Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:35:05
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
107
108
109
110
111
112
113
[
114
]
115
116
117
118
119
120
121
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4657931 alkalommal)
0 Felhasználó és 242 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5650 Dátum:
2013.11.25 hétfő, 23:07:14 »
Idézetet írta: sendrew - 2013.11.25 hétfő, 22:41:18
Sziasztok!
Benzinnel nehezen indul a kocsi, fuldoklik, leesik a fordulatszám. Ha adok gázt, kap benzint , felpörög a fordulatszám. Ha bemelegedik, átáll gázra és semmi gond.
Kollegám szerint nem biztos, hogy AC szivattyú. Egr- re tippel, szerinte koszos lehet...
Mik az egr tünetei?
Köszi!
Benzinesnél nem jellemző az EGR hiba. Mellesleg hideg, bemelegedő motornál és alapjáraton zárt az EGR.
Benzinnyomást kellene mérni. Ha jó a nyomás, akkor lehet a kevés benzinhasználat miatt injektor tapadás.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5651 Dátum:
2013.11.26 kedd, 08:52:31 »
Idézetet írta: sendrew - 2013.11.25 hétfő, 22:41:18
Benzinnel nehezen indul a kocsi, fuldoklik, leesik a fordulatszám. Ha adok gázt, kap benzint , felpörög a fordulatszám. Ha bemelegedik, átáll gázra és semmi gond.
Mint sok esetben, én még mindig azt mondom hogy felejtsd el az LPG-t egy időre, járj el 3-400 km kizárólag benzinnel, utána számolj be a tapasztalatokról.
Márcsak azért is mert amíg benzines üzemben nem tökéletes az autód, ne járj LPG-vel, az majd a második lépcső lesz. Egyébként én sem gondolnék egr-re.
Naplózva
zsoi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5652 Dátum:
2013.11.27 szerda, 16:07:03 »
Idézetet írta: sendrew - 2013.11.25 hétfő, 22:41:18
Sziasztok!
Benzinnel nehezen indul a kocsi, fuldoklik, leesik a fordulatszám. Ha adok gázt, kap benzint , felpörög a fordulatszám. Ha bemelegedik, átáll gázra és semmi gond.
Kollegám szerint nem biztos, hogy AC szivattyú. Egr- re tippel, szerinte koszos lehet...
Mik az egr tünetei?
Köszi!
Én nem olyan régen hasonló problémával küzdöttem, alapjárati motorra tippeltem. Injektortisztító folyadékot is használtam a benzinbe, de semmi javulás. Ismerős javaslatára felhagytam a jó magyar injektortisztítóval, 20liter benzinhez 1 doboz protec adalék, akksisaru 10 percig levesz, majd a 20l üzemanyag kijáratása a megszokottnál magasabb fordulaton, majd gázrendszer beállítása. Valszeg alacson fordulaton több gázt kap mint kellene, és egy idő után bizony a benzin ecu el adaptálódik.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5653 Dátum:
2013.11.27 szerda, 16:46:39 »
Idézetet írta: zsoi - 2013.11.27 szerda, 16:07:03
egy idő után bizony a benzin ecu el adaptálódik.
Előfordulhat hogy az autó gyári vezérlője szép lassan eltanulja a gáz helytelen beállításból következő korrekciós adatokat. Ezután benzinnel nem hajlandó menni, mert valamelyik irányba korrigál, vagyis a gázbeállítás vagy túl szegény, vagy túl dús keveréket eredményez. Ezzel épp ellentétesen korrigál a gyári vezérlő. Ha könnyen indul és a bemelegedési szakaszban krehácsol, akkor szegény a gázkeverék, ha nehezen indul, akkor pedig dús. De ez ugye gázrenccer és autó függő, nem általánosítható. Viszont benzinnel járni pár száz km-t jó kiindulópont a hiba behatárolásához... de azért ne zárjunk ki egyéb hibalehetőségeket sem.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5654 Dátum:
2013.11.27 szerda, 20:24:59 »
Ma elérkezettnek láttam az időt (reggel -1 °C volt), hogy szabadságoljam a sietős termosztátom.
