Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:41:47
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
141
142
143
144
145
146
147
[
148
]
149
150
151
152
153
154
155
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4652952 alkalommal)
0 Felhasználó és 101 vendég van a témában
key
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7350 Dátum:
2014.09.24 szerda, 07:00:41 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2014.09.23 kedd, 23:26:24
Én elfogultan 2.0 benyást ajánlom.Nincs nagy különbség,szerintem talán még jobb a fogyija,mint az 1.8-nak.Saját véleményem.Van pár dolog,amire odafigyelni érdemes.Nyugodtan kérdezz,mindíg kapsz választ,csak kivárni kell.
Üdv a klubban
Köszi
Amúgy van olyan dolog amire külön a mondeonál figyelni kell vásárláskor?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7351 Dátum:
2014.09.24 szerda, 09:02:04 »
Idézetet írta: key - 2014.09.24 szerda, 07:00:41
Köszi
Amúgy van olyan dolog amire külön a mondeonál figyelni kell vásárláskor?
Igen. Pl a kettőstömegű lendkerék állapota. Ha leállításkor csattanást hallasz, akkor az egy zsebbenyúlós javításos történet. Vagy min. 200e ft-al kevesebbet fizetsz az autóért és megcsináltatod. Amúgy viszonylag ritka a 2.0-ás eladó benzines autó valószínű azért, mert nem adják el. A különbség a kettő között (1.8/2.0) a lóerőkben mutatkozik meg. Az 1.8-as 110/125 LE míg a 2.0 145LE. Amúgy én is inkább a 2.0-ást ajánlanám. Nekem volt 1.8-as 110 pacis gépem és eléggé lomhának mutatkozik. A fogyasztása átlag 7,5l/100km, de ezt a 2.0-al is tudod produkálni és mégiscsak min. 20LE-vel több van benne.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.09.24 szerda, 09:07:05 írta Lacika71
»
Naplózva
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7352 Dátum:
2014.09.24 szerda, 09:04:31 »
Idézetet írta: key - 2014.09.24 szerda, 07:00:41
Köszi
Amúgy van olyan dolog amire külön a mondeonál figyelni kell vásárláskor?
Nem tudom, van-e olyan pont, amire kimondottan figyelni kell.
A mondeomat vették nekem, tehát ilyen tapasztalatom nincs, de az előző autóm vásárlásakor, vittem magammal egy kinyomtatott "használt autó vásárlási checklistát". Azt hiszem a Totalcaron van ilyen.
Igaz, hogy a sírba vittem vele a kereskedőt és kb 3 órát fetrengtem az autóban és alatta, de magamnak vettem, vigyáztam a pénzemre, nem akartam befürdeni vele. 5 évig volt hálás társam.
Az sem árt, ha van autóhoz értő ismerősöd - ad abszurd - szerelő cimbora, aki elmehet veled.
Hasznos lehet egy műhelybe is bevinni vásárlás előtti átvizsgálásra. Pénzbe kerül ugyan, de sokat spórolhatsz vele, ha nem rossz autót veszel.
Szerintem attól is függ, mennyire vagy ezermester. Egy-két kiégett izzó nem a világ, de ha nem értesz hozzá, a szerviz azok cseréért is elkérhet egy-két ezer forintot.
Itt a fórumon, sok a szaki és a hozzáértő. Én is mindig kapok segítséget; lassan 1000mesterré válok tőlük
Ezek csak szubjektív vélemények.
Sok sikert a vásárláshoz!
Jelezz vissza, milyet vettél.
UFF
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
groland
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7353 Dátum:
2014.09.24 szerda, 09:08:52 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.09.23 kedd, 12:28:49
A kompreszió rendben van, kellően magas, és nincs látványos eltérés (szimmetrikus). Innentől már nem is túl releváns a veszteségmérés eredménye,de az is jó értékekeket hozott. Ez a blokk rendben van. Ha autóvásárlás előtt lennék, én ezt egy még jó motorikus állapotú használtautó jelének tekinteném.
