corollaxl
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
|
|
« Új hozzászólás #14800 Dátum: 2016.12.07 szerda, 15:44:41 » |
|
Olajkörit cromaxban. És a főkörit is ott. Cseréld gyárira a főkörit is.
Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
winebass
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
|
|
« Új hozzászólás #14801 Dátum: 2016.12.08 csütörtök, 08:20:53 » |
|
Ehhez kapcsolódóan. Az olajköri termosztátot hogyan találom meg a Bardi auto , vagy az Unix oldalán , mert eddig sehogy sem találtam.
Köszi!
Én a Bárdiban vettem. Nincs az oldalán, mert nem tartanak készleten, rendelniük kell. 3 nap alatt itt volt.
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2.0 TDDi 115 Le Turnier
|
|
|
netcore
|
|
« Új hozzászólás #14802 Dátum: 2016.12.10 szombat, 20:04:28 » |
|
Srácok! A TDDi és a TDCi izzítógyertyái egyformák? Igen!! De ne vegyél f*st mert kimegy fél év alatt
|
|
|
Naplózva
|
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69! Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18" R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
|
|
|
Helikon65
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
|
|
« Új hozzászólás #14803 Dátum: 2016.12.13 kedd, 21:30:17 » |
|
Sziasztok érdeklodnek hogy a 2002 és 2.0 tddi ben kiiktatom a részecske szűrőt. Sima átmenő cső megy a helyére még a végére akarok egy sport dobot akkor a részecske szűrő hiánya okoz e gondot beveri e a hibakodot?
|
|
|
Naplózva
|
ford mondeo 2002 2.0 tddi 116 le
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #14804 Dátum: 2016.12.13 kedd, 21:46:04 » |
|
Sziasztok érdeklodnek hogy a 2002 és 2.0 tddi ben kiiktatom a részecske szűrőt. Sima átmenő cső megy a helyére még a végére akarok egy sport dobot akkor a részecske szűrő hiánya okoz e gondot beveri e a hibakodot? ajajaj. Tddi nincs reszecske szűrő.nem veri be.te a katalizatorra gondolsz.de az se veri be.még akkor se ha kivered. A közepét...
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Zsolteey
|
|
« Új hozzászólás #14805 Dátum: 2016.12.13 kedd, 22:41:04 » |
|
Sziasztok érdeklodnek hogy a 2002 és 2.0 tddi ben kiiktatom a részecske szűrőt. Sima átmenő cső megy a helyére még a végére akarok egy sport dobot akkor a részecske szűrő hiánya okoz e gondot beveri e a hibakodot? Egy TDDI dízel autóra sport dobot. MIÉÉÉÉRRTT???
|
|
|
Naplózva
|
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt: MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
|
|
|
Ferqo
|
|
« Új hozzászólás #14806 Dátum: 2016.12.14 szerda, 12:15:16 » |
|
Egy TDDI dízel autóra sport dobot. MIÉÉÉÉRRTT???
Me nem elég hangos :-) Transit Sound Forevör
|
|
|
Naplózva
|
MKIV 2.0 TDCi 2014 Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
|
|
|
gnorbi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
|
|
« Új hozzászólás #14807 Dátum: 2016.12.14 szerda, 14:52:26 » |
|
Sziasztok!
Sofima gazolajszurorol mi a véleményetek?
|
|
|
Naplózva
|
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #14808 Dátum: 2016.12.14 szerda, 18:04:07 » |
|
Egy TDDI dízel autóra sport dobot. MIÉÉÉÉRRTT???
nem elég a takk-takk-takk.kell egy kicsi TAKK-TAKK-TAKK!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Zsolteey
|
|
« Új hozzászólás #14809 Dátum: 2016.12.14 szerda, 19:42:50 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt: MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
|
|
|
ladis
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14810 Dátum: 2016.12.14 szerda, 19:59:25 » |
|
Sziasztok !
