Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:42:05
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
112
113
114
115
116
117
118
[
119
]
120
121
122
123
124
125
126
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4652959 alkalommal)
0 Felhasználó és 102 vendég van a témában
Leflee
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5900 Dátum:
2014.01.04 szombat, 12:54:54 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.04 szombat, 12:43:38
Szerintem meg te!
"Én az általuk forgalmazott alkatrész valódiságára és megbízható minőségéről beszélek. Ha ez nem így lenne, nem lenne nagy a cég mert nem vásárolnának ott és komoly-talan lenne.
A többi nem fontos a vásárlás és beszerelés majd helyes működés szempontjából."
Ennyi.
Te meg idehozod a működési hátterüket papíron........... Kit érdekel?
Amit eladnak jó, megbízható. Ennyi kell, nem több. A többi legyen az ő gondjuk......
Ja és ne ellenkezz, mert baj lesz!
Gyerkőcök kikeveredtek a betegségből?
Azigen
mi folyik itt ?
Gyerekek én már összezavarodtam
Melyik jó és melyiket hagyjam?
Naplózva
bzozoo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5901 Dátum:
2014.01.04 szombat, 19:56:29 »
Mostanában csinál néha olyat az autó, hogy hidegben az első indításnál közvetlenül az indítás után felpörög 2000 fölé, aztán szépen visszacsökken ~1100-1200-ra. Ezzel eddig nincs is gond, de néha a csökkenés nem áll meg 1100-nál, hanem csökken-csökken, és leáll a motor. Természetesen ez elkerülhető, ha óvatosan adok egy kis gázfröccsöt amikor már 1000 alá ment, és másodjára már meg is marad a normális alapjáraton, de a motorleállós jelenség akkor sem normális. Mi okozhatja?
Naplózva
MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5902 Dátum:
2014.01.04 szombat, 19:59:04 »
Idézetet írta: bzozoo - 2014.01.04 szombat, 19:56:29
Mostanában csinál néha olyat az autó, hogy hidegben az első indításnál közvetlenül az indítás után felpörög 2000 fölé, aztán szépen visszacsökken ~1100-1200-ra. Ezzel eddig nincs is gond, de néha a csökkenés nem áll meg 1100-nál, hanem csökken-csökken, és leáll a motor. Természetesen ez elkerülhető, ha óvatosan adok egy kis gázfröccsöt amikor már 1000 alá ment, és másodjára már meg is marad a normális alapjáraton, de a motorleállós jelenség akkor sem normális. Mi okozhatja?
Első körben alapjárati motor szorulás.
Ennek nézz utána, zárd ki.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
bzozoo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5903 Dátum:
2014.01.04 szombat, 20:02:33 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.04 szombat, 19:59:04
Első körben alapjárati motor szorulás.
Ennek nézz utána, zárd ki.
Ezt hogyan tudnám ellenőrizni? Kb fagypont alatt produkálja csak a hibát, de ott is ötből egyszer.
Naplózva
MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Janika111
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5904 Dátum:
2014.01.04 szombat, 20:52:11 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.03 péntek, 18:29:57
Ne szaladjunk már előre -indokolatlanul- a motorgenerálig.
Nem azt mondtam, hogy motorgenerálra lenne szükség, csak megemlítettem, hogy a nyitott termosztát nem túlságosan használ a motornak
Naplózva
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5905 Dátum:
2014.01.04 szombat, 21:04:37 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.04 szombat, 12:21:33
Én eCat-ban kierestem a gyári cikkszámom. Azt beforgattam és azt a termosztátot vettem meg, nagy és komoly alkatrész forgalmazótól.
Végül is neked melyik fajta van a kocsidban?A "fűtéses" vagy a másik?Írtál korábban olyat, hogy kiderült mást vettél mint amilyen gyárilag volt benne.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Leflee
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5906 Dátum:
2014.01.04 szombat, 21:29:10 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2014.01.04 szombat, 21:04:37
Végül is neked melyik fajta van a kocsidban?A "fűtéses" vagy a másik?Írtál korábban olyat, hogy kiderült mást vettél mint amilyen gyárilag volt benne.
