Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 04:18:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 316 317 318 319 320 321 322 [323] 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5101837 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16100 Dátum: 2021.07.08 csütörtök, 21:55:22 »

Minden napra jut valami jó szinte Cheesy
Hazaérve a nagy városba.... Dugozva persze.... Beállok parkoloba klimát kinyomom.... Erre elkezd villogni, halványan pislákolni az olajnyomás jelző kis olajlámpás.
Mi anhiba oka?  Olajgomba, vagy valami kis elektromos marhaság?
Vagy kinakar jönni belőle a dzsin?Huh??
Rossz ómen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #16101 Dátum: 2021.07.09 péntek, 22:38:37 »

Minden napra jut valami jó szinte Cheesy
Hazaérve a nagy városba.... Dugozva persze.... Beállok parkoloba klimát kinyomom.... Erre elkezd villogni, halványan pislákolni az olajnyomás jelző kis olajlámpás.
Mi anhiba oka?  Olajgomba, vagy valami kis elektromos marhaság?
Vagy kinakar jönni belőle a dzsin?Huh??

Mechanikus órával meg kell mérni az olajnyomást.
Naplózva
Tommy80
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #16102 Dátum: 2021.08.11 szerda, 16:35:20 »

Sziasztok!
Segítség kellene, 115 lovas tddi motor menet közben gondolt egyet és megállt.
Újra beindul de ha gázt adok újra leáll, illetve ha hagyom járni alapjáraton akkor is kb. 1 perc után leáll.
Az AC működik nyomja az üzemanyagot addig míg újra gyújtásra nem teszem.
Gázolajszűrőt is cseréltem, reméltem az a baj.
Nekem is az adagoló halhatott meg?
Naplózva

2001, 2,0 TDDI Ghia Kombi, BWY, D6BA, EGR OFF,
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #16103 Dátum: 2021.08.11 szerda, 19:48:17 »

Sziasztok!
Segítség kellene, 115 lovas tddi motor menet közben gondolt egyet és megállt.
Újra beindul de ha gázt adok újra leáll, illetve ha hagyom járni alapjáraton akkor is kb. 1 perc után leáll.
Az AC működik nyomja az üzemanyagot addig míg újra gyújtásra nem teszem.
Gázolajszűrőt is cseréltem, reméltem az a baj.
Nekem is az adagoló halhatott meg?

Az ac pumpa csak forgó motornál megy gyujtáson nem-. Hibakód nincs? Ki kellene olvasni mert nem mindig villogtat sárgát!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #16104 Dátum: 2021.08.11 szerda, 19:57:19 »

Sziasztok!
Segítség kellene, 115 lovas tddi motor menet közben gondolt egyet és megállt.
Újra beindul de ha gázt adok újra leáll, illetve ha hagyom járni alapjáraton akkor is kb. 1 perc után leáll.
Az AC működik nyomja az üzemanyagot addig míg újra gyújtásra nem teszem.
Gázolajszűrőt is cseréltem, reméltem az a baj.
Nekem is az adagoló halhatott meg?

örök vesszőparipám az adagoló főrelé, mert engem az szop@tott meg.
Egy próbát megér.
Akku allatt van egy feketed dobozka, ő az.
 Ha van kiegészítő fűtésed, annak ugyanilyen reléje van, abból próbaképen át tudsz tenni egyet.
A vez oldali torony mögött a tűzfalon van a kieg fűtés reléje, ha van ilyened
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Tommy80
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #16105 Dátum: 2021.08.11 szerda, 20:10:59 »

örök vesszőparipám az adagoló főrelé, mert engem az szop@tott meg.
Egy próbát megér.
Akku allatt van egy feketed dobozka, ő az.
 Ha van kiegészítő fűtésed, annak ugyanilyen reléje van, abból próbaképen át tudsz tenni egyet.
A vez oldali torony mögött a tűzfalon van a kieg fűtés reléje, ha van ilyened


Köszönöm a segítséged, a leírásod alapján már kipróbáltam, de nem változott semmi.
Az a gyanúm ez sajnos adagoló lesz.
Naplózva

