Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:53:17
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
302
303
304
305
306
307
308
[
309
]
310
311
312
313
314
315
316
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102990 alkalommal)
0 Felhasználó és 46 vendég van a témában
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15400 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 23:13:16 »
Sziasztok!
Érdeklődnék hogy milyen hőmérséklet jeladó van a tddi motorban?
Vagy egyáltalán milyen jeladó foglalkozik a hőmérséklettel a motornál?
Köszönöm
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15401 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 23:31:57 »
Idézetet írta: Tdditibi - 2017.07.27 csütörtök, 18:07:58
Udv!:) Ki milyen olajat go-szűrot ajanl ehhez a motorhoz? Udv. Tibi
Gyári Ford 5W-30 olaj, Bosch vagy gyári GO szűrő.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15402 Dátum:
2017.07.28 péntek, 08:37:45 »
Idézetet írta: atadzso - 2017.07.27 csütörtök, 23:13:16
Sziasztok!
Érdeklődnék hogy milyen hőmérséklet jeladó van a tddi motorban?
Vagy egyáltalán milyen jeladó foglalkozik a hőmérséklettel a motornál?
Köszönöm
hengerfej hőfokérzékelő van csak.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tdditibi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15403 Dátum:
2017.07.28 péntek, 10:33:41 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.07.27 csütörtök, 23:31:57
Gyári Ford 5W-30 olaj, Bosch vagy gyári GO szűrő.
https://cromax.hu/szurok/szurok/uzemanyagszuro/gazolaj_szuro_ford_mondeo_2000-2002_7762
ez jó bele?
Naplózva
'01 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115 LE kombi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15404 Dátum:
2017.07.28 péntek, 11:20:10 »
Idézetet írta: Tdditibi - 2017.07.28 péntek, 10:33:41
https://cromax.hu/szurok/szurok/uzemanyagszuro/gazolaj_szuro_ford_mondeo_2000-2002_7762
ez jó bele?
Kép alapján jónak tűnik. Cromaxnál alvázszám alapján rákérdezel, az a biztos.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Dave79
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15405 Dátum:
2017.07.29 szombat, 14:54:22 »
Tisztelt bajtársak!
Tegye már meg valaki,hogy megméri az autója nyugalmi áramfelvételét,mert az sajátomon 150 mA- t mérek,ami szerintem sok,és van gondom is vele mert szinte csak hétvégente használom az autót.
A utastéri boztosítékokat egyeséve lehúzgáltam,rádiót kikötöttem de esemény nem történt,stabilan tartja az áramfelvételt.
Illetve ha miskolc környékén van olyan sporttárs aki hétvégén is tudna velem foglakozni és ért a mondeohoz,segíthetne a kocsimban összeterelni a ménest mert érzésre kb a lovak fele sincs meg.
Eddig egy mk2- őm volt,kevés problémával ezért cseréltem erre,de basszus arra nem gondoltam,hogy ehez már autószerelői végettség kell,hogy napi szinten működőképes legyen, kezdek kiábrándulni a márkából,aki tud kérem segítsen.
Naplózva
MK3,2001/05 Tddi,115 le,turnier
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15406 Dátum:
2017.07.29 szombat, 17:39:52 »
Idézetet írta: Dave79 - 2017.07.29 szombat, 14:54:22
Tisztelt bajtársak!
Tegye már meg valaki,hogy megméri az autója nyugalmi áramfelvételét,mert az sajátomon 150 mA- t mérek,ami szerintem sok,és van gondom is vele mert szinte csak hétvégente használom az autót.
A utastéri boztosítékokat egyeséve lehúzgáltam,rádiót kikötöttem de esemény nem történt,stabilan tartja az áramfelvételt.
Illetve ha miskolc környékén van olyan sporttárs aki hétvégén is tudna velem foglakozni és ért a mondeohoz,segíthetne a kocsimban összeterelni a ménest mert érzésre kb a lovak fele sincs meg.
Eddig egy mk2- őm volt,kevés problémával ezért cseréltem erre,
de basszus arra nem gondoltam,hogy ehez már autószerelői végettség kell,hogy napi szinten működőképes legyen, kezdek kiábrándulni a márkából
,aki tud kérem segítsen.