Köszönöm az információkat! Januárban vásároltam az autót, sok mindent megcsináltattam indulásképpen: kuplung szett és hidraulikus kinyomócsapágy csere is volt. Hátsó féknyergek cserélve FL utánira, gyújtás trafó, kábel, gyertya csere is volt. Alapvetően fogyasztással nincs baj, autópálya/országút 7.9-8.1 között. A következő dolgok zavarnak jelenleg:
1. Indításkori koppanás (a váltó/motor gumibakra gondoltam először. MK2.től vettem jó állapotút, csere után nincs változás. A kiszerelt alkatrész gumija tényleg szakadt volt).
2. A kuplung pedálon érezhető rendellenes rezgés, főleg lenyomott pedálnál érezhető.
3. "Kolompoló" hang a motor felől.
4. Csapágyhang, ami a kulpung pedál lenyomásával enyhül vagy megszűnik (váltóban lévő egyik csapágyra gyanakszom).
Lehet, hogy némely tünet összefügg a másikkal. Találkozott valaki hasonló jelenségekkel?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.09.24 szerda, 09:44:36 írta groland
»
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7354 Dátum:
2014.09.24 szerda, 09:15:23 »
Idézetet írta: groland - 2014.09.24 szerda, 09:08:52
Köszönöm az információkat! Januárban vásároltam az autót, sok mindent megcsináltattam indulásképpen: kuplung szett és hidraulikus kinyomócsapágy csere is volt. Hátsó féknyergek cserélve FL utánira, gyújtás trafó, kábel, gyertya csere is volt. Alapvetően fogyasztással nincs baj, autópálya/országút 7.9-8.1 között. A következő dolgok zavarnak jelenleg:
1. Indításkori koppanás (a váltó/motor gumibakra gondoltam először. MK2.től vettem jó állapotút, csere után nincs változás. A kiszerelt alkatrész gumija tényleg szakadt volt).
2. A kuplung pedálon érezhető rendellenes rezgés, főleg lenyomott pedálnál érezhető.
3. "Kolompoló" hang a motor felől.
4. Csapágyhang, ami a kulpung pedál lenyomásával enyhül vagy megszűnik (válóban lévő egyik csapágyra gyanakszom).
Lehet, hogy némely tünet összefügg a másikkal. Találkozott valaki hasonló jelenségekkel?
A kuplungpedálon érezhető rezgést én a kettőstömegű lendkerékre fognám. Kuplungszett cserekor azt nem cserélték? Ha nem az öreg hiba volt, ugyanis nem olcsó a szerelési költség (kb30e ft). Azt a kuplung csere alkalmával szokták cserélni pont a szerelési költség miatt. A benzinesekben azt pl ki szokták cserélni sima egytömegűre.
Naplózva
key
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7355 Dátum:
2014.09.24 szerda, 23:10:23 »
Idézetet írta: Caruso - 2014.09.24 szerda, 09:04:31
Nem tudom, van-e olyan pont, amire kimondottan figyelni kell.
A mondeomat vették nekem, tehát ilyen tapasztalatom nincs, de az előző autóm vásárlásakor, vittem magammal egy kinyomtatott "használt autó vásárlási checklistát". Azt hiszem a Totalcaron van ilyen.
Igaz, hogy a sírba vittem vele a kereskedőt és kb 3 órát fetrengtem az autóban és alatta, de magamnak vettem, vigyáztam a pénzemre, nem akartam befürdeni vele. 5 évig volt hálás társam.
Az sem árt, ha van autóhoz értő ismerősöd - ad abszurd - szerelő cimbora, aki elmehet veled.
Hasznos lehet egy műhelybe is bevinni vásárlás előtti átvizsgálásra. Pénzbe kerül ugyan, de sokat spórolhatsz vele, ha nem rossz autót veszel.
Szerintem attól is függ, mennyire vagy ezermester. Egy-két kiégett izzó nem a világ, de ha nem értesz hozzá, a szerviz azok cseréért is elkérhet egy-két ezer forintot.
Itt a fórumon, sok a szaki és a hozzáértő. Én is mindig kapok segítséget; lassan 1000mesterré válok tőlük
Ezek csak szubjektív vélemények.
Sok sikert a vásárláshoz!
Jelezz vissza, milyet vettél.
