gnorbi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
|
|
« Új hozzászólás #15000 Dátum: 2017.03.11 szombat, 21:32:48 » |
|
Sziasztok!!
Adagolo csere mennyire macerás tddi motornál?
|
|
|
Naplózva
|
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
|
|
|
Scratch
|
|
« Új hozzászólás #15001 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 10:18:16 » |
|
Sziasztok!!
Adagolo csere mennyire macerás tddi motornál?
Egyedül ne fogj bele, kell a végén a Ford úgyis, mert letilt az indításgáló.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009 Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013 Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020 --- Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
|
|
|
Fici02
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
|
|
« Új hozzászólás #15002 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 10:52:43 » |
|
Sziasztok. Tudnátok segíteni nekem olyanba hogy a tddi motornál mi vezérli a turbó nyomást és különböző fordulatszámba milyen nyomásnak kellene lennie a nyomásnak??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gnorbi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
|
|
« Új hozzászólás #15003 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 11:34:48 » |
|
Egyedül ne fogj bele, kell a végén a Ford úgyis, mert letilt az indításgáló.
Szerelővel csinaltatnam...miért tilt le az inditasgatlo?
|
|
|
Naplózva
|
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
|
|
|
Scratch
|
|
« Új hozzászólás #15004 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 11:53:28 » |
|
Szerelővel csinaltatnam...miért tilt le az inditasgatlo?
Lopás védelem.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009 Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013 Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020 --- Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
|
|
|
Godzi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
|
|
« Új hozzászólás #15005 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 14:54:14 » |
|
Űdv,
Sajnos már sokadik alkalomra ma megint úton hagyott az autó! esetleg találkozott e valaki olyan problémával ,hogy menet közbe az autó elkezd rángatni és egyszerűen megáll! sokadig gyújtásra beindul de pár km mulva megin elöjön ez a hiba! mikor megcsinálja ezt egymásután 1-2 alkalommal akk honapokig nincs bajom vele megy,
lenne 2 észrevételem,mikor leált levettem a gázolajszüröröl a csöveket és mit aggy isten 1 csepp gázolaj nem volt benne és az is érdekes hogy mielőtt ráadnám a gyújtást hallani lehet általában egy 5 mp es zúgást, most ez a zúgás folyamatos volt!
esetleg ha valakinek valami ötlete azt megköszönném!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #15006 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 14:59:18 » |
|
Űdv,
Sajnos már sokadik alkalomra ma megint úton hagyott az autó! esetleg találkozott e valaki olyan problémával ,hogy menet közbe az autó elkezd rángatni és egyszerűen megáll! sokadig gyújtásra beindul de pár km mulva megin elöjön ez a hiba! mikor megcsinálja ezt egymásután 1-2 alkalommal akk honapokig nincs bajom vele megy,
lenne 2 észrevételem,mikor leált levettem a gázolajszüröröl a csöveket és mit aggy isten 1 csepp gázolaj nem volt benne és az is érdekes hogy mielőtt ráadnám a gyújtást hallani lehet általában egy 5 mp es zúgást, most ez a zúgás folyamatos volt!
esetleg ha valakinek valami ötlete azt megköszönném!
99% AC pumpa nem tolja a naftát.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
gnorbi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
|
|
« Új hozzászólás #15007 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 15:06:07 » |
|
Lopás védelem.
És akkor a Ford szervizbe osszehozzak az inditasgatlot az adagoloval?
|
|
|
Naplózva
|
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
|
|
|
Godzi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
|
|
« Új hozzászólás #15008 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 17:34:13 » |
|
99% AC pumpa nem tolja a naftát.
köszi az infót, amugy mennyibe fáj most 1 ac pompa? és lenne még 1 észrevételem , most ha beinditom az autot elindul de viszont ha gázolom és probálom a fordulatot 2000 en tartani egyenletesen akk le le esik a fordulat nem tartja folyamat 2000-en,az is ac pompa hiba jele? előre is köszi a választ!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Ferqo
|
|
« Új hozzászólás #15009 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 17:51:17 » |
|
köszi az infót, amugy mennyibe fáj most 1 ac pompa?
