Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:03:39
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
113
114
115
116
117
118
119
[
120
]
121
122
123
124
125
126
127
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4662029 alkalommal)
0 Felhasználó és 30 vendég van a témában
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5950 Dátum:
2014.01.19 vasárnap, 00:08:11 »
Sziasztok!
Hol találom az egr szelepet az enyémben?
Mivel tudom és hogyan kell levenni?
Mivel tisztítsam?
Mire kell figyelni?
Köszi, előre is!
Esetleg tud segíteni valaki Szigethalom környékén megcsinálni mielőtt felgyújtom...?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.19 vasárnap, 00:10:46 írta sendrew
»
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Leflee
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5951 Dátum:
2014.01.19 vasárnap, 09:00:24 »
Idézetet írta: nagyzotya - 2014.01.19 vasárnap, 00:04:44
Sziasztok! Valaki tapasztalt mar hasonlot? Nehezen megy az egyesbe valtas, de ha megállok és nem engedem ki a kuplungot és úgy váltok egyesbe, úgy simán veszi, de ha kiengedem a kuplungot és ujra benyomom es aztán próbálom egyesbe vagy akár kettesbe rakni akkor akad es nehez sebessegbe rakni. Mit gondoltok? Kuplung csere lesz a vége? Mennyi körül lenne a csere?
Szia! Nálam is volt ilyen helyzet....én először ezt tenném:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5112.0
sajnos a kép eltünt de meg fogod találni hogy hova kell fújni
Leflee
Naplózva
nagyzotya
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5952 Dátum:
2014.01.19 vasárnap, 12:18:02 »
Idézetet írta: Leflee - 2014.01.19 vasárnap, 09:00:24
Szia! Nálam is volt ilyen helyzet....én először ezt tenném:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5112.0
sajnos a kép eltünt de meg fogod találni hogy hova kell fújni
Leflee
Köszönöm szépen! Munka után megnézem és befùjom.
Naplózva
bozsehu
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5953 Dátum:
2014.01.19 vasárnap, 13:38:40 »
Segítséget kérnék !
1.8 duratec 125ps moci ilyen hibát produkál :
Hideg indításnál felugrik 3000-re a fordulat 10sec mulva beáll 1500-ra , meleg indításkor 2000-re ugrik fel majd 10sec vissza 850-900-ra motorféken gurulok 1000 fordulatnál benyomom a kuplungot felugrik 1500-ra és amíg gurul a kocsi ott is marad , amikor megálnak a kerekek akkor esik 850-900-ra . Kuplug kapcsoló jó mert a tempomat kiold , pillangó-alapjárati motor megpucolva , jónak tűnik minden . Motor diagnosztika nem ad hibakódot 3x is tesztelve amúgy minden jó, menetteljesítmény, fogyasztás stb . Akku levéve félórára ujra tanítva, de nem segít a hiba csak úgy jött, előtte semit nem csináltam az autóval .
VALAMI ÖTLET ?
Naplózva
https://t.me/pump_upp
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5954 Dátum:
2014.01.19 vasárnap, 13:46:53 »
Idézetet írta: sendrew - 2014.01.19 vasárnap, 00:08:11
Sziasztok!
Hol találom az egr szelepet az enyémben?
Mivel tudom és hogyan kell levenni?
Mivel tisztítsam?
Mire kell figyelni?
Köszi, előre is!
Esetleg tud segíteni valaki Szigethalom környékén megcsinálni mielőtt felgyújtom...?
Esetleg van róla leírás valahol?
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
pisti7878
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5955 Dátum:
2014.01.19 vasárnap, 15:45:03 »
üdv , az enyém 10 fölött eszik és még a alpjárat 800- 1400 közt ugrál , elsőbeinditásnál meg leis áll. tud erre valaki valamit? ???javascript:void(0);
Naplózva
Wadasz_22
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5956 Dátum:
2014.01.19 vasárnap, 17:07:45 »
Az első indításnál leállást az alapjárat szabályozó okozza, tisztítás 1. körben aztán csere ha az nem segít.
