Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:04:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 156 157 158 159 160 161 162 [163] 164 165 166 167 168 169 170 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4662042 alkalommal)
0 Felhasználó és 32 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8100 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 10:14:47 »

sziasztok!

2,0 145LE motorhoz az 5W30-at írják, van-e jelentősége, ha ELF 5W40-eset kap a motor? - az van csak úgy... Gondolok olajfogyasztásra stb, amit olvastam róla, az a hidegben a dermedés. Van-e tapasztalat vagy ajánlás ezzel kapcsolatban?

más: egy ideje elindulásnál mikor kis sebességnél tekerem a kormányt, 1-2 kongó hang hallatszik az első futómű felől. Menet közben semmi, bár a menetzaj elnyomhatja persze. Egyenesen megy, nem kóvályog az úton, nem kopog, nem zörög semmi. rúgótányérnál lehet valami vagy futómű?
Előre is köszi
Gábor
Ha az olaj megfelel a gyártó által előírt specifikációnak, minden további nélkül használható.
Kezdődő toronycsapágy szorulás gyanús, ami rugó pattanásokkal jelentkezik.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bolcsogab
Vendég
« Új hozzászólás #8101 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 10:41:43 »

Ha az olaj megfelel a gyártó által előírt specifikációnak, minden további nélkül használható.
Kezdődő toronycsapágy szorulás gyanús, ami rugó pattanásokkal jelentkezik.

benzines turbós renaultokba is jó, feltételeztem, ebbe is jó kéne lennie, a gyári 5w30, ezért is kérdezem, hogy a 40-nek van-e jelentősége.
inkább kongó hang, nem pattogás, persze a kaszti lehet így vezeti el.
filléres dolog, ha nem macerás a csere, inkább kicseréltetem, korábban 5 ajtóssal már jártam törött hátsó rugóval fél évig, mert nem jöttünk rá, mi volt az az irdatlan csattanás, mikor eltört, ezt nem várnám meg, legalább átnézik, ha már szétszedik.
Naplózva
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #8102 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 19:33:24 »

Ma autozgattam egy kicsit...normalis hogy 100-110 koruli temponal 5-ben, 3000 a fordulatszam? Kicsit zajosnak tunt a motor, bar meg nem jottem ra mitol. Miota ledugoztam a szivosor vakum csovet egyre tob erdekes hangot hallok...kotyogas, berreges...kezdek kicsit parazni az uj automtol vigyor3... a szijfeszito is gyanus...amugy eleg erdekes sustorgo hangot ad ki az egesz szijrendszer....van otlete valakinek erre a sustorgasra?  
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.25 vasárnap, 20:25:45 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8103 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 20:14:08 »

Ma autozgattam egy kicsit...normalis hogy 100-110 koruli temponal 5-ben, 3000 a fordulatszam? Kicsit zajosnak tunt a motor, bar meg nem jottem ra mitol. Miota ledugoztam a szivosor vakum csovet egyre tob erdekes hangot hallok hehe...kotyogas, berreges...kezdek kicsit parazni az uj automtol vigyor3... a szijfeszito is gyanus...amugy eleg erdekes sustorgo hangot ad ki az egesz szijrendszer....van otlete valakinek erre a sustorgasra? 
görgő csapágy.vagy klímakompresszor,vagy generátor.vagy mind....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #8104 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 20:27:49 »

görgő csapágy.vagy klímakompresszor,vagy generátor.vagy mind....
Hat igen...azt hittem specifikusab a dolog...
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #8105 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 19:22:08 »

Mostanság egyre gyakrabban csinálja azt a kocsi, hogy menet közben egyszer csak leáll. Eddig általában ha emelkedőn fékeztem akkor produkálta ezt a hibát. Ma viszont egy komolyabb fékezést követően ugyan, de kb 100méterrel utána, amikor már egyenletesen haladtam. Kanyarban forgalomban nagyon nem vicces hogy hirtelen elmegy a szervo... Miben keressem/kerestessem először a hibát?