és lenne még 1 észrevételem , most ha beinditom az autot elindul de viszont ha gázolom és probálom a fordulatot 2000 en tartani egyenletesen akk le le esik a fordulat nem tartja folyamat 2000-en,az is ac pompa hiba jele? előre is köszi a választ!
ugyanez volt nekem is kb 2 hete, cseréltem az ac-t azóta jó 20e volt kedvességgel Bárdiból, ERA volt (talán), de baromi hangosan zúg, ilyet ne vegyél, vagy az enyém fhos
|
|
|
Naplózva
|
MKIV 2.0 TDCi 2014 Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
|
|
|
Guffi025
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
|
|
« Új hozzászólás #15010 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 19:04:35 » |
|
Sziasztok! Fateromnak kölcsön adtam az autót, és Dízel helyett, Benzint tankolt az autóba, és ment vele 2kmet, ilyenkor elég ha leengedem a tartályt? vagy a szűrőt is cseréljem? most lett pár napja cserélve a gázolajszűrő.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
H Zsolt70
|
|
« Új hozzászólás #15011 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 19:39:35 » |
|
Sziasztok! Fateromnak kölcsön adtam az autót, és Dízel helyett, Benzint tankolt az autóba, és ment vele 2kmet, ilyenkor elég ha leengedem a tartályt? vagy a szűrőt is cseréljem? most lett pár napja cserélve a gázolajszűrő.
Én cserélném.
|
|
|
Naplózva
|
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+ Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp Focus 1.4b
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #15012 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 20:08:45 » |
|
Sziasztok! Fateromnak kölcsön adtam az autót, és Dízel helyett, Benzint tankolt az autóba, és ment vele 2kmet, ilyenkor elég ha leengedem a tartályt? vagy a szűrőt is cseréljem? most lett pár napja cserélve a gázolajszűrő.
nem árt.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #15013 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 21:00:08 » |
|
ugyanez volt nekem is kb 2 hete, cseréltem az ac-t azóta jó 20e volt kedvességgel Bárdiból, ERA volt (talán), de baromi hangosan zúg, ilyet ne vegyél, vagy az enyém fhos
unix, meat&doria, gyári bosch-t húztunk ki a dobozból
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Ferqo
|
|
« Új hozzászólás #15014 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 21:17:58 » |
|
unix, meat&doria, gyári bosch-t húztunk ki a dobozból Sajnos az Unixos kontaktot előző héten rúgták ki. Így maradt a Bárdi, SOS-ben meg ez volt
|
|
|
Naplózva
|
MKIV 2.0 TDCi 2014 Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
|
|
|
Ferqo
|
|
« Új hozzászólás #15015 Dátum: 2017.03.13 hétfő, 21:08:49 » |
|
Most érkezett a porlasztó! Else hiszem hogy 4 uj 32000 ft! 06 30 428 22 54 hivjátok nem csap bee! Vhogy rakok fel képet rola ha sikerül! Tddi be valók!
Ma én is becsábultam. Valóban dobozos, vadi új, védőkupakokkal+"zsírpapírba" csomagolva. Ennyit simán megért. Akinek 115Le TDDi be csúcs kell, az vegye. Mondta a srác volt neki TDCi be való azt 25e ért adta.
|
|
|
Naplózva
|
MKIV 2.0 TDCi 2014 Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
|
|
|
Trendwalker2010
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
|
|
« Új hozzászólás #15016 Dátum: 2017.03.14 kedd, 05:19:35 » |
|
Üdv 2001 2.0tddi 115Le. 2-3000 fordulat között rángat , megtorpan kiköp egy kis pamacs kormot és olyan mintha átváltana vmi vész üzembe. Megy az autó indul de nem engedi hogy pörögjön lassan veszi a fordulatot. Olyan mint amikor a légtömegmérö beszarik, de azt nem rég cseréltem. Esetleg volt már valakinek ilyen? Hibát nem jelez a műszerfalon
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.14 kedd, 06:42:27 írta Trendwalker2010 »
|
Naplózva
|
2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
|
|
|
Trendwalker2010
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
|
|
« Új hozzászólás #15017 Dátum: 2017.03.14 kedd, 05:21:06 » |
|
Most érkezett a porlasztó! Else hiszem hogy 4 uj 32000 ft! 06 30 428 22 54 hivjátok nem csap bee! Vhogy rakok fel képet rola ha sikerül! Tddi be valók!
