Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:08:48
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
152
153
154
155
156
157
158
[
159
]
160
161
162
163
164
165
166
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4655613 alkalommal)
0 Felhasználó és 220 vendég van a témában
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7900 Dátum:
2015.01.01 csütörtök, 12:47:34 »
Idézetet írta: KissLaci - 2015.01.01 csütörtök, 12:42:53
a fojtószelepre gondolsz?
az szét lett szedve és ki lett takarítva, meg ugye ha újraindítom akkor megjavul...
Van a fojtószelep, meg van az alapjárati szelep. Egy kis motor állítgatja.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
KissLaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7901 Dátum:
2015.01.01 csütörtök, 13:51:19 »
Az is cserélve volt annó, első körben azt cseréltem ki.
Naplózva
2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7902 Dátum:
2015.01.01 csütörtök, 20:18:24 »
Idézetet írta: KissLaci - 2014.12.31 szerda, 16:03:10
Továbbra is küzdök az alapjárati problémámmal. 1.8 Benzin 125LE 2002 es mondeo
Menet közben kuplungot benyomva vagy üresben gurulva nagyon lassan ejti le a fordulatot.
Tudom már említettem korábban, de pontosan ilyen tüneteket okozott nekem a nyest által szétrágott vákumcső. Ha végképp nincs ötlet, elindulhatsz ebbe az irányba is, méress vákumot, Ford-os hozzáértő még következtetni is tudna...hátha...ha meglesz a hiba számolj be majd okulásképp...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7903 Dátum:
2015.01.01 csütörtök, 20:25:30 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.01.01 csütörtök, 20:18:24
Tudom már említettem korábban, de pontosan ilyen tüneteket okozott nekem a nyest által szétrágott vákumcső. Ha végképp nincs ötlet, elindulhatsz ebbe az irányba is,
méress vákumot
, Ford-os hozzáértő még következtetni is tudna...hátha...ha meglesz a hiba számolj be majd okulásképp...
Megméri a MAP szenzor, csak az értéket kell leolvasni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
KissLaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7904 Dátum:
2015.01.02 péntek, 08:47:01 »
A vàkumot is neztek, igazabol azaz erdekes, hogy ha hozza piszkal valaki az kocsihoz.
Pl kompjutert csatolnak ra vagy miutan szetszedtem en is a fojtoszelepet, azutan a hiba nem jelentkezik akar hetekig...
aztan egyszer csak megint rossz.
Pontosan ez volt a hiba jelenseged neked is?!
Naplózva
2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7905 Dátum:
2015.01.02 péntek, 11:50:18 »
Idézetet írta: KissLaci - 2015.01.02 péntek, 08:47:01
A vàkumot is neztek, igazabol azaz erdekes, hogy ha hozza piszkal valaki az kocsihoz.
Pl kompjutert csatolnak ra vagy miutan szetszedtem en is a fojtoszelepet, azutan a hiba nem jelentkezik akar hetekig...
aztan egyszer csak megint rossz.
Pontosan ez volt a hiba jelenseged neked is?!
Nem, én csak megcsináltam az elrágott vákumcsövet, és megszűnt a probléma. Sorry, akkor ez sem volt elég jó ötlet. Vidd el egy jó Ford szerelőhöz, és hagyd ott, járjon vele napokig, próbáljon rájönni...persze csak ha belefér és megér ennyit az autó.
Naplózva
KissLaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7906 Dátum:
2015.01.02 péntek, 14:53:41 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.01.02 péntek, 11:50:18
Nem, én csak megcsináltam az elrágott vákumcsövet, és megszűnt a probléma. Sorry, akkor ez sem volt elég jó ötlet. Vidd el egy jó Ford szerelőhöz, és hagyd ott, járjon vele napokig, próbáljon rájönni...persze csak ha belefér és megér ennyit az autó.
Hát ez az... nincs a környékünkön, vagy csak én nem tudok róla...
Kérdezgettem én is itt már, de senki nem válaszolt, szóval nincs a környéken jó ford szerelő.
Borsod, Szabolcs vagy Hajdú lenne ideális...
Naplózva
2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7907 Dátum:
2015.01.02 péntek, 16:45:27 »
Idézetet írta: KissLaci - 2015.01.02 péntek, 14:53:41
Hát ez az... nincs a környékünkön, vagy csak én nem tudok róla...
