Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:54:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 297 298 299 300 301 302 303 [304] 305 306 307 308 309 310 311 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5104065 alkalommal)
0 Felhasználó és 140 vendég van a témában
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15150 Dátum: 2017.04.27 csütörtök, 20:58:48 »

Na mi a helyzet Lacimanó? Van már vmi fejlemény?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #15151 Dátum: 2017.04.27 csütörtök, 21:55:03 »

Na mi a helyzet Lacimanó? Van már vmi fejlemény?
A szerelő átnézett minden csatlakozót relét adagoló kap villanyt de ezeket az utolsó 3 kódot dobja ujra. Valószínü adagoló. Szóval leveszi és megy adagolóshoz én meg kéregetni az aluljárókba. Innentől kezd vastagabban fogni a cerka.  De mit mondjak 367000km járok ki tudja a valós futást. 5 éve szinte semmi csak amik kopnak használódnak. Egy vadi új autóra is lehet költeni ennyit 3-5 év alatt ha csak a garanciális kotelező szervizek árait nézzük. Ez van.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #15152 Dátum: 2017.04.27 csütörtök, 23:44:41 »

A szerelő átnézett minden csatlakozót relét adagoló kap villanyt de ezeket az utolsó 3 kódot dobja ujra. Valószínü adagoló. Szóval leveszi és megy adagolóshoz én meg kéregetni az aluljárókba. Innentől kezd vastagabban fogni a cerka.  De mit mondjak 367000km járok ki tudja a valós futást. 5 éve szinte semmi csak amik kopnak használódnak. Egy vadi új autóra is lehet költeni ennyit 3-5 év alatt ha csak a garanciális kotelező szervizek árait nézzük. Ez van.

Ha csak az elektronika makkant meg az adagolón, azt állítólag van aki javítja/cseréli, ami nem fáj olyan sokba. Racing bazáron találni ilyen hirdetéseket.
A teljes felújítás olyan 300 körül van.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #15153 Dátum: 2017.04.28 péntek, 00:02:15 »

Ha csak az elektronika makkant meg az adagolón, azt állítólag van aki javítja/cseréli, ami nem fáj olyan sokba. Racing bazáron találni ilyen hirdetéseket.
A teljes felújítás olyan 300 körül van.

Igen vannak páran hírdetik. Úgy látszik ez népbetegség ebben az adagolóban.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15154 Dátum: 2017.04.28 péntek, 07:31:56 »

A szerelő átnézett minden csatlakozót relét adagoló kap villanyt de ezeket az utolsó 3 kódot dobja ujra. Valószínü adagoló. Szóval leveszi és megy adagolóshoz én meg kéregetni az aluljárókba. Innentől kezd vastagabban fogni a cerka.  De mit mondjak 367000km járok ki tudja a valós futást. 5 éve szinte semmi csak amik kopnak használódnak. Egy vadi új autóra is lehet költeni ennyit 3-5 év alatt ha csak a garanciális kotelező szervizek árait nézzük. Ez van.
Hát az csecs.... szomoru1
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15155 Dátum: 2017.04.28 péntek, 08:31:28 »

Ha csak az elektronika makkant meg az adagolón, azt állítólag van aki javítja/cseréli, ami nem fáj olyan sokba. Racing bazáron találni ilyen hirdetéseket.
A teljes felújítás olyan 300 körül van.

házi tákolás mind, csak a kiment tranzisztort cserélik, sok esetben külsőre, ami után beázik az elektronika
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #15156 Dátum: 2017.04.28 péntek, 08:44:44 »

házi tákolás mind, csak a kiment tranzisztort cserélik, sok esetben külsőre, ami után beázik az elektronika

Lehet.
Én a teljes felújítást választottam annó.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #15157 Dátum: 2017.04.28 péntek, 09:24:19 »

Lehet.
Én a teljes felújítást választottam annó.
És mennyilett a vége és jó lett?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #15158 Dátum: 2017.04.28 péntek, 09:59:48 »

És mennyilett a vége és jó lett?