2001, 2,0 TDDI Ghia Kombi, BWY, D6BA, EGR OFF,
sodro344
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Új hozzászólás #16106 Dátum: 2021.08.22 vasárnap, 09:17:39 »

üdv mindenkinek  utolért a végzet  mk3 tddi 90l  inditáskor töltéslámpa világit nem lehet gázt adni 15 másodperc után le áll az autó egy ideig működött a höérzékelő becsapása de most már az sem segit csak ha belövök egy pici fék tisztitot. úgy tünik mintha az induló alapjárat egy picivel alacsonyabb lenne -cserélve lett adagoló hőfok jeladó főtengely jeladó .voltam már minden féle szervizben beszéltem 1000 szerelövel de még senki nem találkozott ilyen hibával ,ha valakinek van ötlet meg köszönném .
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16107 Dátum: 2021.08.22 vasárnap, 09:48:25 »

üdv mindenkinek  utolért a végzet  mk3 tddi 90l  inditáskor töltéslámpa világit nem lehet gázt adni 15 másodperc után le áll az autó egy ideig működött a höérzékelő becsapása de most már az sem segit csak ha belövök egy pici fék tisztitot. úgy tünik mintha az induló alapjárat egy picivel alacsonyabb lenne -cserélve lett adagoló hőfok jeladó főtengely jeladó .voltam már minden féle szervizben beszéltem 1000 szerelövel de még senki nem találkozott ilyen hibával ,ha valakinek van ötlet meg köszönném .
a generátort le ellenőrizték  már?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sodro344
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Új hozzászólás #16108 Dátum: 2021.08.22 vasárnap, 11:29:20 »

egyszer 4éve volt cserélve és nem emlékszem pontosan de lehet hogy utánna jött a hiba ezt nem néztem de töltés tökéletes .vagy mi lehet vele .
Naplózva
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



E-mail
« Új hozzászólás #16109 Dátum: 2021.08.22 vasárnap, 12:40:36 »

egyszer 4éve volt cserélve és nem emlékszem pontosan de lehet hogy utánna jött a hiba ezt nem néztem de töltés tökéletes .vagy mi lehet vele .

Helló!

Én lekötném a generátort teljesen (a fő pozitív kábelt is!) és úgy nézném meg, mit csinál.

Üdv: Petya!
« Utoljára szerkesztve: 2021.08.22 vasárnap, 12:42:13 írta Petya » Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
sodro344
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Új hozzászólás #16110 Dátum: 2021.08.22 vasárnap, 12:49:58 »

köszi a tippet kipróbálom de nemtudom ha nem komunikál a pcm-mel akkor mi történik.
Naplózva
sodro344
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Új hozzászólás #16111 Dátum: 2021.08.23 hétfő, 19:08:23 »

le kötöttem a generátor kábeleit nem történt változás , viszont a högombás becsapás müködik  csak azt nem értem hogy hidegen mit csapok be rajta .
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #16112 Dátum: 2021.08.23 hétfő, 19:20:25 »

le kötöttem a generátor kábeleit nem történt változás , viszont a högombás becsapás müködik  csak azt nem értem hogy hidegen mit csapok be rajta .
hidegen nagyobb előtöltéssel indul az autó, azaz nagyobb mennyiségű go (szivató) megy a hengerekbe.
mivel kopott a mechanika, így a melegen kevés a go az indításhoz, ha már megy, akkor már szálít eleget.
(A fenti információk saját tapasztalatból, netről összeszedett infókból vannak, majd hozzáértő jobban, pontosabban leírja, ha akarja.)
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
pere
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #16113 Dátum: 2021.09.11 szombat, 23:03:42 »