Kb. 60 °C-nál kezdett lassan nyitni, ha felmelegedett akkor 70-75 °C között maradt. Nem hűlt lejjebb és nem melegedett feljebb.
Ez még mindig jobb volt így, mintha nyitva maradt volna.
Amiért leírom az egy számomra furcsa dolog.
Mondeo-ban ugye fűthető termosztát van......általában. Viszont ebben nem az volt!
Gyári, első darab. Szimplán nincs benne a gyorsító fűtés.
Ausztriába rendelve készült a kocsi.
Mondjuk nem zavar, viszont így simán felmelegszik 100 °C fölé.
A beteg:
Így jobb?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.27 szerda, 20:43:47 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5655 Dátum:
2013.11.27 szerda, 20:29:53 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.27 szerda, 20:24:59
Ma elérkezettnek láttam az időt (reggel -1 °C volt), hogy szabadságoljam a sietős termosztátom.
Kb. 60 °C-nál kezdett lassan nyitni, ha felmelegedett akkor 70-75 °C között maradt. Nem hűlt lejjebb és nem melegedett feljebb.
Ez még mindig jobb volt így, mintha nyitva maradt volna.
Amiért leírom az egy számomra furcsa dolog.
Mondeo-ban ugye fűthető termosztát van......általában. Viszont ebben nem az volt!
Gyári, első darab. Szimplán nincs benne a gyorsító fűtés.
Ausztriába rendelve készült a kocsi.
Mondjuk nem zavar, viszont így simán felmelegszik 100 °C fölé.
A beteg:
[img width=800 height=450]http://kepfeltoltes.hu/131127/2013-11-27_16.55.16_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
de koszos a körmöd hallod.megpucolhattad volna a felvétel kedvéért.meg a mi kedvünkért....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5656 Dátum:
2013.11.27 szerda, 21:00:16 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.27 szerda, 20:24:59
Ma elérkezettnek láttam az időt (reggel -1 °C volt), hogy szabadságoljam a sietős termosztátom.
Kb. 60 °C-nál kezdett lassan nyitni, ha felmelegedett akkor 70-75 °C között maradt. Nem hűlt lejjebb és nem melegedett feljebb.
Ez még mindig jobb volt így, mintha nyitva maradt volna.
Amiért leírom az egy számomra furcsa dolog.
Mondeo-ban ugye fűthető termosztát van......általában. Viszont ebben nem az volt!
Gyári, első darab. Szimplán nincs benne a gyorsító fűtés.
Ausztriába rendelve készült a kocsi.
Mondjuk nem zavar, viszont így simán felmelegszik 100 °C fölé.
A beteg:
http://kepfeltoltes.hu/131127/2013-11-27_16.55__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Így jobb?
És a csatlakozó eddig csak ott lengedezett, mint egy ...?
Elvileg 2005-ben álltak át a nem fűtött verzióra, lehet ehhez a kocsihoz már véletlenül ez került le a polcról
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5657 Dátum:
2013.11.27 szerda, 21:15:37 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.11.27 szerda, 21:00:16
És a csatlakozó eddig csak ott lengedezett, mint egy ...?
Elvileg 2005-ben álltak át a nem fűtött verzióra, lehet ehhez a kocsihoz már véletlenül ez került le a polcról
szerintem rommá volt törve,és ezt hányták bele....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5658 Dátum:
2013.11.27 szerda, 21:21:45 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.11.27 szerda, 21:00:16
És a csatlakozó eddig csak ott lengedezett, mint egy ...?
Elvileg 2005-ben álltak át a nem fűtött verzióra, lehet ehhez a kocsihoz már véletlenül ez került le a polcról
Nincs csatlakozó sem. Végignéztem az össze kábelköteget. (igen alf, biztos levágták....
)
Ezért volt furcsa nekem is. 2004.03.01 a gyártási dátum, "+A" régió
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.27 szerda, 21:31:59 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5659 Dátum:
2013.11.27 szerda, 21:22:34 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.27 szerda, 21:15:37
szerintem rommá volt törve,és ezt hányták bele....
