Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:05:10
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
156
157
158
159
160
161
162
[
163
]
164
165
166
167
168
169
170
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4662053 alkalommal)
0 Felhasználó és 35 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8100 Dátum:
2015.01.25 vasárnap, 10:14:47 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2015.01.25 vasárnap, 09:58:17
sziasztok!
2,0 145LE motorhoz az 5W30-at írják, van-e jelentősége, ha ELF 5W40-eset kap a motor? - az van csak úgy... Gondolok olajfogyasztásra stb, amit olvastam róla, az a hidegben a dermedés. Van-e tapasztalat vagy ajánlás ezzel kapcsolatban?
más: egy ideje elindulásnál mikor kis sebességnél tekerem a kormányt, 1-2 kongó hang hallatszik az első futómű felől. Menet közben semmi, bár a menetzaj elnyomhatja persze. Egyenesen megy, nem kóvályog az úton, nem kopog, nem zörög semmi. rúgótányérnál lehet valami vagy futómű?
Előre is köszi
Gábor
Ha az olaj megfelel a gyártó által előírt specifikációnak, minden további nélkül használható.
Kezdődő toronycsapágy szorulás gyanús, ami rugó pattanásokkal jelentkezik.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
bolcsogab
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8101 Dátum:
2015.01.25 vasárnap, 10:41:43 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.25 vasárnap, 10:14:47
Ha az olaj megfelel a gyártó által előírt specifikációnak, minden további nélkül használható.
Kezdődő toronycsapágy szorulás gyanús, ami rugó pattanásokkal jelentkezik.
benzines turbós renaultokba is jó, feltételeztem, ebbe is jó kéne lennie, a gyári 5w30, ezért is kérdezem, hogy a 40-nek van-e jelentősége.
inkább kongó hang, nem pattogás, persze a kaszti lehet így vezeti el.
filléres dolog, ha nem macerás a csere, inkább kicseréltetem, korábban 5 ajtóssal már jártam törött hátsó rugóval fél évig, mert nem jöttünk rá, mi volt az az irdatlan csattanás, mikor eltört, ezt nem várnám meg, legalább átnézik, ha már szétszedik.
Naplózva
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8102 Dátum:
2015.01.25 vasárnap, 19:33:24 »
Ma autozgattam egy kicsit...normalis hogy 100-110 koruli temponal 5-ben, 3000 a fordulatszam? Kicsit zajosnak tunt a motor, bar meg nem jottem ra mitol. Miota ledugoztam a szivosor vakum csovet egyre tob erdekes hangot hallok...kotyogas, berreges...kezdek kicsit parazni az uj automtol
... a szijfeszito is gyanus...amugy eleg erdekes sustorgo hangot ad ki az egesz szijrendszer....van otlete valakinek erre a sustorgasra?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.25 vasárnap, 20:25:45 írta toby_as
»
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8103 Dátum:
2015.01.25 vasárnap, 20:14:08 »
Idézetet írta: toby_as - 2015.01.25 vasárnap, 19:33:24
Ma autozgattam egy kicsit...normalis hogy 100-110 koruli temponal 5-ben, 3000 a fordulatszam? Kicsit zajosnak tunt a motor, bar meg nem jottem ra mitol. Miota ledugoztam a szivosor vakum csovet egyre tob erdekes hangot hallok
...kotyogas, berreges...kezdek kicsit parazni az uj automtol
... a szijfeszito is gyanus...amugy eleg erdekes sustorgo hangot ad ki az egesz szijrendszer....van otlete valakinek erre a sustorgasra?
görgő csapágy.vagy klímakompresszor,vagy generátor.vagy mind....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8104 Dátum:
2015.01.25 vasárnap, 20:27:49 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.25 vasárnap, 20:14:08
görgő csapágy.vagy klímakompresszor,vagy generátor.vagy mind....
Hat igen...azt hittem specifikusab a dolog...
