Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 20:43:06
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
106
107
108
109
110
111
112
[
113
]
114
115
116
117
118
119
120
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4636481 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Thomas85
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5600 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 15:04:53 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.21 csütörtök, 15:02:41
Ha publikussá teszed a videót még meg is tudjuk nézni.
Na igen, azt elfelejtettem
Most már nyilvános
Naplózva
2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5601 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 15:10:26 »
Idézetet írta: Thomas85 - 2013.11.21 csütörtök, 15:04:53
Na igen, azt elfelejtettem
Most már nyilvános
Hát operatőrnek még nem menj el.
Azt a gumit gyorsan dobd el!
Ez most melyik kerék felől van? Hirtelen nem kivehető a videóból.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Thomas85
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5602 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 15:13:36 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.21 csütörtök, 15:10:26
Hát operatőrnek még nem menj el.
Azt a gumit gyorsan dobd el!
Ez most melyik kerék felől van? Hirtelen nem kivehető a videóból.
Operatőr nem leszek soha az biztos
Jobb első keréknél van amúgy.
Naplózva
2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5603 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 15:19:20 »
Idézetet írta: Thomas85 - 2013.11.21 csütörtök, 15:13:36
Operatőr nem leszek soha az biztos
Jobb első keréknél van amúgy.
Amennyire a videóból.....
Nézd meg, hogy nem ugrál-e az ékszíj. Ha tudod fújd be szilikonnal a szíjat és nézd meg változik-e valamit a hang.
Első körben ennyi.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Thomas85
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5604 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 15:28:07 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.21 csütörtök, 15:19:20
Amennyire a videóból.....
Nézd meg, hogy nem ugrál-e az ékszíj. Ha tudod fújd be szilikonnal a szíjat és nézd meg változik-e valamit a hang.
Első körben ennyi.
Az ékszíj normálisan fut, nem ugrál. Holnap kipróbálom a szilikont, aztán meglátjuk. Köszi az infót.
Naplózva
2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
lipoka
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5605 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 17:40:44 »
Üdv. minden Mondeosnak!!
Szeretnék egy problémát megosztani ,és egyben megoldást is kesesni a most leirt hibára. A következő történik az autóval. megvettük , a szokásos szerviz , az autó nem megy jól ( nem huz) 1,8i benzines mk3 autó. Gépre kötve elöször benzin nyomás hibát diagnosztizált , kicseréltük . Jobb lett de még közel sem húz ugy ahogy kellene , fogyasztása 7-8 liter azzal nincs baj. Ujra gépre kötve nem hoz hibát . Állitolag az egér szelep lehet a bibis. Ráadásul nagyon halk kopogás halatszik a motor felöl . Ezen hibák alapján valaki segitsen ha kérhetek ilyet , hogy mi lehet a rejtett hiba ezen az autón!
Üdv. mindenkinek.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5606 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 18:19:50 »
Idézetet írta: lipoka - 2013.11.21 csütörtök, 17:40:44
Üdv. minden Mondeosnak!!
Szeretnék egy problémát megosztani ,és egyben megoldást is kesesni a most leirt hibára. A következő történik az autóval. megvettük , a szokásos szerviz , az autó nem megy jól ( nem huz) 1,8i benzines mk3 autó. Gépre kötve elöször benzin nyomás hibát diagnosztizált , kicseréltük . Jobb lett de még közel sem húz ugy ahogy kellene , fogyasztása 7-8 liter azzal nincs baj. Ujra gépre kötve nem hoz hibát . Állitolag az egér szelep lehet a bibis. Ráadásul nagyon halk kopogás halatszik a motor felöl . Ezen hibák alapján valaki segitsen ha kérhetek ilyet , hogy mi lehet a rejtett hiba ezen az autón!
Üdv. mindenkinek.
Az autód adatait írd bele az aláírásodba. Akkor nem kell kérdezősködni.
Ha nem sci, akkor érdekes a gépre kötött benzin nyomás mérés..... mert olyat nem lehet. Csak külsőleg külön nyomásmérő órával....
Tehát:
"Gépre kötve elöször benzin nyomás hibát diagnosztizált , kicseréltük ."
Mit cseréltetek ki a benzinnyomást?
7-8 liter? Milyen használat mellett?
