Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 11:14:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 141 142 143 144 145 146 147 [148] 149 150 151 152 153 154 155 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4661838 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
key
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #7350 Dátum: 2014.09.24 szerda, 07:00:41 »

Én elfogultan 2.0 benyást ajánlom.Nincs nagy különbség,szerintem talán még jobb a fogyija,mint az 1.8-nak.Saját véleményem.Van pár dolog,amire odafigyelni érdemes.Nyugodtan kérdezz,mindíg kapsz választ,csak kivárni kell. nyes
Üdv a klubban integet2

Köszi  worship

Amúgy van olyan dolog amire külön a mondeonál figyelni kell vásárláskor?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #7351 Dátum: 2014.09.24 szerda, 09:02:04 »

Köszi  worship

Amúgy van olyan dolog amire külön a mondeonál figyelni kell vásárláskor?

Igen.  Pl a kettőstömegű lendkerék állapota. Ha leállításkor csattanást hallasz, akkor az egy zsebbenyúlós javításos történet. Vagy min. 200e ft-al kevesebbet fizetsz az autóért és megcsináltatod. Amúgy viszonylag ritka a 2.0-ás eladó benzines autó valószínű azért, mert nem adják el. A különbség a kettő között (1.8/2.0) a lóerőkben mutatkozik meg. Az 1.8-as 110/125 LE míg a 2.0 145LE. Amúgy én is inkább a 2.0-ást ajánlanám. Nekem volt 1.8-as 110 pacis gépem és eléggé lomhának mutatkozik. A fogyasztása átlag 7,5l/100km, de ezt a 2.0-al is tudod produkálni és mégiscsak min. 20LE-vel több van benne.
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.24 szerda, 09:07:05 írta Lacika71 » Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #7352 Dátum: 2014.09.24 szerda, 09:04:31 »

Köszi  worship

Amúgy van olyan dolog amire külön a mondeonál figyelni kell vásárláskor?

Nem tudom, van-e olyan pont, amire kimondottan figyelni kell.
A mondeomat vették nekem, tehát ilyen tapasztalatom nincs, de az előző autóm vásárlásakor, vittem magammal egy kinyomtatott "használt autó vásárlási checklistát". Azt hiszem a Totalcaron van ilyen.
Igaz, hogy a sírba vittem vele a kereskedőt és kb 3 órát fetrengtem az autóban és alatta, de magamnak vettem, vigyáztam a pénzemre, nem akartam befürdeni vele. 5 évig volt hálás társam.
Az sem árt, ha van autóhoz értő ismerősöd - ad abszurd - szerelő cimbora, aki elmehet veled.
Hasznos lehet egy műhelybe is bevinni vásárlás előtti átvizsgálásra. Pénzbe kerül ugyan, de sokat spórolhatsz vele, ha nem rossz autót veszel.
Szerintem attól is függ, mennyire vagy ezermester. Egy-két kiégett izzó nem a világ, de ha nem értesz hozzá, a szerviz azok cseréért is elkérhet egy-két ezer forintot.
Itt a fórumon, sok a szaki és a hozzáértő. Én is mindig kapok segítséget; lassan 1000mesterré válok tőlük  nyes
Ezek csak szubjektív vélemények.
Sok sikert a vásárláshoz!
Jelezz vissza, milyet vettél.  Wink
UFF
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
groland
Vendég
« Új hozzászólás #7353 Dátum: 2014.09.24 szerda, 09:08:52 »

A kompreszió rendben van, kellően magas, és nincs látványos eltérés (szimmetrikus). Innentől már nem is túl releváns a veszteségmérés eredménye,de az is jó értékekeket hozott. Ez a blokk rendben van. Ha autóvásárlás előtt lennék, én ezt egy még jó motorikus állapotú használtautó jelének tekinteném.

Köszönöm az információkat! Januárban vásároltam az autót, sok mindent megcsináltattam indulásképpen: kuplung szett és hidraulikus kinyomócsapágy csere is volt. Hátsó féknyergek cserélve FL utánira, gyújtás trafó, kábel, gyertya csere is volt. Alapvetően fogyasztással nincs baj, autópálya/országút 7.9-8.1 között. A következő dolgok zavarnak jelenleg:
1. Indításkori koppanás (a váltó/motor gumibakra gondoltam először. MK2.től vettem jó állapotút, csere után nincs változás. A kiszerelt alkatrész gumija tényleg szakadt volt).
2. A kuplung pedálon érezhető rendellenes rezgés, főleg lenyomott pedálnál érezhető.
3. "Kolompoló" hang a motor felől.
4. Csapágyhang, ami a kulpung pedál lenyomásával enyhül vagy megszűnik (váltóban lévő egyik csapágyra gyanakszom).

