Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:36:31
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
307
308
309
310
311
312
313
[
314
]
315
316
317
318
319
320
321
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102778 alkalommal)
0 Felhasználó és 111 vendég van a témában
gnorbi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15650 Dátum:
2018.04.25 szerda, 13:05:04 »
Sziasztok!
Ez mitől lehet? Csak meleg motornál csinálja. Hibakód nincs.
2.0tddi, 2001
https://youtu.be/_BwEgomu87M
Valakinek ötlet?
Köszönöm.
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15651 Dátum:
2018.04.25 szerda, 17:54:11 »
Idézetet írta: gnorbi - 2018.04.25 szerda, 13:05:04
Sziasztok!
Ez mitől lehet? Csak meleg motornál csinálja. Hibakód nincs.
2.0tddi, 2001
https://youtu.be/_BwEgomu87M
Valakinek ötlet?
Köszönöm.
Adagoló előtöltés állító (akármi) kopott, és ezért indul nehezen. Az enyém is ilyen. 3. éve húzom így. Hideg Hf hőmérséklet jellel átverhető, és akkor indul melegen pöcc röff. Igaz utána csörgősen jár, de egy pár perc múlva kisimul.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
gnorbi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15652 Dátum:
2018.04.25 szerda, 20:31:28 »
Idézetet írta: Ferqo - 2018.04.25 szerda, 17:54:11
Adagoló előtöltés állító (akármi) kopott, és ezért indul nehezen. Az enyém is ilyen. 3. éve húzom így. Hideg Hf hőmérséklet jellel átverhető, és akkor indul melegen pöcc röff. Igaz utána csörgősen jár, de egy pár perc múlva kisimul.
Enyem nem jár csorgosen.
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15653 Dátum:
2018.04.25 szerda, 20:42:47 »
Idézetet írta: gnorbi - 2018.04.25 szerda, 20:31:28
Enyem nem jár csorgosen.
Nekem is csak nehéz indulást követően, és jellemzően csak akkor, amikor átverem a hideg jellel. Ilyenkor a mutató is fals értéket mutat, pedig a beindulás után már a kapcsolót elengedve ismét a motor hőfokát méri.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
gnorbi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15654 Dátum:
2018.04.25 szerda, 20:54:07 »
Idézetet írta: Ferqo - 2018.04.25 szerda, 20:42:47
Nekem is csak nehéz indulást követően, és jellemzően csak akkor, amikor átverem a hideg jellel. Ilyenkor a mutató is fals értéket mutat, pedig a beindulás után már a kapcsolót elengedve ismét a motor hőfokát méri.
Neked sem ír hibakódot a diag?
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15655 Dátum:
2018.04.25 szerda, 21:04:44 »
Idézetet írta: gnorbi - 2018.04.25 szerda, 20:54:07
Neked sem ír hibakódot a diag?
Nem. semmi hibakód.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15656 Dátum:
2018.05.01 kedd, 10:48:08 »
Sziasztok egy kis segítséget szeretnék kérni vagy legalább tippeket
A problémám az hogy tegnap az autó első indításra indult járt vártam a párom aztán indulnék és lefulladt lehet a hiba miatt lehet hogy én akartam 3.ban indulni ez után többet nem indult be .
Leszedtem az ac-t az ahogy kell szépen ment a nyomócsöveket lelazítottam jött az anyag egyből levegő nélkül .Azt gondolom hogy nem az üzemanyag rendszerrel van a gond .
Kérdés , hogy hibakódot küld e ilyenkor és esetleg tud e valaki olvasni gyál környékén mert csütörtökig talpra kéne állnia az autónak .
Esetleg tipp hogy mit nézzek meg köszi előre is.
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
bandita39
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15657 Dátum:
2018.05.02 szerda, 15:07:26 »
Sziasztok valaki tudna mondani egy szerelőt aki megnézné autómat 18 kerületben ,nem indul
Naplózva
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15658 Dátum:
2018.05.02 szerda, 20:57:35 »
Idézetet írta: bandita39 - 2018.05.02 szerda, 15:07:26
Sziasztok valaki tudna mondani egy szerelőt aki megnézné autómat 18 kerületben ,nem indul
Biztos járvány van erre ,az enyém is szinten zenész gyálon
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15659 Dátum:
2018.05.02 szerda, 21:05:00 »
hcsabi, bandita39!
