Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:08:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120 121 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4662091 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5650 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 23:07:14 »

Sziasztok!

Benzinnel nehezen indul a kocsi, fuldoklik, leesik a fordulatszám. Ha adok gázt, kap benzint , felpörög a fordulatszám. Ha bemelegedik, átáll gázra és semmi gond.
Kollegám szerint nem biztos, hogy AC szivattyú. Egr- re tippel, szerinte koszos lehet...

Mik az egr tünetei?

Köszi!

Benzinesnél nem jellemző az EGR hiba. Mellesleg hideg, bemelegedő motornál és alapjáraton zárt az EGR.
Benzinnyomást kellene mérni. Ha jó a nyomás, akkor lehet a kevés benzinhasználat miatt injektor tapadás.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #5651 Dátum: 2013.11.26 kedd, 08:52:31 »

Benzinnel nehezen indul a kocsi, fuldoklik, leesik a fordulatszám. Ha adok gázt, kap benzint , felpörög a fordulatszám. Ha bemelegedik, átáll gázra és semmi gond.

Mint sok esetben, én még mindig azt mondom hogy felejtsd el az LPG-t egy időre, járj el 3-400 km kizárólag benzinnel, utána számolj be a tapasztalatokról.
Márcsak azért is mert amíg benzines üzemben nem tökéletes az autód, ne járj LPG-vel, az majd a második lépcső lesz.  Egyébként én sem gondolnék egr-re.
Naplózva
zsoi
Vendég
« Új hozzászólás #5652 Dátum: 2013.11.27 szerda, 16:07:03 »

Sziasztok!

Benzinnel nehezen indul a kocsi, fuldoklik, leesik a fordulatszám. Ha adok gázt, kap benzint , felpörög a fordulatszám. Ha bemelegedik, átáll gázra és semmi gond.
Kollegám szerint nem biztos, hogy AC szivattyú. Egr- re tippel, szerinte koszos lehet...

Mik az egr tünetei?

Köszi!


Én nem olyan régen hasonló problémával küzdöttem, alapjárati motorra tippeltem. Injektortisztító folyadékot is használtam a benzinbe, de semmi javulás. Ismerős javaslatára felhagytam a jó magyar injektortisztítóval, 20liter benzinhez 1 doboz protec adalék, akksisaru 10 percig levesz, majd a 20l üzemanyag kijáratása a megszokottnál magasabb fordulaton, majd gázrendszer beállítása. Valszeg alacson fordulaton több gázt kap mint kellene, és egy idő után bizony a benzin ecu el adaptálódik.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #5653 Dátum: 2013.11.27 szerda, 16:46:39 »

egy idő után bizony a benzin ecu el adaptálódik.
Előfordulhat hogy az autó gyári vezérlője szép lassan eltanulja a gáz helytelen beállításból következő korrekciós adatokat. Ezután benzinnel nem hajlandó menni, mert valamelyik irányba korrigál, vagyis a gázbeállítás vagy túl szegény, vagy túl dús keveréket eredményez. Ezzel épp ellentétesen korrigál a gyári vezérlő. Ha könnyen indul és a bemelegedési szakaszban krehácsol, akkor szegény a gázkeverék, ha nehezen indul, akkor pedig dús.  De ez ugye gázrenccer és autó függő, nem általánosítható. Viszont benzinnel járni pár száz km-t jó kiindulópont a hiba behatárolásához... de azért ne zárjunk ki egyéb hibalehetőségeket sem.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5654 Dátum: 2013.11.27 szerda, 20:24:59 »

Ma elérkezettnek láttam az időt (reggel -1 °C volt), hogy szabadságoljam a sietős termosztátom.

Kb. 60 °C-nál kezdett lassan nyitni, ha felmelegedett akkor 70-75 °C között maradt. Nem hűlt lejjebb és nem melegedett feljebb.
Ez még mindig jobb volt így, mintha nyitva maradt volna.

Amiért leírom az egy számomra furcsa dolog.

Mondeo-ban ugye fűthető termosztát van......általában. Viszont ebben nem az volt!
Gyári, első darab. Szimplán nincs benne a gyorsító fűtés.

Ausztriába rendelve készült a kocsi.