Lehet, hogy némely tünet összefügg a másikkal. Találkozott valaki hasonló jelenségekkel?
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.24 szerda, 09:44:36 írta groland » Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #7354 Dátum: 2014.09.24 szerda, 09:15:23 »

Köszönöm az információkat! Januárban vásároltam az autót, sok mindent megcsináltattam indulásképpen: kuplung szett és hidraulikus kinyomócsapágy csere is volt. Hátsó féknyergek cserélve FL utánira, gyújtás trafó, kábel, gyertya csere is volt. Alapvetően fogyasztással nincs baj, autópálya/országút 7.9-8.1 között. A következő dolgok zavarnak jelenleg:
1. Indításkori koppanás (a váltó/motor gumibakra gondoltam először. MK2.től vettem jó állapotút, csere után nincs változás. A kiszerelt alkatrész gumija tényleg szakadt volt).
2. A kuplung pedálon érezhető rendellenes rezgés, főleg lenyomott pedálnál érezhető.
3. "Kolompoló" hang a motor felől.
4. Csapágyhang, ami a kulpung pedál lenyomásával enyhül vagy megszűnik (válóban lévő egyik csapágyra gyanakszom).

Lehet, hogy némely tünet összefügg a másikkal. Találkozott valaki hasonló jelenségekkel?


A kuplungpedálon érezhető rezgést én a kettőstömegű lendkerékre fognám. Kuplungszett cserekor azt nem cserélték? Ha nem az öreg hiba volt, ugyanis nem olcsó a szerelési költség (kb30e ft). Azt a kuplung csere alkalmával szokták cserélni pont a szerelési költség miatt. A benzinesekben azt pl ki szokták cserélni sima egytömegűre.
Naplózva
key
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #7355 Dátum: 2014.09.24 szerda, 23:10:23 »

Nem tudom, van-e olyan pont, amire kimondottan figyelni kell.
A mondeomat vették nekem, tehát ilyen tapasztalatom nincs, de az előző autóm vásárlásakor, vittem magammal egy kinyomtatott "használt autó vásárlási checklistát". Azt hiszem a Totalcaron van ilyen.
Igaz, hogy a sírba vittem vele a kereskedőt és kb 3 órát fetrengtem az autóban és alatta, de magamnak vettem, vigyáztam a pénzemre, nem akartam befürdeni vele. 5 évig volt hálás társam.
Az sem árt, ha van autóhoz értő ismerősöd - ad abszurd - szerelő cimbora, aki elmehet veled.
Hasznos lehet egy műhelybe is bevinni vásárlás előtti átvizsgálásra. Pénzbe kerül ugyan, de sokat spórolhatsz vele, ha nem rossz autót veszel.
Szerintem attól is függ, mennyire vagy ezermester. Egy-két kiégett izzó nem a világ, de ha nem értesz hozzá, a szerviz azok cseréért is elkérhet egy-két ezer forintot.
Itt a fórumon, sok a szaki és a hozzáértő. Én is mindig kapok segítséget; lassan 1000mesterré válok tőlük  nyes
Ezek csak szubjektív vélemények.
Sok sikert a vásárláshoz!
Jelezz vissza, milyet vettél.  Wink
UFF

http://m.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ghia-8216922

Ez az egyik kiszemelt


Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #7356 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 08:21:44 »


Szép! eljen Decens a színe; nekem bejövős.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Lala81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


E-mail
« Új hozzászólás #7357 Dátum: 2014.09.26 péntek, 20:39:08 »

Hopp ez én vagyok.
Azóta fel lett újítva.
Szelepszár szimering és gyűrű csere.
Naplózva

Mk3 2004 1.8 110le
Dave88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


...


E-mail
« Új hozzászólás #7358 Dátum: 2014.09.27 szombat, 09:46:45 »

Üdvözlet!

