Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 20:05:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 307 308 309 310 311 312 313 [314] 315 316 317 318 319 320 321 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5114027 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #15650 Dátum: 2018.04.25 szerda, 13:05:04 »

Sziasztok!

Ez mitől lehet? Csak meleg motornál csinálja. Hibakód nincs.

2.0tddi, 2001

https://youtu.be/_BwEgomu87M


Valakinek ötlet?

Köszönöm.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15651 Dátum: 2018.04.25 szerda, 17:54:11 »

Sziasztok!

Ez mitől lehet? Csak meleg motornál csinálja. Hibakód nincs.

2.0tddi, 2001

https://youtu.be/_BwEgomu87M


Valakinek ötlet?

Köszönöm.

Adagoló előtöltés állító (akármi) kopott, és ezért indul nehezen. Az enyém is ilyen. 3. éve húzom így. Hideg Hf hőmérséklet jellel átverhető, és akkor indul melegen pöcc röff. Igaz utána csörgősen jár, de egy pár perc múlva kisimul.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #15652 Dátum: 2018.04.25 szerda, 20:31:28 »

Adagoló előtöltés állító (akármi) kopott, és ezért indul nehezen. Az enyém is ilyen. 3. éve húzom így. Hideg Hf hőmérséklet jellel átverhető, és akkor indul melegen pöcc röff. Igaz utána csörgősen jár, de egy pár perc múlva kisimul.


Enyem nem jár csorgosen.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15653 Dátum: 2018.04.25 szerda, 20:42:47 »

Enyem nem jár csorgosen.
Nekem is csak nehéz indulást követően, és jellemzően csak akkor, amikor átverem a hideg jellel. Ilyenkor a mutató is fals értéket mutat, pedig a beindulás után már a kapcsolót elengedve ismét a motor hőfokát méri.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #15654 Dátum: 2018.04.25 szerda, 20:54:07 »

Nekem is csak nehéz indulást követően, és jellemzően csak akkor, amikor átverem a hideg jellel. Ilyenkor a mutató is fals értéket mutat, pedig a beindulás után már a kapcsolót elengedve ismét a motor hőfokát méri.

Neked sem ír hibakódot a diag?
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15655 Dátum: 2018.04.25 szerda, 21:04:44 »

Neked sem ír hibakódot a diag?
Nem. semmi hibakód.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #15656 Dátum: 2018.05.01 kedd, 10:48:08 »

Sziasztok egy kis segítséget szeretnék kérni vagy legalább tippeket
A problémám az hogy tegnap az autó első indításra indult járt vártam a párom aztán indulnék és lefulladt lehet a hiba miatt lehet hogy én akartam 3.ban indulni ez után többet nem indult be .
Leszedtem az ac-t az ahogy kell szépen ment a  nyomócsöveket lelazítottam jött az anyag egyből levegő nélkül .Azt gondolom hogy nem az üzemanyag rendszerrel van a gond .
Kérdés , hogy hibakódot küld e ilyenkor és esetleg tud e valaki olvasni gyál környékén mert csütörtökig talpra kéne állnia az autónak .
Esetleg tipp hogy mit nézzek meg köszi előre is. rinya
Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
bandita39
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #15657 Dátum: 2018.05.02 szerda, 15:07:26 »

Sziasztok valaki tudna mondani egy szerelőt aki megnézné autómat 18 kerületben ,nem indul Sad
Naplózva
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #15658 Dátum: 2018.05.02 szerda, 20:57:35 »

Sziasztok valaki tudna mondani egy szerelőt aki megnézné autómat 18 kerületben ,nem indul Sad

Biztos járvány van erre ,az enyém is szinten zenész gyálon
Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15659 Dátum: 2018.05.02 szerda, 21:05:00 »

hcsabi, bandita39!
Engem az adagoló főreléje szívatott meg egy időben, indul/nem indul játékkal. Hibakód nélkül!
Az akku tálca alatt van egy fekete dobozka, az a relé. Ha van az autódban kiegfűtés, annak ugyanolyan a reléje, akkor ki tudod próbálni egy kis időráfordítással, hogy hátha az a baja. Ha az akkor a tél beálltáig ráérsz ilyen relét keríteni bontósoktól.