Fűtéses? Az miféle?
Naplózva
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5907 Dátum:
2014.01.04 szombat, 21:43:18 »
Idézetet írta: Leflee - 2014.01.04 szombat, 21:29:10
Fűtéses? Az miféle?
Valamikor a facelift után már másik fajta termosztát van a benzinesekben.Kb fele annyiba kerül mint a régebbi fajta.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Leflee
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5908 Dátum:
2014.01.04 szombat, 21:49:02 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2014.01.04 szombat, 21:43:18
Valamikor a facelift után már másik fajta termosztát van a benzinesekben.Kb fele annyiba kerül mint a régebbi fajta.
Jaaa értem
.....làttam ilyeneket, tényleg kb fele annak ami az enyémbe is kell....
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5909 Dátum:
2014.01.04 szombat, 22:49:18 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2014.01.04 szombat, 21:04:37
Végül is neked melyik fajta van a kocsidban?A "fűtéses" vagy a másik?Írtál korábban olyat, hogy kiderült mást vettél mint amilyen gyárilag volt benne.
Nekem nem volt a gyáriban fűtés.
Amit lehet kapni az mind fűtéses. Tehát fűtéses van benne és nincs rádugva semmi, mert nekem csatlakozóm sincs az ottani kábelkötegben.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5910 Dátum:
2014.01.04 szombat, 22:49:53 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2014.01.04 szombat, 21:43:18
Valamikor a facelift után már másik fajta termosztát van a benzinesekben.Kb fele annyiba kerül mint a régebbi fajta.
2005.03-tól van változtatás.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5911 Dátum:
2014.01.04 szombat, 23:04:05 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.04 szombat, 22:49:53
2005.03-tól van változtatás.
Az enyém 1.8 benzin.2004.06hó és nincs csatlakozó és nem fűtött.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5912 Dátum:
2014.01.04 szombat, 23:05:33 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2014.01.04 szombat, 23:04:05
Az enyém 1.8 benzin.2004.06hó és nincs csatlakozó és nem fűtött.
Hova "valósi" a kocsi?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5913 Dátum:
2014.01.04 szombat, 23:13:45 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.04 szombat, 22:49:18
Amit lehet kapni az mind fűtéses.
Ezt nem egészen értem miért írod.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5914 Dátum:
2014.01.04 szombat, 23:29:16 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.01.04 szombat, 23:13:45
Ezt nem egészen értem miért írod.
Mi a nem érthető rajta?
2005.03-ig csak fűtésest lehet kapni.
2005.03-től nem fűtéses egyáltalán, de a forma is más.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5915 Dátum:
2014.01.04 szombat, 23:36:54 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.04 szombat, 23:29:16
Mi a nem érthető rajta?
2005.03-ig csak fűtésest lehet kapni.
2005.03-től nem fűtéses egyáltalán, de a forma is más.
Na így csak sikerült
Mennyire más a forma?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5916 Dátum:
2014.01.04 szombat, 23:51:47 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.01.04 szombat, 23:36:54
Na így csak sikerült
Mennyire más a forma?
Talán nincs kanyar a vastagabb vízcsőcsatlakozásban, ha jól emlékszem.
A motorblokk felől egyformának kell lennie, mert a blokk azonos 2001-2007-ig.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5917 Dátum:
2014.01.05 vasárnap, 00:09:39 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.04 szombat, 23:51:47
Talán nincs kanyar a vastagabb vízcsőcsatlakozásban, ha jól emlékszem.
A motorblokk felől egyformának kell lennie, mert a blokk azonos 2001-2007-ig.
Amiket nézegettem képeket, ott a csövek ugyanolyanok rajtuk (vastag cső beépített helyzetben szemből nézve balra törik).