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
bzozoo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8105 Dátum:
2015.01.26 hétfő, 19:22:08 »
Idézetet írta: bzozoo - 2015.01.25 vasárnap, 07:36:00
Mostanság egyre gyakrabban csinálja azt a kocsi, hogy menet közben egyszer csak leáll. Eddig általában ha emelkedőn fékeztem akkor produkálta ezt a hibát. Ma viszont egy komolyabb fékezést követően ugyan, de kb 100méterrel utána, amikor már egyenletesen haladtam. Kanyarban forgalomban nagyon nem vicces hogy hirtelen elmegy a szervo... Miben keressem/kerestessem először a hibát?
Ma reggel próbálgattam a dolgokat, és kicsit pontosítanám a problémát, hátha úgy lesz ötlet. Tehát nagyobb fékezésnél áll le a motor, és azért, mert leesik a fordulat. Magyarul lefullad. 60-ról fékeztem egy intenzívet (ABS azért még nem kapcsolt), és leesett nullára a fordulat, leállt a motor. Aztán fékeztem egy másik nagyot kb 50-ről, és akkor igaz nem állt le, de csak éppenhogy. A fordulat leesett egészen 3-400-ig, utána állt csak helyre. (természetesen a kuplungpedált benyomva kell érteni az összes fékezést
)
Naplózva
MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8106 Dátum:
2015.01.26 hétfő, 19:33:11 »
Idézetet írta: bzozoo - 2015.01.26 hétfő, 19:22:08
Ma reggel próbálgattam a dolgokat, és kicsit pontosítanám a problémát, hátha úgy lesz ötlet. Tehát nagyobb fékezésnél áll le a motor, és azért, mert leesik a fordulat. Magyarul lefullad. 60-ról fékeztem egy intenzívet (ABS azért még nem kapcsolt), és leesett nullára a fordulat, leállt a motor. Aztán fékeztem egy másik nagyot kb 50-ről, és akkor igaz nem állt le, de csak éppenhogy. A fordulat leesett egészen 3-400-ig, utána állt csak helyre. (természetesen a kuplungpedált benyomva kell érteni az összes fékezést
)
Vákuumot kéne mérni fékezéskor a fékrásegítő membrán vezetékében.
Fékrásegítés megfelelő?
Ha alapjáraton többször, gyorsan többször lenyomod a fékpedált ugyanezt éred el?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
bzozoo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8107 Dátum:
2015.01.26 hétfő, 19:56:09 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.26 hétfő, 19:33:11
Vákuumot kéne mérni fékezéskor a fékrásegítő membrán vezetékében.
Fékrásegítés megfelelő?
Ha alapjáraton többször, gyorsan többször lenyomod a fékpedált ugyanezt éred el?
A fékrásegítés szerintem oké, érzetre ugyanolyan mint 2 éve is volt. Az utóbbi kérdést meg este leellenőrzöm.
Naplózva
MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
bzozoo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8108 Dátum:
2015.01.27 kedd, 00:02:00 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.26 hétfő, 19:33:11
Vákuumot kéne mérni fékezéskor a fékrásegítő membrán vezetékében.
Fékrásegítés megfelelő?
Ha alapjáraton többször, gyorsan többször lenyomod a fékpedált ugyanezt éred el?
Este vezettem pár km-t direkt odafigyelve a jelenségre. Rosszul gondoltam, nem a fékezéshez van köze. Egyszerűen csak annyi, hogy benyomom a kuplungot. Ha menet közben kiveszem sebességből a váltót, és üresben gurulok, a fordulat visszaesik -a legtöbbször- 500-ra, és ott stagnál. Néha azonban lejjebb is esik, akár 3-400 körülire is, és olyankor szokott lefulladni.
Csak meleg motornál csinálja
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.27 kedd, 06:04:06 írta bzozoo
»
Naplózva
MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8109 Dátum:
2015.01.27 kedd, 16:40:17 »
Mióta bejöttek a hidegek azt csinálja az autó, hogy ha kinyomom a kuplungot nem esik a fordulatszám, hanem még emelkedik is picit.
Nehogy gondtalanul tudjak autózni...
Tapasztaltatok már ilyen jelenséget?
Alapjárati motorom nyűglődhet?