Ma reggel próbálgattam a dolgokat, és kicsit pontosítanám a problémát, hátha úgy lesz ötlet. Tehát nagyobb fékezésnél áll le a motor, és azért, mert leesik a fordulat. Magyarul lefullad. 60-ról fékeztem egy intenzívet (ABS azért még nem kapcsolt), és leesett nullára a fordulat, leállt a motor. Aztán fékeztem egy másik nagyot kb 50-ről, és akkor igaz nem állt le, de csak éppenhogy. A fordulat leesett egészen 3-400-ig, utána állt csak helyre. (természetesen a kuplungpedált benyomva kell érteni az összes fékezést  Wink )
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8106 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 19:33:11 »

Ma reggel próbálgattam a dolgokat, és kicsit pontosítanám a problémát, hátha úgy lesz ötlet. Tehát nagyobb fékezésnél áll le a motor, és azért, mert leesik a fordulat. Magyarul lefullad. 60-ról fékeztem egy intenzívet (ABS azért még nem kapcsolt), és leesett nullára a fordulat, leállt a motor. Aztán fékeztem egy másik nagyot kb 50-ről, és akkor igaz nem állt le, de csak éppenhogy. A fordulat leesett egészen 3-400-ig, utána állt csak helyre. (természetesen a kuplungpedált benyomva kell érteni az összes fékezést  Wink )

Vákuumot kéne mérni fékezéskor a fékrásegítő membrán vezetékében.
Fékrásegítés megfelelő?
Ha alapjáraton többször, gyorsan többször lenyomod a fékpedált ugyanezt éred el?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #8107 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 19:56:09 »

Vákuumot kéne mérni fékezéskor a fékrásegítő membrán vezetékében.
Fékrásegítés megfelelő?
Ha alapjáraton többször, gyorsan többször lenyomod a fékpedált ugyanezt éred el?
A fékrásegítés szerintem oké, érzetre ugyanolyan mint 2 éve is volt. Az utóbbi kérdést meg este leellenőrzöm.
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #8108 Dátum: 2015.01.27 kedd, 00:02:00 »

Vákuumot kéne mérni fékezéskor a fékrásegítő membrán vezetékében.
Fékrásegítés megfelelő?
Ha alapjáraton többször, gyorsan többször lenyomod a fékpedált ugyanezt éred el?

Este vezettem pár km-t direkt odafigyelve a jelenségre. Rosszul gondoltam, nem a fékezéshez van köze. Egyszerűen csak annyi, hogy benyomom a kuplungot. Ha menet közben kiveszem sebességből a váltót, és üresben gurulok, a fordulat visszaesik -a legtöbbször- 500-ra, és ott stagnál. Néha azonban lejjebb is esik, akár 3-400 körülire is, és olyankor szokott lefulladni.
Csak meleg motornál csinálja
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.27 kedd, 06:04:06 írta bzozoo » Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #8109 Dátum: 2015.01.27 kedd, 16:40:17 »

Mióta bejöttek a hidegek azt csinálja az autó, hogy ha kinyomom a kuplungot nem esik a fordulatszám, hanem még emelkedik is picit.
Nehogy gondtalanul tudjak autózni...

Tapasztaltatok már ilyen jelenséget?
Alapjárati motorom nyűglődhet?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #8110 Dátum: 2015.01.28 szerda, 00:05:53 »

Üdv!

Újdonsült Mondeo tulaj vagyok, 2005-ös 1.8-as 110 lovasom van.Két dologra szeretnék választ kapni.
Hirtelen gázadásnál 2-es, 3-as fokozatban 1500-2000-es fordulat között megtorpan az autóm, akár többször is egymás után.Ha finoman adagolom a gázt, semmi gond nincs, de van amikor durva gázadásnál sincs semmi.
A másik dolog, ami nem biztos hogy probléma, minden esetre furcsa.
Ha kinyomom a kuplungot, érzek valami nagyon nagyon apró darálást, de alig érezni.Olyan mintha nagyon gyengéden valaki alulról kopogtatná a cipőm talpát Smiley
A kuplung jól működik, minden rendben egyébként.

A válaszokat előre is köszönöm!

A megtorpanást az enyém is csinálta.
Először gyertyát, aztán trafót,végül kábelt cseréltem, megoldódott. Ez benzines mondeo para.