Mondjuk nem zavar, viszont így simán felmelegszik 100 °C fölé.  vigyor3


A beteg:


Így jobb? nyes
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.27 szerda, 20:43:47 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5655 Dátum: 2013.11.27 szerda, 20:29:53 »

Ma elérkezettnek láttam az időt (reggel -1 °C volt), hogy szabadságoljam a sietős termosztátom.

Kb. 60 °C-nál kezdett lassan nyitni, ha felmelegedett akkor 70-75 °C között maradt. Nem hűlt lejjebb és nem melegedett feljebb.
Ez még mindig jobb volt így, mintha nyitva maradt volna.

Amiért leírom az egy számomra furcsa dolog.

Mondeo-ban ugye fűthető termosztát van......általában. Viszont ebben nem az volt!
Gyári, első darab. Szimplán nincs benne a gyorsító fűtés.

Ausztriába rendelve készült a kocsi.

Mondjuk nem zavar, viszont így simán felmelegszik 100 °C fölé.  vigyor3


A beteg:
[img width=800 height=450]http://kepfeltoltes.hu/131127/2013-11-27_16.55.16_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
de koszos a körmöd hallod.megpucolhattad volna a felvétel kedvéért.meg a mi kedvünkért.... Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5656 Dátum: 2013.11.27 szerda, 21:00:16 »

Ma elérkezettnek láttam az időt (reggel -1 °C volt), hogy szabadságoljam a sietős termosztátom.

Kb. 60 °C-nál kezdett lassan nyitni, ha felmelegedett akkor 70-75 °C között maradt. Nem hűlt lejjebb és nem melegedett feljebb.
Ez még mindig jobb volt így, mintha nyitva maradt volna.

Amiért leírom az egy számomra furcsa dolog.

Mondeo-ban ugye fűthető termosztát van......általában. Viszont ebben nem az volt!
Gyári, első darab. Szimplán nincs benne a gyorsító fűtés.

Ausztriába rendelve készült a kocsi.

Mondjuk nem zavar, viszont így simán felmelegszik 100 °C fölé.  vigyor3


A beteg:
http://kepfeltoltes.hu/131127/2013-11-27_16.55__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Így jobb? nyes

És a csatlakozó eddig csak ott lengedezett, mint egy ...?

Elvileg 2005-ben álltak át a nem fűtött verzióra, lehet ehhez a kocsihoz már véletlenül ez került le a polcról  Huh?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5657 Dátum: 2013.11.27 szerda, 21:15:37 »

És a csatlakozó eddig csak ott lengedezett, mint egy ...?

Elvileg 2005-ben álltak át a nem fűtött verzióra, lehet ehhez a kocsihoz már véletlenül ez került le a polcról  Huh?
szerintem rommá volt törve,és ezt hányták bele.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5658 Dátum: 2013.11.27 szerda, 21:21:45 »

És a csatlakozó eddig csak ott lengedezett, mint egy ...?

Elvileg 2005-ben álltak át a nem fűtött verzióra, lehet ehhez a kocsihoz már véletlenül ez került le a polcról  Huh?

Nincs csatlakozó sem. Végignéztem az össze kábelköteget. (igen alf, biztos levágták.... vigyor3 )
Ezért volt furcsa nekem is. 2004.03.01 a gyártási dátum,  "+A" régió
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.27 szerda, 21:31:59 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5659 Dátum: 2013.11.27 szerda, 21:22:34 »

szerintem rommá volt törve,és ezt hányták bele.... vigyor3

Akkor viszont a gyárban csinálták meg....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5660 Dátum: 2013.11.27 szerda, 21:48:34 »

Nincs csatlakozó sem. Végignéztem az össze kábelköteget. (igen alf, biztos levágták.... vigyor3 )
Ezért volt furcsa nekem is. 2004.03.01 a gyártási dátum,  "+A" régió

És most milyet tettél bele?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5661 Dátum: 2013.11.27 szerda, 21:51:34 »

És most milyet tettél bele?

Hát csak egyfélét lehet kapni, fűthetőt. 2004-hez.

A 2005 utáninak más a termosztát rögzítése, mint az előtti. Persze attól még berakható.

Vernet került bele.



Ha tudtam volna, hogy nem fűthető van benne, akkor 2005 utánit veszek.........sokkal olcsóbb teli árban.
Mondjuk én ezt is annyiért vettem, mint az újabb teli ára. Cool

« Utoljára szerkesztve: 2013.11.27 szerda, 22:00:26 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5662 Dátum: 2013.11.27 szerda, 22:01:38 »

Hát csak egyfélét lehet kapni, fűthetőt.