Idézetet írta: pisti7878 - 2014.01.19 vasárnap, 15:45:03
üdv , az enyém 10 fölött eszik és még a alpjárat 800- 1400 közt ugrál , elsőbeinditásnál meg leis áll. tud erre valaki valamit? ???javascript:void(0);
Naplózva
agresor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5957 Dátum:
2014.01.19 vasárnap, 18:12:11 »
Üdv!
Olyan kérdesem lenne hogy egy 2005 1.8 trend tipusú ford mondeoba utolag be lehet szerelni a tempomatott ha igen milyen alkatrészek kellenek és menyibe fájna?
Naplózva
nagyzotya
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5958 Dátum:
2014.01.19 vasárnap, 19:15:31 »
Idézetet írta: agresor - 2014.01.19 vasárnap, 18:12:11
Üdv!
Olyan kérdesem lenne hogy egy 2005 1.8 trend tipusú ford mondeoba utolag be lehet szerelni a tempomatott ha igen milyen alkatrészek kellenek és menyibe fájna?
Szia!
Be lehet szerezni, de nem egyszerű művelet.
http://www.google.co.uk/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CDQQFjAA&url=http%3A%2F%2Fmondeo.hu%2Fftp%2Fpdf%2Ftuning%2Fmk3_gyari_tempomat_benzin.pdf&ei=BBbcUpDgComo4ASq04GIAw&usg=AFQjCNH87E9LMhCEnkjX5jqAO-oghoZ51Q&sig2=sXDo-6TteVUpQn14c1_-Zg
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5959 Dátum:
2014.01.19 vasárnap, 19:24:13 »
Idézetet írta: nagyzotya - 2014.01.19 vasárnap, 19:15:31
Szia!
Be lehet szerezni, de nem egyszerű művelet.
http://www.google.co.uk/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CDQQFjAA&url=http%3A%2F%2Fmondeo.hu%2Fftp%2Fpdf%2Ftuning%2Fmk3_gyari_tempomat_benzin.pdf&ei=BBbcUpDgComo4ASq04GIAw&usg=AFQjCNH87E9LMhCEnkjX5jqAO-oghoZ51Q&sig2=sXDo-6TteVUpQn14c1_-Zg
nem vészes.eddig csak Scratch-nek nem lett jó.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Leflee
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5960 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 08:52:52 »
Idézetet írta: agresor - 2014.01.19 vasárnap, 18:12:11
Üdv!
Olyan kérdesem lenne hogy egy 2005 1.8 trend tipusú ford mondeoba utolag be lehet szerelni a tempomatott ha igen milyen alkatrészek kellenek és menyibe fájna?
Szia!
Szerintem nem vészes...én az összes alkatrészt mk2-től vettem szettben 26 ropiért, beszerelésben pedig vik tud segíteni.
Nekem is februárban lesz beoperálva
Leflee
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5961 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 11:29:20 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.19 vasárnap, 19:24:13
nem vészes.eddig csak Scratch-nek nem lett jó.....
Ne is idegesíts vele, amennyit ráköltöttem annó, és semmi eredménye...
Már nézték Szeleczky-ék is, azt mondták, hogy egy olyan autó szoftverét kellene rátölteni, ami mindenben egyezik az enyémmel, csak gyárilag tempomatos. Azt mondták, ha megy be hozzájuk ilyen szólnak, azóta is várom...
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5962 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 11:32:09 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.01.20 hétfő, 11:29:20
Ne is idegesíts vele, amennyit ráköltöttem annó, és semmi eredménye...
Már nézték Szeleczky-ék is, azt mondták, hogy egy olyan autó szoftverét kellene rátölteni, ami mindenben egyezik az enyémmel, csak gyárilag tempomatos. Azt mondták, ha megy be hozzájuk ilyen szólnak, azóta is várom...
