Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 04:45:11
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
316
317
318
319
320
321
322
[
323
]
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5101864 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16100 Dátum:
2021.07.08 csütörtök, 21:55:22 »
Idézetet írta: villammagnes - 2021.07.08 csütörtök, 17:49:34
Minden napra jut valami jó szinte
Hazaérve a nagy városba.... Dugozva persze.... Beállok parkoloba klimát kinyomom.... Erre elkezd villogni, halványan pislákolni az olajnyomás jelző kis olajlámpás.
Mi anhiba oka? Olajgomba, vagy valami kis elektromos marhaság?
Vagy kinakar jönni belőle a dzsin?
?
Rossz ómen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16101 Dátum:
2021.07.09 péntek, 22:38:37 »
Idézetet írta: villammagnes - 2021.07.08 csütörtök, 17:49:34
Minden napra jut valami jó szinte
Hazaérve a nagy városba.... Dugozva persze.... Beállok parkoloba klimát kinyomom.... Erre elkezd villogni, halványan pislákolni az olajnyomás jelző kis olajlámpás.
Mi anhiba oka? Olajgomba, vagy valami kis elektromos marhaság?
Vagy kinakar jönni belőle a dzsin?
?
Mechanikus órával meg kell mérni az olajnyomást.
Naplózva
Tommy80
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16102 Dátum:
2021.08.11 szerda, 16:35:20 »
Sziasztok!
Segítség kellene, 115 lovas tddi motor menet közben gondolt egyet és megállt.
Újra beindul de ha gázt adok újra leáll, illetve ha hagyom járni alapjáraton akkor is kb. 1 perc után leáll.
Az AC működik nyomja az üzemanyagot addig míg újra gyújtásra nem teszem.
Gázolajszűrőt is cseréltem, reméltem az a baj.
Nekem is az adagoló halhatott meg?
Naplózva
2001, 2,0 TDDI Ghia Kombi, BWY, D6BA, EGR OFF,
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16103 Dátum:
2021.08.11 szerda, 19:48:17 »
Idézetet írta: Tommy80 - 2021.08.11 szerda, 16:35:20
Sziasztok!
Segítség kellene, 115 lovas tddi motor menet közben gondolt egyet és megállt.
Újra beindul de ha gázt adok újra leáll, illetve ha hagyom járni alapjáraton akkor is kb. 1 perc után leáll.
Az AC működik nyomja az üzemanyagot addig míg újra gyújtásra nem teszem.
Gázolajszűrőt is cseréltem, reméltem az a baj.
Nekem is az adagoló halhatott meg?
Az ac pumpa csak forgó motornál megy gyujtáson nem-. Hibakód nincs? Ki kellene olvasni mert nem mindig villogtat sárgát!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16104 Dátum:
2021.08.11 szerda, 19:57:19 »
Idézetet írta: Tommy80 - 2021.08.11 szerda, 16:35:20
Sziasztok!
Segítség kellene, 115 lovas tddi motor menet közben gondolt egyet és megállt.
Újra beindul de ha gázt adok újra leáll, illetve ha hagyom járni alapjáraton akkor is kb. 1 perc után leáll.
Az AC működik nyomja az üzemanyagot addig míg újra gyújtásra nem teszem.
Gázolajszűrőt is cseréltem, reméltem az a baj.
Nekem is az adagoló halhatott meg?
örök vesszőparipám az adagoló főrelé, mert engem az szop@tott meg.
Egy próbát megér.
Akku allatt van egy feketed dobozka, ő az.
Ha van kiegészítő fűtésed, annak ugyanilyen reléje van, abból próbaképen át tudsz tenni egyet.
A vez oldali torony mögött a tűzfalon van a kieg fűtés reléje, ha van ilyened
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Tommy80
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16105 Dátum:
2021.08.11 szerda, 20:10:59 »
Idézetet írta: Ferqo - 2021.08.11 szerda, 19:57:19
örök vesszőparipám az adagoló főrelé, mert engem az szop@tott meg.
Egy próbát megér.
Akku allatt van egy feketed dobozka, ő az.
Ha van kiegészítő fűtésed, annak ugyanilyen reléje van, abból próbaképen át tudsz tenni egyet.
A vez oldali torony mögött a tűzfalon van a kieg fűtés reléje, ha van ilyened
Köszönöm a segítséged, a leírásod alapján már kipróbáltam, de nem változott semmi.
Az a gyanúm ez sajnos adagoló lesz.