Akkor viszont a gyárban csinálták meg....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5660 Dátum:
2013.11.27 szerda, 21:48:34 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.27 szerda, 21:21:45
Nincs csatlakozó sem. Végignéztem az össze kábelköteget. (igen alf, biztos levágták....
)
Ezért volt furcsa nekem is. 2004.03.01 a gyártási dátum, "+A" régió
És most milyet tettél bele?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5661 Dátum:
2013.11.27 szerda, 21:51:34 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.11.27 szerda, 21:48:34
És most milyet tettél bele?
Hát csak egyfélét lehet kapni, fűthetőt. 2004-hez.
A 2005 utáninak más a termosztát rögzítése, mint az előtti. Persze attól még berakható.
Vernet került bele.
Ha tudtam volna, hogy nem fűthető van benne, akkor 2005 utánit veszek.........sokkal olcsóbb teli árban.
Mondjuk én ezt is annyiért vettem, mint az újabb teli ára.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.27 szerda, 22:00:26 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5662 Dátum:
2013.11.27 szerda, 22:01:38 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.27 szerda, 21:51:34
Hát csak egyfélét lehet kapni, fűthetőt.
A 2005 utáninak más a termosztát rögzítése, mint az előtti. Persze attól még berakható.
Vernet került bele.
Ha tudtam volna, hogy nem fűthető van benne, akkor olyat veszek.........sokkal olcsóbb teli árban.
Mondjuk én ezt is annyiért vettem, mint az újabb teli ára.
Jóóvanám, nem kell itt kedvezményekkel menőzni
Azért kérdezem, mert elvileg a fűtött 98 fokon, a nem fűtött meg 90 fokon nyit.
Nem fog nagy terhelésen (amikor befűtene) gondot okozni, hogy később nyit?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5663 Dátum:
2013.11.27 szerda, 22:07:23 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.11.27 szerda, 22:01:38
Jóóvanám, nem kell itt kedvezményekkel menőzni
Azért kérdezem, mert elvileg a fűtött 98 fokon, a nem fűtött meg 90 fokon nyit.
Nem fog nagy terhelésen (amikor befűtene) gondot okozni, hogy később nyit?
Majd holnap szemügyre veszem a kivett darabot. Ma nem volt rá időm.
A fűtött hamarabb is tud nyitni ha nagy a terhelés és ezért fűt rá, hogy előbb nyisson, mint ahogy a víztől nyitna.
De ilyet amit kivettem.....gyakorlatilag nem lehet kapni.
Nincs ilyen opció, hogy nem fűtött............ 2004-hez.
Kíváncsi leszek, mert ma felment 100 °C fölé, pedig kint hideg is van.
Nagyon nincs kedvem megint szétszedni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5664 Dátum:
2013.11.27 szerda, 22:37:00 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.27 szerda, 22:07:23
Majd holnap szemügyre veszem a kivett darabot. Ma nem volt rá időm.
A fűtött hamarabb is tud nyitni ha nagy a terhelés és ezért fűt rá, hogy előbb nyisson, mint ahogy a víztől nyitna.
De ilyet amit kivettem.....gyakorlatilag nem lehet kapni.
Nincs ilyen opció, hogy nem fűtött............ 2004-hez.
Kíváncsi leszek, mert ma felment 100 °C fölé, pedig kint hideg is van.
Nagyon nincs kedvem megint szétszedni.
Holnap megnézem az enyémben is a termosztátot.2004/4 havi.Magyar piacra gyártva.Annál inkább meg kell nézni, mert nekem is kezd rendetlenkedni kb 1 hete.Nehezen akar bemelegedni.Felmehet 100fok fölé is?Ventilátor nem kapcsol előbb?
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5665 Dátum:
2013.11.27 szerda, 22:40:31 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2013.11.27 szerda, 22:37:00
Holnap megnézem az enyémben is a termosztátot.2004/4 havi.Magyar piacra gyártva.Annál inkább meg kell nézni, mert nekem is kezd rendetlenkedni kb 1 hete.Nehezen akar bemelegedni.Felmehet 100fok fölé is?Ventilátor nem kapcsol előbb?
Nekem 106 vagy 107 foknál kapcsol az első fokozat, a másodikig sosem jut el a dolog.