Mennyi volt mindennel együtt? illetve mennyi idő alatt érkezett meg ?
|
|
|
Naplózva
|
2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
|
|
|
Ferqo
|
|
« Új hozzászólás #15018 Dátum: 2017.03.14 kedd, 10:02:22 » |
|
Üdv 2001 2.0tddi 115Le. 2-3000 fordulat között rángat , megtorpan kiköp egy kis pamacs kormot és olyan mintha átváltana vmi vész üzembe. Megy az autó indul de nem engedi hogy pörögjön lassan veszi a fordulatot. Olyan mint amikor a légtömegmérö beszarik, de azt nem rég cseréltem. Esetleg volt már valakinek ilyen? Hibát nem jelez a műszerfalon
hibakódot olvastatok? a műszerfal nem jelez minden hibát, konkrétan nekem még semmit nem jelzett, pedig a legutóbb is volt benne, amikor elhalt az ac, és üa.hiányra panaszkodott
|
|
|
Naplózva
|
MKIV 2.0 TDCi 2014 Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
|
|
|
Trendwalker2010
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
|
|
« Új hozzászólás #15019 Dátum: 2017.03.14 kedd, 10:25:20 » |
|
hibakódot olvastatok? a műszerfal nem jelez minden hibát, konkrétan nekem még semmit nem jelzett, pedig a legutóbb is volt benne, amikor elhalt az ac, és üa.hiányra panaszkodott
Jelenleg várom hogy megérkezzen a hibakod olvaso már csak 1-2 nap és az elado tudja küldeni utána én is okosabb leszek , de hátha valaki küzdött már ilyen hibával
|
|
|
Naplózva
|
2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
|
|
|
Guffi025
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
|
|
« Új hozzászólás #15020 Dátum: 2017.03.14 kedd, 14:32:06 » |
|
Köszi a gyors válaszokat, le lett cserélve az üzemanyagszűrő, ki lett mosva a tank, kiszivattyúzva belőle a benzin, első 100kmernél még nagyobb hangja volt, injektortisztítót töltöttem bele, 100km után helyreállt a rend, az ereje nem hagyta el az autót, úgyhogy elég olcsón megúsztam a dolgot, szerencsére!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
UrbanCowboy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
|
|
« Új hozzászólás #15021 Dátum: 2017.03.20 hétfő, 15:39:16 » |
|
Sziasztok!
Múlt héten vettem egy 2001-es 115 LE-s TDDI Mondeot. A következő a jelenség, reggel hidegen nehezen indul, kb 10-15 másodpercig kell tekerni mire elkapja, utána kékesen füstől pár másodpercig, majd abba hagyja. Alapjárata nem ingadozik, se hidegen se melegen, melegen pöccre indul, a motor erős, nem füstöl, nem add ki furcsa hangokat. Ha már egyszer beindult és járt egy percet, már könnyen indul, sőt munka után ha beülök, akkor is úgy indul ahogy kellene neki. Hétvégén délután indítottam először, tehát melegebb volt mint reggel (nem 3, hanem 10 fok) és szintén könnyebben indult. Mi lehet? Izzítógyertya? Attól mert döglöttek, nem kellene indulnia pöccre ilyen időben? (Természetesen elviszem majd szervízbe átnézetni, megcsinálni a kötelező dolgokat, de lehet, hogy két hétig még nem jutok el odáig)
Köszi a segítséget!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #15022 Dátum: 2017.03.20 hétfő, 17:59:33 » |
|
Sziasztok!