Ha a blokk felől is ugyanaz, akkor szerintem jobb a fűtés nélkülit rakni, ha előtte is olyan volt, még akkor is, ha 2005.03. előtti. Úgy emlékszem azt írtad, hogy alacsonyabb hőmérsékletnél is indul a ventilátorod, mint nekem, tehát az alacsonyabb nyitási hőmérsékletű, nem fűtött termosztáthoz van belőve a ventilátor vezérlése is. Ellenkező esetben lehet, hogy már akkor is folyton teker, amikor még el se kezdett nyitni a termosztát.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5918 Dátum:
2014.01.05 vasárnap, 13:51:54 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.01.05 vasárnap, 00:09:39
Amiket nézegettem képeket, ott a csövek ugyanolyanok rajtuk (vastag cső beépített helyzetben szemből nézve balra törik).
A foglalat is megvan ahova az elektromos részt épitetik be csak nincs kifúrva.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5919 Dátum:
2014.01.05 vasárnap, 14:06:16 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.01.05 vasárnap, 00:09:39
Amiket nézegettem képeket, ott a csövek ugyanolyanok rajtuk (vastag cső beépített helyzetben szemből nézve balra törik).
Ha a blokk felől is ugyanaz, akkor szerintem jobb a fűtés nélkülit rakni, ha előtte is olyan volt, még akkor is, ha 2005.03. előtti. Úgy emlékszem azt írtad, hogy alacsonyabb hőmérsékletnél is indul a ventilátorod, mint nekem, tehát az alacsonyabb nyitási hőmérsékletű, nem fűtött termosztáthoz van belőve a ventilátor vezérlése is. Ellenkező esetben lehet, hogy már akkor is folyton teker, amikor még el se kezdett nyitni a termosztát.
Mindegyik termosztát 98 °C-nál nyit.
Alacsony hőmérséklet........ írtam, hogy 99-103 között mozog és ekkor már vagy lassan vagy 103-nál már jobban megy a ventilátor.
A fűtés nincs kapcsolatban a nyitási hőmérséklettel. Az azért van, hogy ha még "hidegen" nagy terhelést kap a motor akkor gyorsabban nyisson ki a termosztát.
Valamit írtam és képekkel is bemutattam (külön alf-nak
), hogy teljesen azonos termosztátot tettem bele, mint ami benne volt. Csak az újban benne volt a fűtés, a gyáriban meg le van dugózva a helye.
A 2005.03-től gyártottakhoz nincs már fűtés benne egyáltalán.
Nekem 2004/3-as az autóm. Nem gondolom, hogy 1 évvel korábban már a másik került bele......csak azért, mert Ausztriába készült volna.
Ha "érdekes lesz" nyáron, visszarakom a régit.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.05 vasárnap, 14:13:13 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5920 Dátum:
2014.01.05 vasárnap, 14:46:07 »
Az én kocsim magyar piacra készült.Egyre inkább az a tapasztalatom, hogy minden évben az év elején és év végén is változtattak valamit ezeken az autókon.És vajon ki tudja, hogy mit előnyére és mit hátrányára....?
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5921 Dátum:
2014.01.05 vasárnap, 15:27:06 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.05 vasárnap, 14:06:16
Mindegyik termosztát 98 °C-nál nyit.
Alacsony hőmérséklet........ írtam, hogy 99-103 között mozog és ekkor már vagy lassan vagy 103-nál már jobban megy a ventilátor.
A fűtés nincs kapcsolatban a nyitási hőmérséklettel. Az azért van, hogy ha még "hidegen" nagy terhelést kap a motor akkor gyorsabban nyisson ki a termosztát.
Valamit írtam és képekkel is bemutattam (külön alf-nak
), hogy teljesen azonos termosztátot tettem bele, mint ami benne volt. Csak az újban benne volt a fűtés, a gyáriban meg le van dugózva a helye.
A 2005.03-től gyártottakhoz nincs már fűtés benne egyáltalán.
Nekem 2004/3-as az autóm. Nem gondolom, hogy 1 évvel korábban már a másik került bele......csak azért, mert Ausztriába készült volna.
Ha "érdekes lesz" nyáron, visszarakom a régit.
Amit találtam gates, meg vernet nem fűtött termosztát, azokra 90°C-ot írtak, azt hiszem.
Meg nekem a ventilátor alacsonyabb fokozata meg sem szólal 106 fokig, a másodikat nem is tudom mikor indítja.