Az AC pumpa (ha 115LE) a másik ami szívatni tudja még az embert, azt is érdemes tesztelni (tudom hcsabi már megtette)
Üdv, Ferqo
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #15660 Dátum: 2018.05.02 szerda, 21:15:22 »

hcsabi, bandita39!
Engem az adagoló főreléje szívatott meg egy időben, indul/nem indul játékkal. Hibakód nélkül!
Az akku tálca alatt van egy fekete dobozka, az a relé. Ha van az autódban kiegfűtés, annak ugyanolyan a reléje, akkor ki tudod próbálni egy kis időráfordítással, hogy hátha az a baja. Ha az akkor a tél beálltáig ráérsz ilyen relét keríteni bontósoktól.

Az AC pumpa (ha 115LE) a másik ami szívatni tudja még az embert, azt is érdemes tesztelni (tudom hcsabi már megtette)
Üdv, Ferqo

Köszi a segítséget ,azt esetleg még megtudod mondani a kiegészítő fűtés relét hol találom
Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15661 Dátum: 2018.05.02 szerda, 21:19:40 »

Köszi a segítséget ,azt esetleg még megtudod mondani a kiegészítő fűtés relét hol találom
a vezető oldali torony oldalára vannak gyárilag felszerelve.

http://mondeo.hu/index.php?topic=5057.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15662 Dátum: 2018.05.02 szerda, 21:25:59 »

Köszi a segítséget ,azt esetleg még megtudod mondani a kiegészítő fűtés relét hol találom
Ahogy Alf írta, de a linkelt cikkben utólagos beépítés képeit láthatod, szóval a tiédben ne ilyeneket keress.

De ha a torony mögé benézel, akkor ott kell lennie 2db fekete relének.
Ha nincs, akkor meg mérd ki egy multiméterrel az adagoló relédet kiszerelt állapotban, adj rá 12V ot, nézd meg kapcsolja-e a kontaktokat.

Nálam a hibakód, csak naggyon a végén jött meg, addig vérszívás, lélekben már készültem a komplett adagoló felújításra.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #15663 Dátum: 2018.05.02 szerda, 22:05:23 »

Ahogy Alf írta, de a linkelt cikkben utólagos beépítés képeit láthatod, szóval a tiédben ne ilyeneket keress.

De ha a torony mögé benézel, akkor ott kell lennie 2db fekete relének.
Ha nincs, akkor meg mérd ki egy multiméterrel az adagoló relédet kiszerelt állapotban, adj rá 12V ot, nézd meg kapcsolja-e a kontaktokat.

Nálam a hibakód, csak naggyon a végén jött meg, addig vérszívás, lélekben már készültem a komplett adagoló felújításra.

Köszönöm mindkettőtöknek megtaláltam kicseréltem sajna semmi változás
Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #15664 Dátum: 2018.05.05 szombat, 21:42:20 »

Sziasztok sikerült hibakodot olvasnom
p1664. 
P1564
P1665
C1316
C2516
C2415
C2453
P0216
P1659
P1631



Szerintetek valóban az adagoló elektronika a hibás és ha igen javítatta már valaki?
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.06 vasárnap, 08:45:14 írta hcsabi » Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
GRzoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #15665 Dátum: 2018.05.08 kedd, 11:32:27 »

sziasztok!

Tegnap előtt elkezdett dadogni az autóm, majd megállt. Elég sok olajat találtam az egyik porlasztó körül, és a kocsi aljára is folyt belőle.
Itthon kiolvastattuk a hibakódokat és azt írja letiltott, miután ki lettek törölve a hiba kódok azóta újra elindul, erős olaj szagú a füstje, amikor megállt akkor is az olaj lámpa gyulladt fel.