Naplózva
2001, 2,0 TDDI Ghia Kombi, BWY, D6BA, EGR OFF,
sodro344
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16106 Dátum:
2021.08.22 vasárnap, 09:17:39 »
üdv mindenkinek utolért a végzet mk3 tddi 90l inditáskor töltéslámpa világit nem lehet gázt adni 15 másodperc után le áll az autó egy ideig működött a höérzékelő becsapása de most már az sem segit csak ha belövök egy pici fék tisztitot. úgy tünik mintha az induló alapjárat egy picivel alacsonyabb lenne -cserélve lett adagoló hőfok jeladó főtengely jeladó .voltam már minden féle szervizben beszéltem 1000 szerelövel de még senki nem találkozott ilyen hibával ,ha valakinek van ötlet meg köszönném .
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16107 Dátum:
2021.08.22 vasárnap, 09:48:25 »
Idézetet írta: sodro344 - 2021.08.22 vasárnap, 09:17:39
üdv mindenkinek utolért a végzet mk3 tddi 90l inditáskor töltéslámpa világit nem lehet gázt adni 15 másodperc után le áll az autó egy ideig működött a höérzékelő becsapása de most már az sem segit csak ha belövök egy pici fék tisztitot. úgy tünik mintha az induló alapjárat egy picivel alacsonyabb lenne -cserélve lett adagoló hőfok jeladó főtengely jeladó .voltam már minden féle szervizben beszéltem 1000 szerelövel de még senki nem találkozott ilyen hibával ,ha valakinek van ötlet meg köszönném .
a generátort le ellenőrizték már?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sodro344
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16108 Dátum:
2021.08.22 vasárnap, 11:29:20 »
egyszer 4éve volt cserélve és nem emlékszem pontosan de lehet hogy utánna jött a hiba ezt nem néztem de töltés tökéletes .vagy mi lehet vele .
Naplózva
Petya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16109 Dátum:
2021.08.22 vasárnap, 12:40:36 »
Idézetet írta: sodro344 - 2021.08.22 vasárnap, 11:29:20
egyszer 4éve volt cserélve és nem emlékszem pontosan de lehet hogy utánna jött a hiba ezt nem néztem de töltés tökéletes .vagy mi lehet vele .
Helló!
Én lekötném a generátort teljesen (a fő pozitív kábelt is!) és úgy nézném meg, mit csinál.
Üdv: Petya!
«
Utoljára szerkesztve: 2021.08.22 vasárnap, 12:42:13 írta Petya
»
Naplózva
2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black
ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
sodro344
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16110 Dátum:
2021.08.22 vasárnap, 12:49:58 »
köszi a tippet kipróbálom de nemtudom ha nem komunikál a pcm-mel akkor mi történik.
Naplózva
sodro344
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16111 Dátum:
2021.08.23 hétfő, 19:08:23 »
le kötöttem a generátor kábeleit nem történt változás , viszont a högombás becsapás müködik csak azt nem értem hogy hidegen mit csapok be rajta .
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16112 Dátum:
2021.08.23 hétfő, 19:20:25 »
Idézetet írta: sodro344 - 2021.08.23 hétfő, 19:08:23
le kötöttem a generátor kábeleit nem történt változás , viszont a högombás becsapás müködik csak azt nem értem hogy hidegen mit csapok be rajta .
hidegen nagyobb előtöltéssel indul az autó, azaz nagyobb mennyiségű go (szivató) megy a hengerekbe.
mivel kopott a mechanika, így a melegen kevés a go az indításhoz, ha már megy, akkor már szálít eleget.
(A fenti információk saját tapasztalatból, netről összeszedett infókból vannak, majd hozzáértő jobban, pontosabban leírja, ha akarja.)
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
pere
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16113 Dátum:
2021.09.11 szombat, 23:03:42 »
Sziasztok!!
Olyan problémám akadt a hőn szeretett kocsimmal,hogy elmentünk az eggyik ismerőshös minden gond nélkül,de haza menni már nem tudtunk mert az autom nem indult be.
Az önindító teker-teker,de a motor nem indul,jött egy szerelő és azt olvasta ki a kocsi agyából,hogy az adagoló halt neg.
A kérdésem az lenne,hogy hogyan lehet biztosan azt megállapítani hogy valóban az adagoló adta-e meg magát??
Válaszotok előre is köszönöm.
Üdv: István
Ui: az autó egy 2000 évjáratú 2.0 TDDI
Új fejlemény a jelenséggel kapcsolatban!!
Reggel haza vontattuk a kocsit,és kiváncsiságból megnéztem,hogy beindul-e.
