Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:01:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 290 291 292 293 294 295 296 [297] 298 299 300 301 302 303 304 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113429 alkalommal)
0 Felhasználó és 25 vendég van a témában
corollaxl
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #14800 Dátum: 2016.12.07 szerda, 15:44:41 »

Olajkörit cromaxban. És a főkörit is ott. Cseréld gyárira a főkörit is.



Köszönöm!  Cheesy
Naplózva
winebass
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #14801 Dátum: 2016.12.08 csütörtök, 08:20:53 »


Ehhez kapcsolódóan.
Az olajköri termosztátot hogyan találom meg a Bardi auto , vagy az Unix oldalán , mert eddig sehogy sem találtam.

Köszi!

Én a Bárdiban vettem. Nincs az oldalán, mert nem tartanak készleten, rendelniük kell. 3 nap alatt itt volt.
Naplózva

MK3 2.0 TDDi 115 Le Turnier
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #14802 Dátum: 2016.12.10 szombat, 20:04:28 »

Srácok!

A TDDi és a TDCi izzítógyertyái egyformák?Huh?


Igen!!
De ne vegyél f*st mert kimegy fél év alatt
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Helikon65
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #14803 Dátum: 2016.12.13 kedd, 21:30:17 »

Sziasztok Smiley érdeklodnek hogy a 2002 és 2.0 tddi ben kiiktatom a részecske szűrőt. Sima átmenő cső megy a helyére még a végére akarok egy sport dobot akkor a részecske szűrő hiánya okoz e gondot beveri e a hibakodot?
Naplózva

ford mondeo 2002 2.0 tddi 116 le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14804 Dátum: 2016.12.13 kedd, 21:46:04 »

Sziasztok Smiley érdeklodnek hogy a 2002 és 2.0 tddi ben kiiktatom a részecske szűrőt. Sima átmenő cső megy a helyére még a végére akarok egy sport dobot akkor a részecske szűrő hiánya okoz e gondot beveri e a hibakodot?
ajajaj.
Tddi nincs reszecske szűrő.nem veri be.te a katalizatorra gondolsz.de az se veri be.még akkor se ha kivered.
A közepét...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14805 Dátum: 2016.12.13 kedd, 22:41:04 »

Sziasztok Smiley érdeklodnek hogy a 2002 és 2.0 tddi ben kiiktatom a részecske szűrőt. Sima átmenő cső megy a helyére még a végére akarok egy sport dobot akkor a részecske szűrő hiánya okoz e gondot beveri e a hibakodot?

Egy TDDI dízel autóra sport dobot. MIÉÉÉÉRRTT???
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14806 Dátum: 2016.12.14 szerda, 12:15:16 »

Egy TDDI dízel autóra sport dobot. MIÉÉÉÉRRTT???
Me nem elég hangos :-) Transit Sound Forevör  nyes
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #14807 Dátum: 2016.12.14 szerda, 14:52:26 »

Sziasztok!

Sofima gazolajszurorol mi a véleményetek?
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14808 Dátum: 2016.12.14 szerda, 18:04:07 »

Egy TDDI dízel autóra sport dobot. MIÉÉÉÉRRTT???
nem elég a takk-takk-takk.kell egy kicsi TAKK-TAKK-TAKK! hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14809 Dátum: 2016.12.14 szerda, 19:42:50 »

nem elég a takk-takk-takk.kell egy kicsi TAKK-TAKK-TAKK! hehe

 nyes nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ladis
Vendég
« Új hozzászólás #14810 Dátum: 2016.12.14 szerda, 19:59:25 »

Sziasztok !