A másiknál valami kinyomócsapágy, esetleg egyéb kuplung finomságra tippelnék, de majd a tapasztaltabbak megszakértik
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #8111 Dátum: 2015.01.28 szerda, 09:47:12 »

2,0 145LE motorhoz az 5W30-at írják, van-e jelentősége, ha ELF 5W40-eset kap a motor? - az van csak úgy... Gondolok olajfogyasztásra stb, amit olvastam róla, az a hidegben a dermedés.
A hidegen szivattyúzhatósága (dermedés) azonos lesz a 2 említett olaj tipusnak, mert mindkettő 5W-s olaj. A meleg oldali tulajdonságok fognak némileg különbözni. Ha olcsón kaptad és már megvan, használd fel.
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.28 szerda, 10:32:58 írta FokaDriver » Naplózva
Hinti
Vendég
« Új hozzászólás #8112 Dátum: 2015.01.28 szerda, 22:03:56 »

Sziasztok!!Olyan problémánk lenne ,h adott 2.0 ford zetec motorral szerelt mazda ami olyat produkál h nem indul. indítózás közben néha durran egyet de semmi. Üzemanyag ,szikra van. Főtengely, vezérműtengely jeladó jó. Mi okozhat még ilyen hibát ??
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.28 szerda, 22:08:15 írta Hinti » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8113 Dátum: 2015.01.28 szerda, 22:14:03 »

Sziasztok!!Olyan problémánk lenne ,h adott 2.0 ford zetec motorral szerelt mazda ami olyat produkál h nem indul. indítózás közben néha durran egyet de semmi. Üzemanyag ,szikra van. Főtengely, vezérműtengely jeladó jó. Mi okozhat még ilyen hibát ??

Mk3-as motorokkal szereltek Mazdákat, ami duratec.

Benzinnyomás megfelelő?
Gyújtás/időzítés jó?
Gyújtókábelek nem lettek felcserélve?
Mik az előzmények, mitől ilyen?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Hinti
Vendég
« Új hozzászólás #8114 Dátum: 2015.01.28 szerda, 22:38:20 »

Mk3-as motorokkal szereltek Mazdákat, ami duratec.

Benzinnyomás megfelelő?
Gyújtás/időzítés jó?
Gyújtókábelek nem lettek felcserélve?
Mik az előzmények, mitől ilyen?

 Ford maverick csak mazda tribute néven.  üzemanyag szivattyú lett cserélve nem rég de azóta lett már használva. nagyon könnyen teker pedig kompresszió van . Úgy kezdte ,h nem akart indulni csak ha padlógázt nyomtunk . Most már semmire se indul.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8115 Dátum: 2015.01.28 szerda, 22:48:31 »

Ford maverick csak mazda tribute néven.  üzemanyag szivattyú lett cserélve nem rég de azóta lett már használva. nagyon könnyen teker pedig kompresszió van . Úgy kezdte ,h nem akart indulni csak ha padlógázt nyomtunk . Most már semmire se indul.

Egy injektoros motornál nem kell padlógázt nyomni.

Látatlanban nem látom értelmét találgatás szinten felsorolni a motor alkatrészeit....

Benzinnyomás.
Szkóp: CKP, CMP, + szinkron, Injektor ell. feszültség, áram..... kell haladni szépen, sorban.
Természetesen mindenhol a test és tápfeszültségek ellenőrzése és megléte elengedhetetlen!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Hinti
Vendég
« Új hozzászólás #8116 Dátum: 2015.01.28 szerda, 22:58:03 »

Egy injektoros motornál nem kell padlógázt nyomni.

Látatlanban nem látom értelmét találgatás szinten felsorolni a motor alkatrészeit....

Benzinnyomás.
Szkóp: CKP, CMP, + szinkron, Injektor ell. feszültség, áram..... kell haladni szépen, sorban.
Természetesen mindenhol a test és tápfeszültségek ellenőrzése és megléte elengedhetetlen!

 CKP, CMP jeladó jó,vezérlés is. a +szinkron alatt mit értesz ??
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8117 Dátum: 2015.01.28 szerda, 23:00:55 »

CKP, CMP jeladó jó,vezérlés is. a +szinkron alatt mit értesz ??