Végigcsinálták a TIS-ben leírt hibakeresést is? Kimértek mindent ahogy kell(ene)? Szerintem hiába raknak rá más szoftvert....ez egy funkció amit (csak) be kell kapcsolni a PCM-ben. Viknél nem jártál vele?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5963 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 11:34:06 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.20 hétfő, 11:32:09
Végigcsinálták a TIS-ben leírt hibakeresést is? Kimértek mindent ahogy kell(ene)? Szerintem hiába raknak rá más szoftvert....ez egy funkció amit (csak) be kell kapcsolni a PCM-ben. Viknél nem jártál vele?
Nem, ezt csak elméletben mondták.
Vik nem látta még. Gyárilag minden kábelköteg benne volt, a tempomat motor, a bowden, a pedál, és a kormány kapcsolók kerültek bele.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5964 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 11:35:39 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.01.20 hétfő, 11:34:06
Nem, ezt csak elméletben mondták.
Vik nem látta még. Gyárilag minden kábelköteg benne volt, a tempomat motor, a bowden, a pedál, és a kormány kapcsolók kerültek bele.
És a biztosíték?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5965 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 11:36:35 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.01.20 hétfő, 11:34:06
Nem, ezt csak elméletben mondták.
Vik nem látta még. Gyárilag minden kábelköteg benne volt, a tempomat motor, a bowden, a pedál, és a kormány kapcsolók kerültek bele.
...és ez az állapot 3 éve van így.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5966 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 11:40:48 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.01.20 hétfő, 11:29:20
Ne is idegesíts vele, amennyit ráköltöttem annó, és semmi eredménye...
Már nézték Szeleczky-ék is, azt mondták, hogy egy olyan autó szoftverét kellene rátölteni, ami mindenben egyezik az enyémmel, csak gyárilag tempomatos. Azt mondták, ha megy be hozzájuk ilyen szólnak, azóta is várom...
Nem lehet, hogy az a gond, hogy nincs olyan rész, ahol 40 felett tudsz menni? Mert csak akkor kapcsolható be...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5967 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 11:41:40 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.01.20 hétfő, 11:34:06
Nem, ezt csak elméletben mondták.
Vik nem látta még. Gyárilag minden kábelköteg benne volt, a tempomat motor, a bowden, a pedál, és a kormány kapcsolók kerültek bele.
Értem....
Az, hogy gyárilag minden kábelköteg benne volt még semmit nem jelent.....nekem is ott voltak a kábelek a biztosítéktáblától a kormánykapcsolókig csak éppen az ECU tól nem ment kábel a biztosítéktáblához. Ja és Ghia felszereltség....viszont láttam olyan Trendet amiben minden előkészítés megvolt.
Ha gondolod megnézhetem egyszer.....hátha.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5968 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 12:02:04 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.20 hétfő, 11:35:39
És a biztosíték?
Zacci nézte!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5969 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 12:02:26 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.20 hétfő, 11:36:35
...és ez az állapot 3 éve van így.....
Taszár óta!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5970 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 12:02:44 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.20 hétfő, 11:40:48
Nem lehet, hogy az a gond, hogy nincs olyan rész, ahol 40 felett tudsz menni? Mert csak akkor kapcsolható be...
Köszi!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5971 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 12:04:34 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.20 hétfő, 11:41:40
Értem....
Az, hogy gyárilag minden kábelköteg benne volt még semmit nem jelent.....nekem is ott voltak a kábelek a biztosítéktáblától a kormánykapcsolókig csak éppen az ECU tól nem ment kábel a biztosítéktáblához. Ja és Ghia felszereltség....viszont láttam olyan Trendet amiben minden előkészítés megvolt.
Ha gondolod megnézhetem egyszer.....hátha.
Tavaszi talin?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Defoe
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 117
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5972 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 12:05:52 »
Sziasztok!
Segitséget szeretnék kérni. 1.8-as benzines mondeom hütöventillátora nyilt uton bekapcsol. A vizhömérsékleti mutato középen áll. Tehát a motor nem melegszik tul. Mitöl lehet ez?