Idézetet írta: Csabi77 - 2014.01.05 vasárnap, 14:46:07
Az én kocsim magyar piacra készült.Egyre inkább az a tapasztalatom, hogy minden évben az év elején és év végén is változtattak valamit ezeken az autókon.És vajon ki tudja, hogy mit előnyére és mit hátrányára....?
Nem olyan fura dolog ez. Nézz bele pl a fiat alkatrész-programjába (ePER), és látszik, hogy a gyártása során kismillió dolgot változtatnak a kocsikon. Aztán az u.gy cuccokat készítő alkatrész-gyártóknak vagy sikerül ezt lekövetni, vagy nem.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.05 vasárnap, 15:30:39 írta tpmportal
»
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5922 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 17:59:19 »
Idézetet írta: gabrielf - 2013.12.30 hétfő, 20:13:27
Ami viszont zavar, h kissé sok olajat eszik (értsd: 4000km = 3 liter).
Szedd le a pillangószelepet és nézz bele a beömlőbe. Ha középtájtól lefele vastag olajlerakódást találsz, akkor gyűrűcserére készülj.
A gyűrűcsere előzménye általában a termosztát, így valószínűleg az is kell majd. S ha a motor már szét van bontva, akkor egy vezérlést is simogass
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5923 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 18:15:23 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.01.05 vasárnap, 15:27:06
Amit találtam gates, meg vernet nem fűtött termosztát, azokra 90°C-ot írtak, azt hiszem.
Meg nekem a ventilátor alacsonyabb fokozata meg sem szólal 106 fokig, a másodikat nem is tudom mikor indítja.
Nem olyan fura dolog ez. Nézz bele pl a fiat alkatrész-programjába (ePER), és látszik, hogy a gyártása során kismillió dolgot változtatnak a kocsikon. Aztán az u.gy cuccokat készítő alkatrész-gyártóknak vagy sikerül ezt lekövetni, vagy nem.
Mutasd azt a gates és vernet termosztátokat!
Én nem találtam eddig olyat, amire nem 98 °C lett volna írva. Sőt ami nem fűtött azt mind 2005.03-tól hozta.
Szerintem amit te hallasz az már a magas fokozat. Az alacsonyat nem hallani csak legfeljebb temetői csendben vagy ha nyitott motorháztetőnél nézed a ventilátort.
Az olaszokat hagyjuk...bolondok. Soha nem vennék olasz autót!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5924 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 18:50:20 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.09 csütörtök, 18:15:23
Mutasd azt a gates és vernet termosztátokat!
Én nem találtam eddig olyat, amire nem 98 °C lett volna írva. Sőt ami nem fűtött azt mind 2005.03-tól hozta.
A nem fűtött az mind 2005 utáni, igen. De ha ugyanolyan, a fűtést leszámítva, akkor akár ki is cserélhető rá.
Gates: TH45190G1
itt
,
itt
,
itt
és
itt
90-et írnak. A cikkszám is 90-re utal.
Vernet: TH7142.95J Erről csak
itt
volt írva, de a vernet cikkszámozását nézve is 95. Na az mondjuk tényleg nem 90, de nem is 98.
Válasz
Szerintem amit te hallasz az már a magas fokozat. Az alacsonyat nem hallani csak legfeljebb temetői csendben vagy ha nyitott motorháztetőnél nézed a ventilátort.
Úgy rémlik, hogy hallottam már a másodikat, és az rendesen hangos volt. Ami 106-nál kapcsol, az meg bentről még csak nem is sejthető.
De majd nyáron kicsit jobban körbejárom. Ebben a *** időben a halál akar a motortér felett gubbasztani, hogy mikor indul már el a hűtés
Válasz
Az olaszokat hagyjuk...bolondok. Soha nem vennék olasz autót!
Azt soha senki nem tagadta, hogy bolondok
De csak azért hoztam fel, mert régebbi eper elérhető a neten letöltés-telepítés stb nélkül, és lehet nézni, hogy kismillió dolog változik egy kocsiban a gyártása során, és nem csak faceliftek alkalmával.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5925 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 19:03:06 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.01.09 csütörtök, 18:50:20
A nem fűtött az mind 2005 utáni, igen. De ha ugyanolyan, a fűtést leszámítva, akkor akár ki is cserélhető rá.
