Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 22:41:01
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
121
122
123
124
125
126
127
[
128
]
129
130
131
132
133
134
135
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4636676 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
Jani18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6350 Dátum:
2014.03.19 szerda, 14:27:17 »
Sziasztok.
Azt szeretném kérdezni töletek hogy mikor felnyitottam a motorháztetőt sziszegést halottam rájöttem hogy a tágulási tartály túlfolyólyánál sziszeg.
Ez vajon normális vagy hiányzik onnan egy tömítés? Mintha egy kis megfojást is látnék a tartály alatt és mintha a hűtővíz is kopna.
Naplózva
2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6351 Dátum:
2014.03.19 szerda, 14:53:06 »
Hosszbordás szíjnál cserélnék vezetőgörgőt, de úgy nézem, hogy a csavar kb 1 centivel hosszabb, mint a hely a doblemez és a görgő között. Valakinek van tapasztalata a témában? Esetleg a motort le kell engedni, mint a dieseleknél vagy van egyszerűbb megoldás? A csavart gondolom nem illik megrövidíteni
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6352 Dátum:
2014.03.19 szerda, 14:53:57 »
Idézetet írta: Jani18 - 2014.03.19 szerda, 14:27:17
Ez vajon normális vagy hiányzik onnan egy tömítés? Mintha egy kis megfojást is látnék a tartály alatt és mintha a hűtővíz is kopna.
A benzinesek tágulási tartálya hamar megfárad/elreped, vacak...A dízelekével bezzeg nincs baj. Bontóba 3-4 ezer pénzér kapsz másikat.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6353 Dátum:
2014.03.19 szerda, 16:42:27 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.03.19 szerda, 14:53:57
A benzinesek tágulási tartálya hamar megfárad/elreped, vacak...A dízelekével bezzeg nincs baj. Bontóba 3-4 ezer pénzér kapsz másikat.
Szerintem ugyanabból van, csak a benzines egy jó 10-15 fokkal magasabb hőmérsékleten üzemel, azt meg nem bírja úgy a tank.
Naplózva
nagyzotya
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6354 Dátum:
2014.03.19 szerda, 19:36:15 »
Sziasztok!
Indulaskor, amikor raengedem a kuplungot es alacsony fordulaton kell megmozditania az autot, akkor recsego, berrego szeru hangot hallok.
Mi lehet ez?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6355 Dátum:
2014.03.19 szerda, 19:43:38 »
Idézetet írta: nagyzotya - 2014.03.19 szerda, 19:36:15
Sziasztok!
Indulaskor, amikor raengedem a kuplungot es alacsony fordulaton kell megmozditania az autot, akkor recsego, berrego szeru hangot hallok.
Mi lehet ez?
A te saját megítélésed szerinti hang alapján szerinted ki tudná ezt megmondani látatlanban/hallatlanban?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
nagyzotya
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6356 Dátum:
2014.03.19 szerda, 21:00:38 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.19 szerda, 19:43:38
A te saját megítélésed szerinti hang alapján szerinted ki tudná ezt megmondani látatlanban/hallatlanban?
Szerintem, szerinted igazad lehet.
Naplózva
lcs10
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6357 Dátum:
2014.03.22 szombat, 07:41:59 »
Kedves fórumtársak!
A segtségeteket kérném. Már lassan egy éve nálam van a mondeó, és lényegében azóta jelen van az a jelenség,h amikor pl egy nap állás után megyek vele egy rövidebb távot (5-10 perc) utána ha elintézem a dolgom és mennék vele megint, akkor nehezebben indul. Természetesen beindul, de nem pöccre, hanem nyekeregtetni kel egy kicsit. Elolvastam a felhasználói kézikönyv idevágó részét, miszerint kb 1/3-ig le kell nyomni a gázpedált és úgy indítózni. Be is indul mindíg csak van amikor nyekereg egy kicsit előtte.