Láss csodát egy picre beindult,leálítottam majd ismét beindítottam,de kb 2 perc után leállt és már megint nem lehet beindítani mert csak teker.
Azt viszont megfigyeltük,hogy amikor indítom a kocsit az üzemabyag szivattyú nem búg.Akkor búg egy kicsit,amikor a kocsit leállítom.
«
Utoljára szerkesztve: 2021.09.12 vasárnap, 09:22:59 írta pere
»
Naplózva
2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16114 Dátum:
2021.09.14 kedd, 09:06:56 »
Idézetet írta: pere - 2021.09.11 szombat, 23:03:42
Sziasztok!!
Olyan problémám akadt a hőn szeretett kocsimmal,hogy elmentünk az eggyik ismerőshös minden gond nélkül,de haza menni már nem tudtunk mert az autom nem indult be.
Az önindító teker-teker,de a motor nem indul,jött egy szerelő és azt olvasta ki a kocsi agyából,hogy az adagoló halt neg.
A kérdésem az lenne,hogy hogyan lehet biztosan azt megállapítani hogy valóban az adagoló adta-e meg magát??
Válaszotok előre is köszönöm.
Üdv: István
Ui: az autó egy 2000 évjáratú 2.0 TDDI
Új fejlemény a jelenséggel kapcsolatban!!
Reggel haza vontattuk a kocsit,és kiváncsiságból megnéztem,hogy beindul-e.
Láss csodát egy picre beindult,leálítottam majd ismét beindítottam,de kb 2 perc után leállt és már megint nem lehet beindítani mert csak teker.
Azt viszont megfigyeltük,hogy amikor indítom a kocsit az üzemabyag szivattyú nem búg.Akkor búg egy kicsit,amikor a kocsit leállítom.
Először is ellenőrizni kellen hogy tényleg megy a szivatyú. Csak forgó motornál működik. Lehet hogy nem mindig megy megakad stb. Meg lehet bontani az adagoló előtt a nyomócsövet hogy valóban tolja -e az üzemanyagot! Adagoló vagy meghal vagy vagy nem! De érdemes leellenőrizni az adagoló elektronikából kijövő két pár kábelt ami megy le két szelepre ezek a kábelek szokták ledobni a szigetelést magukról és zárlatos lesz ez tetszi tönkre az adagolóelektronikát a legtöbb esetben!
«
Utoljára szerkesztve: 2021.09.14 kedd, 09:15:15 írta Lacimanó
»
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
pere
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16115 Dátum:
2021.09.15 szerda, 22:17:07 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2021.09.14 kedd, 09:06:56
Először is ellenőrizni kellen hogy tényleg megy a szivatyú. Csak forgó motornál működik. Lehet hogy nem mindig megy megakad stb. Meg lehet bontani az adagoló előtt a nyomócsövet hogy valóban tolja -e az üzemanyagot! Adagoló vagy meghal vagy vagy nem! De érdemes leellenőrizni az adagoló elektronikából kijövő két pár kábelt ami megy le két szelepre ezek a kábelek szokták ledobni a szigetelést magukról és zárlatos lesz ez tetszi tönkre az adagolóelektronikát a legtöbb esetben!
Szia!!
Kicseréltem a szivattyút,megbontottam az adagoló elötti nyomócsövet,és jön rajta az üzemanyag.
Nem olyan nagy nyomással,de jön rajta az üzemanyag.
Most nem bírtam beindítani a kocsim.Attól félek,hogy tényleg adagolós lett.
?
Naplózva
2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16116 Dátum:
2021.09.18 szombat, 07:56:00 »
Idézetet írta: pere - 2021.09.15 szerda, 22:17:07
Szia!!
Kicseréltem a szivattyút,megbontottam az adagoló elötti nyomócsövet,és jön rajta az üzemanyag.
Nem olyan nagy nyomással,de jön rajta az üzemanyag.
Most nem bírtam beindítani a kocsim.Attól félek,hogy tényleg adagolós lett.
?
Hibakód ki lett olvasva? Még lehet főrelé is aksi alatt.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
pere
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16117 Dátum:
2021.09.18 szombat, 11:08:59 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2021.09.18 szombat, 07:56:00
Hibakód ki lett olvasva? Még lehet főrelé is aksi alatt.
Szia!!
Ki lett olvasva a hibakód.
1664 és 1564 ezt a kettő hibakódot mutatta.
Naplózva
2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16118 Dátum:
2021.09.18 szombat, 11:44:52 »
Idézetet írta: pere - 2021.09.11 szombat, 23:03:42
Sziasztok!!