Ezeket a hibákat találta amikor megállt:
https://ibb.co/e3BfpS
https://ibb.co/cU2Ww7
https://ibb.co/cPdRUS
https://ibb.co/iMyFOn
https://ibb.co/nNU0pS

Most csináltam egy mérést a befecskendezőknél ezeket az adatokat adta ki:
F_INJ_A   0.000 mg   Tüzelőanyag kiegyenlítés az A befecskendezőhöz
F_INJ_B   -1.219 mg   Tüzelőanyag kiegyenlítés a B befecskendezőhöz
F_INJ_C   -0.255 mg   Tüzelőanyag kiegyenlítés a C befecskendezőhöz
F_INJ_D   -1.371 mg   Tüzelőanyag kiegyenlítés a D befecskendezőhöz
MFDES   32.813 mg   Tüzelőanyag mennyiség igény milligramban

Előfordulhat, hogy az A befecskendező miatt állt le?? Olajos körülötte, a tömítés is.

Holanp megy a szerelőhöz, csak nagyon kiváncsi vagyok mi lehet a baj, mi okozhatta ezt.

« Utoljára szerkesztve: 2018.05.08 kedd, 12:20:29 írta GRzoli » Naplózva

Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #15666 Dátum: 2018.05.08 kedd, 12:17:37 »

sziasztok!

Tegnap előtt elkezdett dadogni az autóm, majd megállt. Elég sok olajat találtam az egyik porlasztó körül, és a kocsi aljára is folyt belőle.
Itthon kiolvastattuk a hibakódokat és azt írja letiltott, miután ki lettek törölve a hiba kódok azóta újra elindul, erős olaj szagú a füstje, amikor megállt akkor is az olaj lámpa gyulladt fel.

Ezeket a hibákat találta amikor megállt:
http://www.***/view.php?filename=21131949809_1840735382656.jpg
http://www.***/view.php?filename=74631949066_1840735422656.jpg
http://www.***/view.php?filename=55231956004_1840735272656.jpg
http://www.***/view.php?filename=54931957143_1840735292656.jpg
http://www.***/view.php?filename=83631959232_1840735469323.jpg

Most csináltam egy mérést a befecskendezőknél ezeket az adatokat adta ki:
F_INJ_A   0.000 mg   Tüzelőanyag kiegyenlítés az A befecskendezőhöz
F_INJ_B   -1.219 mg   Tüzelőanyag kiegyenlítés a B befecskendezőhöz
F_INJ_C   -0.255 mg   Tüzelőanyag kiegyenlítés a C befecskendezőhöz
F_INJ_D   -1.371 mg   Tüzelőanyag kiegyenlítés a D befecskendezőhöz
MFDES   32.813 mg   Tüzelőanyag mennyiség igény milligramban

Előfordulhat, hogy az A befecskendező miatt állt le?? Olajos körülötte, a tömítés is.

Holanp megy a szerelőhöz, csak nagyon kiváncsi vagyok mi lehet a baj, mi okozhatta ezt.



http://mondeo.hu/index.php?topic=9.msg1142294#msg1142294
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
GRzoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #15667 Dátum: 2018.05.08 kedd, 12:21:18 »

Hupsz, bocsánat Smiley
javítva
Naplózva

Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15668 Dátum: 2018.05.08 kedd, 16:51:23 »

sziasztok!

Tegnap előtt elkezdett dadogni az autóm, majd megállt. Elég sok olajat találtam az egyik porlasztó körül, és a kocsi aljára is folyt belőle.
Itthon kiolvastattuk a hibakódokat és azt írja letiltott, miután ki lettek törölve a hiba kódok azóta újra elindul, erős olaj szagú a füstje, amikor megállt akkor is az olaj lámpa gyulladt fel.

