Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:06:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 160 161 162 163 164 165 166 [167] 168 169 170 171 172 173 174 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4662069 alkalommal)
0 Felhasználó és 39 vendég van a témában
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #8300 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 11:47:02 »

Nemreg csereltem a gyertyakat  NGK PTR6F-13 -ra (motorcraft nelkul) es nagyon allat lett a kocsi azota...elso uton azt hittem uj kocsit kaptam Grin...pedig nekem nem is rangatott vagy ilyesmi, egyszeruen csak uj kocsi uj gyertya elven vagyok es cserelve lett.


Szia!

Hol vetted ezeket a gyertyákat?
Tudnál adni egy linket?
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #8301 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 12:04:58 »

Válasz

Szia!

Hol vetted ezeket a gyertyákat?
Tudnál adni egy linket?

Szia
En nem magyarorszagon elek, de lattam pl a cromaxnal, unixnal ...szerintem barhol kaphato. Csak azert vettem az NGK-t mert nalunk 50%-al olcsob volt mint a motorcraft_ngk feliratu gyari. Azt gondoltam, bar lehet rosszul, hogy csak a cimke kulonbozik es ugyanaz a gyertya csak van rajta egy felirattal tob. Majd az ido eldonti hogy mennyire valnak be.
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
agresor
Vendég
« Új hozzászólás #8302 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 15:08:34 »

Akkor ennyire lomhának számítana az 1.8 125 lóerős mondeo hogy egy 20 éves opel corsa meg egy 20 éves peugeot 306 simán otthagyót mint a *** ??Anyit kérdeznék még hogy valaki probálkozott már chipelni 1.8 motort ha igen észrevehető a változás vagy hagyjam a fenébe nem gagyi chipre gondolok nekem Szekszárdon a Rigotechnél 70000 Ft megcsinálnák csak van e értelme??
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #8303 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 15:27:32 »

Akkor ennyire lomhának számítana az 1.8 125 lóerős mondeo hogy egy 20 éves opel corsa meg egy 20 éves peugeot 306 simán otthagyót mint a *** ??Anyit kérdeznék még hogy valaki probálkozott már chipelni 1.8 motort ha igen észrevehető a változás vagy hagyjam a fenébe nem gagyi chipre gondolok nekem Szekszárdon a Rigotechnél 70000 Ft megcsinálnák csak van e értelme??
A nagy kasznit nehezebben cipeli,mint a 800 kg-os ismerősökét(dobassál be velük 5 q cementet és újra gyorsuljatok).Én úgy gondolom,hogy nem éri meg chippeltetni,még a 2.0 benyást sem.De van barátibb áron is chip hozzá.
http://www.ebay.com/itm/Chip-Tuning-Box-FORD-MONDEO-Mk3-1-8-110-PS-81-kW-Performance-ChipBox-PowerBox-/121300219547?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item1c3e0e769b&vxp=mtr
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.02 hétfő, 15:34:07 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #8304 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 18:14:56 »

Akkor ennyire lomhának számítana az 1.8 125 lóerős mondeo hogy egy 20 éves opel corsa meg egy 20 éves peugeot 306 simán otthagyót mint a *** ??Anyit kérdeznék még hogy valaki probálkozott már chipelni 1.8 motort ha igen észrevehető a változás vagy hagyjam a fenébe nem gagyi chipre gondolok nekem Szekszárdon a Rigotechnél 70000 Ft megcsinálnák csak van e értelme??
Tudni kell hogy hol van a motor nyomatékcsúcsa és teljesítménycsúcsa, és tudni kell e kettő között rutinosan gangolni. Kigyorsítás közben tök padló, mert akkor nem néz lambdát az ECU. Chip benzinesnél nem hoz sokat a konyhára.
OFF: És ha legyőztek akkor mi van ? Semmi. Te emelt fővel szálhatsz ki a normális méretű autódból, míg ők vazelinnel csusszannak be a dodgem-ükbe.
Nézd így.  wave
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #8305 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 18:16:30 »

Tudni kell hogy hol van a motor nyomatékcsúcsa és teljesítménycsúcsa, és tudni kell e kettő között rutinosan gangolni. Kigyorsítás közben tök padló, mert akkor nem néz lambdát az ECU. Chip benzinesnél nem hoz sokat a konyhára.
OFF: És ha legyőztek akkor mi van ? Semmi. Te emelt fővel szálhatsz ki a normális méretű autódból, míg ők vazelinnel csusszannak be a dodgem-ükbe.
Nézd így.  wave

