Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 22:16:04
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
305
306
307
308
309
310
311
[
312
]
313
314
315
316
317
318
319
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5114296 alkalommal)
0 Felhasználó és 26 vendég van a témában
specnaze
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15550 Dátum:
2017.12.18 hétfő, 16:48:59 »
Idézetet írta: alf® - 2017.12.18 hétfő, 16:46:54
mi nem enged ráindítani?
Mekkora az akkufesz? Teker az önindító? Vagy csak kattog a behúzó mágnes? Mert ha az sem, akár a gyújtás kapcsoló is elromolhatott.
nem teker az öninditó nem is kattog! mondom műszerfal világit minden csak nem enged inditani! a fesz nem tom mekkora nem néztem ! nem értek ennyire hozzá!
Naplózva
2001 2.0 tddi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15551 Dátum:
2017.12.18 hétfő, 17:00:15 »
Idézetet írta: specnaze - 2017.12.18 hétfő, 16:48:59
nem teker az öninditó nem is kattog! mondom műszerfal világit minden csak nem enged inditani! a fesz nem tom mekkora nem néztem ! nem értek ennyire hozzá!
akkor lépj be a teszt módba, és nézd meg az akkufeszt.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5987.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
specnaze
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15552 Dátum:
2017.12.18 hétfő, 17:03:31 »
Idézetet írta: alf® - 2017.12.18 hétfő, 17:00:15
akkor lépj be a teszt módba, és nézd meg az akkufeszt.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5987.0
Köszi!
Naplózva
2001 2.0 tddi
specnaze
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15553 Dátum:
2017.12.18 hétfő, 17:20:33 »
Idézetet írta: specnaze - 2017.12.18 hétfő, 17:03:31
Köszi!
Megnéztem bat 11.8 Akksi lesz???
Naplózva
2001 2.0 tddi
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15554 Dátum:
2017.12.18 hétfő, 17:40:55 »
Idézetet írta: specnaze - 2017.12.18 hétfő, 17:20:33
Megnéztem bat 11.8 Akksi lesz???
Még megnézném az aksi sarukat főleg a pozitiv sarut nem-e korrodált, kell -e tisztitani fém tisztára. A 11,8V viszont kevés, 12,6 körül kellene lenni.
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15555 Dátum:
2017.12.18 hétfő, 17:48:04 »
Idézetet írta: specnaze - 2017.12.18 hétfő, 17:20:33
Megnéztem bat 11.8 Akksi lesz???
Nem hiszem. ha még csak nem is kattog a behúzótekercs az önindítón,akkor valszeg a gyújtáskapcsoló romlott el, vagy maga a behúzó.
Amikor indítózol elalszanak a fények a műszerfalon,vagy nem történik semmi?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
specnaze
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15556 Dátum:
2017.12.18 hétfő, 17:49:30 »
Idézetet írta: Vagol - 2017.12.18 hétfő, 17:40:55
Még megnézném az aksi sarukat főleg a pozitiv sarut nem-e korrodált, kell -e tisztitani fém tisztára. A 11,8V viszont kevés, 12,6 körül kellene lenni.
Üdv: László
szia azt is elolvastad hogy járt a motorom hagytam melegedni mire kijöttem leált a kocsi! azota csináljaí!
Naplózva
2001 2.0 tddi
specnaze
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15557 Dátum:
2017.12.18 hétfő, 17:50:58 »
Idézetet írta: alf® - 2017.12.18 hétfő, 17:48:04
Nem hiszem. ha még csak nem is kattog a behúzótekercs az önindítón,akkor valszeg a gyújtáskapcsoló romlott el, vagy maga a behúzó.
Amikor indítózol elalszanak a fények a műszerfalon,vagy nem történik semmi?
Elmennek a fények!!
utánna vissza jön
Naplózva
2001 2.0 tddi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15558 Dátum:
2017.12.18 hétfő, 17:52:21 »
Idézetet írta: specnaze - 2017.12.18 hétfő, 17:49:30
szia azt is elolvastad hogy járt a motorom hagytam melegedni mire kijöttem leált a kocsi! azota csináljaí!
olvastam,de ez most nem igen számít a jelen állpotban.Addig jó volt,most nem az.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15559 Dátum:
2017.12.18 hétfő, 17:54:43 »
Idézetet írta: specnaze - 2017.12.18 hétfő, 17:50:58
Elmennek a fények!!
utánna vissza jön
Akkor mégiscsak akku lesz az.Amikor indítózol előtte lépj be a tesztmódba,lépj oda az akkufeszhez, és akkor nézd meg mekkorára esik le a feszültség indításkor,amikor elmennek a fények.