Segítségetek köszönöm!
Naplózva
Mondeo III 1,8 Benzin
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5973 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 12:30:57 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.01.20 hétfő, 11:29:20
Ne is idegesíts vele, amennyit ráköltöttem annó, és semmi eredménye...
Már nézték Szeleczky-ék is, azt mondták, hogy egy olyan autó szoftverét kellene rátölteni, ami mindenben egyezik az enyémmel, csak gyárilag tempomatos. Azt mondták, ha megy be hozzájuk ilyen szólnak, azóta is várom...
Az én autóm olyan.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5974 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 12:33:20 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.01.20 hétfő, 12:04:34
Tavaszi talin?
Remélem idén tudok menni.....akkor megnézzük.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5975 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 12:36:16 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.20 hétfő, 12:33:20
Remélem idén tudok menni.....akkor megnézzük.
Van egy apró különbség, hogy a te autódba gázolajat kell tankolni míg z övébe benzint.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
szg
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5976 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 13:07:16 »
Akkor oda se menj többet.
Benzinesnél a motorvezérlőnek semmi köze a tempomathoz, nem is tud róla.
A tempomatmotor nyomja helyetted a gázt.
Sz.G.
Idézetet írta: Scratch - 2014.01.20 hétfő, 11:29:20
Ne is idegesíts vele, amennyit ráköltöttem annó, és semmi eredménye...
Már nézték Szeleczky-ék is, azt mondták, hogy egy olyan autó szoftverét kellene rátölteni, ami mindenben egyezik az enyémmel, csak gyárilag tempomatos. Azt mondták, ha megy be hozzájuk ilyen szólnak, azóta is várom...
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5977 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 13:23:15 »
Idézetet írta: szg - 2014.01.20 hétfő, 13:07:16
Akkor oda se menj többet.
Benzinesnél a motorvezérlőnek semmi köze a tempomathoz, nem is tud róla.
A tempomatmotor nyomja helyetted a gázt.
Sz.G.
Pontosan.....
Benzinesnél csak a műszeregységben kell aktiválni a tempomat ikont, de a tempomatnak anélkül is működni kellene.
Sajnos a szervizeknek fogalma sincs ezekről....sok helyen azt sem tudják, hogy a (dízelnél) tempomat funkciót be lehet kapcsolni.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5978 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 13:30:56 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.20 hétfő, 12:36:16
Van egy apró különbség, hogy a te autódba gázolajat kell tankolni míg z övébe benzint.
Az legyen az ő baja, hogy benzinnel jár....
Attól a multimétertel (TIS féle hibakeresés alapján) tudom mérni a benzines autó csatlakozóit is.....remélem.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5979 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 13:58:24 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.20 hétfő, 13:30:56
Az legyen az ő baja, hogy benzinnel jár....
Attól a multimétertel (TIS féle hibakeresés alapján) tudom mérni a benzines autó csatlakozóit is.....remélem.
Persze....... csak ne keresd a ECU-nál a dízel vezetékeit.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5980 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 14:39:24 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.20 hétfő, 13:58:24
Persze....... csak ne keresd a ECU-nál a dízel vezetékeit.
Azt csak példának írtam, hogy hiába van ott látszólag minden előkészítés......semmit nem jelent.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5981 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 16:26:38 »
Sziasztok!
A motor melyik részén találom az EGR-t? Hogyan tudom leszedni és takarítani?
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5982 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 17:00:02 »
Idézetet írta: sendrew - 2014.01.20 hétfő, 16:26:38
Sziasztok!
A motor melyik részén találom az EGR-t? Hogyan tudom leszedni és takarítani?
Itt keresd....
Leszereled és kitakarítod.
Féktisztító,benzin, sok rongy, gumikesztyű....
Benzinesnél nem szokott nagyon retkes lenni. Vagy igen?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5983 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 19:47:07 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.01.16 csütörtök, 20:43:50
Jelentem 520ezer km, és nem volt még cserélve.
