Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:59:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 165 166 167 168 169 170 171 [172] 173 174 175 176 177 178 179 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4661987 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #8550 Dátum: 2015.05.11 hétfő, 12:30:58 »

Régebben olvastam,hogy a váltókulisszát is zsírspray-vel befújkálva kicsit még jobb lett a váltás.

Én havonta Silicon spray-vel szoktam befújni (a WD40 ide nem jó) és határozottan segít. Plusz a váltó tetején lévő mechanikának is adok.
Lehet hogy a zsír spray/fegyver olaj még jobb csak az nincs nekem...
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #8551 Dátum: 2015.05.11 hétfő, 12:38:53 »

Én havonta Silicon spray-vel szoktam befújni (a WD40 ide nem jó) és határozottan segít. Plusz a váltó tetején lévő mechanikának is adok.
Lehet hogy a zsír spray/fegyver olaj még jobb csak az nincs nekem...

Én most használtam először fegyverolajat, határozottan jobb lett tőle.
Kb. 1000 ft egy flakon.
Jól megáztattam és most mint kés a vajban:)
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #8552 Dátum: 2015.05.13 szerda, 11:03:54 »

Én most használtam először fegyverolajat, határozottan jobb lett tőle.
Kb. 1000 ft egy flakon.
Jól megáztattam és most mint kés a vajban:)

Délután kipróbálom én is Smiley
Csak a kulisszát locsolgattag a váltószoknya alatt? Vagy a rudazatot is a motortérben?
Naplózva
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #8553 Dátum: 2015.05.13 szerda, 12:13:59 »

Délután kipróbálom én is Smiley
Csak a kulisszát locsolgattag a váltószoknya alatt? Vagy a rudazatot is a motortérben?

A kulisszaba erzessel.
A motorterbe mehet a nagyobb adag, de azert oda sem kell egy egesz flakon.
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #8554 Dátum: 2015.05.13 szerda, 14:36:04 »

A kulisszaba erzessel.
A motorterbe mehet a nagyobb adag, de azert oda sem kell egy egesz flakon.

Oké! Köszi  worship
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #8555 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 14:01:35 »

Szigethalom környékén tudna segíteni valaki egy gyertya cserében? A gyertya megvan, de nincsen szerszámom, szervizben meg nem szívesen fizetnék érte  Roll Eyes
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #8556 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 14:18:38 »

Szigethalom környékén tudna segíteni valaki egy gyertya cserében? A gyertya megvan, de nincsen szerszámom, szervizben meg nem szívesen fizetnék érte  Roll Eyes
Gyertyakulcsot bármelyik Teszkóban lehet venni, de a drágábbat vedd, mert az olcsó eltörik hamar. Utána már kicsavar, új becsavar.
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #8557 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 14:36:02 »

Gyertyakulcsot bármelyik Teszkóban lehet venni, de a drágábbat vedd, mert az olcsó eltörik hamar. Utána már kicsavar, új becsavar.

Nem szeretnék venni, ezért kértem segítséget
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #8558 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 20:57:48 »

Szigethalom környékén tudna segíteni valaki egy gyertya cserében? A gyertya megvan, de nincsen szerszámom, szervizben meg nem szívesen fizetnék érte  Roll Eyes

Fókában kéne gyertyát cserélni vagy visszavetted a kombid?
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Szipee86
Vendég
« Új hozzászólás #8559 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 21:40:37 »

Sziasztok. Informálódnék szakavatott kollégák által. Milyen hibajelenségei lehetnek egy st220 nál az IMRC egységnek? arról hallottam hogy a magasabb fordulaton többletlevegő bejuttatása végett akadozva mehet az autó, de alacsony fordulatnál is rángathat tőle az autó,?
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #8560 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 22:27:52 »

Fókában kéne gyertyát cserélni vagy visszavetted a kombid?

A Focusban. Nem akartam azt már vissza szerezni
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #8561 Dátum: 2015.05.19 kedd, 19:44:25 »

Sziasztok!

Tanácsotokra lenne szükségem!