Na ez lesz azz érdekes,mert ha beesik 10v alá,akkor cellazárlatos is lehet az akkud.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
specnaze
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15560 Dátum:
2017.12.18 hétfő, 18:08:36 »
Idézetet írta: alf® - 2017.12.18 hétfő, 17:54:43
Akkor mégiscsak akku lesz az.Amikor indítózol előtte lépj be a tesztmódba,lépj oda az akkufeszhez, és akkor nézd meg mekkorára esik le a feszültség indításkor,amikor elmennek a fények.
Na ez lesz azz érdekes,mert ha beesik 10v alá,akkor cellazárlatos is lehet az akkud.
Bocsánat most néztem meg nem voltam benn biztos nem alszanak el a fények!!! bocs csak egy kilométerre van a kocsi másik kocsival lesegetem megyek oda mit csinál!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.12.18 hétfő, 18:12:00 írta specnaze
»
Naplózva
2001 2.0 tddi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15561 Dátum:
2017.12.18 hétfő, 18:14:08 »
Idézetet írta: specnaze - 2017.12.18 hétfő, 18:08:36
Bocsánat most néztem meg nem voltam benn biztos nem alszanak el a fények!!!
nem kell bocsánatot kérni,nem haragszom.Csak így nehéz kitalálni a lehetetlent...
Szóval nem alszanak el a fények, és nem kattog az önindítónál sem, és végig 11,8V az akkufesz. Ugye eddig stimm?
Ebből autóvillamossági szerelő lesz szinte biztos.Gyanítható az indítómotor behúzó tekercse,és vagy a gyujtáskapcsoló hibája.
De már lesem merem írni....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
specnaze
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15562 Dátum:
2017.12.18 hétfő, 18:22:31 »
Idézetet írta: alf® - 2017.12.18 hétfő, 18:14:08
nem kell bocsánatot kérni,nem haragszom.Csak így nehéz kitalálni a lehetetlent...
Szóval nem alszanak el a fények, és nem kattog az önindítónál sem, és végig 11,8V az akkufesz. Ugye eddig stimm?
Ebből autóvillamossági szerelő lesz szinte biztos.Gyanítható az indítómotor behúzó tekercse,és vagy a gyujtáskapcsoló hibája.
De már lesem merem írni....
Köszike!!
Naplózva
2001 2.0 tddi
Maximus
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15563 Dátum:
2017.12.19 kedd, 21:06:37 »
Sziasztok!
Meg tudnátok mondani hogy, 115-ös TDDI- nél go.szivattyúnak mennyit kellene tolnia a kannás tesztnél?
(Egyik pillanatról másikra elment az erő, azon kívül semmi tünet, így arra tippelnék)
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15564 Dátum:
2017.12.20 szerda, 08:13:21 »
Idézetet írta: Maximus - 2017.12.19 kedd, 21:06:37
Sziasztok!
Meg tudnátok mondani hogy, 115-ös TDDI- nél go.szivattyúnak mennyit kellene tolnia a kannás tesztnél?
(Egyik pillanatról másikra elment az erő, azon kívül semmi tünet, így arra tippelnék)
Egy 1,5 literes pillepalackot hipp hopp megtölt, max 30-40 másodperc
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15565 Dátum:
2017.12.20 szerda, 21:01:22 »
Idézetet írta: Maximus - 2017.12.19 kedd, 21:06:37
Sziasztok!
Meg tudnátok mondani hogy, 115-ös TDDI- nél go.szivattyúnak mennyit kellene tolnia a kannás tesztnél?
(Egyik pillanatról másikra elment az erő, azon kívül semmi tünet, így arra tippelnék)
Ha nem nyomja az olajat attól még mehet hibátlanúl, a nem megy át rajta az olaj mert úgy állt meg akkor inkább kihagy füstől nem pörög és leáll!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Tdditibi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15566 Dátum:
2017.12.24 vasárnap, 02:51:50 »
Üdv!!