Szerintetek mi lehet a mondim baja ? 2000 tdi motor mk3 as. Gond nélkül ment amíg egy torlódásba nem kerültem lépésben haladtam kb 2km.-ert majd amikor gyorsítani szerettem volna a motor megtorpant és elkezdett rángatni mintha nem kapna üzemanyagot  kb 1500 -1600 fordulat/perc körül így váltogattam felfelé 5. fokozatig muszáj volt haladnom a sorral nem tudtam félre állni. majd jött egy emelkedő vissza 4 .. vissza 3 . sebesség fokozatba,  de már a motor  csak kb 1100-1200 fordulaton üzemelt azt is kicsit rángatózva átmenve az emelkedőn és  kb 500 m-re az emelkedő után  teljesen leállt és nem is tudtam újra beindítani . A műszerfalon nem volt hibajelzés. Jelenleg szerelőnél van az autó de ő csak pénteken tudja  megnézni hogy mi baja van .

Szerintetek mire számíthatók ? (üzemanyag szivattyú ,üzemanyag szűrő, adagoló ),,,
Azért kérdezem mert Belgiumban vagyok és nem tudom érdemes e megcsináltatni vagy vegyek egy másik kocsit ha nagyon húzós a javíttatás.
Köszi előre is .
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14811 Dátum: 2016.12.14 szerda, 20:14:46 »

Sziasztok !

Szerintetek mi lehet a mondim baja ? 2000 tdi motor mk3 as. Gond nélkül ment amíg egy torlódásba nem kerültem lépésben haladtam kb 2km.-ert majd amikor gyorsítani szerettem volna a motor megtorpant és elkezdett rángatni mintha nem kapna üzemanyagot  kb 1500 -1600 fordulat/perc körül így váltogattam felfelé 5. fokozatig muszáj volt haladnom a sorral nem tudtam félre állni. majd jött egy emelkedő vissza 4 .. vissza 3 . sebesség fokozatba,  de már a motor  csak kb 1100-1200 fordulaton üzemelt azt is kicsit rángatózva átmenve az emelkedőn és  kb 500 m-re az emelkedő után  teljesen leállt és nem is tudtam újra beindítani . A műszerfalon nem volt hibajelzés. Jelenleg szerelőnél van az autó de ő csak pénteken tudja  megnézni hogy mi baja van .

Szerintetek mire számíthatók ? (üzemanyag szivattyú ,üzemanyag szűrő, adagoló ),,,
Azért kérdezem mert Belgiumban vagyok és nem tudom érdemes e megcsináltatni vagy vegyek egy másik kocsit ha nagyon húzós a javíttatás.
Köszi előre is .

Nekem az AC pumpa hibájánál csinált hasonlót. Itthon a gyári Bosch 60-80, utángyártott 25.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14812 Dátum: 2016.12.14 szerda, 21:05:31 »

Sziasztok !

Szerintetek mi lehet a mondim baja ? 2000 tdi motor mk3 as. Gond nélkül ment amíg egy torlódásba nem kerültem lépésben haladtam kb 2km.-ert majd amikor gyorsítani szerettem volna a motor megtorpant és elkezdett rángatni mintha nem kapna üzemanyagot  kb 1500 -1600 fordulat/perc körül így váltogattam felfelé 5. fokozatig muszáj volt haladnom a sorral nem tudtam félre állni. majd jött egy emelkedő vissza 4 .. vissza 3 . sebesség fokozatba,  de már a motor  csak kb 1100-1200 fordulaton üzemelt azt is kicsit rángatózva átmenve az emelkedőn és  kb 500 m-re az emelkedő után  teljesen leállt és nem is tudtam újra beindítani . A műszerfalon nem volt hibajelzés. Jelenleg szerelőnél van az autó de ő csak pénteken tudja  megnézni hogy mi baja van .

Szerintetek mire számíthatók ? (üzemanyag szivattyú ,üzemanyag szűrő, adagoló ),,,
Azért kérdezem mert Belgiumban vagyok és nem tudom érdemes e megcsináltatni vagy vegyek egy másik kocsit ha nagyon húzós a javíttatás.
Köszi előre is .
ac +1.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ladis
Vendég
« Új hozzászólás #14813 Dátum: 2016.12.14 szerda, 21:50:43 »

Nekem az AC pumpa hibájánál csinált hasonlót. Itthon a gyári Bosch 60-80, utángyártott 25.