Melyiket válasszam?

http://castrolmintabolt.hu/webshop/product/castrol-magnatec-a1-a5-5w-30-4-literes/215/7933

vagy

https://cromax.hu/150000000-olajfolyadek/151670000-olaj/151670686-motorolaj/187682-motorolaj-5w-30-ford-5-literes-reszecskeszurovel-dpf

Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #8562 Dátum: 2015.05.19 kedd, 19:59:38 »

Ha jól tudom u.a. mindkettő,csak az egyik gyártói,a másik is Castrol csak át Fordosítva.
Ha van egyéb kedvezményed,akkor az ár döntsön.
Én azért a Fordos olajat vettem a Cromax-ból.
 vigyor3 Ja a Fordos 5 lityi  eljen
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #8563 Dátum: 2015.05.19 kedd, 23:05:21 »

A ford olajat mert az 5 liter, egyébként a flakon csak a különbség.
Naplózva
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #8564 Dátum: 2015.05.20 szerda, 06:26:07 »

Ha jól tudom u.a. mindkettő,csak az egyik gyártói,a másik is Castrol csak át Fordosítva.
Ha van egyéb kedvezményed,akkor az ár döntsön.
Én azért a Fordos olajat vettem a Cromax-ból.
 vigyor3 Ja a Fordos 5 lityi  eljen

Ok,köszönöm!
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #8565 Dátum: 2015.05.20 szerda, 06:27:00 »

A ford olajat mert az 5 liter, egyébként a flakon csak a különbség.

Köszönöm!
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
csgery
Vendég
« Új hozzászólás #8566 Dátum: 2015.05.22 péntek, 17:07:49 »

Hali! Nekem is ez volt a probléma ennél a típusnál!
 Alapjáratszabályzó le, kitisztít, majd vissza!
Nekem azóta OK a dolog!
( focus-nál is hasonló problémák vannak)
Naplózva
Jirzsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #8567 Dátum: 2015.05.26 kedd, 18:08:23 »

Sziasztok!

Meg tudna mondani valaki, hogy a 2003-as 1.8 benzines Mondeoban milyen gyartmanyu befecskendezo szivattyu/rendszer van? Lehet, hogy Bosch?

Elore is halasan koszonom!

Jirzsi
Naplózva

Mondeo MK3 1.8 benzin 125LE 5 ajtós 2003 FL
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #8568 Dátum: 2015.05.27 szerda, 20:41:55 »

Sziasztok!

Meg tudna mondani valaki, hogy a 2003-as 1.8 benzines Mondeoban milyen gyartmanyu befecskendezo szivattyu/rendszer van? Lehet, hogy Bosch?

Elore is halasan koszonom!

Jirzsi
Az én infóm az,hogy igen Bosch.
Az 1.8-sod az 110LE ,125LE,130LE SCi? Valószínű,hogy mind1,de azért pontosítsd hozzáértővel.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Jirzsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #8569 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 09:57:05 »

Szia,

koszonom a valaszt! Amugy 125 lovas.

koszi, udv,
Jirzsi



Az én infóm az,hogy igen Bosch.
Az 1.8-sod az 110LE ,125LE,130LE SCi? Valószínű,hogy mind1,de azért pontosítsd hozzáértővel.
Naplózva

Mondeo MK3 1.8 benzin 125LE 5 ajtós 2003 FL
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #8570 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 20:17:19 »

Sziasztok!

Gondban vagyok nem tudom hogy mitől lehet. Kiszedtem a gyertyákat megpucolni és akkor látom hogy az az 1-es és a 3-as gyertya menete olajos a 4-es és a 2-es pedig nem.

Most nagy rossz valami? mi a teendő ilyen esetben?
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #8571 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 21:23:31 »

Sziasztok!

Gondban vagyok nem tudom hogy mitől lehet. Kiszedtem a gyertyákat megpucolni és akkor látom hogy az az 1-es és a 3-as gyertya menete olajos a 4-es és a 2-es pedig nem.

Most nagy rossz valami? mi a teendő ilyen esetben?
Szia.
Gyertya menetnél olajos,vagy a külső részén is.Az olajszinted nem magas(túltöltés),mennyi km van a vasban?Motoron van alahol még olajfolt,vagy olajsár?
Nem tudom,hogy jó ötlet egy kompressziómérést beiktathatnál.(nem feltétlen ez az első dolog)
 integet2
És egy "jó" ismerősömet idézve(van benne igazság):
Szerintem meg csak a szelepfedél tömítésnél szivárog le az olaj a gyertyanyíláshoz.  wave

« Utoljára szerkesztve: 2015.05.28 csütörtök, 22:30:01 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8572 Dátum: 2015.05.29 péntek, 10:31:21 »


Szerintem meg csak a szelepfedél tömítésnél szivárog le az olaj a gyertyanyíláshoz.  wave



Nekem pont ez volt. Mióta kicserélték a tömítést, nem olajosak a gyertyák.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
antaln
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