Kinek van 400e felett gyári adagolos gépe?
Naplózva
'01 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115 LE kombi
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15567 Dátum:
2017.12.24 vasárnap, 06:18:12 »
Idézetet írta: Tdditibi - 2017.12.24 vasárnap, 02:51:50
Üdv!!
Kinek van 400e felett gyári adagolos gépe?
Sztem sokaknak, csak a visszatekert óra miatt kevesen tudnak róla.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
specnaze
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15568 Dátum:
2017.12.25 hétfő, 09:40:34 »
Idézetet írta: alf® - 2017.12.18 hétfő, 18:14:08
nem kell bocsánatot kérni,nem haragszom.Csak így nehéz kitalálni a lehetetlent...
Szóval nem alszanak el a fények, és nem kattog az önindítónál sem, és végig 11,8V az akkufesz. Ugye eddig stimm?
Ebből autóvillamossági szerelő lesz szinte biztos.Gyanítható az indítómotor behúzó tekercse,és vagy a gyujtáskapcsoló hibája.
De már lesem merem írni....
Szia ! eljutottam addig a pontig hogy ! Azért áll le a motor / autó/ mert a motortérben a biztositékoknál kivág mindig egy biztit! / az F 30 -ast/ 7.5 ös bizti! A táblán ez az aksit jelzi! Kicserélem jár a motor 500 méterig azt megáll megint mert kivágja!
szerintetek??
Naplózva
2001 2.0 tddi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15569 Dátum:
2017.12.25 hétfő, 09:54:57 »
Idézetet írta: specnaze - 2017.12.25 hétfő, 09:40:34
Szia ! eljutottam addig a pontig hogy ! Azért áll le a motor / autó/ mert a motortérben a biztositékoknál kivág mindig egy biztit! / az F 30 -ast/ 7.5 ös bizti! A táblán ez az aksit jelzi! Kicserélem jár a motor 500 méterig azt megáll megint mert kivágja!
szerintetek??
Az a bizti a generátoré.Továbbra is autóvillamossági szerelőt javaslok.
http://www.autogenius.info/ford-mondeo-mk3-fuse-box-diagram/
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
specnaze
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15570 Dátum:
2017.12.25 hétfő, 11:13:01 »
Idézetet írta: alf® - 2017.12.25 hétfő, 09:54:57
Az a bizti a generátoré.Továbbra is autóvillamossági szerelőt javaslok.
http://www.autogenius.info/ford-mondeo-mk3-fuse-box-diagram/
Köszi alf!!!!
Naplózva
2001 2.0 tddi
Helikon65
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15571 Dátum:
2018.01.04 csütörtök, 22:42:16 »
sziasztok
tddi olyan hibát produkál hogy mentem pestre 14,4 -14,5 v ot töltött a generátor (mióta egyszer elszált a balaton felé a generátorom azóta van benne töltés jelző) majd kb 200 km után leesett a feszültség 11,8-12,2 v körül...tehát volt töltés mert akkor leállt vna egy idő után a kocsi... viszont nagyon keveset töltött...140 es tempóval mentem ahogy beértem pestre szép lassan magához tért és megint 14,4 v al töltötte az akkut... Hazafelé ugyan ez kb 200 km után megint leesett a feszültség... viszont nyíregyre beérve kis vordulaton sem tért magához... én generator fesszabályzóra gondolok... tud vki tuti tippet mielőtt beruházok egy fesszabályzóra?
Naplózva
ford mondeo 2002 2.0 tddi 116 le
Mondeoápoló
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15572 Dátum:
2018.01.05 péntek, 12:15:37 »
BUNYEK telefonszámát privátban kükdje el valaki legyen szíves. Chippeltetni szeretnék.
Naplózva
Ford Mondeo 2004 2.0 TDDI Kombi
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15573 Dátum:
2018.01.05 péntek, 12:24:08 »
Idézetet írta: Mondeoápoló - 2018.01.05 péntek, 12:15:37
BUNYEK telefonszámát privátban kükdje el valaki legyen szíves. Chippeltetni szeretnék.
Helló!
Őt kell keresned:
http://www.szaboautoszerviz.hu
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
Mondeoápoló
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15574 Dátum:
2018.01.05 péntek, 19:43:21 »
Idézetet írta: geri93 - 2018.01.05 péntek, 12:24:08
Helló!