Borsod, Szabolcs vagy Hajdú lenne ideális...
Valóban nincs. Miskolci cimborám is felhozta a benzines Focus-át Bp mellé egy rejtélyes hibával, és 2-3 napig ott volt az autó. Cserébe meglett a hiba, és ki is lett javítva. Neki megérte, mert azóta már egy újabb 50-100 ekm-t ment az autóval.
Naplózva
KissLaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7908 Dátum:
2015.01.02 péntek, 18:50:44 »
Én is odamentem amit ajánlottál ESS Ford...
Naplózva
2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
Mondeo v6
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7909 Dátum:
2015.01.03 szombat, 20:56:48 »
Sziasztok
A segítségeteket kérném.
Mondeo MK3 2001-es 2.0 benzines láncos vagy szíjas motorja van.?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7910 Dátum:
2015.01.03 szombat, 21:04:41 »
Idézetet írta: Mondeo v6 - 2015.01.03 szombat, 20:56:48
Sziasztok
A segítségeteket kérném.
Mondeo MK3 2001-es 2.0 benzines láncos vagy szíjas motorja van.?
Az összes mk3-as Mondeo motor láncos vezérlésű. De van ékszíj is a segédberendezések hajtására.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mondeo v6
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7911 Dátum:
2015.01.03 szombat, 21:16:51 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.03 szombat, 21:04:41
Az összes mk3-as Mondeo motor láncos vezérlésű. De van ékszíj is a segédberendezések hajtására.
Köszönöm.
Igen a többi az tiszta csak ezt nem tudtam.
Ezt lett a 2 autó árából.
MK3 2001-es 2.0 Automata Ghia benzines
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7912 Dátum:
2015.01.03 szombat, 21:27:45 »
Idézetet írta: Mondeo v6 - 2015.01.03 szombat, 21:16:51
Köszönöm.
Igen a többi az tiszta csak ezt nem tudtam.
Ezt lett a 2 autó árából.
MK3 2001-es 2.0 Automata Ghia benzines
Az automata váltót jól meggondoltad?
Sajnos az mk3-ban annyira nem sikerültek jóra...még.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mondeo v6
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7913 Dátum:
2015.01.03 szombat, 21:34:16 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.03 szombat, 21:27:45
Az automata váltót jól meggondoltad?
Sajnos az mk3-ban annyira nem sikerültek jóra...még.
Hát ez a betegségem , 14 év alatt hozzászoktam. De ez nagyon szépen vált ,meg ha baja lesz csere bontottra.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7914 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 12:20:31 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.03 szombat, 21:27:45
Az automata váltót jól meggondoltad?
Sajnos az mk3-ban annyira nem sikerültek jóra...még.
Miért is? A benzinesben még a régi, 4 sebességes volt, az MK2-ből jött.
De a dízelben, V6-ban már 5 sebességes, és az nem olyan rossz.
Egyébként én eladnám a manuális váltóst, és vennék egy automatát.
Jó eséllyen ingyen meg eleht oldani a cserét... vagy a szerelési ár töredékéért.
Én még nem láttam olyat, aki automatásra alakítana egy manuálist... fordítva inkább.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7915 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 13:28:19 »
Idézetet írta: Angel - 2015.01.04 vasárnap, 12:20:31
Miért is? A benzinesben még
a régi, 4 sebességes volt, az MK2-ből jött
.
De a dízelben, V6-ban már 5 sebességes, és az nem olyan rossz.
Egyébként én eladnám a manuális váltóst, és vennék egy automatát.
Jó eséllyen ingyen meg eleht oldani a cserét... vagy a szerelési ár töredékéért.
Én még nem láttam olyat, aki automatásra alakítana egy manuálist... fordítva inkább.
Pont ezért.
Ma már más elvárások vannak egy automata váltóval szemben, mint amikor még nem is tudtuk, hogy milyen az amikor nem olyan amilyen akkor volt.