Nem beszélve egy ne adj isten baleset esetén a túlélési esélyekről.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8306 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 21:49:56 »

Akkor ennyire lomhának számítana az 1.8 125 lóerős mondeo hogy egy 20 éves opel corsa meg egy 20 éves peugeot 306 simán otthagyót mint a *** ??Anyit kérdeznék még hogy valaki probálkozott már chipelni 1.8 motort ha igen észrevehető a változás vagy hagyjam a fenébe nem gagyi chipre gondolok nekem Szekszárdon a Rigotechnél 70000 Ft megcsinálnák csak van e értelme??

Engem soha nem hagytak ott, sőt én nyomtam le másokat. Valami nem ok azzal az autóval, nincs abban 125Le

A nagy kasznit nehezebben cipeli,mint a 800 kg-os ismerősökét(dobassál be velük 5 q cementet és újra gyorsuljatok).Én úgy gondolom,hogy nem éri meg chippeltetni,még a 2.0 benyást sem.De van barátibb áron is chip hozzá.
http://www.ebay.com/itm/Chip-Tuning-Box-FORD-MONDEO-Mk3-1-8-110-PS-81-kW-Performance-ChipBox-PowerBox-/121300219547?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item1c3e0e769b&vxp=mtr

Ebay-ről semmiképpen nem vennék tuning boxot. Azzal lehet szétcseszni a kocsit. A benzineseket nem lehet ilyen egyszerűen tuningolni. Ha több LE kell, akkor nagyobb motorral rendelkező autót kell venni. A benzines tuning drága és kevesen foglalkoznak vele.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #8307 Dátum: 2015.03.03 kedd, 08:41:56 »

Engem soha nem hagytak ott, sőt én nyomtam le másokat. Valami nem ok azzal az autóval, nincs abban 125Le

Ebay-ről semmiképpen nem vennék tuning boxot. Azzal lehet szétcseszni a kocsit. A benzineseket nem lehet ilyen egyszerűen tuningolni. Ha több LE kell, akkor nagyobb motorral rendelkező autót kell venni. A benzines tuning drága és kevesen foglalkoznak vele.
Ezt csak az ár miatt írtam,de az sem biztos,hogy aki beszereli nem onnan veszi.(Lengyel az eladó,nem Kínai,de ez sem biztos a mai világban).A programozást,azt kell megfizetni  vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8308 Dátum: 2015.03.03 kedd, 12:20:26 »

Ezt csak az ár miatt írtam,de az sem biztos,hogy aki beszereli nem onnan veszi.(Lengyel az eladó,nem Kínai,de ez sem biztos a mai világban).A programozást,azt kell megfizetni  vigyor3

alapvetően benzinest nem érdemes sem tuningbox-al, sem programozással tuningolni. Pénzkidobás az egész. a diziket lehet és ott egy jól optimalizált programmal sokmindent el lehet érni. Ha bemész egy jobb helyre, ahol nem a pénzedet nézik, akkor ott elmondják, hogy benzines autónál ne költs tuninra, ha csak boxot, vagy pici programozást szeretnél.

Mivel az én 1.8-am nagyon jól ment, javaslom, hogy valami jó szerelőt kellene keríteni, mert azért ezek az autók is tudnak menni.
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8309 Dátum: 2015.03.03 kedd, 12:46:06 »

alapvetően benzinest nem érdemes sem tuningbox-al, sem programozással tuningolni. Pénzkidobás az egész. a diziket lehet és ott egy jól optimalizált programmal sokmindent el lehet érni. Ha bemész egy jobb helyre, ahol nem a pénzedet nézik, akkor ott elmondják, hogy benzines autónál ne költs tuninra, ha csak boxot, vagy pici programozást szeretnél.

Mivel az én 1.8-am nagyon jól ment, javaslom, hogy valami jó szerelőt kellene keríteni, mert azért ezek az autók is tudnak menni.