Szerintetek mi lehet a mondim baja ? 2000 tdi motor mk3 as. Gond nélkül ment amíg egy torlódásba nem kerültem lépésben haladtam kb 2km.-ert majd amikor gyorsítani szerettem volna a motor megtorpant és elkezdett rángatni mintha nem kapna üzemanyagot kb 1500 -1600 fordulat/perc körül így váltogattam felfelé 5. fokozatig muszáj volt haladnom a sorral nem tudtam félre állni. majd jött egy emelkedő vissza 4 .. vissza 3 . sebesség fokozatba, de már a motor csak kb 1100-1200 fordulaton üzemelt azt is kicsit rángatózva átmenve az emelkedőn és kb 500 m-re az emelkedő után teljesen leállt és nem is tudtam újra beindítani . A műszerfalon nem volt hibajelzés. Jelenleg szerelőnél van az autó de ő csak pénteken tudja megnézni hogy mi baja van .
Szerintetek mire számíthatók ? (üzemanyag szivattyú ,üzemanyag szűrő, adagoló ),,, Azért kérdezem mert Belgiumban vagyok és nem tudom érdemes e megcsináltatni vagy vegyek egy másik kocsit ha nagyon húzós a javíttatás. Köszi előre is .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zsolteey
|
|
« Új hozzászólás #14811 Dátum: 2016.12.14 szerda, 20:14:46 » |
|
Sziasztok !
Szerintetek mi lehet a mondim baja ? 2000 tdi motor mk3 as. Gond nélkül ment amíg egy torlódásba nem kerültem lépésben haladtam kb 2km.-ert majd amikor gyorsítani szerettem volna a motor megtorpant és elkezdett rángatni mintha nem kapna üzemanyagot kb 1500 -1600 fordulat/perc körül így váltogattam felfelé 5. fokozatig muszáj volt haladnom a sorral nem tudtam félre állni. majd jött egy emelkedő vissza 4 .. vissza 3 . sebesség fokozatba, de már a motor csak kb 1100-1200 fordulaton üzemelt azt is kicsit rángatózva átmenve az emelkedőn és kb 500 m-re az emelkedő után teljesen leállt és nem is tudtam újra beindítani . A műszerfalon nem volt hibajelzés. Jelenleg szerelőnél van az autó de ő csak pénteken tudja megnézni hogy mi baja van .
Szerintetek mire számíthatók ? (üzemanyag szivattyú ,üzemanyag szűrő, adagoló ),,, Azért kérdezem mert Belgiumban vagyok és nem tudom érdemes e megcsináltatni vagy vegyek egy másik kocsit ha nagyon húzós a javíttatás. Köszi előre is .
Nekem az AC pumpa hibájánál csinált hasonlót. Itthon a gyári Bosch 60-80, utángyártott 25.
|
|
|
Naplózva
|
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt: MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #14812 Dátum: 2016.12.14 szerda, 21:05:31 » |
|
Sziasztok !
Szerintetek mi lehet a mondim baja ? 2000 tdi motor mk3 as. Gond nélkül ment amíg egy torlódásba nem kerültem lépésben haladtam kb 2km.-ert majd amikor gyorsítani szerettem volna a motor megtorpant és elkezdett rángatni mintha nem kapna üzemanyagot kb 1500 -1600 fordulat/perc körül így váltogattam felfelé 5. fokozatig muszáj volt haladnom a sorral nem tudtam félre állni. majd jött egy emelkedő vissza 4 .. vissza 3 . sebesség fokozatba, de már a motor csak kb 1100-1200 fordulaton üzemelt azt is kicsit rángatózva átmenve az emelkedőn és kb 500 m-re az emelkedő után teljesen leállt és nem is tudtam újra beindítani . A műszerfalon nem volt hibajelzés. Jelenleg szerelőnél van az autó de ő csak pénteken tudja megnézni hogy mi baja van .
Szerintetek mire számíthatók ? (üzemanyag szivattyú ,üzemanyag szűrő, adagoló ),,, Azért kérdezem mert Belgiumban vagyok és nem tudom érdemes e megcsináltatni vagy vegyek egy másik kocsit ha nagyon húzós a javíttatás. Köszi előre is .
ac +1.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
ladis
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14813 Dátum: 2016.12.14 szerda, 21:50:43 » |
|
Nekem az AC pumpa hibájánál csinált hasonlót. Itthon a gyári Bosch 60-80, utángyártott 25.