A RÉGI full hidraulikus automata váltók (Pl. 1984-es Honda Prelude....nekem 2 ilyen autóm is volt) na azok valóban remek darabok voltak! Azokkal semmi baj nem volt, mert egy darab vezeték sem volt bennük és semmi elektromos vezérlés. Emellett már akkor tudták ezzel egybeépítve a sebesség függő szervókormány rásegítés szabályozását mechanikus módon!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
karirulez
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7916 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 15:35:02 »
Sziasztok,
2002-es 1.8i 16V 110LE motorom azt csinálja, hogy alacsony fordulatnál (1000-2000 között) elkezd rángatni ha rálépek a gázra.
Például kanyarból kigyorsításnál 2-esben nyomom neki és mielőtt megindulna ugrál, rángat, majd amikor már 2000 felé ér, akkor elhagyja, kisimul és gyorsul.
Megnéztem a gyújtáskábeleket, hátha látok valamit és azt vettem észre, hogy balról az első gyertyám áll az olajban, a gyújtáskábel végéből csöpögött az olaj.
Összefügg a két dolog? Tapasztalt már valaki hasonlót? Van valakinek ötlete mitől rángat és mitől áll olajban a gyertya?
Köszönöm!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7917 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 15:37:52 »
Idézetet írta: karirulez - 2015.01.04 vasárnap, 15:35:02
Sziasztok,
2002-es 1.8i 16V 110LE motorom azt csinálja, hogy alacsony fordulatnál (1000-2000 között) elkezd rángatni ha rálépek a gázra.
Például kanyarból kigyorsításnál 2-esben nyomom neki és mielőtt megindulna ugrál, rángat, majd amikor már 2000 felé ér, akkor elhagyja, kisimul és gyorsul.
Megnéztem a gyújtáskábeleket, hátha látok valamit és azt vettem észre, hogy balról az első gyertyám áll az olajban, a gyújtáskábel végéből csöpögött az olaj.
Összefügg a két dolog? Tapasztalt már valaki hasonlót? Van valakinek ötlete mitől rángat és mitől áll olajban a gyertya?
Köszönöm!
A szelepfedél-tömítés a gyertya körül engedi az olajat, csere.
Szerintem kezdd ezzel, tisztítsd ki a gyertyakábelt, gyertyát, és nézd meg eltűnik-e.
Ha nem, akkor gyertya-kábel-trafó háromszögből valami gyengélkedik.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7918 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 15:37:58 »
Idézetet írta: karirulez - 2015.01.04 vasárnap, 15:35:02
Sziasztok,
2002-es 1.8i 16V 110LE motorom azt csinálja, hogy alacsony fordulatnál (1000-2000 között) elkezd rángatni ha rálépek a gázra.
Például kanyarból kigyorsításnál 2-esben nyomom neki és mielőtt megindulna ugrál, rángat, majd amikor már 2000 felé ér, akkor elhagyja, kisimul és gyorsul.
Megnéztem a gyújtáskábeleket, hátha látok valamit és azt vettem észre, hogy balról az első gyertyám áll az olajban, a gyújtáskábel végéből csöpögött az olaj.
Összefügg a két dolog? Tapasztalt már valaki hasonlót? Van valakinek ötlete mitől rángat és mitől áll olajban a gyertya?
Köszönöm!
Össze függhet.
De olaj nélkül is tud ilyet csinálni gyertya, kábel is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7919 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 15:47:31 »
Idézetet írta: KissLaci - 2015.01.02 péntek, 18:50:44
Én is odamentem amit ajánlottál ESS Ford...
Majd számolj be, kiváncsi vagyok mit talál meg a Bagoly...
Naplózva
karirulez
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7920 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 17:09:31 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.01.04 vasárnap, 15:37:52
A szelepfedél-tömítés a gyertya körül engedi az olajat, csere.
Szerintem kezdd ezzel, tisztítsd ki a gyertyakábelt, gyertyát, és nézd meg eltűnik-e.
Ha nem, akkor gyertya-kábel-trafó háromszögből valami gyengélkedik.
Köszi! Veszek Cromaxban szelepfedél tömítést akkor és megcsináltatom valahol a cserét. A kábelek és a gyertyák nem régiek.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7921 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 17:17:27 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.04 vasárnap, 13:28:19
Pont ezért.
Ma már más elvárások vannak egy automata váltóval szemben, mint amikor még nem is tudtuk, hogy milyen az amikor nem olyan amilyen akkor volt.