CKP és CMP jel szinkron. Ergo jó-e a motor vezérlése....nem ugrott át...stb.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #8118 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 10:21:57 »

Köszönöm az infót.Közben én is fórumozgattam egy kicsit, ahogy az időm engedte.Valóban a gyertya-trafó-kábel trió lehet a ludas.
A kuplunggal kapcsolatban nem is kopog, hanem inkább mintha valami nagyon apró súrlódást éreznék a talpam alatt, amikor teljesen kinyomom a kuplungot.
Remélem nem lendkerék Sad

Ha nem is lendkerék, hanem kinyomócsapágy, akkor is célszerű kicseréltetni azt is (főleg, ha kettőstömegű), mert nem olcsó a szerelési költség (30+ e ft) ahhoz, hogy 2-3-5e km múlva újra szét kelljen szedni az egészet. Én ajánlanám az egytömegűre cserélését. Akkor egy eléggé költséges hibaforrástól megkíméled magad.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8119 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 10:25:30 »

Ha nem is lendkerék, hanem kinyomócsapágy, akkor is célszerű kicseréltetni azt is (főleg, ha kettőstömegű), mert nem olcsó a szerelési költség (30+ e ft) ahhoz, hogy 2-3-5e km múlva újra szét kelljen szedni az egészet. Én ajánlanám az egytömegűre cserélését. Akkor egy eléggé költséges hibaforrástól megkíméled magad.

alapvetően nem gond, ha megint kettőstömegű kerül be. A benzineseknél ez pláne nem akkora gond. 200ekm-t megint ki fog bírni és én nem hiszek az egytömegűre.
Naplózva
Gurgiga
Vendég
« Új hozzászólás #8120 Dátum: 2015.01.30 péntek, 20:32:57 »

Sziasztok. Jó estét kívánok !

Érdeklődni szeretnék . 2013-2014 - es benzines 160 Le. kézi váltós Mondeoról  (kombi) . Kinek mi a véleménye . Mert lassan cserélni kellene a régi autónkat.  Fogyasztás , szervízigény , mire kell figyelni mire nem, ez a motorméret elég vagy kicsi ? ( csak mert valahol azt olvastam , hogy ez nem valami erős motor , és nagyobb dombbal már küzdenie kell. Na nem vagyok egy vadászgép pilóta de ha kell akkor menjen )  Ha esetleg valakinek van ilyen autója az részletesebben írhatna.

Köszönöm.
 worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.30 péntek, 20:49:43 írta Gurgiga » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8121 Dátum: 2015.01.30 péntek, 20:38:11 »

Sziasztok. Jó estét kívánok !

Érdeklődni szeretnék . 2013-2014 - es benzines 160 Le. kézi váltós Mondeoról  (kombi) . Kinek mi a véleménye . Mert lassan cserélni kellene a régi autónkat.  Fogyasztás , szerv ízigény , mire kell figyelni mire nem, ez a motorméret elég vagy kicsi ? ( csak mert valahol azt olvastam , hogy ez nem valami erős motor , és nagyobb dombbal már küzdenie kell. Na nem vagyok egy vadászgép pilóta de ha kell akkor menjen )  Ha esetleg valakinek van ilyen autója az részletesebben írhatna.

Köszönöm.
 worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship
az 1.6-os turbósra gondolsz?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #8122 Dátum: 2015.01.30 péntek, 20:42:48 »

Sziasztok. Jó estét kívánok !

Érdeklődni szeretnék . 2013-2014 - es benzines 160 Le. kézi váltós Mondeoról  (kombi) . Kinek mi a véleménye . Mert lassan cserélni kellene a régi autónkat.  Fogyasztás , szerv ízigény , mire kell figyelni mire nem, ez a motorméret elég vagy kicsi ? ( csak mert valahol azt olvastam , hogy ez nem valami erős motor , és nagyobb dombbal már küzdenie kell. Na nem vagyok egy vadászgép pilóta de ha kell akkor menjen )  Ha esetleg valakinek van ilyen autója az részletesebben írhatna.

Köszönöm.
 worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship


MK4 topicban talán jobban illik a kérdésed. wave
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Gurgiga
Vendég
« Új hozzászólás #8123 Dátum: 2015.01.30 péntek, 20:57:06 »

az 1.6-os turbósra gondolsz?