Köszönöm a gyors választ!  worship
Naplózva
ladis
Vendég
« Új hozzászólás #14814 Dátum: 2016.12.14 szerda, 22:23:12 »

ac +1.

Köszi szépen !
Naplózva
Maximus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Új hozzászólás #14815 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 20:31:13 »

Sziasztok!

Tudnátok abban segíteni, hogy egy TDDi 115le miért fogyaszthat többet mint kellene? (vagy csak nekem vannak irreális elvárásaim?)
100% autópálya kb 7.5 l/100km 100% város kb 9.2 l/100km
Más gondot én még nem tapasztaltam vele, megy rendesen, nem füstől, nem rángat.
Egyedül a vizet furcsálom ami szeret beállni 1/4-hez városban, pályán elég stabilan van középen.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14816 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 22:00:35 »

Sziasztok!

Tudnátok abban segíteni, hogy egy TDDi 115le miért fogyaszthat többet mint kellene? (vagy csak nekem vannak irreális elvárásaim?)
100% autópálya kb 7.5 l/100km 100% város kb 9.2 l/100km
Más gondot én még nem tapasztaltam vele, megy rendesen, nem füstől, nem rángat.
Egyedül a vizet furcsálom ami szeret beállni 1/4-hez városban, pályán elég stabilan van középen.
2 termosztátot cseréld ki. mind2ből csakis gyárit vegyél
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14817 Dátum: 2016.12.16 péntek, 08:01:34 »

Sziasztok!

Tudnátok abban segíteni, hogy egy TDDi 115le miért fogyaszthat többet mint kellene? (vagy csak nekem vannak irreális elvárásaim?)
100% autópálya kb 7.5 l/100km 100% város kb 9.2 l/100km
Más gondot én még nem tapasztaltam vele, megy rendesen, nem füstől, nem rángat.
Egyedül a vizet furcsálom ami szeret beállni 1/4-hez városban, pályán elég stabilan van középen.
hát ezért.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Maximus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Új hozzászólás #14818 Dátum: 2016.12.16 péntek, 09:02:12 »

2 termosztátot cseréld ki. mind2ből csakis gyárit vegyél
Kösz a segítséget
Naplózva
atala77
Vendég
« Új hozzászólás #14819 Dátum: 2016.12.18 vasárnap, 17:05:14 »

Sziasztok!

Tud-e segíteni nekem abban valaki hogy (Ford 2.0 diesel tddi 2001évj) miért mutat nem valós üzemanyag állást a műszer fal órán !
Pl : egyszer jót mutat, máskor teli állapotot, de van hogy azt hogy üres, ebben az esetben akkor kivilágít mellette sárgán az üzemanyagjelző lámpa is ?
hol lehet a hiba? az üzemanyag tartályban lévő jeladó?
Válaszotokat előre is köszönöm !
Naplózva
GRzoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #14820 Dátum: 2016.12.18 vasárnap, 18:56:11 »

Hali!

Megint egy hülye kérdés Smiley

Ford mondeo TDDI adagolómnál szivárog az olaj, percenként cseppen alapjáraton. Valahonnét hátulról cseppenhet, de nem tudok hozzá férni így, lehetséges hogy csavar tömítéstől ereszti az olajat? Tudom itthon pótolni a tömítéseit és ha igen miből hány darab kell oda? 
Esetleg van ehhez valami leírás hogyan lehet hozzá férni?
Naplózva

Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #14821 Dátum: 2016.12.18 vasárnap, 19:05:16 »

Hali!

Megint egy hülye kérdés Smiley

Ford mondeo TDDI adagolómnál szivárog az olaj, percenként cseppen alapjáraton. Valahonnét hátulról cseppenhet, de nem tudok hozzá férni így, lehetséges hogy csavar tömítéstől ereszti az olajat? Tudom itthon pótolni a tömítéseit és ha igen miből hány darab kell oda? 
Esetleg van ehhez valami leírás hogyan lehet hozzá férni?


Szia!