A RÉGI full hidraulikus automata váltók (Pl. 1984-es Honda Prelude....nekem 2 ilyen autóm is volt) na azok valóban remek darabok voltak! Azokkal semmi baj nem volt, mert egy darab vezeték sem volt bennük és semmi elektromos vezérlés. Emellett már akkor tudták ezzel egybeépítve a sebesség függő szervókormány rásegítés szabályozását mechanikus módon!
Na de ezt írod...
Sajnos az mk3-ban annyira nem sikerültek jóra...még.
Az 5 sebességes váltók is MK3-ban vannak...
Prelude... az egyik ismerősömnek volt pont ilyen hondája. Tönkrement az automata váltó, és az autó ért 400e-et, a javítás meg 200e volt...
A számok nempontosak, de kb az autó értékének a felét fizette a javításra. El is adta iziben. De javítás után, mert nem lehetett letagadni a problémát.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7922 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 17:31:37 »
Idézetet írta: Angel - 2015.01.04 vasárnap, 17:17:27
Na de ezt írod...
Sajnos az mk3-ban annyira nem sikerültek jóra...még.
Az 5 sebességes váltók is MK3-ban vannak...
Prelude... az egyik ismerősömnek volt pont ilyen hondája. Tönkrement az automata váltó, és az autó ért 400e-et, a javítás meg 200e volt...
A számok nempontosak, de kb az autó értékének a felét fizette a javításra. El is adta iziben. De javítás után, mert nem lehetett letagadni a problémát.
Annak az autónak az előéletét nem ismertem....én az enyémmel sokszor vontattam LT28-akat is
Sosem volt baj a váltóval, olajat kellett benne cserélni időnként.
Ez nálam 1995-2002-ig történt. Mindkét autóban bőven 250e km felett volt.....
Hát nem tudom, de én még mk3-ban nem vennék automatát.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7923 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 17:44:57 »
Idézetet írta: Angel - 2015.01.04 vasárnap, 17:17:27
Na de ezt írod...
Sajnos az mk3-ban annyira nem sikerültek jóra...még.
Az 5 sebességes váltók is MK3-ban vannak...
Prelude... az egyik ismerősömnek volt pont ilyen hondája. Tönkrement az automata váltó, és az autó ért 400e-et, a javítás meg 200e volt...
A számok nempontosak, de kb az autó értékének a felét fizette a javításra. El is adta iziben. De javítás után, mert nem lehetett letagadni a problémát.
amiről írtál, ugyan ilyen gtk-s a6-ról, az nem eladó?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
KissLaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7924 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 19:04:22 »
Idézetet írta: alabuka - 2014.12.13 szombat, 11:47:45
A kezdeti problémára visszatérve..nekem jó memoriám nem egyszer kaptam ezt a választ a felpörgö alapjáratra szivó olbal kilöhejük.tovább kartergáz csö szelep tömités csere kilöhetjük.szivó csonk pillangószelepek csere tömités csere fólytó pillagó kilöve .léptetö motor csere.probléma mindig megmaradt hö jeladó rendben poeció méter redbe vezetékek a helyükön kilöhetjük lambada szoda rendben kilöhetjük Akkor?FORD MONDEO 2002 07 10 1.8 BENZIN GHIA CHBA erre mondták a generátort meg az ecu t mesterek.akki tud èrdemes válazt írni az írjon köszönöm
Olyan mintha hasonló problémával küszködnél mint én... ha talaltál rá megoldást akkor várom
Naplózva
2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
Jani18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7925 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 15:01:17 »
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Sziasztok lenne egy olyan kérdésem hogy a képen látható kis pöcök ami szét van jönve az mi lenne?
Válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7926 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 16:07:03 »
Idézetet írta: Jani18 - 2015.01.05 hétfő, 15:01:17
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Sziasztok lenne egy olyan kérdésem hogy a képen látható kis pöcök ami szét van jönve az mi lenne?
Válaszokat előre is köszönöm.
Örvénylapátok mozgató mechanikája.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jani18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7927 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 16:17:48 »
És ha ez szét volt csúszva milyen problémákat okozhatott?
Naplózva
2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7928 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 16:32:07 »
Idézetet írta: Jani18 - 2015.01.05 hétfő, 16:17:48
És ha ez szét volt csúszva milyen problémákat okozhatott?