A 2005 utáninak más a termosztát rögzítése, mint az előtti. Persze attól még berakható.

Vernet került bele.



Ha tudtam volna, hogy nem fűthető van benne, akkor olyat veszek.........sokkal olcsóbb teli árban.
Mondjuk én ezt is annyiért vettem, mint az újabb teli ára. Cool



Jóóvanám, nem kell itt kedvezményekkel menőzni  bee1

Azért kérdezem, mert elvileg a fűtött 98 fokon, a nem fűtött meg 90 fokon nyit.
Nem fog nagy terhelésen (amikor befűtene) gondot okozni, hogy később nyit?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5663 Dátum: 2013.11.27 szerda, 22:07:23 »

Jóóvanám, nem kell itt kedvezményekkel menőzni  bee1

Azért kérdezem, mert elvileg a fűtött 98 fokon, a nem fűtött meg 90 fokon nyit.
Nem fog nagy terhelésen (amikor befűtene) gondot okozni, hogy később nyit?

Majd holnap szemügyre veszem a kivett darabot. Ma nem volt rá időm.

A fűtött hamarabb is tud nyitni ha nagy a terhelés és ezért fűt rá, hogy előbb nyisson, mint ahogy a víztől nyitna.

De ilyet amit kivettem.....gyakorlatilag nem lehet kapni.  Undecided
Nincs ilyen opció, hogy nem fűtött............ 2004-hez.

Kíváncsi leszek, mert ma felment 100 °C fölé, pedig kint hideg is van. fejvakaras
Nagyon nincs kedvem megint szétszedni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #5664 Dátum: 2013.11.27 szerda, 22:37:00 »

Majd holnap szemügyre veszem a kivett darabot. Ma nem volt rá időm.

A fűtött hamarabb is tud nyitni ha nagy a terhelés és ezért fűt rá, hogy előbb nyisson, mint ahogy a víztől nyitna.

De ilyet amit kivettem.....gyakorlatilag nem lehet kapni.  Undecided
Nincs ilyen opció, hogy nem fűtött............ 2004-hez.

Kíváncsi leszek, mert ma felment 100 °C fölé, pedig kint hideg is van. fejvakaras
Nagyon nincs kedvem megint szétszedni.




Holnap megnézem az enyémben is a termosztátot.2004/4 havi.Magyar piacra gyártva.Annál inkább meg kell nézni, mert nekem is kezd rendetlenkedni kb 1 hete.Nehezen akar bemelegedni.Felmehet 100fok fölé is?Ventilátor nem kapcsol előbb?
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5665 Dátum: 2013.11.27 szerda, 22:40:31 »



Holnap megnézem az enyémben is a termosztátot.2004/4 havi.Magyar piacra gyártva.Annál inkább meg kell nézni, mert nekem is kezd rendetlenkedni kb 1 hete.Nehezen akar bemelegedni.Felmehet 100fok fölé is?Ventilátor nem kapcsol előbb?

Nekem 106 vagy 107 foknál kapcsol az első fokozat, a másodikig sosem jut el a dolog.
Simán lehet 100 fölött.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #5666 Dátum: 2013.11.27 szerda, 22:48:34 »

Nekem 106 vagy 107 foknál kapcsol az első fokozat, a másodikig sosem jut el a dolog.
Simán lehet 100 fölött.


Köszi! worship
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5667 Dátum: 2013.11.27 szerda, 23:04:46 »

Nekem 106 vagy 107 foknál kapcsol az első fokozat, a másodikig sosem jut el a dolog.
Simán lehet 100 fölött.

Nekem egy ventilátorom van.
Lassan elindul kb.96-98 között, ha 100 főlé megy, akkor hallom hangosabban....tehát nagyobb sebességgel megy.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5668 Dátum: 2013.11.27 szerda, 23:20:20 »

Nekem egy ventilátorom van.
Lassan elindul kb.96-98 között, ha 100 főlé megy, akkor hallom hangosabban....tehát nagyobb sebességgel megy.

Érdekes, úgy hangzik, mintha neked a hűtőventilátor indítása is inkább a 90 foknál történő termosztátnyitáshoz lenne belőve.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5669 Dátum: 2013.11.27 szerda, 23:23:29 »

Nekem egy ventilátorom van.
Lassan elindul kb.96-98 között, ha 100 főlé megy, akkor hallom hangosabban....tehát nagyobb sebességgel megy.