Sziasztok!!
Olyan problémám akadt a hőn szeretett kocsimmal,hogy elmentünk az eggyik ismerőshös minden gond nélkül,de haza menni már nem tudtunk mert az autom nem indult be.
Az önindító teker-teker,de a motor nem indul,jött egy szerelő és azt olvasta ki a kocsi agyából,hogy az adagoló halt neg.
A kérdésem az lenne,hogy hogyan lehet biztosan azt megállapítani hogy valóban az adagoló adta-e meg magát??
Válaszotok előre is köszönöm.
Üdv: István

Ui: az autó egy 2000 évjáratú 2.0 TDDI

Új fejlemény a jelenséggel kapcsolatban!!
Reggel haza vontattuk a kocsit,és kiváncsiságból megnéztem,hogy beindul-e.
Láss csodát egy picre beindult,leálítottam majd ismét beindítottam,de kb 2 perc után leállt és már megint nem lehet beindítani mert csak teker.
Azt viszont megfigyeltük,hogy amikor indítom a kocsit az üzemabyag szivattyú nem búg.Akkor búg egy kicsit,amikor a kocsit leállítom.
« Utoljára szerkesztve: 2021.09.12 vasárnap, 09:22:59 írta pere » Naplózva

2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #16114 Dátum: 2021.09.14 kedd, 09:06:56 »

Sziasztok!!
Olyan problémám akadt a hőn szeretett kocsimmal,hogy elmentünk az eggyik ismerőshös minden gond nélkül,de haza menni már nem tudtunk mert az autom nem indult be.
Az önindító teker-teker,de a motor nem indul,jött egy szerelő és azt olvasta ki a kocsi agyából,hogy az adagoló halt neg.
A kérdésem az lenne,hogy hogyan lehet biztosan azt megállapítani hogy valóban az adagoló adta-e meg magát??
Válaszotok előre is köszönöm.
Üdv: István

Ui: az autó egy 2000 évjáratú 2.0 TDDI

Új fejlemény a jelenséggel kapcsolatban!!
Reggel haza vontattuk a kocsit,és kiváncsiságból megnéztem,hogy beindul-e.
Láss csodát egy picre beindult,leálítottam majd ismét beindítottam,de kb 2 perc után leállt és már megint nem lehet beindítani mert csak teker.
Azt viszont megfigyeltük,hogy amikor indítom a kocsit az üzemabyag szivattyú nem búg.Akkor búg egy kicsit,amikor a kocsit leállítom.
Először is ellenőrizni kellen hogy tényleg megy a szivatyú. Csak forgó motornál működik. Lehet hogy nem mindig megy megakad stb. Meg lehet bontani az adagoló előtt a nyomócsövet hogy valóban tolja -e az üzemanyagot! Adagoló vagy meghal vagy vagy nem! De érdemes leellenőrizni az adagoló elektronikából kijövő két pár kábelt ami megy le két szelepre ezek a kábelek szokták ledobni a szigetelést magukról és zárlatos lesz ez tetszi tönkre az adagolóelektronikát a legtöbb esetben!
« Utoljára szerkesztve: 2021.09.14 kedd, 09:15:15 írta Lacimanó » Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
pere
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #16115 Dátum: 2021.09.15 szerda, 22:17:07 »

Először is ellenőrizni kellen hogy tényleg megy a szivatyú. Csak forgó motornál működik. Lehet hogy nem mindig megy megakad stb. Meg lehet bontani az adagoló előtt a nyomócsövet hogy valóban tolja -e az üzemanyagot! Adagoló vagy meghal vagy vagy nem! De érdemes leellenőrizni az adagoló elektronikából kijövő két pár kábelt ami megy le két szelepre ezek a kábelek szokták ledobni a szigetelést magukról és zárlatos lesz ez tetszi tönkre az adagolóelektronikát a legtöbb esetben!

Szia!!
Kicseréltem a szivattyút,megbontottam az adagoló elötti nyomócsövet,és jön rajta az üzemanyag.
Nem olyan nagy nyomással,de jön rajta az üzemanyag.
Most nem bírtam beindítani a kocsim.Attól félek,hogy tényleg adagolós lett.Huh??
Naplózva

2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #16116 Dátum: 2021.09.18 szombat, 07:56:00 »

Szia!!
Kicseréltem a szivattyút,megbontottam az adagoló elötti nyomócsövet,és jön rajta az üzemanyag.
Nem olyan nagy nyomással,de jön rajta az üzemanyag.
Most nem bírtam beindítani a kocsim.Attól félek,hogy tényleg adagolós lett.Huh??