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8110 Dátum:
2015.01.28 szerda, 00:05:53 »
Idézetet írta: C.Balint - 2015.01.27 kedd, 22:38:45
Üdv!
Újdonsült Mondeo tulaj vagyok, 2005-ös 1.8-as 110 lovasom van.Két dologra szeretnék választ kapni.
Hirtelen gázadásnál 2-es, 3-as fokozatban 1500-2000-es fordulat között megtorpan az autóm, akár többször is egymás után.Ha finoman adagolom a gázt, semmi gond nincs, de van amikor durva gázadásnál sincs semmi.
A másik dolog, ami nem biztos hogy probléma, minden esetre furcsa.
Ha kinyomom a kuplungot, érzek valami nagyon nagyon apró darálást, de alig érezni.Olyan mintha nagyon gyengéden valaki alulról kopogtatná a cipőm talpát
A kuplung jól működik, minden rendben egyébként.
A válaszokat előre is köszönöm!
A megtorpanást az enyém is csinálta.
Először gyertyát, aztán trafót,végül kábelt cseréltem, megoldódott. Ez benzines mondeo para.
A másiknál valami kinyomócsapágy, esetleg egyéb kuplung finomságra tippelnék, de majd a tapasztaltabbak megszakértik
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8111 Dátum:
2015.01.28 szerda, 09:47:12 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2015.01.25 vasárnap, 09:58:17
2,0 145LE motorhoz az 5W30-at írják, van-e jelentősége, ha ELF 5W40-eset kap a motor? - az van csak úgy... Gondolok olajfogyasztásra stb, amit olvastam róla, az a hidegben a dermedés.
A hidegen szivattyúzhatósága (dermedés) azonos lesz a 2 említett olaj tipusnak, mert mindkettő 5W-s olaj. A meleg oldali tulajdonságok fognak némileg különbözni. Ha olcsón kaptad és már megvan, használd fel.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.28 szerda, 10:32:58 írta FokaDriver
»
Naplózva
Hinti
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8112 Dátum:
2015.01.28 szerda, 22:03:56 »
Sziasztok!!Olyan problémánk lenne ,h adott 2.0 ford zetec motorral szerelt mazda ami olyat produkál h nem indul. indítózás közben néha durran egyet de semmi. Üzemanyag ,szikra van. Főtengely, vezérműtengely jeladó jó. Mi okozhat még ilyen hibát ??
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.28 szerda, 22:08:15 írta Hinti
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8113 Dátum:
2015.01.28 szerda, 22:14:03 »
Idézetet írta: Hinti - 2015.01.28 szerda, 22:03:56
Sziasztok!!Olyan problémánk lenne ,h adott 2.0 ford zetec motorral szerelt mazda ami olyat produkál h nem indul. indítózás közben néha durran egyet de semmi. Üzemanyag ,szikra van. Főtengely, vezérműtengely jeladó jó. Mi okozhat még ilyen hibát ??
Mk3-as motorokkal szereltek Mazdákat, ami duratec.
Benzinnyomás megfelelő?
Gyújtás/időzítés jó?
Gyújtókábelek nem lettek felcserélve?
Mik az előzmények, mitől ilyen?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Hinti
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8114 Dátum:
2015.01.28 szerda, 22:38:20 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.28 szerda, 22:14:03
Mk3-as motorokkal szereltek Mazdákat, ami duratec.
Benzinnyomás megfelelő?
Gyújtás/időzítés jó?
Gyújtókábelek nem lettek felcserélve?
Mik az előzmények, mitől ilyen?
Ford maverick csak mazda tribute néven. üzemanyag szivattyú lett cserélve nem rég de azóta lett már használva. nagyon könnyen teker pedig kompresszió van . Úgy kezdte ,h nem akart indulni csak ha padlógázt nyomtunk . Most már semmire se indul.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8115 Dátum:
2015.01.28 szerda, 22:48:31 »
Idézetet írta: Hinti - 2015.01.28 szerda, 22:38:20
Ford maverick csak mazda tribute néven. üzemanyag szivattyú lett cserélve nem rég de azóta lett már használva. nagyon könnyen teker pedig kompresszió van . Úgy kezdte ,h nem akart indulni csak ha padlógázt nyomtunk . Most már semmire se indul.
