Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:07:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 100 101 102 103 104 105 106 [107] 108 109 110 111 112 113 114 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4662077 alkalommal)
0 Felhasználó és 41 vendég van a témában
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5300 Dátum: 2013.08.31 szombat, 13:59:13 »

Nekem még az xr2-esem ette az olajat autópályán csak, ott volt észrevehető, és szelepszár szimmering volt a ludas.

Csak kíváncsiságból: van azokon a motorokon olajhűtés?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5301 Dátum: 2013.08.31 szombat, 14:02:31 »

Csak kíváncsiságból: van azokon a motorokon olajhűtés?

Már nem emlékszem, de talán igen.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5302 Dátum: 2013.08.31 szombat, 14:03:00 »

Csak kíváncsiságból: van azokon a motorokon olajhűtés?

Mellesleg életem lexarabb benzinmotorja volt az...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5303 Dátum: 2013.08.31 szombat, 14:12:50 »

Nekem még az xr2-esem ette az olajat autópályán csak, ott volt észrevehető, és szelepszár szimmering volt a ludas.

Így van. Ha pályán kajál érezhetően, akkor szsz. szimmering.....szinte biztos, de nem kizáróan csak az.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #5304 Dátum: 2013.08.31 szombat, 18:44:20 »

Így van. Ha pályán kajál érezhetően, akkor szsz. szimmering.....szinte biztos, de nem kizáróan csak az.  Cool

Nekem pályán 1liter/100 km volt az olajfogyasztás ... s a gyűrűkkel volt a gond.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #5305 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 13:46:44 »

üdv.
tegnap nekiláttam a gyertyák és az üz. szűrő cserének. 240ekm van az autóban és 180ekm-nél volt cserélve.
a gyertyák jelentettek gondot, max az, h a 16-os gyertyakulcs minden alkalommal a gyertyán maradt ls fogóval kellett kihúznom...
viszont észrevettem, h a 4-es hengerben (trafóhoz legközelebbi) levő gyertya jóval elhasználódottabb mint a többi

a többi ilyen volt:

ennek van valami jelentősége?

a szűrő cserét viszont azonnal feladtam mert nem tudtam, h vajon letört e a csavar feje vagy miért nem találom a csavart amellyel meg tudom lazítani a tartót, h ki tudjam belőle húzni a szűrőt. aztán csináltam 2 fotót, h jobban meg tudjam nézni (aláfekvés nem hagy sok lehetőséget)


lehet a 2 látható csavart kell kicsavarni és az egész tartó konzolt kell levenni és valahogy átszerelni a szűrőre?
előző szűrőcserét szervízben csináltattam és ezért bizonytalanodtam el itt
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Jaffy83
Vendég
« Új hozzászólás #5306 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 19:52:56 »

Nekem pályán 1liter/100 km volt az olajfogyasztás ... s a gyűrűkkel volt a gond.
és motort cseréltél vagy gyűrűket?
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #5307 Dátum: 2013.09.03 kedd, 07:08:02 »

és motort cseréltél vagy gyűrűket?

Ez mindig nagy dilemma. Bontott motort olcsóbban adtak volna itteni fórumtársak, de a bontott motor is ugyanolyan lutri lehet.

Úgy voltam vele, hogy szétbontom a motor és a blokk elmegy a gépműhelybe, hogy ellenőrizzék a paramétereit. Ha túl hordós vagy vannak karcok a hengerfalban, akkor bontott motor kerül bele. A motor atomjaira lett robbantva. Karc nem volt, a hordósodás valami 0.012 mm volt (asszem) ami bőven a megengedetten belül volt. Így úgy voltam vele, ha a motor fel lesz újítva, akkor ha több pénzbe is kerül, de remélhetőleg hosszabb távon problémamentesebb lesz.

Az árakat korábbi posztban leírtam. Emlékezetből: a lánc + komplett tömítésgarnitúra a motorhoz (szelepszálszimmering, alsó szimmeringek, hengerfej, szelepfedél, stv) : 63.000 Ft. A gyűrűk voltak 16.000 Ft körül. A csak motorra vonatkozó mutatvány (ki-berakás, hurcolászás, rezsi) olyan 200.000 Ft körül állt meg.

Azóta a motorba 40.000 km került, az olaj nem fogy, pöccre indul.


Naplózva
venci
Vendég
« Új hozzászólás #5308 Dátum: 2013.09.03 kedd, 13:45:03 »

Sziasztok! Én abban kérném a segítségeteket, hogy van egy MK3-as 1.8 benzines 125Le kombin, és kb. úgy 1 hónapja érdekes dolgokat produkál a motor. Minden előjel nélkül, egyszer csak elkezd rángatni, és eltűnik belőle az erő, hiába pörgetem fel a motort, olyan érzésem van mintha fuldokolna, és folyamatosan rángat, ha nem adok gázt akkor lefullad. Újra indításnál már nem jelentkezik a probléma. Az újra indítás menet közben is megoldja a problémát. Az volna a kérdésem, mi lehet a hiba, mi okozhatja ezt, hogyan lehetne orvosolni? Előre is köszönök minden segítséget. Üdv. 
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5309 Dátum: 2013.09.03 kedd, 13:56:17 »

Sziasztok! Én abban kérném a segítségeteket, hogy van egy MK3-as 1.8 benzines 125Le kombin, és kb. úgy 1 hónapja érdekes dolgokat produkál a motor. Minden előjel nélkül, egyszer csak elkezd rángatni, és eltűnik belőle az erő, hiába pörgetem fel a motort, olyan érzésem van mintha fuldokolna, és folyamatosan rángat, ha nem adok gázt akkor lefullad. Újra indításnál már nem jelentkezik a probléma. Az újra indítás menet közben is megoldja a problémát. Az volna a kérdésem, mi lehet a hiba, mi okozhatja ezt, hogyan lehetne orvosolni? Előre is köszönök minden segítséget. Üdv. 