Köszönöm a gyors választ!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladis
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14814 Dátum: 2016.12.14 szerda, 22:23:12 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Maximus
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
|
|
« Új hozzászólás #14815 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 20:31:13 » |
|
Sziasztok!
Tudnátok abban segíteni, hogy egy TDDi 115le miért fogyaszthat többet mint kellene? (vagy csak nekem vannak irreális elvárásaim?) 100% autópálya kb 7.5 l/100km 100% város kb 9.2 l/100km Más gondot én még nem tapasztaltam vele, megy rendesen, nem füstől, nem rángat. Egyedül a vizet furcsálom ami szeret beállni 1/4-hez városban, pályán elég stabilan van középen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #14816 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 22:00:35 » |
|
Sziasztok!
Tudnátok abban segíteni, hogy egy TDDi 115le miért fogyaszthat többet mint kellene? (vagy csak nekem vannak irreális elvárásaim?) 100% autópálya kb 7.5 l/100km 100% város kb 9.2 l/100km Más gondot én még nem tapasztaltam vele, megy rendesen, nem füstől, nem rángat. Egyedül a vizet furcsálom ami szeret beállni 1/4-hez városban, pályán elég stabilan van középen.
2 termosztátot cseréld ki. mind2ből csakis gyárit vegyél
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #14817 Dátum: 2016.12.16 péntek, 08:01:34 » |
|
Sziasztok!
Tudnátok abban segíteni, hogy egy TDDi 115le miért fogyaszthat többet mint kellene? (vagy csak nekem vannak irreális elvárásaim?) 100% autópálya kb 7.5 l/100km 100% város kb 9.2 l/100km Más gondot én még nem tapasztaltam vele, megy rendesen, nem füstől, nem rángat. Egyedül a vizet furcsálom ami szeret beállni 1/4-hez városban, pályán elég stabilan van középen.
hát ezért.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Maximus
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
|
|
« Új hozzászólás #14818 Dátum: 2016.12.16 péntek, 09:02:12 » |
|
2 termosztátot cseréld ki. mind2ből csakis gyárit vegyél
Kösz a segítséget
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
atala77
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14819 Dátum: 2016.12.18 vasárnap, 17:05:14 » |
|
Sziasztok!
Tud-e segíteni nekem abban valaki hogy (Ford 2.0 diesel tddi 2001évj) miért mutat nem valós üzemanyag állást a műszer fal órán ! Pl : egyszer jót mutat, máskor teli állapotot, de van hogy azt hogy üres, ebben az esetben akkor kivilágít mellette sárgán az üzemanyagjelző lámpa is ? hol lehet a hiba? az üzemanyag tartályban lévő jeladó? Válaszotokat előre is köszönöm !
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GRzoli
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
|
|
« Új hozzászólás #14820 Dátum: 2016.12.18 vasárnap, 18:56:11 » |
|
Hali! Megint egy hülye kérdés Ford mondeo TDDI adagolómnál szivárog az olaj, percenként cseppen alapjáraton. Valahonnét hátulról cseppenhet, de nem tudok hozzá férni így, lehetséges hogy csavar tömítéstől ereszti az olajat? Tudom itthon pótolni a tömítéseit és ha igen miből hány darab kell oda? Esetleg van ehhez valami leírás hogyan lehet hozzá férni?
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
|
|
|
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
|
|
« Új hozzászólás #14821 Dátum: 2016.12.18 vasárnap, 19:05:16 » |
|
Hali! Megint egy hülye kérdés Ford mondeo TDDI adagolómnál szivárog az olaj, percenként cseppen alapjáraton. Valahonnét hátulról cseppenhet, de nem tudok hozzá férni így, lehetséges hogy csavar tömítéstől ereszti az olajat? Tudom itthon pótolni a tömítéseit és ha igen miből hány darab kell oda? Esetleg van ehhez valami leírás hogyan lehet hozzá férni? Szia! Gázolaj, vagy motorolaj?
|
|
|
Naplózva
|
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
|
|
|
GRzoli
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
|
|
« Új hozzászólás #14822 Dátum: 2016.12.18 vasárnap, 19:09:25 » |
|
Szia!