Olyan problémám akadt a hőn szeretett kocsimmal,hogy elmentünk az eggyik ismerőshös minden gond nélkül,de haza menni már nem tudtunk mert az autom nem indult be.
Az önindító teker-teker,de a motor nem indul,jött egy szerelő és azt olvasta ki a kocsi agyából,hogy az adagoló halt neg.
A kérdésem az lenne,hogy hogyan lehet biztosan azt megállapítani hogy valóban az adagoló adta-e meg magát??
Válaszotok előre is köszönöm.
Üdv: István
Ui: az autó egy 2000 évjáratú 2.0 TDDI
Új fejlemény a jelenséggel kapcsolatban!!
Reggel haza vontattuk a kocsit,és kiváncsiságból megnéztem,hogy beindul-e.
Láss csodát egy picre beindult,leálítottam majd ismét beindítottam,de kb 2 perc után leállt és már megint nem lehet beindítani mert csak teker.
Azt viszont megfigyeltük,hogy amikor indítom a kocsit az üzemabyag szivattyú nem búg.Akkor búg egy kicsit,amikor a kocsit leállítom.
ezt ellenőriztétek már?
Idézek:
"Szia!
Az AC pumpa a F27 biztosítékon keresztül, az F341 relén át, az inercia relé közbeiktatásával kap áramot.
http://knigaproavto.ru/shemy/en/ford/mondeo/477-2000-2007-ford-mondeo-mk3-fuse-box-diagram.html
A
linkelt oldalon megtalálod az F27, F341 helyét, az inercia relé meg a vezető oldalon, a bal boka magasságában van, ütközéskor lép életbe és tiltja az üa. ellátást.
Az F341 relét a PCM vezérli, az F42 biztosíték segedelmével, a PCM meg összeköttetésben áll az adagoló elektronikával."
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16119 Dátum:
2021.09.19 vasárnap, 08:44:57 »
Idézetet írta: pere - 2021.09.18 szombat, 11:08:59
Szia!!
Ki lett olvasva a hibakód.
1664 és 1564 ezt a kettő hibakódot mutatta.
Reléket bisztit nézd meg ha azok rendben akkor a hibakódok alapján adagoló elektronika.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Jani mk3
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16120 Dátum:
2021.09.28 kedd, 21:29:36 »
Sziasztok!
2001-es 115 lovas kombi mondeom van.
Segítségeteket szeretném kérni hátha valaki így járt mint én. Kb 1 hete erős gyorsítás egyesben majd váltottam kettes talán egy másodpercig gyorsult aztán ki vilâgított az izzító azaz villogott és le állt. Félre álltunk próbáltam indítani de semmi. Többedik indítására majdnem elindult de semmi. Félre tóltuk benzin kútra. Ki szedtem vissza tettem az összes relét meg biztit a motortérben aztán próba. Láss csodát elindult kb 5-10 mâsodpercig aztán leállt és azóta semmi nem indul. Talán a héten tudok hibakód olvasót szerezni akkor már talán többet tudok. Valami ötlet? Októberben műszaki vettem sok alkatrészt tárcsák, betétek előre hátra, első lengőkarok agyak csapágyak stb. Most meg nem indul. Valakinek ötlete?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16121 Dátum:
2021.09.28 kedd, 21:32:15 »
Idézetet írta: Jani mk3 - 2021.09.28 kedd, 21:29:36
Sziasztok!
2001-es 115 lovas kombi mondeom van.
Segítségeteket szeretném kérni hátha valaki így járt mint én. Kb 1 hete erős gyorsítás egyesben majd váltottam kettes talán egy másodpercig gyorsult aztán ki vilâgított az izzító azaz villogott és le állt. Félre álltunk próbáltam indítani de semmi. Többedik indítására majdnem elindult de semmi. Félre tóltuk benzin kútra. Ki szedtem vissza tettem az összes relét meg biztit a motortérben aztán próba. Láss csodát elindult kb 5-10 mâsodpercig aztán leállt és azóta semmi nem indul. Talán a héten tudok hibakód olvasót szerezni akkor már talán többet tudok. Valami ötlet? Októberben műszaki vettem sok alkatrészt tárcsák, betétek előre hátra, első lengőkarok agyak csapágyak stb. Most meg nem indul. Valakinek ötlete?
tápszivattyú működését ellenőriztétek?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Jani mk3
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16122 Dátum:
2021.09.28 kedd, 21:37:14 »
Igen. Indítózáskor aláfeküdtem fogtam hallgattam és egyértelműen elindult.
