előtt is átszoktam kapcsolni pár100 méterrel...
A szűrőt házilag is kitudom cserélni, vagy szaki kell hozzá? Hol van egyáltalán?
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5282 Dátum:
2013.08.11 vasárnap, 11:58:14 »
Idézetet írta: sendrew - 2013.08.11 vasárnap, 11:18:13
Benyával nagyon ritkán járok. Azzal indulok és leállítás előtt is átszoktam kapcsolni pár100 méterrel...
A szűrőt házilag is kitudom cserélni, vagy szaki kell hozzá? Hol van egyáltalán?
Jobb oldalt hátul a futómű előtt. Egy hengers ezüst színű dolgot keress. Ha befekszel alá, akkor észreveszed könnyen. Házilag is cserélhető, csak arra vigyázz, hogy egy kicsi benzin mindig folydogál.
Naplózva
szili00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 323
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5283 Dátum:
2013.08.16 péntek, 09:41:09 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.08.08 csütörtök, 23:04:50
Akkor tényleg megvan a hiba
Egyébként akkor is jön a csatiba a +, ha OFF-ban van a klímavezérlő? Mármint hogy azért ment-e folyamatosan a klíma, mert a vezérlő húzatta, vagy mert valami a kuplungban volt beragadva (ha be tud)?
Képzeld közbe megjavult a kompreszor! Ugye pont nyaralás elött jött ki, és ismerösömmel csesztettük ahogyan ítam is. Másnap mikor mentem nyaralni tökéletesen ment a klima! Szerintem használt neki a +12 direkt kapcsolása, lehet hogy igazad volt és csak a kuplungja volt beragadva!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.08.16 péntek, 20:37:50 írta szili00
»
Naplózva
EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5284 Dátum:
2013.08.16 péntek, 19:59:31 »
Idézetet írta: joxer - 2013.07.23 kedd, 19:22:35
http://mondeo.hu/index.php?topic=9831.msg683583#msg683583
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Sz%C3%ADv%C3%B3sor_dilemma_MK3
+ a méledre el tudom küldeni a magyarosított verziót is
"Ledugózásra" milyen cuccot érdemes venni?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5285 Dátum:
2013.08.16 péntek, 20:14:03 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2013.08.16 péntek, 19:59:31
"Ledugózásra" milyen cuccot érdemes venni?
Olajálló, hőálló, nagy szilárdságú kétkomponensű spéci cucc kell.
Én ilyet vettem:
http://www.grando.hu/versachem-magnum-steel-epoxy-gyurma-44029-1507859187
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5286 Dátum:
2013.08.16 péntek, 20:15:07 »
Idézetet írta: joxer - 2013.08.16 péntek, 20:14:03
Olajálló, hőálló, nagy szilárdságú kétkomponensű spéci cucc kell.
Én ilyet vettem:
http://www.grando.hu/versachem-magnum-steel-epoxy-gyurma-44029-1507859187
Köszi. Esetleg nem találtad meg a magyar változatot?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5287 Dátum:
2013.08.16 péntek, 20:17:41 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2013.08.16 péntek, 20:15:07
Köszi. Esetleg nem találtad meg a magyar változatot?
Sajnos nincs már meg nekem, ne haragudj! Mindjárt dobok egy üzit az Mk3 topicba, hátha megvan valakinek.
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5288 Dátum:
2013.08.16 péntek, 20:23:21 »
Idézetet írta: joxer - 2013.08.16 péntek, 20:14:03
Olajálló, hőálló, nagy szilárdságú kétkomponensű spéci cucc kell.
Én ilyet vettem:
http://www.grando.hu/versachem-magnum-steel-epoxy-gyurma-44029-1507859187
Ja, és én ezt a ragasztót a Szathmáry-ban vettem.
Naplózva
fekelasz
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5289 Dátum:
2013.08.24 szombat, 18:27:44 »
Sziasztok!
Kinyomott kuplungnal alapjaraton femes, lemezes csorgest hallok... Ez mitol lehet? kb 15000 km el ezelott volt komplett kuplung csere.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5290 Dátum:
2013.08.24 szombat, 20:16:33 »
Idézetet írta: fekelasz - 2013.08.24 szombat, 18:27:44
Sziasztok!