Nem a márkával van a probléma, hanem, az autóddal! Azért mert van egy rossza utód, még nem mind az.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15407 Dátum:
2017.07.29 szombat, 18:15:29 »
Idézetet írta: Dave79 - 2017.07.29 szombat, 14:54:22
Tisztelt bajtársak!
Tegye már meg valaki,hogy megméri az autója nyugalmi áramfelvételét,mert az sajátomon 150 mA- t mérek,ami szerintem sok,és van gondom is vele mert szinte csak hétvégente használom az autót.
A utastéri boztosítékokat egyeséve lehúzgáltam,rádiót kikötöttem de esemény nem történt,stabilan tartja az áramfelvételt.
Illetve ha miskolc környékén van olyan sporttárs aki hétvégén is tudna velem foglakozni és ért a mondeohoz,segíthetne a kocsimban összeterelni a ménest mert érzésre kb a lovak fele sincs meg.
Eddig egy mk2- őm volt,kevés problémával ezért cseréltem erre,de basszus arra nem gondoltam,hogy ehez már autószerelői végettség kell,hogy napi szinten működőképes legyen, kezdek kiábrándulni a márkából,aki tud kérem segítsen.
A kocsi zarasa es a meres kozott vartal ~20 percet?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Dave79
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15408 Dátum:
2017.07.29 szombat, 18:23:54 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.07.29 szombat, 18:15:29
A kocsi zarasa es a meres kozott vartal ~20 percet?
30 perces méréseket csináltam,miután átnéztem amit csak tudtam,ha bazártam az autót,ha nem akkor sem változott az érték.
Naplózva
MK3,2001/05 Tddi,115 le,turnier
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15409 Dátum:
2017.07.29 szombat, 20:12:36 »
Idézetet írta: Dave79 - 2017.07.29 szombat, 18:23:54
30 perces méréseket csináltam,miután átnéztem amit csak tudtam,ha bazártam az autót,ha nem akkor sem változott az érték.
és azt hogyan? mert ha 30percenként közzéraktad a multimétert, az nem túl jó módszer
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dave79
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15410 Dátum:
2017.07.29 szombat, 20:32:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.07.29 szombat, 20:12:36
és azt hogyan? mert ha 30percenként közzéraktad a multimétert, az nem túl jó módszer
[/Squote]
Természetesen nem,akku negatív pólusára multiméter fixen rákötve,motortérböl a multiméter kilógatva,gépháztető lezárva.
Naplózva
MK3,2001/05 Tddi,115 le,turnier
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15411 Dátum:
2017.07.29 szombat, 21:18:33 »
Idézetet írta: Dave79 - 2017.07.29 szombat, 14:54:22
Tisztelt bajtársak!
Tegye már meg valaki,hogy megméri az autója nyugalmi áramfelvételét,mert az sajátomon 150 mA- t mérek,ami szerintem sok,és van gondom is vele mert szinte csak hétvégente használom az autót.
A utastéri boztosítékokat egyeséve lehúzgáltam,rádiót kikötöttem de esemény nem történt,stabilan tartja az áramfelvételt.
Illetve ha miskolc környékén van olyan sporttárs aki hétvégén is tudna velem foglakozni és ért a mondeohoz,segíthetne a kocsimban összeterelni a ménest mert érzésre kb a lovak fele sincs meg.
Eddig egy mk2- őm volt,kevés problémával ezért cseréltem erre,de basszus arra nem gondoltam,hogy ehez már autószerelői végettség kell,hogy napi szinten működőképes legyen, kezdek kiábrándulni a márkából,aki tud kérem segítsen.
Az elfogadható érték felett kb. egy relé behúzásához szükséges áramfelvétellel van több.
Utastéri biztosíték táblából vedd ki a Battery Saver relét és mérj úgy egyet.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15412 Dátum:
2017.07.29 szombat, 21:35:34 »
Idézetet írta: Dave79 - 2017.07.29 szombat, 14:54:22
Tisztelt bajtársak!