Gates: TH45190G1
itt
,
itt
,
itt
és
itt
90-et írnak. A cikkszám is 90-re utal.
Vernet: TH7142.95J Erről csak
itt
volt írva, de a vernet cikkszámozását nézve is 95. Na az mondjuk tényleg nem 90, de nem is 98.
Úgy rémlik, hogy hallottam már a másodikat, és az rendesen hangos volt. Ami 106-nál kapcsol, az meg bentről még csak nem is sejthető.
De majd nyáron kicsit jobban körbejárom. Ebben a *** időben a halál akar a motortér felett gubbasztani, hogy mikor indul már el a hűtés
Azt soha senki nem tagadta, hogy bolondok
De csak azért hoztam fel, mert régebbi eper elérhető a neten letöltés-telepítés stb nélkül, és lehet nézni, hogy kismillió dolog változik egy kocsiban a gyártása során, és nem csak faceliftek alkalmával.
Ismerem az ePER-t.
Az ebay-t és egyéb külföldi alkatrész webáruházakat hagyjuk, szerintem. Az minden csak nem hiteles forrás arra, hogy hány fokon nyit is a termosztát....gyárilag.
Én még a 2005-03 utánira is (biztosabb helyeken, mint uk webshop
) mindenhol 98°C-ot találtam.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5926 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 19:44:49 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.09 csütörtök, 19:03:06
Ismerem az ePER-t.
Az ebay-t és egyéb külföldi alkatrész webáruházakat hagyjuk, szerintem. Az minden csak nem hiteles forrás arra, hogy hány fokon nyit is a termosztát....gyárilag.
Én még a 2005-03 utánira is (biztosabb helyeken, mint uk webshop
) mindenhol 98°C-ot találtam.
Nem is neked írtam az epert eredetileg.
De mind a gates, mind a vernet olyan cikkszámot használ, amiben az utolsó két szám a nyitási hőmérséklet.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5927 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 19:50:34 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.01.09 csütörtök, 19:44:49
Nem is neked írtam az epert eredetileg.
De mind a gates, mind a vernet olyan cikkszámot használ, amiben az utolsó két szám a nyitási hőmérséklet.
Amit én cseréltem termosztátot azon belül van 4 x 7 db szám. Teljesen azonos azzal a Vernettel, amit most vettem. (10 év van kettő között)
A gyáriban nincs fűtés csak a helye ledugózva. A mostaniban van, de nem volt mit rádugni.....tehát nincs.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5928 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 20:35:48 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.09 csütörtök, 19:50:34
Amit én cseréltem termosztátot azon belül van 4 x 7 db szám. Teljesen azonos azzal a Vernettel, amit most vettem. (10 év van kettő között)
A gyáriban nincs fűtés csak a helye ledugózva. A mostaniban van, de nem volt mit rádugni.....tehát nincs.
A gyárban valaki kilopta belőle, ledugózta és gyorsan a csatiját, meg a kábeleit is lecsippentette
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5929 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 21:19:10 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.01.09 csütörtök, 20:35:48
A gyárban valaki kilopta belőle, ledugózta és gyorsan a csatiját, meg a kábeleit is lecsippentette
Ki is fűzte a kábelkötegből, mert nincs benne sem......
Osztrák piacra készített egyedi rendelésű autó.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5930 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 21:27:38 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.01.09 csütörtök, 20:35:48
A gyárban valaki kilopta belőle, ledugózta és gyorsan a csatiját, meg a kábeleit is lecsippentette
Az enyémből is kilopta valaki és ledugózta.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5931 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 21:57:42 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2014.01.09 csütörtök, 21:27:38
Az enyémből is kilopta valaki és ledugózta.
Hova készült az autód? Milyen régióba?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5932 Dátum:
2014.01.10 péntek, 12:34:50 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.09 csütörtök, 21:57:42
Hova készült az autód? Milyen régióba?
Magyar piacra gyártott autó.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5933 Dátum:
2014.01.10 péntek, 12:35:26 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.09 csütörtök, 21:57:42
Hova készült az autód?