Elég egy helyre beírni, hidd el fogsz kapni választ.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #5310 Dátum: 2013.09.03 kedd, 14:36:14 »

Sziasztok! Én abban kérném a segítségeteket, hogy van egy MK3-as 1.8 benzines 125Le kombin, és kb. úgy 1 hónapja érdekes dolgokat produkál a motor. Minden előjel nélkül, egyszer csak elkezd rángatni, és eltűnik belőle az erő, hiába pörgetem fel a motort, olyan érzésem van mintha fuldokolna, és folyamatosan rángat, ha nem adok gázt akkor lefullad. Újra indításnál már nem jelentkezik a probléma. Az újra indítás menet közben is megoldja a problémát. Az volna a kérdésem, mi lehet a hiba, mi okozhatja ezt, hogyan lehetne orvosolni? Előre is köszönök minden segítséget. Üdv. 

Motor hangja milyen ilyenkor ? Nem gyújtás hibás, nem durrog ?
Naplózva
venci
Vendég
« Új hozzászólás #5311 Dátum: 2013.09.03 kedd, 15:17:58 »

Köszi. Csak hirtelen nem tudtam, hogy hová is tartozik a problémám. Üdv
Naplózva
venci
Vendég
« Új hozzászólás #5312 Dátum: 2013.09.03 kedd, 15:19:59 »

Szia! Nem durrog, csak sokkal mélyebb lesz, olyan erőlködős, mint aki bármelyik pillanatban le akar fulladni, és ha nem adok neki gázt akkor le is fullad. Üdv.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5313 Dátum: 2013.09.03 kedd, 23:10:03 »

Köszi. Csak hirtelen nem tudtam, hogy hová is tartozik a problémám. Üdv

Használd a válasz gombot, mert így elég nehéz kitalálni, hogy kinek válaszolsz. Amúgy az általános topikban is kaptál választ.
Naplózva
KissLaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


E-mail
« Új hozzászólás #5314 Dátum: 2013.09.06 péntek, 11:09:47 »

Sziasztok!

Olvasgattam kicsit visszább is és látom másnak is volt hasonló problémája...

Szóval ez egy 1.8 benzines motor és a fordulat egyszerűen nem esik le...
3 alapjárati motor volt benne és semmi javulás, ugye ezek a motorok 2 lamdaszondával vannak szerelve, ebből egyet kicseréltek, de nem sokat javítptt a helyzeten...
Lehetséges, hogy ez a rossz?!
Vagy esetleg valakinek tapasztalat ezzel kapcsolatban vagy ötlet?!
Ujraindítás után se javul meg csak egy időre (pár perc) aztán megintcsak nem esik le a fordulat, 2000 felett csinálja csak 2 ezer alatt leesik, de az is csak idővel.

Előre is köszönöm a segítséget!
Laci
Naplózva

2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5315 Dátum: 2013.09.06 péntek, 12:11:12 »

Sziasztok!

Olvasgattam kicsit visszább is és látom másnak is volt hasonló problémája...

Szóval ez egy 1.8 benzines motor és a fordulat egyszerűen nem esik le...
3 alapjárati motor volt benne és semmi javulás, ugye ezek a motorok 2 lamdaszondával vannak szerelve, ebből egyet kicseréltek, de nem sokat javítptt a helyzeten...
Lehetséges, hogy ez a rossz?!
Vagy esetleg valakinek tapasztalat ezzel kapcsolatban vagy ötlet?!
Ujraindítás után se javul meg csak egy időre (pár perc) aztán megintcsak nem esik le a fordulat, 2000 felett csinálja csak 2 ezer alatt leesik, de az is csak idővel.

Előre is köszönöm a segítséget!
Laci

Szívóoldali tömítetlenség lett ellenőrizve?
Vezetékek a szelephez rendben?

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
KissLaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


E-mail
« Új hozzászólás #5316 Dátum: 2013.09.06 péntek, 12:23:27 »

Öszintén szolva nem tuduom, de nem hinném mert Ford Szervízben volt és a computer szerint a lamdaszonda rossz volt azt ki is cserélték, de mást nem néztek tudtommal.
Valahol falsot szívna?!
Egyébként a lambdaszonda is rossz ez biztos mert a fogyasztás is sok, de én szerintem az nem szol bele az alapjáratba, de mivel nem vagyok ebben biztos így ezért tudakolózok...
Hátha valaki járt már így...
Ha tömítetlen azt miként lehet kideríteni?!
Naplózva

2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #5317 Dátum: 2013.09.06 péntek, 19:31:15 »

Sziasztok!

Olvasgattam kicsit visszább is és látom másnak is volt hasonló problémája...

Szóval ez egy 1.8 benzines motor és a fordulat egyszerűen nem esik le...
3 alapjárati motor volt benne és semmi javulás, ugye ezek a motorok 2 lamdaszondával vannak szerelve, ebből egyet kicseréltek, de nem sokat javítptt a helyzeten...
Lehetséges, hogy ez a rossz?!
Vagy esetleg valakinek tapasztalat ezzel kapcsolatban vagy ötlet?!
Ujraindítás után se javul meg csak egy időre (pár perc) aztán megintcsak nem esik le a fordulat, 2000 felett csinálja csak 2 ezer alatt leesik, de az is csak idővel.