Ezeket a hibákat találta amikor megállt:
https://ibb.co/e3BfpS
https://ibb.co/cU2Ww7
https://ibb.co/cPdRUS
https://ibb.co/iMyFOn
https://ibb.co/nNU0pS

Most csináltam egy mérést a befecskendezőknél ezeket az adatokat adta ki:
F_INJ_A   0.000 mg   Tüzelőanyag kiegyenlítés az A befecskendezőhöz
F_INJ_B   -1.219 mg   Tüzelőanyag kiegyenlítés a B befecskendezőhöz
F_INJ_C   -0.255 mg   Tüzelőanyag kiegyenlítés a C befecskendezőhöz
F_INJ_D   -1.371 mg   Tüzelőanyag kiegyenlítés a D befecskendezőhöz
MFDES   32.813 mg   Tüzelőanyag mennyiség igény milligramban

Előfordulhat, hogy az A befecskendező miatt állt le?? Olajos körülötte, a tömítés is.

Holanp megy a szerelőhöz, csak nagyon kiváncsi vagyok mi lehet a baj, mi okozhatta ezt.


Én úgy tudom, hogy ezek az értékek TDDi nél nem értelmezhetők, csak TDCi nél.
szerk: az MFDES értéken kívül
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.08 kedd, 16:54:29 írta Ferqo » Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Godzi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #15669 Dátum: 2018.05.10 csütörtök, 14:31:49 »

Üdv Márkatársak!

Megint hozzátok kell fordulnom tanácsért,sajnos az elmult hetekben sokat romlott a kocsi teljesitménye ezalatt a nyomatékra célzok,nagyon lomha lett szegény,emelett mikor indulok el 1 essel nem nyomom enyhén a gázt dögledezik,ehez társul menetközbe kapcsolásnál a turamérő 2 részbe esik le! Elmentem a szerelöhöz és a tesztere ezt a hibakodot adta : p007f ,utána néztem a hibakodnak és elméletileg a map szenzora utaló hiba.azt szeretném megtudni valakinek volt e ehez hasonlo problémája esetleg kapott más is ilyen hibakodot vagy a map szenzor cseréje megoldhatja a problémát?
Elöre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15670 Dátum: 2018.05.10 csütörtök, 17:07:50 »

Üdv Márkatársak!

Megint hozzátok kell fordulnom tanácsért,sajnos az elmult hetekben sokat romlott a kocsi teljesitménye ezalatt a nyomatékra célzok,nagyon lomha lett szegény,emelett mikor indulok el 1 essel nem nyomom enyhén a gázt dögledezik,ehez társul menetközbe kapcsolásnál a turamérő 2 részbe esik le! Elmentem a szerelöhöz és a tesztere ezt a hibakodot adta : p007f ,utána néztem a hibakodnak és elméletileg a map szenzora utaló hiba.azt szeretném megtudni valakinek volt e ehez hasonlo problémája esetleg kapott más is ilyen hibakodot vagy a map szenzor cseréje megoldhatja a problémát?
Elöre is köszönöm a válaszokat!
kilukadhatott egy turbócsöved és a MAP csatlakozója,vagy kábele rossz,és vagy az érzékelő.Mérni kell nyomást,és konkrét hibakódok kellenek.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Godzi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #15671 Dátum: 2018.05.10 csütörtök, 20:44:03 »

kilukadhatott egy turbócsöved és a MAP csatlakozója,vagy kábele rossz,és vagy az érzékelő.Mérni kell nyomást,és konkrét hibakódok kellenek.
Turbocsöveket hosszantapogattam,más hibakod nincs csak amit irtam,megtisztitottam a map szenzort (kicsit olajos volt) de a hibakod még mindig ott van, valoszinű cserélni kell de elöttem még leméretem hogy biztos az legyen a hunyó!
Naplózva
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #15672 Dátum: 2018.05.14 hétfő, 09:53:30 »

Sziasztok!

Beszívott hőmérséklet érzékelő merte van? Illetve van valahol be csavarható hőmérséklet érzékelő?

Köszi előre is.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15673 Dátum: 2018.05.14 hétfő, 15:14:43 »

Sziasztok!

Beszívott hőmérséklet érzékelő merte van? Illetve van valahol be csavarható hőmérséklet érzékelő?