Melegen vagy hosszabb menet után ha leállítom majd megint beindítom, így megy pöccre, hidegen indul a legszebben, több napos állás után is. Tényleg csak akkor nyekereg ha állás után rövidebb távot megyek vele, sajna erre használom a legtöbbet. Elolvastam a FAQ-ban ezt:
http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0
de ebből nem sokat értek!
Gyanítom,h innen ered a probléma gyökere.
Lassan műszakira megy és vinném a szerelőhöz, mit mondjak neki mit kell kicseréljen,h ez a dolog helyrejöjjön?
Előre is köszi a választ.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.22 szombat, 07:45:03 írta lcs10
»
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37282
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6358 Dátum:
2014.03.22 szombat, 11:09:33 »
Idézetet írta: lcs10 - 2014.03.22 szombat, 07:41:59
Kedves fórumtársak!
A segtségeteket kérném. Már lassan egy éve nálam van a mondeó, és lényegében azóta jelen van az a jelenség,h amikor pl egy nap állás után megyek vele egy rövidebb távot (5-10 perc) utána ha elintézem a dolgom és mennék vele megint, akkor nehezebben indul. Természetesen beindul, de nem pöccre, hanem nyekeregtetni kel egy kicsit. Elolvastam a felhasználói kézikönyv idevágó részét, miszerint kb 1/3-ig le kell nyomni a gázpedált és úgy indítózni. Be is indul mindíg csak van amikor nyekereg egy kicsit előtte.
Melegen vagy hosszabb menet után ha leállítom majd megint beindítom, így megy pöccre, hidegen indul a legszebben, több napos állás után is. Tényleg csak akkor nyekereg ha állás után rövidebb távot megyek vele, sajna erre használom a legtöbbet. Elolvastam a FAQ-ban ezt:
http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0
de ebből nem sokat értek!
Gyanítom,h innen ered a probléma gyökere.
Lassan műszakira megy és vinném a szerelőhöz, mit mondjak neki mit kell kicseréljen,h ez a dolog helyrejöjjön?
Előre is köszi a választ.
Én mióta megvettem (2007) ilyen, nézte a szerelőm is, nem kell vele foglalkozni.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
lcs10
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6359 Dátum:
2014.03.22 szombat, 11:15:55 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.03.22 szombat, 11:09:33
Én mióta megvettem (2007) ilyen, nézte a szerelőm is, nem kell vele foglalkozni.
Nem értek hozzá, de úgy olvastam egy totalcaros kettőstömegű lendkerekekkel foglalkozó cikkben,h ez nagyon nem használ neki, és idő előtt tönkrevágja a lendkerekeket az indítózgatás. Az enyémben pedig cserélni kell hamarosan, és lehet,h pont ezért.
Köszi a visszajelzést.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37282
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6360 Dátum:
2014.03.22 szombat, 12:04:12 »
Idézetet írta: lcs10 - 2014.03.22 szombat, 11:15:55
Nem értek hozzá, de úgy olvastam egy totalcaros kettőstömegű lendkerekekkel foglalkozó cikkben,h ez nagyon nem használ neki, és idő előtt tönkrevágja a lendkerekeket az indítózgatás. Az enyémben pedig cserélni kell hamarosan, és lehet,h pont ezért.
Köszi a visszajelzést.
7 éve ilyen, eddig problémát nem okozott. Gyári kuplung, gyári lendkerék, 210e km.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6361 Dátum:
2014.03.22 szombat, 18:01:18 »
Idézetet írta: zsombi - 2014.03.19 szerda, 14:53:06
Hosszbordás szíjnál cserélnék vezetőgörgőt, de úgy nézem, hogy a csavar kb 1 centivel hosszabb, mint a hely a doblemez és a görgő között. Valakinek van tapasztalata a témában? Esetleg a motort le kell engedni, mint a dieseleknél vagy van egyszerűbb megoldás? A csavart gondolom nem illik megrövidíteni
kellemes meglepetés ért, mert egyszerűbb volt, mint gondoltam. a blokkon lévő menet utosló 1cm-én ugyanis van egy oldalsó slicc, ahol ki lehet emelni a csavart. (persze felmerül a kérdés, hogy akkor miért nem lehetett ilyen trükk nélkül egy rövidebb csavart beletenni, de ez már nem lényeges)
az üröm az örömben, hogy a generátor szabadonfutóját is megnéztem és nem igazán szabad. oda-vissza együtt forog a szíjtárcsa a forgórésszel... szóval lesz egy második szerelős délutánom is hamarosan.
jó gondolom, hogy a generátort alulról egyszerűbb kiforgani?