Őt kell keresned:
http://www.szaboautoszerviz.hu
Naplózva
Ford Mondeo 2004 2.0 TDDI Kombi
Helikon65
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15575 Dátum:
2018.01.10 szerda, 13:56:23 »
Sziasztok
valaki találkozott már olyan hibával hogy hamis értéket mutat az üzemanyag szintjelző?
Naplózva
ford mondeo 2002 2.0 tddi 116 le
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15576 Dátum:
2018.01.10 szerda, 18:02:05 »
Idézetet írta: Helikon65 - 2018.01.10 szerda, 13:56:23
Sziasztok
valaki találkozott már olyan hibával hogy hamis értéket mutat az üzemanyag szintjelző?
igen. nekem volt, amikor kezdett kifogyni megbolondult. Ki van kopva a szintjelző ellenállás pályája.
Ki tudod cserélni, akár egy tdci-ből származó bontottal, úgy hogy abból kiszereled csak ezt az egységet (úszó-ellenálláspálya), és átteszed a sajátodéba.
A művelethez két út vezet. Az egyik, hogy leszeded a tankot a helyéről, ez elég nagy cucli.
A másik, lejjebb engeded a tankot, és fent a kasztniban, az ülés alatt lévő lukat kibővíted annyira, hogy a tankból kiforgatható legyen az egész egység.
Én ez utóbbit csináltam, ez is játék, viszont házilag megoldható. Nem kell hozzá akna, csápos emelő.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Helikon65
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15577 Dátum:
2018.01.11 csütörtök, 08:06:56 »
Idézetet írta: Ferqo - 2018.01.10 szerda, 18:02:05
igen. nekem volt, amikor kezdett kifogyni megbolondult. Ki van kopva a szintjelző ellenállás pályája.
Ki tudod cserélni, akár egy tdci-ből származó bontottal, úgy hogy abból kiszereled csak ezt az egységet (úszó-ellenálláspálya), és átteszed a sajátodéba.
A művelethez két út vezet. Az egyik, hogy leszeded a tankot a helyéről, ez elég nagy cucli.
A másik, lejjebb engeded a tankot, és fent a kasztniban, az ülés alatt lévő lukat kibővíted annyira, hogy a tankból kiforgatható legyen az egész egység.
Én ez utóbbit csináltam, ez is játék, viszont házilag megoldható. Nem kell hozzá akna, csápos emelő.
Okés köszi a választ
külön újonnan nem lehet venni úszó ellenállás pályát ? Most kezdett el szarakodna vagy azt mutatja hogy kopp üres vagy azt hogy kopp teli
Naplózva
ford mondeo 2002 2.0 tddi 116 le
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15578 Dátum:
2018.01.11 csütörtök, 13:15:14 »
Idézetet írta: Helikon65 - 2018.01.11 csütörtök, 08:06:56
Okés köszi a választ
külön újonnan nem lehet venni úszó ellenállás pályát ? Most kezdett el szarakodna vagy azt mutatja hogy kopp üres vagy azt hogy kopp teli
nem tudom, én bontottat vettem 3 éve, azóta jó. kopp kopp
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Helikon65
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15579 Dátum:
2018.01.12 péntek, 09:28:44 »
Idézetet írta: Ferqo - 2018.01.11 csütörtök, 13:15:14
nem tudom, én bontottat vettem 3 éve, azóta jó. kopp kopp
Okés utána kérdezek bontoban
Naplózva
ford mondeo 2002 2.0 tddi 116 le
Mondeoápoló
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15580 Dátum:
2018.01.15 hétfő, 19:17:40 »
Mai nap Bunyek ajánlásával ellátogattam a Sásdi Szabó Róbert mühelyébe. 2.0 TDDI 90le-ből csinált kb 110-et. Hát a hazafelé tartó 2,5órás úton fülig ért a szám. Mindenkit megelőztem, aki az utamba került
1800tól már húz az előző 2200helyett. És jóval nagyobbat. Többnek érzem mint 110le. Kevesebbet kell visszaváltani. Pikk pakk 160al megyek. Köszönöm!
Ja és még csak nem is füstöl.