Kicsit szerényebben:293ezer és tuti.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5984 Dátum:
2014.01.21 kedd, 08:29:29 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.20 hétfő, 17:00:02
Itt keresd....
Leszereled és kitakarítod.
Féktisztító,benzin, sok rongy, gumikesztyű....
Benzinesnél nem szokott nagyon retkes lenni. Vagy igen?
Úgy tudom, hogy benzinesnél is ugyanúgy eltud koszolódni és alapjárati problémákat, hidegindítási gondokat okozhat... Rosszul tudom?
Benzinesen is ugyanott van az EGR szelep, mint a dieselen?
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5985 Dátum:
2014.01.21 kedd, 09:01:18 »
Idézetet írta: sendrew - 2014.01.21 kedd, 08:29:29
Úgy tudom, hogy benzinesnél is ugyanúgy eltud koszolódni és alapjárati problémákat, hidegindítási gondokat okozhat... Rosszul tudom?
Benzinesen is ugyanott van az EGR szelep, mint a dieselen?
Nem tudom...azért kérdeztem.
Annyi korom biztos nem lesz benne, mint a dieselekben szokott.....egy tisztítástól biztos nem lesz rosszabb.
Az alapjárat ingadozásnál megnézném a helyedben az alapjárati motort is....
Benzinesnél máshol van az EGR, mint a diesleken...azért linkeltem a benzines képet.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5986 Dátum:
2014.01.21 kedd, 09:37:38 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.21 kedd, 09:01:18
Nem tudom...azért kérdeztem.
Annyi korom biztos nem lesz benne, mint a dieselekben szokott.....egy tisztítástól biztos nem lesz rosszabb.
Az alapjárat ingadozásnál megnézném a helyedben az alapjárati motort is....
Benzinesnél máshol van az EGR, mint a diesleken...azért linkeltem a benzines képet.
Pénteken tisztította Fokadriver kollega az alalpjárati motort. Azóta ingadozik igazán a fordulatszám.
Ha kinyomott kuplunggal gurulok, esetleg üresben, olyankor 500 és 1200 között ingadozik a fordulatszám párszor, majd beáll a normál szintre.
Le nem fullad.
Meghalt az alapjárati motorom?
Annak a hibája okozhat hidegindítási problémát?
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5987 Dátum:
2014.01.21 kedd, 10:05:31 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.20 hétfő, 12:30:57
Az én autóm olyan.
Szuper lenne, de ezt összeszervezni... :/
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5988 Dátum:
2014.01.21 kedd, 10:06:41 »
Idézetet írta: szg - 2014.01.20 hétfő, 13:07:16
Akkor oda se menj többet.
Benzinesnél a motorvezérlőnek semmi köze a tempomathoz, nem is tud róla.
A tempomatmotor nyomja helyetted a gázt.
Sz.G.
Már tempomat motort is cseréltem másikra, azzal sem ment.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5989 Dátum:
2014.01.21 kedd, 11:35:13 »
Idézetet írta: sendrew - 2014.01.21 kedd, 09:37:38
Pénteken tisztította Fokadriver kollega az alalpjárati motort. Azóta ingadozik igazán a fordulatszám.
Ha kinyomott kuplunggal gurulok, esetleg üresben, olyankor 500 és 1200 között ingadozik a fordulatszám párszor, majd beáll a normál szintre.
Le nem fullad.
Meghalt az alapjárati motorom?
Annak a hibája okozhat hidegindítási problémát?