A halk kopogás a motor felől sajnos nem visz előrébb. Pontosítani kellene....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
lipoka
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5607 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 18:24:49 »
Tehát 1,8i benzines 2003 mondeó . Benzin nyomás kevés volt ( műszerrel mérve) ha húzattuk a végén kijelzett a motor lámpa ,csere után nem de továbbra sem ment rendesen de a diagnosztikai műszer semmilyen hibát nem jelzett. A fogyasztás vegyes használat mellett. A motor "kopogás" fiam szerint hidró töke!!!!!!!!!
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5608 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 18:28:14 »
Idézetet írta: lipoka - 2013.11.21 csütörtök, 18:24:49
Tehát 1,8i benzines 2003 mondeó . Benzin nyomás kevés volt ( műszerrel mérve) ha húzattuk a végén kijelzett a motor lámpa ,csere után nem de továbbra sem ment rendesen de a diagnosztikai műszer semmilyen hibát nem jelzett. A fogyasztás vegyes használat mellett. A motor "kopogás" fiam szerint hidró töke!!!!!!!!!
hidrotőke nincs benne
Naplózva
lipoka
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5609 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 18:32:09 »
Szerintetek lehet a lustaság jele az egr érzékelő hibája.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5610 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 18:37:09 »
Idézetet írta: lipoka - 2013.11.21 csütörtök, 18:24:49
Tehát 1,8i benzines 2003 mondeó . Benzin nyomás kevés volt ( műszerrel mérve) ha húzattuk a végén kijelzett a motor lámpa ,csere után nem de továbbra sem ment rendesen de a diagnosztikai műszer semmilyen hibát nem jelzett. A fogyasztás vegyes használat mellett. A motor "kopogás" fiam szerint hidró töke!!!!!!!!!
Tehát nem sci 1.8-as.
Nem mérhető műszerrel a benzinnyomás csak külső nyomásmérő órával.
Szóval nem értem én ezt a megnézték műszerrel.
Innen már sántít nekem az egész..... már bocs.
EGR hiba esetén, ha nem is generált még hibakódot, akkor is adatokból kiolvasható sok minden.
Ezeket az adatokat a "szuper gép"-el nem is nézték? De benzinnyomást mértek vele....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5611 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 18:39:11 »
Idézetet írta: lipoka - 2013.11.21 csütörtök, 18:32:09
Szerintetek lehet a lustaság jele az egr érzékelő hibája.
Ne találgassunk, az egy tipp-mix nevű játék.
Diagnosztizálni kell, rendesen.........nem csak hibakódot olvasni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ezso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 232
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5612 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 19:06:15 »
Idézetet írta: lipoka - 2013.11.21 csütörtök, 18:24:49
Tehát 1,8i benzines 2003 mondeó . Benzin nyomás kevés volt ( műszerrel mérve) ha húzattuk a végén kijelzett a motor lámpa ,csere után nem de továbbra sem ment rendesen de a diagnosztikai műszer semmilyen hibát nem jelzett. A fogyasztás vegyes használat mellett. A motor "kopogás" fiam szerint hidró töke!!!!!!!!!
A "kopogást" jó eséllyel szívósorban, a kikopott örvénylapátok okozzák. Ha szembe állsz az autóval a szívósor közepén kicsit lejjebb találsz egy vákum csövet. Járó motornál húzd le és ha megszűnik a kopogás, akkor az a baj.
Hidrotőke nem valószínű, mert a Mondeo nem hidrotőkés....
A többiben, hallgass GSR-re, meg kell normálisan vizsgálni.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
lipoka
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5613 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 19:11:32 »
A benzin nyomást manuálisan mérték (rákötötték a benzincsőre a nyomásmérő órát.) Ez után rákötöttek egy gépet ami mindenféle diagramot adott ki. Ebből a szerelő azt szürte le hogy benzinszivattyú. amit ki is cseréltünk gyárira és a kocsi még mindig nem akarodzik menni. Ami nekem még furcsa hogy nem tud 4500-nál többet pördülni az auto legyen az 2-es vagy akármelyik sebességi fokozat. Először arra gondoltam hogy ez valami gyári korlát de csak egy széles mosolyt kaptam a szerelőtől.
(a kopogásra visszatérve az csak az utastérből lehet hallani)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5614 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 19:19:35 »
Idézetet írta: lipoka - 2013.11.21 csütörtök, 19:11:32
A benzin nyomást manuálisan mérték (rákötötték a benzincsőre a nyomásmérő órát.) Ez után rákötöttek egy gépet ami mindenféle diagramot adott ki. Ebből a szerelő azt szürte le hogy benzinszivattyú. amit ki is cseréltünk gyárira és a kocsi még mindig nem akarodzik menni. Ami nekem még furcsa hogy nem tud 4500-nál többet pördülni az auto legyen az 2-es vagy akármelyik sebességi fokozat. Először arra gondoltam hogy ez valami gyári korlát de csak egy széles mosolyt kaptam a szerelőtől.