« Új hozzászólás #8573 Dátum: 2015.05.30 szombat, 22:59:14 »

Sziasztok!
Egy kétliteres benzines, facelift előtti mk3-at tervezek venni.
Tudnátok segíteni, hogy mit érdemes megnézni(hallgatni) stb vásárláskor?
köszi
Norbi
Naplózva

2002/11 1.8 B

2002/02 2.0 TDCI Trend
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8574 Dátum: 2015.05.31 vasárnap, 11:54:05 »

Sziasztok!
Egy kétliteres benzines, facelift előtti mk3-at tervezek venni.
Tudnátok segíteni, hogy mit érdemes megnézni(hallgatni) stb vásárláskor?
köszi
Norbi

Ne legyen hangja a szívósornak, mert fl elött csak kompletten cserélhető.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #8575 Dátum: 2015.05.31 vasárnap, 17:31:26 »

Sziasztok!
Egy kétliteres benzines, facelift előtti mk3-at tervezek venni.
Tudnátok segíteni, hogy mit érdemes megnézni(hallgatni) stb vásárláskor?
köszi
Norbi
Szia
-Örvénylapátok állapota(szívósor)
-FL elötti ajtók alsó éle belülről rozsdásodik(tudom,hogy a régi a vas,de lehetőleg minél kevesebb rozsdafolt legyen rajta)
-menet közben alacsony fordulaton (1500-2000 fordulaton)padlógázat nyomni és rángatás van valószínűleg trafó-gyertya-kábelcsere,ami +30-50e Ft indulásnak. wow1
-olajfoltok megléte nem jó ómen(a túl tiszta motorblokk is az)
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
SzMagus87
Vendég
« Új hozzászólás #8576 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 06:44:53 »

Sziasztok.
Van közöttünk olyan szaki aki esetleg kitudná ütni a kicsim (2001 MK3 1.8 CHBA kombi)agyából az egr szelep figyelését. Az a probléma hogy mindig kivillan a motorhibakód lámpa és mindig az egr-t dobja ki hibának de az egr működik rendesen.
Köszönöm.
Naplózva
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #8577 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 07:11:08 »

Sziasztok.
Van közöttünk olyan szaki aki esetleg kitudná ütni a kicsim (2001 MK3 1.8 CHBA kombi)agyából az egr szelep figyelését. Az a probléma hogy mindig kivillan a motorhibakód lámpa és mindig az egr-t dobja ki hibának de az egr működik rendesen.
Köszönöm.
Szia
Nem lehet kiutni az EGR szelep figyeleset. Ezert nem lehet/erdemes dugozni sem az EGR-t benzinesnel mert hibakodot ad.  Amugy ha van hibakod biztos nem mukodik rendesen Wink...talan egy pucolas segit rajta ...nalam segitett ..egyenlore
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
SzMagus87
Vendég
« Új hozzászólás #8578 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 11:04:55 »

Szia
Nem lehet kiutni az EGR szelep figyeleset. Ezert nem lehet/erdemes dugozni sem az EGR-t benzinesnel mert hibakodot ad.  Amugy ha van hibakod biztos nem mukodik rendesen Wink...talan egy pucolas segit rajta ...nalam segitett ..egyenlore

Köszönöm a választ.
Naplózva
antaln
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


« Új hozzászólás #8579 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 12:54:26 »

Szia
-Örvénylapátok állapota(szívósor)
-FL elötti ajtók alsó éle belülről rozsdásodik(tudom,hogy a régi a vas,de lehetőleg minél kevesebb rozsdafolt legyen rajta)
-menet közben alacsony fordulaton (1500-2000 fordulaton)padlógázat nyomni és rángatás van valószínűleg trafó-gyertya-kábelcsere,ami +30-50e Ft indulásnak. wow1
-olajfoltok megléte nem jó ómen(a túl tiszta motorblokk is az)

köszi szépen!
Naplózva

2002/11 1.8 B

2002/02 2.0 TDCI Trend
antaln
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


« Új hozzászólás #8580 Dátum: 2015.06.01 hétfő, 12:55:06 »

Ne legyen hangja a szívósornak, mert fl elött csak kompletten cserélhető.

köszi szépen!
Naplózva

2002/11 1.8 B

2002/02 2.0 TDCI Trend
Gery0
Vendég
« Új hozzászólás #8581 Dátum: 2015.06.02 kedd, 13:55:09 »

Sziasztok!