Igaz nekem 2.0-ás van, de pörgetni kell és megy az. Sokszor meg is lepődöm, mikor jobban odalépek, hogy azért megy ez. De ehhez tényleg kell a fordulatszám.
Na meg az új gyújtásrendszer is sokat segített a dinamikán  Cheesy. Feleségem szerint mint egy új autó.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8310 Dátum: 2015.03.03 kedd, 12:52:13 »

Igaz nekem 2.0-ás van, de pörgetni kell és megy az. Sokszor meg is lepődöm, mikor jobban odalépek, hogy azért megy ez. De ehhez tényleg kell a fordulatszám.
Na meg az új gyújtásrendszer is sokat segített a dinamikán  Cheesy. Feleségem szerint mint egy új autó.

jó gyertyák, kábelek, szűrők, megfelelő üzemanyag, karbantartott motor. Ezek kellenek a jó teljesítményhez. Nyilván nem alul húznak mint egy dizi, de szépen tudnak menni. Nekem az 1.8-on más autósok csak pislogtak, hogy mennyire megy. Jó autó.
Naplózva
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #8311 Dátum: 2015.03.03 kedd, 16:08:12 »

jó gyertyák, kábelek, szűrők, megfelelő üzemanyag, karbantartott motor. Ezek kellenek a jó teljesítményhez. Nyilván nem alul húznak mint egy dizi, de szépen tudnak menni. Nekem az 1.8-on más autósok csak pislogtak, hogy mennyire megy. Jó autó.

Ez így igaz!
Meg egy ki plusszt tud andi neki,ha teszel bele tankoláskor Spurit (kéket).
Én ne hittem volna,de érezni a különbséget.
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #8312 Dátum: 2015.03.04 szerda, 09:34:52 »

Sziasztok!
Ki gyulladt a motor hibakód lámpám ma.
Az autó megy hibátlanul,nem tudom mi lehet.
Az a gáz hogy hajnalba kéne menjek a reptérre,el merjek így indulni?Mit javasoltok?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #8313 Dátum: 2015.03.04 szerda, 09:42:13 »

Sziasztok!
Ki gyulladt a motor hibakód lámpám ma.
Az autó megy hibátlanul,nem tudom mi lehet.
Az a gáz hogy hajnalba kéne menjek a reptérre,el merjek így indulni?Mit javasoltok?

1., Olyan autóban amiben megfelelő az olaj és hűtővíz szintje, világégés nem történhet.
2., Szervizben nézesd meg a hibakódot feltétlen.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #8314 Dátum: 2015.03.04 szerda, 13:40:30 »

Sziasztok!
Ki gyulladt a motor hibakód lámpám ma.
Az autó megy hibátlanul,nem tudom mi lehet.
Az a gáz hogy hajnalba kéne menjek a reptérre,el merjek így indulni?Mit javasoltok?

Ha nem akarsz kifizetni pár db ezrest (3-6000 ft, szervize válogatja) azért a pár percért, amíg kiolvassák a kódot, akkor hátha van valaki a fórumon, aki a környékeden lakik és van kódolvasója és kiolvassa neked.
Naplózva
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #8315 Dátum: 2015.03.04 szerda, 17:39:07 »

Köszönöm!
Kiolvastattam,EGR hibát írt ki.
Ez mitől van ill. mit csináljak hogy ne dobja majd vissza?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #8316 Dátum: 2015.03.04 szerda, 18:51:29 »

Köszönöm!
Kiolvastattam,EGR hibát írt ki.
Ez mitől van ill. mit csináljak hogy ne dobja majd vissza?
1. kifustolod autopalyan...nalam nincs Wink
2. kicsereled az EGR-t...draga...
3. kipucolod az EGR-t, ezt tettem most en is (kicsit szivatos leszedni) es remneykedsz hogy megoldja (ahogy en is.. vigyor3)
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.04 szerda, 19:02:34 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #8317 Dátum: 2015.03.04 szerda, 18:53:17 »

1. kifustolod autopalyan
2. kicsereled az EGR-t
3. kipucolod az EGR-t, ezt tettem most en is (kicsit szivatos leszedni) es remneykedsz hogy megoldja (ahogy en is.. vigyor3)

A ledugózással mi a helyzet,vélemény?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #8318 Dátum: 2015.03.04 szerda, 19:00:16 »

A ledugózással mi a helyzet,vélemény?
Ujra egni fog a motor hibakod lampad...csak mostmar egyfeszt nyes......amugy lehet kapni lemezt amit beepithetsz...
http://www.ebay.co.uk/itm/egr-blanking-plate-mondeo-1-8-petrol-Mazda-6-1-8-petrol-/230853603003
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.05 csütörtök, 19:32:29 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8319 Dátum: 2015.03.04 szerda, 20:43:56 »

A ledugózással mi a helyzet,vélemény?

a ledugózás jó dizin, csak mk3-on vagy vissza jön a hibakód, vagy a nagymesterek tudnak valami tartósabb megoldást.
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.04 szerda, 21:09:31 írta KOTTA » Naplózva
Mondeúr
Vendég
« Új hozzászólás #8320 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 02:53:56 »

Szia!
Szervizelt kocsi vagy semmi infó,hogy miket cseréltek már?
Olajból gyárit.Lég-,pollenszűrő,olajszűrő utángyártott vagy gyári.Gyertyákat és benzinszűrőt mikor cseréltek?Nagyautó a gyári alkatrészekre tud árajánlatot adni.Főoldal.