Gázolaj, vagy motorolaj?
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
GRzoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #14822 Dátum: 2016.12.18 vasárnap, 19:09:25 »

Szia!

Gázolaj, vagy motorolaj?

gázolaj
Naplózva

Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #14823 Dátum: 2016.12.18 vasárnap, 19:22:59 »

gázolaj

Így akkor nincs tippem.
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
atala77
Vendég
« Új hozzászólás #14824 Dátum: 2016.12.18 vasárnap, 19:45:38 »

Nekem az AC pumpa hibájánál csinált hasonlót. Itthon a gyári Bosch 60-80, utángyártott 25.

Nekem nagyon hasonló volt a jelenség, hasonlóan ezt csinálta, AC szivattyú volt a baj nekem !!
Naplózva
GRzoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #14825 Dátum: 2016.12.19 hétfő, 21:30:23 »

És azt esetleg nem tudjátok honnét tudnám kideríteni milyen tömítések, szimeringek vannak az adagolómban? Mert szerintem azok kophattak el. Legtöbb hasonló problémás autónál is az volt a megoldás, amiket így olvasgattam a fórumokon.

Cserélt már abban valamelyikőtök tömítést?
Naplózva

Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14826 Dátum: 2016.12.19 hétfő, 21:43:04 »

És azt esetleg nem tudjátok honnét tudnám kideríteni milyen tömítések, szimeringek vannak az adagolómban? Mert szerintem azok kophattak el. Legtöbb hasonló problémás autónál is az volt a megoldás, amiket így olvasgattam a fórumokon.

Cserélt már abban valamelyikőtök tömítést?
Szerintem az már a szakműhely kategória. Erősen feltételezem, itt senki neme futott még bele ilyen javításba, otthoni körülmények között.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
adampeter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #14827 Dátum: 2016.12.21 szerda, 13:57:17 »

Üdv Mindenkinek!

Hasonló bajom van mint az elöttem lévő egyik fórum társnak, hogy megnőtt a fogyasztás.
Nekem a víz felmelegszik, igaz nehezebben mert csak tél van, Viszont felmelegszik.
Mi lehet a gond?
Eddig kb. 6-7 literrel eljártam, most viszont 9-10 még hosszútávon is.
Tök *** ez így....
Sokat állt (2 hetet)a szerelőnél és már utána eljátszotta, majd visszaállt kb. 200 kilométer utan.
Most megint ott volt 1 hétig és újra ez van.
Motorhoz nem lett nyulva, karosszéria munka volt.
Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #14828 Dátum: 2016.12.21 szerda, 16:46:38 »

Üdv Mindenkinek!

Hasonló bajom van mint az elöttem lévő egyik fórum társnak, hogy megnőtt a fogyasztás.
Nekem a víz felmelegszik, igaz nehezebben mert csak tél van, Viszont felmelegszik.
Mi lehet a gond?
Eddig kb. 6-7 literrel eljártam, most viszont 9-10 még hosszútávon is.
Tök *** ez így....
Sokat állt (2 hetet)a szerelőnél és már utána eljátszotta, majd visszaállt kb. 200 kilométer utan.
Most megint ott volt 1 hétig és újra ez van.
Motorhoz nem lett nyulva, karosszéria munka volt.
Előre is köszönöm a segítséget!

Ha karosszéria munka volt akkor a hegesztés miatt levehették az akkusarut és ez oknál fogva a motorvezérlő felejt. Ha hosszabb táv után javul a fogyasztás akkor helyreáll a motorvezérlő, betanul és nincs gond. Ha nem javul akkor első körben egy diagnosztikát érdemes csináltatni.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #14829 Dátum: 2016.12.22 csütörtök, 08:54:47 »

Ha karosszéria munka volt akkor a hegesztés miatt levehették az akkusarut és ez oknál fogva a motorvezérlő felejt. Ha hosszabb táv után javul a fogyasztás akkor helyreáll a motorvezérlő, betanul és nincs gond. Ha nem javul akkor első körben egy diagnosztikát érdemes csináltatni.