Engem az adagoló főreléje szívatott meg egy időben, indul/nem indul játékkal. Hibakód nélkül!
Az akku tálca alatt van egy fekete dobozka, az a relé. Ha van az autódban kiegfűtés, annak ugyanolyan a reléje, akkor ki tudod próbálni egy kis időráfordítással, hogy hátha az a baja. Ha az akkor a tél beálltáig ráérsz ilyen relét keríteni bontósoktól.
Az AC pumpa (ha 115LE) a másik ami szívatni tudja még az embert, azt is érdemes tesztelni (tudom hcsabi már megtette)
Üdv, Ferqo
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15660 Dátum:
2018.05.02 szerda, 21:15:22 »
Idézetet írta: Ferqo - 2018.05.02 szerda, 21:05:00
hcsabi, bandita39!
Engem az adagoló főreléje szívatott meg egy időben, indul/nem indul játékkal. Hibakód nélkül!
Az akku tálca alatt van egy fekete dobozka, az a relé. Ha van az autódban kiegfűtés, annak ugyanolyan a reléje, akkor ki tudod próbálni egy kis időráfordítással, hogy hátha az a baja. Ha az akkor a tél beálltáig ráérsz ilyen relét keríteni bontósoktól.
Az AC pumpa (ha 115LE) a másik ami szívatni tudja még az embert, azt is érdemes tesztelni (tudom hcsabi már megtette)
Üdv, Ferqo
Köszi a segítséget ,azt esetleg még megtudod mondani a kiegészítő fűtés relét hol találom
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15661 Dátum:
2018.05.02 szerda, 21:19:40 »
Idézetet írta: hcsabi - 2018.05.02 szerda, 21:15:22
Köszi a segítséget ,azt esetleg még megtudod mondani a kiegészítő fűtés relét hol találom
a vezető oldali torony oldalára vannak gyárilag felszerelve.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5057.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15662 Dátum:
2018.05.02 szerda, 21:25:59 »
Idézetet írta: hcsabi - 2018.05.02 szerda, 21:15:22
Köszi a segítséget ,azt esetleg még megtudod mondani a kiegészítő fűtés relét hol találom
Ahogy Alf írta, de a linkelt cikkben utólagos beépítés képeit láthatod, szóval a tiédben ne ilyeneket keress.
De ha a torony mögé benézel, akkor ott kell lennie 2db fekete relének.
Ha nincs, akkor meg mérd ki egy multiméterrel az adagoló relédet kiszerelt állapotban, adj rá 12V ot, nézd meg kapcsolja-e a kontaktokat.
Nálam a hibakód, csak naggyon a végén jött meg, addig vérszívás, lélekben már készültem a komplett adagoló felújításra.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15663 Dátum:
2018.05.02 szerda, 22:05:23 »
Idézetet írta: Ferqo - 2018.05.02 szerda, 21:25:59
Ahogy Alf írta, de a linkelt cikkben utólagos beépítés képeit láthatod, szóval a tiédben ne ilyeneket keress.
De ha a torony mögé benézel, akkor ott kell lennie 2db fekete relének.
Ha nincs, akkor meg mérd ki egy multiméterrel az adagoló relédet kiszerelt állapotban, adj rá 12V ot, nézd meg kapcsolja-e a kontaktokat.
Nálam a hibakód, csak naggyon a végén jött meg, addig vérszívás, lélekben már készültem a komplett adagoló felújításra.
Köszönöm mindkettőtöknek megtaláltam kicseréltem sajna semmi változás
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15664 Dátum:
2018.05.05 szombat, 21:42:20 »
Sziasztok sikerült hibakodot olvasnom
p1664.
P1564
P1665
C1316
C2516
C2415
C2453
P0216
P1659
P1631
Szerintetek valóban az adagoló elektronika a hibás és ha igen javítatta már valaki?
«
Utoljára szerkesztve: 2018.05.06 vasárnap, 08:45:14 írta hcsabi
»
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
GRzoli
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15665 Dátum:
2018.05.08 kedd, 11:32:27 »
sziasztok!
Tegnap előtt elkezdett dadogni az autóm, majd megállt. Elég sok olajat találtam az egyik porlasztó körül, és a kocsi aljára is folyt belőle.
Itthon kiolvastattuk a hibakódokat és azt írja letiltott, miután ki lettek törölve a hiba kódok azóta újra elindul, erős olaj szagú a füstje, amikor megállt akkor is az olaj lámpa gyulladt fel.