Egy injektoros motornál nem kell padlógázt nyomni.
Látatlanban nem látom értelmét találgatás szinten felsorolni a motor alkatrészeit....
Benzinnyomás.
Szkóp: CKP, CMP, + szinkron, Injektor ell. feszültség, áram..... kell haladni szépen, sorban.
Természetesen mindenhol a test és tápfeszültségek ellenőrzése és megléte elengedhetetlen!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Hinti
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8116 Dátum:
2015.01.28 szerda, 22:58:03 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.28 szerda, 22:48:31
Egy injektoros motornál nem kell padlógázt nyomni.
Látatlanban nem látom értelmét találgatás szinten felsorolni a motor alkatrészeit....
Benzinnyomás.
Szkóp: CKP, CMP, + szinkron, Injektor ell. feszültség, áram..... kell haladni szépen, sorban.
Természetesen mindenhol a test és tápfeszültségek ellenőrzése és megléte elengedhetetlen!
CKP, CMP jeladó jó,vezérlés is. a +szinkron alatt mit értesz ??
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8117 Dátum:
2015.01.28 szerda, 23:00:55 »
Idézetet írta: Hinti - 2015.01.28 szerda, 22:58:03
CKP, CMP jeladó jó,vezérlés is. a +szinkron alatt mit értesz ??
CKP és CMP jel szinkron. Ergo jó-e a motor vezérlése....nem ugrott át...stb.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8118 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 10:21:57 »
Idézetet írta: C.Balint - 2015.01.28 szerda, 23:44:55
Köszönöm az infót.Közben én is fórumozgattam egy kicsit, ahogy az időm engedte.Valóban a gyertya-trafó-kábel trió lehet a ludas.
A kuplunggal kapcsolatban nem is kopog, hanem inkább mintha valami nagyon apró súrlódást éreznék a talpam alatt, amikor teljesen kinyomom a kuplungot.
Remélem nem lendkerék
Ha nem is lendkerék, hanem kinyomócsapágy, akkor is célszerű kicseréltetni azt is (főleg, ha kettőstömegű), mert nem olcsó a szerelési költség (30+ e ft) ahhoz, hogy 2-3-5e km múlva újra szét kelljen szedni az egészet. Én ajánlanám az egytömegűre cserélését. Akkor egy eléggé költséges hibaforrástól megkíméled magad.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8119 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 10:25:30 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.01.29 csütörtök, 10:21:57
Ha nem is lendkerék, hanem kinyomócsapágy, akkor is célszerű kicseréltetni azt is (főleg, ha kettőstömegű), mert nem olcsó a szerelési költség (30+ e ft) ahhoz, hogy 2-3-5e km múlva újra szét kelljen szedni az egészet. Én ajánlanám az egytömegűre cserélését. Akkor egy eléggé költséges hibaforrástól megkíméled magad.
alapvetően nem gond, ha megint kettőstömegű kerül be. A benzineseknél ez pláne nem akkora gond. 200ekm-t megint ki fog bírni és én nem hiszek az egytömegűre.
Naplózva
Gurgiga
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8120 Dátum:
2015.01.30 péntek, 20:32:57 »
Sziasztok. Jó estét kívánok !
Érdeklődni szeretnék . 2013-2014 - es benzines 160 Le. kézi váltós Mondeoról (kombi) . Kinek mi a véleménye . Mert lassan cserélni kellene a régi autónkat. Fogyasztás , szervízigény , mire kell figyelni mire nem, ez a motorméret elég vagy kicsi ? ( csak mert valahol azt olvastam , hogy ez nem valami erős motor , és nagyobb dombbal már küzdenie kell. Na nem vagyok egy vadászgép pilóta de ha kell akkor menjen ) Ha esetleg valakinek van ilyen autója az részletesebben írhatna.