Gázolaj, vagy motorolaj?
gázolaj
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
|
|
|
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
|
|
« Új hozzászólás #14823 Dátum: 2016.12.18 vasárnap, 19:22:59 » |
|
gázolaj
Így akkor nincs tippem.
|
|
|
Naplózva
|
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
|
|
|
atala77
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14824 Dátum: 2016.12.18 vasárnap, 19:45:38 » |
|
Nekem az AC pumpa hibájánál csinált hasonlót. Itthon a gyári Bosch 60-80, utángyártott 25.
Nekem nagyon hasonló volt a jelenség, hasonlóan ezt csinálta, AC szivattyú volt a baj nekem !!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GRzoli
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
|
|
« Új hozzászólás #14825 Dátum: 2016.12.19 hétfő, 21:30:23 » |
|
És azt esetleg nem tudjátok honnét tudnám kideríteni milyen tömítések, szimeringek vannak az adagolómban? Mert szerintem azok kophattak el. Legtöbb hasonló problémás autónál is az volt a megoldás, amiket így olvasgattam a fórumokon.
Cserélt már abban valamelyikőtök tömítést?
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
|
|
|
Ferqo
|
|
« Új hozzászólás #14826 Dátum: 2016.12.19 hétfő, 21:43:04 » |
|
És azt esetleg nem tudjátok honnét tudnám kideríteni milyen tömítések, szimeringek vannak az adagolómban? Mert szerintem azok kophattak el. Legtöbb hasonló problémás autónál is az volt a megoldás, amiket így olvasgattam a fórumokon.
Cserélt már abban valamelyikőtök tömítést?
Szerintem az már a szakműhely kategória. Erősen feltételezem, itt senki neme futott még bele ilyen javításba, otthoni körülmények között.
|
|
|
Naplózva
|
MKIV 2.0 TDCi 2014 Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
|
|
|
adampeter
|
|
« Új hozzászólás #14827 Dátum: 2016.12.21 szerda, 13:57:17 » |
|
Üdv Mindenkinek!
Hasonló bajom van mint az elöttem lévő egyik fórum társnak, hogy megnőtt a fogyasztás. Nekem a víz felmelegszik, igaz nehezebben mert csak tél van, Viszont felmelegszik. Mi lehet a gond? Eddig kb. 6-7 literrel eljártam, most viszont 9-10 még hosszútávon is. Tök *** ez így.... Sokat állt (2 hetet)a szerelőnél és már utána eljátszotta, majd visszaállt kb. 200 kilométer utan. Most megint ott volt 1 hétig és újra ez van. Motorhoz nem lett nyulva, karosszéria munka volt. Előre is köszönöm a segítséget!
|
|
|
Naplózva
|
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
|
|
|
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
|
|
« Új hozzászólás #14828 Dátum: 2016.12.21 szerda, 16:46:38 » |
|
Üdv Mindenkinek!
Hasonló bajom van mint az elöttem lévő egyik fórum társnak, hogy megnőtt a fogyasztás. Nekem a víz felmelegszik, igaz nehezebben mert csak tél van, Viszont felmelegszik. Mi lehet a gond? Eddig kb. 6-7 literrel eljártam, most viszont 9-10 még hosszútávon is. Tök *** ez így.... Sokat állt (2 hetet)a szerelőnél és már utána eljátszotta, majd visszaállt kb. 200 kilométer utan. Most megint ott volt 1 hétig és újra ez van. Motorhoz nem lett nyulva, karosszéria munka volt. Előre is köszönöm a segítséget!
Ha karosszéria munka volt akkor a hegesztés miatt levehették az akkusarut és ez oknál fogva a motorvezérlő felejt. Ha hosszabb táv után javul a fogyasztás akkor helyreáll a motorvezérlő, betanul és nincs gond. Ha nem javul akkor első körben egy diagnosztikát érdemes csináltatni. Üdv: László
|
|
|
Naplózva
|
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #14829 Dátum: 2016.12.22 csütörtök, 08:54:47 » |
|
Ha karosszéria munka volt akkor a hegesztés miatt levehették az akkusarut és ez oknál fogva a motorvezérlő felejt. Ha hosszabb táv után javul a fogyasztás akkor helyreáll a motorvezérlő, betanul és nincs gond. Ha nem javul akkor első körben egy diagnosztikát érdemes csináltatni.