Pl. http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ford-mondeo-turnier-1-6-ecoboost-start-stopp-business-ennigerloh/204100299.html?lang=de&pageNumber=2&__lp=17&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2014-01-01&maxFirstRegistrationDate=2014-12-31&negativeFeatures=EXPORT&noec=1

De ez csak Pl.
Naplózva
Gurgiga
Vendég
« Új hozzászólás #8124 Dátum: 2015.01.30 péntek, 20:58:42 »


MK4 topicban talán jobban illik a kérdésed. wave

Teljesen igazad van. Köszönöm.  Wink
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #8125 Dátum: 2015.01.30 péntek, 20:59:28 »


Szép autó!
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Gurgiga
Vendég
« Új hozzászólás #8126 Dátum: 2015.01.30 péntek, 21:05:16 »

Szép autó!


Jelzem majd a Fordnak.  smile
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #8127 Dátum: 2015.01.31 szombat, 09:36:53 »

alapvetően nem gond, ha megint kettőstömegű kerül be. A benzineseknél ez pláne nem akkora gond. 200ekm-t megint ki fog bírni és én nem hiszek az egytömegűre.

Nekem az előző gépemben (2001-es 1.8l 110 LE) az volt és nem volt vele gondom. Kuplungcserekor derült ki. Óra szerint 210e volt benne, amikor eladtam. A ténylegest nem tudom, mert nem volt hozzá szervizkönyv, amikor megvettem a kereskedéstől.
Naplózva
groland
Vendég
« Új hozzászólás #8128 Dátum: 2015.02.02 hétfő, 16:10:52 »

Üdv!

Újdonsült Mondeo tulaj vagyok, 2005-ös 1.8-as 110 lovasom van.Két dologra szeretnék választ kapni.
Hirtelen gázadásnál 2-es, 3-as fokozatban 1500-2000-es fordulat között megtorpan az autóm, akár többször is egymás után.Ha finoman adagolom a gázt, semmi gond nincs, de van amikor durva gázadásnál sincs semmi.
A másik dolog, ami nem biztos hogy probléma, minden esetre furcsa.
Ha kinyomom a kuplungot, érzek valami nagyon nagyon apró darálást, de alig érezni.Olyan mintha nagyon gyengéden valaki alulról kopogtatná a cipőm talpát Smiley
A kuplung jól működik, minden rendben egyébként.

A válaszokat előre is köszönöm!

Kuplung kérdés:
Ez a jelenség nekem is megvan, annak ellenére, hogy új kuplung, kinyomócsapágy és szerkezet van benne. Tervezem a kettős tömegű lendkerék cseréjét, 240e km-nél járok, de még az eredeti van benne, szóval esélyes, hogy az adja a hangot ill. az érzést.
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.02 hétfő, 16:12:44 írta groland » Naplózva
C.Balint
Vendég
« Új hozzászólás #8129 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 20:26:42 »

Kuplung kérdés:
Ez a jelenség nekem is megvan, annak ellenére, hogy új kuplung, kinyomócsapágy és szerkezet van benne. Tervezem a kettős tömegű lendkerék cseréjét, 240e km-nél járok, de még az eredeti van benne, szóval esélyes, hogy az adja a hangot ill. az érzést.

Üdv!

Nekem is duruzsol a pedál a lábam alatt.A Ford-ban megnézettem egy szerelővel, azt mondta ne foglalkozzak vele.Ha rendesen cserèlem az olajat, és megfelelőt öntök bele, évekig elmehet így.
Nekem is csak épp egy picit lehet érezni valamit a kuplung kinyomásakor.
Valaki esetleg aki már cserèltetett kettőstömegűt, tudna árat mondani, tanácsot adni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8130 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 21:19:33 »

Üdv!