300. Azóta hibátlanul teszi a dolgát.
Ivanicsnál szerelték le-fel az adagolót (a srácok akik ott csinálták már máshol dolgoznak, meg tudom adni az elérhetőségüket), az Euro-Electric csinálta a felújítást.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #15159 Dátum: 2017.04.28 péntek, 10:00:39 »

300. Azóta hibátlanul teszi a dolgát.
Ivanicsnál szerelték le-fel az adagolót (a srácok akik ott csinálták már máshol dolgoznak, meg tudom adni az elérhetőségüket), az Euro-Electric csinálta a felújítást.
Jó hír! Mennyi volt?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15160 Dátum: 2017.04.28 péntek, 11:01:53 »

Jó hír! Mennyi volt?

háromszáz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #15161 Dátum: 2017.04.28 péntek, 11:37:45 »

háromszáz.
rinya wow1 falbav
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15162 Dátum: 2017.04.28 péntek, 17:46:48 »

Lehet.
Én a teljes felújítást választottam annó.
hivatalos helyen nem újítanak fel elektronikát. akikkel én beszéltem(3-4 "felújító") mind otthon kikisérletezett dolgokról beszéltek. azt elvetették és ment fel bontott
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15163 Dátum: 2017.04.28 péntek, 17:47:40 »

Jó hír! Mennyi volt?

hódmezővásárhelyen 200-250között állt meg eddig mindenkinek akit ismerek és ott csináltatta
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #15164 Dátum: 2017.04.28 péntek, 18:05:58 »

hódmezővásárhelyen 200-250között állt meg eddig mindenkinek akit ismerek és ott csináltatta
Mégsem 300e
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #15165 Dátum: 2017.04.28 péntek, 21:38:08 »

hivatalos helyen nem újítanak fel elektronikát. akikkel én beszéltem(3-4 "felújító") mind otthon kikisérletezett dolgokról beszéltek. azt elvetették és ment fel bontott

Mármint úgy értettem a teljes felújítást, hogy kapott új elektronikát, plusz darabokra szedték az adagolót, amit kellett cserélték benne, próbapad, stb.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
specnaze
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



« Új hozzászólás #15166 Dátum: 2017.04.30 vasárnap, 16:25:17 »

Sziasztok! Volna egy kis problémám! szépen neki jártam elöröl egy fa tönknek a füben! megnyomta alul a kereszt merevitőt / hátra tolta vagy 5 centit! ! Elkezdett folyni a hüttővizem valami érzékelő lóg ott alul / azt hiszem a nyomás érzékelő / Jól gondolom!?? annak hol a helye? nem is látom !  Undecided  ja megjegyzem hogy a négy kis lábjából letörött kettő ami gondolom belülre megy meg eltört a rögzittő két fülecske is ! de honnan tört le??? köszi elöre is a válaszokat! Angry  Képet valaki???
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.30 vasárnap, 16:31:01 írta specnaze » Naplózva

2001   2.0 tddi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15167 Dátum: 2017.04.30 vasárnap, 16:39:29 »

Sziasztok! Volna egy kis problémám! szépen neki jártam elöröl egy fa tönknek a füben! megnyomta alul a kereszt merevitőt / hátra tolta vagy 5 centit! ! Elkezdett folyni a hüttővizem valami érzékelő lóg ott alul / azt hiszem a nyomás érzékelő / Jól gondolom!?? annak hol a helye? nem is látom !  Undecided  ja megjegyzem hogy a négy kis lábjából letörött kettő ami gondolom belülre megy meg eltört a rögzittő két fülecske is ! de honnan tört le??? köszi elöre is a válaszokat! Angry  Képet valaki???
műanyag turbócsőbe megy bele a szenzor. elég sok minden sérült így az elmondottak alapján. mennyivel sikerült elkapni?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
specnaze
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