Naplózva
pere
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16123 Dátum:
2021.10.05 kedd, 17:40:22 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2021.09.19 vasárnap, 08:44:57
Reléket bisztit nézd meg ha azok rendben akkor a hibakódok alapján adagoló elektronika.
Szia!!
Az adagoló elektronikám el lett küldve javításra,miután vissza tettem a kocsiba a kocsim még mindig nem indul,de elkezdett villogni az izzítás lámpa.
a héten szerdán vagy csütörtökön lessz kiolvasva,hogy milyen hibakódok lehetnek az agyéban.
azt meg tudod nekem mondani,hogy mi módon lehet letesztelni az aksi alatt lévő
relét,hogy jó-e??
Híbakódok: P 1665 befecskendező szivattyú vezérlő modul kommunikációk
P 0216 befecskendező időzítés vezérlőáramkőr
C1316 JH kerék fék hidraulikanyomás jelátalakító áramkőr hiba
C2502
Segítségedet köszönöm.
«
Utoljára szerkesztve: 2021.10.09 szombat, 18:03:23 írta pere
»
Naplózva
2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16124 Dátum:
2021.10.05 kedd, 19:28:55 »
Idézetet írta: pere - 2021.10.05 kedd, 17:40:22
Szia!!
Az adagoló elektronikám el lett küldve javításra,miután vissza tettem a kocsiba a kocsim még mindig nem indul,de elkezdett villogni az izzítás lámpa.
a héten szerdán vagy csütörtökön lessz kiolvasva,hogy milyen hibakódok lehetnek az agyéban.
azt meg tudod nekem mondani,hogy mi módon lehet letesztelni az aksi alatt lévő relét,hogy jó-e??
Segítségedet köszönöm.
Ha van kiegészítő fűtésed a fékszervó mögött a tűzfalon van 2 reléje azzal megcserélheted a főrelé meg az aksi alatt van!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16125 Dátum:
2021.10.06 szerda, 08:54:22 »
Idézetet írta: pere - 2021.10.05 kedd, 17:40:22
Szia!!
Az adagoló elektronikám el lett küldve javításra,miután vissza tettem a kocsiba a kocsim még mindig nem indul,de elkezdett villogni az izzítás lámpa.
a héten szerdán vagy csütörtökön lessz kiolvasva,hogy milyen hibakódok lehetnek az agyéban.
azt meg tudod nekem mondani,hogy mi módon lehet letesztelni az aksi alatt lévő relét,hogy jó-e??
Segítségedet köszönöm.
Nekem az rémlik, hogy újra össze kell programozni az autóval, mert letilt.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
pere
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16126 Dátum:
2021.10.07 csütörtök, 12:15:58 »
Idézetet írta: Scratch - 2021.10.06 szerda, 08:54:22
Nekem az rémlik, hogy újra össze kell programozni az autóval, mert letilt.
Szia!!
Ahol volt javításon az elektronika,onnan küldtek egy papírt,amiben az áll,hogy a kocsiban ugyan az az adagoló elektonika lesz vissza téve ami benne volt akkor nem kell felprogramozni rá a kocsit.
Naplózva
2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
pere
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16127 Dátum:
2021.10.07 csütörtök, 12:17:51 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2021.10.05 kedd, 19:28:55
Ha van kiegészítő fűtésed a fékszervó mögött a tűzfalon van 2 reléje azzal megcserélheted a főrelé meg az aksi alatt van!
Szia!!
Köszönöm szepen a gyors választ.
Annyi eszem nekem is van,hogy ha lenne másik olyan relém ami az aksi alatt van,akkor már kicseréltem volna.
Naplózva
2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16128 Dátum:
2021.10.14 csütörtök, 11:58:41 »
Idézetet írta: pere - 2021.10.07 csütörtök, 12:17:51
Szia!!
Köszönöm szepen a gyors választ.
Annyi eszem nekem is van,hogy ha lenne másik olyan relém ami az aksi alatt van,akkor már kicseréltem volna.
Szivesen a gyors választ! A kérdésből nem derült ki hogy mennyi eszed van és hogy volt-e másik reléd vagy sem ezért írtam amit írtam de inkább nem kellett volna! /Csupán a válaszod miatt!/
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
adampeter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16129 Dátum:
2021.10.19 kedd, 19:22:37 »
Sziasztok!
P0148, P0149 hibakod...
Egyenletlen alapjarat, fustol.
Szerelo azt mondta, hogy valami szelepeket kell cserelni az adagolon es ezt siman szetszedes es az adagolo leszerelese nelkul megcsinaljak.