(a kopogásra visszatérve az csak az utastérből lehet hallani)
Hm.... lehet kicsit szemfényt vesztettek.
Az analóg nyomásméréshez nem kell más csak az óra, amit bekötöttek. A többi rizsa.....
Alapjáraton és fordulaton meg kell nézni a nyomást. Ha alapjáraton kevés, akkor fordulatos is az lesz. Ennyi.
A motor fordulatszáma nem megy 4500 fölé, akkor ott van valami hiba. Ezért kell adatokat nézni.......... nem csak hibatárolót.
Hogyan "áll meg" 4500-nál? Hirtelen vagy már odáig is lassan, erőtlenül ér el?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26674
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5615 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 19:21:50 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.21 csütörtök, 19:19:35
Hm.... lehet kicsit szemfényt vesztettek.
Az analóg nyomásméréshez nem kell más csak az óra, amit bekötöttek. A többi rizsa.....
Alapjáraton és fordulaton meg kell nézni a nyomást. Ha alapjáraton kevés, akkor fordulatos is az lesz. Ennyi.
A motor fordulatszáma nem megy 4500 fölé, akkor ott van valami hiba. Ezért kell adatokat nézni.......... nem csak hibatárolót.
Hogyan "áll meg" 4500-nál? Hirtelen vagy már odáig is lassan, erőtlenül ér el?
Há benzines, szóval erőtlenül...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5616 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 19:23:59 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.21 csütörtök, 19:21:50
Há benzines, szóval erőtlenül...
Gyere az olajkályháddal turbó nélkül! Nos?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
lipoka
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5617 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 19:24:14 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.21 csütörtök, 19:19:35
Hm.... lehet kicsit szemfényt vesztettek.
Az analóg nyomásméréshez nem kell más csak az óra, amit bekötöttek. A többi rizsa.....
Alapjáraton és fordulaton meg kell nézni a nyomást. Ha alapjáraton kevés, akkor fordulatos is az lesz. Ennyi.
A motor fordulatszáma nem megy 4500 fölé, akkor ott van valami hiba. Ezért kell adatokat nézni.......... nem csak hibatárolót.
Hogyan "áll meg" 4500-nál? Hirtelen vagy már odáig is lassan, erőtlenül ér el?
Az egész gyorsitási procedura úgy néz ki, hogy olyan 2500-2900-ig van valmicske ereje onnantól kezdve pedig mintha valami dugulása lenne és csak lomhán éri el a 4500-at, onnan nem képes tovább menni. Pontosan olyan mintha lekorlátozna a computer.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5618 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 19:27:19 »
Idézetet írta: lipoka - 2013.11.21 csütörtök, 19:24:14
Az egész gyorsitási procedura úgy néz ki, hogy olyan 2500-2900-ig van valmicske ereje onnantól kezdve pedig mintha valami dugulása lenne és csak lomhán éri el a 4500-at, onnan nem képes tovább menni. Pontosan olyan mintha lekorlátozna a computer.
A motorvezérlő nem így korlátoz, benzinesben meg sehogy.
A benzinszivattyúval együtt lett cserélve benzinszűrő is? A benzinnyomás egy dolog, mennyiség is kell....a kívánt nyomáson.
Mondjuk itt már kellene nézni az adatokat, hogy a motorvezérlő milyen "eszközeivel" próbálja korrigálni a hiányosságokat vagyis elérni azt, amit a gázpedállal kérünk.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.21 csütörtök, 19:29:49 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5619 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 19:27:55 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.21 csütörtök, 19:23:59
Gyere az olajkályháddal turbó nélkül! Nos?
még úgy is sírnál.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5620 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 19:29:17 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.21 csütörtök, 19:27:19
A motorvezérlő nem így korlátoz, benzinesben meg sehogy.
A benzinszivattyúval együtt lett cserélve benzinszűrő is?
illetve a gyári került bele,vagy u.gy.? mert lehet,hogy nem szállít annyit mint kéne.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5621 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 19:30:11 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.21 csütörtök, 19:27:55
még úgy is sírnál.....