Előre is köszönöm a segítséget!
Laci
Gázbovden jól van elvezetve? nem lehet, hogy "kibolyhosodott" és szorul?
Naplózva
gcs
Vendég
« Új hozzászólás #5318 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 16:07:58 »

Sziasztok,

A héten ledugóztattam szerelővel az EGR szelepet a 2004-es 1.8-as benzines Mondeomban. Vissza kellett mennem, mert miután elhoztam az autót, elfolyt a hűtőfolyadék...
Úgy néz ki, megint mehetek vissza, mert miután másodszor elhoztam az autót, néha elmegy belőle az erő. Reggel az M1-M7 bevezetőre felhajtva 4-esben 80-nál egész egyszerűen megállt a tudomány, nem gyorsult tovább padlógázon sem, alig tudtam elmenni egy teherautó mellett, hogy ne toljon le egy kedves szlovák Astra-s. Aztán hazafelé a Hegyalja úton dombnak felfelé már direkt erőltettem a dolgot, 2-esben 4500-as fordulatnál nem volt hajlandó tovább pörögni. 30-40km-ennyi történt. 4.5 éve megvan az autó, ismerem, nem egy versenyautó, de ez nem normális.
Valami ötlet hogy mitől lehet? Mit lehet elgányolni EGR dugózás közben úgy, hogy ez lesz belőle?

Előre is köszönöm!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5319 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 18:18:10 »

Sziasztok,

A héten ledugóztattam szerelővel az EGR szelepet a 2004-es 1.8-as benzines Mondeomban. Vissza kellett mennem, mert miután elhoztam az autót, elfolyt a hűtőfolyadék...
Úgy néz ki, megint mehetek vissza, mert miután másodszor elhoztam az autót, néha elmegy belőle az erő. Reggel az M1-M7 bevezetőre felhajtva 4-esben 80-nál egész egyszerűen megállt a tudomány, nem gyorsult tovább padlógázon sem, alig tudtam elmenni egy teherautó mellett, hogy ne toljon le egy kedves szlovák Astra-s. Aztán hazafelé a Hegyalja úton dombnak felfelé már direkt erőltettem a dolgot, 2-esben 4500-as fordulatnál nem volt hajlandó tovább pörögni. 30-40km-ennyi történt. 4.5 éve megvan az autó, ismerem, nem egy versenyautó, de ez nem normális.
Valami ötlet hogy mitől lehet? Mit lehet elgányolni EGR dugózás közben úgy, hogy ez lesz belőle?

Előre is köszönöm!

Benzinesnél miért dugóztattad le az EGR-t?  Felesleges....
Meg lehetséges, hogy az EGR működésképtelensége miatt korlátoz a motorvezérlő.
Csináltasd vissza és próba. Ha megjavul, akkor nem tanácsos dugózni.
Azért egy hibatároló kiolvasás nem lenne rossz.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
caller
Vendég
« Új hozzászólás #5320 Dátum: 2013.09.22 vasárnap, 10:57:55 »

Sziasztok Mondisok!

Segítségeteket kérném az alábbi probléma megoldásában.

1,8 -as 125 lovas az autóm, és benzin-gázos. Egy hete a következő jelenséget produkálja: indítást követően bizonytalan az alapjárat, néha le is áll. Majd, miután felépül az alapjárat és gázt adok, fullad, ha visszaveszem a gázt, akkor alapjáraton viszonylag szépen jár. Újabb gázadás, újabb fulladás, ezért egészen kellemetlen vele elindulni, mindig óvatosan fel kell tornászni a motorfordulatot ehhez, de ez sem garancia, hogy gyorsulni is fog, miután kikanyarodok a közútra. A probléma hidegen-meleg is fennáll.

A csattanó, hogy gáz-üzemben tökéletesen működik, csak az üzemmód váltáshoz fel kell melegednie a hűtővíznek, ami a fent említett probléma miatt nem egyszerű. :-((

Elvittem szerelőhöz, aki computerrel vizsgálta, nem talált hibát, kicserélte a benzinszűrőt is, és elakadt a tudomány...azért, mert szerinte nincs más olyan alkatrész, ami csak benzin üzemben dolgozik és gáz üzemben nem, márpedig gázzal jól működik minden.

Remélem érthetően írtam le mindent. Ha van tippetek, javaslatotok, azt szívesen venném és nagyon megköszönném!


Üdv.: caller
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5321 Dátum: 2013.09.22 vasárnap, 11:10:19 »

Sziasztok Mondisok!

Segítségeteket kérném az alábbi probléma megoldásában.

1,8 -as 125 lovas az autóm, és benzin-gázos. Egy hete a következő jelenséget produkálja: indítást követően bizonytalan az alapjárat, néha le is áll. Majd, miután felépül az alapjárat és gázt adok, fullad, ha visszaveszem a gázt, akkor alapjáraton viszonylag szépen jár. Újabb gázadás, újabb fulladás, ezért egészen kellemetlen vele elindulni, mindig óvatosan fel kell tornászni a motorfordulatot ehhez, de ez sem garancia, hogy gyorsulni is fog, miután kikanyarodok a közútra. A probléma hidegen-meleg is fennáll.

A csattanó, hogy gáz-üzemben tökéletesen működik, csak az üzemmód váltáshoz fel kell melegednie a hűtővíznek, ami a fent említett probléma miatt nem egyszerű. :-((

Elvittem szerelőhöz, aki computerrel vizsgálta, nem talált hibát, kicserélte a benzinszűrőt is, és elakadt a tudomány...azért, mert szerinte nincs más olyan alkatrész, ami csak benzin üzemben dolgozik és gáz üzemben nem, márpedig gázzal jól működik minden.

Remélem érthetően írtam le mindent. Ha van tippetek, javaslatotok, azt szívesen venném és nagyon megköszönném!