Ez mennyire helytallo?
Illetve ezen hibakodok orvoslasa milyen osszeget szokott elerni nagyatlagban?
Koszonom elore is a valaszokat!
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
villammagnes
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16130 Dátum:
2021.10.23 szombat, 21:49:08 »
Sziasztok!
Ma utkozben gondolt egyet a bestia... 100 al folyamatosan menve, es egyszer csak leallt.... Malac farok villogott, leallosavba kievickelve gyujtas le majd inditas, es indult is a kecske....egyenlore tobbszor nem csinalta.
Ez az Adagolo elhalalozasanak az előjele?
2.0 tddi az alany
Koszonom elore is
Naplózva
Mk III TDDI KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16131 Dátum:
2021.10.24 vasárnap, 08:50:59 »
Idézetet írta: villammagnes - 2021.10.23 szombat, 21:49:08
Sziasztok!
Ma utkozben gondolt egyet a bestia... 100 al folyamatosan menve, es egyszer csak leallt.... Malac farok villogott, leallosavba kievickelve gyujtas le majd inditas, es indult is a kecske....egyenlore tobbszor nem csinalta.
Ez az Adagolo elhalalozasanak az előjele?
2.0 tddi az alany
Koszonom elore is
vagy valami más...
pl. elvesztette a MAP jelet... hibakód nélkül sötétben tapogatózol.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
adampeter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16132 Dátum:
2021.12.19 vasárnap, 10:13:53 »
Sziasztok!
Kettostomegu es a tobbi ki lett cserelve.
Sajnos engedte a szimering az olajat, ki lett cserelve, csari hibas lehetett.
Kozben azert elojott, hogy a valtonak a difije kezd szarakodni.
Az lett a dontes, hogy ha amugyis szet kell szedni a szimering miatt, akkor valtocsere.
Szereztem tipusazonos(D6BA) 5-os valtot.
A vasarolt valtohoz nem volt sebessegjelado, igy a regi valtobol lett atrakva.
Most ott tart a dolog, hogy nem mukodik a sebessegmero, kilometerszamlalo.
Plusz a kocsi erotlen is lett.
Jeleztem a szerelonek(allitolag ment vele egy probakort mielott visszaadta), hogy mik a hibak.
O mentegetozik, hogy minden osszerakott es ennyi.
Valtocsere es az olajszivargasra vittem es ezek megvannak...
A fent emlitett jelensegeknek mi lehet az okat?
Sebessegmeronek van biztositekja?
Csoveket vegigneztem, elvileg jok.
Sebessegjeladon a csatlakozo rajta.
Delutan probalok egyet, a muszerfalegysegek kicserelem, hatha ott a hiba.
Koszonom elore is a segitseget!
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
villammagnes
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16133 Dátum:
2022.01.26 szerda, 10:29:04 »
Sziasztok!
Unix bardi vonalon tud valaki cikkszámot GENERÁTOR SZABADONFUTÓHOZ?
Köszi előre is!
Naplózva
Mk III TDDI KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16134 Dátum:
2022.01.26 szerda, 10:55:19 »
Idézetet írta: villammagnes - 2022.01.26 szerda, 10:29:04
Sziasztok!
Unix bardi vonalon tud valaki cikkszámot GENERÁTOR SZABADONFUTÓHOZ?
Köszi előre is!
Bárdi,kedvezmény nélkül.
Kedvességért keresd itt a fórumon Joe-t!
ERA (ERA219040) 18.693 Ft
VALEO (VA588054) 21.222 Ft
POWERMAX (PWM81114813) 17.628 Ft
VALEO (VA588065) 24.989 Ft
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
villammagnes
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16135 Dátum:
2022.01.26 szerda, 12:42:08 »
Idézetet írta: alf® - 2022.01.26 szerda, 10:55:19
Bárdi,kedvezmény nélkül.
Kedvességért keresd itt a fórumon Joe-t!
ERA (ERA219040) 18.693 Ft
VALEO (VA588054) 21.222 Ft
POWERMAX (PWM81114813) 17.628 Ft
VALEO (VA588065) 24.989 Ft
Nekem egy darabot sem hoz elérhetőként
:/
Naplózva
Mk III TDDI KOMBI
villammagnes
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16136 Dátum:
2022.01.26 szerda, 16:19:54 »
Rájöttem hol rontottam el.... Hiaba keresem a d6ba hoz... Megvan köszönöm!
Már csak annyi a kérdés hogy ez tulajdonképpen kompatibilis mindegyik generatorral,
generatorbol kell lefaragni egy kicsit?