Köszönöm a válaszokat, megfogadom a tanácsaitokat, a legjobbat szeretném az autómnak.
30 000 km-el ezelőtt cseréltek gyertyákat, szűrőket, illetve olajat.Most mielőtt megvettem, a tulaj lecserélte az olajat elvileg, de nem Ford olajat öntött bele, hanem Castrol-t.
Az összes szűrőt cseréltetni akarom, az olajat, és a gyertyákat is.De most nem tudom hogy akkor trafó+kábel+gyertya csere legyen e együtt, vagy csak gyertya.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #8321 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 08:34:34 »

Köszönöm a válaszokat, megfogadom a tanácsaitokat, a legjobbat szeretném az autómnak.
30 000 km-el ezelőtt cseréltek gyertyákat, szűrőket, illetve olajat.Most mielőtt megvettem, a tulaj lecserélte az olajat elvileg, de nem Ford olajat öntött bele, hanem Castrol-t.
Az összes szűrőt cseréltetni akarom, az olajat, és a gyertyákat is.De most nem tudom hogy akkor trafó+kábel+gyertya csere legyen e együtt, vagy csak gyertya.

30.000 km-rel ezelőtt volt az olajcsere?  wow1 wow1 10-15e a csereperiódus használattól függően. A Castrol is jó. Egyesek szerint ugyanaz a kettő (a Castrol gyártja a Ford olajat), csak a Ford fele annyiba kerül.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #8322 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 09:16:36 »

Köszönöm a válaszokat, megfogadom a tanácsaitokat, a legjobbat szeretném az autómnak.
30 000 km-el ezelőtt cseréltek gyertyákat, szűrőket, illetve olajat.Most mielőtt megvettem, a tulaj lecserélte az olajat elvileg, de nem Ford olajat öntött bele, hanem Castrol-t.
Az összes szűrőt cseréltetni akarom, az olajat, és a gyertyákat is.De most nem tudom hogy akkor trafó+kábel+gyertya csere legyen e együtt, vagy csak gyertya.

Ha a legjobbat akarod,akkor mindent cserélj gyárira!A trafó az nem olcsó és ha jó,akkor kár cserélni.Kábelekböl is gyárit!Keresd GSR-t!
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8323 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 09:44:52 »

Ha a legjobbat akarod,akkor mindent cserélj gyárira!A trafó az nem olcsó és ha jó,akkor kár cserélni.Kábelekböl is gyárit!Keresd GSR-t!

nem biztos, hogy mindenből a gyári a jobb. pl a fék nekem akkor kezdett el jobban fogni, miután a agyári helyett ferrodo került bele.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8324 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 09:54:03 »

nem biztos, hogy mindenből a gyári a jobb. pl a fék nekem akkor kezdett el jobban fogni, miután a agyári helyett ferrodo került bele.

Az lehet, de a tapasztalat az, hogy ezeknél a motoroknál gyújtásból a gyári a biztos, utángyártottal meg vagy szerencséd lesz, vagy nem.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8325 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 10:29:05 »

Az lehet, de a tapasztalat az, hogy ezeknél a motoroknál gyújtásból a gyári a biztos, utángyártottal meg vagy szerencséd lesz, vagy nem.

ez igaz, én csak az általános mindent cserélj gyárira reagáltam.
Naplózva
peterl
Vendég
« Új hozzászólás #8326 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 12:15:54 »

1. kifustolod autopalyan...nalam nincs Wink
2. kicsereled az EGR-t...draga...
3. kipucolod az EGR-t, ezt tettem most en is (kicsit szivatos leszedni) es remneykedsz hogy megoldja (ahogy en is.. vigyor3)

Nincs valami rövid leírás hogyan érdemes nekiállni, és mit kell lebontani hozzá? A hátsó csavar eléggé rossz helyen van. Köszi.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #8327 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 12:21:09 »

Nincs valami rövid leírás hogyan érdemes nekiállni, és mit kell lebontani hozzá? A hátsó csavar eléggé rossz helyen van. Köszi.
Csak ennyi segítség van képekben:  http://mondeo.hu/index.php?page=60  sajna több nekem nincs. nemtudom oppá,ez nem mk3  falbav
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.05 csütörtök, 15:03:22 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #8328 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 15:05:50 »

ez igaz, én csak az általános mindent cserélj gyárira reagáltam.



