Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:15:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 302 303 304 305 306 307 308 [309] 310 311 312 313 314 315 316 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102541 alkalommal)
0 Felhasználó és 81 vendég van a témában
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #15400 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 23:13:16 »

Sziasztok!
Érdeklődnék hogy milyen hőmérséklet jeladó van a tddi motorban?
Vagy egyáltalán milyen jeladó foglalkozik a hőmérséklettel a motornál?
Köszönöm
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #15401 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 23:31:57 »

Udv!:) Ki milyen olajat go-szűrot ajanl ehhez a motorhoz? Udv. Tibi

Gyári Ford 5W-30 olaj, Bosch vagy gyári GO szűrő.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15402 Dátum: 2017.07.28 péntek, 08:37:45 »

Sziasztok!
Érdeklődnék hogy milyen hőmérséklet jeladó van a tddi motorban?
Vagy egyáltalán milyen jeladó foglalkozik a hőmérséklettel a motornál?
Köszönöm
hengerfej hőfokérzékelő van csak.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tdditibi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #15403 Dátum: 2017.07.28 péntek, 10:33:41 »

Gyári Ford 5W-30 olaj, Bosch vagy gyári GO szűrő.
https://cromax.hu/szurok/szurok/uzemanyagszuro/gazolaj_szuro_ford_mondeo_2000-2002_7762  ez jó bele?
Naplózva

'01 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115 LE kombi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #15404 Dátum: 2017.07.28 péntek, 11:20:10 »


Kép alapján jónak tűnik. Cromaxnál alvázszám alapján rákérdezel, az a biztos.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Dave79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #15405 Dátum: 2017.07.29 szombat, 14:54:22 »

Tisztelt bajtársak!
Tegye már meg valaki,hogy megméri az autója nyugalmi áramfelvételét,mert az sajátomon 150 mA- t mérek,ami szerintem sok,és van gondom is vele mert szinte csak hétvégente használom az autót.
A utastéri boztosítékokat egyeséve lehúzgáltam,rádiót kikötöttem de esemény nem történt,stabilan tartja az áramfelvételt.
Illetve ha miskolc környékén van olyan sporttárs aki hétvégén is tudna velem foglakozni és ért a mondeohoz,segíthetne a kocsimban összeterelni a ménest mert érzésre kb a lovak fele sincs meg.
Eddig egy mk2- őm volt,kevés problémával ezért cseréltem erre,de basszus arra nem gondoltam,hogy ehez már autószerelői végettség kell,hogy napi szinten működőképes legyen, kezdek kiábrándulni a márkából,aki tud kérem segítsen.
 falbav
Naplózva

MK3,2001/05 Tddi,115 le,turnier
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15406 Dátum: 2017.07.29 szombat, 17:39:52 »

Tisztelt bajtársak!
Tegye már meg valaki,hogy megméri az autója nyugalmi áramfelvételét,mert az sajátomon 150 mA- t mérek,ami szerintem sok,és van gondom is vele mert szinte csak hétvégente használom az autót.
A utastéri boztosítékokat egyeséve lehúzgáltam,rádiót kikötöttem de esemény nem történt,stabilan tartja az áramfelvételt.
Illetve ha miskolc környékén van olyan sporttárs aki hétvégén is tudna velem foglakozni és ért a mondeohoz,segíthetne a kocsimban összeterelni a ménest mert érzésre kb a lovak fele sincs meg.
Eddig egy mk2- őm volt,kevés problémával ezért cseréltem erre,de basszus arra nem gondoltam,hogy ehez már autószerelői végettség kell,hogy napi szinten működőképes legyen, kezdek kiábrándulni a márkából,aki tud kérem segítsen.
 falbav

Nem a márkával van a probléma, hanem, az autóddal!  Azért mert van egy rossza utód, még nem mind az.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #15407 Dátum: 2017.07.29 szombat, 18:15:29 »

Tisztelt bajtársak!
Tegye már meg valaki,hogy megméri az autója nyugalmi áramfelvételét,mert az sajátomon 150 mA- t mérek,ami szerintem sok,és van gondom is vele mert szinte csak hétvégente használom az autót.
A utastéri boztosítékokat egyeséve lehúzgáltam,rádiót kikötöttem de esemény nem történt,stabilan tartja az áramfelvételt.
Illetve ha miskolc környékén van olyan sporttárs aki hétvégén is tudna velem foglakozni és ért a mondeohoz,segíthetne a kocsimban összeterelni a ménest mert érzésre kb a lovak fele sincs meg.
Eddig egy mk2- őm volt,kevés problémával ezért cseréltem erre,de basszus arra nem gondoltam,hogy ehez már autószerelői végettség kell,hogy napi szinten működőképes legyen, kezdek kiábrándulni a márkából,aki tud kérem segítsen.
 falbav