« Új hozzászólás #15168 Dátum: 2017.04.30 vasárnap, 18:36:42 »

Na annyi az egész hogy füves rét, mondom megfordulok 5 km/h -val és elkaptam egy kivágott fa tönköt ! Nem láttam ! Meghajlott a kereszt tartó ez az érzékelő ott log meg folyik a viz! Most néztem a cső mögött egy bordázott aluminium falu valamiböl folyik a viz! /olaj hüttő??/ nem sérül se lökös se hüttő! csak ezek!! elöre is kösz a további hozzászolásokat! Shocked
Naplózva

2001   2.0 tddi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15169 Dátum: 2017.04.30 vasárnap, 19:49:39 »

Na annyi az egész hogy füves rét, mondom megfordulok 5 km/h -val és elkaptam egy kivágott fa tönköt ! Nem láttam ! Meghajlott a kereszt tartó ez az érzékelő ott log meg folyik a viz! Most néztem a cső mögött egy bordázott aluminium falu valamiböl folyik a viz! /olaj hüttő??/ nem sérül se lökös se hüttő! csak ezek!! elöre is kösz a további hozzászolásokat! Shocked
az a vízhűtő. az valszeg kuka lesz, a segédkeret is, jó esetben nem húzta el a nyúlványt. klímahűtő, cooler, stb meg bontás után kiderül, hogy mi kell hozzá
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
specnaze
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



« Új hozzászólás #15170 Dátum: 2017.04.30 vasárnap, 20:01:51 »

az a vízhűtő. az valszeg kuka lesz, a segédkeret is, jó esetben nem húzta el a nyúlványt. klímahűtő, cooler, stb meg bontás után kiderül, hogy mi kell hozzá



Köszi  szépen!!!
Naplózva

2001   2.0 tddi
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #15171 Dátum: 2017.05.08 hétfő, 13:14:34 »

Sziasztok.
A köv problémával élek együtt kb 2 hete:
- a hűtő ventilátor állandóan bekapcsol, kb 90 km/h tempónál állandóan megy a venti
- 110 km/h körül már a vízhőfok mutató is megindul a piros felé.
- hegymenetnél is a vízhőfok mutató a piros felé mozdul, vissza kell venni a tempót.
- városi forgalomban megy egy jó darabig majd rövid ideig leáll, (a mutató középen áll)
Amit megnéztem:
- vízmennyiség ok
- olaj ok
- termosztát utáni csőrészek kb egyformán melegszenek
Pár ismerős hengerfejre gyanakszik. Holnap viszem szerelőhöz. Csak előtte szeretném kikérni a véleményeteket. Esetleg mit elllenőrizhetek még.
Ja még valami pár napja cseréltem olajat teljesen normális fekete színe volt.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #15172 Dátum: 2017.05.08 hétfő, 16:43:47 »

Sziasztok.
A köv problémával élek együtt kb 2 hete:
- a hűtő ventilátor állandóan bekapcsol, kb 90 km/h tempónál állandóan megy a venti
- 110 km/h körül már a vízhőfok mutató is megindul a piros felé.
- hegymenetnél is a vízhőfok mutató a piros felé mozdul, vissza kell venni a tempót.
- városi forgalomban megy egy jó darabig majd rövid ideig leáll, (a mutató középen áll)
Amit megnéztem:
- vízmennyiség ok
- olaj ok
- termosztát utáni csőrészek kb egyformán melegszenek
Pár ismerős hengerfejre gyanakszik. Holnap viszem szerelőhöz. Csak előtte szeretném kikérni a véleményeteket. Esetleg mit elllenőrizhetek még.
Ja még valami pár napja cseréltem olajat teljesen normális fekete színe volt.