Köszi előre is.
a MAF-ban.de a cooler után méri a MAP ban is.de nem becsavarható.egyben van komplett.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #15674 Dátum: 2018.05.16 szerda, 15:05:01 »

T. Fórumtársak.

Valaki meg tudná mondani, hogy kell leszedni a főtengely tárcsát?
Légkulccsal lejön?
Mert krowával csak forgatom körbe a tengellyel együtt...
Köszönöm.
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15675 Dátum: 2018.05.16 szerda, 15:27:06 »

T. Fórumtársak.

Valaki meg tudná mondani, hogy kell leszedni a főtengely tárcsát?
Légkulccsal lejön?
Mert krowával csak forgatom körbe a tengellyel együtt...
Köszönöm.

Visszafele nem igazán egészséges semmilyen motornak a forgatás!

Legmagasabb sebességfokozat, erős fékezés.....közben csavar lazítása.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #15676 Dátum: 2018.05.16 szerda, 15:43:09 »

Visszafele nem igazán egészséges semmilyen motornak a forgatás!

Legmagasabb sebességfokozat, erős fékezés.....közben csavar lazítása.
Az volt a baj, h egyedül voltam, de kipróbálom este. Köszi
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #15677 Dátum: 2018.05.16 szerda, 15:59:06 »

Amúgy mi baj lehet, ha visszafelé forog egy kicsit?
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15678 Dátum: 2018.05.16 szerda, 16:44:45 »

Amúgy mi baj lehet, ha visszafelé forog egy kicsit?

Jah...például átugorhat a vezérlés időzítése. (vezérműlánc)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #15679 Dátum: 2018.05.16 szerda, 16:51:15 »

Jah...például átugorhat a vezérlés időzítése. (vezérműlánc)
A lánc átugrik a fogon?
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15680 Dátum: 2018.05.16 szerda, 17:00:52 »

A lánc átugrik a fogon?


Hát nem a kerítésen!  vigyor3

Persze.

 
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #15681 Dátum: 2018.05.16 szerda, 18:08:30 »


Hát nem a kerítésen!  vigyor3

Persze.

 

Aha...értem.  exploserderage
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #15682 Dátum: 2018.05.16 szerda, 20:31:15 »

Jah...például átugorhat a vezérlés időzítése. (vezérműlánc)
Azért az érdekes lenne, ha így kézzel visszafelé tekerve össze lehetne kócolni a vezérlést. Roll Eyes
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15683 Dátum: 2018.05.16 szerda, 20:38:17 »

Azért az érdekes lenne, ha így kézzel visszafelé tekerve össze lehetne kócolni a vezérlést. Roll Eyes

Elég sok minden érdekes....  
Kevés tapasztalatod van, ha ilyenekben kételkedsz.  wave
Visszafele a "laza" oldal lesz a feszített oldal, így a lánc benyomja a feszítőt, mivel nincs olajnyomás (elméletileg, hangsúlyozom elméletileg és gyakorlatilag nagyon ritka az a megoldás, aminél racsnis a hidraulikus feszítő) és máris lazul a lánc. A vezérműtengelyt simán meglöki ide-oda a sok szeleprugó és máris ugrik a lánc a fogaskeréken.  Ha pedig nyúlott a lánc és a feszítő sem teljesen jó....csak nőnek az esélyek!
 VAG konszern 1.2-es benzinmotorjai már attól átugrottak, hogy leállításkor az utolsó pillanatban "visszarúgott" a motor. Észre sem lehetett venni csak reggel mikor nem indult. Kis szerencsével nem akadt össze....


Nem minden esetben, de előfordulhat. Ez épp elég ahhoz, hogy ne forgassuk visszafele.
Emellett alap (ököl szabály), hogy egy motort csak a forgási irányába forgatunk!  wave
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.16 szerda, 20:50:36 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #15684 Dátum: 2018.05.17 csütörtök, 17:39:37 »

Le volt szedve a kerék, és szépen forgott visszafelé...
Ha taposom közben a féket akkor nem éppen akkor feszül jobban (a lánc) ?
Nem akkor ugrik át könnyebben?
Nem kötöszködni akarok,  csak nem akarom elb*szni a kocsit.
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.17 csütörtök, 17:41:52 írta Attila73 » Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15685 Dátum: 2018.05.17 csütörtök, 18:18:46 »

Le volt szedve a kerék, és szépen forgott visszafelé...
Ha taposom közben a féket akkor nem éppen akkor feszül jobban (a lánc) ?
Nem akkor ugrik át könnyebben?
Nem kötöszködni akarok,  csak nem akarom elb*szni a kocsit.

