Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:05:02
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
160
161
162
163
164
165
166
[
167
]
168
169
170
171
172
173
174
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4662049 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8300 Dátum:
2015.03.01 vasárnap, 11:47:02 »
Idézetet írta: toby_as - 2015.03.01 vasárnap, 11:44:43
Nemreg csereltem a gyertyakat NGK PTR6F-13 -ra (motorcraft nelkul) es nagyon allat lett a kocsi azota...elso uton azt hittem uj kocsit kaptam
...pedig nekem nem is rangatott vagy ilyesmi, egyszeruen csak uj kocsi uj gyertya elven vagyok es cserelve lett.
Szia!
Hol vetted ezeket a gyertyákat?
Tudnál adni egy linket?
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8301 Dátum:
2015.03.01 vasárnap, 12:04:58 »
Válasz
Szia!
Hol vetted ezeket a gyertyákat?
Tudnál adni egy linket?
Szia
En nem magyarorszagon elek, de lattam pl a cromaxnal, unixnal ...szerintem barhol kaphato. Csak azert vettem az NGK-t mert nalunk 50%-al olcsob volt mint a motorcraft_ngk feliratu gyari. Azt gondoltam, bar lehet rosszul, hogy csak a cimke kulonbozik es ugyanaz a gyertya csak van rajta egy felirattal tob. Majd az ido eldonti hogy mennyire valnak be.
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
agresor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8302 Dátum:
2015.03.02 hétfő, 15:08:34 »
Akkor ennyire lomhának számítana az 1.8 125 lóerős mondeo hogy egy 20 éves opel corsa meg egy 20 éves peugeot 306 simán otthagyót mint a *** ??Anyit kérdeznék még hogy valaki probálkozott már chipelni 1.8 motort ha igen észrevehető a változás vagy hagyjam a fenébe nem gagyi chipre gondolok nekem Szekszárdon a Rigotechnél 70000 Ft megcsinálnák csak van e értelme??
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8303 Dátum:
2015.03.02 hétfő, 15:27:32 »
Idézetet írta: agresor - 2015.03.02 hétfő, 15:08:34
Akkor ennyire lomhának számítana az 1.8 125 lóerős mondeo hogy egy 20 éves opel corsa meg egy 20 éves peugeot 306 simán otthagyót mint a *** ??Anyit kérdeznék még hogy valaki probálkozott már chipelni 1.8 motort ha igen észrevehető a változás vagy hagyjam a fenébe nem gagyi chipre gondolok nekem Szekszárdon a Rigotechnél 70000 Ft megcsinálnák csak van e értelme??
A nagy kasznit nehezebben cipeli,mint a 800 kg-os ismerősökét(dobassál be velük 5 q cementet és újra gyorsuljatok).Én úgy gondolom,hogy nem éri meg chippeltetni,még a 2.0 benyást sem.De van barátibb áron is chip hozzá.
http://www.ebay.com/itm/Chip-Tuning-Box-FORD-MONDEO-Mk3-1-8-110-PS-81-kW-Performance-ChipBox-PowerBox-/121300219547?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item1c3e0e769b&vxp=mtr
«
Utoljára szerkesztve: 2015.03.02 hétfő, 15:34:07 írta vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8304 Dátum:
2015.03.02 hétfő, 18:14:56 »
Idézetet írta: agresor - 2015.03.02 hétfő, 15:08:34
Akkor ennyire lomhának számítana az 1.8 125 lóerős mondeo hogy egy 20 éves opel corsa meg egy 20 éves peugeot 306 simán otthagyót mint a *** ??Anyit kérdeznék még hogy valaki probálkozott már chipelni 1.8 motort ha igen észrevehető a változás vagy hagyjam a fenébe nem gagyi chipre gondolok nekem Szekszárdon a Rigotechnél 70000 Ft megcsinálnák csak van e értelme??
Tudni kell hogy hol van a motor nyomatékcsúcsa és teljesítménycsúcsa, és tudni kell e kettő között rutinosan gangolni. Kigyorsítás közben tök padló, mert akkor nem néz lambdát az ECU. Chip benzinesnél nem hoz sokat a konyhára.
OFF: És ha legyőztek akkor mi van ? Semmi. Te emelt fővel szálhatsz ki a normális méretű autódból, míg ők vazelinnel csusszannak be a dodgem-ükbe.
Nézd így.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8305 Dátum:
2015.03.02 hétfő, 18:16:30 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.03.02 hétfő, 18:14:56
Tudni kell hogy hol van a motor nyomatékcsúcsa és teljesítménycsúcsa, és tudni kell e kettő között rutinosan gangolni. Kigyorsítás közben tök padló, mert akkor nem néz lambdát az ECU. Chip benzinesnél nem hoz sokat a konyhára.
OFF: És ha legyőztek akkor mi van ? Semmi. Te emelt fővel szálhatsz ki a normális méretű autódból, míg ők vazelinnel csusszannak be a dodgem-ükbe.