Lehet a vízpumpa tengelye el tud forogni a lapátos részben és nem szállít elég vizet. Vagy lehet termosztát nem nyit rendesen. Szerintem nem jellemző ezekre a motorokra a hengerfejtömítés hibája.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15173 Dátum: 2017.05.08 hétfő, 18:07:43 »

Sziasztok.
A köv problémával élek együtt kb 2 hete:
- a hűtő ventilátor állandóan bekapcsol, kb 90 km/h tempónál állandóan megy a venti
- 110 km/h körül már a vízhőfok mutató is megindul a piros felé.
- hegymenetnél is a vízhőfok mutató a piros felé mozdul, vissza kell venni a tempót.
- városi forgalomban megy egy jó darabig majd rövid ideig leáll, (a mutató középen áll)
Amit megnéztem:
- vízmennyiség ok
- olaj ok
- termosztát utáni csőrészek kb egyformán melegszenek
Pár ismerős hengerfejre gyanakszik. Holnap viszem szerelőhöz. Csak előtte szeretném kikérni a véleményeteket. Esetleg mit elllenőrizhetek még.
Ja még valami pár napja cseréltem olajat teljesen normális fekete színe volt.
tddi-re nem jellemző a hengerfejesség, vízpumpa viszont gondolom még a gyári van rajta. én a felé indulnék elsőnek.

nagyon ne kergesd, mert 2-3x belemászik a pirosba és lehet adagolót is cserélni. elektronikája kényes a hőmérsékletre
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #15174 Dátum: 2017.05.09 kedd, 08:54:46 »

Köszi mindenkinek
Naplózva
Szabi 026
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #15175 Dátum: 2017.05.09 kedd, 09:30:07 »

Sziasztok lenne egy kérdésem! Ford mondeom van 2.0 tddi! Ezt az adagolót át lehet alakitani sima mechanikusra? Ami a tranzitokon van! Smiley
Naplózva
vili777
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #15176 Dátum: 2017.05.09 kedd, 09:55:57 »

Sziasztok, esetleg van tapasztalatotok a következő jelenséggel kapcsolatban? 2006 os 2.0 tdci mondeo hidegen rángat, míg eléri az üzemi  hőmérsékletet.

Köszönöm a választ
Naplózva
grubi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #15177 Dátum: 2017.05.09 kedd, 10:07:00 »

Sziasztok, esetleg van tapasztalatotok a következő jelenséggel kapcsolatban? 2006 os 2.0 tdci mondeo hidegen rángat, míg eléri az üzemi  hőmérsékletet.

Köszönöm a választ
Szia, a TDCI témában tedd fel a kérdésed, ott hamarabb kapsz válasz a hozzáértőktől nyes
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI Trend Kombi 2002
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15178 Dátum: 2017.05.09 kedd, 11:48:49 »

Sziasztok lenne egy kérdésem! Ford mondeom van 2.0 tddi! Ezt az adagolót át lehet alakitani sima mechanikusra? Ami a tranzitokon van! Smiley
Csinálnak ilyet, bukod a tempmatot, meg a fogyasztási adatokat, ha van egyáltalán ilyened.
Az elektronikus gázpedál helyett, klasszik bovdenes verzió lesz.
Nem tom hol és mennyiért
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #15179 Dátum: 2017.05.09 kedd, 12:45:27 »

Üdv !

Következőben kérném a segítségetek .
Ha tempóval belemegyek egy enyhén éles , vagy élesebb jobbos kanyarba  és nem engedem fel a gázpedált , akkor kivillan a kis olajlámpa a műszerfalon .  Ha viszont elengedem a gázpedált   és  a kanyar után,  kb 2-3m megtételével  lépek rá , akkor nem villan fel .
Ugyan abban a tempóban  érkezve a balos kanyarokhoz , akkor sem villan fel a lámpa .

Hibajelzés nincs . 

Esetleg  cserélni kellene az olajszint  jeladót.

Válaszaitokat köszönöm .

Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #15180 Dátum: 2017.05.09 kedd, 12:55:49 »

Csinálnak ilyet, bukod a tempmatot, meg a fogyasztási adatokat, ha van egyáltalán ilyened.
Az elektronikus gázpedál helyett, klasszik bovdenes verzió lesz.
Nem tom hol és mennyiért

És lesz egy kókányolt autója, amire ugyanannyit vagy még többet költött, mintha a rajta lévő adagolót rakatta volna rendbe.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #15181 Dátum: 2017.05.09 kedd, 14:13:53 »

Üdv !

Következőben kérném a segítségetek .
Ha tempóval belemegyek egy enyhén éles , vagy élesebb jobbos kanyarba  és nem engedem fel a gázpedált , akkor kivillan a kis olajlámpa a műszerfalon .  Ha viszont elengedem a gázpedált   és  a kanyar után,  kb 2-3m megtételével  lépek rá , akkor nem villan fel .
Ugyan abban a tempóban  érkezve a balos kanyarokhoz , akkor sem villan fel a lámpa .

Hibajelzés nincs . 

Esetleg  cserélni kellene az olajszint  jeladót.

Válaszaitokat köszönöm .



Nincs olajszint jeladó. Az olajnyomás hiányát jelzi a lámpa.
Van elég olaj a motorban?
Naplózva
Szabi 026
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #15182 Dátum: 2017.05.09 kedd, 14:27:18 »

És lesz egy kókányolt autója, amire ugyanannyit vagy még többet költött, mintha a rajta lévő adagolót rakatta volna rendbe.
egyszer kell átalakitatni utánna bajod biztos h nem lesz míg az autó megy! Van egy transitunk elektromos adagoló volt benne atépitették azota mint az ora! Még meg gondolom de lehet az alakitás mellett döntök de azért köszönöm a válaszokat! Smiley szép napot nektek
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #15183 Dátum: 2017.05.09 kedd, 15:06:40 »

egyszer kell átalakitatni utánna bajod biztos h nem lesz míg az autó megy! Van egy transitunk elektromos adagoló volt benne atépitették azota mint az ora! Még meg gondolom de lehet az alakitás mellett döntök de azért köszönöm a válaszokat! Smiley szép napot nektek

Ez pontosan így van.
Megy az adagoló --> megy az autó --> nincs baj
Nem megy az adagoló --> nem megy az autó --> van baj
 nyes nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #15184 Dátum: 2017.05.09 kedd, 15:42:47 »

Nincs olajszint jeladó. Az olajnyomás hiányát jelzi a lámpa.
Van elég olaj a motorban?

természetesen nivo szerint maxon van.
de az az érdekes hogy csak jobbos kanyarokban csinálja 
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #15185 Dátum: 2017.05.09 kedd, 17:37:01 »

természetesen nivo szerint maxon van.
de az az érdekes hogy csak jobbos kanyarokban csinálja 

Nézni kell mechanikus órával, hogy valóban eltűnik-e ilyenkor a nyomás. Ha igen, megkeresni az okát, ha nem akkor a jeladó kuka, vagy a vezetéke testel le valahol.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15186 Dátum: 2017.05.09 kedd, 22:01:16 »

egyszer kell átalakitatni utánna bajod biztos h nem lesz míg az autó megy! Van egy transitunk elektromos adagoló volt benne atépitették azota mint az ora! Még meg gondolom de lehet az alakitás mellett döntök de azért köszönöm a válaszokat! Smiley szép napot nektek
3-500ekm-t elmegy az elektromos is. hamarabb kell motort generálozni, láncot cserélni, mint megint hozzányúlni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szabi 026
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #15187 Dátum: 2017.05.10 szerda, 08:55:03 »

3-500ekm-t elmegy az elektromos is. hamarabb kell motort generálozni, láncot cserélni, mint megint hozzányúlni
a melegen nem indulós már jelen van nála! Egy kérdésem még lenne..a mechanikus adagolóval is jelen lenne az előtöltés állítás? Mikor torzul a hangja? :/
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15188 Dátum: 2017.05.10 szerda, 09:31:23 »

a melegen nem indulós már jelen van nála! Egy kérdésem még lenne..a mechanikus adagolóval is jelen lenne az előtöltés állítás? Mikor torzul a hangja? :/
gyárilag nem létezett rá mecha adagoló, így faragni kell rá egyet, 2-5 bontott típusidegen darabból. azzal a tákolással, hogy milyen és mi lesz senki meg nem mondja előre. majd utólag fogják magyarázni, hogy ennek ilyennek kell lennie, ennyit tud, stb...