Nekem is duruzsol a pedál a lábam alatt.A Ford-ban megnézettem egy szerelővel, azt mondta ne foglalkozzak vele.Ha rendesen cserèlem az olajat, és megfelelőt öntök bele, évekig elmehet így.
Nekem is csak épp egy picit lehet érezni valamit a kuplung kinyomásakor.
Valaki esetleg aki már cserèltetett kettőstömegűt, tudna árat mondani, tanácsot adni?
és mert nem kaptál választ ,egyből le is regeltél..... Tongue Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8131 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 22:15:08 »

és mert nem kaptál választ ,egyből le is regeltél..... Tongue Cheesy

van ez így. Engem is állandóan bántotok  rinya
 nyes
Naplózva
alabuka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


verda


E-mail
« Új hozzászólás #8132 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 23:06:28 »

Sziasztok mostanába az csinálja az autó (hidegbe) hogy elindítom és olyat lehet hallani mintha bugyborékolna a víz. Valaki találkozott ilyennel? előre is köszi
Naplózva

Ford mondeo          1993 1.6 benzin sedan 100km/11
 Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan  100km/7,7
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8133 Dátum: 2015.02.06 péntek, 06:06:19 »

Sziasztok mostanába az csinálja az autó (hidegbe) hogy elindítom és olyat lehet hallani mintha bugyborékolna a víz. Valaki találkozott ilyennel? előre is köszi
levegős lehet a rendszer.nyisd meg a kiegyenlítőt.ha túlnyomás van benne,akkor lehetnek problémák.....
illetve ellenőrizd a szintet,nem-e lukas valahol
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alabuka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


verda


E-mail
« Új hozzászólás #8134 Dátum: 2015.02.06 péntek, 09:36:24 »

Oké Köszi hát megnéztem a hütővíz minimum alatt van de hova tünhetett? Repedést lukat nem láttam rajta.töltsek utána vízet?
Naplózva

Ford mondeo          1993 1.6 benzin sedan 100km/11
 Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan  100km/7,7
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8135 Dátum: 2015.02.06 péntek, 09:55:28 »

Oké Köszi hát megnéztem a hütővíz minimum alatt van de hova tünhetett? Repedést lukat nem láttam rajta.töltsek utána vízet?
mindenképpen.Keress szivárgás nyomokat.a vízpumpa alsó felét simítsd végig,ghátha vizes.vagy az alatta lévő önindító víznyomos.vagy a lábtérben esetleg áll a víz-túl sok pára a fülkében.
És azt is ellenőrizd,hogy levett sapivakl buborékozik-e a kiegyenlítő tartályban a víz,illetve nem-e olajos vagy zavaros koszos,esetleg kormos.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #8136 Dátum: 2015.02.06 péntek, 10:29:33 »

Oké Köszi hát megnéztem a hütővíz minimum alatt van de hova tünhetett? Repedést lukat nem láttam rajta.töltsek utána vízet?
Nézd meg a vékony csőkivezetésnél(visszatérő),a műanyag cső tövében,nálam ott volt hajszálrepedés.Csak akkor könnyezett,ha egy kicsit oldalra megfeszítettem a kis műa. csonkot.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
alabuka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


verda


E-mail
« Új hozzászólás #8137 Dátum: 2015.02.06 péntek, 12:27:59 »

feltöltöttem a fagyállóval és kiderült hogy a tartály felső részénél enged . ugyhogy venni kell másikat de úgy látom sokáig nem bírják a bontottak tavaly cseréltem.
Naplózva

Ford mondeo          1993 1.6 benzin sedan 100km/11
 Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan  100km/7,7
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8138 Dátum: 2015.02.06 péntek, 12:34:41 »

feltöltöttem a fagyállóval és kiderült hogy a tartály felső részénél enged . ugyhogy venni kell másikat de úgy látom sokáig nem bírják a bontottak tavaly cseréltem.
ez hamar megoldódni látszik... eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alabuka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


verda


E-mail
« Új hozzászólás #8139 Dátum: 2015.02.06 péntek, 12:52:40 »

szerinted az utángyártott tartály jobb lehet mint a bontott?
Naplózva

Ford mondeo          1993 1.6 benzin sedan 100km/11
 Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan  100km/7,7
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8140 Dátum: 2015.02.06 péntek, 12:56:30 »

szerinted az utángyártott tartály jobb lehet mint a bontott?

Az legalább új.
Annyi esély van rá, hogy tönkremegy amennyi az gyárinak. Ami már bizonyított.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #8141 Dátum: 2015.02.07 szombat, 09:40:48 »

Sziasztok!

Ma reggel olyat tapasztaltam, hogy megnéztem a nívópálcát és a min. alatt volt.
Az autóval egy hete nem közlekedtünk,állt egy helyben.
Olajfolt nincs alatta.
Gyári 5w30 ford van benne.
Szerintetek mi lehet a jelenség oka?
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8142 Dátum: 2015.02.07 szombat, 10:31:50 »

Sziasztok!