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Thomas85
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6362 Dátum:
2014.03.22 szombat, 18:10:29 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.03.22 szombat, 11:09:33
Én mióta megvettem (2007) ilyen, nézte a szerelőm is, nem kell vele foglalkozni.
Nálam is ugyanez van. Kénytelen vagyok elviselni
Naplózva
2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
ezso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 232
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6363 Dátum:
2014.03.22 szombat, 18:50:14 »
Idézetet írta: Thomas85 - 2014.03.22 szombat, 18:10:29
Nálam is ugyanez van. Kénytelen vagyok elviselni
Dettó...
Naplózva
Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6364 Dátum:
2014.03.22 szombat, 19:46:48 »
Idézetet írta: zsombi - 2014.03.22 szombat, 18:01:18
az üröm az örömben, hogy a generátor szabadonfutóját is megnéztem és nem igazán szabad. oda-vissza együtt forog a szíjtárcsa a forgórésszel... szóval lesz egy második szerelős délutánom is hamarosan.
jó gondolom, hogy a generátort alulról egyszerűbb kiforgani?
Hát elég hamar(osan), mert amint lemerül az aksid, már nem fogsz menni.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6365 Dátum:
2014.03.22 szombat, 21:08:10 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.03.05 szerda, 17:06:24
Csináltam mégegy tesztet. 10km után 75fok körül volt, majd ahogy városba értem, nem nyomtam neki, motorfékeztem, visszahűlt 60 alá, majd ahogy kiértem a városból, újra melegedett,20km alatt 80 fokig, aztán autópályára érve felmelegedett 97re, és azt tartotta is, 95-100 közötti ingadozással. Utána már nem hűlt vissza, 110km után városba érve is tartotta ezt az értéket. Szóval ennek tükrében lehet hogy kicsit halasztom a termosztát cserét, főleg hogy közeledik a jóidő.
Szerintetek okozok ezzel valami komolyabb bajt?
Ti sosem tanultok? Egy éve sírtam teli a fórumot, hogy termosztát hibából egy 325.000 HUF-os motorfelújítás lett.
De ha nem tanultok belőle, akkor hanyagold el a termosztátot ...
Naplózva
gyulaba55
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 436
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6366 Dátum:
2014.03.22 szombat, 21:13:38 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2014.03.22 szombat, 21:08:10
Ti sosem tanultok? Egy éve sírtam teli a fórumot, hogy termosztát hibából egy 325.000 HUF-os motorfelújítás lett.
De ha nem tanultok belőle, akkor hanyagold el a termosztátot ...
de ahogy leirta attol jol kell menjen minden,ez a stabil,fiam igy jo,nem kell cserélj termosztátot.
Naplózva
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 436
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6367 Dátum:
2014.03.22 szombat, 21:18:10 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2014.03.22 szombat, 21:08:10
Ti sosem tanultok? Egy éve sírtam teli a fórumot, hogy termosztát hibából egy 325.000 HUF-os motorfelújítás lett.
De ha nem tanultok belőle, akkor hanyagold el a termosztátot ...
Fiam te is tanulhatsz de ott már biztos bajok voltak mégpedig hF tőmités irjam, le szenzor mutatja,v huje és nem nézi.
Naplózva
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6368 Dátum:
2014.03.23 vasárnap, 07:46:06 »
Idézetet írta: gyulaba55 - 2014.03.22 szombat, 21:18:10
Fiam te is tanulhatsz de ott már biztos bajok voltak mégpedig hF tőmités irjam, le szenzor mutatja,v huje és nem nézi.
Ennek a mondatnak most mi is az értelme?