Ezeket a hibákat találta amikor megállt:
https://ibb.co/e3BfpS
https://ibb.co/cU2Ww7
https://ibb.co/cPdRUS
https://ibb.co/iMyFOn
https://ibb.co/nNU0pS
Most csináltam egy mérést a befecskendezőknél ezeket az adatokat adta ki:
F_INJ_A 0.000 mg Tüzelőanyag kiegyenlítés az A befecskendezőhöz
F_INJ_B -1.219 mg Tüzelőanyag kiegyenlítés a B befecskendezőhöz
F_INJ_C -0.255 mg Tüzelőanyag kiegyenlítés a C befecskendezőhöz
F_INJ_D -1.371 mg Tüzelőanyag kiegyenlítés a D befecskendezőhöz
MFDES 32.813 mg Tüzelőanyag mennyiség igény milligramban
Előfordulhat, hogy az A befecskendező miatt állt le?? Olajos körülötte, a tömítés is.
Holanp megy a szerelőhöz, csak nagyon kiváncsi vagyok mi lehet a baj, mi okozhatta ezt.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.05.08 kedd, 12:20:29 írta GRzoli
»
Naplózva
Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15666 Dátum:
2018.05.08 kedd, 12:17:37 »
Idézetet írta: GRzoli - 2018.05.08 kedd, 11:32:27
sziasztok!
Tegnap előtt elkezdett dadogni az autóm, majd megállt. Elég sok olajat találtam az egyik porlasztó körül, és a kocsi aljára is folyt belőle.
Itthon kiolvastattuk a hibakódokat és azt írja letiltott, miután ki lettek törölve a hiba kódok azóta újra elindul, erős olaj szagú a füstje, amikor megállt akkor is az olaj lámpa gyulladt fel.
Ezeket a hibákat találta amikor megállt:
http://www
.***/view.php?filename=21131949809_1840735382656.jpg
http://www
.***/view.php?filename=74631949066_1840735422656.jpg
http://www
.***/view.php?filename=55231956004_1840735272656.jpg
http://www
.***/view.php?filename=54931957143_1840735292656.jpg
http://www
.***/view.php?filename=83631959232_1840735469323.jpg
Most csináltam egy mérést a befecskendezőknél ezeket az adatokat adta ki:
F_INJ_A 0.000 mg Tüzelőanyag kiegyenlítés az A befecskendezőhöz
F_INJ_B -1.219 mg Tüzelőanyag kiegyenlítés a B befecskendezőhöz
F_INJ_C -0.255 mg Tüzelőanyag kiegyenlítés a C befecskendezőhöz
F_INJ_D -1.371 mg Tüzelőanyag kiegyenlítés a D befecskendezőhöz
MFDES 32.813 mg Tüzelőanyag mennyiség igény milligramban
Előfordulhat, hogy az A befecskendező miatt állt le?? Olajos körülötte, a tömítés is.
Holanp megy a szerelőhöz, csak nagyon kiváncsi vagyok mi lehet a baj, mi okozhatta ezt.
http://mondeo.hu/index.php?topic=9.msg1142294#msg1142294
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
GRzoli
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15667 Dátum:
2018.05.08 kedd, 12:21:18 »
Hupsz, bocsánat
javítva
Naplózva
Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15668 Dátum:
2018.05.08 kedd, 16:51:23 »
Idézetet írta: GRzoli - 2018.05.08 kedd, 11:32:27
sziasztok!
Tegnap előtt elkezdett dadogni az autóm, majd megállt. Elég sok olajat találtam az egyik porlasztó körül, és a kocsi aljára is folyt belőle.
Itthon kiolvastattuk a hibakódokat és azt írja letiltott, miután ki lettek törölve a hiba kódok azóta újra elindul, erős olaj szagú a füstje, amikor megállt akkor is az olaj lámpa gyulladt fel.