Vélhetően a szívósorod örványlapát tengelyei el van kopva, és a leendő költséges cserét, illetve a csere hiányában esetlegesen bekövetkező további kopást majd váratlan kiadást így próbálta a volt tulaj odázni.Van erről fórumban, FAQ-ban vagy wiki-ben számos okosság, lehetőség szerint képezd ki magad a témából,mert szükséged lesz rá.
Remélem jól fogalmaztam, ha nem javítsatok ki, én anno a cserét választottam, így felületesen vágom csak.
Naplózva
Jani18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7929 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 16:40:56 »
De amikor nincs a helyén a az a pöcök nem fogy az olaj de ha visszarakom akkor fogy ez öszzefügg vagy nincs köze hozzá.
Mennyibe kerül egy ilyen csere?
Naplózva
2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7930 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 18:11:44 »
Idézetet írta: Jani18 - 2015.01.05 hétfő, 16:40:56
De amikor nincs a helyén a az a pöcök nem fogy az olaj de ha visszarakom akkor fogy ez öszzefügg vagy nincs köze hozzá.
Mennyibe kerül egy ilyen csere?
Hát olajhoz nincs köze, egyikhez sem. Olvass először:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Sz%C3%ADv%C3%B3sor_dilemma_MK3
http://www.talkford.com/community/topic/201881-20-inlet-flaps-removal/
https://www.youtube.com/watch?v=Uejl02JLee4
https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
meg a benzinmotorok topicban lapozz vissza, és olvass el ezt azt, sok témabeli hozzászólás van.
üdv, FD.
Naplózva
Jani18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7931 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 18:33:29 »
És ha így hagyom szétcsúszva a letörő darabokon kívül lehet valami baja? Ezt leszámítva lehet még valami a motorral? E nélkül ugyanúgy nyílnak a lapátok? Tudom hogy sok a kérdés de szeretek utánnajárni a dolgoknak.
Naplózva
2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7932 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 18:52:48 »
Idézetet írta: Jani18 - 2015.01.05 hétfő, 18:33:29
És ha így hagyom szétcsúszva a letörő darabokon kívül lehet valami baja? Ezt leszámítva lehet még valami a motorral? E nélkül ugyanúgy nyílnak a lapátok? Tudom hogy sok a kérdés de szeretek utánnajárni a dolgoknak.
A kérdés érdekes és remélem csak viccnek szántad.
Tehát az az örvénylapátok mozgató mechanikája. Ha nincs rajta akkor vajon mitől mozognának a lapátok?
Ha így van nem lesz semmi baj. Ha le van akasztva van valami rendellenes zaj? (szerintem nincs)
De a te autód már az új szívócsonkkal van szerelve amiben cserélhető az örvénylapát, de ezekből nem esik úgy ki ahogy a régebbi csonkokból.
Nekem sem működnek az örvénylapátok, de nálam azért, mert én nem akarom. Nekem nincs is levéve a kar.
Ha működik, akkor a szívócsonkban a nagyobb örvénylés miatt elképzelhető, hogy a kartergázból több juthat be a hengerbe és emiatt talán kicsit csipegetheti az olajat így.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.05 hétfő, 18:55:17 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jani18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7933 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 19:09:55 »
Köszönöm a választ csak jó tudni hogy ha így hagyom akkor sem lesz nagy baj akkor így hagyom csak jobb így holyan nem eszi az olajat.
Naplózva
2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
nagyzotya
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7934 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 21:25:40 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.05 hétfő, 18:52:48
A kérdés érdekes és remélem csak viccnek szántad.
Tehát az az örvénylapátok mozgató mechanikája. Ha nincs rajta akkor vajon mitől mozognának a lapátok?
Ha így van nem lesz semmi baj. Ha le van akasztva van valami rendellenes zaj? (szerintem nincs)
De a te autód már az új szívócsonkkal van szerelve amiben cserélhető az örvénylapát, de ezekből nem esik úgy ki ahogy a régebbi csonkokból.
Nekem sem működnek az örvénylapátok, de nálam azért, mert én nem akarom. Nekem nincs is levéve a kar.
Ha működik, akkor a szívócsonkban a nagyobb örvénylés miatt elképzelhető, hogy a kartergázból több juthat be a hengerbe és emiatt talán kicsit csipegetheti az olajat így.
Az én 2005 januári autómban még a régi fajta van?