200-250-ből megvan a felújítás, 2-300ekm-re legalább le van tudva megint, de inkább több. motorod hamarabb fog elkopni, minthogy megint az adagolóval legyen gond.

az átfaragás se fog 150-200 alatt megállni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szabi 026
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #15189 Dátum: 2017.05.10 szerda, 10:22:20 »

gyárilag nem létezett rá mecha adagoló, így faragni kell rá egyet, 2-5 bontott típusidegen darabból. azzal a tákolással, hogy milyen és mi lesz senki meg nem mondja előre. majd utólag fogják magyarázni, hogy ennek ilyennek kell lennie, ennyit tud, stb...

200-250-ből megvan a felújítás, 2-300ekm-re legalább le van tudva megint, de inkább több. motorod hamarabb fog elkopni, minthogy megint az adagolóval legyen gond.

az átfaragás se fog 150-200 alatt megállni
értemm..ezt a csúnyulós hangot előtöltősdit nem lehet kiiktatni vagy csillapitani vhogy? Nagyon zavaró tud lenni! Sad
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15190 Dátum: 2017.05.10 szerda, 10:45:38 »

értemm..ezt a csúnyulós hangot előtöltősdit nem lehet kiiktatni vagy csillapitani vhogy? Nagyon zavaró tud lenni! Sad
chipelésközben lehet rajta finomítani
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szabi 026
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #15191 Dátum: 2017.05.10 szerda, 10:50:50 »

chipelésközben lehet rajta finomítani
az jó lenne nagyon ha kisebb lenne a hallhatósága! Az ugyse árt neki mert kisebb fordulaton elég gyengécske! Köszi válaszodat! Smiley
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #15192 Dátum: 2017.05.10 szerda, 11:29:07 »

az jó lenne nagyon ha kisebb lenne a hallhatósága! Az ugyse árt neki mert kisebb fordulaton elég gyengécske! Köszi válaszodat! Smiley

Vegyél egy benzinest helyette...
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Szabi 026
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #15193 Dátum: 2017.05.10 szerda, 11:36:43 »

Vegyél egy benzinest helyette...
azt inkább kihagyom Cheesy
Naplózva
Robert32
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #15194 Dátum: 2017.05.10 szerda, 21:11:41 »

 Jo estet minden kedves klubtagnak .Bar regen bongeszem az oldalt es sokmindent tanultam .Most eljott az ido hogy kerdezzek is egy 2001 es tddi im van  es az tortent hogy kettos tomegut es kuplung szettet csereltem hazilag ugyanis a szereleshez ertek valamennyire tehat nem okozot problemat de az elektromos reszt meg csak most tanulgatom,tehat miutan osszeraktam es kilegtelenitettem mindent amit kellet jott volna a proba de csak az onindito halk kattanasa hallatszott mintha le lenne merulve az aksi jo kimegyek a haz ele aksi le az e39-rol  felteszem inditasi proba kov. ugyanazt produkalja katt es ennyi meg csak meg sem tekeri ,oke elo a laptop diag eredmeny 2 hibakod
  1. p 1631 pcm forele
  2. p 3100 unknow fault code
    szerintetek mi tortenhetett es mit jelent a p3100 as hibakod 
   szethuztam az aku tarto alatti rele csatijat ugy is diagoltam akkor tobb hibakodot is adott ki befecskendezessel kapcsolatosat mar a kodokra nem emlekszem visszadugtam a csatit hibakod torles  maradt csak a fent emlitett ketto es inditaskor tovabbra is marad csak az onindito kattogasa .segitsegeteket elore is koszonom 
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15195 Dátum: 2017.05.10 szerda, 21:27:17 »