Ezeket a hibákat találta amikor megállt:
https://ibb.co/e3BfpS
https://ibb.co/cU2Ww7
https://ibb.co/cPdRUS
https://ibb.co/iMyFOn
https://ibb.co/nNU0pS
Most csináltam egy mérést a befecskendezőknél ezeket az adatokat adta ki:
F_INJ_A 0.000 mg Tüzelőanyag kiegyenlítés az A befecskendezőhöz
F_INJ_B -1.219 mg Tüzelőanyag kiegyenlítés a B befecskendezőhöz
F_INJ_C -0.255 mg Tüzelőanyag kiegyenlítés a C befecskendezőhöz
F_INJ_D -1.371 mg Tüzelőanyag kiegyenlítés a D befecskendezőhöz
MFDES 32.813 mg Tüzelőanyag mennyiség igény milligramban
Előfordulhat, hogy az A befecskendező miatt állt le?? Olajos körülötte, a tömítés is.
Holanp megy a szerelőhöz, csak nagyon kiváncsi vagyok mi lehet a baj, mi okozhatta ezt.
Én úgy tudom, hogy ezek az értékek TDDi nél nem értelmezhetők, csak TDCi nél.
szerk: az MFDES értéken kívül
«
Utoljára szerkesztve: 2018.05.08 kedd, 16:54:29 írta Ferqo
»
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Godzi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15669 Dátum:
2018.05.10 csütörtök, 14:31:49 »
Üdv Márkatársak!
Megint hozzátok kell fordulnom tanácsért,sajnos az elmult hetekben sokat romlott a kocsi teljesitménye ezalatt a nyomatékra célzok,nagyon lomha lett szegény,emelett mikor indulok el 1 essel nem nyomom enyhén a gázt dögledezik,ehez társul menetközbe kapcsolásnál a turamérő 2 részbe esik le! Elmentem a szerelöhöz és a tesztere ezt a hibakodot adta : p007f ,utána néztem a hibakodnak és elméletileg a map szenzora utaló hiba.azt szeretném megtudni valakinek volt e ehez hasonlo problémája esetleg kapott más is ilyen hibakodot vagy a map szenzor cseréje megoldhatja a problémát?
Elöre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15670 Dátum:
2018.05.10 csütörtök, 17:07:50 »
Idézetet írta: Godzi - 2018.05.10 csütörtök, 14:31:49
Üdv Márkatársak!
Megint hozzátok kell fordulnom tanácsért,sajnos az elmult hetekben sokat romlott a kocsi teljesitménye ezalatt a nyomatékra célzok,nagyon lomha lett szegény,emelett mikor indulok el 1 essel nem nyomom enyhén a gázt dögledezik,ehez társul menetközbe kapcsolásnál a turamérő 2 részbe esik le! Elmentem a szerelöhöz és a tesztere ezt a hibakodot adta : p007f ,utána néztem a hibakodnak és elméletileg a map szenzora utaló hiba.azt szeretném megtudni valakinek volt e ehez hasonlo problémája esetleg kapott más is ilyen hibakodot vagy a map szenzor cseréje megoldhatja a problémát?
Elöre is köszönöm a válaszokat!
kilukadhatott egy turbócsöved és a MAP csatlakozója,vagy kábele rossz,és vagy az érzékelő.Mérni kell nyomást,és konkrét hibakódok kellenek.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Godzi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15671 Dátum:
2018.05.10 csütörtök, 20:44:03 »
Idézetet írta: alf® - 2018.05.10 csütörtök, 17:07:50
kilukadhatott egy turbócsöved és a MAP csatlakozója,vagy kábele rossz,és vagy az érzékelő.Mérni kell nyomást,és konkrét hibakódok kellenek.
Turbocsöveket hosszantapogattam,más hibakod nincs csak amit irtam,megtisztitottam a map szenzort (kicsit olajos volt) de a hibakod még mindig ott van, valoszinű cserélni kell de elöttem még leméretem hogy biztos az legyen a hunyó!
Naplózva
gnorbi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15672 Dátum:
2018.05.14 hétfő, 09:53:30 »
Sziasztok!
Beszívott hőmérséklet érzékelő merte van? Illetve van valahol be csavarható hőmérséklet érzékelő?
Köszi előre is.
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15673 Dátum:
2018.05.14 hétfő, 15:14:43 »
Idézetet írta: gnorbi - 2018.05.14 hétfő, 09:53:30
Sziasztok!
Beszívott hőmérséklet érzékelő merte van? Illetve van valahol be csavarható hőmérséklet érzékelő?
Köszi előre is.
a MAF-ban.de a cooler után méri a MAP ban is.de nem becsavarható.egyben van komplett.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15674 Dátum:
2018.05.16 szerda, 15:05:01 »
T. Fórumtársak.
Valaki meg tudná mondani, hogy kell leszedni a főtengely tárcsát?