Múlt héten vettem egy 2001-es 115 LE-s TDDI Mondeot. A következő a jelenség, reggel hidegen nehezen indul, kb 10-15 másodpercig kell tekerni mire elkapja, utána kékesen füstől pár másodpercig, majd abba hagyja. Alapjárata nem ingadozik, se hidegen se melegen, melegen pöccre indul, a motor erős, nem füstöl, nem add ki furcsa hangokat. Ha már egyszer beindult és járt egy percet, már könnyen indul, sőt munka után ha beülök, akkor is úgy indul ahogy kellene neki. Hétvégén délután indítottam először, tehát melegebb volt mint reggel (nem 3, hanem 10 fok) és szintén könnyebben indult. Mi lehet? Izzítógyertya? Attól mert döglöttek, nem kellene indulnia pöccre ilyen időben? (Természetesen elviszem majd szervízbe átnézetni, megcsinálni a kötelező dolgokat, de lehet, hogy két hétig még nem jutok el odáig)
Köszi a segítséget!
16éves autó.Miért kellene rossz gyertyákkal pöccre indulnia?Néz(es)d meg a gyertyákat,ha rossz,csere.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
UrbanCowboy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
|
|
« Új hozzászólás #15023 Dátum: 2017.03.21 kedd, 08:14:36 » |
|
16éves autó.Miért kellene rossz gyertyákkal pöccre indulnia?Néz(es)d meg a gyertyákat,ha rossz,csere.
Erre gondoltam én is, csak ahogy olvasgattam a fórumot elbizonytalanodtam. Köszönöm a megnyugtatást
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Trendwalker2010
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
|
|
« Új hozzászólás #15024 Dátum: 2017.03.21 kedd, 19:04:54 » |
|
Üdv! Ma sikerült végre kiolvasni a hibákat . Köszönet érte Vagyokabajnok-nak. A következőket hozta fel . Segítség kellene merre keressem a hibákat .
===PCM DTC P0110=== Kód: P0110 - IAT érzékelőáramkör
Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul
===END PCM DTC P0110===
===PCM DTC P0235=== Kód: P0235 - MAP érzékelőáramkör
Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul
Hibakódok részletesen (DTC)
MAP érzékelőáramkör
Szakadt áramkör
Ezt a DTCt a következők okozhatják :
Csővezeték abszolút nyomásérzékelője
Az érzékelő korábban le volt csatlakoztatva.
Sérült vagy kopott a vákuumcső
A jel zárlatos vagy a testre vagy a jelvisszavezetéshez.
===END PCM DTC P0235===
===EATC DTC B2308=== Kód: B2308 - Beltéri levegő hőmérséklet szabályozó szívó motor hiba
Modul: Automatikus Elektronikus Hőmérséklet Szabályozás
Hibakódok részletesen (DTC)
Beltéri levegő hőmérséklet szabályozó szívó motor hiba
===END EATC DTC B2308===
===IC DTC Nincs=== A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs
Modul: Műszercsoport
===END IC DTC Nincs===
===RCM DTC Nincs=== A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs
Modul: Visszatartó Vezérlő Modul
===END RCM DTC Nincs===
===GEM DTC B2256=== Kód: B2256 - Fűtött szélvédő relé zárlat a testhez
Modul: Központi Elektromos Modul
Hibakódok részletesen (DTC)
Fűtött szélvédő relé zárlat a testhez
Gem modul EN23 kivezetés (C426; kék)
===END GEM DTC B2256===
===ABS DTC Nincs=== A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs
Modul: Blokkolásgátló rendszer
===END ABS DTC Nincs===
Köszi a segítséget .
|
|
|
Naplózva
|
2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
|
|
|
Ferqo
|
|
« Új hozzászólás #15025 Dátum: 2017.03.21 kedd, 20:44:37 » |
|
Üdv! Ma sikerült végre kiolvasni a hibákat . Köszönet érte Vagyokabajnok-nak. A következőket hozta fel . Segítség kellene merre keressem a hibákat .
Köszi a segítséget .