Üdv.: caller


Első körben javaslok egy jobb fajta benzin/injektor tisztító adalékot a benzinbe és járj benzinnel kicsit.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5322 Dátum: 2013.09.22 vasárnap, 12:46:52 »

1,8 -as 125 lovas az autóm, és benzin-gázos. Egy hete a következő jelenséget produkálja: indítást követően bizonytalan az alapjárat, néha le is áll. Majd, miután felépül az alapjárat és gázt adok, fullad, ha visszaveszem a gázt, akkor alapjáraton viszonylag szépen jár. Újabb gázadás, újabb fulladás, ezért egészen kellemetlen vele elindulni, mindig óvatosan fel kell tornászni a motorfordulatot ehhez, de ez sem garancia, hogy gyorsulni is fog, miután kikanyarodok a közútra. A probléma hidegen-meleg is fennáll.

A lenn írt tisztítókúrához én hozzátennék még két tippet. Megtisztítanám a map szenzort is (nem valószínű, hogy ez lenne a baj). Ha van maf, azt is.
...és megnézném az üzemanyagnyomást. Remélem, amikor gázzal gurulsz, a tank nincs a negyed alatt...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5323 Dátum: 2013.09.22 vasárnap, 13:42:38 »

A lenn írt tisztítókúrához én hozzátennék még két tippet. Megtisztítanám a map szenzort is (nem valószínű, hogy ez lenne a baj). Ha van maf, azt is.
...és megnézném az üzemanyagnyomást. Remélem, amikor gázzal gurulsz, a tank nincs a negyed alatt...

Nincs MAF, csak Map..... nincs mit megtisztítani rajta.
Igen, a benzinnyomás is jó ötlet..... lehet döglődik a benzinpumpa.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5324 Dátum: 2013.09.22 vasárnap, 14:09:47 »

Nincs MAF, csak Map..... nincs mit megtisztítani rajta.
Igen, a benzinnyomás is jó ötlet..... lehet döglődik a benzinpumpa.

Pl az MKII-ban volt maf, a benzinesben.
A mapot is érdemes megtisztítani, pl a fiestáé elég piszkos volt.
De ami írtam, jól írtam, nem szorul kiegészítésre.  Wink
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5325 Dátum: 2013.09.22 vasárnap, 14:18:32 »

Pl az MKII-ban volt maf, a benzinesben.
A mapot is érdemes megtisztítani, pl a fiestáé elég piszkos volt.
De ami írtam, jól írtam, nem szorul kiegészítésre.  Wink

De ez MKIII  beka3
Ráadásul Mondeo, nem fiesta.  beka3

Továbbra is azt mondom, hogy benzines Map-on nincs mit tisztítani...a dízelt is csak óvatosan és számolva azzal, hogy ha beleszorul piszok....bizony elrontottuk.  wave
 Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
caller
Vendég
« Új hozzászólás #5326 Dátum: 2013.09.22 vasárnap, 17:14:22 »

Első körben javaslok egy jobb fajta benzin/injektor tisztító adalékot a benzinbe és járj benzinnel kicsit.


Júliusban voltam Olaszországban, előtte töltöttem bele egy STP tisztítót és Villachig benzinnel mentem, az kb. 300 km. Azóta valóban gázzal járok, az indítást követő néhány km -t teszem csak meg benzinnel. Néha előfordul, hogy kifogy a gáz utazás közben, akkor több-kevesebb km -t benzinnel járok, tehát azért működtetem azzal is.
Naplózva
caller
Vendég
« Új hozzászólás #5327 Dátum: 2013.09.22 vasárnap, 17:19:30 »

A lenn írt tisztítókúrához én hozzátennék még két tippet. Megtisztítanám a map szenzort is (nem valószínű, hogy ez lenne a baj). Ha van maf, azt is.
...és megnézném az üzemanyagnyomást. Remélem, amikor gázzal gurulsz, a tank nincs a negyed alatt...

Az üzemanyagnyomás ellenőrzést megfogadom mindenképpen, köszönöm. Ezzel egy munkaütemben kérem a szerelőt, hogy nézzen rá a szenzorokra is, hátha tudja miről beszélek! :-))

Tudom mire gondolsz, a benzinszint bizony sokszor alacsonyan van, mentségemre legyen, hogy az autógáz szaki azt állította, hogy gázüzem közben a benzinszivattyú nem megy...én meg nem néztem ennek utána! :-(( Most majd a nyomásmérésnél kiderül, hogy azzal van-e a gond.
Naplózva
caller
Vendég
« Új hozzászólás #5328 Dátum: 2013.09.22 vasárnap, 17:29:55 »

jUTESZEMBE, NÁLATOK TÖBB TAPASZTALATTAL SZERINTEM SENKI SEM RENDELKEZIK, HÁTHA TUDJÁTOK, HOGY MIT JELENT A P1000 HIBAKÓD. A SZAKI SZÉTTÁRTA KARJAIT, ILYET MÉG NEM LÁTOTT! :-))
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5329 Dátum: 2013.09.22 vasárnap, 17:36:17 »

jUTESZEMBE, NÁLATOK TÖBB TAPASZTALATTAL SZERINTEM SENKI SEM RENDELKEZIK, HÁTHA TUDJÁTOK, HOGY MIT JELENT A P1000 HIBAKÓD. A SZAKI SZÉTTÁRTA KARJAIT, ILYET MÉG NEM LÁTOTT! :-))

Asszem annyi, hogy egy teszt nem futott le rendesen.
Caps lock?
Ha nem megy az AC gázzal, akkor jó. Elvileg így kellene... de én negyed alá akkor sem engedném a benzinszintet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
caller
Vendég
« Új hozzászólás #5330 Dátum: 2013.09.22 vasárnap, 17:40:33 »

Asszem annyi, hogy egy teszt nem futott le rendesen.
Caps lock?
Ha nem megy az AC gázzal, akkor jó. Elvileg így kellene... de én negyed alá akkor sem engedném a benzinszintet.