Lassan egy éve vagyok boldog tulajdonosa egy MK3 2.0 benzines Mondeónak és olvastam már több helyen is a szívósor problémáról. Úgy fest a dolog, hogy sajnos Én is így jártam. A kérdés az lenne (mivel már több helyen is olvastam, hogy "ki kell herélni és kész", mert az örvénylapátok nem befolyásolják a motor működését), hogy ha ki van szerelve a szívósorból a 4 lapát és a tengelyek akkor kell e valamit még kezdeni vele (ledugózni, beragasztani, stb.)? Illetve, hogy amit a vákuum szelep mozgat műanyag gömbfej és a kis kar az marad a helyén gondolom és onnan meg van oldva a dugózás.

Ha valakinek van valami tippje, infója, linkje vagy akármi ami segíthet legyen kedves megosztani velem.

Előre is köszöntem a segítséget!!  worship  worship
Naplózva

2001. 2.0 16V Duratech HE, GHIA, BWY
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7359 Dátum: 2014.09.27 szombat, 09:54:32 »

Üdvözlet!

Lassan egy éve vagyok boldog tulajdonosa egy MK3 2.0 benzines Mondeónak és olvastam már több helyen is a szívósor problémáról. Úgy fest a dolog, hogy sajnos Én is így jártam. A kérdés az lenne (mivel már több helyen is olvastam, hogy "ki kell herélni és kész", mert az örvénylapátok nem befolyásolják a motor működését), hogy ha ki van szerelve a szívósorból a 4 lapát és a tengelyek akkor kell e valamit még kezdeni vele (ledugózni, beragasztani, stb.)? Illetve, hogy amit a vákuum szelep mozgat műanyag gömbfej és a kis kar az marad a helyén gondolom és onnan meg van oldva a dugózás.

Ha valakinek van valami tippje, infója, linkje vagy akármi ami segíthet legyen kedves megosztani velem.

Előre is köszöntem a segítséget!!  worship  worship
tanulmányozd ezt a cikket: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szívósor_dilemma_MK3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dave88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


...


E-mail
« Új hozzászólás #7360 Dátum: 2014.09.27 szombat, 09:59:29 »

tanulmányozd ezt a cikket: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szívósor_dilemma_MK3

Köszi, ezt már olvastam, de nem tér ki a végleges kiszerelésre, sem a szívósor leszerelésének menetére.
Naplózva

2001. 2.0 16V Duratech HE, GHIA, BWY
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #7361 Dátum: 2014.09.27 szombat, 12:18:22 »

Üdvözlet!

Lassan egy éve vagyok boldog tulajdonosa egy MK3 2.0 benzines Mondeónak és olvastam már több helyen is a szívósor problémáról. Úgy fest a dolog, hogy sajnos Én is így jártam. A kérdés az lenne (mivel már több helyen is olvastam, hogy "ki kell herélni és kész", mert az örvénylapátok nem befolyásolják a motor működését), hogy ha ki van szerelve a szívósorból a 4 lapát és a tengelyek akkor kell e valamit még kezdeni vele (ledugózni, beragasztani, stb.)? Illetve, hogy amit a vákuum szelep mozgat műanyag gömbfej és a kis kar az marad a helyén gondolom és onnan meg van oldva a dugózás.

Ha valakinek van valami tippje, infója, linkje vagy akármi ami segíthet legyen kedves megosztani velem.

Előre is köszöntem a segítséget!!  worship  worship

Legyen sok időd, dugóskulcsaid, és türelmed   smile Merre laksz?
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Dave88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


...


E-mail
« Új hozzászólás #7362 Dátum: 2014.09.27 szombat, 12:35:12 »

Legyen sok időd, dugóskulcsaid, és türelmed   smile Merre laksz?

Zalában  Wink Szerencsére van egy profi autószerelő ismerősöm aki segédkezik. Csak végezted el már te is a "herélést"? Cheesy
Naplózva

2001. 2.0 16V Duratech HE, GHIA, BWY
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #7363 Dátum: 2014.09.27 szombat, 12:50:35 »

Zalában  Wink Szerencsére van egy profi autószerelő ismerősöm aki segédkezik. Csak végezted el már te is a "herélést"? Cheesy
De igen Smiley A tengelyt mi nem tudtuk kihúzni, így letördeltük az amúgy is ramaty állapotban lévő pillangószelepeket, és darabokban szedtük ki ami nem odavaló. Egyébként az egész szerelés adja magát, le kell csavarozni a szívósort, aztán a pucolás után ugyanúgy visszatenni. Persze ennyire azért nem egyszerű, van olyan csavar is, amit -számunkra- alulról kényelmesebb volt elérni, meg alapból elég szűk a hely mindennek.
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Dave88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


...