Jo estet minden kedves klubtagnak .Bar regen bongeszem az oldalt es sokmindent tanultam .Most eljott az ido hogy kerdezzek is egy 2001 es tddi im van  es az tortent hogy kettos tomegut es kuplung szettet csereltem hazilag ugyanis a szereleshez ertek valamennyire tehat nem okozot problemat de az elektromos reszt meg csak most tanulgatom,tehat miutan osszeraktam es kilegtelenitettem mindent amit kellet jott volna a proba de csak az onindito halk kattanasa hallatszott mintha le lenne merulve az aksi jo kimegyek a haz ele aksi le az e39-rol  felteszem inditasi proba kov. ugyanazt produkalja katt es ennyi meg csak meg sem tekeri ,oke elo a laptop diag eredmeny 2 hibakod
  1. p 1631 pcm forele
  2. p 3100 unknow fault code
    szerintetek mi tortenhetett es mit jelent a p3100 as hibakod 
   szethuztam az aku tarto alatti rele csatijat ugy is diagoltam akkor tobb hibakodot is adott ki befecskendezessel kapcsolatosat mar a kodokra nem emlekszem visszadugtam a csatit hibakod torles  maradt csak a fent emlitett ketto es inditaskor tovabbra is marad csak az onindito kattogasa .segitsegeteket elore is koszonom 
nem kötötted vissza rendesen a váltóra a testkábelt. vagy az önindítón nincsenek meghúzva rendesen az anyák a saruknál
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Robert32
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #15196 Dátum: 2017.05.10 szerda, 21:51:30 »

nem kötötted vissza rendesen a váltóra a testkábelt. vagy az önindítón nincsenek meghúzva rendesen az anyák a saruknál
koszonom a gyors valaszt az igazsag az hogy a test kabelekre en is gyanakodtam az onindito sarui is jok viszont az akku tartot es az alatta levo reszt is lefestettem mivel az elozo tulajnal valoszinuleg folyhatott az aksi mivel teljesen levolt marva a festek es mar korrodalni is kezdett a felulet na marmost ott is van ket test kabel kulon kulon csavarral plussz a lampa mogott meg egy lehet hogy ezek nem testelnek rendesen  az uj festegreteg miatt okozhatja ezek valamike is a hibat?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15197 Dátum: 2017.05.10 szerda, 23:09:49 »

koszonom a gyors valaszt az igazsag az hogy a test kabelekre en is gyanakodtam az onindito sarui is jok viszont az akku tartot es az alatta levo reszt is lefestettem mivel az elozo tulajnal valoszinuleg folyhatott az aksi mivel teljesen levolt marva a festek es mar korrodalni is kezdett a felulet na marmost ott is van ket test kabel kulon kulon csavarral plussz a lampa mogott meg egy lehet hogy ezek nem testelnek rendesen  az uj festegreteg miatt okozhatja ezek valamike is a hibat?
okozhatja.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Robert32
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #15198 Dátum: 2017.05.11 csütörtök, 06:54:16 »

okozhatja.
koszonom nemsokara neki allok es le ellenorzom az osszes testkabelt
Naplózva
Robert32
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #15199 Dátum: 2017.05.11 csütörtök, 12:00:44 »

okozhatja.
  Hello ujra itt sajnos tehat leellenoriztem minden testkabelt  ok minden test is van az egesz motoron saruk az oninditon  is ok fo rele masik mukodo mondeorol probalva ok .hibakod ugyanaz p1631 es p3100 valaki vmi otlet  ja egyetlen autovillamyszerelo a kornyeken azt a valaszt adta hogy talan a jovoheten raer megnezni  help
Naplózva
Oldalak: 1 ... 297 298 299 300 301 302 303 [304] 305 306 307 308 309 310 311 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.