2 hete vettem egy 2001es Mondeo turniert. 130le. Nézegettem a fórumot,olvastam a kezelési útmutatót,de valami nem áll össze.
Szeretném bekapcsolni a fogyasztásmérőt,de nem találtam semmit,hogy hogy tudnám előhozni a Bal oldali menüt. Az irányjelzőmön nincs menügomb. Tudna valaki segíteni?  A másik gond az alapjárat. Kicsit ingadozik. Légtömegmérőt tisztította a szerelő,nem segített. Mondjuk nem is gyári a cucc. Attól lehet? Vagy esetleg más miatt is ingadozhat?

Előre is köszönöm a segítségeteket!!
Geri
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #8582 Dátum: 2015.06.02 kedd, 19:00:18 »

Sziasztok!

2 hete vettem egy 2001es Mondeo turniert. 130le. Nézegettem a fórumot,olvastam a kezelési útmutatót,de valami nem áll össze.
Szeretném bekapcsolni a fogyasztásmérőt,de nem találtam semmit,hogy hogy tudnám előhozni a Bal oldali menüt. Az irányjelzőmön nincs menügomb. Tudna valaki segíteni?  A másik gond az alapjárat. Kicsit ingadozik. Légtömegmérőt tisztította a szerelő,nem segített. Mondjuk nem is gyári a cucc. Attól lehet? Vagy esetleg más miatt is ingadozhat?

Előre is köszönöm a segítségeteket!!
Geri
Szia.)
Lehet,hogy elnézted a topikot  eplus2 a GO topik arrébb van  vigyor3 eplus2
Nem tudom milyen felszereltségű a vasad, de kell hozzá egy infós indexkar és műszeregység(fed. kompos km óracsoport),utána mükszik. eljen
Az ingadozó alapjárat lehet a MAF szenzor koszos ha van neked ilyen ami a légszürőn van,de ezt kitisztítottad.Ha ettől nem változik akkor lehet a generátortól is.Mérj egy töltést terhelve de nagyon terheld meg,és alapban.Ha nagy a különbség akkor generátor felujítás.
« Utoljára szerkesztve: 2015.06.02 kedd, 19:05:07 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Gery0
Vendég
« Új hozzászólás #8583 Dátum: 2015.06.03 szerda, 06:07:02 »

Szia.)
Lehet,hogy elnézted a topikot  eplus2 a GO topik arrébb van  vigyor3 eplus2
Nem tudom milyen felszereltségű a vasad, de kell hozzá egy infós indexkar és műszeregység(fed. kompos km óracsoport),utána mükszik. eljen
Az ingadozó alapjárat lehet a MAF szenzor koszos ha van neked ilyen ami a légszürőn van,de ezt kitisztítottad.Ha ettől nem változik akkor lehet a generátortól is.Mérj egy töltést terhelve de nagyon terheld meg,és alapban.Ha nagy a különbség akkor generátor felujítás.

Szia,

Szerelőm rádugta a szám8tógépre. Ha j9l rémlik 14-14,8v között ugrált. Ő is említette a generátort. Mennyibe kerül egy felùjítás?

Köszi!
Geri
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8584 Dátum: 2015.06.03 szerda, 06:09:31 »

Szia,

Szerelőm rádugta a szám8tógépre. Ha j9l rémlik 14-14,8v között ugrált. Ő is említette a generátort. Mennyibe kerül egy felùjítás?

Köszi!
Geri
http://mondeo.hu/index.php
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #8585 Dátum: 2015.06.03 szerda, 06:45:43 »

Sziasztok!
Normális dolog,hogy tankoláskor nagyot szisszen a tank,mikor leveszem a sapkát?
A benzinszűrőt merre találom?
A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #8586 Dátum: 2015.06.03 szerda, 08:11:34 »

Sziasztok!
Normális dolog,hogy tankoláskor nagyot szisszen a tank,mikor leveszem a sapkát?
A benzinszűrőt merre találom?
A válaszokat előre is köszönöm!
Szia
Normalis mivel nyomas alatt van a rendszer.
A szurot az auto alatt talalod a tank mellett.
« Utoljára szerkesztve: 2015.06.03 szerda, 08:13:55 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #8587 Dátum: 2015.06.12 péntek, 09:46:31 »

Sziasztok!

A kérdésem annyi volna, hogy a 2001-es 2.0 16v szívóbenzines vasba bele lehet ültetni vagyis szerelni a turbot, tekintve, hogy chippelés nem sokat ér neki!
Köszönettel eplus2
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8588 Dátum: 2015.06.12 péntek, 10:58:08 »

Sziasztok!