Simán lehet 100 fölött.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5666 Dátum:
2013.11.27 szerda, 22:48:34 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.11.27 szerda, 22:40:31
Nekem 106 vagy 107 foknál kapcsol az első fokozat, a másodikig sosem jut el a dolog.
Simán lehet 100 fölött.
Köszi!
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5667 Dátum:
2013.11.27 szerda, 23:04:46 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.11.27 szerda, 22:40:31
Nekem 106 vagy 107 foknál kapcsol az első fokozat, a másodikig sosem jut el a dolog.
Simán lehet 100 fölött.
Nekem egy ventilátorom van.
Lassan elindul kb.96-98 között, ha 100 főlé megy, akkor hallom hangosabban....tehát nagyobb sebességgel megy.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5668 Dátum:
2013.11.27 szerda, 23:20:20 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.27 szerda, 23:04:46
Nekem egy ventilátorom van.
Lassan elindul kb.96-98 között, ha 100 főlé megy, akkor hallom hangosabban....tehát nagyobb sebességgel megy.
Érdekes, úgy hangzik, mintha neked a hűtőventilátor indítása is inkább a 90 foknál történő termosztátnyitáshoz lenne belőve.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5669 Dátum:
2013.11.27 szerda, 23:23:29 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.27 szerda, 23:04:46
Nekem egy ventilátorom van.
Lassan elindul kb.96-98 között, ha 100 főlé megy, akkor hallom hangosabban....tehát nagyobb sebességgel megy.
Én eddig még csak nyáron hallottam párszor a második fokozatba lépni, a legnagyobb melegben. Egy pillanatig nem is tudtam mit hallok
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5670 Dátum:
2013.11.27 szerda, 23:36:42 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.11.27 szerda, 23:23:29
Én eddig még csak nyáron hallottam párszor a második fokozatba lépni, a legnagyobb melegben. Egy pillanatig nem is tudtam mit hallok
Én sem full zúgást hallok csak már meghallom, de szerintem még nem a max sebesség.
Amikor kis fokozaton megy nem hallani.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5671 Dátum:
2013.11.27 szerda, 23:38:34 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.11.27 szerda, 23:20:20
Érdekes, úgy hangzik, mintha neked a hűtőventilátor indítása is inkább a 90 foknál történő termosztátnyitáshoz lenne belőve.
Hát én sehol sem látok 90 fokos termosztátot.
Egyfélét, 98-ast hoz 2001-2007 -ig.
A ventilátort a motorvezérlő indítja, hengerfej hőmérséklet jelből kalkulálva.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5672 Dátum:
2013.11.28 csütörtök, 08:22:16 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.27 szerda, 21:21:45
Nincs csatlakozó sem. Végignéztem az össze kábelköteget. (igen alf, biztos levágták....
)
Ezért volt furcsa nekem is. 2004.03.01 a gyártási dátum, "+A" régió
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5673 Dátum:
2013.11.28 csütörtök, 09:00:16 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.27 szerda, 23:38:34
Hát én sehol sem látok 90 fokos termosztátot.
Egyfélét, 98-ast hoz 2001-2007 -ig.
A ventilátort a motorvezérlő indítja, hengerfej hőmérséklet jelből kalkulálva.
Pl. a gates 2005 utáni termosztátjaira 90-et írnak. Vernet-nek is van 2005 utáni gyártáshoz másik cikkszám, de annak a nyitási hőmérsékletét nem sikerült kiderítenem.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5674 Dátum:
2013.11.28 csütörtök, 11:33:56 »
Kíváncsi voltam a töltésre, mert alapjáraton nagyobb terhelésnél halványabb a műszerfal kijelzői. Ez 1500-től megszűnik.
Nos, a mai reggeli -5 °C-ban indítás után és multiméterrel mérve! 14.4 V, fogyasztók nélkül.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5675 Dátum:
2013.11.28 csütörtök, 12:05:33 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.28 csütörtök, 11:33:56
Kíváncsi voltam a töltésre, mert alapjáraton nagyobb terhelésnél halványabb a műszerfal kijelzői. Ez 1500-től megszűnik.