Nézd így.
Nem beszélve egy ne adj isten baleset esetén a túlélési esélyekről.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8306 Dátum:
2015.03.02 hétfő, 21:49:56 »
Idézetet írta: agresor - 2015.03.02 hétfő, 15:08:34
Akkor ennyire lomhának számítana az 1.8 125 lóerős mondeo hogy egy 20 éves opel corsa meg egy 20 éves peugeot 306 simán otthagyót mint a *** ??Anyit kérdeznék még hogy valaki probálkozott már chipelni 1.8 motort ha igen észrevehető a változás vagy hagyjam a fenébe nem gagyi chipre gondolok nekem Szekszárdon a Rigotechnél 70000 Ft megcsinálnák csak van e értelme??
Engem soha nem hagytak ott, sőt én nyomtam le másokat. Valami nem ok azzal az autóval, nincs abban 125Le
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.03.02 hétfő, 15:27:32
A nagy kasznit nehezebben cipeli,mint a 800 kg-os ismerősökét(dobassál be velük 5 q cementet és újra gyorsuljatok).Én úgy gondolom,hogy nem éri meg chippeltetni,még a 2.0 benyást sem.De van barátibb áron is chip hozzá.
http://www.ebay.com/itm/Chip-Tuning-Box-FORD-MONDEO-Mk3-1-8-110-PS-81-kW-Performance-ChipBox-PowerBox-/121300219547?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item1c3e0e769b&vxp=mtr
Ebay-ről semmiképpen nem vennék tuning boxot. Azzal lehet szétcseszni a kocsit. A benzineseket nem lehet ilyen egyszerűen tuningolni. Ha több LE kell, akkor nagyobb motorral rendelkező autót kell venni. A benzines tuning drága és kevesen foglalkoznak vele.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8307 Dátum:
2015.03.03 kedd, 08:41:56 »
Idézetet írta: KOTTA - 2015.03.02 hétfő, 21:49:56
Engem soha nem hagytak ott, sőt én nyomtam le másokat. Valami nem ok azzal az autóval, nincs abban 125Le
Ebay-ről semmiképpen nem vennék tuning boxot. Azzal lehet szétcseszni a kocsit. A benzineseket nem lehet ilyen egyszerűen tuningolni. Ha több LE kell, akkor nagyobb motorral rendelkező autót kell venni. A benzines tuning drága és kevesen foglalkoznak vele.
Ezt csak az ár miatt írtam,de az sem biztos,hogy aki beszereli nem onnan veszi.(Lengyel az eladó,nem Kínai,de ez sem biztos a mai világban).A programozást,azt kell megfizetni
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
kotta_cs
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8308 Dátum:
2015.03.03 kedd, 12:20:26 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.03.03 kedd, 08:41:56
Ezt csak az ár miatt írtam,de az sem biztos,hogy aki beszereli nem onnan veszi.(Lengyel az eladó,nem Kínai,de ez sem biztos a mai világban).A programozást,azt kell megfizetni
alapvetően benzinest nem érdemes sem tuningbox-al, sem programozással tuningolni. Pénzkidobás az egész. a diziket lehet és ott egy jól optimalizált programmal sokmindent el lehet érni. Ha bemész egy jobb helyre, ahol nem a pénzedet nézik, akkor ott elmondják, hogy benzines autónál ne költs tuninra, ha csak boxot, vagy pici programozást szeretnél.
Mivel az én 1.8-am nagyon jól ment, javaslom, hogy valami jó szerelőt kellene keríteni, mert azért ezek az autók is tudnak menni.
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8309 Dátum:
2015.03.03 kedd, 12:46:06 »
Idézetet írta: KOTTA - 2015.03.03 kedd, 12:20:26
alapvetően benzinest nem érdemes sem tuningbox-al, sem programozással tuningolni. Pénzkidobás az egész. a diziket lehet és ott egy jól optimalizált programmal sokmindent el lehet érni. Ha bemész egy jobb helyre, ahol nem a pénzedet nézik, akkor ott elmondják, hogy benzines autónál ne költs tuninra, ha csak boxot, vagy pici programozást szeretnél.
Mivel az én 1.8-am nagyon jól ment, javaslom, hogy valami jó szerelőt kellene keríteni, mert azért ezek az autók is tudnak menni.
Igaz nekem 2.0-ás van, de pörgetni kell és megy az. Sokszor meg is lepődöm, mikor jobban odalépek, hogy azért megy ez. De ehhez tényleg kell a fordulatszám.
Na meg az új gyújtásrendszer is sokat segített a dinamikán
. Feleségem szerint mint egy új autó.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
kotta_cs
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8310 Dátum:
2015.03.03 kedd, 12:52:13 »
Idézetet írta: ultio - 2015.03.03 kedd, 12:46:06
Igaz nekem 2.0-ás van, de pörgetni kell és megy az. Sokszor meg is lepődöm, mikor jobban odalépek, hogy azért megy ez. De ehhez tényleg kell a fordulatszám.