Idézetet írta: Mondeoápoló - 2018.01.05 péntek, 12:15:37
BUNYEK telefonszámát privátban kükdje el valaki legyen szíves. Chippeltetni szeretnék.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.01.15 hétfő, 19:19:16 írta Mondeoápoló
»
Naplózva
Ford Mondeo 2004 2.0 TDDI Kombi
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15581 Dátum:
2018.01.19 péntek, 19:47:29 »
Jó estet mindenkinek, aki itt van még.
Egy kicsi iránymutatást szeretnék kérni...
(Rég volt baj az autóval hála istennek, de most behozta a lemaradást
. )
Olyangond van vele, h forr a víz, valamint nincs semmi fűtés.
(Víz van benne, olaj is)
Annyit észrevettem rajta, h amikor már bekapcsol a ventillátor, akkor a termosztát csöve (ami a radiátor felé megy) hideg. Gondolom nem nyit ki. De ennek ellenére fűtés kell h legyen nem?
Az az érdekes, h a két dolog egyszerre jött elő.
Köszönöm előre is a segítséget!
Üdv.
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15582 Dátum:
2018.01.19 péntek, 19:51:29 »
Idézetet írta: Attila73 - 2018.01.19 péntek, 19:47:29
Jó estet mindenkinek, aki itt van még.
Egy kicsi iránymutatást szeretnék kérni...
(Rég volt baj az autóval hála istennek, de most behozta a lemaradást
. )
Olyangond van vele, h forr a víz, valamint nincs semmi fűtés.
(Víz van benne, olaj is)
Annyit észrevettem rajta, h amikor már bekapcsol a ventillátor, akkor a termosztát csöve (ami a radiátor felé megy) hideg. Gondolom nem nyit ki. De ennek ellenére fűtés kell h legyen nem?
Az az érdekes, h a két dolog egyszerre jött elő.
Köszönöm előre is a segítséget!
Üdv.
nem megy a vízpumpád.ellenőrizd a hajtását, ha az rendben van,akkor a lapátot, hogy megvan-e.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15583 Dátum:
2018.01.19 péntek, 19:54:44 »
Idézetet írta: alf® - 2018.01.19 péntek, 19:51:29
nem megy a vízpumpád.ellenőrizd a hajtását, ha az rendben van,akkor a lapátot, hogy megvan-e.
Köszi szépen, holnap megbézem.
Viszont a hideg cső, amit írtam az lehet termosztát nyitási probléma?
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15584 Dátum:
2018.01.19 péntek, 20:46:11 »
Idézetet írta: Attila73 - 2018.01.19 péntek, 19:54:44
Köszi szépen, holnap megbézem.
Viszont a hideg cső, amit írtam az lehet termosztát nyitási probléma?
Amíg nem forog a víz a rendszerben rendesen, akármi is lehet.
De ha nincs fűtésed, akkor valszeg nem forog a víz.
Nekem is volt hasonló, a lapát elforgott a tengelyen. Ha leveszed a pumpa deklijét, akkor hamar kiderül, hogy tudod-e forgatni a lapátokat.
Vagy a tengelyről tekeredik le a lapát, vagy a szervópumpa és a vízpumpa közötti bordás tengely kapcsolat szűnt meg.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15585 Dátum:
2018.01.19 péntek, 22:06:25 »
Idézetet írta: Attila73 - 2018.01.19 péntek, 19:54:44
Köszi szépen, holnap megbézem.
Viszont a hideg cső, amit írtam az lehet termosztát nyitási probléma?
az csak akkor, ha megy a szivattyú,és úgy forralja a vizet.ellenben fűtésed akkor is lenne.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15586 Dátum:
2018.01.20 szombat, 04:02:23 »
Köszi a válaszokat, nagy segítség volt
Megvan a mai program...
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15587 Dátum:
2018.01.20 szombat, 20:09:08 »
Idézetet írta: Ferqo - 2018.01.19 péntek, 20:46:11
Amíg nem forog a víz a rendszerben rendesen, akármi is lehet.
De ha nincs fűtésed, akkor valszeg nem forog a víz.
Nekem is volt hasonló, a lapát elforgott a tengelyen. Ha leveszed a pumpa deklijét, akkor hamar kiderül, hogy tudod-e forgatni a lapátokat.