A tisztítás után egész jó lett az alapjáratod, még akkor is amikor egy rakás villamos terhelést rátettünk. Van egy szívósorod, ami lehet hogy az utolsókat rúgja, van olyan feltételezés is hogy a leömlőd elrepedt és falsot mér a lambda sensor, van egy alapjárati szelep rajta ami küzd ha benzin és lpg között váltasz, és van egy LPG-d ami valószínűleg nincs jól beállítva. Gyakorlatilag szivó és kipuff oldalon is gondok vannak, az üzem meleg motor hangja pedig egy zetor traktoréval hasonlatos. Ezt ne akard házilag kitalálni, ezt le kell adni egy hozzáértő szerelőnek hogy szedje össze a hibákat. Ha az én autóm lenne, én így tennék.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5990 Dátum:
2014.01.21 kedd, 12:06:59 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.01.21 kedd, 10:06:41
Már tempomat motort is cseréltem másikra, azzal sem ment.
akkor a kábelezése inkorrekt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5991 Dátum:
2014.01.21 kedd, 13:01:33 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.01.21 kedd, 10:06:41
Már tempomat motort is cseréltem másikra, azzal sem ment.
Zacci rakott pár pdf-et a benzines cikk mellé. Azokban le van írva a hibakeresés....csak egy multiméter kell hozzá meg egy kis idő.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
szjo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5992 Dátum:
2014.01.21 kedd, 14:06:17 »
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Van egy benzines 2002-es Mondeo-m (2.0L 150 le),aminek a hidegindításával van nyűg.
A probléma a következő,hogy pl. egész éjszakás állásnál az első beindítás után rögtön leáll a motor csak többszöri indítás után marad alapjáraton,amit nem is igazán hívhatunk úgy kezdetben,mert elég rendesen ingadozik,aztán egy idő múlva beáll a normális mértékre. Megprobáltam az első indításnál megakadályozni a lállást egy kis gázfröccsel ami eleinte működött,de most már az sem...
Ezen felül ha akár csak egy órát áll az autó üzem meleg állapot után,a következő indításnál ugyancsak ingadozik az alapjárat egy ideig.
Nem régen lett kicserélve a gyújtás rendszer(gyertya,kábel,trafó)amiatt,hogy menet közben ha úgy gondolta magát az autó fogta magát és leállt.Ez elég kellemetlen volt egy forgalmas kereszteződésben...
Ja és még az alapjárati motor ki lett mérve,üzemanyagszűrő cserélve.
Elnézést,hogy ilyen hosszú lére eresztettem, de próbáltam minél több infót megadni a diagnózis felállításához.
Előre is köszönök minden segítő hozzászólást!
Tisztelettel!
Naplózva
Wadasz_22
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5993 Dátum:
2014.01.21 kedd, 16:08:34 »
Az alapjárai motort nem kimérni kell, hanem kipucolni, ha nem segít akkor csere és nem lesz gond az indítással, sem a leállással.
Idézetet írta: szjo - 2014.01.21 kedd, 14:06:17
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Van egy benzines 2002-es Mondeo-m (2.0L 150 le),aminek a hidegindításával van nyűg.
A probléma a következő,hogy pl. egész éjszakás állásnál az első beindítás után rögtön leáll a motor csak többszöri indítás után marad alapjáraton,amit nem is igazán hívhatunk úgy kezdetben,mert elég rendesen ingadozik,aztán egy idő múlva beáll a normális mértékre. Megprobáltam az első indításnál megakadályozni a lállást egy kis gázfröccsel ami eleinte működött,de most már az sem...
Ezen felül ha akár csak egy órát áll az autó üzem meleg állapot után,a következő indításnál ugyancsak ingadozik az alapjárat egy ideig.
Nem régen lett kicserélve a gyújtás rendszer(gyertya,kábel,trafó)amiatt,hogy menet közben ha úgy gondolta magát az autó fogta magát és leállt.Ez elég kellemetlen volt egy forgalmas kereszteződésben...
Ja és még az alapjárati motor ki lett mérve,üzemanyagszűrő cserélve.
Elnézést,hogy ilyen hosszú lére eresztettem, de próbáltam minél több infót megadni a diagnózis felállításához.
Előre is köszönök minden segítő hozzászólást!