Tegye már meg valaki,hogy megméri az autója nyugalmi áramfelvételét,mert az sajátomon 150 mA- t mérek,ami szerintem sok,és van gondom is vele mert szinte csak hétvégente használom az autót.
A utastéri boztosítékokat egyeséve lehúzgáltam,rádiót kikötöttem de esemény nem történt,stabilan tartja az áramfelvételt.
Illetve ha miskolc környékén van olyan sporttárs aki hétvégén is tudna velem foglakozni és ért a mondeohoz,segíthetne a kocsimban összeterelni a ménest mert érzésre kb a lovak fele sincs meg.
Eddig egy mk2- őm volt,kevés problémával ezért cseréltem erre,de basszus arra nem gondoltam,hogy ehez már autószerelői végettség kell,hogy napi szinten működőképes legyen, kezdek kiábrándulni a márkából,aki tud kérem segítsen.
a lovak jó eséllyel visszatérnek, ha megtalálod a lukas turbócsövet.Ez az mk2-nél is előfordulhat,ha 1.8tádé.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tdditibi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15413 Dátum:
2017.07.29 szombat, 22:49:42 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.07.27 csütörtök, 23:31:57
Gyári Ford 5W-30 olaj, Bosch vagy gyári GO szűrő.
és mennyi olaj kell bele?
Naplózva
'01 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115 LE kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15414 Dátum:
2017.07.29 szombat, 23:06:06 »
Idézetet írta: Tdditibi - 2017.07.29 szombat, 22:49:42
és mennyi olaj kell bele?
6liter
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ferdi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15415 Dátum:
2017.08.03 csütörtök, 13:04:17 »
Sziasztok!
Segítséget kérnék, hátha már járt valaki így.
MK3 Tddi-m van. Hidegen pöccre szépen indul. Meleg motornál is beindul pöccre, de olyan mintha 1-2 henger nem menne pár másodpercig.
Van esetleg ötletetek?
Előre is Köszi!
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15416 Dátum:
2017.08.03 csütörtök, 19:21:37 »
Idézetet írta: Ferdi - 2017.08.03 csütörtök, 13:04:17
Sziasztok!
Segítséget kérnék, hátha már járt valaki így.
MK3 Tddi-m van. Hidegen pöccre szépen indul. Meleg motornál is beindul pöccre, de olyan mintha 1-2 henger nem menne pár másodpercig.
Van esetleg ötletetek?
Előre is Köszi!
A-A-A-Adagoló-óó-óóó-óó-ó
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Tdditibi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15417 Dátum:
2017.08.13 vasárnap, 23:24:03 »
Udv! Letezik a TDDibol is reszecske szuros verzio? Honnan lehet tudni?udv Tibi
Naplózva
'01 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115 LE kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15418 Dátum:
2017.08.13 vasárnap, 23:33:44 »
Idézetet írta: Tdditibi - 2017.08.13 vasárnap, 23:24:03
Udv! Letezik a TDDibol is reszecske szuros verzio? Honnan lehet tudni?udv Tibi
nincs
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GRzoli
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15419 Dátum:
2017.08.14 hétfő, 18:30:57 »
Hali,
Ha az ac pumpa csatlakozója lecsúszik a helyéről attól még működik rendesen? Vagy akkor nem dolgozik?
Naplózva
Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15420 Dátum:
2017.08.14 hétfő, 21:16:53 »
Idézetet írta: GRzoli - 2017.08.14 hétfő, 18:30:57
Hali,
Ha az ac pumpa csatlakozója lecsúszik a helyéről attól még működik rendesen? Vagy akkor nem dolgozik?
szerintem wifin megy tovább....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GRzoli
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15421 Dátum:
2017.08.14 hétfő, 21:35:55 »
bocsi a hülye kérdésért
köszi
Akkor jó, mert rossz
Idézetet írta: alf® - 2017.08.14 hétfő, 21:16:53
szerintem wifin megy tovább....