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6369 Dátum:
2014.03.23 vasárnap, 07:47:55 »
Idézetet írta: gyulaba55 - 2014.03.22 szombat, 21:13:38
de ahogy leirta attol jol kell menjen minden,ez a stabil,fiam igy jo,nem kell cserélj termosztátot.
A jó termosztátnál 2-3 km-en belül be kell állnia középre és ott kell maradnia, mint a cövek.
Ha nem így működik, akkor jó idő ide vagy oda, cserélni kell.
Ha majd hazavágja a motorját, akkor remélem majd beszállsz a költségekbe!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6370 Dátum:
2014.03.23 vasárnap, 09:14:45 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2014.03.22 szombat, 21:08:10
Ti sosem tanultok? Egy éve sírtam teli a fórumot, hogy termosztát hibából egy 325.000 HUF-os motorfelújítás lett.
De ha nem tanultok belőle, akkor hanyagold el a termosztátot ...
Nem lehet általánosítani, hogy minden termosztát hiba egyforma.
Nem kell azonnal vészmadárkodni.
Nálad sem (egyedül) a termosztát okozta a meghibásodást.
Akkor probléma ha nyitva marad és télen rövid távokat megy az autó.
Zolibácsi-nál nem ez a helyzet.
Lehet én is visszarakom a "hamarabb" nyitót -amivel jártam 1 évig, télen is- mert utálom, hogy állandóan megy a ventilátor és még nem is klímázom.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6371 Dátum:
2014.03.23 vasárnap, 09:27:35 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.23 vasárnap, 09:14:45
Nem lehet általánosítani, hogy minden termosztát hiba egyforma.
Nem kell azonnal vészmadárkodni.
Nálad sem (egyedül) a termosztát okozta a meghibásodást.
Akkor probléma ha nyitva marad és télen rövid távokat megy az autó.
Zolibácsi-nál nem ez a helyzet.
Lehet én is visszarakom a "hamarabb" nyitót -amivel jártam 1 évig, télen is- mert utálom, hogy állandóan megy a ventilátor és még nem is klímázom.
Fogyasztásra volt jelentős hatása, hogy 70-80 fok helyett 100 környékén fut?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6372 Dátum:
2014.03.23 vasárnap, 10:15:18 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.03.23 vasárnap, 09:27:35
Fogyasztásra volt jelentős hatása, hogy 70-80 fok helyett 100 környékén fut?
Semmi.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
gyulaba55
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 436
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6373 Dátum:
2014.03.23 vasárnap, 15:20:47 »
Szeva,GSR offf,mert ma a haverom fehivottt 1 szerelőttt és mondta nékem hogy tekercs hibás ami 1 be van 1 diodával,nehogy megvegyek valamit amit nem kelll.Mondom azt cseréltem,de mondja hogy nem a kulcs,holnap igyis ugyis érdemben tőbbet tudok.a lányom zóngorázik.
Naplózva
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 436
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6374 Dátum:
2014.03.23 vasárnap, 15:26:15 »
de megcsináltam ma mondeomon a fékeket ,baxxus 2 fékcső2 *egyszere,na ijen még nem volt
Naplózva
Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6375 Dátum:
2014.03.23 vasárnap, 19:58:03 »
Idézetet írta: gyulaba55 - 2014.03.23 vasárnap, 15:20:47
Szeva,GSR offf,mert ma a haverom fehivottt 1 szerelőttt és mondta nékem hogy tekercs hibás ami 1 be van 1 diodával,nehogy megvegyek valamit amit nem kelll.Mondom azt cseréltem,de mondja hogy nem a kulcs,holnap igyis ugyis érdemben tőbbet tudok.a lányom zóngorázik.
Néha úgy érzem, nem mindent írsz le, amit el akarsz mondani nekünk.
Pl.: A lányod zongorázik, de hol az előzmény? Ezt most miért írtad? Vagy nálad mit jelent ez a mondat?
Nem kötekszem, csak szeretnélek megérteni.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
fekelasz
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6376 Dátum:
2014.03.25 kedd, 20:19:47 »
Sziasztok!