Üdv: László
TDDi nél mit tanúl az elektronika? Amiért többet fogyaszthat: kiegészítő fűtés, ablak fűtés űlés fűtés működése, esetleg többet ég a lámpa, hideg indítás, befog a fék alattomosan, gyengébb üzemanyag (igen van ilyen). Lukacsos túrbócsövek nem megfelelő olaj besűrűsödik a hidegre. Más nem jut eszembe.
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
adampeter
|
|
« Új hozzászólás #14830 Dátum: 2016.12.23 péntek, 08:56:31 » |
|
Köszönöm a segítségeket! Nem tudom, hogy az elektronikai dolgok mennyire viszik feljebb a fogyasztást, mert nem használom sűrűbben ezeket mint szokásos vagy inkább nem is kapcsolom be. Ablakfűtésem van, azt is kikapcsolom mikor már nem kell, nem megy feleslegesen. Meg menet közben a generátor tölt és akkor felkapcsolt világításnál többet fogyasztott volna eddig is. A turbócsőre ránézek és a fékekre is. Csak utána kell járnom, mert nem jó buli, hogy a tele tankolás utan 400 kilométer utan fél és negyed között van már a mutató és pont most kellene több száz kilométereket autózni. Porlasztó tisztítót mennyire érdemes ilyenkor használni? Van értelme ilyenre pénzt kiadni? Esetleg gázolajszűrőt cserélni talán? Amúgy semmiben nem csökkent az autó lendülete, ugyanúgy húz mint eddig. Kicsit fázik a motor ilyenkor, egy kartonpapírt szoktam a díszhűtőrács mögé tenni. Az olajköri az gyárira lett cserélve, a főnöki már többfélére. Lehet oda is gyári kellene.
|
|
|
Naplózva
|
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #14831 Dátum: 2016.12.23 péntek, 11:26:50 » |
|
Köszönöm a segítségeket! Nem tudom, hogy az elektronikai dolgok mennyire viszik feljebb a fogyasztást, mert nem használom sűrűbben ezeket mint szokásos vagy inkább nem is kapcsolom be. Ablakfűtésem van, azt is kikapcsolom mikor már nem kell, nem megy feleslegesen. Meg menet közben a generátor tölt és akkor felkapcsolt világításnál többet fogyasztott volna eddig is. A turbócsőre ránézek és a fékekre is. Csak utána kell járnom, mert nem jó buli, hogy a tele tankolás utan 400 kilométer utan fél és negyed között van már a mutató és pont most kellene több száz kilométereket autózni. Porlasztó tisztítót mennyire érdemes ilyenkor használni? Van értelme ilyenre pénzt kiadni? Esetleg gázolajszűrőt cserélni talán? Amúgy semmiben nem csökkent az autó lendülete, ugyanúgy húz mint eddig. Kicsit fázik a motor ilyenkor, egy kartonpapírt szoktam a díszhűtőrács mögé tenni. Az olajköri az gyárira lett cserélve, a főnöki már többfélére. Lehet oda is gyári kellene.
Tisztelt fórumtárs! A téli hónapokban a gépsárlány mindig többet fogyaszt átlagban 1 literrel. Az üzemanyagrendszer tisztítók használata általában évente elegendő. A termosztát vagy termosztátok hibája megnövelheti a fogyasztást. A mondeo fogyasztás mérője, egy nagyon nem jól sikerült elektronika. Még tájékoztatásnak is gyenge. Jobban jársz ha a tankolásokkal kötöd össze a fogyasztás mérést l/km. Tisztelettel László!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
nzoli
|
|
« Új hozzászólás #14832 Dátum: 2016.12.23 péntek, 23:42:27 » |
|
Sziasztok!