A MAP szenzor hibája okozhatta a korábban leírt hibádat. Próbálj keríteni bele egy cseredarabot, próbának, ha arra is van hibakód, akkor a leírás szerint meg meg kell nézni, hogy nincs-e megtörve/megszakadva a vezetéke. Beltéri levegő hőmérséklet szabályozó szívó motor hiba. Az utastérben a jobb térded előtt, egy ki szellőző rács mögött lakik ez az egység. Ez hivatott az utastérből beszívni a levegőt, a hőmérőhöz. Ez a motor rendszeresen koszolódik. Ki kell szedni,kefével, ecsettel, sűrített levegővel kipucolni. ha nem oldja meg, csere pl bontottra. A szélvédő relére nekem ilyen hibakódom akkor volt, amikor akkusaru levétel nélkül szedtem ki a GEM modult. De az egy hibakódtörlés után el is tűnt. Ha nem ez a baja, akkor csak a szokásos hibakeresés. Relé, kábel, kapcsoló
|
|
|
Naplózva
|
MKIV 2.0 TDCi 2014 Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
|
|
|
Trendwalker2010
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
|
|
« Új hozzászólás #15026 Dátum: 2017.03.21 kedd, 20:49:14 » |
|
A MAP szenzor hibája okozhatta a korábban leírt hibádat. Próbálj keríteni bele egy cseredarabot, próbának, ha arra is van hibakód, akkor a leírás szerint meg meg kell nézni, hogy nincs-e megtörve/megszakadva a vezetéke.
Beltéri levegő hőmérséklet szabályozó szívó motor hiba. Az utastérben a jobb térded előtt, egy ki szellőző rács mögött lakik ez az egység. Ez hivatott az utastérből beszívni a levegőt, a hőmérőhöz. Ez a motor rendszeresen koszolódik. Ki kell szedni,kefével, ecsettel, sűrített levegővel kipucolni. ha nem oldja meg, csere pl bontottra. A szélvédő relére nekem ilyen hibakódom akkor volt, amikor akkusaru levétel nélkül szedtem ki a GEM modult. De az egy hibakódtörlés után el is tűnt. Ha nem ez a baja, akkor csak a szokásos hibakeresés. Relé, kábel, kapcsoló
Köszi a gyors reagálást. MAP szenzort cseréltem , de a hiba vissza jön 2-3e fordulat között , ha 2 alatt járkálok vele akkor nincs gond . levegő hőmérséklet szabályzót , kipucoltam , de akkor ezek szerint hibás . szélvédőnek nincs kapcsolója , lehet cserélték .
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.21 kedd, 21:02:40 írta Trendwalker2010 »
|
Naplózva
|
2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
|
|
|
Ferqo
|
|
« Új hozzászólás #15027 Dátum: 2017.03.21 kedd, 21:12:51 » |
|
Köszi a gyors reagálást. MAP szenzort cseréltem , de a hiba vissza jön 2-3e fordulat között , ha 2 alatt járkálok vele akkor nincs gond . levegő hőmérséklet szabályzót , kipucoltam , de akkor ezek szerint hibás . szélvédőnek nincs kapcsolója , lehet cserélték .
Map ból évjáratnak megfelelő van/került bele? 2003/4 től más volt? Ha igen, marad a méricskélés. Csak tartok tőle, hogy a drót másik vége az ECU ban végződik.
|
|
|
Naplózva
|
MKIV 2.0 TDCi 2014 Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
|
|
|
Trendwalker2010
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
|
|
« Új hozzászólás #15028 Dátum: 2017.03.21 kedd, 21:16:16 » |
|
Map ból évjáratnak megfelelő van/került bele? 2003/4 től más volt? Ha igen, marad a méricskélés. Csak tartok tőle, hogy a drót másik vége az ECU ban végződik.