Nos, a mai reggeli -5 °C-ban indítás után és multiméterrel mérve! 14.4 V, fogyasztók nélkül.
Érdekes, most hidegben én is rámérek majd, mert eddig még csak egyszer láttam rajta 14.2 V feletti töltőfeszt, amikor a feszszabályzó megadta magát (de akkor jó 15 V körül volt
)
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5676 Dátum:
2013.11.28 csütörtök, 12:13:34 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.28 csütörtök, 11:33:56
Kíváncsi voltam a töltésre, mert alapjáraton nagyobb terhelésnél halványabb a műszerfal kijelzői. Ez 1500-től megszűnik.
Nos, a mai reggeli -5 °C-ban indítás után és multiméterrel mérve! 14.4 V, fogyasztók nélkül.
Akkor nem töltés xar...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5677 Dátum:
2013.11.28 csütörtök, 12:21:24 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.11.28 csütörtök, 12:05:33
Érdekes, most hidegben én is rámérek majd, mert eddig még csak egyszer láttam rajta 14.2 V feletti töltőfeszt, amikor a feszszabályzó megadta magát (de akkor jó 15 V körül volt
)
Később beáll fogyasztókkal 13.5-re.....
Ami nem tetszik, hogy a benzines nem emel fordulatot ha nagy a terhelés.
Alapjárat - világítás, fűtés, hátsó szélvédő fűtés, első szélvédő fűtés...esetleg még hűtőventilátor ...... és simán lemegy a feszültség 12.3-ra is akár, amíg 1500 alatt marad.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5678 Dátum:
2013.11.28 csütörtök, 12:43:49 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.28 csütörtök, 12:21:24
Később beáll fogyasztókkal 13.5-re.....
Ami nem tetszik, hogy a benzines nem emel fordulatot ha nagy a terhelés.
Alapjárat - világítás, fűtés, hátsó szélvédő fűtés, első szélvédő fűtés...esetleg még hűtőventilátor ...... és simán lemegy a feszültség 12.3-ra is akár, amíg 1500 alatt marad.
Ja, ezt én is észrevettem, pedig szerintem nem lett volna nagy dolog beleírni a PCM-be, mert megkapja a jelet, hogy izzad a generátor. Egyedül a klímára emeli meg.
Naplózva
Butcher88
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305827718
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5679 Dátum:
2013.11.29 péntek, 06:28:51 »
Sziasztok!
A termosztátot mindenképp csak házzal együtt tudom cserélni?
Csak mert így elég húzós az ára :s
Naplózva
Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5680 Dátum:
2013.11.29 péntek, 06:35:21 »
Idézetet írta: Butcher88 - 2013.11.29 péntek, 06:28:51
Sziasztok!
A termosztátot mindenképp csak házzal együtt tudom cserélni?
Csak mert így elég húzós az ára :s
Bizony, csak házzal együtt van. De érdemes minél előbb kicserélni ha rendetlenkedik, mert tud a rossz termosztát más bajt is okozni, annak az árához képest meg eltörpül a termosztát ára.
Naplózva
Butcher88
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305827718
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5681 Dátum:
2013.11.29 péntek, 07:20:06 »
Idézetet írta: joxer - 2013.11.29 péntek, 06:35:21
Bizony, csak házzal együtt van. De érdemes minél előbb kicserélni ha rendetlenkedik, mert tud a rossz termosztát más bajt is okozni, annak az árához képest meg eltörpül a termosztát ára.
Pl.,mit tud szétcseszni?
Semmiképp nem akarom halogatni,jövő héten elrendezem.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5682 Dátum:
2013.11.29 péntek, 07:37:17 »
Idézetet írta: Butcher88 - 2013.11.29 péntek, 07:20:06
Pl.,mit tud szétcseszni?
Semmiképp nem akarom halogatni,jövő héten elrendezem.
A tapasztalat szerint a halogatott termosztátcsere megnövekedett olajfogyasztást, gyűrűletapadást eredményez, annak kijavításához meg szét kell borítani a motort. A termosztát cirka 30k a motorjavítás meg sokkal több.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5683 Dátum:
2013.11.29 péntek, 17:18:22 »
Idézetet írta: Butcher88 - 2013.11.29 péntek, 07:20:06
Pl.,mit tud szétcseszni?