A faterom ma nézett egy mondeot magának 600.000Ft-ért 2004-es TDDi 131le. Világít a chack lámpa folyamatosan. Hidegen beindítva gázon kell tartani a lábat mert leáll. Üzem melegen semmi baja. A kereskedő állítása szerint ki lett olvasva a hibakód ami az egr szelepet jelölte meg és csak ki kell tisztítani és már jó is lesz. Okozhat-e az egr szelep alapjárathibát? Tisztítani lehet-e vagy inkább cserés? Sajnos dieselhez nem nagyon értek. + a szelepfedélél szivárog az olaj.
|
|
|
Naplózva
|
2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #14833 Dátum: 2016.12.24 szombat, 00:06:17 » |
|
Sziasztok!
A faterom ma nézett egy mondeot magának 600.000Ft-ért 2004-es TDDi 131le. Világít a chack lámpa folyamatosan. Hidegen beindítva gázon kell tartani a lábat mert leáll. Üzem melegen semmi baja. A kereskedő állítása szerint ki lett olvasva a hibakód ami az egr szelepet jelölte meg és csak ki kell tisztítani és már jó is lesz. Okozhat-e az egr szelep alapjárathibát? Tisztítani lehet-e vagy inkább cserés? Sajnos dieselhez nem nagyon értek. + a szelepfedélél szivárog az olaj.
nincs ilyen kocsi, amit írsz. 2004ben már csak 90le tddi volt. 131le tddi meg sose volt
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #14835 Dátum: 2016.12.24 szombat, 14:08:39 » |
|
Sziasztok!
A faterom ma nézett egy mondeot magának 600.000Ft-ért 2004-es TDDi 131le. Világít a chack lámpa folyamatosan. Hidegen beindítva gázon kell tartani a lábat mert leáll. Üzem melegen semmi baja. A kereskedő állítása szerint ki lett olvasva a hibakód ami az egr szelepet jelölte meg és csak ki kell tisztítani és már jó is lesz. Okozhat-e az egr szelep alapjárathibát? Tisztítani lehet-e vagy inkább cserés? Sajnos dieselhez nem nagyon értek. + a szelepfedélél szivárog az olaj.
úgy kell kalkulálni,hogy ha lealkudsz egy százast a vételárból akkor akár mégegyszer rálehet költeni az autó értékét is,ha az üza rendszere szorul felújításra.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Helikon65
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
|
|
« Új hozzászólás #14836 Dátum: 2016.12.31 szombat, 03:15:11 » |
|
sziasztok az érdekelne hogy a tddi motor fix geós turbójának mennyi a csúcsnyomása? az enyém 1,0-1,1 bar ... kaptam már olyan infót hogy 1,4 bar a gyárija de azt kicsit sokallom vagy az enyém tud keveset de biztos van itt valaki aki tudja pontosan a választ előre is köszönöm
|
|
|
Naplózva
|
ford mondeo 2002 2.0 tddi 116 le
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #14837 Dátum: 2016.12.31 szombat, 09:02:21 » |
|
sziasztok az érdekelne hogy a tddi motor fix geós turbójának mennyi a csúcsnyomása? az enyém 1,0-1,1 bar ... kaptam már olyan infót hogy 1,4 bar a gyárija de azt kicsit sokallom vagy az enyém tud keveset de biztos van itt valaki aki tudja pontosan a választ előre is köszönöm analog muszerrel mérve 1.5 Diaggal 2.5
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Helikon65
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
|
|
« Új hozzászólás #14838 Dátum: 2016.12.31 szombat, 12:02:32 » |
|
analog muszerrel mérve 1.5 Diaggal 2.5
köszi tehát 1,5 bar ...és mi lehet a baj? megragadt a waste gate szelep? és a kipfogógáz egy része a megkerülő rendszeren tovább jut a kipfogóba?