Lenne egy olyan kerdesem h kb mennyibe kerulne a szivocsonkal az a kritikus problema megoldasa, felujitasa?
Iagazabol csak az anyagar erdekelne
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6377 Dátum:
2014.03.25 kedd, 20:38:02 »
Idézetet írta: fekelasz - 2014.03.25 kedd, 20:19:47
Sziasztok!
Lenne egy olyan kerdesem h kb mennyibe kerulne a szivocsonkal az a kritikus problema megoldasa, felujitasa?
Iagazabol csak az anyagar erdekelne
Neked a szívócsonk ára és a munkadíj.
https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220540-szivocsonk/141133-szivocsonk-ford-mondeo-2000-2004_01-benzines-1_8-2_0
A módosított szívócsonkba (FL után) ki lehet már cserélni a lapátokat és a 2 átvezetőt, ami 60e körül van. (szett)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
fekelasz
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6378 Dátum:
2014.03.25 kedd, 20:53:06 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.25 kedd, 20:38:02
Neked a szívócsonk ára és a munkadíj.
https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220540-szivocsonk/141133-szivocsonk-ford-mondeo-2000-2004_01-benzines-1_8-2_0
A módosított szívócsonkba (FL után) ki lehet már cserélni a lapátokat és a 2 átvezetőt, ami 60e körül van. (szett)
Köszi!
Naplózva
kerdig
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 219
+36/30-5594080
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6379 Dátum:
2014.03.26 szerda, 12:27:02 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.25 kedd, 20:38:02
Neked a szívócsonk ára és a munkadíj.
https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220540-szivocsonk/141133-szivocsonk-ford-mondeo-2000-2004_01-benzines-1_8-2_0
A módosított szívócsonkba (FL után) ki lehet már cserélni a lapátokat és a 2 átvezetőt, ami 60e körül van. (szett)
Én az enyémbe is bele tudtam rakni az átvezetőket, és ki tudtam cserélni az egész belsejét, csak az 1-es tejtermék már úgy ki volt lopva a szívósor, hogy kb 5ezer után most kiheréltem.
Naplózva
2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6380 Dátum:
2014.03.26 szerda, 12:31:38 »
Idézetet írta: kerdig - 2014.03.26 szerda, 12:27:02
Én az enyémbe is bele tudtam rakni az átvezetőket, és ki tudtam cserélni az egész belsejét, csak az 1-es tejtermék már úgy ki volt lopva a szívósor, hogy kb 5ezer után most kiheréltem.
Akkor neked már korábban kicserélhették a szívósort. A régiek nem betétesek.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kerdig
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 219
+36/30-5594080
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6381 Dátum:
2014.03.26 szerda, 13:09:24 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.26 szerda, 12:31:38
Akkor neked már korábban kicserélhették a szívósort. A régiek nem betétesek.
Azt nem tudom, hogy kicserélték-e, mert még nem láttam az enyémen kívül másikat.
Az viszont biztos, hogy az enyémben nem voltak átvezető perselyek a hengerek között, de a szettben lévőt bele tudtam simán nyomni. A lapátokat nagyobb erővel ugyan, de le tudtam húzni a a hosszú tengelyről. A kivett lapátok állapotából következtetve ez még nem volt cserélve előtte. mint sok más a kocsin.
A hátsó féket amit kiszedtem mutogatni kellene elrettentésképpen (mind a tárcsát, mind a betéteket).
Naplózva
2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6382 Dátum:
2014.03.26 szerda, 14:23:16 »
Idézetet írta: kerdig - 2014.03.26 szerda, 13:09:24
Azt nem tudom, hogy kicserélték-e, mert még nem láttam az enyémen kívül másikat.
Az viszont biztos, hogy az enyémben nem voltak átvezető perselyek a hengerek között, de a szettben lévőt bele tudtam simán nyomni. A lapátokat nagyobb erővel ugyan, de le tudtam húzni a a hosszú tengelyről. A kivett lapátok állapotából következtetve ez még nem volt cserélve előtte. mint sok más a kocsin.