Fentebb leírta,hogy miket szeretne cserélni és azokkal kapcsolatban ment a válasz,ezért is írtam a trafó és a kábelre:Ha rossz.Már sínen van az ember.... vigyor3
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8329 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 15:34:14 »



Fentebb leírta,hogy miket szeretne cserélni és azokkal kapcsolatban ment a válasz,ezért is írtam a trafó és a kábelre:Ha rossz.Már sínen van az ember.... vigyor3
worship
Naplózva
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #8330 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 18:05:23 »

Nincs valami rövid leírás hogyan érdemes nekiállni, és mit kell lebontani hozzá? A hátsó csavar eléggé rossz helyen van. Köszi.
Ha erdekel leirom roviden hogyan csinaltam:
1. levegoszuro haz tetejet levettem a nagy gumocsovel egyutt ami a pillangoszelep hazra megyen
2. pillangoszelep hazat levettem (4 csavar), gazbovden kiakasztottam (jo alkalom ennek a tisztitasara is)
3. az elso csavart kicsavartam(az konnyen megy), a hatsohoz pedig mindenfele hosszabitokkal,racsnis kulcsal piciket csavartam rajta, kb 1 oraba telt,  de minden bizonnyal valami hajlithato hosszabitoval sokal konyeb
Ha eloszor leveszed a szolenoid hazat az EGR tetejerol(4 csillagcsavar) akkor is konyebben hozza lehet ferni(visszafele mar azt raktam fel utoljara es igy 10 perc alat be volt csavarva a hatso csavar is)
4. az EGR-re megyen egy vekony  gumicso, a hutorendszernek egy leagazasa, azt le kel huzni,  ki fog folyni nemi hutoviz, nalam kb 0.5 L
5. kipucolod a jaratokat, en fektisztoto sprayt hasznaltam ...nem is nagyon volt koszos:)
Elvileg erdemes kicserelni az EGR es a motorblok kozotti tomitest is, en csak megpucoltam...


Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Mondeúr
Vendég
« Új hozzászólás #8331 Dátum: 2015.03.06 péntek, 00:32:44 »

30.000 km-rel ezelőtt volt az olajcsere?  wow1 wow1 10-15e a csereperiódus használattól függően. A Castrol is jó. Egyesek szerint ugyanaz a kettő (a Castrol gyártja a Ford olajat), csak a Ford fele annyiba kerül.

Nem, olajcsere az most volt, megvételkor.
Naplózva
Mondeúr
Vendég
« Új hozzászólás #8332 Dátum: 2015.03.06 péntek, 00:35:13 »

Ha a legjobbat akarod,akkor mindent cserélj gyárira!A trafó az nem olcsó és ha jó,akkor kár cserélni.Kábelekböl is gyárit!Keresd GSR-t!

GSR miben tud nekem segíteni? Occcsó cuccok? Smiley
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #8333 Dátum: 2015.03.06 péntek, 08:41:51 »

Nem, olajcsere az most volt, megvételkor.


Azt írtad, hogy a tulaj csak állítólag cserélt benne olajat. Ha nem vagy biztos benne, akkor inkább cseréld le. Azt le tudod ellenőrizni. Kihúzod a nívópálcát és, ha kb méz színű az olaj, akkor elég friss, de ha inkább fekete, akkor cserés.
Naplózva
peterl
Vendég
« Új hozzászólás #8334 Dátum: 2015.03.06 péntek, 10:23:04 »