Na meg az új gyújtásrendszer is sokat segített a dinamikán
. Feleségem szerint mint egy új autó.
jó gyertyák, kábelek, szűrők, megfelelő üzemanyag, karbantartott motor. Ezek kellenek a jó teljesítményhez. Nyilván nem alul húznak mint egy dizi, de szépen tudnak menni. Nekem az 1.8-on más autósok csak pislogtak, hogy mennyire megy. Jó autó.
Naplózva
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8311 Dátum:
2015.03.03 kedd, 16:08:12 »
Idézetet írta: KOTTA - 2015.03.03 kedd, 12:52:13
jó gyertyák, kábelek, szűrők, megfelelő üzemanyag, karbantartott motor. Ezek kellenek a jó teljesítményhez. Nyilván nem alul húznak mint egy dizi, de szépen tudnak menni. Nekem az 1.8-on más autósok csak pislogtak, hogy mennyire megy. Jó autó.
Ez így igaz!
Meg egy ki plusszt tud andi neki,ha teszel bele tankoláskor Spurit (kéket).
Én ne hittem volna,de érezni a különbséget.
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
Butcher88
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305827718
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8312 Dátum:
2015.03.04 szerda, 09:34:52 »
Sziasztok!
Ki gyulladt a motor hibakód lámpám ma.
Az autó megy hibátlanul,nem tudom mi lehet.
Az a gáz hogy hajnalba kéne menjek a reptérre,el merjek így indulni?Mit javasoltok?
Naplózva
Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8313 Dátum:
2015.03.04 szerda, 09:42:13 »
Idézetet írta: Butcher88 - 2015.03.04 szerda, 09:34:52
Sziasztok!
Ki gyulladt a motor hibakód lámpám ma.
Az autó megy hibátlanul,nem tudom mi lehet.
Az a gáz hogy hajnalba kéne menjek a reptérre,el merjek így indulni?Mit javasoltok?
1., Olyan autóban amiben megfelelő az olaj és hűtővíz szintje, világégés nem történhet.
2., Szervizben nézesd meg a hibakódot feltétlen.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8314 Dátum:
2015.03.04 szerda, 13:40:30 »
Idézetet írta: Butcher88 - 2015.03.04 szerda, 09:34:52
Sziasztok!
Ki gyulladt a motor hibakód lámpám ma.
Az autó megy hibátlanul,nem tudom mi lehet.
Az a gáz hogy hajnalba kéne menjek a reptérre,el merjek így indulni?Mit javasoltok?
Ha nem akarsz kifizetni pár db ezrest (3-6000 ft, szervize válogatja) azért a pár percért, amíg kiolvassák a kódot, akkor hátha van valaki a fórumon, aki a környékeden lakik és van kódolvasója és kiolvassa neked.
Naplózva
Butcher88
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305827718
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8315 Dátum:
2015.03.04 szerda, 17:39:07 »
Köszönöm!
Kiolvastattam,EGR hibát írt ki.
Ez mitől van ill. mit csináljak hogy ne dobja majd vissza?
Naplózva
Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8316 Dátum:
2015.03.04 szerda, 18:51:29 »
Idézetet írta: Butcher88 - 2015.03.04 szerda, 17:39:07
Köszönöm!
Kiolvastattam,EGR hibát írt ki.
Ez mitől van ill. mit csináljak hogy ne dobja majd vissza?
1. kifustolod autopalyan...nalam nincs
2. kicsereled az EGR-t...draga...
3. kipucolod az EGR-t, ezt tettem most en is (kicsit szivatos leszedni) es remneykedsz hogy megoldja (ahogy en is..
)
«
Utoljára szerkesztve: 2015.03.04 szerda, 19:02:34 írta toby_as
»
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Butcher88
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305827718
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8317 Dátum:
2015.03.04 szerda, 18:53:17 »
Idézetet írta: toby_as - 2015.03.04 szerda, 18:51:29
1. kifustolod autopalyan
2. kicsereled az EGR-t
3. kipucolod az EGR-t, ezt tettem most en is (kicsit szivatos leszedni) es remneykedsz hogy megoldja (ahogy en is..
)
A ledugózással mi a helyzet,vélemény?
Naplózva
Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8318 Dátum:
2015.03.04 szerda, 19:00:16 »
Idézetet írta: Butcher88 - 2015.03.04 szerda, 18:53:17
A ledugózással mi a helyzet,vélemény?