Köszönöm.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.30 péntek, 20:49:43 írta Gurgiga
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8121 Dátum:
2015.01.30 péntek, 20:38:11 »
Idézetet írta: Gurgiga - 2015.01.30 péntek, 20:32:57
Sziasztok. Jó estét kívánok !
Érdeklődni szeretnék . 2013-2014 - es benzines 160 Le. kézi váltós Mondeoról (kombi) . Kinek mi a véleménye . Mert lassan cserélni kellene a régi autónkat. Fogyasztás , szerv ízigény , mire kell figyelni mire nem, ez a motorméret elég vagy kicsi ? ( csak mert valahol azt olvastam , hogy ez nem valami erős motor , és nagyobb dombbal már küzdenie kell. Na nem vagyok egy vadászgép pilóta de ha kell akkor menjen ) Ha esetleg valakinek van ilyen autója az részletesebben írhatna.
Köszönöm.
az 1.6-os turbósra gondolsz?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8122 Dátum:
2015.01.30 péntek, 20:42:48 »
Idézetet írta: Gurgiga - 2015.01.30 péntek, 20:32:57
Sziasztok. Jó estét kívánok !
Érdeklődni szeretnék . 2013-2014 - es benzines 160 Le. kézi váltós Mondeoról (kombi) . Kinek mi a véleménye . Mert lassan cserélni kellene a régi autónkat. Fogyasztás , szerv ízigény , mire kell figyelni mire nem, ez a motorméret elég vagy kicsi ? ( csak mert valahol azt olvastam , hogy ez nem valami erős motor , és nagyobb dombbal már küzdenie kell. Na nem vagyok egy vadászgép pilóta de ha kell akkor menjen ) Ha esetleg valakinek van ilyen autója az részletesebben írhatna.
Köszönöm.
MK4 topicban talán jobban illik a kérdésed.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Gurgiga
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8123 Dátum:
2015.01.30 péntek, 20:57:06 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.30 péntek, 20:38:11
az 1.6-os turbósra gondolsz?
Pl.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ford-mondeo-turnier-1-6-ecoboost-start-stopp-business-ennigerloh/204100299.html?lang=de&pageNumber=2&__lp=17&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2014-01-01&maxFirstRegistrationDate=2014-12-31&negativeFeatures=EXPORT&noec=1
De ez csak Pl.
Naplózva
Gurgiga
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8124 Dátum:
2015.01.30 péntek, 20:58:42 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2015.01.30 péntek, 20:42:48
MK4 topicban talán jobban illik a kérdésed.
Teljesen igazad van. Köszönöm.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8125 Dátum:
2015.01.30 péntek, 20:59:28 »
Idézetet írta: Gurgiga - 2015.01.30 péntek, 20:57:06
Pl.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ford-mondeo-turnier-1-6-ecoboost-start-stopp-business-ennigerloh/204100299.html?lang=de&pageNumber=2&__lp=17&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2014-01-01&maxFirstRegistrationDate=2014-12-31&negativeFeatures=EXPORT&noec=1
De ez csak Pl.
Szép autó!
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Gurgiga
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8126 Dátum:
2015.01.30 péntek, 21:05:16 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2015.01.30 péntek, 20:59:28
Szép autó!
Jelzem majd a Fordnak.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8127 Dátum:
2015.01.31 szombat, 09:36:53 »
Idézetet írta: KOTTA - 2015.01.29 csütörtök, 10:25:30
alapvetően nem gond, ha megint kettőstömegű kerül be. A benzineseknél ez pláne nem akkora gond. 200ekm-t megint ki fog bírni és én nem hiszek az egytömegűre.
Nekem az előző gépemben (2001-es 1.8l 110 LE) az volt és nem volt vele gondom. Kuplungcserekor derült ki. Óra szerint 210e volt benne, amikor eladtam. A ténylegest nem tudom, mert nem volt hozzá szervizkönyv, amikor megvettem a kereskedéstől.
Naplózva
groland
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8128 Dátum:
2015.02.02 hétfő, 16:10:52 »
Idézetet írta: C.Balint - 2015.01.27 kedd, 22:38:45
Üdv!