Ha erdekel leirom roviden hogyan csinaltam:
1. levegoszuro haz tetejet levettem a nagy gumocsovel egyutt ami a pillangoszelep hazra megyen
2. pillangoszelep hazat levettem (4 csavar), gazbovden kiakasztottam (jo alkalom ennek a tisztitasara is)
3. az elso csavart kicsavartam(az konnyen megy), a hatsohoz pedig mindenfele hosszabitokkal,racsnis kulcsal piciket csavartam rajta, kb 1 oraba telt,  de minden bizonnyal valami hajlithato hosszabitoval sokal konyeb
Ha eloszor leveszed a szolenoid hazat az EGR tetejerol(4 csillagcsavar) akkor is konyebben hozza lehet ferni(visszafele mar azt raktam fel utoljara es igy 10 perc alat be volt csavarva a hatso csavar is)
4. az EGR-re megyen egy vekony  gumicso, a hutorendszernek egy leagazasa, azt le kel huzni,  ki fog folyni nemi hutoviz, nalam kb 0.5 L
5. kipucolod a jaratokat, en fektisztoto sprayt hasznaltam ...nem is nagyon volt koszos:)
Elvileg erdemes kicserelni az EGR es a motorblok kozotti tomitest is, en csak megpucoltam...


Köszönöm, megpróbálkozom vele. Vettem új EGR-t, nem vacakolok a pucolással, eddig soha nem lett tartós eredménye az ilyesminek.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #8335 Dátum: 2015.03.06 péntek, 10:57:13 »

GSR miben tud nekem segíteni? Occcsó cuccok? Smiley
Ő igazán ért hozzá,mert szaki  vigyor3 Ja és ő is benyás. eljen
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #8336 Dátum: 2015.03.11 szerda, 10:55:47 »

Sziasztok!

P0420-as hibakoddal mit kell kezdeni?
Ez ugye a katalizátor utáni lambda hibajelentése,de mi ilyenkor a teendő?
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #8337 Dátum: 2015.03.11 szerda, 12:44:07 »

Sziasztok!

P0420-as hibakoddal mit kell kezdeni?
Ez ugye a katalizátor utáni lambda hibajelentése,de mi ilyenkor a teendő?

Ötletek:
- hajtsd meg rendesen az autót autópályán, pörögjön a motor 4e-esben magas fordulaton minimum 20 percet. (kikormolás) Majd hibakód törlése, és nézd meg visszajön e a hibakód idővel.
- köv műszaki vizsgáig használd így, majd mszaki előtt cseréltess lambdát. Mivel hátsó lambda, ezért nem szól bele a keverékképzésbe.
üdv, FD.
Naplózva
Bipis
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



E-mail
« Új hozzászólás #8338 Dátum: 2015.03.11 szerda, 12:53:37 »

Sziasztok Bipis vagyok, új itt a fórumon, most lettem a gazdája egy MK3 2006/1 1.8 sci 131 lovas kombinak.
Az sci motoros topikban nem túl nagy a mozgás, ezért itt próbálok kérdezni: leállítás után mintha benzin szagot éreznék kiszálláskor, de nem mindíg.
rnagy8 írt ilyen esetről még a fenti topik első hozzászólásaiban, de nem konkrét javítási módot.
Ha valaki találkozott ilyen esettel, kérem ossza meg a hibakeresés, javítás mikéntjét.
Az aláírást még nem tudom hogyan kell.
Naplózva

MK3 2006/1 1.8 sci 130 lovas kombi
Opel Zafira 2006/5 1,9 CDTI
Volkswagen Passat 1993.  1,8 benzin kombi
ex Toyota corolla 1996. 1,4 benzin kombi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #8339 Dátum: 2015.03.11 szerda, 12:57:01 »

Sziasztok Bipis vagyok, új itt a fórumon, most lettem a gazdája egy MK3 2006/1 1.8 sci 131 lovas kombinak.
Az sci motoros topikban nem túl nagy a mozgás, ezért itt próbálok kérdezni: leállítás után mintha benzin szagot éreznék kiszálláskor, de nem mindíg.
rnagy8 írt ilyen esetről még a fenti topik első hozzászólásaiban, de nem konkrét javítási módot.
Ha valaki találkozott ilyen esettel, kérem ossza meg a hibakeresés, javítás mikéntjét.
Az aláírást még nem tudom hogyan kell.

Üdv közöttünk. Írhattál volna oda is, elolvassa az, aki tud érdemben válaszolni. Az aláírásod pedig a profil->fórum profil információ (bal oldalon a kis profil módosítás nevű ablakban)->Aláírás (lefele görgetsz)
Naplózva
peterl
Vendég
« Új hozzászólás #8340 Dátum: 2015.03.11 szerda, 18:55:25 »

Kicseréltettem az EGR-t, nem egész 200 km-t tartott az "öröm", utána ismét jött a 0400. Töröltem, újabb 200 km, és ismét. Most már nem törlöm, szerintem kiszedem a francba a visszajelzőt.