Hibakód ki lett olvasva? Még lehet főrelé is aksi  alatt.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
pere
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #16117 Dátum: 2021.09.18 szombat, 11:08:59 »

Hibakód ki lett olvasva? Még lehet főrelé is aksi  alatt.

Szia!!
Ki lett olvasva a hibakód.
1664 és 1564 ezt a kettő hibakódot mutatta.
Naplózva

2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16118 Dátum: 2021.09.18 szombat, 11:44:52 »

Sziasztok!!
Olyan problémám akadt a hőn szeretett kocsimmal,hogy elmentünk az eggyik ismerőshös minden gond nélkül,de haza menni már nem tudtunk mert az autom nem indult be.
Az önindító teker-teker,de a motor nem indul,jött egy szerelő és azt olvasta ki a kocsi agyából,hogy az adagoló halt neg.
A kérdésem az lenne,hogy hogyan lehet biztosan azt megállapítani hogy valóban az adagoló adta-e meg magát??
Válaszotok előre is köszönöm.
Üdv: István

Ui: az autó egy 2000 évjáratú 2.0 TDDI

Új fejlemény a jelenséggel kapcsolatban!!
Reggel haza vontattuk a kocsit,és kiváncsiságból megnéztem,hogy beindul-e.
Láss csodát egy picre beindult,leálítottam majd ismét beindítottam,de kb 2 perc után leállt és már megint nem lehet beindítani mert csak teker.
Azt viszont megfigyeltük,hogy amikor indítom a kocsit az üzemabyag szivattyú nem búg.Akkor búg egy kicsit,amikor a kocsit leállítom.
ezt ellenőriztétek már?

Idézek:

"Szia!
Az AC pumpa a F27 biztosítékon keresztül, az F341 relén át, az inercia relé közbeiktatásával kap áramot.
http://knigaproavto.ru/shemy/en/ford/mondeo/477-2000-2007-ford-mondeo-mk3-fuse-box-diagram.html
A linkelt oldalon megtalálod az F27, F341 helyét, az inercia relé meg a vezető oldalon, a bal boka magasságában van, ütközéskor lép életbe és tiltja az üa. ellátást.
Az F341 relét a PCM vezérli, az F42 biztosíték segedelmével, a PCM  meg összeköttetésben áll az adagoló elektronikával."
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #16119 Dátum: 2021.09.19 vasárnap, 08:44:57 »

Szia!!
Ki lett olvasva a hibakód.
1664 és 1564 ezt a kettő hibakódot mutatta.
Reléket bisztit nézd meg ha azok rendben akkor a hibakódok alapján adagoló elektronika.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Jani mk3
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #16120 Dátum: 2021.09.28 kedd, 21:29:36 »

Sziasztok!
2001-es 115 lovas kombi mondeom van.
Segítségeteket szeretném kérni hátha valaki így járt mint én. Kb 1 hete erős gyorsítás egyesben majd váltottam kettes talán egy másodpercig gyorsult aztán ki vilâgított az izzító azaz villogott és le állt. Félre álltunk próbáltam indítani de semmi. Többedik indítására majdnem elindult de semmi. Félre tóltuk benzin kútra. Ki szedtem vissza tettem az összes relét meg biztit a motortérben aztán próba. Láss csodát elindult kb 5-10 mâsodpercig aztán leállt és azóta semmi nem indul. Talán a héten tudok hibakód olvasót szerezni akkor már talán többet tudok. Valami ötlet? Októberben műszaki vettem sok alkatrészt tárcsák, betétek előre hátra, első lengőkarok agyak csapágyak stb. Most meg nem indul. Valakinek ötlete?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16121 Dátum: 2021.09.28 kedd, 21:32:15 »