Újdonsült Mondeo tulaj vagyok, 2005-ös 1.8-as 110 lovasom van.Két dologra szeretnék választ kapni.
Hirtelen gázadásnál 2-es, 3-as fokozatban 1500-2000-es fordulat között megtorpan az autóm, akár többször is egymás után.Ha finoman adagolom a gázt, semmi gond nincs, de van amikor durva gázadásnál sincs semmi.
A másik dolog, ami nem biztos hogy probléma, minden esetre furcsa.
Ha kinyomom a kuplungot, érzek valami nagyon nagyon apró darálást, de alig érezni.Olyan mintha nagyon gyengéden valaki alulról kopogtatná a cipőm talpát
A kuplung jól működik, minden rendben egyébként.
A válaszokat előre is köszönöm!
Kuplung kérdés:
Ez a jelenség nekem is megvan, annak ellenére, hogy új kuplung, kinyomócsapágy és szerkezet van benne. Tervezem a kettős tömegű lendkerék cseréjét, 240e km-nél járok, de még az eredeti van benne, szóval esélyes, hogy az adja a hangot ill. az érzést.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.02.02 hétfő, 16:12:44 írta groland
»
Naplózva
C.Balint
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8129 Dátum:
2015.02.05 csütörtök, 20:26:42 »
Idézetet írta: groland - 2015.02.02 hétfő, 16:10:52
Kuplung kérdés:
Ez a jelenség nekem is megvan, annak ellenére, hogy új kuplung, kinyomócsapágy és szerkezet van benne. Tervezem a kettős tömegű lendkerék cseréjét, 240e km-nél járok, de még az eredeti van benne, szóval esélyes, hogy az adja a hangot ill. az érzést.
Üdv!
Nekem is duruzsol a pedál a lábam alatt.A Ford-ban megnézettem egy szerelővel, azt mondta ne foglalkozzak vele.Ha rendesen cserèlem az olajat, és megfelelőt öntök bele, évekig elmehet így.
Nekem is csak épp egy picit lehet érezni valamit a kuplung kinyomásakor.
Valaki esetleg aki már cserèltetett kettőstömegűt, tudna árat mondani, tanácsot adni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8130 Dátum:
2015.02.05 csütörtök, 21:19:33 »
Idézetet írta: C.Balint - 2015.02.05 csütörtök, 20:26:42
Üdv!
Nekem is duruzsol a pedál a lábam alatt.A Ford-ban megnézettem egy szerelővel, azt mondta ne foglalkozzak vele.Ha rendesen cserèlem az olajat, és megfelelőt öntök bele, évekig elmehet így.
Nekem is csak épp egy picit lehet érezni valamit a kuplung kinyomásakor.
Valaki esetleg aki már cserèltetett kettőstömegűt, tudna árat mondani, tanácsot adni?
és mert nem kaptál választ ,egyből le is regeltél.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kotta_cs
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8131 Dátum:
2015.02.05 csütörtök, 22:15:08 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.05 csütörtök, 21:19:33
és mert nem kaptál választ ,egyből le is regeltél.....
van ez így. Engem is állandóan bántotok
Naplózva
alabuka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
verda
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8132 Dátum:
2015.02.05 csütörtök, 23:06:28 »
Sziasztok mostanába az csinálja az autó (hidegbe) hogy elindítom és olyat lehet hallani mintha bugyborékolna a víz. Valaki találkozott ilyennel? előre is köszi
Naplózva
Ford mondeo 1993 1.6 benzin sedan 100km/11
Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan 100km/7,7
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8133 Dátum:
2015.02.06 péntek, 06:06:19 »
Idézetet írta: alabuka - 2015.02.05 csütörtök, 23:06:28
Sziasztok mostanába az csinálja az autó (hidegbe) hogy elindítom és olyat lehet hallani mintha bugyborékolna a víz. Valaki találkozott ilyennel? előre is köszi
levegős lehet a rendszer.nyisd meg a kiegyenlítőt.ha túlnyomás van benne,akkor lehetnek problémák.....
illetve ellenőrizd a szintet,nem-e lukas valahol
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alabuka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
verda
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8134 Dátum:
2015.02.06 péntek, 09:36:24 »
Oké Köszi hát megnéztem a hütővíz minimum alatt van de hova tünhetett? Repedést lukat nem láttam rajta.töltsek utána vízet?