Semmiképp nem akarom halogatni,jövő héten elrendezem.
"Csak" ezeket okozza: gyűrűletapadás, katalizátorhiba, lambda szonda hiba, vezérműlánc hiba, olajhiány ...
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5684 Dátum:
2013.11.29 péntek, 21:57:16 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2013.11.29 péntek, 17:18:22
"Csak" ezeket okozza: gyűrűletapadás, katalizátorhiba, lambda szonda hiba, vezérműlánc hiba, olajhiány ...
Olajhiány? Úgy érted hogy olajfogyasztás tapasztalható a gyújtásproblémák után? Vagy ezt az gyűrűletapadás következményeként írtad?
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5685 Dátum:
2013.11.30 szombat, 07:57:28 »
Idézetet írta: joxer - 2013.11.29 péntek, 21:57:16
Olajhiány? Úgy érted hogy olajfogyasztás tapasztalható a gyújtásproblémák után? Vagy ezt az gyűrűletapadás következményeként írtad?
Gyűrűletapadás következménye. Amikor nekem volt ilyenem, akkor 100(!) km-ként evett a kocsi 1 liter olajat ...
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5686 Dátum:
2013.11.30 szombat, 19:14:34 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2013.11.30 szombat, 07:57:28
Gyűrűletapadás következménye. Amikor nekem volt ilyenem, akkor 100(!) km-ként evett a kocsi 1 liter olajat ...
ÚÚÚÚÚÚÚÚÚ, bakker, több olaj kellett bele, mint benzin!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5687 Dátum:
2013.11.30 szombat, 19:19:46 »
Idézetet írta: joxer - 2013.11.30 szombat, 19:14:34
ÚÚÚÚÚÚÚÚÚ, bakker, több olaj kellett bele, mint benzin!
Ez a matek sehogy sem jön ki.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5688 Dátum:
2013.11.30 szombat, 19:27:00 »
Én pedig már írtam korábban, hogy a gyújtásalkatrészeket kicseréltem az autón, mert szaggatás volt tapasztalható. A gyertya gyári lett (NGK), a trafó Valeo és a kábelszett Brecav márkájú lett. A csere után nem volt szaggatás. Az utóbbi időben viszont újra kezdett a motor szaggatni. A gyertyákra nem gyanakodtam, mert gondoltam kb. ötezer kilométer alatt nem megy tönkre. A trafót sem akartam elsőre hibáztatni, mert a Valeo sem olyan rossz márka. A Brecav márkanév viszont ismeretlen volt számomra és ezért inkább kábelhibára gyanakodtam, amit gyárival megegyező minőségűnek mondott az autóalkatrészkereskedő. Mindig el szoktam tenni a régi alkatrészeket, így előbányásztam a régi kábelszettet és visszacseréltem. A csere után beindítottam az autót és halkabbnak és simább járásúnak hallottam a motort. Mentem vele próbakört és nem éreztem most gyújtáskimaradást. Sőt, szerintem pörgősebb és erősebb lett a motor is. Hát nem tudom hogy, de mégis így éreztem. Majd később leírom, hogy visszatér-e mégis a gyújtáskimaradás.
Naplózva
Butcher88
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305827718
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5689 Dátum:
2013.12.01 vasárnap, 20:33:28 »
Mi a tapasztalat a Vernet termosztáttal?
Érdemes megvenni vagy mindenképp gyárit?
Naplózva
Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5690 Dátum:
2013.12.01 vasárnap, 20:36:01 »
Idézetet írta: Butcher88 - 2013.12.01 vasárnap, 20:33:28
Mi a tapasztalat a Vernet termosztáttal?
Érdemes megvenni vagy mindenképp gyárit?
Teljesen jó. Én nemrég raktam be Vernet-et.
Sőt, nekem gyárilag is az volt benne. Az első '03-as gyártással.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5691 Dátum:
2013.12.01 vasárnap, 20:42:43 »
Idézetet írta: Butcher88 - 2013.12.01 vasárnap, 20:33:28
Mi a tapasztalat a Vernet termosztáttal?