autos boltban forgalmi alapján ezt adták
|
|
|
Naplózva
|
2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
|
|
|
Ferqo
|
|
« Új hozzászólás #15029 Dátum: 2017.03.21 kedd, 21:29:20 » |
|
autos boltban forgalmi alapján ezt adták
az csecs, bár ettől függetlenül lehet, hogy rosszat adtak
|
|
|
Naplózva
|
MKIV 2.0 TDCi 2014 Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
|
|
|
Szabi 026
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
|
|
« Új hozzászólás #15030 Dátum: 2017.03.21 kedd, 23:29:59 » |
|
Sziasztok! Most lett cserélve porlasztó,gázolajszűrő! Első reggeli indításkor ha nem adok gázt rendesen jár a motor de ha enyhe gáz fröccsöt adok neki és visszaesik a fordulat bedadog kicsit! A klímát bekapcsoltam kb 7-8 mp ig dadogott! Levegős lehet a rendszer vagy mi lehet vele?? Köszönöm a válaszokat! Ma reggeli indításom nagy kék füst sztem három hengerem ment! Puffogott mint a hülye!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.22 szerda, 07:04:04 írta Szabi 026 »
|
Naplózva
|
|
|
|
Trendwalker2010
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
|
|
« Új hozzászólás #15031 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 17:04:56 » |
|
Üdv itt is megkérdezem .
TDDI-ben hol találom a beszívott levegő hőmérséklet jeladót?
|
|
|
Naplózva
|
2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
|
|
|
Ferqo
|
|
« Új hozzászólás #15032 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 19:19:43 » |
|
Üdv itt is megkérdezem .
TDDI-ben hol találom a beszívott levegő hőmérséklet jeladót?
a MAP szenzorban van
|
|
|
Naplózva
|
MKIV 2.0 TDCi 2014 Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
|
|
|
Trendwalker2010
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
|
|
« Új hozzászólás #15033 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 19:54:55 » |
|
a MAP szenzorban van
Azért van benne 2 érzékelő akkor?
|
|
|
Naplózva
|
2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
|
|
|
Trendwalker2010
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
|
|
« Új hozzászólás #15034 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 20:05:21 » |
|
Azért van benne 2 érzékelő akkor?
Akkor a linken szereplő termék minek a jeladója ? https://alkatreszek.hu/fae_33440_be
|
|
|
Naplózva
|
2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
|
|
|
Fici02
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
|
|
« Új hozzászólás #15035 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 20:07:15 » |
|
86 os évjáratú ford escortba valo.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Trendwalker2010
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
|
|
« Új hozzászólás #15036 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 20:10:40 » |
|
86 os évjáratú ford escortba valo.
Ugyan ezt az alkatrészt hozták az autos boltba. Nekik a rendszer ezd dobta ki az automhoz.
|
|
|
Naplózva
|
2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #15037 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 20:59:21 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #15038 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 21:03:15 » |
|
legyél nyugodt, ilyen nincs a tddi-d ben
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
mamper
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15039 Dátum: 2017.03.25 szombat, 07:52:53 » |
|
Sziasztok seggítséget kérnék 2001 es 2.0 tddi 115 lovashoz. A motor dadogni és irdatlanul füstölni kezdett. Nyilván neki is estem szürőket cserélni valamint üzemanyag rendszer tisztítás. Ezek után kisebb lett a füst sőt néha még ment is az autó de teljesítményt Vesztett. Elkezdtem ovasni a fórumot majd találtam egy hasonló eseted ott egéer vakolást ajánlottak megtettem. Kicsit jobb lett de még most sem jó. Arra kellett rájönnöm ezután hogy ha ledadog az autó 1800 ford körül vagy magasabb fordulatról elkezd ez alá zuhanni akkor leveszem a gyujtást majd ujra rá ekkor rendbejön egy rövid időre bár nem megy úgy mint korábban. Most elvittem diagnosztikára az eredmény a következő: Turbó \ szuper töltés fokozó szenzor A áramkör Üzemanyag időzítési hiba Befecskendező szivattyú vezérlő modul kérés csökkentett üzemanyag táplálás Előre is köszönöm