Én eddig még csak nyáron hallottam párszor a második fokozatba lépni, a legnagyobb melegben. Egy pillanatig nem is tudtam mit hallok  vigyor3
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5670 Dátum: 2013.11.27 szerda, 23:36:42 »

Én eddig még csak nyáron hallottam párszor a második fokozatba lépni, a legnagyobb melegben. Egy pillanatig nem is tudtam mit hallok  vigyor3

Én sem full zúgást hallok csak már meghallom, de szerintem még nem a max sebesség.
Amikor kis fokozaton megy nem hallani.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5671 Dátum: 2013.11.27 szerda, 23:38:34 »

Érdekes, úgy hangzik, mintha neked a hűtőventilátor indítása is inkább a 90 foknál történő termosztátnyitáshoz lenne belőve.

Hát én sehol sem látok 90 fokos termosztátot.
Egyfélét, 98-ast hoz 2001-2007 -ig.

A ventilátort a motorvezérlő indítja, hengerfej hőmérséklet jelből kalkulálva.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5672 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 08:22:16 »

Nincs csatlakozó sem. Végignéztem az össze kábelköteget. (igen alf, biztos levágták.... vigyor3 )
Ezért volt furcsa nekem is. 2004.03.01 a gyártási dátum,  "+A" régió
nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5673 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 09:00:16 »

Hát én sehol sem látok 90 fokos termosztátot.
Egyfélét, 98-ast hoz 2001-2007 -ig.

A ventilátort a motorvezérlő indítja, hengerfej hőmérséklet jelből kalkulálva.

Pl. a gates 2005 utáni termosztátjaira 90-et írnak. Vernet-nek is van 2005 utáni gyártáshoz másik cikkszám, de annak a nyitási hőmérsékletét nem sikerült kiderítenem.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5674 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 11:33:56 »

Kíváncsi voltam a töltésre, mert alapjáraton nagyobb terhelésnél halványabb a műszerfal kijelzői. Ez 1500-től megszűnik.
Nos, a mai reggeli -5 °C-ban indítás után és multiméterrel mérve!  14.4 V, fogyasztók nélkül.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5675 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 12:05:33 »

Kíváncsi voltam a töltésre, mert alapjáraton nagyobb terhelésnél halványabb a műszerfal kijelzői. Ez 1500-től megszűnik.
Nos, a mai reggeli -5 °C-ban indítás után és multiméterrel mérve!  14.4 V, fogyasztók nélkül.

Érdekes, most hidegben én is rámérek majd, mert eddig még csak egyszer láttam rajta 14.2 V feletti töltőfeszt, amikor a feszszabályzó megadta magát (de akkor jó 15 V körül volt  vigyor3)
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5676 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 12:13:34 »

Kíváncsi voltam a töltésre, mert alapjáraton nagyobb terhelésnél halványabb a műszerfal kijelzői. Ez 1500-től megszűnik.
Nos, a mai reggeli -5 °C-ban indítás után és multiméterrel mérve!  14.4 V, fogyasztók nélkül.

Akkor nem töltés xar...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5677 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 12:21:24 »

Érdekes, most hidegben én is rámérek majd, mert eddig még csak egyszer láttam rajta 14.2 V feletti töltőfeszt, amikor a feszszabályzó megadta magát (de akkor jó 15 V körül volt  vigyor3)

Később beáll fogyasztókkal 13.5-re.....
Ami nem tetszik, hogy a benzines nem emel fordulatot ha nagy a terhelés. Sad
Alapjárat - világítás, fűtés, hátsó szélvédő fűtés, első szélvédő fűtés...esetleg még hűtőventilátor ...... és simán lemegy a feszültség 12.3-ra is akár, amíg 1500 alatt marad.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5678 Dátum: 2013.11.28 csütörtök, 12:43:49 »

Később beáll fogyasztókkal 13.5-re.....
Ami nem tetszik, hogy a benzines nem emel fordulatot ha nagy a terhelés. Sad
Alapjárat - világítás, fűtés, hátsó szélvédő fűtés, első szélvédő fűtés...esetleg még hűtőventilátor ...... és simán lemegy a feszültség 12.3-ra is akár, amíg 1500 alatt marad.