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7935 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 22:44:56 »
Idézetet írta: nagyzotya - 2015.01.05 hétfő, 21:25:40
Az én 2005 januári autómban még a régi fajta van?
Ha jól tudom 2002.10. hó után már cserélhetők az örvénylapátok,előtte csak egyben csere vagy kibelezés.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
nagyzotya
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7936 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 22:53:05 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.01.05 hétfő, 22:44:56
Ha jól tudom 2002.10. hó után már cserélhetők az örvénylapátok,előtte csak egyben csere vagy kibelezés.
Az szuper lenne, mert most léptem 160000km felé.
Innentől kezd veszélyes lenni, ha jól emlékszem az olvasmányokra...
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7937 Dátum:
2015.01.06 kedd, 00:10:09 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.01.05 hétfő, 22:44:56
Ha jól tudom 2002.10. hó után már cserélhetők az örvénylapátok,előtte csak egyben csere vagy kibelezés.
Nekem a 2002.12. havi még egyben cserés volt. Vszeg rakták ami épp a polcon volt.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7938 Dátum:
2015.01.06 kedd, 07:03:23 »
Idézetet írta: nagyzotya - 2015.01.05 hétfő, 21:25:40
Az én 2005 januári autómban még a régi fajta van?
Ha a 2003-asban (még FL előtt is) már az újfajta van, akkor vajon a 2005-ben melyik lehet?
2002-ben valamikor volt a váltás, de a 2002 még bizonytalan. A 2003-asokban (amelyiknél utólag nem piszkáltak bele) én eddig mindig az újat láttam már.
Még az is lehet, hogy az 1.8 és 2.0 is számít.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.06 kedd, 07:05:23 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7939 Dátum:
2015.01.06 kedd, 15:27:52 »
Sziasztok
Ha mar orvenylapatoknal tartunk...az enyem 2002 eleje, szoval biztos a regifajta van benne. Aki kiiktatta ezeket tapasztalt valami rendellenes viselkedest a kocsin...pl megnovekedett fogyasztas.stb...vagy teljesen normalis dolog ha a lapatokat kiszedem(majd ha job ido lesz:) ). Vegigolvastam a talkford topicjait , de ahhoz kepest hogy mennyire publikus es sokat szidott ez a dolog eleg kevesen irtak oda par ev alatt. Volt aki panaszkodott megnovekedett fogyasztasra is, lattam olyat is hogy 2005-s auton is kiszedtek...szoval megkoszonnem a tapasztalatokat velemenyeket a hozzaertoktol.
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7940 Dátum:
2015.01.06 kedd, 16:50:35 »
Idézetet írta: toby_as - 2015.01.06 kedd, 15:27:52
Sziasztok
Ha mar orvenylapatoknal tartunk...az enyem 2002 eleje, szoval biztos a regifajta van benne. Aki kiiktatta ezeket tapasztalt valami rendellenes viselkedest a kocsin...pl megnovekedett fogyasztas.stb...vagy teljesen normalis dolog ha a lapatokat kiszedem(majd ha job ido lesz:) ). Vegigolvastam a talkford topicjait , de ahhoz kepest hogy mennyire publikus es sokat szidott ez a dolog eleg kevesen irtak oda par ev alatt. Volt aki panaszkodott megnovekedett fogyasztasra is, lattam olyat is hogy 2005-s auton is kiszedtek...szoval megkoszonnem a tapasztalatokat velemenyeket a hozzaertoktol.
Semmi érezhető nem történik az örvénylapátok nélkül. Bár valakik képzelnek ezt-azt, talán placebo.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7941 Dátum:
2015.01.07 szerda, 13:32:39 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.06 kedd, 16:50:35
Semmi érezhető nem történik az örvénylapátok nélkül. Bár valakik képzelnek ezt-azt, talán placebo.