A kocsi zarasa es a meres kozott vartal ~20 percet?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Dave79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #15408 Dátum: 2017.07.29 szombat, 18:23:54 »

A kocsi zarasa es a meres kozott vartal ~20 percet?

30 perces méréseket csináltam,miután átnéztem amit csak tudtam,ha bazártam az autót,ha nem akkor sem változott az érték.
Naplózva

MK3,2001/05 Tddi,115 le,turnier
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15409 Dátum: 2017.07.29 szombat, 20:12:36 »

30 perces méréseket csináltam,miután átnéztem amit csak tudtam,ha bazártam az autót,ha nem akkor sem változott az érték.

és azt hogyan? mert ha 30percenként közzéraktad a multimétert, az nem túl jó módszer
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dave79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #15410 Dátum: 2017.07.29 szombat, 20:32:16 »

és azt hogyan? mert ha 30percenként közzéraktad a multimétert, az nem túl jó módszer
[/Squote]

Természetesen nem,akku negatív pólusára multiméter fixen rákötve,motortérböl a multiméter kilógatva,gépháztető lezárva.
Naplózva

MK3,2001/05 Tddi,115 le,turnier
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15411 Dátum: 2017.07.29 szombat, 21:18:33 »

Tisztelt bajtársak!
Tegye már meg valaki,hogy megméri az autója nyugalmi áramfelvételét,mert az sajátomon 150 mA- t mérek,ami szerintem sok,és van gondom is vele mert szinte csak hétvégente használom az autót.
A utastéri boztosítékokat egyeséve lehúzgáltam,rádiót kikötöttem de esemény nem történt,stabilan tartja az áramfelvételt.
Illetve ha miskolc környékén van olyan sporttárs aki hétvégén is tudna velem foglakozni és ért a mondeohoz,segíthetne a kocsimban összeterelni a ménest mert érzésre kb a lovak fele sincs meg.
Eddig egy mk2- őm volt,kevés problémával ezért cseréltem erre,de basszus arra nem gondoltam,hogy ehez már autószerelői végettség kell,hogy napi szinten működőképes legyen, kezdek kiábrándulni a márkából,aki tud kérem segítsen.
 falbav

Az elfogadható érték felett kb. egy relé behúzásához szükséges áramfelvétellel van több.
Utastéri biztosíték táblából vedd ki a Battery Saver relét és mérj úgy egyet.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15412 Dátum: 2017.07.29 szombat, 21:35:34 »

Tisztelt bajtársak!
Tegye már meg valaki,hogy megméri az autója nyugalmi áramfelvételét,mert az sajátomon 150 mA- t mérek,ami szerintem sok,és van gondom is vele mert szinte csak hétvégente használom az autót.
A utastéri boztosítékokat egyeséve lehúzgáltam,rádiót kikötöttem de esemény nem történt,stabilan tartja az áramfelvételt.
Illetve ha miskolc környékén van olyan sporttárs aki hétvégén is tudna velem foglakozni és ért a mondeohoz,segíthetne a kocsimban összeterelni a ménest mert érzésre kb a lovak fele sincs meg.
Eddig egy mk2- őm volt,kevés problémával ezért cseréltem erre,de basszus arra nem gondoltam,hogy ehez már autószerelői végettség kell,hogy napi szinten működőképes legyen, kezdek kiábrándulni a márkából,aki tud kérem segítsen.
 falbav
a lovak jó eséllyel visszatérnek, ha megtalálod a lukas turbócsövet.Ez az mk2-nél is előfordulhat,ha 1.8tádé.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tdditibi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #15413 Dátum: 2017.07.29 szombat, 22:49:42 »

Gyári Ford 5W-30 olaj, Bosch vagy gyári GO szűrő.