Igen, bent maradt, bevallásokat készítek közben, és ott nagy betűkkel töltünk mindent, bocs.

Köszönöm, akkor a P1000 nem hiba, ez megnyugtat. (bár talán jobb lett volna, ha konkrét hibát jelent...)

A gázos szaki közlésétől függetlenül ránézünk a benzinpumpára, hogy tényleg áll-e gázüzem alatt.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5331 Dátum: 2013.09.22 vasárnap, 18:46:21 »

Köszönöm, akkor a P1000 nem hiba, ez megnyugtat. (bár talán jobb lett volna, ha konkrét hibát jelent...)

Lesz ott hibakód...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #5332 Dátum: 2013.09.27 péntek, 21:55:06 »

sziasztok!

A következő a probléma. Heti (3-400km) közel 1 liter olajat eszik meg az 1.8 125lovas autó.
Mi a tippetek??? Tapasztalat stb.... Smiley
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #5333 Dátum: 2013.09.27 péntek, 21:57:42 »

sziasztok!

A következő a probléma. Heti (3-400km) közel 1 liter olajat eszik meg az 1.8 125lovas autó.
Mi a tippetek??? Tapasztalat stb.... Smiley
Te nem adtad el a benzinest?
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #5334 Dátum: 2013.09.27 péntek, 22:00:55 »

sziasztok!

A következő a probléma. Heti (3-400km) közel 1 liter olajat eszik meg az 1.8 125lovas autó.
Mi a tippetek??? Tapasztalat stb.... Smiley
Általában ilyenkor szokott motorgenerál lenni.  falbav Lehet ilyenkor kopott hengerfal, latapadt olajlehúzógyűrűk, elfáradt szelepszárszimeringek. De majd jönnek a többiek is, és majd ők is segítenek ötletelni.
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #5335 Dátum: 2013.09.27 péntek, 22:01:29 »

Te nem adtad el a benzinest?

 Cool Cool Cool  nem,mindkettő meg van...... smile smile

Csak vicceltem! Rokonunké az emlitett benyás! Smiley

hmm...igen,ettől tartunk..... szomoru1 szomoru1
Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #5336 Dátum: 2013.09.28 szombat, 21:30:04 »

sziasztok!

A következő a probléma. Heti (3-400km) közel 1 liter olajat eszik meg az 1.8 125lovas autó.
Mi a tippetek??? Tapasztalat stb.... Smiley
Lehet a gyűrűkkel van a baj. Nincs alapjáraton kopogós "dízeles" hang?
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #5337 Dátum: 2013.09.28 szombat, 21:59:41 »

Lehet a gyűrűkkel van a baj. Nincs alapjáraton kopogós "dízeles" hang?

De sajnos! falbav
Naplózva
kisg
Vendég
« Új hozzászólás #5338 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 11:48:48 »

Üdv,

195.000km van a kocsimban, 40.000km-t tettem bele én. Eddig minden rendben volt, de most néhány dolgot összegyűjtöttem ami kérdéses és lehetséges hibára utal.
Szóval a legfrissebb az, hogy alacsony fordulaton, főleg amikor városban, kis sebességnél felkapcsolok 5-be, akkor kettőt-hármat rángat a motor. Ugye ilyenkor nagyon alacsony a fordulat és természetesen sok az 5. de nem olyna mint ezelőtt, hogy csak simán tompa hangon erölködik a motor, hanem egy pillanatra megrándul. Kicsit olyna mintha kihagyna a gyújtás, vagy nem kapna üzemenyagot. Ilyenkor szokták mondani, hogy darabos a benzin (bocs). A dolog érdekessége, hogy ezt persze 4.-ben, 3.-ban is képes produkálni, ugyanezen feltételek mellett. Ha forgatva van a motor nincs ilyen jelenség, nem fogy el ha akár 6.000fölé megy a fordulat akkor sem.

2. 90-100km/h között 5.-ben olyan 2700-2900-as fordulatnál valami zörej hallható a motortérből. Nem annyira szelep csörgés, inkább valami kerregés. Nehéz leírni. Ezen a fordulaton kívül nincs ez a hang.

3. Amióta nálam van, de gondolom előtte is úgy viselkedik, hogy ha pl. közeledek a kereszteződéshez és piros lámpa miatt meg kell állnom, olynakor kiveszem üresbe és csak gurulok. se gáz se kuplug, csak fékkel lassítok. Ilyenkor mikor esik vissza a fordulat az alapjárat közelébe, akkor egyszer -kétszer magától megemeli a fordulatot és csak utána esik le a normál alapjáratra. Visszakeresve a fórumban, jelezte valaki hogy ez utalhat az örvénylapátos problémára ezért megnéztem azokat amiket tanácsoltatok. Alapjáraton nincs semmi zörgés, ha leveszem a vákuumcsövet, akkor sem változik a hangja, csak a levegő sziszegés jelentkezik a csövön. Az örvénylapátok mozgató tengelyének végén az a gömbcsuklós rész jónak tűnik, nincs semmi kottyanás. Jobban nem mélyedtem bele.