Légkulccsal lejön?
Mert krowával csak forgatom körbe a tengellyel együtt...
Köszönöm.
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15675 Dátum:
2018.05.16 szerda, 15:27:06 »
Idézetet írta: Attila73 - 2018.05.16 szerda, 15:05:01
T. Fórumtársak.
Valaki meg tudná mondani, hogy kell leszedni a főtengely tárcsát?
Légkulccsal lejön?
Mert krowával csak forgatom körbe a tengellyel együtt...
Köszönöm.
Visszafele nem igazán egészséges semmilyen motornak a forgatás!
Legmagasabb sebességfokozat, erős fékezés.....közben csavar lazítása.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15676 Dátum:
2018.05.16 szerda, 15:43:09 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.05.16 szerda, 15:27:06
Visszafele nem igazán egészséges semmilyen motornak a forgatás!
Legmagasabb sebességfokozat, erős fékezés.....közben csavar lazítása.
Az volt a baj, h egyedül voltam, de kipróbálom este. Köszi
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15677 Dátum:
2018.05.16 szerda, 15:59:06 »
Amúgy mi baj lehet, ha visszafelé forog egy kicsit?
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15678 Dátum:
2018.05.16 szerda, 16:44:45 »
Idézetet írta: Attila73 - 2018.05.16 szerda, 15:59:06
Amúgy mi baj lehet, ha visszafelé forog egy kicsit?
Jah...például átugorhat a vezérlés időzítése. (vezérműlánc)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15679 Dátum:
2018.05.16 szerda, 16:51:15 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.05.16 szerda, 16:44:45
Jah...például átugorhat a vezérlés időzítése. (vezérműlánc)
A lánc átugrik a fogon?
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15680 Dátum:
2018.05.16 szerda, 17:00:52 »
Idézetet írta: Attila73 - 2018.05.16 szerda, 16:51:15
A lánc átugrik a fogon?
Hát nem a kerítésen!
Persze.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15681 Dátum:
2018.05.16 szerda, 18:08:30 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.05.16 szerda, 17:00:52
Hát nem a kerítésen!
Persze.
Aha...értem.
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15682 Dátum:
2018.05.16 szerda, 20:31:15 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.05.16 szerda, 16:44:45
Jah...például átugorhat a vezérlés időzítése. (vezérműlánc)
Azért az érdekes lenne, ha így kézzel visszafelé tekerve össze lehetne kócolni a vezérlést.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15683 Dátum:
2018.05.16 szerda, 20:38:17 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2018.05.16 szerda, 20:31:15
Azért az érdekes lenne, ha így kézzel visszafelé tekerve össze lehetne kócolni a vezérlést.
Elég sok minden érdekes....
Kevés tapasztalatod van, ha ilyenekben kételkedsz.
Visszafele a "laza" oldal lesz a feszített oldal, így a lánc benyomja a feszítőt, mivel nincs olajnyomás (elméletileg, hangsúlyozom elméletileg és gyakorlatilag nagyon ritka az a megoldás, aminél racsnis a hidraulikus feszítő) és máris lazul a lánc. A vezérműtengelyt simán meglöki ide-oda a sok szeleprugó és máris ugrik a lánc a fogaskeréken. Ha pedig nyúlott a lánc és a feszítő sem teljesen jó....csak nőnek az esélyek!
VAG konszern 1.2-es benzinmotorjai már attól átugrottak, hogy leállításkor az utolsó pillanatban "visszarúgott" a motor. Észre sem lehetett venni csak reggel mikor nem indult. Kis szerencsével nem akadt össze....
Nem minden esetben, de előfordulhat. Ez épp elég ahhoz, hogy ne forgassuk visszafele.
Emellett alap (ököl szabály), hogy egy motort csak a forgási irányába forgatunk!
«
Utoljára szerkesztve: 2018.05.16 szerda, 20:50:36 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15684 Dátum:
2018.05.17 csütörtök, 17:39:37 »
Le volt szedve a kerék, és szépen forgott visszafelé...
Ha taposom közben a féket akkor nem éppen akkor feszül jobban (a lánc) ?
Nem akkor ugrik át könnyebben?