Ujra egni fog a motor hibakod lampad...csak mostmar egyfeszt
......amugy lehet kapni lemezt amit beepithetsz...
http://www.ebay.co.uk/itm/egr-blanking-plate-mondeo-1-8-petrol-Mazda-6-1-8-petrol-/230853603003
«
Utoljára szerkesztve: 2015.03.05 csütörtök, 19:32:29 írta toby_as
»
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
kotta_cs
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8319 Dátum:
2015.03.04 szerda, 20:43:56 »
Idézetet írta: Butcher88 - 2015.03.04 szerda, 18:53:17
A ledugózással mi a helyzet,vélemény?
a ledugózás jó
dizin
, csak mk3-on vagy vissza jön a hibakód, vagy a nagymesterek tudnak valami tartósabb megoldást.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.03.04 szerda, 21:09:31 írta KOTTA
»
Naplózva
Mondeúr
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8320 Dátum:
2015.03.05 csütörtök, 02:53:56 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2015.02.28 szombat, 09:25:29
Szia!
Szervizelt kocsi vagy semmi infó,hogy miket cseréltek már?
Olajból gyárit.Lég-,pollenszűrő,olajszűrő utángyártott vagy gyári.Gyertyákat és benzinszűrőt mikor cseréltek?Nagyautó a gyári alkatrészekre tud árajánlatot adni.Főoldal.
Köszönöm a válaszokat, megfogadom a tanácsaitokat, a legjobbat szeretném az autómnak.
30 000 km-el ezelőtt cseréltek gyertyákat, szűrőket, illetve olajat.Most mielőtt megvettem, a tulaj lecserélte az olajat elvileg, de nem Ford olajat öntött bele, hanem Castrol-t.
Az összes szűrőt cseréltetni akarom, az olajat, és a gyertyákat is.De most nem tudom hogy akkor trafó+kábel+gyertya csere legyen e együtt, vagy csak gyertya.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8321 Dátum:
2015.03.05 csütörtök, 08:34:34 »
Idézetet írta: Mondeúr - 2015.03.05 csütörtök, 02:53:56
Köszönöm a válaszokat, megfogadom a tanácsaitokat, a legjobbat szeretném az autómnak.
30 000 km-el ezelőtt cseréltek gyertyákat, szűrőket, illetve olajat.Most mielőtt megvettem, a tulaj lecserélte az olajat elvileg, de nem Ford olajat öntött bele, hanem Castrol-t.
Az összes szűrőt cseréltetni akarom, az olajat, és a gyertyákat is.De most nem tudom hogy akkor trafó+kábel+gyertya csere legyen e együtt, vagy csak gyertya.
30.000 km-rel ezelőtt volt az olajcsere?
10-15e a csereperiódus használattól függően. A Castrol is jó. Egyesek szerint ugyanaz a kettő (a Castrol gyártja a Ford olajat), csak a Ford fele annyiba kerül.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8322 Dátum:
2015.03.05 csütörtök, 09:16:36 »
Idézetet írta: Mondeúr - 2015.03.05 csütörtök, 02:53:56
Köszönöm a válaszokat, megfogadom a tanácsaitokat, a legjobbat szeretném az autómnak.
30 000 km-el ezelőtt cseréltek gyertyákat, szűrőket, illetve olajat.Most mielőtt megvettem, a tulaj lecserélte az olajat elvileg, de nem Ford olajat öntött bele, hanem Castrol-t.
Az összes szűrőt cseréltetni akarom, az olajat, és a gyertyákat is.De most nem tudom hogy akkor trafó+kábel+gyertya csere legyen e együtt, vagy csak gyertya.
Ha a legjobbat akarod,akkor mindent cserélj gyárira!A trafó az nem olcsó és ha jó,akkor kár cserélni.Kábelekböl is gyárit!Keresd GSR-t!
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
kotta_cs
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8323 Dátum:
2015.03.05 csütörtök, 09:44:52 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2015.03.05 csütörtök, 09:16:36
Ha a legjobbat akarod,akkor mindent cserélj gyárira!A trafó az nem olcsó és ha jó,akkor kár cserélni.Kábelekböl is gyárit!Keresd GSR-t!
nem biztos, hogy mindenből a gyári a jobb. pl a fék nekem akkor kezdett el jobban fogni, miután a agyári helyett ferrodo került bele.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8324 Dátum:
2015.03.05 csütörtök, 09:54:03 »
Idézetet írta: KOTTA - 2015.03.05 csütörtök, 09:44:52
nem biztos, hogy mindenből a gyári a jobb. pl a fék nekem akkor kezdett el jobban fogni, miután a agyári helyett ferrodo került bele.
Az lehet, de a tapasztalat az, hogy ezeknél a motoroknál gyújtásból a gyári a biztos, utángyártottal meg vagy szerencséd lesz, vagy nem.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8325 Dátum:
2015.03.05 csütörtök, 10:29:05 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.03.05 csütörtök, 09:54:03
Az lehet, de a tapasztalat az, hogy ezeknél a motoroknál gyújtásból a gyári a biztos, utángyártottal meg vagy szerencséd lesz, vagy nem.
ez igaz, én csak az általános mindent cserélj gyárira reagáltam.