Üdv: László
TDDi nél mit tanúl az elektronika? Amiért többet fogyaszthat: kiegészítő fűtés, ablak fűtés űlés fűtés  működése, esetleg többet ég a lámpa, hideg indítás, befog a fék alattomosan, gyengébb üzemanyag (igen van ilyen). Lukacsos túrbócsövek nem megfelelő olaj besűrűsödik a hidegre. Más nem jut eszembe.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
adampeter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #14830 Dátum: 2016.12.23 péntek, 08:56:31 »

Köszönöm a segítségeket!
Nem tudom, hogy az elektronikai dolgok mennyire viszik feljebb a fogyasztást, mert nem használom sűrűbben ezeket mint szokásos vagy inkább nem is kapcsolom be.
Ablakfűtésem van, azt is kikapcsolom mikor már nem kell, nem megy feleslegesen.
Meg menet közben a generátor tölt és akkor felkapcsolt világításnál többet fogyasztott volna eddig is.
A turbócsőre ránézek és a fékekre is.
Csak utána kell járnom, mert nem jó buli, hogy a tele tankolás utan 400 kilométer utan fél és negyed között van már a mutató és pont most kellene több száz kilométereket autózni.
Porlasztó tisztítót mennyire érdemes ilyenkor használni?
Van értelme ilyenre pénzt kiadni?
Esetleg gázolajszűrőt cserélni talán?
Amúgy semmiben nem csökkent az autó lendülete, ugyanúgy húz mint eddig.
Kicsit fázik a motor ilyenkor, egy kartonpapírt szoktam a díszhűtőrács mögé tenni.
Az olajköri az gyárira lett cserélve, a főnöki már többfélére.
Lehet oda is gyári kellene.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #14831 Dátum: 2016.12.23 péntek, 11:26:50 »

Köszönöm a segítségeket!
Nem tudom, hogy az elektronikai dolgok mennyire viszik feljebb a fogyasztást, mert nem használom sűrűbben ezeket mint szokásos vagy inkább nem is kapcsolom be.
Ablakfűtésem van, azt is kikapcsolom mikor már nem kell, nem megy feleslegesen.
Meg menet közben a generátor tölt és akkor felkapcsolt világításnál többet fogyasztott volna eddig is.
A turbócsőre ránézek és a fékekre is.
Csak utána kell járnom, mert nem jó buli, hogy a tele tankolás utan 400 kilométer utan fél és negyed között van már a mutató és pont most kellene több száz kilométereket autózni.
Porlasztó tisztítót mennyire érdemes ilyenkor használni?
Van értelme ilyenre pénzt kiadni?
Esetleg gázolajszűrőt cserélni talán?
Amúgy semmiben nem csökkent az autó lendülete, ugyanúgy húz mint eddig.
Kicsit fázik a motor ilyenkor, egy kartonpapírt szoktam a díszhűtőrács mögé tenni.
Az olajköri az gyárira lett cserélve, a főnöki már többfélére.
Lehet oda is gyári kellene.
Tisztelt fórumtárs!
A téli hónapokban a gépsárlány mindig többet fogyaszt átlagban 1 literrel. Az üzemanyagrendszer tisztítók használata általában évente elegendő. A termosztát vagy termosztátok hibája megnövelheti a fogyasztást. A mondeo fogyasztás mérője, egy nagyon nem jól sikerült elektronika. Még tájékoztatásnak is gyenge. Jobban jársz ha a tankolásokkal kötöd össze a fogyasztás mérést l/km. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #14832 Dátum: 2016.12.23 péntek, 23:42:27 »

Sziasztok!

A faterom ma nézett egy mondeot magának 600.000Ft-ért 2004-es TDDi 131le. Világít a chack lámpa folyamatosan. Hidegen beindítva gázon kell tartani a lábat mert leáll. Üzem melegen semmi baja. A kereskedő állítása szerint ki lett olvasva a hibakód ami az egr szelepet jelölte meg és csak ki kell tisztítani és már jó is lesz. Okozhat-e az egr szelep alapjárathibát? Tisztítani lehet-e vagy inkább cserés? Sajnos dieselhez nem nagyon értek. + a szelepfedélél szivárog az olaj.
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14833 Dátum: 2016.12.24 szombat, 00:06:17 »

Sziasztok!