Vagy a tengelyről tekeredik le a lapát, vagy a szervópumpa és a vízpumpa közötti bordás tengely kapcsolat szűnt meg.
Igazad volt, a bordás tengely volt elkopva.
Köszi a segítséget mindkettőtöknek.
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15588 Dátum:
2018.01.21 vasárnap, 06:32:12 »
Idézetet írta: Attila73 - 2018.01.20 szombat, 20:09:08
Igazad volt, a bordás tengely volt elkopva.
Köszi a segítséget mindkettőtöknek.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Dave79
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15589 Dátum:
2018.01.21 vasárnap, 16:11:43 »
Sziasztok!
Szükségessé vált a termosztátom cseréje,ha már így alakult a hűtővizet is lecserélném,a kérdés,hogy ennek a tipusnak van e valami sajátossága a feltöltésre és légtelenítésre vonatkozóan,nem igazán találtam infókat erről a forumban,válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
MK3,2001/05 Tddi,115 le,turnier
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15590 Dátum:
2018.01.21 vasárnap, 16:56:44 »
Idézetet írta: Dave79 - 2018.01.21 vasárnap, 16:11:43
Sziasztok!
Szükségessé vált a termosztátom cseréje,ha már így alakult a hűtővizet is lecserélném,a kérdés,hogy ennek a tipusnak van e valami sajátossága a feltöltésre és légtelenítésre vonatkozóan,nem igazán találtam infókat erről a forumban,válaszokat előre is köszönöm!
a vízpumpa tetején van 1 légtelenítő csavar,de ha nem légtelenítesz(bár én megtenném),akkor is megteszi automatikusan.2 helyről is vissza van vezetve a levegő a kiegyenlítőbe.A nívószintet állítsd be,légtelenítés után is,és 1-2 napra rá,ellenőrizd ismét.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15591 Dátum:
2018.01.21 vasárnap, 19:39:00 »
Idézetet írta: alf® - 2018.01.21 vasárnap, 16:56:44
a vízpumpa tetején van 1 légtelenítő csavar,de ha nem légtelenítesz(bár én megtenném),akkor is megteszi automatikusan.2 helyről is vissza van vezetve a levegő a kiegyenlítőbe.A nívószintet állítsd be,légtelenítés után is,és 1-2 napra rá,ellenőrizd ismét.
Annyit tennék még hozzá, hogy ennek a csavarnak a feltöltés után, de még a beindítás előtt van jelentősége.
Ha itt nem légtelenítesz, akkor az első beindításnál némi nyekergő hang hallatszik, kb 2-3 másodpercig, utána nincs hangja.
Nálam legalábbis így működik.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
vikxyy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15592 Dátum:
2018.01.23 kedd, 13:29:13 »
Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok, bár valószínű eléggé tág térben mozog a megoldása, de egy próbát megér hátha
Szóval adott egy 2002-es TDDi. Megy, indul, húz is, de valahogy mégsem az igazi. Minap mentem egy ugyan ilyen TDDi-vel és főleg alacsony fordulaton volt érezhető a különbség, hogy az enyém nem megy annyira.
Szerintetek hol álljak neki a témának? Mit lehetne megnézni először?
Köszönöm előre is a válaszokat!
Naplózva
Mk3 TDDI 2002
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15593 Dátum:
2018.01.23 kedd, 16:37:48 »
Idézetet írta: vikxyy - 2018.01.23 kedd, 13:29:13
Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok, bár valószínű eléggé tág térben mozog a megoldása, de egy próbát megér hátha
Szóval adott egy 2002-es TDDi. Megy, indul, húz is, de valahogy mégsem az igazi. Minap mentem egy ugyan ilyen TDDi-vel és főleg alacsony fordulaton volt érezhető a különbség, hogy az enyém nem megy annyira.
Szerintetek hol álljak neki a témának? Mit lehetne megnézni először?
Köszönöm előre is a válaszokat!
A turbónyomást lehetne ellenőrizni.Akár diaggal,akár manuálisan.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5688.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mondeoápoló
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15594 Dátum:
2018.01.24 szerda, 17:18:21 »
Mióta chippelték az enyémet, főleg allulról lett más. Ha jó a turbód lehet, hogy chippes autóval hasonlítottad össze.