4. Véletlenszerű pillanatokban "megragad" a gázpedál. Pl. ha egy tempóval megyek néhány percig (mindegy hogy 50-nel vagy 110-zel) akkor beakad és nem lehet benyomni. Persze ilynekor az ember reflex szerűen felengedi és újra benyomja, de a lényeg, hogy mozdulatlan a pedál és van hogy csak a második ilyne próbálkozásra indul meg. De persze ezután akárhogy nyomkodom nem jön újra elő. Átnéztem a motortérben a bowden szabad végét, fújtam bele WD40-et, de valójában könnyen jár, nincs kiszőrösödve.

Ezek lennének a problémáim, most következik egy általános szerviz (szűrők, olaj) de ha valamelyik hibajelenség utalhat más alkatrész hibájára, akkor azt is most kellene beütemeznem.
Előre is köszi a segítséget.  
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.29 vasárnap, 11:50:39 írta kisg » Naplózva
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #5339 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 13:49:46 »

Sziasztok!!

Azután érdeklődnek, ha utólagosan szeretnék tempomatot berakni akkor az mennyibe kerülne?? valamint honnan tudom azt hogy esetleg a kocsim elő van erre készítve???
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #5340 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 13:53:58 »

Sziasztok!!

Azután érdeklődnek, ha utólagosan szeretnék tempomatot berakni akkor az mennyibe kerülne?? valamint honnan tudom azt hogy esetleg a kocsim elő van erre készítve???
Szia!

Itt olvasd el a benzines autókra vonatkozó részt, és ez alapján meg tudod nézni, hogy a te autód elő van-e készítve: http://mondeo.hu/index.php?topic=5073.0
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #5341 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 13:59:12 »

Szia!

Itt olvasd el a benzines autókra vonatkozó részt, és ez alapján meg tudod nézni, hogy a te autód elő van-e készítve: http://mondeo.hu/index.php?topic=5073.0

Aham köszi szépen  Wink  ezt akkor nagyon buktam, mert ilyen csatit nem találok sehol vigyor3
mennyibe kerülhet ez a dolog utólagosan??
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5342 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 13:59:33 »

Üdv,

195.000km van a kocsimban, 40.000km-t tettem bele én. Eddig minden rendben volt, de most néhány dolgot összegyűjtöttem ami kérdéses és lehetséges hibára utal.
Szóval a legfrissebb az, hogy alacsony fordulaton, főleg amikor városban, kis sebességnél felkapcsolok 5-be, akkor kettőt-hármat rángat a motor. Ugye ilyenkor nagyon alacsony a fordulat és természetesen sok az 5. de nem olyna mint ezelőtt, hogy csak simán tompa hangon erölködik a motor, hanem egy pillanatra megrándul. Kicsit olyna mintha kihagyna a gyújtás, vagy nem kapna üzemenyagot. Ilyenkor szokták mondani, hogy darabos a benzin (bocs). A dolog érdekessége, hogy ezt persze 4.-ben, 3.-ban is képes produkálni, ugyanezen feltételek mellett. Ha forgatva van a motor nincs ilyen jelenség, nem fogy el ha akár 6.000fölé megy a fordulat akkor sem.

2. 90-100km/h között 5.-ben olyan 2700-2900-as fordulatnál valami zörej hallható a motortérből. Nem annyira szelep csörgés, inkább valami kerregés. Nehéz leírni. Ezen a fordulaton kívül nincs ez a hang.

3. Amióta nálam van, de gondolom előtte is úgy viselkedik, hogy ha pl. közeledek a kereszteződéshez és piros lámpa miatt meg kell állnom, olynakor kiveszem üresbe és csak gurulok. se gáz se kuplug, csak fékkel lassítok. Ilyenkor mikor esik vissza a fordulat az alapjárat közelébe, akkor egyszer -kétszer magától megemeli a fordulatot és csak utána esik le a normál alapjáratra. Visszakeresve a fórumban, jelezte valaki hogy ez utalhat az örvénylapátos problémára ezért megnéztem azokat amiket tanácsoltatok. Alapjáraton nincs semmi zörgés, ha leveszem a vákuumcsövet, akkor sem változik a hangja, csak a levegő sziszegés jelentkezik a csövön. Az örvénylapátok mozgató tengelyének végén az a gömbcsuklós rész jónak tűnik, nincs semmi kottyanás. Jobban nem mélyedtem bele.

4. Véletlenszerű pillanatokban "megragad" a gázpedál. Pl. ha egy tempóval megyek néhány percig (mindegy hogy 50-nel vagy 110-zel) akkor beakad és nem lehet benyomni. Persze ilynekor az ember reflex szerűen felengedi és újra benyomja, de a lényeg, hogy mozdulatlan a pedál és van hogy csak a második ilyne próbálkozásra indul meg. De persze ezután akárhogy nyomkodom nem jön újra elő. Átnéztem a motortérben a bowden szabad végét, fújtam bele WD40-et, de valójában könnyen jár, nincs kiszőrösödve.

Ezek lennének a problémáim, most következik egy általános szerviz (szűrők, olaj) de ha valamelyik hibajelenség utalhat más alkatrész hibájára, akkor azt is most kellene beütemeznem.
Előre is köszi a segítséget.  

Ha elolvasod a kezelési könyvét, akkor láthatod, hogy az ideális sebességi fokozatok a különböző sebességi tartományban hol vannak. http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/mondeo_3_kezelesi.pdf 204.oldal. Az adobe-nál a 103. lapon van.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5343 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 14:03:28 »

Üdv,

195.000km van a kocsimban, 40.000km-t tettem bele én. Eddig minden rendben volt, de most néhány dolgot összegyűjtöttem ami kérdéses és lehetséges hibára utal.
Szóval a legfrissebb az, hogy alacsony fordulaton, főleg amikor városban, kis sebességnél felkapcsolok 5-be, akkor kettőt-hármat rángat a motor. Ugye ilyenkor nagyon alacsony a fordulat és természetesen sok az 5. de nem olyna mint ezelőtt, hogy csak simán tompa hangon erölködik a motor, hanem egy pillanatra megrándul. Kicsit olyna mintha kihagyna a gyújtás, vagy nem kapna üzemenyagot. Ilyenkor szokták mondani, hogy darabos a benzin (bocs). A dolog érdekessége, hogy ezt persze 4.-ben, 3.-ban is képes produkálni, ugyanezen feltételek mellett. Ha forgatva van a motor nincs ilyen jelenség, nem fogy el ha akár 6.000fölé megy a fordulat akkor sem.