Naplózva
Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15422 Dátum:
2017.08.14 hétfő, 21:40:14 »
Idézetet írta: GRzoli - 2017.08.14 hétfő, 21:35:55
bocsi a hülye kérdésért
köszi
Akkor jó, mert rossz
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15423 Dátum:
2017.08.14 hétfő, 21:49:26 »
Idézetet írta: alf® - 2017.08.14 hétfő, 21:16:53
szerintem wifin megy tovább....
Nem-nem. Olyankor a fluxuskondenzátor táplálja tovább
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
GRzoli
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15424 Dátum:
2017.08.14 hétfő, 22:20:06 »
Gyári ac pumpát érdemes amúgy venni? Vagy jó az utángyártott is?
Naplózva
Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
Tdditibi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15425 Dátum:
2017.08.16 szerda, 16:11:31 »
Udv! Gazolajszuro cserenel akartam tesztelni az ac pumpat(TDDi 115LE) de az nem spriccelt. Jarnia kell a motornak hogy mukodjon vagy ossz a pumpam? Udv Tibi
Naplózva
'01 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115 LE kombi
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15426 Dátum:
2017.08.16 szerda, 16:40:34 »
Idézetet írta: Tdditibi - 2017.08.16 szerda, 16:11:31
Udv! Gazolajszuro cserenel akartam tesztelni az ac pumpat(TDDi 115LE) de az nem spriccelt. Jarnia kell a motornak hogy mukodjon vagy ossz a pumpam? Udv Tibi
indítózásra indul az AC
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15427 Dátum:
2017.08.16 szerda, 16:41:32 »
Idézetet írta: GRzoli - 2017.08.14 hétfő, 22:20:06
Gyári ac pumpát érdemes amúgy venni? Vagy jó az utángyártott is?
jó az utángyártott is, a gyári Bosch...
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Tdditibi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15428 Dátum:
2017.08.16 szerda, 17:54:07 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2017.08.16 szerda, 16:40:34
indítózásra indul az AC
Ha rossz akkor nehezen indul, es folyamatosan rangat igaz?
Naplózva
'01 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115 LE kombi
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15429 Dátum:
2017.08.16 szerda, 20:31:18 »
Idézetet írta: Tdditibi - 2017.08.16 szerda, 17:54:07
Ha rossz akkor nehezen indul, es folyamatosan rangat igaz?
Csinálhat ilyet, igen.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Tdditibi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15430 Dátum:
2017.08.16 szerda, 21:21:15 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2017.08.16 szerda, 20:31:18
Csinálhat ilyet, igen.
Es csinalhatja eszrevetlenul is?!:O
Naplózva
'01 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115 LE kombi
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15431 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 13:22:40 »
Idézetet írta: Tdditibi - 2017.08.16 szerda, 21:21:15
Es csinalhatja eszrevetlenul is?!:O
Nekem elkezdett rángatni az autó, 2 km után megállt. Ezután csak akkor indult be, amikor kicseréltem az üzemanyagszivattyút.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15432 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 13:37:41 »
Idézetet írta: Tdditibi - 2017.08.16 szerda, 21:21:15
Es csinalhatja eszrevetlenul is?!:O
Attól függ, hogy éppen hogy állt meg az AC.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Tdditibi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15433 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 20:34:32 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.08.17 csütörtök, 13:37:41
Attól függ, hogy éppen hogy állt meg az AC.
Koszonom!
Naplózva
'01 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115 LE kombi
Tdditibi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15434 Dátum:
2017.08.20 vasárnap, 22:33:54 »
Jo Estet! Olyan problemam lenne hogy az auto bemelegszik felmegy 90re utanna visszaesik kb 70re es ezt lejatssza 4-5x utanna beall es jo. Termosztat cserelve mi lehet a baj? Masik hogy az auto 2-3-4. Ben ha felig nyomom a gazt neha berant megtorpan de ha lepadlozom semmi baja! Koszonom.Tibi
Naplózva
'01 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115 LE kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15435 Dátum:
2017.08.20 vasárnap, 22:39:32 »
Idézetet írta: Tdditibi - 2017.08.20 vasárnap, 22:33:54
Jo Estet! Olyan problemam lenne hogy az auto bemelegszik felmegy 90re utanna visszaesik kb 70re es ezt lejatssza 4-5x utanna beall es jo. Termosztat cserelve mi lehet a baj? Masik hogy az auto 2-3-4. Ben ha felig nyomom a gazt neha berant megtorpan de ha lepadlozom semmi baja! Koszonom.Tibi
mind2 termosztát cserélve lett?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tdditibi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15436 Dátum:
2017.08.20 vasárnap, 22:40:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.20 vasárnap, 22:39:32
mind2 termosztát cserélve lett?