Shocked
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #15686 Dátum: 2018.05.18 péntek, 22:03:48 »

Shocked

Mármint a tárcsa forgott visszafelé sebességben. Nem a földön lévő kerék  Wink
(Amügy hülye kérdés volt, mondták  Wink )
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.18 péntek, 22:10:34 írta Attila73 » Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15687 Dátum: 2018.05.18 péntek, 22:35:30 »

Mármint a tárcsa forgott visszafelé sebességben. Nem a földön lévő kerék  Wink
(Amügy hülye kérdés volt, mondták  Wink )
vágom. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pere
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #15688 Dátum: 2018.06.04 hétfő, 21:56:04 »

Üdv kedves tagtársak!!
Olyan kérdésem lenne,hogy valaki csinált-e már olyat, MK3-as mondeonál hogy olyan hosszbordás szíjat tett fel a kocsira ami kihagyja a klímakompresszort a körből??
Magyarul csak a főtengely a generátor és a feszítő görgő van a körben.
Ha volt ilyen akkor leírná nekem az illető a szíj hosszát.
előre is köszi.
Üdv: István
Naplózva

2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15689 Dátum: 2018.06.04 hétfő, 22:08:42 »

Üdv kedves tagtársak!!
Olyan kérdésem lenne,hogy valaki csinált-e már olyat, MK3-as mondeonál hogy olyan hosszbordás szíjat tett fel a kocsira ami kihagyja a klímakompresszort a körből??
Magyarul csak a főtengely a generátor és a feszítő görgő van a körben.
Ha volt ilyen akkor leírná nekem az illető a szíj hosszát.
előre is köszi.
Üdv: István

Volt már rá példa.
Egy zsinórt/kötelet vezess végig a kívánt vonalon és utána mérd meg a hosszát!  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
pere
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #15690 Dátum: 2018.06.04 hétfő, 22:12:29 »

Volt már rá példa.
Egy zsinórt/kötelet vezess végig a kívánt vonalon és utána mérd meg a hosszát!  wave
Köszi szépen
tényleg ez is egy megoldás
csak annyira kényelmes vagyok,hogy gondoltam valaki megírja a szíj hosszát amit betett a gépébe és be is vált neki.
Naplózva

2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15691 Dátum: 2018.06.04 hétfő, 22:36:06 »

Köszi szépen
tényleg ez is egy megoldás
csak annyira kényelmes vagyok,hogy gondoltam valaki megírja a szíj hosszát amit betett a gépébe és be is vált neki.

Kevésbé életszerű, hogy valaki ne akarjon klímázni a melegben és ezért kihagyja a szíjkörből a kompresszort. Az nem kapcsolja be!  Roll Eyes
Szükség hozhatja úgy, hogy megszorul a klíma kompresszor szíjtárcsa csapágy és akkor ez megoldás lehet pl. külföldről hazajönni.

(bár egy csapágynak előbb hangja van és nem hirtelen szorul meg....ha megszorul, szóval aki így jár(t), az nem foglalkozott az előjelekkel)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
pere
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #15692 Dátum: 2018.06.04 hétfő, 22:44:06 »

Kevésbé életszerű, hogy valaki ne akarjon klímázni a melegben és ezért kihagyja a szíjkörből a kompresszort. Az nem kapcsolja be!  Roll Eyes
Szükség hozhatja úgy, hogy megszorul a klíma kompresszor szíjtárcsa csapágy és akkor ez megoldás lehet pl. külföldről hazajönni.