A faterom ma nézett egy mondeot magának 600.000Ft-ért 2004-es TDDi 131le. Világít a chack lámpa folyamatosan. Hidegen beindítva gázon kell tartani a lábat mert leáll. Üzem melegen semmi baja. A kereskedő állítása szerint ki lett olvasva a hibakód ami az egr szelepet jelölte meg és csak ki kell tisztítani és már jó is lesz. Okozhat-e az egr szelep alapjárathibát? Tisztítani lehet-e vagy inkább cserés? Sajnos dieselhez nem nagyon értek. + a szelepfedélél szivárog az olaj.
nincs ilyen kocsi, amit írsz.

2004ben már csak 90le tddi volt. 131le tddi meg sose volt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #14834 Dátum: 2016.12.24 szombat, 00:38:04 »

nincs ilyen kocsi, amit írsz.

2004ben már csak 90le tddi volt. 131le tddi meg sose volt

Igazad van! Bocsi! Kép az már nincs fent nem tudom miért vették le. http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_sport_magas_felszereltseg_alkalmi_v-10935016
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14835 Dátum: 2016.12.24 szombat, 14:08:39 »

Sziasztok!

A faterom ma nézett egy mondeot magának 600.000Ft-ért 2004-es TDDi 131le. Világít a chack lámpa folyamatosan. Hidegen beindítva gázon kell tartani a lábat mert leáll. Üzem melegen semmi baja. A kereskedő állítása szerint ki lett olvasva a hibakód ami az egr szelepet jelölte meg és csak ki kell tisztítani és már jó is lesz. Okozhat-e az egr szelep alapjárathibát? Tisztítani lehet-e vagy inkább cserés? Sajnos dieselhez nem nagyon értek. + a szelepfedélél szivárog az olaj.
úgy kell kalkulálni,hogy ha lealkudsz egy százast a vételárból akkor akár mégegyszer rálehet költeni az autó értékét is,ha az üza rendszere szorul felújításra. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Helikon65
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #14836 Dátum: 2016.12.31 szombat, 03:15:11 »

sziasztok Smiley az érdekelne hogy a tddi motor fix geós turbójának mennyi a csúcsnyomása? az enyém 1,0-1,1 bar ... kaptam már olyan infót hogy 1,4 bar a gyárija de azt kicsit sokallom vagy az enyém tud keveset Smiley de biztos van itt valaki aki tudja pontosan Smiley a választ előre is köszönöm Smiley
Naplózva

ford mondeo 2002 2.0 tddi 116 le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14837 Dátum: 2016.12.31 szombat, 09:02:21 »

sziasztok Smiley az érdekelne hogy a tddi motor fix geós turbójának mennyi a csúcsnyomása? az enyém 1,0-1,1 bar ... kaptam már olyan infót hogy 1,4 bar a gyárija de azt kicsit sokallom vagy az enyém tud keveset Smiley de biztos van itt valaki aki tudja pontosan Smiley a választ előre is köszönöm Smiley
analog muszerrel mérve 1.5
Diaggal 2.5
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Helikon65
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #14838 Dátum: 2016.12.31 szombat, 12:02:32 »

analog muszerrel mérve 1.5
Diaggal 2.5
köszi Smiley tehát 1,5 bar ...és mi lehet a baj? megragadt a waste gate szelep? és a kipfogógáz egy része a megkerülő rendszeren tovább jut a kipfogóba?
Naplózva

ford mondeo 2002 2.0 tddi 116 le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14839 Dátum: 2016.12.31 szombat, 12:20:49 »

köszi Smiley tehát 1,5 bar ...és mi lehet a baj? megragadt a waste gate szelep? és a kipfogógáz egy része a megkerülő rendszeren tovább jut a kipfogóba?
milehet a baj? akár egy lukas turbócső is okozhatja....építs egy tesztelőt.