Tisztelettel!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5994 Dátum:
2014.01.22 szerda, 12:08:18 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.21 kedd, 13:01:33
Zacci rakott pár pdf-et a benzines cikk mellé. Azokban le van írva a hibakeresés....csak egy multiméter kell hozzá meg egy kis idő.
Zacci szerelte be.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5995 Dátum:
2014.01.22 szerda, 13:26:08 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.01.22 szerda, 12:08:18
Zacci szerelte be.
ettől a cikk lehet jó....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5996 Dátum:
2014.01.22 szerda, 16:24:24 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.01.22 szerda, 12:08:18
Zacci szerelte be.
Az ok, hogy beszerelte....
Arra voltam kíváncsi, hogy a hibakeresést megcsináltátok -e a TIS-ben leírtak alapján? (mértetek, szakadásvizsgálat....?)
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
sempi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 88
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5997 Dátum:
2014.01.22 szerda, 16:24:57 »
Idézetet írta: Defoe - 2014.01.20 hétfő, 12:05:52
Sziasztok!
Segitséget szeretnék kérni. 1.8-as benzines mondeom hütöventillátora nyilt uton bekapcsol. A vizhömérsékleti mutato középen áll. Tehát a motor nem melegszik tul. Mitöl lehet ez?
Segítségetek köszönöm!
Volt termosztát csere nálad?
Az enyém is ezt csinálja, de annál tudom az okot:
Olyan termosztát van benne, aminek van elektromos csatlakozója, viszont a kábelkötegben nincs ilyen csatlakozó kivezetés és a korábbi termosztáton nem volt csatlakozó, nem volt fűtés.
A termosztáton ha jól tudom, az első Facelift alkalmával választottak. Az az előttiekben a termosztát házban volt egy kis fűtőpatron, amire áramot engedve a motor a termosztát 95-98 fok helyett alacsonyabb hőmérsékleten is ki tudta nyitni.
A két termosztát között az a különbésg, hogy a fűtött 98fokon, a nem fűtött 95 fokon nyit. A motor meg 102-103 fokon szeretné magát tartani.
Ha tévedek, javítsanak a hozzáértők.
Naplózva
MK3 Facelift 1 1.8 Benzin 2004.12 (6 kerék, 4 ajtó)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5998 Dátum:
2014.01.22 szerda, 16:46:36 »
Idézetet írta: sempi - 2014.01.22 szerda, 16:24:57
Volt termosztát csere nálad?
Az enyém is ezt csinálja, de annál tudom az okot:
Olyan termosztát van benne, aminek van elektromos csatlakozója, viszont a kábelkötegben nincs ilyen csatlakozó kivezetés és a korábbi termosztáton nem volt csatlakozó, nem volt fűtés.
A termosztáton ha jól tudom, az első Facelift alkalmával választottak. Az az előttiekben a termosztát házban volt egy kis fűtőpatron, amire áramot engedve a motor a termosztát 95-98 fok helyett alacsonyabb hőmérsékleten is ki tudta nyitni.
A két termosztát között az a különbésg, hogy a fűtött 98fokon, a nem fűtött 95 fokon nyit. A motor meg 102-103 fokon szeretné magát tartani.
Ha tévedek, javítsanak a hozzáértők.
A fűtés azért van, hogy ha nagy terhelést kap a motor, akkor hamarabb ki tudja nyitni a termosztátot.
A fűtéses és nem fűtéses is 98°C-on nyit.
Nekem is megy a ventilátor, mivel fel tud melegedni 102-104 °C -ig is akár menet közben is. (miért is ne tudna....)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #5999 Dátum:
2014.01.22 szerda, 18:13:55 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.22 szerda, 16:24:24
Az ok, hogy beszerelte....
Arra voltam kíváncsi, hogy a hibakeresést megcsináltátok -e a TIS-ben leírtak alapján? (mértetek, szakadásvizsgálat....?)
Nem... :/
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak:
1
...
113
114
115
116
117
118
119
[
120
]
121
122
123
124
125
126
127
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