A röhögéstől........
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5622 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 19:30:16 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.21 csütörtök, 19:27:55
még úgy is sírnál.....
Kb 75 ló lenne... 150 Nm nyomatékkal... a fifivel lenyomnálak.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
lipoka
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5623 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 19:33:18 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.21 csütörtök, 19:27:19
A motorvezérlő nem így korlátoz, benzinesben meg sehogy.
A benzinszivattyúval együtt lett cserélve benzinszűrő is?
Igen azt is kicseréltük. A biztonság kedvéért még szét is vágtuk hátha látunk valmi nem mindennapi koszt benne de azt kell mondjam, hogy patyolat tiszta volt. A gyertyákat, a szokásos szürő szet cserét is megtettem és természetesen minden gyári alkatrészre lett kicserélve.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5624 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 19:34:27 »
Idézetet írta: lipoka - 2013.11.21 csütörtök, 19:24:14
Az egész gyorsitási procedura úgy néz ki, hogy olyan 2500-2900-ig van valmicske ereje onnantól kezdve pedig mintha valami dugulása lenne és csak lomhán éri el a 4500-at, onnan nem képes tovább menni. Pontosan olyan mintha lekorlátozna a computer.
Tippmix:
Dugulás a kipufogó rendszerben (kat eldugult/összesett/meghalt/elutazott/vagymi)
Naplózva
lipoka
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5625 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 19:36:03 »
Még egy dolgot elfelejtettem megemlíteni bár lehet nem fontos de gyorsitásnál egy picike rántás érzek olyan 2500-as fordulatnál.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5626 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 19:36:27 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.11.21 csütörtök, 19:34:27
Tippmix:
Dugulás a kipufogó rendszerben (kat eldugult/összesett/meghalt/elutazott/vagymi)
Lehetséges!
Ezt mondjuk látni lehetne már adatokból is....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
lipoka
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5627 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 19:39:59 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.11.21 csütörtök, 19:34:27
Tippmix:
Dugulás a kipufogó rendszerben (kat eldugult/összesett/meghalt/elutazott/vagymi)
Ebben lehet valami mert ha üresben adok neki egy gázfröccsöt akkor lassan esik vissza a fordulatszám.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5628 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 19:45:50 »
Idézetet írta: lipoka - 2013.11.21 csütörtök, 19:39:59
Ebben lehet valami mert ha üresben adok neki egy gázfröccsöt akkor lassan esik vissza a fordulatszám.
Az nem ettől van, nincs összefüggés.
Próbára (ha a "hibakód olvasó" nem tudja mit kell nézni az adatoknál...) kösd le a flexi csövet a csonkról. Rögzítsd, aztán menj egy kört.
Hangos lesz, de kiderül, hogy vissza van-e fojtva a kipufogórendszerben.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.21 csütörtök, 19:48:23 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26674
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5629 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 19:46:18 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.21 csütörtök, 19:23:59
Gyere az olajkályháddal turbó nélkül! Nos?
Te meg szerelj fel karburátort!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5630 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 19:48:58 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.21 csütörtök, 19:46:18
Te meg szerelj fel karburátort!
Azzal is lenyomnálak........
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5631 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 19:50:54 »
Idézetet írta: Angel - 2013.11.21 csütörtök, 19:30:16
Kb 75 ló lenne... 150 Nm nyomatékkal... a fifivel lenyomnálak.
a kb milyen mértékegység?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5632 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 19:51:44 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.21 csütörtök, 19:30:11
A röhögéstől........
annyit mondtam-sírnál.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5633 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 19:53:10 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.21 csütörtök, 19:48:58
Azzal is lenyomnálak........
mit?fejbe vágnád egy karburátorral? a fene egyen meg.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5634 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 19:53:59 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.21 csütörtök, 19:50:54
a kb milyen mértékegység?
1 ló nagyjából 1 le, ami nagyjából 1,36 kW.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5635 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 20:00:12 »
Idézetet írta: Angel - 2013.11.21 csütörtök, 19:53:59
1 ló nagyjából 1 le, ami nagyjából 1,36 kW.
nem figyelsz!
azt kérdeztem,hogy a "KB", az milyen mértékegység?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
lipoka
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5636 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 20:01:42 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.21 csütörtök, 19:45:50
Az nem ettől van, nincs összefüggés.
Próbára (ha a "hibakód olvasó" nem tudja mit kell nézni az adatoknál...) kösd le a flexi csövet a csonkról. Rögzítsd, aztán menj egy kört.