Naplózva
Ford mondeo 1993 1.6 benzin sedan 100km/11
Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan 100km/7,7
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8135 Dátum:
2015.02.06 péntek, 09:55:28 »
Idézetet írta: alabuka - 2015.02.06 péntek, 09:36:24
Oké Köszi hát megnéztem a hütővíz minimum alatt van de hova tünhetett? Repedést lukat nem láttam rajta.töltsek utána vízet?
mindenképpen.Keress szivárgás nyomokat.a vízpumpa alsó felét simítsd végig,ghátha vizes.vagy az alatta lévő önindító víznyomos.vagy a lábtérben esetleg áll a víz-túl sok pára a fülkében.
És azt is ellenőrizd,hogy levett sapivakl buborékozik-e a kiegyenlítő tartályban a víz,illetve nem-e olajos vagy zavaros koszos,esetleg kormos.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8136 Dátum:
2015.02.06 péntek, 10:29:33 »
Idézetet írta: alabuka - 2015.02.06 péntek, 09:36:24
Oké Köszi hát megnéztem a hütővíz minimum alatt van de hova tünhetett? Repedést lukat nem láttam rajta.töltsek utána vízet?
Nézd meg a vékony csőkivezetésnél(visszatérő),a műanyag cső tövében,nálam ott volt hajszálrepedés.Csak akkor könnyezett,ha egy kicsit oldalra megfeszítettem a kis műa. csonkot.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
alabuka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
verda
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8137 Dátum:
2015.02.06 péntek, 12:27:59 »
feltöltöttem a fagyállóval és kiderült hogy a tartály felső részénél enged . ugyhogy venni kell másikat de úgy látom sokáig nem bírják a bontottak tavaly cseréltem.
Naplózva
Ford mondeo 1993 1.6 benzin sedan 100km/11
Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan 100km/7,7
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8138 Dátum:
2015.02.06 péntek, 12:34:41 »
Idézetet írta: alabuka - 2015.02.06 péntek, 12:27:59
feltöltöttem a fagyállóval és kiderült hogy a tartály felső részénél enged . ugyhogy venni kell másikat de úgy látom sokáig nem bírják a bontottak tavaly cseréltem.
ez hamar megoldódni látszik...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alabuka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
verda
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8139 Dátum:
2015.02.06 péntek, 12:52:40 »
szerinted az utángyártott tartály jobb lehet mint a bontott?
Naplózva
Ford mondeo 1993 1.6 benzin sedan 100km/11
Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan 100km/7,7
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8140 Dátum:
2015.02.06 péntek, 12:56:30 »
Idézetet írta: alabuka - 2015.02.06 péntek, 12:52:40
szerinted az utángyártott tartály jobb lehet mint a bontott?
Az legalább új.
Annyi esély van rá, hogy tönkremegy amennyi az gyárinak. Ami már bizonyított.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8141 Dátum:
2015.02.07 szombat, 09:40:48 »
Sziasztok!
Ma reggel olyat tapasztaltam, hogy megnéztem a nívópálcát és a min. alatt volt.
Az autóval egy hete nem közlekedtünk,állt egy helyben.
Olajfolt nincs alatta.
Gyári 5w30 ford van benne.
Szerintetek mi lehet a jelenség oka?
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8142 Dátum:
2015.02.07 szombat, 10:31:50 »
Idézetet írta: paszty - 2015.02.07 szombat, 09:40:48
Sziasztok!
Ma reggel olyat tapasztaltam, hogy megnéztem a nívópálcát és a min. alatt volt.
Az autóval egy hete nem közlekedtünk,állt egy helyben.
Olajfolt nincs alatta.
Gyári 5w30 ford van benne.
Szerintetek mi lehet a jelenség oka?
Kevesebb motorolaj van a motorban a kelleténél. Ez az oka a szint minimum alatti állásának.