és mennyi olaj kell bele?
Naplózva

'01 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115 LE kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15414 Dátum: 2017.07.29 szombat, 23:06:06 »

és mennyi olaj kell bele?
6liter
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ferdi
Vendég
« Új hozzászólás #15415 Dátum: 2017.08.03 csütörtök, 13:04:17 »

Sziasztok!
Segítséget kérnék, hátha már járt valaki így.
MK3 Tddi-m van. Hidegen pöccre szépen indul. Meleg motornál is beindul pöccre, de olyan mintha 1-2 henger nem menne pár másodpercig.

Van esetleg ötletetek?
Előre is Köszi!
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15416 Dátum: 2017.08.03 csütörtök, 19:21:37 »

Sziasztok!
Segítséget kérnék, hátha már járt valaki így.
MK3 Tddi-m van. Hidegen pöccre szépen indul. Meleg motornál is beindul pöccre, de olyan mintha 1-2 henger nem menne pár másodpercig.

Van esetleg ötletetek?
Előre is Köszi!

A-A-A-Adagoló-óó-óóó-óó-ó  falbav
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Tdditibi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #15417 Dátum: 2017.08.13 vasárnap, 23:24:03 »

Udv! Letezik a TDDibol is reszecske szuros verzio? Honnan lehet tudni?udv Tibi
Naplózva

'01 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115 LE kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15418 Dátum: 2017.08.13 vasárnap, 23:33:44 »

Udv! Letezik a TDDibol is reszecske szuros verzio? Honnan lehet tudni?udv Tibi
nincs
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GRzoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #15419 Dátum: 2017.08.14 hétfő, 18:30:57 »

Hali,

Ha az ac pumpa csatlakozója lecsúszik a helyéről attól még működik rendesen? Vagy akkor nem dolgozik?
Naplózva

Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15420 Dátum: 2017.08.14 hétfő, 21:16:53 »

Hali,

Ha az ac pumpa csatlakozója lecsúszik a helyéről attól még működik rendesen? Vagy akkor nem dolgozik?

szerintem wifin megy tovább....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GRzoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #15421 Dátum: 2017.08.14 hétfő, 21:35:55 »

Cheesy bocsi a hülye kérdésért Cheesy köszi
Akkor jó, mert rossz Cheesy

szerintem wifin megy tovább....
Naplózva

Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15422 Dátum: 2017.08.14 hétfő, 21:40:14 »

Cheesy bocsi a hülye kérdésért Cheesy köszi
Akkor jó, mert rossz Cheesy

vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #15423 Dátum: 2017.08.14 hétfő, 21:49:26 »

szerintem wifin megy tovább....

Nem-nem. Olyankor a fluxuskondenzátor táplálja tovább Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
GRzoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #15424 Dátum: 2017.08.14 hétfő, 22:20:06 »

Gyári ac pumpát érdemes amúgy venni? Vagy jó az utángyártott is?
Naplózva

Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
Tdditibi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #15425 Dátum: 2017.08.16 szerda, 16:11:31 »

Udv! Gazolajszuro cserenel akartam tesztelni az ac pumpat(TDDi 115LE) de az nem spriccelt. Jarnia kell a motornak hogy mukodjon vagy ossz a pumpam? Udv Tibi
Naplózva

'01 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115 LE kombi
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #15426 Dátum: 2017.08.16 szerda, 16:40:34 »

Udv! Gazolajszuro cserenel akartam tesztelni az ac pumpat(TDDi 115LE) de az nem spriccelt. Jarnia kell a motornak hogy mukodjon vagy ossz a pumpam? Udv Tibi

indítózásra indul az AC
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #15427 Dátum: 2017.08.16 szerda, 16:41:32 »

Gyári ac pumpát érdemes amúgy venni? Vagy jó az utángyártott is?

jó az utángyártott is, a gyári Bosch...
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Tdditibi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #15428 Dátum: 2017.08.16 szerda, 17:54:07 »

indítózásra indul az AC


Ha rossz akkor nehezen indul, es folyamatosan rangat igaz?
Naplózva

'01 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115 LE kombi
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #15429 Dátum: 2017.08.16 szerda, 20:31:18 »

Ha rossz akkor nehezen indul, es folyamatosan rangat igaz?

Csinálhat ilyet, igen.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Tdditibi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #15430 Dátum: 2017.08.16 szerda, 21:21:15 »

Csinálhat ilyet, igen.