A tudat,hogy már nem pottyan bele a motorba semmi,szerintem elég fontos
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7942 Dátum:
2015.01.07 szerda, 14:20:03 »
Nekem benn vannak, de a tudat mégis meg van, hogy nem esnek bele.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.07 szerda, 16:15:07 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7943 Dátum:
2015.01.07 szerda, 15:37:48 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.07 szerda, 14:20:03
[quote authosne
Nekem benn vannak, de a tudat mégis meg van, hogy nem esnek bele.
téves.neked olyanod nincs.tudatod....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7944 Dátum:
2015.01.07 szerda, 17:39:33 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.07 szerda, 14:20:03
Nekem benn vannak, de a tudat mégis meg van, hogy nem esnek bele.
még én se takarítom ki,de ha a 'kelepelő' hang előjön,akkor repülnek a lapátok.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7945 Dátum:
2015.01.07 szerda, 19:55:58 »
Koszi a valaszokat, de ha jol ertem a kulfoldi forumokat nem feltetlenul kel a kelepeles...anelkul is hirtelen kieshetnek...eleg idegesito ez a tudat vagy esetleg tul van lihegve egy kicsit a problema?
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7946 Dátum:
2015.01.07 szerda, 20:10:25 »
Idézetet írta: toby_as - 2015.01.07 szerda, 19:55:58
Koszi a valaszokat, de ha jol ertem a kulfoldi forumokat nem feltetlenul kel a kelepeles...anelkul is hirtelen kieshetnek...eleg idegesito ez a tudat vagy esetleg tul van lihegve egy kicsit a problema?
Annyira nincs túllihegve,de ami a wikiben van leírás,ott már komoly volt a helyzet,képeken látszik:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Sz%C3%ADv%C3%B3sor_dilemma_MK3
Itt egy lehetőség a vizsgálatra:
https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
Alternatíva:ahol a fószer kihúzza a csövet,azt okosan dugózd le.(ez a problémát nem oldja meg! )Ha baj,mindenképp csere vagy herélés.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7947 Dátum:
2015.01.07 szerda, 20:19:42 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.01.07 szerda, 20:10:25
Annyira nincs túllihegve,de ami a wikiben van leírás,ott már komoly volt a helyzet,képeken látszik:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Sz%C3%ADv%C3%B3sor_dilemma_MK3
Itt egy lehetőség a vizsgálatra:
https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
Alternatíva:ahol a fószer kihúzza a csövet,azt okosan dugózd le.(ez a problémát nem oldja meg! )Ha baj,mindenképp csere vagy herélés.
Huha, ez a video tenyleg durva...egyenlore nalam ilyesmi nincsen...a wikit olvastam, azert is gondolkodtam el a kiszedesukon, foleg hogy ahogy irjak ez a kelepeles nem feltetele a "zabalasnak".
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7948 Dátum:
2015.01.07 szerda, 20:21:15 »
Idézetet írta: toby_as - 2015.01.07 szerda, 20:19:42
Huha, ez a video tenyleg durva...egyenlore nalam ilyesmi nincsen...a wikit olvastam, azert is gondolkodtam el a kiszedesukon, foleg hogy ahogy irjak ez a kelepeles nem feltetele a "zabalasnak".
Akkor nincs még okod aggódni.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7949 Dátum:
2015.01.07 szerda, 20:53:55 »
Idézetet írta: toby_as - 2015.01.07 szerda, 20:19:42
Huha, ez a video tenyleg durva...egyenlore nalam ilyesmi nincsen...a wikit olvastam, azert is gondolkodtam el a kiszedesukon, foleg hogy ahogy irjak ez a kelepeles nem feltetele a "zabalasnak".
Süketek/trehányak a történetekben résztvevő emberek.
Ha kopott és mozognak a lapátok, akkor az bizony kopog is előtte!
Nem egy "elfogyott" kerékcsapággyal közlekedő autóval volt már dolgom. Értsd kihullottak a csapágygolyók és már a futógyűrűk is szétkoptak úgy forgott a kerék.
Addig, amíg a féktárcsa le nem tört az agyról és akkor kiesett a kerék.
Ha nem esik ki még mindig úgy menne!
Szóval sokan nem hallgatóznak, nem hallanak (nem látnak) csak beül indít és megy.
Tehát akinek megette a lapátokat, azok egytől egyik gondatlan, trehány tulajdonosok voltak. Akik -szerintem- meg is érdemelték.
Hiszem előtte észre kellett volna venniük a rendellenes hangot, de szhartak rá! Így jártak.
Amikor hallottál, hogy valami nem oké mert zajosabb a motor....utána kellett volna járni neki szerviz vagy egyéb.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
152
153
154
155
156
157
158
[
159
]
160
161
162
163
164
165
166
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