A kérdés az, hogy előtte hol állt! Nyilván nem az állástól alakult ki ez a helyzet.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8143 Dátum:
2015.02.07 szombat, 10:35:35 »
Idézetet írta: paszty - 2015.02.07 szombat, 09:40:48
Sziasztok!
Ma reggel olyat tapasztaltam, hogy megnéztem a nívópálcát és a min. alatt volt.
Az autóval egy hete nem közlekedtünk,állt egy helyben.
Olajfolt nincs alatta.
Gyári 5w30 ford van benne.
Szerintetek mi lehet a jelenség oka?
a jelenség oka,hogy a motorod megette.így vagy úgy,de most kevesebb van benne.ezt pótold.
később pedig ellenőrizd gyakrabban,és ha látsz olajfoltot vagy olajos részeket a motor körül,akkor javítsd a hibát.Ha porszáraz minden akkor a kipufogón keresztül távozik.na annak már több oka is lehet.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8144 Dátum:
2015.02.07 szombat, 11:48:01 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.07 szombat, 10:35:35
a jelenség oka,hogy a motorod megette.így vagy úgy,de most kevesebb van benne.ezt pótold.
később pedig ellenőrizd gyakrabban,és ha látsz olajfoltot vagy olajos részeket a motor körül,akkor javítsd a hibát.Ha porszáraz minden akkor a kipufogón keresztül távozik.na annak már több oka is lehet.....
Mindig egy helyben áll az autó,ugyan ott a telken.
Megnéztem a motor körül, hát nem igazán porszáraz.
Van rajta olajos-poros lerakódás.
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8145 Dátum:
2015.02.07 szombat, 11:50:40 »
Idézetet írta: paszty - 2015.02.07 szombat, 11:48:01
Mindig egy helyben áll az autó,ugyan ott a telken.
Megnéztem a motor körül, hát nem igazán porszáraz.
Van rajta olajos-poros lerakódás.
hááát....akkor:
Motormosás,alaposan.Aztán figyelni hol szivárog.Szelepdekli körül,kartergáz visszavezetésnél,stb.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8146 Dátum:
2015.02.07 szombat, 11:59:25 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.07 szombat, 11:50:40
hááát....akkor:
Motormosás,alaposan.Aztán figyelni hol szivárog.Szelepdekli körül,kartergáz visszavezetésnél,stb.
Arra gondoltam, hogy vannak ezek a gőzzel tisztítós autómosó helyek:
http://ezwash.hu/
Szerintetek itt vállalnak motormosást?
Vagy essek neki magasnyomásúval? (mondjuk ezt annyira nem preferálnám)
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8147 Dátum:
2015.02.07 szombat, 16:57:59 »
Cserélnem kell a trafót.
Nagy szórás van az árak között a
Cromaxban
.
Tudom, hogy a gyári lenne a legjobb, de ha nem olyat veszek, melyek a bevált márkák? Noname cuccot nem szeretnék, azokból próbáltam többet is, nem sokáig bírták.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8148 Dátum:
2015.02.07 szombat, 18:39:41 »
Idézetet írta: ultio - 2015.02.07 szombat, 16:57:59
Cserélnem kell a trafót.
Nagy szórás van az árak között a
Cromaxban
.
Tudom, hogy a gyári lenne a legjobb, de ha nem olyat veszek, melyek a bevált márkák? Noname cuccot nem szeretnék, azokból próbáltam többet is, nem sokáig bírták.
Nekem a Swag-ot ajánlották,pont Ők.
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8149 Dátum:
2015.02.07 szombat, 20:03:48 »
Idézetet írta: paszty - 2015.02.07 szombat, 11:59:25
Arra gondoltam, hogy vannak ezek a gőzzel tisztítós autómosó helyek:
http://ezwash.hu/
Szerintetek itt vállalnak motormosást?
Vagy essek neki magasnyomásúval? (mondjuk ezt annyira nem preferálnám)
én minden autómat nagynyomásúval tisztítom.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
156
157
158
159
160
161
162
[
163
]
164
165
166
167
168
169
170
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