UFF
http://m.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ghia-8216922
Ez az egyik kiszemelt
Naplózva
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7356 Dátum:
2014.09.25 csütörtök, 08:21:44 »
Idézetet írta: key - 2014.09.24 szerda, 23:10:23
http://m.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ghia-8216922
Ez az egyik kiszemelt
Szép!
Decens a színe; nekem bejövős.
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Lala81
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 57
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7357 Dátum:
2014.09.26 péntek, 20:39:08 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.23 kedd, 19:08:42
http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg788376#msg788376
Hopp ez én vagyok.
Azóta fel lett újítva.
Szelepszár szimering és gyűrű csere.
Naplózva
Mk3 2004 1.8 110le
Dave88
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
...
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7358 Dátum:
2014.09.27 szombat, 09:46:45 »
Üdvözlet!
Lassan egy éve vagyok boldog tulajdonosa egy MK3 2.0 benzines Mondeónak és olvastam már több helyen is a szívósor problémáról. Úgy fest a dolog, hogy sajnos Én is így jártam. A kérdés az lenne (mivel már több helyen is olvastam, hogy "ki kell herélni és kész", mert az örvénylapátok nem befolyásolják a motor működését), hogy ha ki van szerelve a szívósorból a 4 lapát és a tengelyek akkor kell e valamit még kezdeni vele (ledugózni, beragasztani, stb.)? Illetve, hogy amit a vákuum szelep mozgat műanyag gömbfej és a kis kar az marad a helyén gondolom és onnan meg van oldva a dugózás.
Ha valakinek van valami tippje, infója, linkje vagy akármi ami segíthet legyen kedves megosztani velem.
Előre is köszöntem a segítséget!!
Naplózva
2001. 2.0 16V Duratech HE, GHIA, BWY
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7359 Dátum:
2014.09.27 szombat, 09:54:32 »
Idézetet írta: Dave88 - 2014.09.27 szombat, 09:46:45
Üdvözlet!
Lassan egy éve vagyok boldog tulajdonosa egy MK3 2.0 benzines Mondeónak és olvastam már több helyen is a szívósor problémáról. Úgy fest a dolog, hogy sajnos Én is így jártam. A kérdés az lenne (mivel már több helyen is olvastam, hogy "ki kell herélni és kész", mert az örvénylapátok nem befolyásolják a motor működését), hogy ha ki van szerelve a szívósorból a 4 lapát és a tengelyek akkor kell e valamit még kezdeni vele (ledugózni, beragasztani, stb.)? Illetve, hogy amit a vákuum szelep mozgat műanyag gömbfej és a kis kar az marad a helyén gondolom és onnan meg van oldva a dugózás.
Ha valakinek van valami tippje, infója, linkje vagy akármi ami segíthet legyen kedves megosztani velem.
Előre is köszöntem a segítséget!!
tanulmányozd ezt a cikket:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Sz
ívósor_dilemma_MK3
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dave88
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
...
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7360 Dátum:
2014.09.27 szombat, 09:59:29 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.27 szombat, 09:54:32
tanulmányozd ezt a cikket:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Sz
ívósor_dilemma_MK3
Köszi, ezt már olvastam, de nem tér ki a végleges kiszerelésre, sem a szívósor leszerelésének menetére.
Naplózva
2001. 2.0 16V Duratech HE, GHIA, BWY
bzozoo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7361 Dátum:
2014.09.27 szombat, 12:18:22 »
Idézetet írta: Dave88 - 2014.09.27 szombat, 09:46:45
Üdvözlet!
Lassan egy éve vagyok boldog tulajdonosa egy MK3 2.0 benzines Mondeónak és olvastam már több helyen is a szívósor problémáról. Úgy fest a dolog, hogy sajnos Én is így jártam. A kérdés az lenne (mivel már több helyen is olvastam, hogy "ki kell herélni és kész", mert az örvénylapátok nem befolyásolják a motor működését), hogy ha ki van szerelve a szívósorból a 4 lapát és a tengelyek akkor kell e valamit még kezdeni vele (ledugózni, beragasztani, stb.)? Illetve, hogy amit a vákuum szelep mozgat műanyag gömbfej és a kis kar az marad a helyén gondolom és onnan meg van oldva a dugózás.