Ma reggel olyat tapasztaltam, hogy megnéztem a nívópálcát és a min. alatt volt.
Az autóval egy hete nem közlekedtünk,állt egy helyben.
Olajfolt nincs alatta.
Gyári 5w30 ford van benne.
Szerintetek mi lehet a jelenség oka?

Kevesebb motorolaj van a motorban a kelleténél. Ez az oka a szint minimum alatti állásának.
A kérdés az, hogy előtte hol állt! Nyilván nem az állástól alakult ki ez a helyzet.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8143 Dátum: 2015.02.07 szombat, 10:35:35 »

Sziasztok!

Ma reggel olyat tapasztaltam, hogy megnéztem a nívópálcát és a min. alatt volt.
Az autóval egy hete nem közlekedtünk,állt egy helyben.
Olajfolt nincs alatta.
Gyári 5w30 ford van benne.
Szerintetek mi lehet a jelenség oka?
a jelenség oka,hogy a motorod megette.így vagy úgy,de most kevesebb van benne.ezt pótold.
később pedig ellenőrizd gyakrabban,és ha látsz olajfoltot vagy olajos részeket a motor körül,akkor javítsd a hibát.Ha porszáraz minden akkor a kipufogón keresztül távozik.na annak már több oka is lehet.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #8144 Dátum: 2015.02.07 szombat, 11:48:01 »

a jelenség oka,hogy a motorod megette.így vagy úgy,de most kevesebb van benne.ezt pótold.
később pedig ellenőrizd gyakrabban,és ha látsz olajfoltot vagy olajos részeket a motor körül,akkor javítsd a hibát.Ha porszáraz minden akkor a kipufogón keresztül távozik.na annak már több oka is lehet.....

Mindig egy helyben áll az autó,ugyan ott a telken.
Megnéztem a motor körül, hát nem igazán porszáraz.
Van rajta olajos-poros lerakódás.
 
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8145 Dátum: 2015.02.07 szombat, 11:50:40 »

Mindig egy helyben áll az autó,ugyan ott a telken.
Megnéztem a motor körül, hát nem igazán porszáraz.
Van rajta olajos-poros lerakódás.
 
hááát....akkor:
Motormosás,alaposan.Aztán figyelni hol szivárog.Szelepdekli körül,kartergáz visszavezetésnél,stb.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #8146 Dátum: 2015.02.07 szombat, 11:59:25 »

hááát....akkor:
Motormosás,alaposan.Aztán figyelni hol szivárog.Szelepdekli körül,kartergáz visszavezetésnél,stb.

Arra gondoltam, hogy vannak ezek a gőzzel tisztítós autómosó helyek:
http://ezwash.hu/
Szerintetek itt vállalnak motormosást?
Vagy essek neki magasnyomásúval? (mondjuk ezt annyira nem preferálnám)
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8147 Dátum: 2015.02.07 szombat, 16:57:59 »

Cserélnem kell a trafót.
Nagy szórás van az árak között a Cromaxban.
Tudom, hogy a gyári lenne a legjobb, de ha nem olyat veszek, melyek a bevált márkák? Noname cuccot nem szeretnék, azokból próbáltam többet is, nem sokáig bírták.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #8148 Dátum: 2015.02.07 szombat, 18:39:41 »

Cserélnem kell a trafót.
Nagy szórás van az árak között a Cromaxban.
Tudom, hogy a gyári lenne a legjobb, de ha nem olyat veszek, melyek a bevált márkák? Noname cuccot nem szeretnék, azokból próbáltam többet is, nem sokáig bírták.

Nekem a Swag-ot ajánlották,pont Ők.
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8149 Dátum: 2015.02.07 szombat, 20:03:48 »

Arra gondoltam, hogy vannak ezek a gőzzel tisztítós autómosó helyek:
http://ezwash.hu/
Szerintetek itt vállalnak motormosást?
Vagy essek neki magasnyomásúval? (mondjuk ezt annyira nem preferálnám)
én minden autómat nagynyomásúval tisztítom.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 156 157 158 159 160 161 162 [163] 164 165 166 167 168 169 170 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.