Hangos lesz, de kiderül, hogy vissza van-e fojtva a kipufogórendszerben.
Bocsi de pontosan melyik felxi csőre gondoltál?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5637 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 20:02:26 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.21 csütörtök, 20:00:12
nem figyelsz!
azt kérdeztem,hogy a "KB", az milyen mértékegység?
Az a lónak a ...a, ami annak jár...
...vagyis, igazad van!
Amúgy meg offolunk.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5638 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 20:07:15 »
Idézetet írta: Angel - 2013.11.21 csütörtök, 20:02:26
Az a lónak a ...a, ami annak jár...
...vagyis, igazad van!
Amúgy meg offolunk.
én nem csak te,ezért neked is jár....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5639 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 20:23:12 »
Idézetet írta: lipoka - 2013.11.21 csütörtök, 20:01:42
Bocsi de pontosan melyik felxi csőre gondoltál?
Kipufogó
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5640 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 20:28:08 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.21 csütörtök, 19:51:44
annyit mondtam-sírnál.....
Én meg annyit, hogy a röhögéstől mivel annyira lemaradnál.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5641 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 21:01:12 »
Azt nem tudja valaki, hogy ki gyártja a benzines generátorok gyári szabadonfutóját?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5642 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 21:02:39 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.11.21 csütörtök, 21:01:12
Azt nem tudja valaki, hogy ki gyártja a benzines generátorok gyári szabadonfutóját?
ina
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5643 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 21:08:06 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.21 csütörtök, 21:02:39
ina
Akkor ha még valakit érdekel, akkor 14ezerért van alkatrészek.hu-n INA benzines generátorokhoz. Meg ha jól tudom, a benzineséhez valót használtok dízel szabadonfutósításhoz, szóval aki ilyesmiben gondolkodik, annak is érdekes lehet.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26674
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5644 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 21:09:41 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.21 csütörtök, 21:02:39
ina
P?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5645 Dátum:
2013.11.22 péntek, 06:52:46 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.21 csütörtök, 21:09:41
P?
shimán!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5646 Dátum:
2013.11.22 péntek, 09:38:59 »
Szevasztok,
Olajszűrőből milyet szoktatok használni ? Csak a gyári jó, vagy az utángyártottakból is van minőségi ? Állítólag van a gyáriban valami ami miatt hamar beáll a megfelelő olajnyomás,,,ezt hallottam, de nem tudom mennyire urbán legend...
Kösz, FD.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5647 Dátum:
2013.11.22 péntek, 11:47:10 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2013.11.22 péntek, 09:38:59
Szevasztok,
Olajszűrőből milyet szoktatok használni ? Csak a gyári jó, vagy az utángyártottakból is van minőségi ? Állítólag van a gyáriban valami ami miatt hamar beáll a megfelelő olajnyomás,,,ezt hallottam, de nem tudom mennyire urbán legend...
Kösz, FD.
Jó másik is, aminek van "neve".
Én gyárit szoktam venni, nem drága.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5648 Dátum:
2013.11.22 péntek, 15:29:17 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2013.11.22 péntek, 09:38:59
Állítólag van a gyáriban valami ami miatt hamar beáll a megfelelő olajnyomás,,,ezt hallottam, de nem tudom mennyire urbán legend...
Egyes szűrőkben van egy visszacsapó szelep. Ez a szelep nem engedi a szűrőből kifolyni az olajat, így indítás után gyorsabban lesz megfelelő az olajnyomás. Van olyan gépezet, amiben a szűrő a csatlakozásával lefelé van és viszonylag magasan, ott fontos az ilyen visszacsapószelepes szűrő. Ezek a szelepes szűrők viszont "poharas" szűrők, a te autódba meg nagy valószínűséggel betétes szűrő kell.
Naplózva
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5649 Dátum:
2013.11.25 hétfő, 22:41:18 »
Sziasztok!
Benzinnel nehezen indul a kocsi, fuldoklik, leesik a fordulatszám. Ha adok gázt, kap benzint , felpörög a fordulatszám. Ha bemelegedik, átáll gázra és semmi gond.
Kollegám szerint nem biztos, hogy AC szivattyú. Egr- re tippel, szerinte koszos lehet...
Mik az egr tünetei?
Köszi!
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Oldalak:
1
...
106
107
108
109
110
111
112
[
113
]
114
115
116
117
118
119
120
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