Naplózva
peterl
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8326 Dátum:
2015.03.05 csütörtök, 12:15:54 »
Idézetet írta: toby_as - 2015.03.04 szerda, 18:51:29
1. kifustolod autopalyan...nalam nincs
2. kicsereled az EGR-t...draga...
3. kipucolod az EGR-t, ezt tettem most en is (kicsit szivatos leszedni) es remneykedsz hogy megoldja (ahogy en is..
)
Nincs valami rövid leírás hogyan érdemes nekiállni, és mit kell lebontani hozzá? A hátsó csavar eléggé rossz helyen van. Köszi.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8327 Dátum:
2015.03.05 csütörtök, 12:21:09 »
Idézetet írta: peterl - 2015.03.05 csütörtök, 12:15:54
Nincs valami rövid leírás hogyan érdemes nekiállni, és mit kell lebontani hozzá? A hátsó csavar eléggé rossz helyen van. Köszi.
Csak ennyi segítség van képekben: http://mondeo.hu/index.php?page=60 sajna több nekem nincs.
oppá,ez nem mk3
«
Utoljára szerkesztve: 2015.03.05 csütörtök, 15:03:22 írta vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8328 Dátum:
2015.03.05 csütörtök, 15:05:50 »
Idézetet írta: KOTTA - 2015.03.05 csütörtök, 10:29:05
ez igaz, én csak az általános mindent cserélj gyárira reagáltam.
Fentebb leírta,hogy miket szeretne cserélni és azokkal kapcsolatban ment a válasz,ezért is írtam a trafó és a kábelre:
Ha rossz
.Már sínen van az ember....
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
kotta_cs
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8329 Dátum:
2015.03.05 csütörtök, 15:34:14 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2015.03.05 csütörtök, 15:05:50
Fentebb leírta,hogy miket szeretne cserélni és azokkal kapcsolatban ment a válasz,ezért is írtam a trafó és a kábelre:
Ha rossz
.Már sínen van az ember....
Naplózva
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8330 Dátum:
2015.03.05 csütörtök, 18:05:23 »
Idézetet írta: peterl - 2015.03.05 csütörtök, 12:15:54
Nincs valami rövid leírás hogyan érdemes nekiállni, és mit kell lebontani hozzá? A hátsó csavar eléggé rossz helyen van. Köszi.
Ha erdekel leirom roviden hogyan csinaltam:
1. levegoszuro haz tetejet levettem a nagy gumocsovel egyutt ami a pillangoszelep hazra megyen
2. pillangoszelep hazat levettem (4 csavar), gazbovden kiakasztottam (jo alkalom ennek a tisztitasara is)
3. az elso csavart kicsavartam(az konnyen megy), a hatsohoz pedig mindenfele hosszabitokkal,racsnis kulcsal piciket csavartam rajta, kb 1 oraba telt, de minden bizonnyal valami hajlithato hosszabitoval sokal konyeb
Ha eloszor leveszed a szolenoid hazat az EGR tetejerol(4 csillagcsavar) akkor is konyebben hozza lehet ferni(visszafele mar azt raktam fel utoljara es igy 10 perc alat be volt csavarva a hatso csavar is)
4. az EGR-re megyen egy vekony gumicso, a hutorendszernek egy leagazasa, azt le kel huzni, ki fog folyni nemi hutoviz, nalam kb 0.5 L
5. kipucolod a jaratokat, en fektisztoto sprayt hasznaltam ...nem is nagyon volt koszos:)
Elvileg erdemes kicserelni az EGR es a motorblok kozotti tomitest is, en csak megpucoltam...
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Mondeúr
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8331 Dátum:
2015.03.06 péntek, 00:32:44 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.03.05 csütörtök, 08:34:34
30.000 km-rel ezelőtt volt az olajcsere?
10-15e a csereperiódus használattól függően. A Castrol is jó. Egyesek szerint ugyanaz a kettő (a Castrol gyártja a Ford olajat), csak a Ford fele annyiba kerül.
Nem, olajcsere az most volt, megvételkor.
Naplózva
Mondeúr
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8332 Dátum:
2015.03.06 péntek, 00:35:13 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2015.03.05 csütörtök, 09:16:36
Ha a legjobbat akarod,akkor mindent cserélj gyárira!A trafó az nem olcsó és ha jó,akkor kár cserélni.Kábelekböl is gyárit!Keresd GSR-t!
GSR miben tud nekem segíteni? Occcsó cuccok?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8333 Dátum:
2015.03.06 péntek, 08:41:51 »
Idézetet írta: Mondeúr - 2015.03.06 péntek, 00:32:44
Nem, olajcsere az most volt, megvételkor.