Nem kötöszködni akarok, csak nem akarom elb*szni a kocsit.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.05.17 csütörtök, 17:41:52 írta Attila73
»
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15685 Dátum:
2018.05.17 csütörtök, 18:18:46 »
Idézetet írta: Attila73 - 2018.05.17 csütörtök, 17:39:37
Le volt szedve a kerék, és szépen forgott visszafelé...
Ha taposom közben a féket akkor nem éppen akkor feszül jobban (a lánc) ?
Nem akkor ugrik át könnyebben?
Nem kötöszködni akarok, csak nem akarom elb*szni a kocsit.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15686 Dátum:
2018.05.18 péntek, 22:03:48 »
Idézetet írta: alf® - 2018.05.17 csütörtök, 18:18:46
Mármint a tárcsa forgott visszafelé sebességben. Nem a földön lévő kerék
(Amügy hülye kérdés volt, mondták
)
«
Utoljára szerkesztve: 2018.05.18 péntek, 22:10:34 írta Attila73
»
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15687 Dátum:
2018.05.18 péntek, 22:35:30 »
Idézetet írta: Attila73 - 2018.05.18 péntek, 22:03:48
Mármint a tárcsa forgott visszafelé sebességben. Nem a földön lévő kerék
(Amügy hülye kérdés volt, mondták
)
vágom.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pere
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15688 Dátum:
2018.06.04 hétfő, 21:56:04 »
Üdv kedves tagtársak!!
Olyan kérdésem lenne,hogy valaki csinált-e már olyat, MK3-as mondeonál hogy olyan hosszbordás szíjat tett fel a kocsira ami kihagyja a klímakompresszort a körből??
Magyarul csak a főtengely a generátor és a feszítő görgő van a körben.
Ha volt ilyen akkor leírná nekem az illető a szíj hosszát.
előre is köszi.
Üdv: István
Naplózva
2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15689 Dátum:
2018.06.04 hétfő, 22:08:42 »
Idézetet írta: pere - 2018.06.04 hétfő, 21:56:04
Üdv kedves tagtársak!!
Olyan kérdésem lenne,hogy valaki csinált-e már olyat, MK3-as mondeonál hogy olyan hosszbordás szíjat tett fel a kocsira ami kihagyja a klímakompresszort a körből??
Magyarul csak a főtengely a generátor és a feszítő görgő van a körben.
Ha volt ilyen akkor leírná nekem az illető a szíj hosszát.
előre is köszi.
Üdv: István
Volt már rá példa.
Egy zsinórt/kötelet vezess végig a kívánt vonalon és utána mérd meg a hosszát!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
pere
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15690 Dátum:
2018.06.04 hétfő, 22:12:29 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.06.04 hétfő, 22:08:42
Volt már rá példa.
Egy zsinórt/kötelet vezess végig a kívánt vonalon és utána mérd meg a hosszát!
Köszi szépen
tényleg ez is egy megoldás
csak annyira kényelmes vagyok,hogy gondoltam valaki megírja a szíj hosszát amit betett a gépébe és be is vált neki.
Naplózva
2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15691 Dátum:
2018.06.04 hétfő, 22:36:06 »
Idézetet írta: pere - 2018.06.04 hétfő, 22:12:29
Köszi szépen
tényleg ez is egy megoldás
csak annyira kényelmes vagyok,hogy gondoltam valaki megírja a szíj hosszát
amit betett a gépébe és be is vált neki
.
Kevésbé életszerű, hogy valaki ne akarjon klímázni a melegben és ezért kihagyja a szíjkörből a kompresszort. Az nem kapcsolja be!
Szükség hozhatja úgy, hogy megszorul a klíma kompresszor szíjtárcsa csapágy és akkor ez megoldás lehet pl. külföldről hazajönni.
(bár egy csapágynak előbb hangja van és nem hirtelen szorul meg....ha megszorul, szóval aki így jár(t), az nem foglalkozott az előjelekkel)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
pere
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15692 Dátum:
2018.06.04 hétfő, 22:44:06 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.06.04 hétfő, 22:36:06
Kevésbé életszerű, hogy valaki ne akarjon klímázni a melegben és ezért kihagyja a szíjkörből a kompresszort. Az nem kapcsolja be!
Szükség hozhatja úgy, hogy megszorul a klíma kompresszor szíjtárcsa csapágy és akkor ez megoldás lehet pl. külföldről hazajönni.