Es csinalhatja eszrevetlenul is?!:O
Naplózva

'01 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115 LE kombi
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #15431 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 13:22:40 »

Es csinalhatja eszrevetlenul is?!:O

Nekem elkezdett rángatni az autó, 2 km után megállt. Ezután csak akkor indult be, amikor kicseréltem az üzemanyagszivattyút.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #15432 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 13:37:41 »

Es csinalhatja eszrevetlenul is?!:O

Attól függ, hogy éppen hogy állt meg az AC.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Tdditibi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #15433 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 20:34:32 »

Attól függ, hogy éppen hogy állt meg az AC.

Koszonom!
Naplózva

'01 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115 LE kombi
Tdditibi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #15434 Dátum: 2017.08.20 vasárnap, 22:33:54 »

Jo Estet! Olyan problemam lenne hogy az auto bemelegszik felmegy 90re utanna visszaesik kb 70re es ezt lejatssza 4-5x utanna beall es jo. Termosztat cserelve mi lehet a baj? Masik hogy az auto 2-3-4. Ben ha felig nyomom a gazt neha berant megtorpan de ha lepadlozom semmi baja! Koszonom.Tibi
Naplózva

'01 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115 LE kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15435 Dátum: 2017.08.20 vasárnap, 22:39:32 »

Jo Estet! Olyan problemam lenne hogy az auto bemelegszik felmegy 90re utanna visszaesik kb 70re es ezt lejatssza 4-5x utanna beall es jo. Termosztat cserelve mi lehet a baj? Masik hogy az auto 2-3-4. Ben ha felig nyomom a gazt neha berant megtorpan de ha lepadlozom semmi baja! Koszonom.Tibi
mind2 termosztát cserélve lett?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tdditibi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #15436 Dátum: 2017.08.20 vasárnap, 22:40:16 »

mind2 termosztát cserélve lett?

Hol a masodik?Cheesy
Naplózva

'01 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115 LE kombi
Tdditibi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #15437 Dátum: 2017.08.20 vasárnap, 22:45:42 »

mind2 termosztát cserélve lett?

Rangatast mi okozza? Igaz hogy a ford rosszul programozta?
Naplózva

'01 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115 LE kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15438 Dátum: 2017.08.20 vasárnap, 22:48:10 »

Hol a masodik?Cheesy
motortérben
Rangatast mi okozza? Igaz hogy a ford rosszul programozta?
bármi okozhatja, látatlanban senki se fogja megmondani
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Signat1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #15439 Dátum: 2017.08.22 kedd, 21:15:13 »

Sziasztok,tapasztalatotokra lennék kiváncsi.

2001-es Mondeo MK3 116le tddi

Hidegen pöcc röff melegen 30 perc állás után 8-10sec mire összeszedi magát addig 500rpm-el pöfög.

Ötlet mi lehet ez ?

Olajat nem eszi nem füstöl

Köszi előre is!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15440 Dátum: 2017.08.22 kedd, 21:24:02 »

Sziasztok,tapasztalatotokra lennék kiváncsi.

2001-es Mondeo MK3 116le tddi

Hidegen pöcc röff melegen 30 perc állás után 8-10sec mire összeszedi magát addig 500rpm-el pöfög.

Ötlet mi lehet ez ?

Olajat nem eszi nem füstöl

Köszi előre is!
akár az adagoló kopása is okozhatja.beszélj Ferqo-val,van ilyen tapasztalata.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tokeebaa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #15441 Dátum: 2017.08.25 péntek, 14:25:40 »

Sziasztok!

2 hónappal ezelőtt írtam, hogy egyszer csak megállt alattam a gép, és nem indult tovább. Sajnos csak egy adagoló csere segített a helyzeten de a szerelő aki csinálta egyáltalán nem értett hozzá... használt adagolót raktak az autóra, méghozzá hármat, mielőtt rájöttek arra, hogy behangolás nélkül nem fog elindulni az új adagolóval a kocsi, hiába hoznak még párat. Végül elvitték egy dízeleshez, aki összehangolta a kocsit az adagolóval. Erre 2 hónapot kellett várjak... egy nyár autó nélkül fasza volt...

A kocsit múlt hét pénteken hoztam el tőlük, viszont amikor kimentünk vele próbakörre egyből észrevettem hogy nincs turbóm... egyszerűen nem dolgozik, mintha soha nem is lett volna a kocsiban. Lomha mint a szamár. Azt mondták a héten vigyem majd vissza, ránéznek. Minden nap telefonálgatok rájuk, de csak azt kapom hogy "úú bocs hozd inkább holnap, mert tele a műhely". Azt mondták, hogy a turbót is fel kell taníttatni az ECU-val, de már nem akarok tovább várni rájuk.