Ha valakinek van valami tippje, infója, linkje vagy akármi ami segíthet legyen kedves megosztani velem.
Előre is köszöntem a segítséget!!
Legyen sok időd, dugóskulcsaid, és türelmed
Merre laksz?
Naplózva
MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Dave88
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
...
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7362 Dátum:
2014.09.27 szombat, 12:35:12 »
Idézetet írta: bzozoo - 2014.09.27 szombat, 12:18:22
Legyen sok időd, dugóskulcsaid, és türelmed
Merre laksz?
Zalában
Szerencsére van egy profi autószerelő ismerősöm aki segédkezik. Csak végezted el már te is a "herélést"?
Naplózva
2001. 2.0 16V Duratech HE, GHIA, BWY
bzozoo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7363 Dátum:
2014.09.27 szombat, 12:50:35 »
Idézetet írta: Dave88 - 2014.09.27 szombat, 12:35:12
Zalában
Szerencsére van egy profi autószerelő ismerősöm aki segédkezik. Csak végezted el már te is a "herélést"?
De igen
A tengelyt mi nem tudtuk kihúzni, így letördeltük az amúgy is ramaty állapotban lévő pillangószelepeket, és darabokban szedtük ki ami nem odavaló. Egyébként az egész szerelés adja magát, le kell csavarozni a szívósort, aztán a pucolás után ugyanúgy visszatenni. Persze ennyire azért nem egyszerű, van olyan csavar is, amit -számunkra- alulról kényelmesebb volt elérni, meg alapból elég szűk a hely mindennek.
Naplózva
MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Dave88
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
...
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7364 Dátum:
2014.09.27 szombat, 13:08:09 »
Idézetet írta: bzozoo - 2014.09.27 szombat, 12:50:35
De igen
A tengelyt mi nem tudtuk kihúzni, így letördeltük az amúgy is ramaty állapotban lévő pillangószelepeket, és darabokban szedtük ki ami nem odavaló. Egyébként az egész szerelés adja magát, le kell csavarozni a szívósort, aztán a pucolás után ugyanúgy visszatenni. Persze ennyire azért nem egyszerű, van olyan csavar is, amit -számunkra- alulról kényelmesebb volt elérni, meg alapból elég szűk a hely mindennek.
Sejtettem, hogy nem lesz egyszerű
De nincs lehetetlen csak tehetetlen
Van akna úgyhogy bele lehet mászni alulról is a motortérbe
Mennyire bontottátok meg a kocsi elejét? Elég levenni a ventilátort vagy le kell rombolni az egész elejét szegényemnek? A tömítés cserén kívül volt még valami a folyamat végén? Mármint ledugóztátok-e a tengelyek helyét?
Naplózva
2001. 2.0 16V Duratech HE, GHIA, BWY
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7365 Dátum:
2014.09.27 szombat, 13:16:45 »
Dehogy kell leszedni az elejét....sőt még a ventilátort sem kell kivenni.
Persze elsőre inkább vegyétek ki, jobban elfértek.
Alulról csak egy csavar van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
bzozoo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7366 Dátum:
2014.09.27 szombat, 13:30:04 »
Idézetet írta: Dave88 - 2014.09.27 szombat, 13:08:09
Sejtettem, hogy nem lesz egyszerű
De nincs lehetetlen csak tehetetlen
Van akna úgyhogy bele lehet mászni alulról is a motortérbe
Mennyire bontottátok meg a kocsi elejét? Elég levenni a ventilátort vagy le kell rombolni az egész elejét szegényemnek? A tömítés cserén kívül volt még valami a folyamat végén? Mármint ledugóztátok-e a tengelyek helyét?
Nem kell lebontani az elejét, még a ventilátort sem. És igen, a tengely helyét valamivel le kell dugózni: vagy valami kétkomponensű ragaccsal, vagy visszateszed ugyanúgy a mozgató kart, bár akkor az ott feleslegesen fog mozogni, de a célnak az is megfelel. Egyébként van, aki csak lehúzta azt a műanyag gömbfejet a tengelyről, így a lapkák nem mozognak. Meg van még egy megoldás, amit még GSR írt:
"csak ledugóztam a vákuum vezérlést. Így a membrános kar is és a tengelyen lévő rugó is folyamatosan nyitott állásban tartja a fojtószelep tengelyet és a fojtószelepeket."