E-mail
« Új hozzászólás #7364 Dátum: 2014.09.27 szombat, 13:08:09 »

De igen Smiley A tengelyt mi nem tudtuk kihúzni, így letördeltük az amúgy is ramaty állapotban lévő pillangószelepeket, és darabokban szedtük ki ami nem odavaló. Egyébként az egész szerelés adja magát, le kell csavarozni a szívósort, aztán a pucolás után ugyanúgy visszatenni. Persze ennyire azért nem egyszerű, van olyan csavar is, amit -számunkra- alulról kényelmesebb volt elérni, meg alapból elég szűk a hely mindennek.

Sejtettem, hogy nem lesz egyszerű Sad De nincs lehetetlen csak tehetetlen Cheesy Van akna úgyhogy bele lehet mászni alulról is a motortérbe Cheesy Mennyire bontottátok meg a kocsi elejét? Elég levenni a ventilátort vagy le kell rombolni az egész elejét szegényemnek? A tömítés cserén kívül volt még valami a folyamat végén? Mármint ledugóztátok-e a tengelyek helyét? Cheesy
Naplózva

2001. 2.0 16V Duratech HE, GHIA, BWY
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7365 Dátum: 2014.09.27 szombat, 13:16:45 »

Dehogy kell leszedni az elejét....sőt még a ventilátort sem kell kivenni.
Persze elsőre inkább vegyétek ki, jobban elfértek.
Alulról csak egy csavar van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #7366 Dátum: 2014.09.27 szombat, 13:30:04 »

Sejtettem, hogy nem lesz egyszerű Sad De nincs lehetetlen csak tehetetlen Cheesy Van akna úgyhogy bele lehet mászni alulról is a motortérbe Cheesy Mennyire bontottátok meg a kocsi elejét? Elég levenni a ventilátort vagy le kell rombolni az egész elejét szegényemnek? A tömítés cserén kívül volt még valami a folyamat végén? Mármint ledugóztátok-e a tengelyek helyét? Cheesy

Nem kell lebontani az elejét, még a ventilátort sem. És igen, a tengely helyét valamivel le kell dugózni: vagy valami kétkomponensű ragaccsal, vagy visszateszed ugyanúgy a mozgató kart, bár akkor az ott feleslegesen fog mozogni, de a célnak az is megfelel. Egyébként van, aki csak lehúzta azt a műanyag gömbfejet a tengelyről, így a lapkák nem mozognak. Meg van még egy megoldás, amit még GSR írt:
"csak ledugóztam a vákuum vezérlést. Így a membrános kar is és a tengelyen lévő rugó is folyamatosan nyitott állásban tartja a fojtószelep tengelyet és a fojtószelepeket."
Sok lehetőséged van  nyes
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7367 Dátum: 2014.09.27 szombat, 13:35:28 »

Nem kell lebontani az elejét, még a ventilátort sem. És igen, a tengely helyét valamivel le kell dugózni: vagy valami kétkomponensű ragaccsal, vagy visszateszed ugyanúgy a mozgató kart, bár akkor az ott feleslegesen fog mozogni, de a célnak az is megfelel. Egyébként van, aki csak lehúzta azt a műanyag gömbfejet a tengelyről, így a lapkák nem mozognak. Meg van még egy megoldás, amit még GSR írt:
"csak ledugóztam a vákuum vezérlést. Így a membrános kar is és a tengelyen lévő rugó is folyamatosan nyitott állásban tartja a fojtószelep tengelyet és a fojtószelepeket."
Sok lehetőséged van  nyes

Ez akkor elegendő megoldás, amikor még éppen elkezdtek zörögni.
Ha más nagyon oda vannak, akkor ugyanúgy fogja mozgatni a lapátokat a beáramló levegő a tengelyen. Legfeljebb kicsit halkabb lesz.
Ha ki van kopva a lapát és tengely közti kapcsolat, akkor érdemesebb eltávolítani. A lyukakat lezárni a szívócsonk két végén....ahol a tengely két vége van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dave88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


...