Esetleg tudtok valakit aki ért is az autómhoz és elvihetem hozzá megnézni miért nincsen turbóm?

Válaszaitokat előre is köszönöm. Smiley
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #15442 Dátum: 2017.08.25 péntek, 15:14:40 »

Sziasztok!

2 hónappal ezelőtt írtam, hogy egyszer csak megállt alattam a gép, és nem indult tovább. Sajnos csak egy adagoló csere segített a helyzeten de a szerelő aki csinálta egyáltalán nem értett hozzá... használt adagolót raktak az autóra, méghozzá hármat, mielőtt rájöttek arra, hogy behangolás nélkül nem fog elindulni az új adagolóval a kocsi, hiába hoznak még párat. Végül elvitték egy dízeleshez, aki összehangolta a kocsit az adagolóval. Erre 2 hónapot kellett várjak... egy nyár autó nélkül fasza volt...

A kocsit múlt hét pénteken hoztam el tőlük, viszont amikor kimentünk vele próbakörre egyből észrevettem hogy nincs turbóm... egyszerűen nem dolgozik, mintha soha nem is lett volna a kocsiban. Lomha mint a szamár. Azt mondták a héten vigyem majd vissza, ránéznek. Minden nap telefonálgatok rájuk, de csak azt kapom hogy "úú bocs hozd inkább holnap, mert tele a műhely". Azt mondták, hogy a turbót is fel kell taníttatni az ECU-val, de már nem akarok tovább várni rájuk.

Esetleg tudtok valakit aki ért is az autómhoz és elvihetem hozzá megnézni miért nincsen turbóm?

Válaszaitokat előre is köszönöm. Smiley

Azt ird meg, hogy merrefele vagy, konnyebb lesz segiteni Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #15443 Dátum: 2017.08.26 szombat, 09:18:36 »

Sziasztok!

2 hónappal ezelőtt írtam, hogy egyszer csak megállt alattam a gép, és nem indult tovább. Sajnos csak egy adagoló csere segített a helyzeten de a szerelő aki csinálta egyáltalán nem értett hozzá... használt adagolót raktak az autóra, méghozzá hármat, mielőtt rájöttek arra, hogy behangolás nélkül nem fog elindulni az új adagolóval a kocsi, hiába hoznak még párat. Végül elvitték egy dízeleshez, aki összehangolta a kocsit az adagolóval. Erre 2 hónapot kellett várjak... egy nyár autó nélkül fasza volt...

A kocsit múlt hét pénteken hoztam el tőlük, viszont amikor kimentünk vele próbakörre egyből észrevettem hogy nincs turbóm... egyszerűen nem dolgozik, mintha soha nem is lett volna a kocsiban. Lomha mint a szamár. Azt mondták a héten vigyem majd vissza, ránéznek. Minden nap telefonálgatok rájuk, de csak azt kapom hogy "úú bocs hozd inkább holnap, mert tele a műhely". Azt mondták, hogy a turbót is fel kell taníttatni az ECU-val, de már nem akarok tovább várni rájuk.

Esetleg tudtok valakit aki ért is az autómhoz és elvihetem hozzá megnézni miért nincsen turbóm?

Válaszaitokat előre is köszönöm. Smiley
Nekem tavasszal volt egy csak kicsit hasonló eset adagoló elektronika volt elpusztulva a szerelő azt meg javítatta visszatették a zárlatos vezetékek ami megint tönkretette de végleg. Adagoló csere lett a vége. Viszont adagoló cserénél kell figyelni az adagoló számára mert hiába azonos kinézetre a sorszáma dönti el, hogy a benn lévő kis agya mit kezel. Lehet azért nincs turbód mert vagy elfelejtettek visszarakni egy csövet de lehet, hogy neked változó geos a turbód de az adagoló fix turbósról való stb... Sajnos én is 2 hónapig nem hasznáűltam az autót az első szervíz impotens hozzánemértése miatt de a végén én voltam a szarházi hogy a javítási költségből kicsit visszakérnék mert elcseszték. Annyira profira állították magukat, hogy ők tévedhetetlenek, én vagyok a G..ci stb.  A végén letagadták, hogy ott jártam!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Gézuka007
Vendég
« Új hozzászólás #15444 Dátum: 2017.09.12 kedd, 08:49:26 »

Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni. A motor menet közben egyszer csak leállt. a visszajelzők világítottak, az izzítás jelzője kétszer villogot. Félreálltam. Ráindítottam és minden további nélkül azonnal indult a motor. Ment gond nélkül. Ezt egy hónapon belül háromszor csinálta. Hibaüzenet nem volt. Mi lhet a gond?  üzemanyagellátó rendszerben valami? Szűrő?  Roll Eyes
Köszönöm előre is a javaslatokat.
Géza
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #15445 Dátum: 2017.09.12 kedd, 09:07:16 »

Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni. A motor menet közben egyszer csak leállt. a visszajelzők világítottak, az izzítás jelzője kétszer villogot. Félreálltam. Ráindítottam és minden további nélkül azonnal indult a motor. Ment gond nélkül. Ezt egy hónapon belül háromszor csinálta. Hibaüzenet nem volt. Mi lhet a gond?  üzemanyagellátó rendszerben valami? Szűrő?  Roll Eyes
Köszönöm előre is a javaslatokat.
Géza


Hibakódot kellene olvasni olyan helyen, ahol az adagolót is látják (márkaszerviz vagy pl Bosch KTS-el rendelkező műhely).
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
helikonon65
Vendég
« Új hozzászólás #15446 Dátum: 2017.09.12 kedd, 15:24:22 »

sziasztok remélem tud vki segíteni Smiley  a 2002 es 2.0 tddi 116 le mondeóm olyan tüneteket produkált párszor hogy menet közben nagy vagy padlógáznál betorpant lement vészüzembe alapjáraton járt gázra nem reagált és villogott az izzítás jelzőm ...  ujraindítás után hibátlan volt ezt kb 3 szor csinálta 2000 km alatt ... majd most egyik nap hibátlan aztán reggel nem indúl csak teker.... én az adagolóelektronikára tippelek... :\ viszont a tárolt hibakódókról nem találtam semmit ami az adagolóra utalna... vki tudja mit jelent a C1304 es és a P0900 hibakód?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #15447 Dátum: 2017.09.12 kedd, 15:49:57 »

sziasztok remélem tud vki segíteni Smiley  a 2002 es 2.0 tddi 116 le mondeóm olyan tüneteket produkált párszor hogy menet közben nagy vagy padlógáznál betorpant lement vészüzembe alapjáraton járt gázra nem reagált és villogott az izzítás jelzőm ...  ujraindítás után hibátlan volt ezt kb 3 szor csinálta 2000 km alatt ... majd most egyik nap hibátlan aztán reggel nem indúl csak teker.... én az adagolóelektronikára tippelek... :\ viszont a tárolt hibakódókról nem találtam semmit ami az adagolóra utalna... vki tudja mit jelent a C1304 es és a P0900 hibakód?

Mivel olvastál hibakódot? Mezei ELM nem fogja látni az adagolót. Lásd egyel előbbi hozzászólást: márkaszerviz vagy KTS.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15448 Dátum: 2017.09.12 kedd, 17:01:21 »

sziasztok remélem tud vki segíteni Smiley  a 2002 es 2.0 tddi 116 le mondeóm olyan tüneteket produkált párszor hogy menet közben nagy vagy padlógáznál betorpant lement vészüzembe alapjáraton járt gázra nem reagált és villogott az izzítás jelzőm ...  ujraindítás után hibátlan volt ezt kb 3 szor csinálta 2000 km alatt ... majd most egyik nap hibátlan aztán reggel nem indúl csak teker.... én az adagolóelektronikára tippelek... :\ viszont a tárolt hibakódókról nem találtam semmit ami az adagolóra utalna... vki tudja mit jelent a C1304 es és a P0900 hibakód?
az izzításjelző valszeg üza rendszeri hibára utal.AC pumpád megy?
A hibakódnak nincs köze az adagolóhoz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #15449 Dátum: 2017.09.29 péntek, 11:50:48 »

Sziasztok!
Szakembert keresek aki jàrtas az adagoló lecserélésében,feltanìtàsàban.Budapest vagy környékén.2001-es tddi 115 le
Köszönöm
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Oldalak: 1 ... 302 303 304 305 306 307 308 [309] 310 311 312 313 314 315 316 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.