Hol a masodik?
Naplózva
'01 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115 LE kombi
Tdditibi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15437 Dátum:
2017.08.20 vasárnap, 22:45:42 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.08.20 vasárnap, 22:39:32
mind2 termosztát cserélve lett?
Rangatast mi okozza? Igaz hogy a ford rosszul programozta?
Naplózva
'01 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115 LE kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15438 Dátum:
2017.08.20 vasárnap, 22:48:10 »
Idézetet írta: Tdditibi - 2017.08.20 vasárnap, 22:40:16
Hol a masodik?
motortérben
Idézetet írta: Tdditibi - 2017.08.20 vasárnap, 22:45:42
Rangatast mi okozza? Igaz hogy a ford rosszul programozta?
bármi okozhatja, látatlanban senki se fogja megmondani
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Signat1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15439 Dátum:
2017.08.22 kedd, 21:15:13 »
Sziasztok,tapasztalatotokra lennék kiváncsi.
2001-es Mondeo MK3 116le tddi
Hidegen pöcc röff melegen 30 perc állás után 8-10sec mire összeszedi magát addig 500rpm-el pöfög.
Ötlet mi lehet ez ?
Olajat nem eszi nem füstöl
Köszi előre is!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15440 Dátum:
2017.08.22 kedd, 21:24:02 »
Idézetet írta: Signat1 - 2017.08.22 kedd, 21:15:13
Sziasztok,tapasztalatotokra lennék kiváncsi.
2001-es Mondeo MK3 116le tddi
Hidegen pöcc röff melegen 30 perc állás után 8-10sec mire összeszedi magát addig 500rpm-el pöfög.
Ötlet mi lehet ez ?
Olajat nem eszi nem füstöl
Köszi előre is!
akár az adagoló kopása is okozhatja.beszélj Ferqo-val,van ilyen tapasztalata.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tokeebaa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15441 Dátum:
2017.08.25 péntek, 14:25:40 »
Sziasztok!
2 hónappal ezelőtt írtam, hogy egyszer csak megállt alattam a gép, és nem indult tovább. Sajnos csak egy adagoló csere segített a helyzeten de a szerelő aki csinálta egyáltalán nem értett hozzá... használt adagolót raktak az autóra, méghozzá hármat, mielőtt rájöttek arra, hogy behangolás nélkül nem fog elindulni az új adagolóval a kocsi, hiába hoznak még párat. Végül elvitték egy dízeleshez, aki összehangolta a kocsit az adagolóval. Erre 2 hónapot kellett várjak... egy nyár autó nélkül fasza volt...
A kocsit múlt hét pénteken hoztam el tőlük, viszont amikor kimentünk vele próbakörre egyből észrevettem hogy nincs turbóm... egyszerűen nem dolgozik, mintha soha nem is lett volna a kocsiban. Lomha mint a szamár. Azt mondták a héten vigyem majd vissza, ránéznek. Minden nap telefonálgatok rájuk, de csak azt kapom hogy "úú bocs hozd inkább holnap, mert tele a műhely". Azt mondták, hogy a turbót is fel kell taníttatni az ECU-val, de már nem akarok tovább várni rájuk.
Esetleg tudtok valakit aki ért is az autómhoz és elvihetem hozzá megnézni miért nincsen turbóm?
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15442 Dátum:
2017.08.25 péntek, 15:14:40 »
Idézetet írta: tokeebaa - 2017.08.25 péntek, 14:25:40
Sziasztok!