2. 90-100km/h között 5.-ben olyan 2700-2900-as fordulatnál valami zörej hallható a motortérből. Nem annyira szelep csörgés, inkább valami kerregés. Nehéz leírni. Ezen a fordulaton kívül nincs ez a hang.

3. Amióta nálam van, de gondolom előtte is úgy viselkedik, hogy ha pl. közeledek a kereszteződéshez és piros lámpa miatt meg kell állnom, olynakor kiveszem üresbe és csak gurulok. se gáz se kuplug, csak fékkel lassítok. Ilyenkor mikor esik vissza a fordulat az alapjárat közelébe, akkor egyszer -kétszer magától megemeli a fordulatot és csak utána esik le a normál alapjáratra. Visszakeresve a fórumban, jelezte valaki hogy ez utalhat az örvénylapátos problémára ezért megnéztem azokat amiket tanácsoltatok. Alapjáraton nincs semmi zörgés, ha leveszem a vákuumcsövet, akkor sem változik a hangja, csak a levegő sziszegés jelentkezik a csövön. Az örvénylapátok mozgató tengelyének végén az a gömbcsuklós rész jónak tűnik, nincs semmi kottyanás. Jobban nem mélyedtem bele.

4. Véletlenszerű pillanatokban "megragad" a gázpedál. Pl. ha egy tempóval megyek néhány percig (mindegy hogy 50-nel vagy 110-zel) akkor beakad és nem lehet benyomni. Persze ilynekor az ember reflex szerűen felengedi és újra benyomja, de a lényeg, hogy mozdulatlan a pedál és van hogy csak a második ilyne próbálkozásra indul meg. De persze ezután akárhogy nyomkodom nem jön újra elő. Átnéztem a motortérben a bowden szabad végét, fújtam bele WD40-et, de valójában könnyen jár, nincs kiszőrösödve.

Ezek lennének a problémáim, most következik egy általános szerviz (szűrők, olaj) de ha valamelyik hibajelenség utalhat más alkatrész hibájára, akkor azt is most kellene beütemeznem.
Előre is köszi a segítséget.  

1.
Városban, 50-nél NE kapcsolj 5-be! 1500 alatt ne legyen a fordulat fokozatokban, mert akkor erőlködik.Emiatt lehet rángatás, főleg ha nem 100-as már valamelyik gyújtás alkatrész.

2.
Hát ezt hallani kellene, de ha fordulatszámfüggő a hang, akkor nem csak 5-ben és 90-100 között kell jelentkeznie.

3.
NE rakd üresbe, simán sebességben, motorfékkel gurulj a lámpa fele. Még a fékezésbe is besegít és ilyenkor nem is fogyaszt benzint.
A fordulatszám esés ilyenkor így alakul.

4.
Van tempomat a kocsiban vagy ESP/kipörgésgátló?
Annak a motorja is tud ilyet produkálni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5344 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 14:07:12 »

Aham köszi szépen  Wink  ezt akkor nagyon buktam, mert ilyen csatit nem találok sehol vigyor3
mennyibe kerülhet ez a dolog utólagosan??

Ha a kuplung pedál kapcsolóra gondolsz, akkor az olyan 4-5e ft újonnan. Amúgy sok helyen a tempomat szettben benne van. (kormánykapcsolók, pedálkapcsolók, tempomat motor, vezetékek) Ez az egész nagyjából 20-30 e ft körül van, de lehet, hogy kicsivel több. Plusz a beépítés, ha nem te csinálod.
Naplózva
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #5345 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 14:11:26 »

Ha a kuplung pedál kapcsolóra gondolsz, akkor az olyan 4-5e ft újonnan. Amúgy sok helyen a tempomat szettben benne van. (kormánykapcsolók, pedálkapcsolók, tempomat motor, vezetékek) Ez az egész nagyjából 20-30 e ft körül van, de lehet, hogy kicsivel több. Plusz a beépítés, ha nem te csinálod.

Világos!!  Most új dolgokról beszéltél vagy bontott?? és hol lehet találni ilyeneket??
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5346 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 14:19:08 »

Világos!!  Most új dolgokról beszéltél vagy bontott?? és hol lehet találni ilyeneket??

A bontottról. Csak abból kiindulva, hogy a dízelhez is ugyanez kell, viszont neked kell az a bizonyos tempomat motor is, mivel neked nem elektromos a gázpedál, mint a dízeleknél. Általában a kormány- és pedálkapcsolók kerülnek olyan 15-20 ezerbe+ a tempomat motor. Lehet, hogy nálad is kell programozni, de ezt nem tudom 100%-osan. Bontóban találsz ilyeneket. Esetleg hívd fel mk2 fórumtársunk, hátha neki van. Tempomat szettje valószínű, de a tempomat motor már esélyes, hogy nincs neki, bár szokott benzinest is bontani. Ott a száma a profiljában. Ne üzenetet küldj neki, hanem hívd fel.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #5347 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 16:12:13 »