Naplózva
Ford Mondeo 2004 2.0 TDDI Kombi
Steel
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
segítség kérés
«
Új hozzászólás #15595 Dátum:
2018.01.26 péntek, 14:47:40 »
Sziasztok!
szeretnék segítséget kérni.
van egy 2001 es évjáratú 2.0 TDDi mondeóm a 115 lovas kombi verzió.
Az történt hogy jött ment az autó majd egyszer csak nem indult..hívtam mestert aki kiolvasta a hibakódot ami az volt hogy befecskendező szivattyú hiba majd elvitte a kocsit egy szervizbe ahol adagolóval foglalkoznak. hívtak a szervizből hogy az adagoló nem gyári állapotú de a kocsinak más baja van mert 2 hengernél nincs kompresszió. vigyem el a kocsit ahol motorokkal foglalkoznak mert ők nem...
felhívtam a mestert aki diagnosztizált majd azt mondta akkor bármi lehet olcsóbb ha motort veszek bele. itt járok 50 ezernél...
az lenne a kérdésem valaki már járt e így illetve arra gondoltam ha a vezérműlánc elszakadt akkor az okozhatja a hibát hogy az adagoló nem szállít illetve nincs kompresszió nem? és ha igen akkor mi az esélye hogy nem verte össze a szelepeket?
Megköszönöm ha valaki segít
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: segítség kérés
«
Új hozzászólás #15596 Dátum:
2018.01.26 péntek, 15:13:09 »
Idézetet írta: Steel - 2018.01.26 péntek, 14:47:40
Sziasztok!
szeretnék segítséget kérni.
van egy 2001 es évjáratú 2.0 TDDi mondeóm a 115 lovas kombi verzió.
Az történt hogy jött ment az autó majd egyszer csak nem indult..hívtam mestert aki kiolvasta a hibakódot ami az volt hogy befecskendező szivattyú hiba majd elvitte a kocsit egy szervizbe ahol adagolóval foglalkoznak. hívtak a szervizből hogy az adagoló nem gyári állapotú de a kocsinak más baja van mert 2 hengernél nincs kompresszió. vigyem el a kocsit ahol motorokkal foglalkoznak mert ők nem...
felhívtam a mestert aki diagnosztizált majd azt mondta akkor bármi lehet olcsóbb ha motort veszek bele. itt járok 50 ezernél...
az lenne a kérdésem valaki már járt e így illetve arra gondoltam ha a vezérműlánc elszakadt akkor az okozhatja a hibát hogy az adagoló nem szállít illetve nincs kompresszió nem? és ha igen akkor mi az esélye hogy nem verte össze a szelepeket?
Megköszönöm ha valaki segít
A lánc nem olyan szakadós fajta, ha mégis szakad összekócol sok mindent
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Steel
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: segítség kérés
«
Új hozzászólás #15597 Dátum:
2018.01.26 péntek, 15:41:24 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2018.01.26 péntek, 15:13:09
A lánc nem olyan szakadós fajta, ha mégis szakad összekócol sok mindent
akkor mi lehet?
valami miatt nem megy az adagoló és nincs kompresszió..
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: segítség kérés
«
Új hozzászólás #15598 Dátum:
2018.01.26 péntek, 17:13:02 »
Idézetet írta: Steel - 2018.01.26 péntek, 15:41:24
akkor mi lehet?
valami miatt nem megy az adagoló és nincs kompresszió..
a szelepekkel szokott olyan történni, hogy a himbatartó eltörik,és már nincs is kompresszió.
A hengerfejet mindenképpen megkell nézni tüzetesen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Steel
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
válasz
«
Új hozzászólás #15599 Dátum:
2018.01.26 péntek, 17:39:13 »
Idézetet írta: alf® - 2018.01.26 péntek, 17:13:02
a szelepekkel szokott olyan történni, hogy a himbatartó eltörik,és már nincs is kompresszió.
A hengerfejet mindenképpen megkell nézni tüzetesen.
köszi viszont azt mondják hogy az adagoló azért nem nyom mert nincs hajtás..az a szelephimbáktól független..és leállt az autó bevásárlás után nem indul csak teker
Naplózva
Oldalak:
1
...
305
306
307
308
309
310
311
[
312
]
313
314
315
316
317
318
319
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