A benne lévő EGR sem nézett ki rossznak, még nagyon koszos sem volt, úgyhogy most eladó egy használt, de úgy néz ki jó EGR. Smiley
Naplózva
Bipis
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



E-mail
« Új hozzászólás #8341 Dátum: 2015.03.11 szerda, 20:57:41 »

További tapasztalatok: hidegindításnál mindig kéri a 2 ezres fordulatszámot, különben sánta, majd egy perc után
kisimul, megy mind a négy henger. Menet közben is nagy ritkán bedadog, a visszaolvasott tapasztalatok alapján érdemes lenne a gyújtás szent háromszögét egyszerre cserélni? Ha néha 3 henger megy, az megmagyarázza a benzinszagot - szerintem. Honnan, és milyen trafót, kábelt, gyertyát érdemes rendelnem?
Naplózva

MK3 2006/1 1.8 sci 130 lovas kombi
Opel Zafira 2006/5 1,9 CDTI
Volkswagen Passat 1993.  1,8 benzin kombi
ex Toyota corolla 1996. 1,4 benzin kombi
OPeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #8342 Dátum: 2015.03.11 szerda, 21:40:15 »

Szia
En nemreg vettem 132000-el 2002-st.....ehhez kepest realis... Roll Eyes
Viccet felre teve nemreg olvastam hogy erre van igeny, igy aztan ezeket aruljak eplus2...amugy tegnap takaritottam az EGR-t...a belso csavar leszedese 1 oraba telt de vegul lejott...meglepoen tiszta volt pedig mar nekem is adott hibat. A pillangoszelep hazat is szed le sokkal konnyeb hozzaferni az EGR-hez, nem beszelve arrol hogy egyuttal azt is ki lehet takaritani, bar nekem jo fekete volt(az alja) es nem is sokat valtozott  pedig locsoltam boven fektisztitoval.    A MAP szenzor is meger egy pucolast, a sarga erzekelo tiszta olajsar/korom vot, raszaradva/egve. Mondjuk ezt sem egy leanyalom kiszedni pedig 1 szerencsetlen csavar fogja. Azert a ford mernokokoket odaraknam ilyesmiket csinalni napjaban mondjuk 2x, hatha elgondolkoznanak a tervezesen...

Köszi.
Megpróbálom én is, de a héten nem lesz rá időm. Egyébként a youtubon nézegettem a diesel egr tisztítást és van valami egr tisztító spray,  ami csodákra képes. Próbálok szerezni egyet, állítólag oldja a kormot rendesen. Hátha jobb a féktisztítótól. Mindenképp leírom a tapasztalatom ha kipróbáltam.
Naplózva

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 125LE
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8343 Dátum: 2015.03.11 szerda, 21:46:41 »

További tapasztalatok: hidegindításnál mindig kéri a 2 ezres fordulatszámot, különben sánta, majd egy perc után
kisimul, megy mind a négy henger. Menet közben is nagy ritkán bedadog, a visszaolvasott tapasztalatok alapján érdemes lenne a gyújtás szent háromszögét egyszerre cserélni? Ha néha 3 henger megy, az megmagyarázza a benzinszagot - szerintem. Honnan, és milyen trafót, kábelt, gyertyát érdemes rendelnem?

A gyertyákat 60eKm-ként cserélni kell (bocsi valamiért 40eKM-re emlékszem Smiley ), ha ez nem történt meg, akkor trafó, kábel problémát történhetnek, amik nem javulnak meg a gyertyacserével. Érdemes lenne megnézetni, hogy nincsen-e gond a trafóval és esetleg cserélni kábelt, ha belefér a költségvetésbe.
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.11 szerda, 21:51:15 írta KOTTA » Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8344 Dátum: 2015.03.12 csütörtök, 09:39:09 »

További tapasztalatok: hidegindításnál mindig kéri a 2 ezres fordulatszámot, különben sánta, majd egy perc után
kisimul, megy mind a négy henger. Menet közben is nagy ritkán bedadog, a visszaolvasott tapasztalatok alapján érdemes lenne a gyújtás szent háromszögét egyszerre cserélni? Ha néha 3 henger megy, az megmagyarázza a benzinszagot - szerintem. Honnan, és milyen trafót, kábelt, gyertyát érdemes rendelnem?