Üdv,

195.000km van a kocsimban, 40.000km-t tettem bele én. Eddig minden rendben volt, de most néhány dolgot összegyűjtöttem ami kérdéses és lehetséges hibára utal.
Szóval a legfrissebb az, hogy alacsony fordulaton, főleg amikor városban, kis sebességnél felkapcsolok 5-be, akkor kettőt-hármat rángat a motor. Ugye ilyenkor nagyon alacsony a fordulat és természetesen sok az 5. de nem olyna mint ezelőtt, hogy csak simán tompa hangon erölködik a motor, hanem egy pillanatra megrándul. Kicsit olyna mintha kihagyna a gyújtás, vagy nem kapna üzemenyagot. Ilyenkor szokták mondani, hogy darabos a benzin (bocs). A dolog érdekessége, hogy ezt persze 4.-ben, 3.-ban is képes produkálni, ugyanezen feltételek mellett. Ha forgatva van a motor nincs ilyen jelenség, nem fogy el ha akár 6.000fölé megy a fordulat akkor sem.

2. 90-100km/h között 5.-ben olyan 2700-2900-as fordulatnál valami zörej hallható a motortérből. Nem annyira szelep csörgés, inkább valami kerregés. Nehéz leírni. Ezen a fordulaton kívül nincs ez a hang.

3. Amióta nálam van, de gondolom előtte is úgy viselkedik, hogy ha pl. közeledek a kereszteződéshez és piros lámpa miatt meg kell állnom, olynakor kiveszem üresbe és csak gurulok. se gáz se kuplug, csak fékkel lassítok. Ilyenkor mikor esik vissza a fordulat az alapjárat közelébe, akkor egyszer -kétszer magától megemeli a fordulatot és csak utána esik le a normál alapjáratra. Visszakeresve a fórumban, jelezte valaki hogy ez utalhat az örvénylapátos problémára ezért megnéztem azokat amiket tanácsoltatok. Alapjáraton nincs semmi zörgés, ha leveszem a vákuumcsövet, akkor sem változik a hangja, csak a levegő sziszegés jelentkezik a csövön. Az örvénylapátok mozgató tengelyének végén az a gömbcsuklós rész jónak tűnik, nincs semmi kottyanás. Jobban nem mélyedtem bele.

4. Véletlenszerű pillanatokban "megragad" a gázpedál. Pl. ha egy tempóval megyek néhány percig (mindegy hogy 50-nel vagy 110-zel) akkor beakad és nem lehet benyomni. Persze ilynekor az ember reflex szerűen felengedi és újra benyomja, de a lényeg, hogy mozdulatlan a pedál és van hogy csak a második ilyne próbálkozásra indul meg. De persze ezután akárhogy nyomkodom nem jön újra elő. Átnéztem a motortérben a bowden szabad végét, fújtam bele WD40-et, de valójában könnyen jár, nincs kiszőrösödve.

Ezek lennének a problémáim, most következik egy általános szerviz (szűrők, olaj) de ha valamelyik hibajelenség utalhat más alkatrész hibájára, akkor azt is most kellene beütemeznem.
Előre is köszi a segítséget.  

1., Nem tökéletes a gyújtás rendszered. trafó/kábel/gyertya közül valamelyik rulez.
3., Az alapjárati szeleped is csinálhat ilyen. El van koszolódva, wd-40-nel, vagy turbo Brunox-xal nekieshetsz, de csodát ne várj. Nekem jó lett utána. koppkopp.
    De ha elég szabályosan teszi ezt akkor lehet hogy normális, sok Ford alapjárat előtt emel "egyet-egyet" bizonyos peremfeltételek (terhelés) esetén a megfelelő károsanyag kibocsátás miatt.
4., Takaríttasd meg a pillangó szelepet, ha nagyon koszos tudja az is ezt okozni.
Naplózva
kisg
Vendég
« Új hozzászólás #5348 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 17:51:11 »

Köszönöm a hozzászólásokat. Azoknak is akik vezetéstechnikai tanácsokkal láttak el, bár az ebben az autóban eltöltött 40E km után tudom, mit-hogyan. Azaz olyan dolgokról kérdeztem, amik eddig nem így működtek.

Szóval leszűrve, az alapjárati szelep és a pillangószelep tisztítása mellett most gyertyát is cserélek. Örülök, hogy (eddig) senki sem gyanakodott a hiba alapján üzemanyag ellátás problémákra, de ez még nem azt jelenti, hogy nem oda lyukadok ki.
Van valakinek tapasztalata injektortisztító / üzemanyag rendszer tisztító benzinadalékokról?

Köszi!
Naplózva
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #5349 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 17:53:09 »

Köszönöm a hozzászólásokat. Azoknak is akik vezetéstechnikai tanácsokkal láttak el, bár az ebben az autóban eltöltött 40E km után tudom, mit-hogyan. Azaz olyan dolgokról kérdeztem, amik eddig nem így működtek.

Szóval leszűrve, az alapjárati motor és a pillangószelep tisztítása mellett most gyertyát is cserélek. Örülök, hogy (eddig) senki sem gyanakodott a hiba alapján üzemanyag ellátás problémákra, de ez még nem azt jelenti, hogy nem oda lyukadok ki.
Van valakinek tapasztalata injektortisztító / üzemanyag rendszer tisztító benzinadalékokról?

Köszi!

Az alacsony fordulaton rángatós téma elég gyakori jelenség a benzines mondiknál. Nekem is nemrég volt ugyanez. Gyertyacsere, trafócsere, gyújtáskábel-csere (a hármat együtt szokták javasolni cserélni), és megoldotta a problémát.
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Oldalak: 1 ... 100 101 102 103 104 105 106 [107] 108 109 110 111 112 113 114 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.054 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.