|
|
|
Naplózva
|
ford mondeo 2002 2.0 tddi 116 le
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #14839 Dátum: 2016.12.31 szombat, 12:20:49 » |
|
köszi tehát 1,5 bar ...és mi lehet a baj? megragadt a waste gate szelep? és a kipfogógáz egy része a megkerülő rendszeren tovább jut a kipfogóba? milehet a baj? akár egy lukas turbócső is okozhatja....építs egy tesztelőt. http://mondeo.hu/index.php?topic=5688.0
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #14840 Dátum: 2016.12.31 szombat, 13:23:21 » |
|
analog muszerrel mérve 1.5 Diaggal 2.5
tddi-n sose lesz annyi
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #14841 Dátum: 2016.12.31 szombat, 13:23:48 » |
|
sziasztok az érdekelne hogy a tddi motor fix geós turbójának mennyi a csúcsnyomása? az enyém 1,0-1,1 bar ... kaptam már olyan infót hogy 1,4 bar a gyárija de azt kicsit sokallom vagy az enyém tud keveset de biztos van itt valaki aki tudja pontosan a választ előre is köszönöm annyi amit mértél. jó az érték
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #14842 Dátum: 2016.12.31 szombat, 14:02:06 » |
|
tddi-n sose lesz annyi én mértem már tddi-n diaggal 2,45bar-t.Az pont annyi.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #14843 Dátum: 2016.12.31 szombat, 14:41:27 » |
|
én mértem már tddi-n diaggal 2,45bar-t.Az pont annyi.
én meg nem egyen 1,1-et. évjárat függő.
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Helikon65
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
|
|
« Új hozzászólás #14844 Dátum: 2016.12.31 szombat, 15:29:17 » |
|
én meg nem egyen 1,1-et. évjárat függő.
köszönöm a válaszokat de akkor most mennyi a pontos érték? 2002 es évjárat ...leteszteltem a waste gate szelepet 1,1-1,2 bar nal már mozdúl 1,5 -2 bar nal már teljesen nyítva van .... lekötöttem a szelepet ... úgy felment 1,3-1,4 barra a turbónyomásom padlógázra taposva ...
|
|
|
Naplózva
|
ford mondeo 2002 2.0 tddi 116 le
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #14845 Dátum: 2016.12.31 szombat, 16:11:13 » |
|
köszönöm a válaszokat de akkor most mennyi a pontos érték? 2002 es évjárat ...leteszteltem a waste gate szelepet 1,1-1,2 bar nal már mozdúl 1,5 -2 bar nal már teljesen nyítva van .... lekötöttem a szelepet ... úgy felment 1,3-1,4 barra a turbónyomásom padlógázra taposva ... jó az 1.1 wg-s turbónál
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #14846 Dátum: 2016.12.31 szombat, 16:16:00 » |
|
jó az 1.1 wg-s turbónál
nekem meg pláne....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Zsolteey
|
|
« Új hozzászólás #14847 Dátum: 2016.12.31 szombat, 17:41:23 » |
|
én meg nem egyen 1,1-et. évjárat függő.
Egyszer néztem az enyémet, 4.-be padlózva 1,4 körüli érték jött ki (Forscan, 2,4). Igaz az enyémen változó geos turbó van.
|
|
|
Naplózva
|
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt: MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
|
|
|
Helikon65
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
|
|
« Új hozzászólás #14848 Dátum: 2016.12.31 szombat, 17:57:11 » |
|
jó az 1.1 wg-s turbónál
okés akkor nem piszkálom köszönöm a válaszokat
|
|
|
Naplózva
|
ford mondeo 2002 2.0 tddi 116 le
|
|
|
Helikon65
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
|
|
« Új hozzászólás #14849 Dátum: 2016.12.31 szombat, 20:21:07 » |
|
jó az 1.1 wg-s turbónál
még egy olyan kérdésem lenne hogy mostanában azt csinálja a mondi...vagyis eddig csak 3 szor csiálta de idegesít ...hogy mikor beindítom 400 az alapjárat remeg minden és nem reagál a gázra... viszont mikor ujraindítom akkor jó... de ezt csak meleg motornál csinálta és úgy is eddig csak 3 szor... hideg indításnál reggel -8 fokban is szépen indúl... mi lehet a baj? porlasztó ...adagolo... esetleg szivattyú?
|
|
|
Naplózva
|
ford mondeo 2002 2.0 tddi 116 le
|
|
|
|