(bár egy csapágynak előbb hangja van és nem hirtelen szorul meg....ha megszorul, szóval aki így jár(t), az nem foglalkozott az előjelekkel)
Hát igen azt elfelejtettem oda írni eddig,hogy én is azért akarom kihagyni a körből,mert beállta a klímakompresszorom.Majd ki akarom szedetni,és addig amíg nincs benne a kompresszor használni szeretném a kocsit.
foglalkoztam az előjelekkel,csak még nem találtam rá szerelőt és sajna megszorult.
Naplózva
2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15693 Dátum:
2018.06.04 hétfő, 22:47:41 »
Idézetet írta: pere - 2018.06.04 hétfő, 22:44:06
Hát igen azt elfelejtettem oda írni eddig,hogy én is azért akarom kihagyni a körből,mert beállta a klímakompresszorom.Majd ki akarom szedetni,és addig amíg nincs benne a kompresszor használni szeretném a kocsit.
foglalkoztam az előjelekkel,csak még nem találtam rá szerelőt és sajna megszorult.
Hát pedig nem a lehetetlenre
kerestél
szerelőt.
Egyszerűbb kicserélni, mert így is-úgy is ki kell egyszer. Mondjuk nem tudom hol keresgéltél, de az előjelek és a megszorulás között azért nem kevés idő telik el...... ne a pékségben keress szerelőt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15694 Dátum:
2018.06.05 kedd, 07:57:14 »
Idézetet írta: pere - 2018.06.04 hétfő, 22:44:06
Hát igen azt elfelejtettem oda írni eddig,hogy én is azért akarom kihagyni a körből,mert beállta a klímakompresszorom.Majd ki akarom szedetni,és addig amíg nincs benne a kompresszor használni szeretném a kocsit.
foglalkoztam az előjelekkel,csak még nem találtam rá szerelőt és sajna megszorult.
szerintem amúgy sem lehet, amit szeretnél.A szíjnak útban lenne a kompresszor szíjtárcsája.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15695 Dátum:
2018.06.06 szerda, 09:19:55 »
Üdv Urak (Hölgyek)!
Tegnap azt mondta a szerelőm, h ne vegyek utángyártott főtengely szíjtárcsát, mert az hamar megadja magát. Inkább bontott eredetit...
Viszont nekem ezzel az a baj, h. nem tudom a bontott milyen állapotú, illetve lehet az is utángyártott...
Az lenne a kérdésem, h aki már cserélt tárcsát, és nem eredetit (Ford) rakott bele, annak mi a
tapasztalata
? Milyen márkát érdemes venni?
Köszönöm a segítséget!
Üdv.
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15696 Dátum:
2018.06.06 szerda, 09:40:24 »
Idézetet írta: Attila73 - 2018.06.06 szerda, 09:19:55
Üdv Urak (Hölgyek)!
Tegnap azt mondta a szerelőm, h ne vegyek utángyártott főtengely szíjtárcsát, mert az hamar megadja magát. Inkább bontott eredetit...
Viszont nekem ezzel az a baj, h. nem tudom a bontott milyen állapotú, illetve lehet az is utángyártott...
Az lenne a kérdésem, h aki már cserélt tárcsát, és nem eredetit (Ford) rakott bele, annak mi a
tapasztalata
? Milyen márkát érdemes venni?
Köszönöm a segítséget!
Üdv.
Bontottat biztos nem raknék be ebből.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15697 Dátum:
2018.06.06 szerda, 11:03:33 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.06.06 szerda, 09:40:24
Bontottat biztos nem raknék be ebből.
Akkor mi lehet a jó márka? (ha nem akarok eredeti Ford tárcsát venni)
Febi? SNR?
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15698 Dátum:
2018.06.06 szerda, 11:52:07 »
Idézetet írta: Attila73 - 2018.06.06 szerda, 11:03:33
Akkor mi lehet a jó márka? (ha nem akarok eredeti Ford tárcsát venni)
Febi? SNR?
Dayco
Naplózva
gnorbi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15699 Dátum:
2018.06.06 szerda, 18:31:46 »
Sziasztok!
Vizhofok jeladó csere menetében tudtok segíteni? Le kell szedni a szijtarcsat vagy ki lehet valahogy varázsolni onnan? Pcm-et hol találom?
«
Utoljára szerkesztve: 2018.06.06 szerda, 18:52:26 írta gnorbi
»
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
Oldalak:
1
...
307
308
309
310
311
312
313
[
314
]
315
316
317
318
319
320
321
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