Idézetet írta: villammagnes - 2022.01.26 szerda, 12:42:08
Naplózva
Mk III TDDI KOMBI
pere
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16137 Dátum:
2022.01.26 szerda, 16:36:22 »
Üdv kedves csoport tagok!!
Olyan súlyos gond adódott a kocsimmal,hogy a szerelők se tudják mi baja lehet.
Adagoló mechanikailag és elektronikailag is fel lett javítva,a vezetékek át lettek nézve (nem szakadtak),a motorvezérlő ki lett cserélve,meg több motorvezérlővel is lett próbálkozás arra,hogy induljon az autó,de nem indul.
Azt mondja a szerelő,hogy a motorvezérlő és az adagoló nem kommunikál egymással.
Valaki jártmár így??
Ebben szeretném a segítségeteket kérni,hogy szerintetek mi lehet a baj??
Az autó egy 2000 évjáratú 2.0 TDDI motoros 85kw-os.
Segítségeteket előre köszönöm!!
Naplózva
2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16138 Dátum:
2022.01.26 szerda, 17:25:06 »
Idézetet írta: villammagnes - 2022.01.26 szerda, 16:19:54
Rájöttem hol rontottam el.... Hiaba keresem a d6ba hoz... Megvan köszönöm!
Már csak annyi a kérdés hogy ez tulajdonképpen kompatibilis mindegyik generatorral,
generatorbol kell lefaragni egy kicsit?
úgy van.Küldtem üzenetet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16139 Dátum:
2022.01.26 szerda, 17:26:33 »
Idézetet írta: pere - 2022.01.26 szerda, 16:36:22
Üdv kedves csoport tagok!!
Olyan súlyos gond adódott a kocsimmal,hogy a szerelők se tudják mi baja lehet.
Adagoló mechanikailag és elektronikailag is fel lett javítva,a vezetékek át lettek nézve (nem szakadtak),a motorvezérlő ki lett cserélve,meg több motorvezérlővel is lett próbálkozás arra,hogy induljon az autó,de nem indul.
Azt mondja a szerelő,hogy a motorvezérlő és az adagoló nem kommunikál egymással.
Valaki jártmár így??
Ebben szeretném a segítségeteket kérni,hogy szerintetek mi lehet a baj??
Az autó egy 2000 évjáratú 2.0 TDDI motoros 85kw-os.
Segítségeteket előre köszönöm!!
(akár)gyári célműszerrel az adagolót illeszteni kell a motorvezérlőhöz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pere
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16140 Dátum:
2022.01.26 szerda, 21:32:02 »
Idézetet írta: alf® - 2022.01.26 szerda, 17:26:33
(akár)gyári célműszerrel az adagolót illeszteni kell a motorvezérlőhöz.
Az adagoló ugyan az lett vissza rakva a kocsiba,ami benne volt,így a régi motorvezérlőre elméletileg nem kellett volna hogy illesszék az adagolót.
Ezért cserélték ki a motorvezérlőt.
Naplózva
2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16141 Dátum:
2022.01.26 szerda, 21:37:20 »
Idézetet írta: pere - 2022.01.26 szerda, 21:32:02
Az adagoló ugyan az lett vissza rakva a kocsiba,ami benne volt,így a régi motorvezérlőre elméletileg nem kellett volna hogy illesszék az adagolót.
Ezért cserélték ki a motorvezérlőt.
adagoló főrelé jó? akku alatt fekete dobozka
Ha jól elmékszem a relé hiánya/hibája is (P1664, talán) kommunikációs hibát ad, és nem indul a masina
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16142 Dátum:
2022.01.26 szerda, 21:58:11 »
Idézetet írta: pere - 2022.01.26 szerda, 16:36:22
Üdv kedves csoport tagok!!
Olyan súlyos gond adódott a kocsimmal,hogy a szerelők se tudják mi baja lehet.
Adagoló mechanikailag és elektronikailag is fel lett javítva,a vezetékek át lettek nézve (nem szakadtak),a motorvezérlő ki lett cserélve,meg több motorvezérlővel is lett próbálkozás arra,hogy induljon az autó,de nem indul.
Azt mondja a szerelő,hogy a motorvezérlő és az adagoló nem kommunikál egymással.
Valaki jártmár így??
Ebben szeretném a segítségeteket kérni,hogy szerintetek mi lehet a baj??
Az autó egy 2000 évjáratú 2.0 TDDI motoros 85kw-os.