E-mail
« Új hozzászólás #7368 Dátum: 2014.09.27 szombat, 16:42:26 »

Köszi szépen srácok a segítséget!!  worship Sajnos elég hangos tehát mindenképpen a herélés a megoldás vagy persze a javítókészlet, de az csillagászati összeg, főleg, hogy a gömbfejet ki se kell akasztanom, mert az kiakad már magától is tehát azt is cserélni kellene...

Még egy kérdésem lenne, hogy akik már kiszedték ezt a lapátsort tapasztaltak-e valami változást? Értem itt a negatív dolgokat.
Naplózva

2001. 2.0 16V Duratech HE, GHIA, BWY
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7369 Dátum: 2014.09.27 szombat, 19:16:07 »

Köszi szépen srácok a segítséget!!  worship Sajnos elég hangos tehát mindenképpen a herélés a megoldás vagy persze a javítókészlet, de az csillagászati összeg, főleg, hogy a gömbfejet ki se kell akasztanom, mert az kiakad már magától is tehát azt is cserélni kellene...

Még egy kérdésem lenne, hogy akik már kiszedték ezt a lapátsort tapasztaltak-e valami változást? Értem itt a negatív dolgokat.
Negativ nincs,pozitiv,hogy többet nem romlik el eplus2 eplus2
Kicsit bővebb képes infóm is van,ha kell.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Dave88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


...


E-mail
« Új hozzászólás #7370 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 09:15:57 »

Negativ nincs,pozitiv,hogy többet nem romlik el eplus2 eplus2
Kicsit bővebb képes infóm is van,ha kell.

Annak nagyon örülnék! Cheesy Emailben vagy privátban el tudnád juttatni nekem? Cheesy
Naplózva

2001. 2.0 16V Duratech HE, GHIA, BWY
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7371 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 18:49:18 »

Annak nagyon örülnék! Cheesy Emailben vagy privátban el tudnád juttatni nekem? Cheesy
wave
Megy a PÜ.
Szerk. profilodba írd be az aláírás rovatban vasad tulajdonságait,hogy célirányos segítséget kapjál. integet2
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.28 vasárnap, 19:04:11 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Dave88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


...


E-mail
« Új hozzászólás #7372 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 18:11:22 »

wave
Megy a PÜ.
Szerk. profilodba írd be az aláírás rovatban vasad tulajdonságait,hogy célirányos segítséget kapjál. integet2

Köszi! Cheesy
Naplózva

2001. 2.0 16V Duratech HE, GHIA, BWY
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #7373 Dátum: 2014.09.30 kedd, 11:04:14 »

milyen gyakorlati különbség van a 7 és 8 mm-es kábelek között? (az árukon, méretükön és a színükön kívül Smiley)
ez is olyan lelki tuning, hogy a nagyobb jobb vagy van értelme?

http://gyujtokabel.unas.hu/spd/unas_725979/Ford-13-gyujtokabel-keszlet-XR25-akcio
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
groland
Vendég
« Új hozzászólás #7374 Dátum: 2014.09.30 kedd, 12:45:09 »

Hopp ez én vagyok.
Azóta fel lett újítva.
Szelepszár szimering és gyűrű csere.

Ha nem titok leírod, hogy a felsorolt tételek mennyibe kerültek?
Naplózva
Cila76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


« Új hozzászólás #7375 Dátum: 2014.10.01 szerda, 12:24:28 »

Na meglett oldva az indítási problémám. A benzinszivattyú ki lett szedve a tankból és szét lett szedve. Egy O-gyűrű volt a hibás. A gyűrű egy részé ki volt gyűrődve a helyéről. A gyűrű cseréje után 1/4 tanknál is pöcre indul az autó.
Naplózva

Mondeo, 2004, 1.8 benzines, 125LE, Trend, Budapest
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7376 Dátum: 2014.10.01 szerda, 12:29:09 »

Na meglett oldva az indítási problémám. A benzinszivattyú ki lett szedve a tankból és szét lett szedve. Egy O-gyűrű volt a hibás. A gyűrű egy részé ki volt gyűrődve a helyéről. A gyűrű cseréje után 1/4 tanknál is pöcre indul az autó.