Cromax pl.

Módosítva: az SCI-nek ugyanis nincs gyertyakábele, így amit ide írtam, az nem releváns ennél a motornál.
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.12 csütörtök, 11:39:05 írta ultio » Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
addM
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #8345 Dátum: 2015.03.12 csütörtök, 09:47:01 »

Köszi.
Megpróbálom én is, de a héten nem lesz rá időm. Egyébként a youtubon nézegettem a diesel egr tisztítást és van valami egr tisztító spray,  ami csodákra képes. Próbálok szerezni egyet, állítólag oldja a kormot rendesen. Hátha jobb a féktisztítótól. Mindenképp leírom a tapasztalatom ha kipróbáltam.

Szerintem Te a karburátor tisztítót keresed Smiley erősebb mint a féktisztító
Üdv
Naplózva

MKIII, 1.8l Trend, 125Le, 4ajtós, 2004
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #8346 Dátum: 2015.03.12 csütörtök, 10:10:05 »

További tapasztalatok: hidegindításnál mindig kéri a 2 ezres fordulatszámot, különben sánta, majd egy perc után
kisimul, megy mind a négy henger. Menet közben is nagy ritkán bedadog, a visszaolvasott tapasztalatok alapján érdemes lenne a gyújtás szent háromszögét egyszerre cserélni? Ha néha 3 henger megy, az megmagyarázza a benzinszagot - szerintem. Honnan, és milyen trafót, kábelt, gyertyát érdemes rendelnem?

ha nem tévedek az SCI -nek minden gyertyához külön trafója van, és nincs gyujtókábele mivel a trafó a gyertyán van közvetlen

https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40600000-gyujtasrendszer/40600212-gyujtotekercs/7553-gyujtotekercs-ford-mondeo-2000-2007-1_8-96-kw-130le
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
furioso
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26



« Új hozzászólás #8347 Dátum: 2015.03.12 csütörtök, 12:06:00 »


 Sziasztok!

Nemrég lettem egy 2004. 12 havi 1,8 125 Le tulajdonosa. Amikor autót kerestem kevés autó láttam motorburkolatot. Én is anélkül vettem.

Kérdezném tőletek, hogy miért nincs sok autón (eltörik a műanyag rögzítés és emiatt zörög, vagy nem áll meg rendesen), mi szokott a baja lenni, érdemes-e vásárolnom?

Érdekelne, hogy mi a véleményetek a motortakaró burkolatról?

Várom válaszotokat.

Szép napot.
 
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #8348 Dátum: 2015.03.12 csütörtök, 12:22:45 »

Sziasztok!

Nemrég lettem egy 2004. 12 havi 1,8 125 Le tulajdonosa. Amikor autót kerestem kevés autó láttam motorburkolatot. Én is anélkül vettem.

Kérdezném tőletek, hogy miért nincs sok autón (eltörik a műanyag rögzítés és emiatt zörög, vagy nem áll meg rendesen), mi szokott a baja lenni, érdemes-e vásárolnom?

Érdekelne, hogy mi a véleményetek a motortakaró burkolatról?

Várom válaszotokat.

Szép napot.
 

Az esztétikai szemponton kívül valamennyi zajcsökkentő és hőszigetelő hatása is van (lassabban hűl vissza a motor). Ugyanebből a megfontolásból van a géptetőn is az a burkolat. Szerintem.
Naplózva
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #8349 Dátum: 2015.03.12 csütörtök, 14:12:22 »

További tapasztalatok: hidegindításnál mindig kéri a 2 ezres fordulatszámot, különben sánta, majd egy perc után
kisimul, megy mind a négy henger. Menet közben is nagy ritkán bedadog, a visszaolvasott tapasztalatok alapján érdemes lenne a gyújtás szent háromszögét egyszerre cserélni? Ha néha 3 henger megy, az megmagyarázza a benzinszagot - szerintem. Honnan, és milyen trafót, kábelt, gyertyát érdemes rendelnem?
Speciális gyertya kell hozzá: Motorcraft AGFSK022FQ16B (Cikkszám: 2S7J-12405-AC)
Én anno az Ebayről rendeltem a gyertyákat (2000Ft/db) 2 éve, de van a Cromaxnál is (4000Ft). 60000 km-ként kell cserélni.
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Oldalak: 1 ... 160 161 162 163 164 165 166 [167] 168 169 170 171 172 173 174 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.052 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.