Há hova, a Földre.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5934 Dátum:
2014.01.10 péntek, 13:25:13 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.10 péntek, 12:35:26
Há hova, a Földre.
Föld hívja Tomit,bréko,bréko,bré......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5935 Dátum:
2014.01.10 péntek, 13:25:51 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.10 péntek, 12:35:26
Há hova, a Földre.
A roncstelepre újrahasznositásra,csak kicsit még marad ebben a halandó világban pár évet.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
g6b0r
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5936 Dátum:
2014.01.15 szerda, 17:48:54 »
hilo,
érdekelne a tapasztalat/szerviz manual szerint mikor érdemes-kell vezérlőláncot és hozzátartozó feszitőket cserélni.
1.8-as benzines motor van a 2004-es verdaban.
koszi!
Gabor
Naplózva
mondeo mk3, 4 door, 1.8 benzin, 110LE
nagyzotya
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5937 Dátum:
2014.01.15 szerda, 22:25:33 »
Idézetet írta: g6b0r - 2014.01.15 szerda, 17:48:54
hilo,
érdekelne a tapasztalat/szerviz manual szerint mikor érdemes-kell vezérlőláncot és hozzátartozó feszitőket cserélni.
1.8-as benzines motor van a 2004-es verdaban.
koszi!
Gabor
Ez egy érdekes kérdés. Valaki azt mondta nekem erre, hogy megy az vagy 300E km-t is vele. Valaki azt, hogy 150-160E után cserélni kéne. Majd egy másik azt mondta, ha gázelvételkor ciripelés van, akkor csere érett. Kíváncsi vagyok,hogy ki mit mond erre.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5938 Dátum:
2014.01.15 szerda, 22:45:57 »
Elvileg nem szükséges cserélni (lifetime), gyakorlatilag ha már hallhatóan csörög, akkor valószínűleg lóg is, érdemes megnézetni. Gondolom befolyásolja a valós futott km és az autó használat módja, mint sok alkatrész esetében.
Naplózva
nagyzotya
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5939 Dátum:
2014.01.15 szerda, 22:55:47 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.01.15 szerda, 22:45:57
Elvileg nem szükséges cserélni (lifetime), gyakorlatilag ha már hallhatóan csörög, akkor valószínűleg lóg is, érdemes megnézetni. Gondolom befolyásolja a valós futott km és az autó használat módja, mint sok alkatrész esetében.
Talán ez lesz az ésszerű válasz. Hiszen szinte minden alkatrész élettartamát befolyásolja a használat módja. Szerintem egy idő után biztos cserélni kell, mint mindent. Kérdés az, hogy vajon valaki cseréltette-e már itt közülünk. Kíváncsi lennék, ha igen, mennyi km után.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5940 Dátum:
2014.01.15 szerda, 23:09:45 »
Idézetet írta: nagyzotya - 2014.01.15 szerda, 22:55:47
Talán ez lesz az ésszerű válasz. Hiszen szinte minden alkatrész élettartamát befolyásolja a használat módja. Szerintem egy idő után biztos cserélni kell, mint mindent. Kérdés az, hogy vajon valaki cseréltette-e már itt közülünk. Kíváncsi lennék, ha igen, mennyi km után.
Szerintem aki itt cserélt, az azért, mert olajhiánnyal járatta, és szétment a lánc tőle.
Zolibácsi valami brutális futásteljesítménynél tart benzinessel, tőle meg lehet kérdezni talán, hogy mikor cserélte (ha egyáltalán).
Naplózva
Janika111
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5941 Dátum:
2014.01.16 csütörtök, 08:34:38 »
Idézetet írta: g6b0r - 2014.01.15 szerda, 17:48:54
hilo,
érdekelne a tapasztalat/szerviz manual szerint mikor érdemes-kell vezérlőláncot és hozzátartozó feszitőket cserélni.
1.8-as benzines motor van a 2004-es verdaban.
koszi!
Gabor
Én 220e km-nél járok, és nemrégiben volt generálom, amikor szét volt bombázva a motor, néztem a láncot, tökéletes állapotban volt(még nem volt cserélve), használattól is függ, de az előző tulajnál nem volt igazán karbantartva a gép.