Segítségeteket előre köszönöm!!
hibakódok fényében többet lehetne mondani, ha érdekes lehet a felélesztése, akkor keress meg privátban, akár a programozás, akár a többivel.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16143 Dátum:
2022.01.26 szerda, 22:06:12 »
Idézetet írta: pere - 2022.01.26 szerda, 21:32:02
Az adagoló ugyan az lett vissza rakva a kocsiba,ami benne volt,így a régi motorvezérlőre elméletileg nem kellett volna hogy illesszék az adagolót.
Ezért cserélték ki a motorvezérlőt.
de ha az elektronika javítva lett,lehet,hogy egyszerűen kicserélték másikra.Kevés helyen forrasztgatják a géppel készített paneleket.Akkor már mindenképp kellhet illeszteni az eredeti motorvezérlővel is.
Most meg már másik motorvezérlővel szintén ugyan az a helyzet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pere
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16144 Dátum:
2022.01.26 szerda, 22:08:48 »
Idézetet írta: Ferqo - 2022.01.26 szerda, 21:37:20
adagoló főrelé jó? akku alatt fekete dobozka
Ha jól elmékszem a relé hiánya/hibája is (P1664, talán) kommunikációs hibát ad, és nem indul a masina
Az adagoló főrelé elméletileg jó,mert cseréltem.
Azt mondja a szerelő,hogy az adagoló kap áramot.
Naplózva
2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
pere
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16145 Dátum:
2022.01.26 szerda, 22:09:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2022.01.26 szerda, 21:58:11
hibakódok fényében többet lehetne mondani, ha érdekes lehet a felélesztése, akkor keress meg privátban, akár a programozás, akár a többivel.
Sajna a hibakódot nem tudom.
Naplózva
2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
pere
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16146 Dátum:
2022.01.26 szerda, 22:20:14 »
Idézetet írta: alf® - 2022.01.26 szerda, 22:06:12
de ha az elektronika javítva lett,lehet,hogy egyszerűen kicserélték másikra.Kevés helyen forrasztgatják a géppel készített paneleket.Akkor már mindenképp kellhet illeszteni az eredeti motorvezérlővel is.
Most meg már másik motorvezérlővel szintén ugyan az a helyzet.
Hát már sajna én is erre tudok csak gondolni,hogy az elektronika javításnál mehetett valami félre.
Holnap rákérdezek a szerelőnél,hogy a 2 alkatrész illesztésével próbálkoztak-e már.
Most lehet,hogy hülyeséget kérdezek,de ha a 2 alkatrész közt nincs kommunikáció,akkor hogyan lehet összehangolni a 2-t?
Naplózva
2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16147 Dátum:
2022.01.26 szerda, 23:16:06 »
Idézetet írta: pere - 2022.01.26 szerda, 22:20:14
Hát már sajna én is erre tudok csak gondolni,hogy az elektronika javításnál mehetett valami félre.
Holnap rákérdezek a szerelőnél,hogy a 2 alkatrész illesztésével próbálkoztak-e már.
Most lehet,hogy hülyeséget kérdezek,de ha a 2 alkatrész közt nincs kommunikáció,akkor hogyan lehet összehangolni a 2-t?
az, hogy szerinte nincs kommunikáció, az nem azt jelenti, hogy valójában sincs. ezért kellenének a pontos hibakódszámok, nem pedig az amit ő mond. 20 éves technika, de sikerül háttal fejjel lefelé ülni azon a bizonyos lovon, cserébe pedig jönnek a laikus számára jól csengő mondatok...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16148 Dátum:
2022.01.27 csütörtök, 07:07:25 »
Idézetet írta: pere - 2022.01.26 szerda, 22:20:14
Hát már sajna én is erre tudok csak gondolni,hogy az elektronika javításnál mehetett valami félre.
Holnap rákérdezek a szerelőnél,hogy a 2 alkatrész illesztésével próbálkoztak-e már.
Most lehet,hogy hülyeséget kérdezek,de ha a 2 alkatrész közt nincs kommunikáció,akkor hogyan lehet összehangolni a 2-t?
ez egy folyamat,amiből nincs meg az első lépés.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pere
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16149 Dátum:
2022.01.27 csütörtök, 19:12:48 »
Idézetet írta: alf® - 2022.01.27 csütörtök, 07:07:25
ez egy folyamat,amiből nincs meg az első lépés.
Ha szabad kérdeznem,akkor mi lenne az első lépés??
Akkor így már nem lehet a kocsival kezdeni semmit??
Naplózva
2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
Oldalak:
1
...
316
317
318
319
320
321
322
[
323
]
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