A kérdésem annyi volna, hogy a 2001-es 2.0 16v szívóbenzines vasba bele lehet ültetni vagyis szerelni a turbot, tekintve, hogy chippelés nem sokat ér neki!
Köszönettel eplus2
a turbó sem ér semmit chipp és nagyobb befecskendezők nélkül.......ezek együtt járnak.vagy sehogy.

vannak ilyen cégek akik építenek így autót,de te nem akarod azt. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #8589 Dátum: 2015.06.12 péntek, 13:27:23 »

a turbó sem ér semmit chipp és nagyobb befecskendezők nélkül.......ezek együtt járnak.vagy sehogy.

vannak ilyen cégek akik építenek így autót,de te nem akarod azt. nyes

Csak tapogatózok integet2
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #8590 Dátum: 2015.06.14 vasárnap, 14:56:32 »

Sziasztok!

A kérdésem annyi volna, hogy a 2001-es 2.0 16v szívóbenzines vasba bele lehet ültetni vagyis szerelni a turbot, tekintve, hogy chippelés nem sokat ér neki!
Köszönettel eplus2

még valaki esetleg? worship
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8591 Dátum: 2015.06.14 vasárnap, 15:17:01 »

még valaki esetleg? worship

Meg lehet csinálni. Csak értelme nincsen. Ha tartósra is akarod, akkor vagy igen alacsony nyomással (=nem lesz nagy eredménye), vagy hajtókar, dugattyú (+főtengely?) csere, lehet szelepek sem bírnák. Vezérműtengelyek sem lesznek jók valószínűleg. Aztán ahhoz, hogy ez rendesen üzemeljen, ahhoz kompletten meg kell írni a szoftvert is, amire lehet találsz itthon embert, de hogy nem lesz olcsó, az biztos. És még ezután át kell tolni a bürokrácián is, átépítési engedély, műszaki dokumentáció, stb.
Sokkal egyszerűbb, és olcsóbb, ha veszel egy másik, alapból turbós autót. Vagy ha mondeót akarsz, akkor ST220-at.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8592 Dátum: 2015.06.14 vasárnap, 15:18:50 »

még valaki esetleg? worship
800-1,5mft-ot szoktak emlegetni egy turbósításnál, ami stabil is. több kérdés? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bernyo
Vendég
« Új hozzászólás #8593 Dátum: 2015.06.16 kedd, 11:03:11 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2004-es 1.8 125LE Mondeom (CHBA-s motorkód). Sokat fogyaszt olajból: kb 7-8dl/1000km. Sokszor alánéztem meg körben is, mindenhol száraz minden. Erre valami tipp? A másik a csattogás ami a motorból jön, terhelés alatt, pl. dombon fel 2000 fordulatszám körül. Vagy terhelés váltáskor, amikor gázt adok vagy felengedem. Ekkor rövid ideig hirtelen sok csattogást hallok (1-2mp, a művelettől függően). Az is jó lenne, ha tudnátok ajánlani olyan szakit BP-n, aki jól ért ehhez a motorhoz. Autópályán klímával 9.4l/100km fogyasztás az normális egyébként? (130-al, semmi száguldozás, sedan az autó)

Köszönöm!
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #8594 Dátum: 2015.06.16 kedd, 11:32:59 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2004-es 1.8 125LE Mondeom (CHBA-s motorkód). Sokat fogyaszt olajból: kb 7-8dl/1000km. Sokszor alánéztem meg körben is, mindenhol száraz minden. Erre valami tipp? A másik a csattogás ami a motorból jön, terhelés alatt, pl. dombon fel 2000 fordulatszám körül. Vagy terhelés váltáskor, amikor gázt adok vagy felengedem. Ekkor rövid ideig hirtelen sok csattogást hallok (1-2mp, a művelettől függően). Az is jó lenne, ha tudnátok ajánlani olyan szakit BP-n, aki jól ért ehhez a motorhoz. Autópályán klímával 9.4l/100km fogyasztás az normális egyébként? (130-al, semmi száguldozás, sedan az autó)

Köszönöm!