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Fici02
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
|
|
« Új hozzászólás #15040 Dátum: 2017.03.25 szombat, 09:07:15 » |
|
Map szenzor.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Szabi 026
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
|
|
« Új hozzászólás #15041 Dátum: 2017.03.25 szombat, 18:49:16 » |
|
Sziasztok seggítséget kérnék 2001 es 2.0 tddi 115 lovashoz. A motor dadogni és irdatlanul füstölni kezdett. Nyilván neki is estem szürőket cserélni valamint üzemanyag rendszer tisztítás. Ezek után kisebb lett a füst sőt néha még ment is az autó de teljesítményt Vesztett. Elkezdtem ovasni a fórumot majd találtam egy hasonló eseted ott egéer vakolást ajánlottak megtettem. Kicsit jobb lett de még most sem jó. Arra kellett rájönnöm ezután hogy ha ledadog az autó 1800 ford körül vagy magasabb fordulatról elkezd ez alá zuhanni akkor leveszem a gyujtást majd ujra rá ekkor rendbejön egy rövid időre bár nem megy úgy mint korábban. Most elvittem diagnosztikára az eredmény a következő: Turbó \ szuper töltés fokozó szenzor A áramkör Üzemanyag időzítési hiba Befecskendező szivattyú vezérlő modul kérés csökkentett üzemanyag táplálás Előre is köszönöm
nekem ugyan ezt csinálja! Hideg motornál!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Szabi 026
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
|
|
« Új hozzászólás #15042 Dátum: 2017.03.25 szombat, 18:49:45 » |
|
Map szenzor.
az meg mi?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #15043 Dátum: 2017.03.25 szombat, 19:21:04 » |
|
az meg mi? Manifold Absolute Pressure Sensor Szívócső nyomás érzékelő-a turbónyomást méri(meg a belépő hőmérsékletet).
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Trendwalker2010
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
|
|
« Új hozzászólás #15044 Dátum: 2017.03.25 szombat, 19:23:40 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #15045 Dátum: 2017.03.25 szombat, 20:57:13 » |
|
Sziasztok seggítséget kérnék 2001 es 2.0 tddi 115 lovashoz. A motor dadogni és irdatlanul füstölni kezdett. Nyilván neki is estem szürőket cserélni valamint üzemanyag rendszer tisztítás. Ezek után kisebb lett a füst sőt néha még ment is az autó de teljesítményt Vesztett. Elkezdtem ovasni a fórumot majd találtam egy hasonló eseted ott egéer vakolást ajánlottak megtettem. Kicsit jobb lett de még most sem jó. Arra kellett rájönnöm ezután hogy ha ledadog az autó 1800 ford körül vagy magasabb fordulatról elkezd ez alá zuhanni akkor leveszem a gyujtást majd ujra rá ekkor rendbejön egy rövid időre bár nem megy úgy mint korábban. Most elvittem diagnosztikára az eredmény a következő: Turbó \ szuper töltés fokozó szenzor A áramkör Üzemanyag időzítési hiba Befecskendező szivattyú vezérlő modul kérés csökkentett üzemanyag táplálás Előre is köszönöm
AC pumpa ha nem megy akkor is ezt csinálja. Hátul a tank előtt annak nyomnia kell járó motornál a naftátá rendesen.
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
Szabi 026
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
|
|
« Új hozzászólás #15046 Dátum: 2017.03.25 szombat, 21:12:56 » |
|
Manifold Absolute Pressure Sensor Szívócső nyomás érzékelő-a turbónyomást méri(meg a belépő hőmérsékletet).
köszii
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
Ferqo
|
|
« Új hozzászólás #15048 Dátum: 2017.03.25 szombat, 21:18:54 » |
|
És neked végül megoldódott a bajod?
|
|
|
Naplózva
|
MKIV 2.0 TDCi 2014 Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
|
|
|
Trendwalker2010
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
|
|
« Új hozzászólás #15049 Dátum: 2017.03.25 szombat, 21:42:51 » |
|
És neked végül megoldódott a bajod?
Igen meg . kiszedtem fék tisztítóval át fújtam jó vastagon , MAF szenzort vissza vittem és kicseréltettem azóta mint ha most hoztam volna ki a szalonból úgy megy a zerge
|
|
|
Naplózva
|
2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
|
|
|
|