2 hónappal ezelőtt írtam, hogy egyszer csak megállt alattam a gép, és nem indult tovább. Sajnos csak egy adagoló csere segített a helyzeten de a szerelő aki csinálta egyáltalán nem értett hozzá... használt adagolót raktak az autóra, méghozzá hármat, mielőtt rájöttek arra, hogy behangolás nélkül nem fog elindulni az új adagolóval a kocsi, hiába hoznak még párat. Végül elvitték egy dízeleshez, aki összehangolta a kocsit az adagolóval. Erre 2 hónapot kellett várjak... egy nyár autó nélkül fasza volt...
A kocsit múlt hét pénteken hoztam el tőlük, viszont amikor kimentünk vele próbakörre egyből észrevettem hogy nincs turbóm... egyszerűen nem dolgozik, mintha soha nem is lett volna a kocsiban. Lomha mint a szamár. Azt mondták a héten vigyem majd vissza, ránéznek. Minden nap telefonálgatok rájuk, de csak azt kapom hogy "úú bocs hozd inkább holnap, mert tele a műhely". Azt mondták, hogy a turbót is fel kell taníttatni az ECU-val, de már nem akarok tovább várni rájuk.
Esetleg tudtok valakit aki ért is az autómhoz és elvihetem hozzá megnézni miért nincsen turbóm?
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Azt ird meg, hogy merrefele vagy, konnyebb lesz segiteni
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15443 Dátum:
2017.08.26 szombat, 09:18:36 »
Idézetet írta: tokeebaa - 2017.08.25 péntek, 14:25:40
Sziasztok!
2 hónappal ezelőtt írtam, hogy egyszer csak megállt alattam a gép, és nem indult tovább. Sajnos csak egy adagoló csere segített a helyzeten de a szerelő aki csinálta egyáltalán nem értett hozzá... használt adagolót raktak az autóra, méghozzá hármat, mielőtt rájöttek arra, hogy behangolás nélkül nem fog elindulni az új adagolóval a kocsi, hiába hoznak még párat. Végül elvitték egy dízeleshez, aki összehangolta a kocsit az adagolóval. Erre 2 hónapot kellett várjak... egy nyár autó nélkül fasza volt...
A kocsit múlt hét pénteken hoztam el tőlük, viszont amikor kimentünk vele próbakörre egyből észrevettem hogy nincs turbóm... egyszerűen nem dolgozik, mintha soha nem is lett volna a kocsiban. Lomha mint a szamár. Azt mondták a héten vigyem majd vissza, ránéznek. Minden nap telefonálgatok rájuk, de csak azt kapom hogy "úú bocs hozd inkább holnap, mert tele a műhely". Azt mondták, hogy a turbót is fel kell taníttatni az ECU-val, de már nem akarok tovább várni rájuk.
Esetleg tudtok valakit aki ért is az autómhoz és elvihetem hozzá megnézni miért nincsen turbóm?
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Nekem tavasszal volt egy csak kicsit hasonló eset adagoló elektronika volt elpusztulva a szerelő azt meg javítatta visszatették a zárlatos vezetékek ami megint tönkretette de végleg. Adagoló csere lett a vége. Viszont adagoló cserénél kell figyelni az adagoló számára mert hiába azonos kinézetre a sorszáma dönti el, hogy a benn lévő kis agya mit kezel. Lehet azért nincs turbód mert vagy elfelejtettek visszarakni egy csövet de lehet, hogy neked változó geos a turbód de az adagoló fix turbósról való stb... Sajnos én is 2 hónapig nem hasznáűltam az autót az első szervíz impotens hozzánemértése miatt de a végén én voltam a szarházi hogy a javítási költségből kicsit visszakérnék mert elcseszték. Annyira profira állították magukat, hogy ők tévedhetetlenek, én vagyok a G..ci stb. A végén letagadták, hogy ott jártam!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Gézuka007
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15444 Dátum:
2017.09.12 kedd, 08:49:26 »
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni. A motor menet közben egyszer csak leállt. a visszajelzők világítottak, az izzítás jelzője kétszer villogot. Félreálltam. Ráindítottam és minden további nélkül azonnal indult a motor. Ment gond nélkül. Ezt egy hónapon belül háromszor csinálta. Hibaüzenet nem volt. Mi lhet a gond? üzemanyagellátó rendszerben valami? Szűrő?