Sok lehetőséged van
Naplózva
MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7367 Dátum:
2014.09.27 szombat, 13:35:28 »
Idézetet írta: bzozoo - 2014.09.27 szombat, 13:30:04
Nem kell lebontani az elejét, még a ventilátort sem. És igen, a tengely helyét valamivel le kell dugózni: vagy valami kétkomponensű ragaccsal, vagy visszateszed ugyanúgy a mozgató kart, bár akkor az ott feleslegesen fog mozogni, de a célnak az is megfelel. Egyébként van, aki csak lehúzta azt a műanyag gömbfejet a tengelyről, így a lapkák nem mozognak. Meg van még egy megoldás, amit még GSR írt:
"csak ledugóztam a vákuum vezérlést. Így a membrános kar is és a tengelyen lévő rugó is folyamatosan nyitott állásban tartja a fojtószelep tengelyet és a fojtószelepeket."
Sok lehetőséged van
Ez akkor elegendő megoldás, amikor még éppen elkezdtek zörögni.
Ha más nagyon oda vannak, akkor ugyanúgy fogja mozgatni a lapátokat a beáramló levegő a tengelyen. Legfeljebb kicsit halkabb lesz.
Ha ki van kopva a lapát és tengely közti kapcsolat, akkor érdemesebb eltávolítani. A lyukakat lezárni a szívócsonk két végén....ahol a tengely két vége van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Dave88
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
...
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7368 Dátum:
2014.09.27 szombat, 16:42:26 »
Köszi szépen srácok a segítséget!!
Sajnos elég hangos tehát mindenképpen a herélés a megoldás vagy persze a javítókészlet, de az csillagászati összeg, főleg, hogy a gömbfejet ki se kell akasztanom, mert az kiakad már magától is tehát azt is cserélni kellene...
Még egy kérdésem lenne, hogy akik már kiszedték ezt a lapátsort tapasztaltak-e valami változást? Értem itt a negatív dolgokat.
Naplózva
2001. 2.0 16V Duratech HE, GHIA, BWY
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7369 Dátum:
2014.09.27 szombat, 19:16:07 »
Idézetet írta: Dave88 - 2014.09.27 szombat, 16:42:26
Köszi szépen srácok a segítséget!!
Sajnos elég hangos tehát mindenképpen a herélés a megoldás vagy persze a javítókészlet, de az csillagászati összeg, főleg, hogy a gömbfejet ki se kell akasztanom, mert az kiakad már magától is tehát azt is cserélni kellene...
Még egy kérdésem lenne, hogy akik már kiszedték ezt a lapátsort tapasztaltak-e valami változást? Értem itt a negatív dolgokat.
Negativ nincs,pozitiv,hogy többet nem romlik el
Kicsit bővebb képes infóm is van,ha kell.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Dave88
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
...
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7370 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 09:15:57 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2014.09.27 szombat, 19:16:07
Negativ nincs,pozitiv,hogy többet nem romlik el
Kicsit bővebb képes infóm is van,ha kell.
Annak nagyon örülnék!
Emailben vagy privátban el tudnád juttatni nekem?
Naplózva
2001. 2.0 16V Duratech HE, GHIA, BWY
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7371 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 18:49:18 »
Idézetet írta: Dave88 - 2014.09.28 vasárnap, 09:15:57
Annak nagyon örülnék!
Emailben vagy privátban el tudnád juttatni nekem?
Megy a PÜ.
Szerk. profilodba írd be az aláírás rovatban vasad tulajdonságait,hogy célirányos segítséget kapjál.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.09.28 vasárnap, 19:04:11 írta vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Dave88
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
...
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7372 Dátum:
2014.09.29 hétfő, 18:11:22 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2014.09.28 vasárnap, 18:49:18
Megy a PÜ.
Szerk. profilodba írd be az aláírás rovatban vasad tulajdonságait,hogy célirányos segítséget kapjál.