A kipufogó füst nem kékes színű? Akkor eszi az olaja becsülettel.  Sad 
A csattogós kanosszát jó ideje járom én is. Kíváncsi leszek a fejleményekre. Ha visszaolvasol, látod a beírásaimat, de az adatlapomon megvan a számom is, ha felhívsz, szívesen elmesélem.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #8595 Dátum: 2015.06.16 kedd, 12:08:10 »

Autópályán klímával 9.4l/100km fogyasztás az normális egyébként? (130-al, semmi száguldozás, sedan az autó)
Nem kevés, ettől jobb az autód fogyasztása optimális motorikus állapotot feltételezve.
Naplózva
bernyo
Vendég
« Új hozzászólás #8596 Dátum: 2015.06.16 kedd, 14:05:22 »

A kipufogó füst nem kékes színű? Akkor eszi az olaja becsülettel.  Sad 
A csattogós kanosszát jó ideje járom én is. Kíváncsi leszek a fejleményekre. Ha visszaolvasol, látod a beírásaimat, de az adatlapomon megvan a számom is, ha felhívsz, szívesen elmesélem.

Sajnos nem kékes, akkor legalább tudnám, hogy mi van. Nem is füstöl kicsit sem...
Naplózva
bibi105
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


.


E-mail
« Új hozzászólás #8597 Dátum: 2015.06.16 kedd, 14:32:01 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2004-es 1.8 125LE Mondeom (CHBA-s motorkód). Sokat fogyaszt olajból: kb 7-8dl/1000km. Sokszor alánéztem meg körben is, mindenhol száraz minden. Erre valami tipp? A másik a csattogás ami a motorból jön, terhelés alatt, pl. dombon fel 2000 fordulatszám körül. Vagy terhelés váltáskor, amikor gázt adok vagy felengedem. Ekkor rövid ideig hirtelen sok csattogást hallok (1-2mp, a művelettől függően). Az is jó lenne, ha tudnátok ajánlani olyan szakit BP-n, aki jól ért ehhez a motorhoz. Autópályán klímával 9.4l/100km fogyasztás az normális egyébként? (130-al, semmi száguldozás, sedan az autó)

Köszönöm!

Szia!

Nézd meg hogy üresben meleg motornál felpörgeted a fordulatot 3000-4000-re jön e füst. Menet közben figyeld a hogy dobál e füstpamacsokat, pl. mész egy tempóval, majd leveszed a lábad a gázról, vársz pár mp.-t és adsz egy kövéret, ha fog engedni egy kis pamacsot akkor nagy valószínű hogy szelepszár-szimering. A fogyasztást soknak tartom, legutóbb mikor autópályáztam akkor légkondival 130-140sebességnél a fogyasztás 7,5-re jött ki.
Naplózva
Barnus87
Vendég
« Új hozzászólás #8598 Dátum: 2015.06.19 péntek, 04:44:21 »

Sziasztok! 2005-ös 1.8-as 125 le-s Mondeom motorja folyamatosan leáll, de csak üresben ha mondjuk fékezel egy lámpához megálláskor. Szerelő folytószelepre gyanakodott, cserélve lett nem segített. Műszerrel csak utána volt lehetőség kiolvastatni, 0400-as kód volt, EGR flow malfunction. Kitisztította az egr-t, most egy hétig jó volt. Az autó fogyasztja az olajat valamennyire, szerinte az tömíti el. Komplett EGR csere esetleg, vagy valami más ötlet? Valami pasztával le is szigetelte hogy annyira ne fogyassza az olajat, de azt mondta hogy lehet hogy a dugattyúgyűrű a ludas.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #8599 Dátum: 2015.06.19 péntek, 08:36:39 »

Sziasztok! 2005-ös 1.8-as 125 le-s Mondeom motorja folyamatosan leáll, de csak üresben ha mondjuk fékezel egy lámpához megálláskor. Szerelő folytószelepre gyanakodott, cserélve lett nem segített. Műszerrel csak utána volt lehetőség kiolvastatni, 0400-as kód volt, EGR flow malfunction. Kitisztította az egr-t, most egy hétig jó volt. Az autó fogyasztja az olajat valamennyire, szerinte az tömíti el. Komplett EGR csere esetleg, vagy valami más ötlet? Valami pasztával le is szigetelte hogy annyira ne fogyassza az olajat, de azt mondta hogy lehet hogy a dugattyúgyűrű a ludas.

Egy kompresszióméréssel ki tudjátok szűrni, hogy a gyűrűkkel van-e a baj. Ha egy olajcsere periódus alatt (15e km) nem megy le max.-ról minimum alá a szint, akkor nem eszi.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 165 166 167 168 169 170 171 [172] 173 174 175 176 177 178 179 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.