Köszönöm előre is a javaslatokat.
Géza
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15445 Dátum:
2017.09.12 kedd, 09:07:16 »
Idézetet írta: Gézuka007 - 2017.09.12 kedd, 08:49:26
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni. A motor menet közben egyszer csak leállt. a visszajelzők világítottak, az izzítás jelzője kétszer villogot. Félreálltam. Ráindítottam és minden további nélkül azonnal indult a motor. Ment gond nélkül. Ezt egy hónapon belül háromszor csinálta. Hibaüzenet nem volt. Mi lhet a gond? üzemanyagellátó rendszerben valami? Szűrő?
Köszönöm előre is a javaslatokat.
Géza
Hibakódot kellene olvasni olyan helyen, ahol az adagolót is látják (márkaszerviz vagy pl Bosch KTS-el rendelkező műhely).
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
helikonon65
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15446 Dátum:
2017.09.12 kedd, 15:24:22 »
sziasztok remélem tud vki segíteni
a 2002 es 2.0 tddi 116 le mondeóm olyan tüneteket produkált párszor hogy menet közben nagy vagy padlógáznál betorpant lement vészüzembe alapjáraton járt gázra nem reagált és villogott az izzítás jelzőm ... ujraindítás után hibátlan volt ezt kb 3 szor csinálta 2000 km alatt ... majd most egyik nap hibátlan aztán reggel nem indúl csak teker.... én az adagolóelektronikára tippelek... :\ viszont a tárolt hibakódókról nem találtam semmit ami az adagolóra utalna... vki tudja mit jelent a C1304 es és a P0900 hibakód?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15447 Dátum:
2017.09.12 kedd, 15:49:57 »
Idézetet írta: helikonon65 - 2017.09.12 kedd, 15:24:22
sziasztok remélem tud vki segíteni
a 2002 es 2.0 tddi 116 le mondeóm olyan tüneteket produkált párszor hogy menet közben nagy vagy padlógáznál betorpant lement vészüzembe alapjáraton járt gázra nem reagált és villogott az izzítás jelzőm ... ujraindítás után hibátlan volt ezt kb 3 szor csinálta 2000 km alatt ... majd most egyik nap hibátlan aztán reggel nem indúl csak teker.... én az adagolóelektronikára tippelek... :\
viszont a tárolt hibakódókról nem találtam semmit ami az adagolóra utalna
... vki tudja mit jelent a C1304 es és a P0900 hibakód?
Mivel olvastál hibakódot? Mezei ELM nem fogja látni az adagolót. Lásd egyel előbbi hozzászólást: márkaszerviz vagy KTS.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15448 Dátum:
2017.09.12 kedd, 17:01:21 »
Idézetet írta: helikonon65 - 2017.09.12 kedd, 15:24:22
sziasztok remélem tud vki segíteni
a 2002 es 2.0 tddi 116 le mondeóm olyan tüneteket produkált párszor hogy menet közben nagy vagy padlógáznál betorpant lement vészüzembe alapjáraton járt gázra nem reagált és villogott az izzítás jelzőm ... ujraindítás után hibátlan volt ezt kb 3 szor csinálta 2000 km alatt ... majd most egyik nap hibátlan aztán reggel nem indúl csak teker.... én az adagolóelektronikára tippelek... :\ viszont a tárolt hibakódókról nem találtam semmit ami az adagolóra utalna... vki tudja mit jelent a C1304 es és a P0900 hibakód?
az izzításjelző valszeg üza rendszeri hibára utal.AC pumpád megy?
A hibakódnak nincs köze az adagolóhoz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Adagoló csere
«
Új hozzászólás #15449 Dátum:
2017.09.29 péntek, 11:50:48 »
Sziasztok!
Szakembert keresek aki jàrtas az adagoló lecserélésében,feltanìtàsàban.Budapest vagy környékén.2001-es tddi 115 le
Köszönöm
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Oldalak:
1
...
302
303
304
305
306
307
308
[
309
]
310
311
312
313
314
315
316
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