A hátsó féket amit kiszedtem mutogatni kellene elrettentésképpen (mind a tárcsát, mind a betéteket).
Talán etisben olvastam én is, hogy a perselyt be lehet tenni a régebbi szívósorba is, de most nem találom
Annyira ki volt kopva a szívósor, hogy az új lapát lötyögött benne?
Naplózva
kerdig
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 219
+36/30-5594080
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6383 Dátum:
2014.03.26 szerda, 14:29:45 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.03.26 szerda, 14:23:16
Talán etisben olvastam én is, hogy a perselyt be lehet tenni régebbi szívósorba is, de most nem találom
Annyira ki volt kopva a szívósor, hogy az új lapát lötyögött benne?
Nem volt vészes, de a tengely végénél ahol a szívósorba támaszkodik meg a tengely, ott már ovális volt a "lyuk". Szerintem onnan indult a probléma. De már megoldottam. Kipucoltam, ledugóztam.
Naplózva
2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
groland
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6384 Dátum:
2014.03.27 csütörtök, 11:40:53 »
Kedves Fórumtársak!
Találkozott már valaki a következő jelenséggel?
Beindítás után 1x, de csak 1x az elinduláskor, a kuplung felengedésekor furcsa "kerregő/surlódó" hang hallatszik és a kuplung pedálon is érződik a "rezgés". Hideg és meleg motornál is jelentkezik. A hibajelenség reprodukálása a motor leállításával történhet, menet közben már nem jelentkezik.
A kuplungszett (Sachs) és a hidraulikus kinyomócsapágy (Ford) frissen cserélve, a lendkerék eredeti, futásteljesítmény: 228.000 km.
Naplózva
fekelasz
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6385 Dátum:
2014.03.27 csütörtök, 19:25:14 »
Sziasztok?
Olvasgattam par kulfoldi forumot arrol h mieik olaj lenne a legjobb a mondeonak es majdnem mindenhol ezt talaltam
http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=171148910205
Ez szerintetek is jobb vagy maradjak a jol megszokott gyari ford formula 5w30 nal?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6386 Dátum:
2014.03.27 csütörtök, 19:26:57 »
Idézetet írta: fekelasz - 2014.03.27 csütörtök, 19:25:14
Sziasztok?
Olvasgattam par kulfoldi forumot arrol h mieik olaj lenne a legjobb a mondeonak es majdnem mindenhol ezt talaltam
http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=171148910205
Ez szerintetek is jobb vagy maradjak a jol megszokott gyari ford formula 5w30 nal?
Maradj az 5W30-nál.
Miért szeretnél váltani?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
fekelasz
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6387 Dátum:
2014.03.27 csütörtök, 20:23:37 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.27 csütörtök, 19:26:57
Maradj az 5W30-nál.
Miért szeretnél váltani?
Mert van egy kis olajfogyasztasom es gondoltam ez talan jobb kicsit. Meg hat most szeretnek egy jo minosigu olajat adni a kis mondeonak
Akkor 5w30 bol mit tudnatok ajanlani nekem?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6388 Dátum:
2014.03.27 csütörtök, 20:27:55 »
Idézetet írta: fekelasz - 2014.03.27 csütörtök, 20:23:37
Mert van egy kis olajfogyasztasom es gondoltam ez talan jobb kicsit. Meg hat most szeretnek egy jo minosigu olajat adni a kis mondeonak
Akkor 5w30 bol mit tudnatok ajanlani nekem?
Formula F
Olajfogyasztást nem lehet javítani másik olajjal.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6389 Dátum:
2014.03.27 csütörtök, 20:29:54 »
Idézetet írta: fekelasz - 2014.03.27 csütörtök, 20:23:37
Mert van egy kis olajfogyasztasom es gondoltam ez talan jobb kicsit. Meg hat most szeretnek egy jo minosigu olajat adni a kis mondeonak
Akkor 5w30 bol mit tudnatok ajanlani nekem?