Kinyomott kuplungnal alapjaraton femes, lemezes csorgest hallok... Ez mitol lehet? kb 15000 km el ezelott volt komplett kuplung csere.
Szerintem a kinyomócsapágy vált kuka áldozatává.
Naplózva
fekelasz
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5291 Dátum:
2013.08.25 vasárnap, 09:57:28 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.08.24 szombat, 20:16:33
Szerintem a kinyomócsapágy vált kuka áldozatává.
De nem mindig csinalja. Tegnap delelott csinalta egy kicsit hosszabb ut utan, de deutan h a varosban maszkaltam semmit nem csinalt..
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5292 Dátum:
2013.08.25 vasárnap, 15:13:58 »
Idézetet írta: fekelasz - 2013.08.25 vasárnap, 09:57:28
De nem mindig csinalja. Tegnap delelott csinalta egy kicsit hosszabb ut utan, de deutan h a varosban maszkaltam semmit nem csinalt..
Akkor
. De szerintem akkor is előfordulhat, hogy a csapágy adta meg magát, főleg, ha valami gagyi lett felrakva. Általában vagy a LUK-ot vagy a gyárit érdemes felrakni. Igaz, hogy drágább, de legalább bírja. Hosszútávon az olcsó a drágább, mert az olcsóbbat háromszor cseréled, mire a drágábbat kellene egyszer.
Naplózva
fekelasz
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5293 Dátum:
2013.08.25 vasárnap, 17:22:20 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.08.25 vasárnap, 15:13:58
Akkor
. De szerintem akkor is előfordulhat, hogy a csapágy adta meg magát, főleg, ha valami gagyi lett felrakva. Általában vagy a LUK-ot vagy a gyárit érdemes felrakni. Igaz, hogy drágább, de legalább bírja. Hosszútávon az olcsó a drágább, mert az olcsóbbat háromszor cseréled, mire a drágábbat kellene egyszer.
Koszi a segitseget!
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5294 Dátum:
2013.08.25 vasárnap, 17:31:36 »
Idézetet írta: fekelasz - 2013.08.25 vasárnap, 17:22:20
Koszi a segitseget!
Főleg azért gyanakszom a kinyomóra, mert, mint írtad, csak kinyomott kuplunggal csinálja. Akkor vagy a csapágy kuka vagy a szerkezet. A pedálon nem érzel semmit olyankor?
Naplózva
Jaffy83
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5295 Dátum:
2013.08.31 szombat, 11:39:08 »
hogy is van ez? ha nagy gázt adok és akkor löki a fehér füstöt akkor mi lehet a gond. Az 300km alatt fogyott 8dl. és úgy vettem észre városon kívül jobban eszi.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5296 Dátum:
2013.08.31 szombat, 11:43:59 »
Idézetet írta: Jaffy83 - 2013.08.31 szombat, 11:39:08
hogy is van ez? ha nagy gázt adok és akkor löki a fehér füstöt akkor mi lehet a gond. Az 300km alatt fogyott 8dl. és úgy vettem észre városon kívül jobban eszi.
Mi fogyott, olaj vagy víz?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jaffy83
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5297 Dátum:
2013.08.31 szombat, 12:09:11 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.31 szombat, 11:43:59
Mi fogyott, olaj vagy víz?
Olaj.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5298 Dátum:
2013.08.31 szombat, 13:44:39 »
Idézetet írta: Jaffy83 - 2013.08.31 szombat, 12:09:11
Olaj.
Gázadásra füstöl = gyűrűk
Gázelvétel után köp füstöt = szelepszár szimmering
....és ezek kombinációja
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5299 Dátum:
2013.08.31 szombat, 13:57:45 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.31 szombat, 13:44:39
Gázadásra füstöl = gyűrűk
Gázelvétel után köp füstöt = szelepszár szimmering
....és ezek kombinációja
Nekem még az xr2-esem ette az olajat autópályán csak, ott volt észrevehető, és szelepszár szimmering volt a ludas.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
...
99
100
101
102
103
104
105
[
106
]
107
108
109
110
111
112
113
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