(bár egy csapágynak előbb hangja van és nem hirtelen szorul meg....ha megszorul, szóval aki így jár(t), az nem foglalkozott az előjelekkel)
Hát igen azt elfelejtettem oda írni eddig,hogy én is azért akarom kihagyni a körből,mert beállta a klímakompresszorom.Majd ki akarom szedetni,és addig amíg nincs benne a kompresszor használni szeretném a kocsit.
foglalkoztam az előjelekkel,csak még nem találtam rá szerelőt és sajna megszorult.  rinya
Naplózva

2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15693 Dátum: 2018.06.04 hétfő, 22:47:41 »

Hát igen azt elfelejtettem oda írni eddig,hogy én is azért akarom kihagyni a körből,mert beállta a klímakompresszorom.Majd ki akarom szedetni,és addig amíg nincs benne a kompresszor használni szeretném a kocsit.
foglalkoztam az előjelekkel,csak még nem találtam rá szerelőt és sajna megszorult.  rinya



Hát pedig nem a lehetetlenre kerestél szerelőt.
Egyszerűbb kicserélni, mert így is-úgy is ki kell egyszer.  Mondjuk nem tudom hol keresgéltél, de az előjelek és a megszorulás között azért nem kevés idő telik el...... ne a pékségben keress szerelőt.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15694 Dátum: 2018.06.05 kedd, 07:57:14 »

Hát igen azt elfelejtettem oda írni eddig,hogy én is azért akarom kihagyni a körből,mert beállta a klímakompresszorom.Majd ki akarom szedetni,és addig amíg nincs benne a kompresszor használni szeretném a kocsit.
foglalkoztam az előjelekkel,csak még nem találtam rá szerelőt és sajna megszorult.  rinya

szerintem amúgy sem lehet, amit szeretnél.A szíjnak útban lenne a kompresszor szíjtárcsája.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #15695 Dátum: 2018.06.06 szerda, 09:19:55 »

Üdv Urak (Hölgyek)!

Tegnap azt mondta a szerelőm, h ne vegyek utángyártott főtengely szíjtárcsát, mert az hamar megadja magát. Inkább bontott eredetit...
Viszont nekem ezzel az a baj, h. nem tudom a bontott milyen állapotú, illetve lehet az is utángyártott...
Az lenne a kérdésem, h aki már cserélt tárcsát, és nem eredetit (Ford) rakott bele, annak mi a tapasztalata? Milyen márkát érdemes venni?

Köszönöm a segítséget!

Üdv.
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #15696 Dátum: 2018.06.06 szerda, 09:40:24 »

Üdv Urak (Hölgyek)!

Tegnap azt mondta a szerelőm, h ne vegyek utángyártott főtengely szíjtárcsát, mert az hamar megadja magát. Inkább bontott eredetit...
Viszont nekem ezzel az a baj, h. nem tudom a bontott milyen állapotú, illetve lehet az is utángyártott...
Az lenne a kérdésem, h aki már cserélt tárcsát, és nem eredetit (Ford) rakott bele, annak mi a tapasztalata? Milyen márkát érdemes venni?

Köszönöm a segítséget!

Üdv.

Bontottat biztos nem raknék be ebből.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #15697 Dátum: 2018.06.06 szerda, 11:03:33 »

Bontottat biztos nem raknék be ebből.

Akkor mi lehet a jó márka? (ha nem akarok eredeti Ford tárcsát venni)
Febi? SNR?
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #15698 Dátum: 2018.06.06 szerda, 11:52:07 »

Akkor mi lehet a jó márka? (ha nem akarok eredeti Ford tárcsát venni)
Febi? SNR?

Dayco
Naplózva
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #15699 Dátum: 2018.06.06 szerda, 18:31:46 »

Sziasztok!

Vizhofok jeladó csere menetében tudtok segíteni? Le kell szedni a szijtarcsat vagy ki lehet valahogy varázsolni onnan? Pcm-et hol találom?
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.06 szerda, 18:52:26 írta gnorbi » Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
Oldalak: 1 ... 307 308 309 310 311 312 313 [314] 315 316 317 318 319 320 321 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.