Az olajfogyasztást nem sűrűbb olajra váltással kell "javítani".....az okát kell megkeresni. Mennyi olajat eszik?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
fekelasz
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6390 Dátum:
2014.03.27 csütörtök, 20:50:34 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.27 csütörtök, 20:29:54
Az olajfogyasztást nem sűrűbb olajra váltással kell "javítani".....az okát kell megkeresni. Mennyi olajat eszik?
Maximum szintrol minimumra kb 10-12000 alatt
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6391 Dátum:
2014.03.27 csütörtök, 20:53:07 »
Idézetet írta: fekelasz - 2014.03.27 csütörtök, 20:50:34
Maximum szintrol minimumra kb 10-12000 alatt
Az még nem olyan vészes.....durván 1l. Off márkáknál az 1000km/l normálisnak számít.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
fekelasz
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6392 Dátum:
2014.03.27 csütörtök, 21:12:49 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.27 csütörtök, 20:53:07
Az még nem olyan vészes.....durván 1l. Off márkáknál az 1000km/l normálisnak számít.
Akkor semmi semmi keppen nem ajanlott 0w40 et hasznalni?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6393 Dátum:
2014.03.27 csütörtök, 22:44:35 »
Idézetet írta: fekelasz - 2014.03.27 csütörtök, 21:12:49
Akkor semmi semmi keppen nem ajanlott 0w40 et hasznalni?
Felőlem azt csinálsz amit akarsz...te autód, te döntésed.
Én biztos nem önteném az enyémbe.....a gyárba ezt az olajat találták ki hozzá.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
bleicher.zsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6394 Dátum:
2014.03.28 péntek, 08:53:03 »
Sziasztok! Lenne egy kérdésem a 1.8 110 lóerős Mondeo és a 125 lóerős között mi a különbség?
Naplózva
Mk3 1.8 125 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6395 Dátum:
2014.03.28 péntek, 09:02:41 »
Idézetet írta: bleicher.zsolt - 2014.03.28 péntek, 08:53:03
Sziasztok! Lenne egy kérdésem a 1.8 110 lóerős Mondeo és a 125 lóerős között mi a különbség?
a 125ös az SCI motoros.teljesen más.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bleicher.zsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6396 Dátum:
2014.03.28 péntek, 09:09:31 »
Nekem Duratech HE -m van. Én úgy tudtam hogy az SCi 130 LE vagy akkor hülye vagyok
Naplózva
Mk3 1.8 125 LE
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6397 Dátum:
2014.03.28 péntek, 09:13:24 »
Idézetet írta: fekelasz - 2014.03.27 csütörtök, 21:12:49
Akkor semmi semmi keppen nem ajanlott 0w40 et hasznalni?
Nem. Ha már el akarsz térni a gyári spectől akkor első körben 5w40 -nel próbálkozz, második körben esetleg valami jó minőségű 10w40.
Ha még lusta vagy megkeresni az olajfogyasztás okát, legalább ellenőrizgesd az olajnívó pálcát sűrűbben, de addig is maradj a gyári spec 5w30-nál.
Ha jót akarsz tenni a "szeretett" autódnak, akkor azt önts bele amihez ki lett fejlesztve. Fogadjuk el hogy Fordék 40-50 főnyi pertolkémikus fejlesztő csapata nem a piacon vette a diplomáját
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6398 Dátum:
2014.03.28 péntek, 09:21:30 »
Idézetet írta: bleicher.zsolt - 2014.03.28 péntek, 09:09:31
Nekem Duratech HE -m van. Én úgy tudtam hogy az SCi 130 LE vagy akkor hülye vagyok
igazad van,az sci 130as.a másik kettő egyforma-110vs125le
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bleicher.zsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6399 Dátum:
2014.03.28 péntek, 11:00:56 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.28 péntek, 09:21:30
igazad van,az sci 130as.a másik kettő egyforma-110vs125le
Igen csak nem értem mi ez a 15 LE különbség
Naplózva
Mk3 1.8 125 LE
Oldalak:
1
...
121
122
123
124
125
126
127
[
128
]
129
130
131
132
133
134
135
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