Sziasztok!
2001-es 115 lovas kombi mondeom van.
Segítségeteket szeretném kérni hátha valaki így járt mint én. Kb 1 hete erős gyorsítás egyesben majd váltottam kettes talán egy másodpercig gyorsult aztán ki vilâgított az izzító azaz villogott és le állt. Félre álltunk próbáltam indítani de semmi. Többedik indítására majdnem elindult de semmi. Félre tóltuk benzin kútra. Ki szedtem vissza tettem az összes relét meg biztit a motortérben aztán próba. Láss csodát elindult kb 5-10 mâsodpercig aztán leállt és azóta semmi nem indul. Talán a héten tudok hibakód olvasót szerezni akkor már talán többet tudok. Valami ötlet? Októberben műszaki vettem sok alkatrészt tárcsák, betétek előre hátra, első lengőkarok agyak csapágyak stb. Most meg nem indul. Valakinek ötlete?
tápszivattyú működését ellenőriztétek?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jani mk3
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #16122 Dátum: 2021.09.28 kedd, 21:37:14 »

Igen. Indítózáskor aláfeküdtem fogtam hallgattam és egyértelműen elindult.
Naplózva
pere
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #16123 Dátum: 2021.10.05 kedd, 17:40:22 »

Reléket bisztit nézd meg ha azok rendben akkor a hibakódok alapján adagoló elektronika.

Szia!!
Az adagoló elektronikám el lett küldve javításra,miután vissza tettem a kocsiba a kocsim még mindig nem indul,de elkezdett villogni az izzítás lámpa.
a héten szerdán vagy csütörtökön lessz kiolvasva,hogy milyen hibakódok lehetnek az agyéban.
azt meg tudod nekem mondani,hogy mi módon lehet letesztelni az aksi alatt lévő   
 relét,hogy jó-e??
Híbakódok: P 1665 befecskendező szivattyú vezérlő modul kommunikációk
                       P 0216 befecskendező időzítés vezérlőáramkőr
                       C1316 JH kerék fék hidraulikanyomás jelátalakító áramkőr hiba
                       C2502

Segítségedet köszönöm.
« Utoljára szerkesztve: 2021.10.09 szombat, 18:03:23 írta pere » Naplózva

2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #16124 Dátum: 2021.10.05 kedd, 19:28:55 »

Szia!!
Az adagoló elektronikám el lett küldve javításra,miután vissza tettem a kocsiba a kocsim még mindig nem indul,de elkezdett villogni az izzítás lámpa.
a héten szerdán vagy csütörtökön lessz kiolvasva,hogy milyen hibakódok lehetnek az agyéban.
azt meg tudod nekem mondani,hogy mi módon lehet letesztelni az aksi alatt lévő relét,hogy jó-e??
Segítségedet köszönöm.
Ha van kiegészítő fűtésed a fékszervó mögött a tűzfalon van 2 reléje azzal megcserélheted a főrelé meg az aksi alatt van!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #16125 Dátum: 2021.10.06 szerda, 08:54:22 »

Szia!!
Az adagoló elektronikám el lett küldve javításra,miután vissza tettem a kocsiba a kocsim még mindig nem indul,de elkezdett villogni az izzítás lámpa.
a héten szerdán vagy csütörtökön lessz kiolvasva,hogy milyen hibakódok lehetnek az agyéban.
azt meg tudod nekem mondani,hogy mi módon lehet letesztelni az aksi alatt lévő relét,hogy jó-e??
Segítségedet köszönöm.

Nekem az rémlik, hogy újra össze kell programozni az autóval, mert letilt.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
pere
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #16126 Dátum: 2021.10.07 csütörtök, 12:15:58 »

Nekem az rémlik, hogy újra össze kell programozni az autóval, mert letilt.
Szia!!
Ahol volt javításon az elektronika,onnan küldtek egy papírt,amiben az áll,hogy a kocsiban ugyan az az adagoló elektonika lesz vissza téve ami benne volt akkor nem kell felprogramozni rá a kocsit.
Naplózva

2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
pere
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #16127 Dátum: 2021.10.07 csütörtök, 12:17:51 »

Ha van kiegészítő fűtésed a fékszervó mögött a tűzfalon van 2 reléje azzal megcserélheted a főrelé meg az aksi alatt van!