Köszi!
Naplózva
2001. 2.0 16V Duratech HE, GHIA, BWY
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7373 Dátum:
2014.09.30 kedd, 11:04:14 »
milyen gyakorlati különbség van a 7 és 8 mm-es kábelek között? (az árukon, méretükön és a színükön kívül
)
ez is olyan lelki tuning, hogy a nagyobb jobb vagy van értelme?
http://gyujtokabel.unas.hu/spd/unas_725979/Ford-13-gyujtokabel-keszlet-XR25-akcio
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
groland
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7374 Dátum:
2014.09.30 kedd, 12:45:09 »
Idézetet írta: Lala81 - 2014.09.26 péntek, 20:39:08
Hopp ez én vagyok.
Azóta fel lett újítva.
Szelepszár szimering és gyűrű csere.
Ha nem titok leírod, hogy a felsorolt tételek mennyibe kerültek?
Naplózva
Cila76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7375 Dátum:
2014.10.01 szerda, 12:24:28 »
Na meglett oldva az indítási problémám. A benzinszivattyú ki lett szedve a tankból és szét lett szedve. Egy O-gyűrű volt a hibás. A gyűrű egy részé ki volt gyűrődve a helyéről. A gyűrű cseréje után 1/4 tanknál is pöcre indul az autó.
Naplózva
Mondeo, 2004, 1.8 benzines, 125LE, Trend, Budapest
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7376 Dátum:
2014.10.01 szerda, 12:29:09 »
Idézetet írta: Cila76 - 2014.10.01 szerda, 12:24:28
Na meglett oldva az indítási problémám. A benzinszivattyú ki lett szedve a tankból és szét lett szedve. Egy O-gyűrű volt a hibás. A gyűrű egy részé ki volt gyűrődve a helyéről. A gyűrű cseréje után 1/4 tanknál is pöcre indul az autó.
Az lehet a gond, hogy a gumit szétmarja a benzin, nem olajban fürdik, mint a dízeleknél...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lala81
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 57
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7377 Dátum:
2014.10.01 szerda, 19:10:05 »
Idézetet írta: groland - 2014.09.30 kedd, 12:45:09
Ha nem titok leírod, hogy a felsorolt tételek mennyibe kerültek?
Szia!
Persze, a hengert csak síkolták vagy mi.
A gyűrűket kellett cserélni azok nagyon gatyák voltak.
Szelepszár szimering csere.
140 volt a vége mindenestől, olaj csere és még egy szervó olaj csere is benne volt.
Naplózva
Mk3 2004 1.8 110le
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7378 Dátum:
2014.10.02 csütörtök, 08:45:12 »
Sziasztok!
Hűtő kiegyenlítő tartályból melyiket érdemes megvenni?
Gyárit, vagy jó az utángyártott is?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7379 Dátum:
2014.10.02 csütörtök, 09:19:08 »
Idézetet írta: paszty - 2014.10.02 csütörtök, 08:45:12
Sziasztok!
Hűtő kiegyenlítő tartályból melyiket érdemes megvenni?
Gyárit, vagy jó az utángyártott is?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
A bontottat, mert gyári, és az az olcsóbb és ugyanúgy megfelel.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7380 Dátum:
2014.10.02 csütörtök, 09:26:55 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.10.02 csütörtök, 09:19:08
A bontottat, mert gyári, és az az olcsóbb és ugyanúgy megfelel.
Ezek szerint a gyarit.
Erre gondoltam en is inkabb.
A bontott tartálytól egy kicsit azért tartok, mivel ki tudja,hogy mennyi ideig lesz meg jó.
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7381 Dátum:
2014.10.02 csütörtök, 09:28:44 »
Idézetet írta: paszty - 2014.10.02 csütörtök, 09:26:55
Ezek szerint a gyarit.
Erre gondoltam en is inkabb.
A bontott tartálytól egy kicsit azért tartok, mivel ki tudja,hogy mennyi ideig lesz meg jó.
A sorrend, ahogy venném: bontott, után gyártott, gyári új.