Azt írtad, hogy a tulaj csak állítólag cserélt benne olajat. Ha nem vagy biztos benne, akkor inkább cseréld le. Azt le tudod ellenőrizni. Kihúzod a nívópálcát és, ha kb méz színű az olaj, akkor elég friss, de ha inkább fekete, akkor cserés.
Naplózva
peterl
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8334 Dátum:
2015.03.06 péntek, 10:23:04 »
Idézetet írta: toby_as - 2015.03.05 csütörtök, 18:05:23
Ha erdekel leirom roviden hogyan csinaltam:
1. levegoszuro haz tetejet levettem a nagy gumocsovel egyutt ami a pillangoszelep hazra megyen
2. pillangoszelep hazat levettem (4 csavar), gazbovden kiakasztottam (jo alkalom ennek a tisztitasara is)
3. az elso csavart kicsavartam(az konnyen megy), a hatsohoz pedig mindenfele hosszabitokkal,racsnis kulcsal piciket csavartam rajta, kb 1 oraba telt, de minden bizonnyal valami hajlithato hosszabitoval sokal konyeb
Ha eloszor leveszed a szolenoid hazat az EGR tetejerol(4 csillagcsavar) akkor is konyebben hozza lehet ferni(visszafele mar azt raktam fel utoljara es igy 10 perc alat be volt csavarva a hatso csavar is)
4. az EGR-re megyen egy vekony gumicso, a hutorendszernek egy leagazasa, azt le kel huzni, ki fog folyni nemi hutoviz, nalam kb 0.5 L
5. kipucolod a jaratokat, en fektisztoto sprayt hasznaltam ...nem is nagyon volt koszos:)
Elvileg erdemes kicserelni az EGR es a motorblok kozotti tomitest is, en csak megpucoltam...
Köszönöm, megpróbálkozom vele. Vettem új EGR-t, nem vacakolok a pucolással, eddig soha nem lett tartós eredménye az ilyesminek.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8335 Dátum:
2015.03.06 péntek, 10:57:13 »
Idézetet írta: Mondeúr - 2015.03.06 péntek, 00:35:13
GSR miben tud nekem segíteni? Occcsó cuccok?
Ő igazán ért hozzá,mert szaki
Ja és ő is benyás.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8336 Dátum:
2015.03.11 szerda, 10:55:47 »
Sziasztok!
P0420-as hibakoddal mit kell kezdeni?
Ez ugye a katalizátor utáni lambda hibajelentése,de mi ilyenkor a teendő?
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8337 Dátum:
2015.03.11 szerda, 12:44:07 »
Idézetet írta: paszty - 2015.03.11 szerda, 10:55:47
Sziasztok!
P0420-as hibakoddal mit kell kezdeni?
Ez ugye a katalizátor utáni lambda hibajelentése,de mi ilyenkor a teendő?
Ötletek:
- hajtsd meg rendesen az autót autópályán, pörögjön a motor 4e-esben magas fordulaton minimum 20 percet. (kikormolás) Majd hibakód törlése, és nézd meg visszajön e a hibakód idővel.
- köv műszaki vizsgáig használd így, majd mszaki előtt cseréltess lambdát. Mivel hátsó lambda, ezért nem szól bele a keverékképzésbe.
üdv, FD.
Naplózva
Bipis
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8338 Dátum:
2015.03.11 szerda, 12:53:37 »
Sziasztok Bipis vagyok, új itt a fórumon, most lettem a gazdája egy MK3 2006/1 1.8 sci 131 lovas kombinak.
Az sci motoros topikban nem túl nagy a mozgás, ezért itt próbálok kérdezni: leállítás után mintha benzin szagot éreznék kiszálláskor, de nem mindíg.
rnagy8 írt ilyen esetről még a fenti topik első hozzászólásaiban, de nem konkrét javítási módot.
Ha valaki találkozott ilyen esettel, kérem ossza meg a hibakeresés, javítás mikéntjét.
Az aláírást még nem tudom hogyan kell.
Naplózva
MK3 2006/1 1.8 sci 130 lovas kombi
Opel Zafira 2006/5 1,9 CDTI
Volkswagen Passat 1993. 1,8 benzin kombi
ex Toyota corolla 1996. 1,4 benzin kombi
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8339 Dátum:
2015.03.11 szerda, 12:57:01 »
Idézetet írta: Bipis - 2015.03.11 szerda, 12:53:37
Sziasztok Bipis vagyok, új itt a fórumon, most lettem a gazdája egy MK3 2006/1 1.8 sci 131 lovas kombinak.
Az sci motoros topikban nem túl nagy a mozgás, ezért itt próbálok kérdezni: leállítás után mintha benzin szagot éreznék kiszálláskor, de nem mindíg.
rnagy8 írt ilyen esetről még a fenti topik első hozzászólásaiban, de nem konkrét javítási módot.
Ha valaki találkozott ilyen esettel, kérem ossza meg a hibakeresés, javítás mikéntjét.