Szia!!
Köszönöm szepen a gyors választ.
Annyi eszem nekem is van,hogy ha lenne másik olyan relém ami az aksi alatt van,akkor már kicseréltem volna.
Naplózva

2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #16128 Dátum: 2021.10.14 csütörtök, 11:58:41 »

Szia!!
Köszönöm szepen a gyors választ.
Annyi eszem nekem is van,hogy ha lenne másik olyan relém ami az aksi alatt van,akkor már kicseréltem volna.
Szivesen a gyors választ!  A kérdésből nem derült ki hogy mennyi eszed van és hogy volt-e másik reléd vagy sem ezért írtam amit írtam de inkább nem kellett volna! /Csupán  a válaszod miatt!/ 
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
adampeter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #16129 Dátum: 2021.10.19 kedd, 19:22:37 »

Sziasztok!

P0148, P0149 hibakod...
Egyenletlen alapjarat, fustol.
Szerelo azt mondta, hogy valami szelepeket kell cserelni az adagolon es ezt siman szetszedes es az adagolo leszerelese nelkul megcsinaljak.
Ez mennyire helytallo?
Illetve ezen hibakodok orvoslasa milyen osszeget szokott elerni nagyatlagban?
Koszonom elore is a valaszokat!
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #16130 Dátum: 2021.10.23 szombat, 21:49:08 »

Sziasztok!
Ma utkozben gondolt egyet a bestia... 100 al folyamatosan menve, es egyszer csak leallt.... Malac farok villogott, leallosavba kievickelve gyujtas le majd inditas, es indult is a kecske....egyenlore tobbszor nem csinalta.
Ez az Adagolo elhalalozasanak az  előjele?
2.0 tddi az alany
Koszonom elore is
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16131 Dátum: 2021.10.24 vasárnap, 08:50:59 »

Sziasztok!
Ma utkozben gondolt egyet a bestia... 100 al folyamatosan menve, es egyszer csak leallt.... Malac farok villogott, leallosavba kievickelve gyujtas le majd inditas, es indult is a kecske....egyenlore tobbszor nem csinalta.
Ez az Adagolo elhalalozasanak az  előjele?
2.0 tddi az alany
Koszonom elore is
vagy valami más... vigyor3 pl.  elvesztette a MAP jelet... hibakód nélkül sötétben tapogatózol.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
adampeter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #16132 Dátum: 2021.12.19 vasárnap, 10:13:53 »

Sziasztok!

Kettostomegu es a tobbi ki lett cserelve.
Sajnos engedte a szimering az olajat, ki lett cserelve, csari hibas lehetett.
Kozben azert elojott, hogy a valtonak a difije kezd szarakodni.
Az lett a dontes, hogy ha amugyis szet kell szedni a szimering miatt, akkor valtocsere.
Szereztem tipusazonos(D6BA) 5-os valtot.
A vasarolt valtohoz nem volt sebessegjelado, igy a regi valtobol lett atrakva.
Most ott tart a dolog, hogy nem mukodik a sebessegmero, kilometerszamlalo.
Plusz a kocsi erotlen is lett.
Jeleztem a szerelonek(allitolag ment vele egy probakort mielott visszaadta), hogy mik a hibak.
O mentegetozik, hogy minden osszerakott es ennyi.
Valtocsere es az olajszivargasra vittem es ezek megvannak...
A fent emlitett jelensegeknek mi lehet az okat?
Sebessegmeronek van biztositekja?
Csoveket vegigneztem, elvileg jok.
Sebessegjeladon a csatlakozo rajta.
Delutan probalok egyet, a muszerfalegysegek kicserelem, hatha ott a hiba.
Koszonom elore is a segitseget!
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #16133 Dátum: 2022.01.26 szerda, 10:29:04 »

Sziasztok!
Unix bardi vonalon tud valaki cikkszámot GENERÁTOR SZABADONFUTÓHOZ?
Köszi előre is!
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16134 Dátum: 2022.01.26 szerda, 10:55:19 »

Sziasztok!
Unix bardi vonalon tud valaki cikkszámot GENERÁTOR SZABADONFUTÓHOZ?
Köszi előre is!
Bárdi,kedvezmény nélkül.