Szerintem 300-400e km-t is bír, ha figyelsz az autóra, meg az olajcserére. Ha cserélni kell, biztos hallani fogod a csörgést
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5942 Dátum:
2014.01.16 csütörtök, 20:43:50 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.01.15 szerda, 23:09:45
Szerintem aki itt cserélt, az azért, mert olajhiánnyal járatta, és szétment a lánc tőle.
Zolibácsi valami brutális futásteljesítménynél tart benzinessel, tőle meg lehet kérdezni talán, hogy mikor cserélte (ha egyáltalán).
Jelentem 520ezer km, és nem volt még cserélve.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
nagyzotya
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5943 Dátum:
2014.01.16 csütörtök, 21:19:40 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.01.16 csütörtök, 20:43:50
Jelentem 520ezer km, és nem volt még cserélve.
Ez igen! Nemsemmi. Akkor tényleg mondhatni, hogy akár élettartamig megy benne.
Naplózva
Jaffy83
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5944 Dátum:
2014.01.18 szombat, 10:09:50 »
Üdv.Megyek az autóval néha előjön egy fémes hangos kelepelő hang.azt jobban odalépve elhallgat.többször feltűnt mar de sokszor meg nincs ez a hang.mi lehet ez valami szíjvezető,láncvezető,láncfeszítő?
Naplózva
Leflee
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5945 Dátum:
2014.01.18 szombat, 10:53:32 »
Idézetet írta: Jaffy83 - 2014.01.18 szombat, 10:09:50
Üdv.Megyek az autóval néha előjön egy fémes hangos kelepelő hang.azt jobban odalépve elhallgat.többször feltűnt mar de sokszor meg nincs ez a hang.mi lehet ez valami szíjvezető,láncvezető,láncfeszítő?
Szia! Ilyen nekem is volt anno...hol tankolsz és milyen benzint?
Naplózva
Jaffy83
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5946 Dátum:
2014.01.18 szombat, 11:30:39 »
Agip 95ös
Naplózva
Leflee
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5947 Dátum:
2014.01.18 szombat, 11:37:42 »
Idézetet írta: Jaffy83 - 2014.01.18 szombat, 11:30:39
Agip 95ös
Próbáld ki az omv-nél a super 95-öt vagy a MaxMotion 95öt. Én egy ideig MaxMotiont tankoltam most Super95-öt és eltűnt a hang...nekem is szervízben tanácsolták ezt. Elég gyatra az oktánszám benzinek esetében, hiába 95-ösnek adják el van hogy a 90-et is alig éri el (Mondta a szervíz). Ezért gondoltam OMV talán nem szarozik és nekem bejött. Persze ne egyből várd a csodát mert kell idő míg kiürül a régi benzin mindenhonnan.
Egy próbát megérhet Neked is
Leflee
Naplózva
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5948 Dátum:
2014.01.18 szombat, 15:59:42 »
Idézetet írta: Jaffy83 - 2014.01.18 szombat, 10:09:50
Üdv.Megyek az autóval néha előjön egy fémes hangos kelepelő hang.azt jobban odalépve elhallgat.többször feltűnt mar de sokszor meg nincs ez a hang.mi lehet ez valami szíjvezető,láncvezető,láncfeszítő?
kopogásérzékelődnek lehet nyűgje
Naplózva
nagyzotya
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5949 Dátum:
2014.01.19 vasárnap, 00:04:44 »
Sziasztok! Valaki tapasztalt mar hasonlot? Nehezen megy az egyesbe valtas, de ha megállok és nem engedem ki a kuplungot és úgy váltok egyesbe, úgy simán veszi, de ha kiengedem a kuplungot és ujra benyomom es aztán próbálom egyesbe vagy akár kettesbe rakni akkor akad es nehez sebessegbe rakni. Mit gondoltok? Kuplung csere lesz a vége? Mennyi körül lenne a csere?
Naplózva
Oldalak:
1
...
112
113
114
115
116
117
118
[
119
]
120
121
122
123
124
125
126
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