http://mondeo.hu/index.php?topic=5688.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14840 Dátum: 2016.12.31 szombat, 13:23:21 »

analog muszerrel mérve 1.5
Diaggal 2.5
tddi-n sose lesz annyi vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14841 Dátum: 2016.12.31 szombat, 13:23:48 »

sziasztok Smiley az érdekelne hogy a tddi motor fix geós turbójának mennyi a csúcsnyomása? az enyém 1,0-1,1 bar ... kaptam már olyan infót hogy 1,4 bar a gyárija de azt kicsit sokallom vagy az enyém tud keveset Smiley de biztos van itt valaki aki tudja pontosan Smiley a választ előre is köszönöm Smiley
annyi amit mértél. jó az érték
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14842 Dátum: 2016.12.31 szombat, 14:02:06 »

tddi-n sose lesz annyi vigyor3
én mértem már tddi-n diaggal 2,45bar-t.Az pont annyi.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14843 Dátum: 2016.12.31 szombat, 14:41:27 »

én mértem már tddi-n diaggal 2,45bar-t.Az pont annyi.
én meg nem egyen 1,1-et. évjárat függő.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Helikon65
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #14844 Dátum: 2016.12.31 szombat, 15:29:17 »

én meg nem egyen 1,1-et. évjárat függő.

köszönöm a válaszokat Smiley de akkor most mennyi a pontos érték? Smiley 2002 es évjárat ...leteszteltem a waste gate szelepet 1,1-1,2 bar nal már mozdúl 1,5 -2 bar nal már teljesen nyítva van .... lekötöttem a szelepet ... úgy felment 1,3-1,4 barra a turbónyomásom padlógázra taposva ...
Naplózva

ford mondeo 2002 2.0 tddi 116 le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14845 Dátum: 2016.12.31 szombat, 16:11:13 »

köszönöm a válaszokat Smiley de akkor most mennyi a pontos érték? Smiley 2002 es évjárat ...leteszteltem a waste gate szelepet 1,1-1,2 bar nal már mozdúl 1,5 -2 bar nal már teljesen nyítva van .... lekötöttem a szelepet ... úgy felment 1,3-1,4 barra a turbónyomásom padlógázra taposva ...
jó az 1.1 wg-s turbónál
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14846 Dátum: 2016.12.31 szombat, 16:16:00 »

jó az 1.1 wg-s turbónál
  nyes nekem meg pláne.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14847 Dátum: 2016.12.31 szombat, 17:41:23 »

én meg nem egyen 1,1-et. évjárat függő.

Egyszer néztem az enyémet, 4.-be padlózva 1,4 körüli érték jött ki (Forscan, 2,4). Igaz az enyémen változó geos turbó van.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Helikon65
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #14848 Dátum: 2016.12.31 szombat, 17:57:11 »

jó az 1.1 wg-s turbónál

okés akkor nem piszkálom Smiley köszönöm a válaszokat Cheesy
Naplózva

ford mondeo 2002 2.0 tddi 116 le
Helikon65
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #14849 Dátum: 2016.12.31 szombat, 20:21:07 »

jó az 1.1 wg-s turbónál

még egy olyan kérdésem lenne hogy mostanában azt csinálja a mondi...vagyis eddig csak 3 szor csiálta de idegesít ...hogy mikor beindítom 400 az alapjárat remeg minden és nem reagál a gázra... viszont mikor ujraindítom akkor jó... de ezt csak meleg motornál csinálta és úgy is eddig csak 3 szor... hideg indításnál reggel -8 fokban is szépen indúl... mi lehet a baj? porlasztó ...adagolo... esetleg szivattyú? Sad
Naplózva

ford mondeo 2002 2.0 tddi 116 le
Oldalak: 1 ... 290 291 292 293 294 295 296 [297] 298 299 300 301 302 303 304 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.04 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.