Jó a bontott, mi baja lenne?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7382 Dátum:
2014.10.02 csütörtök, 09:50:20 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.10.02 csütörtök, 09:28:44
A sorrend, ahogy venném: bontott, után gyártott, gyári új.
Jó a bontott, mi baja lenne?
Semmi,ha jót fog ki belőle az ember.
Az enyém elreped,ki tudja miért,gondolom anyagfáradás.
Nyilván nekem sem esik jol kiadni erte 16e ftot. Szerintem ez nyilvános rablás...
Bontottat milyet,gondolom minél fiatalabbat.
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7383 Dátum:
2014.10.02 csütörtök, 10:02:27 »
Idézetet írta: paszty - 2014.10.02 csütörtök, 09:50:20
Semmi,ha jót fog ki belőle az ember.
Az enyém elreped,ki tudja miért,gondolom anyagfáradás.
Nyilván nekem sem esik jol kiadni erte 16e ftot. Szerintem ez nyilvános rablás...
Bontottat milyet,gondolom minél fiatalabbat.
Bontottan szerintem töredékéből megúszod.
Mindegy milyet csak épp legyen.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7384 Dátum:
2014.10.02 csütörtök, 10:03:33 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.10.02 csütörtök, 10:02:27
Bontottan szerintem töredékéből megúszod.
Mindegy milyet csak épp legyen.
A bontott tartály 5-7e .........töredéke, igen a 30-50%-os darab.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7385 Dátum:
2014.10.02 csütörtök, 10:07:50 »
Idézetet írta: paszty - 2014.10.02 csütörtök, 08:45:12
Sziasztok!
Hűtő kiegyenlítő tartályból melyiket érdemes megvenni?
Gyárit, vagy jó az utángyártott is?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Új 16, bontott 4 ezer. Én utóbbit választottam 1 évvel ezelőtt. Köszöni azóta működik. Egyszerű, egy tágulási tartály vagy jó, vagy repedt, nem túl bonyolult feladatot lát el, azért ezt fogadjuk el. A benzinesekben hajlamos elrepedni. Tipushiba valamilyen szinten. Soha ne legyen drágább tipushibám:)
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7386 Dátum:
2014.10.02 csütörtök, 11:26:35 »
Idézetet írta: GSR - 2014.10.02 csütörtök, 10:03:33
A bontott tartály 5-7e ........
....de azon már a te hasznod is rajta van!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7387 Dátum:
2014.10.02 csütörtök, 11:30:46 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.10.02 csütörtök, 11:26:35
....de azon már a te hasznod is rajta van!
Hülye duma......
Mutass kevesebbért!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7388 Dátum:
2014.10.02 csütörtök, 11:32:01 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.10.02 csütörtök, 10:07:50
Új 16, bontott 4 ezer. Én utóbbit választottam 1 évvel ezelőtt. Köszöni azóta működik. Egyszerű, egy tágulási tartály vagy jó, vagy repedt, nem túl bonyolult feladatot lát el, azért ezt fogadjuk el. A benzinesekben hajlamos elrepedni. Tipushiba valamilyen szinten. Soha ne legyen drágább tipushibám:)
Írd úgy, hogy
neked 1 évvel ezelőtt sikerült 4 ezerért
venned bontottat.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7389 Dátum:
2014.10.02 csütörtök, 11:41:55 »
Az, hogy fiatalabb kocsiból származik nem feltétlenül jelenti, hogy tovább lesz jó, ismerős 2006-os benzinesében és a mi 2001-esünkben is mostanában repedt el az első. Szerintem jobb a békesség hűtővíznél, szóval én a gyári újra szavaztam.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7390 Dátum:
2014.10.02 csütörtök, 12:46:28 »
Idézetet írta: paszty - 2014.10.02 csütörtök, 09:50:20
Semmi,ha jót fog ki belőle az ember.
Az enyém elreped,ki tudja miért,gondolom anyagfáradás.
Nyilván nekem sem esik jol kiadni erte 16e ftot. Szerintem ez nyilvános rablás...
Bontottat milyet,gondolom minél fiatalabbat.