Ja, ezt én is észrevettem, pedig szerintem nem lett volna nagy dolog beleírni a PCM-be, mert megkapja a jelet, hogy izzad a generátor. Egyedül a klímára emeli meg.
Naplózva
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #5679 Dátum: 2013.11.29 péntek, 06:28:51 »

Sziasztok!
A termosztátot mindenképp csak házzal együtt tudom cserélni?
Csak mert így elég húzós az ára :s
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #5680 Dátum: 2013.11.29 péntek, 06:35:21 »

Sziasztok!
A termosztátot mindenképp csak házzal együtt tudom cserélni?
Csak mert így elég húzós az ára :s
Bizony, csak házzal együtt van. De érdemes minél előbb kicserélni ha rendetlenkedik, mert tud a rossz termosztát más bajt is okozni, annak az árához képest meg eltörpül a termosztát ára. integet2
Naplózva
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #5681 Dátum: 2013.11.29 péntek, 07:20:06 »

Bizony, csak házzal együtt van. De érdemes minél előbb kicserélni ha rendetlenkedik, mert tud a rossz termosztát más bajt is okozni, annak az árához képest meg eltörpül a termosztát ára. integet2

Pl.,mit tud szétcseszni?
Semmiképp nem akarom halogatni,jövő héten elrendezem. Smiley
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #5682 Dátum: 2013.11.29 péntek, 07:37:17 »

Pl.,mit tud szétcseszni?
Semmiképp nem akarom halogatni,jövő héten elrendezem. Smiley
A tapasztalat szerint a halogatott termosztátcsere megnövekedett olajfogyasztást, gyűrűletapadást eredményez, annak kijavításához meg szét kell borítani a motort. A termosztát cirka 30k a motorjavítás meg sokkal több.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #5683 Dátum: 2013.11.29 péntek, 17:18:22 »

Pl.,mit tud szétcseszni?
Semmiképp nem akarom halogatni,jövő héten elrendezem. Smiley

"Csak" ezeket okozza: gyűrűletapadás, katalizátorhiba, lambda szonda hiba, vezérműlánc hiba, olajhiány ...
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #5684 Dátum: 2013.11.29 péntek, 21:57:16 »

"Csak" ezeket okozza: gyűrűletapadás, katalizátorhiba, lambda szonda hiba, vezérműlánc hiba, olajhiány ...

Olajhiány? Úgy érted hogy olajfogyasztás tapasztalható a gyújtásproblémák után? Vagy ezt az gyűrűletapadás következményeként írtad? integet2
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #5685 Dátum: 2013.11.30 szombat, 07:57:28 »

Olajhiány? Úgy érted hogy olajfogyasztás tapasztalható a gyújtásproblémák után? Vagy ezt az gyűrűletapadás következményeként írtad? integet2

Gyűrűletapadás következménye. Amikor nekem volt ilyenem, akkor 100(!) km-ként evett a kocsi 1 liter olajat ...
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #5686 Dátum: 2013.11.30 szombat, 19:14:34 »

Gyűrűletapadás következménye. Amikor nekem volt ilyenem, akkor 100(!) km-ként evett a kocsi 1 liter olajat ...
ÚÚÚÚÚÚÚÚÚ, bakker, több olaj kellett bele, mint benzin! falbav
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5687 Dátum: 2013.11.30 szombat, 19:19:46 »

ÚÚÚÚÚÚÚÚÚ, bakker, több olaj kellett bele, mint benzin! falbav

Ez a matek sehogy sem jön ki..... vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #5688 Dátum: 2013.11.30 szombat, 19:27:00 »

Én pedig már írtam korábban, hogy a gyújtásalkatrészeket kicseréltem az autón, mert szaggatás volt tapasztalható. A gyertya gyári lett (NGK), a trafó Valeo és a kábelszett Brecav márkájú lett. A csere után nem volt szaggatás. Az utóbbi időben viszont újra kezdett a motor szaggatni. A gyertyákra nem gyanakodtam, mert gondoltam kb. ötezer kilométer alatt nem megy tönkre. A trafót sem akartam elsőre hibáztatni, mert a Valeo sem olyan rossz márka. A Brecav márkanév viszont ismeretlen volt számomra és ezért inkább kábelhibára gyanakodtam, amit gyárival megegyező minőségűnek mondott az autóalkatrészkereskedő. Mindig el szoktam tenni a régi alkatrészeket, így előbányásztam a régi kábelszettet és visszacseréltem. A csere után beindítottam az autót és halkabbnak és simább járásúnak hallottam a motort. Mentem vele próbakört és nem éreztem most gyújtáskimaradást. Sőt, szerintem pörgősebb és erősebb lett a motor is. Hát nem tudom hogy, de mégis így éreztem. Majd később leírom, hogy visszatér-e mégis a gyújtáskimaradás. integet2
Naplózva
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #5689 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 20:33:28 »