Az aláírást még nem tudom hogyan kell.
Üdv közöttünk. Írhattál volna oda is, elolvassa az, aki tud érdemben válaszolni. Az aláírásod pedig a profil->fórum profil információ (bal oldalon a kis profil módosítás nevű ablakban)->Aláírás (lefele görgetsz)
Naplózva
peterl
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8340 Dátum:
2015.03.11 szerda, 18:55:25 »
Kicseréltettem az EGR-t, nem egész 200 km-t tartott az "öröm", utána ismét jött a 0400. Töröltem, újabb 200 km, és ismét. Most már nem törlöm, szerintem kiszedem a francba a visszajelzőt.
A benne lévő EGR sem nézett ki rossznak, még nagyon koszos sem volt, úgyhogy most eladó egy használt, de úgy néz ki jó EGR.
Naplózva
Bipis
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8341 Dátum:
2015.03.11 szerda, 20:57:41 »
További tapasztalatok: hidegindításnál mindig kéri a 2 ezres fordulatszámot, különben sánta, majd egy perc után
kisimul, megy mind a négy henger. Menet közben is nagy ritkán bedadog, a visszaolvasott tapasztalatok alapján érdemes lenne a gyújtás szent háromszögét egyszerre cserélni? Ha néha 3 henger megy, az megmagyarázza a benzinszagot - szerintem. Honnan, és milyen trafót, kábelt, gyertyát érdemes rendelnem?
Naplózva
MK3 2006/1 1.8 sci 130 lovas kombi
Opel Zafira 2006/5 1,9 CDTI
Volkswagen Passat 1993. 1,8 benzin kombi
ex Toyota corolla 1996. 1,4 benzin kombi
OPeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8342 Dátum:
2015.03.11 szerda, 21:40:15 »
Idézetet írta: toby_as - 2015.03.01 vasárnap, 11:26:05
Szia
En nemreg vettem 132000-el 2002-st.....ehhez kepest realis...
Viccet felre teve nemreg olvastam hogy erre van igeny, igy aztan ezeket aruljak
...amugy tegnap takaritottam az EGR-t...a belso csavar leszedese 1 oraba telt de vegul lejott...meglepoen tiszta volt pedig mar nekem is adott hibat. A pillangoszelep hazat is szed le sokkal konnyeb hozzaferni az EGR-hez, nem beszelve arrol hogy egyuttal azt is ki lehet takaritani, bar nekem jo fekete volt(az alja) es nem is sokat valtozott pedig locsoltam boven fektisztitoval. A MAP szenzor is meger egy pucolast, a sarga erzekelo tiszta olajsar/korom vot, raszaradva/egve. Mondjuk ezt sem egy leanyalom kiszedni pedig 1 szerencsetlen csavar fogja. Azert a ford mernokokoket odaraknam ilyesmiket csinalni napjaban mondjuk 2x, hatha elgondolkoznanak a tervezesen...
Köszi.
Megpróbálom én is, de a héten nem lesz rá időm. Egyébként a youtubon nézegettem a diesel egr tisztítást és van valami egr tisztító spray, ami csodákra képes. Próbálok szerezni egyet, állítólag oldja a kormot rendesen. Hátha jobb a féktisztítótól. Mindenképp leírom a tapasztalatom ha kipróbáltam.
Naplózva
2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 125LE
kotta_cs
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8343 Dátum:
2015.03.11 szerda, 21:46:41 »
Idézetet írta: Bipis - 2015.03.11 szerda, 20:57:41
További tapasztalatok: hidegindításnál mindig kéri a 2 ezres fordulatszámot, különben sánta, majd egy perc után
kisimul, megy mind a négy henger. Menet közben is nagy ritkán bedadog, a visszaolvasott tapasztalatok alapján érdemes lenne a gyújtás szent háromszögét egyszerre cserélni? Ha néha 3 henger megy, az megmagyarázza a benzinszagot - szerintem. Honnan, és milyen trafót, kábelt, gyertyát érdemes rendelnem?
A gyertyákat 60eKm-ként cserélni kell (bocsi valamiért 40eKM-re emlékszem
), ha ez nem történt meg, akkor trafó, kábel problémát történhetnek, amik nem javulnak meg a gyertyacserével. Érdemes lenne megnézetni, hogy nincsen-e gond a trafóval és esetleg cserélni kábelt, ha belefér a költségvetésbe.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.03.11 szerda, 21:51:15 írta KOTTA
»
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8344 Dátum:
2015.03.12 csütörtök, 09:39:09 »
Idézetet írta: Bipis - 2015.03.11 szerda, 20:57:41
További tapasztalatok: hidegindításnál mindig kéri a 2 ezres fordulatszámot, különben sánta, majd egy perc után
kisimul, megy mind a négy henger. Menet közben is nagy ritkán bedadog, a visszaolvasott tapasztalatok alapján érdemes lenne a gyújtás szent háromszögét egyszerre cserélni? Ha néha 3 henger megy, az megmagyarázza a benzinszagot - szerintem. Honnan, és milyen trafót, kábelt, gyertyát érdemes rendelnem?