Az lehet a gond, hogy a gumit szétmarja a benzin, nem olajban fürdik, mint a dízeleknél... hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lala81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


E-mail
« Új hozzászólás #7377 Dátum: 2014.10.01 szerda, 19:10:05 »

Ha nem titok leírod, hogy a felsorolt tételek mennyibe kerültek?
Szia!
Persze, a hengert csak síkolták vagy mi.
A gyűrűket kellett cserélni azok nagyon gatyák voltak.
Szelepszár szimering csere.
140 volt a vége mindenestől, olaj csere és még egy szervó olaj csere is benne volt.
Naplózva

Mk3 2004 1.8 110le
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #7378 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 08:45:12 »

Sziasztok!

Hűtő kiegyenlítő tartályból melyiket érdemes megvenni?
Gyárit, vagy jó az utángyártott is?

Előre is köszönöm a segítségeteket!
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7379 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 09:19:08 »

Sziasztok!

Hűtő kiegyenlítő tartályból melyiket érdemes megvenni?
Gyárit, vagy jó az utángyártott is?

Előre is köszönöm a segítségeteket!
A bontottat, mert gyári, és az az olcsóbb és ugyanúgy megfelel.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #7380 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 09:26:55 »

A bontottat, mert gyári, és az az olcsóbb és ugyanúgy megfelel.

Ezek szerint a gyarit.
Erre gondoltam en is inkabb.
A bontott tartálytól egy kicsit azért tartok, mivel ki tudja,hogy mennyi ideig lesz meg jó.
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7381 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 09:28:44 »

Ezek szerint a gyarit.
Erre gondoltam en is inkabb.
A bontott tartálytól egy kicsit azért tartok, mivel ki tudja,hogy mennyi ideig lesz meg jó.

A sorrend, ahogy venném: bontott, után gyártott, gyári új.
Jó a bontott, mi baja lenne?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #7382 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 09:50:20 »

A sorrend, ahogy venném: bontott, után gyártott, gyári új.
Jó a bontott, mi baja lenne?

Semmi,ha jót fog ki belőle az ember.
Az enyém elreped,ki tudja miért,gondolom anyagfáradás.
Nyilván nekem sem esik jol kiadni erte 16e ftot. Szerintem ez nyilvános rablás...
Bontottat milyet,gondolom minél fiatalabbat.
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7383 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 10:02:27 »

Semmi,ha jót fog ki belőle az ember.
Az enyém elreped,ki tudja miért,gondolom anyagfáradás.
Nyilván nekem sem esik jol kiadni erte 16e ftot. Szerintem ez nyilvános rablás...
Bontottat milyet,gondolom minél fiatalabbat.
Bontottan szerintem töredékéből megúszod.
Mindegy milyet csak épp legyen.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7384 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 10:03:33 »

Bontottan szerintem töredékéből megúszod.
Mindegy milyet csak épp legyen.

A bontott tartály 5-7e .........töredéke, igen a 30-50%-os darab.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7385 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 10:07:50 »

Sziasztok!

Hűtő kiegyenlítő tartályból melyiket érdemes megvenni?
Gyárit, vagy jó az utángyártott is?

Előre is köszönöm a segítségeteket!
Új 16, bontott 4 ezer.  Én utóbbit választottam 1 évvel ezelőtt. Köszöni azóta működik. Egyszerű, egy tágulási tartály vagy jó, vagy repedt, nem túl bonyolult feladatot lát el, azért ezt fogadjuk el. A benzinesekben hajlamos elrepedni. Tipushiba valamilyen szinten. Soha ne legyen drágább tipushibám:)
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7386 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 11:26:35 »

A bontott tartály 5-7e ........
....de azon már a te hasznod is rajta van!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7387 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 11:30:46 »

....de azon már a te hasznod is rajta van!  eplus2


Hülye duma...... duma
Mutass kevesebbért! 
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7388 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 11:32:01 »

Új 16, bontott 4 ezer.  Én utóbbit választottam 1 évvel ezelőtt. Köszöni azóta működik. Egyszerű, egy tágulási tartály vagy jó, vagy repedt, nem túl bonyolult feladatot lát el, azért ezt fogadjuk el. A benzinesekben hajlamos elrepedni. Tipushiba valamilyen szinten. Soha ne legyen drágább tipushibám:)