Mi a tapasztalat a Vernet termosztáttal?
Érdemes megvenni vagy mindenképp gyárit?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5690 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 20:36:01 »

Mi a tapasztalat a Vernet termosztáttal?
Érdemes megvenni vagy mindenképp gyárit?


Teljesen jó. Én nemrég raktam be Vernet-et.
Sőt, nekem gyárilag is az volt benne. Az első '03-as gyártással.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #5691 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 20:42:43 »

Mi a tapasztalat a Vernet termosztáttal?
Érdemes megvenni vagy mindenképp gyárit?
Nekem Vernet termosztát van a kocsiban egy-két éve, szerintem teljesen jól működik, ellenvéleményt nem is hallottam. A termosztát cseréjét ne halogasd, mert sok további gondtól tud megkímélni az idejében kicserélt termosztát.
Naplózva
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #5692 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 20:44:16 »

Nekem Vernet termosztát van a kocsiban egy-két éve, szerintem teljesen jól működik, ellenvéleményt nem is hallottam. A termosztát cseréjét ne halogasd, mert sok további gondtól tud megkímélni az idejében kicserélt termosztát.
Köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #5693 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 20:45:57 »

Ez a matek sehogy sem jön ki..... vigyor3

Hadd ne mondjam, hogy sose volt olyan jó fogyasztásom ezzel a benzinessel, mint akkor Smiley (kb 5.9/100)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5694 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 20:51:20 »

Hadd ne mondjam, hogy sose volt olyan jó fogyasztásom ezzel a benzinessel, mint akkor Smiley (kb 5.9/100)

Na jó, de a benzinnek olcsóbb a literje, mint az olajnak.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #5695 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 20:54:11 »

Na jó, de a benzinnek olcsóbb a literje, mint az olajnak.  vigyor3

Tudod milyen gáz, amikor az ember Balatonon megcsinálja az olajcserét, Sopronnál pedig a nívópálcán nem látszik semmi?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5696 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 20:56:42 »

Tudod milyen gáz, amikor az ember Balatonon megcsinálja az olajcserét, Sopronnál pedig a nívópálcán nem látszik semmi?


El tudom képzelni.....  Sad
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #5697 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 20:59:56 »

Tudod milyen gáz, amikor az ember Balatonon megcsinálja az olajcserét, Sopronnál pedig a nívópálcán nem látszik semmi?
Hát az attól is függ, hogy milyen útvonalon jutottál el Sopronig! Mondjuk Balaton-Isztambul-Amszterdam-Sopron? eplus2 Komolyra fordítva a szót a porzó nívópálca könnyeket tud fakasztani az ember szeméből! rinya
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #5698 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 21:03:40 »

Hadd ne mondjam, hogy sose volt olyan jó fogyasztásom ezzel a benzinessel, mint akkor Smiley (kb 5.9/100)
Néha én is számoltam 6 liter alatti átlagot, de én számítási hibának tudtam be a dolgot. De akkor mégsem számoltam el, valóban lehetséges az ilyen kicsi fogyasztás benzinessel. Mondjuk nálam nincs ilyen nagy mértékű olajfogyasztás.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #5699 Dátum: 2013.12.01 vasárnap, 23:33:49 »

Néha én is számoltam 6 liter alatti átlagot, de én számítási hibának tudtam be a dolgot. De akkor mégsem számoltam el, valóban lehetséges az ilyen kicsi fogyasztás benzinessel. Mondjuk nálam nincs ilyen nagy mértékű olajfogyasztás.

Nekem is csak azért volt ilyen jó, mert ugye az olaj ... motorgenerál után visszakúszott a magasabb tartományba (7.6-8.Cool
Naplózva
Oldalak: 1 ... 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120 121 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.