Ha használtra gondoltál,próbáld meg go-s vas kiegyenlítő tartályt(úgy rémlik,kicsit alacsonyabb hőm(pár C°).üzemel a go-s,így azok ritkábban mennek tönkre),az is jó,csak egy kis átalkítással.Kell hozzá a y csati és 30 cm gumicső.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7391 Dátum:
2014.10.02 csütörtök, 12:52:44 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.10.02 csütörtök, 11:41:55
Az, hogy fiatalabb kocsiból származik nem feltétlenül jelenti, hogy tovább lesz jó, ismerős 2006-os benzinesében és a mi 2001-esünkben is mostanában repedt el az első. Szerintem jobb a békesség hűtővíznél, szóval én a gyári újra szavaztam.
Úgy van!
Én is megbántam már, hogy bontottat vettem. A gyári 10 évet biztosan kibír....a bontott meg biztosan kevesebbet.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7392 Dátum:
2014.10.02 csütörtök, 13:41:14 »
Idézetet írta: GSR - 2014.10.02 csütörtök, 11:30:46
Hülye duma......
Mutass kevesebbért!
http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg937465#msg937465
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7393 Dátum:
2014.10.02 csütörtök, 13:43:58 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.10.02 csütörtök, 13:41:14
http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg937465#msg937465
Stiffler!
Ne fárassz már!
Ezt nem te mutatod!
Ezt valaki írta.....1 évvel ezelőtt tapasztalat!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7394 Dátum:
2014.10.02 csütörtök, 13:49:32 »
Idézetet írta: GSR - 2014.10.02 csütörtök, 13:43:58
Stiffler!
Ne fárassz már!
Ezt nem te mutatod!
Ezt valaki írta.....1 évvel ezelőtt tapasztalat!
Dehogynem. Én mutattam a linket, Ő meg tudja hol lehet kapni 4000-ért.
Még tudok mutatni ilyet is:
Gyogyó!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7395 Dátum:
2014.10.02 csütörtök, 14:00:56 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.10.02 csütörtök, 13:49:32
Dehogynem. Én mutattam a linket, Ő meg tudja hol lehet kapni 4000-ért.
Még tudok mutatni ilyet is:
Gyogyó!
Leírom neked mégegyszer!
1 éve vette. Nem biztos, hogy ott most is van és ráadásul 4e- ért!
Azt mondtam te mutass olyan helyet és nem azt, hogy azt mutasd meg ahol valaki ír róla!
Úgy látom súlyos értelmezési problémákkal küszködsz. Biztos megint voltál éjjel a szomszédnál.......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7396 Dátum:
2014.10.02 csütörtök, 14:19:27 »
Idézetet írta: GSR - 2014.10.02 csütörtök, 11:30:46
Hülye duma......
Mutass kevesebbért!
Ingyen is megmutatja neked...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7397 Dátum:
2014.10.02 csütörtök, 14:27:21 »
Idézetet írta: GSR - 2014.10.02 csütörtök, 14:00:56
Leírom neked mégegyszer!
1 éve vette. Nem biztos, hogy ott most is van és ráadásul 4e- ért!
Azt mondtam te mutass olyan helyet és nem azt, hogy azt mutasd meg ahol valaki ír róla!
Úgy látom súlyos értelmezési problémákkal küszködsz. Biztos megint voltál éjjel a szomszédnál.......
Jó van na! Nem kell rögtön idegeskedni! Nem tudtam, hogy a benzineshez drágább, mint a dízelhez.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7398 Dátum:
2014.10.02 csütörtök, 15:12:53 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.10.02 csütörtök, 14:27:21
Jó van na! Nem kell rögtön idegeskedni! Nem tudtam, hogy a benzineshez drágább, mint a dízelhez.
Tudod, a benzines két csöcsű. ....... a dízel 1
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jaffy83
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7399 Dátum:
2014.10.02 csütörtök, 19:31:31 »
Üdv. Volt már valakinek vezérműlánc vagy láncfeszítő problémája? 189000km-rel néha hallok olyat mintha valami csörögne a motornál.rálépek a gáz ra akkor elhallgat.
Naplózva
Oldalak:
1
...
141
142
143
144
145
146
147
[
148
]
149
150
151
152
153
154
155
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