Cromax pl.
Módosítva: az SCI-nek ugyanis nincs gyertyakábele, így amit ide írtam, az nem releváns ennél a motornál.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.03.12 csütörtök, 11:39:05 írta ultio
»
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
addM
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8345 Dátum:
2015.03.12 csütörtök, 09:47:01 »
Idézetet írta: OPeter - 2015.03.11 szerda, 21:40:15
Köszi.
Megpróbálom én is, de a héten nem lesz rá időm. Egyébként a youtubon nézegettem a diesel egr tisztítást és van valami egr tisztító spray, ami csodákra képes. Próbálok szerezni egyet, állítólag oldja a kormot rendesen. Hátha jobb a féktisztítótól. Mindenképp leírom a tapasztalatom ha kipróbáltam.
Szerintem Te a karburátor tisztítót keresed
erősebb mint a féktisztító
Üdv
Naplózva
MKIII, 1.8l Trend, 125Le, 4ajtós, 2004
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8346 Dátum:
2015.03.12 csütörtök, 10:10:05 »
Idézetet írta: Bipis - 2015.03.11 szerda, 20:57:41
További tapasztalatok: hidegindításnál mindig kéri a 2 ezres fordulatszámot, különben sánta, majd egy perc után
kisimul, megy mind a négy henger. Menet közben is nagy ritkán bedadog, a visszaolvasott tapasztalatok alapján érdemes lenne a gyújtás szent háromszögét egyszerre cserélni? Ha néha 3 henger megy, az megmagyarázza a benzinszagot - szerintem. Honnan, és milyen trafót, kábelt, gyertyát érdemes rendelnem?
ha nem tévedek az SCI -nek minden gyertyához külön trafója van, és nincs gyujtókábele mivel a trafó a gyertyán van közvetlen
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40600000-gyujtasrendszer/40600212-gyujtotekercs/7553-gyujtotekercs-ford-mondeo-2000-2007-1_8-96-kw-130le
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
furioso
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8347 Dátum:
2015.03.12 csütörtök, 12:06:00 »
Sziasztok!
Nemrég lettem egy 2004. 12 havi 1,8 125 Le tulajdonosa. Amikor autót kerestem kevés autó láttam motorburkolatot. Én is anélkül vettem.
Kérdezném tőletek, hogy miért nincs sok autón (eltörik a műanyag rögzítés és emiatt zörög, vagy nem áll meg rendesen), mi szokott a baja lenni, érdemes-e vásárolnom?
Érdekelne, hogy mi a véleményetek a motortakaró burkolatról?
Várom válaszotokat.
Szép napot.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8348 Dátum:
2015.03.12 csütörtök, 12:22:45 »
Idézetet írta: furioso - 2015.03.12 csütörtök, 12:06:00
Sziasztok!
Nemrég lettem egy 2004. 12 havi 1,8 125 Le tulajdonosa. Amikor autót kerestem kevés autó láttam motorburkolatot. Én is anélkül vettem.
Kérdezném tőletek, hogy miért nincs sok autón (eltörik a műanyag rögzítés és emiatt zörög, vagy nem áll meg rendesen), mi szokott a baja lenni, érdemes-e vásárolnom?
Érdekelne, hogy mi a véleményetek a motortakaró burkolatról?
Várom válaszotokat.
Szép napot.
Az esztétikai szemponton kívül valamennyi zajcsökkentő és hőszigetelő hatása is van (lassabban hűl vissza a motor). Ugyanebből a megfontolásból van a géptetőn is az a burkolat. Szerintem.
Naplózva
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8349 Dátum:
2015.03.12 csütörtök, 14:12:22 »
Idézetet írta: Bipis - 2015.03.11 szerda, 20:57:41
További tapasztalatok: hidegindításnál mindig kéri a 2 ezres fordulatszámot, különben sánta, majd egy perc után
kisimul, megy mind a négy henger. Menet közben is nagy ritkán bedadog, a visszaolvasott tapasztalatok alapján érdemes lenne a gyújtás szent háromszögét egyszerre cserélni? Ha néha 3 henger megy, az megmagyarázza a benzinszagot - szerintem. Honnan, és milyen trafót, kábelt, gyertyát érdemes rendelnem?
Speciális gyertya kell hozzá: Motorcraft AGFSK022FQ16B (Cikkszám: 2S7J-12405-AC)
Én anno az Ebayről rendeltem a gyertyákat (2000Ft/db) 2 éve, de van a Cromaxnál is (4000Ft). 60000 km-ként kell cserélni.
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
Oldalak:
1
...
160
161
162
163
164
165
166
[
167
]
168
169
170
171
172
173
174
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