Írd úgy, hogy neked 1 évvel ezelőtt sikerült 4 ezerért venned bontottat.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7389 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 11:41:55 »

Az, hogy fiatalabb kocsiból származik nem feltétlenül jelenti, hogy tovább lesz jó, ismerős 2006-os benzinesében és a mi 2001-esünkben is mostanában repedt el az első. Szerintem jobb a békesség hűtővíznél, szóval én a gyári újra szavaztam.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7390 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 12:46:28 »

Semmi,ha jót fog ki belőle az ember.
Az enyém elreped,ki tudja miért,gondolom anyagfáradás.
Nyilván nekem sem esik jol kiadni erte 16e ftot. Szerintem ez nyilvános rablás...
Bontottat milyet,gondolom minél fiatalabbat.
Ha használtra gondoltál,próbáld meg go-s vas kiegyenlítő tartályt(úgy rémlik,kicsit alacsonyabb hőm(pár C°).üzemel a go-s,így azok ritkábban mennek tönkre),az is jó,csak egy kis átalkítással.Kell hozzá a y csati és 30 cm gumicső.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7391 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 12:52:44 »

Az, hogy fiatalabb kocsiból származik nem feltétlenül jelenti, hogy tovább lesz jó, ismerős 2006-os benzinesében és a mi 2001-esünkben is mostanában repedt el az első. Szerintem jobb a békesség hűtővíznél, szóval én a gyári újra szavaztam.

Úgy van!  vigyor3

Én is megbántam már, hogy bontottat vettem. A gyári 10 évet biztosan kibír....a bontott meg biztosan kevesebbet.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7392 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 13:41:14 »


Hülye duma...... duma
Mutass kevesebbért! 
http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg937465#msg937465  hehe
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7393 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 13:43:58 »


Stiffler!

Ne fárassz már!  falbav
Ezt nem te mutatod!
Ezt valaki írta.....1 évvel ezelőtt tapasztalat!

 levele

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7394 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 13:49:32 »

Stiffler!

Ne fárassz már!  falbav
Ezt nem te mutatod!
Ezt valaki írta.....1 évvel ezelőtt tapasztalat!

 levele


Dehogynem. Én mutattam a linket, Ő meg tudja hol lehet kapni 4000-ért.  vigyor3
Még tudok mutatni  ilyet is:  idiot2 Gyogyó!  hehe
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7395 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 14:00:56 »

Dehogynem. Én mutattam a linket, Ő meg tudja hol lehet kapni 4000-ért.  vigyor3
Még tudok mutatni  ilyet is:  idiot2 Gyogyó!  hehe

Leírom neked mégegyszer!
1 éve vette. Nem biztos, hogy ott most is van és ráadásul 4e- ért!
Azt mondtam te mutass olyan helyet és nem azt, hogy azt mutasd meg ahol valaki ír róla!

Úgy látom súlyos értelmezési problémákkal küszködsz.  Biztos megint voltál éjjel a szomszédnál.......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7396 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 14:19:27 »


Hülye duma...... duma
Mutass kevesebbért! 

Ingyen is megmutatja neked...  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7397 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 14:27:21 »

Leírom neked mégegyszer!
1 éve vette. Nem biztos, hogy ott most is van és ráadásul 4e- ért!
Azt mondtam te mutass olyan helyet és nem azt, hogy azt mutasd meg ahol valaki ír róla!

Úgy látom súlyos értelmezési problémákkal küszködsz.  Biztos megint voltál éjjel a szomszédnál.......
Jó van na! Nem kell rögtön idegeskedni! Nem tudtam, hogy a benzineshez drágább, mint a dízelhez.  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7398 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 15:12:53 »

Jó van na! Nem kell rögtön idegeskedni! Nem tudtam, hogy a benzineshez drágább, mint a dízelhez.  Cheesy

Tudod, a benzines két csöcsű. ....... a dízel 1
 laugh
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jaffy83
Vendég
« Új hozzászólás #7399 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 19:31:31 »

Üdv. Volt már valakinek vezérműlánc vagy láncfeszítő problémája? 189000km-rel néha hallok olyat mintha valami csörögne a motornál.rálépek a gáz ra akkor elhallgat.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 141 142 143 144 145 146 147 [148] 149 150 151 152 153 154 155 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.108 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.