Érdemes megvenni vagy mindenképp gyárit?
Nekem Vernet termosztát van a kocsiban egy-két éve, szerintem teljesen jól működik, ellenvéleményt nem is hallottam. A termosztát cseréjét ne halogasd, mert sok további gondtól tud megkímélni az idejében kicserélt termosztát.
Naplózva
Butcher88
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305827718
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5692 Dátum:
2013.12.01 vasárnap, 20:44:16 »
Idézetet írta: joxer - 2013.12.01 vasárnap, 20:42:43
Nekem Vernet termosztát van a kocsiban egy-két éve, szerintem teljesen jól működik, ellenvéleményt nem is hallottam. A termosztát cseréjét ne halogasd, mert sok további gondtól tud megkímélni az idejében kicserélt termosztát.
Köszönöm!
Naplózva
Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5693 Dátum:
2013.12.01 vasárnap, 20:45:57 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.30 szombat, 19:19:46
Ez a matek sehogy sem jön ki.....
Hadd ne mondjam, hogy sose volt olyan jó fogyasztásom ezzel a benzinessel, mint akkor
(kb 5.9/100)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5694 Dátum:
2013.12.01 vasárnap, 20:51:20 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2013.12.01 vasárnap, 20:45:57
Hadd ne mondjam, hogy sose volt olyan jó fogyasztásom ezzel a benzinessel, mint akkor
(kb 5.9/100)
Na jó, de a benzinnek olcsóbb a literje, mint az olajnak.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5695 Dátum:
2013.12.01 vasárnap, 20:54:11 »
Idézetet írta: GSR - 2013.12.01 vasárnap, 20:51:20
Na jó, de a benzinnek olcsóbb a literje, mint az olajnak.
Tudod milyen gáz, amikor az ember Balatonon megcsinálja az olajcserét, Sopronnál pedig a nívópálcán nem látszik semmi?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5696 Dátum:
2013.12.01 vasárnap, 20:56:42 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2013.12.01 vasárnap, 20:54:11
Tudod milyen gáz, amikor az ember Balatonon megcsinálja az olajcserét, Sopronnál pedig a nívópálcán nem látszik semmi?
El tudom képzelni.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5697 Dátum:
2013.12.01 vasárnap, 20:59:56 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2013.12.01 vasárnap, 20:54:11
Tudod milyen gáz, amikor az ember Balatonon megcsinálja az olajcserét, Sopronnál pedig a nívópálcán nem látszik semmi?
Hát az attól is függ, hogy milyen útvonalon jutottál el Sopronig! Mondjuk Balaton-Isztambul-Amszterdam-Sopron?
Komolyra fordítva a szót a porzó nívópálca könnyeket tud fakasztani az ember szeméből!
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5698 Dátum:
2013.12.01 vasárnap, 21:03:40 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2013.12.01 vasárnap, 20:45:57
Hadd ne mondjam, hogy sose volt olyan jó fogyasztásom ezzel a benzinessel, mint akkor
(kb 5.9/100)
Néha én is számoltam 6 liter alatti átlagot, de én számítási hibának tudtam be a dolgot. De akkor mégsem számoltam el, valóban lehetséges az ilyen kicsi fogyasztás benzinessel. Mondjuk nálam nincs ilyen nagy mértékű olajfogyasztás.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5699 Dátum:
2013.12.01 vasárnap, 23:33:49 »
Idézetet írta: joxer - 2013.12.01 vasárnap, 21:03:40
Néha én is számoltam 6 liter alatti átlagot, de én számítási hibának tudtam be a dolgot. De akkor mégsem számoltam el, valóban lehetséges az ilyen kicsi fogyasztás benzinessel. Mondjuk nálam nincs ilyen nagy mértékű olajfogyasztás.
Nekem is csak azért volt ilyen jó, mert ugye az olaj ... motorgenerál után visszakúszott a magasabb tartományba (7.6-8.
Naplózva
Oldalak:
1
...
107
108
109
110
111
112
113
[
114
]
115
116
117
118
119
120
121
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