Kedvességért keresd itt a fórumon Joe-t!

ERA (ERA219040)   18.693 Ft
VALEO (VA588054)  21.222 Ft
POWERMAX (PWM81114813)  17.628 Ft
VALEO (VA588065)  24.989 Ft
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #16135 Dátum: 2022.01.26 szerda, 12:42:08 »

Bárdi,kedvezmény nélkül.

Kedvességért keresd itt a fórumon Joe-t!

ERA (ERA219040)   18.693 Ft
VALEO (VA588054)  21.222 Ft
POWERMAX (PWM81114813)  17.628 Ft
VALEO (VA588065)  24.989 Ft

Nekem egy darabot sem hoz elérhetőként Shocked :/

Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #16136 Dátum: 2022.01.26 szerda, 16:19:54 »


Rájöttem hol rontottam el.... Hiaba keresem a d6ba hoz... Megvan köszönöm!
Már csak annyi a kérdés hogy ez tulajdonképpen kompatibilis mindegyik generatorral,
generatorbol kell lefaragni egy kicsit?




Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
pere
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #16137 Dátum: 2022.01.26 szerda, 16:36:22 »

Üdv kedves csoport tagok!!
Olyan súlyos gond adódott a kocsimmal,hogy a szerelők se tudják mi baja lehet.
Adagoló mechanikailag és elektronikailag is fel lett javítva,a vezetékek át lettek nézve (nem szakadtak),a motorvezérlő ki lett cserélve,meg több motorvezérlővel is lett próbálkozás arra,hogy induljon az autó,de nem indul.
Azt mondja a szerelő,hogy a motorvezérlő és az adagoló nem kommunikál egymással.
Valaki jártmár így??
Ebben szeretném a segítségeteket kérni,hogy szerintetek mi lehet a baj??
Az autó egy 2000 évjáratú 2.0 TDDI motoros 85kw-os.
Segítségeteket előre köszönöm!!
Naplózva

2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16138 Dátum: 2022.01.26 szerda, 17:25:06 »

Rájöttem hol rontottam el.... Hiaba keresem a d6ba hoz... Megvan köszönöm!
Már csak annyi a kérdés hogy ez tulajdonképpen kompatibilis mindegyik generatorral,
generatorbol kell lefaragni egy kicsit?



úgy van.Küldtem üzenetet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16139 Dátum: 2022.01.26 szerda, 17:26:33 »

Üdv kedves csoport tagok!!
Olyan súlyos gond adódott a kocsimmal,hogy a szerelők se tudják mi baja lehet.
Adagoló mechanikailag és elektronikailag is fel lett javítva,a vezetékek át lettek nézve (nem szakadtak),a motorvezérlő ki lett cserélve,meg több motorvezérlővel is lett próbálkozás arra,hogy induljon az autó,de nem indul.
Azt mondja a szerelő,hogy a motorvezérlő és az adagoló nem kommunikál egymással.
Valaki jártmár így??
Ebben szeretném a segítségeteket kérni,hogy szerintetek mi lehet a baj??
Az autó egy 2000 évjáratú 2.0 TDDI motoros 85kw-os.
Segítségeteket előre köszönöm!!
(akár)gyári célműszerrel az adagolót illeszteni kell a motorvezérlőhöz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pere
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #16140 Dátum: 2022.01.26 szerda, 21:32:02 »

(akár)gyári célműszerrel az adagolót illeszteni kell a motorvezérlőhöz.
Az adagoló ugyan az lett vissza rakva a kocsiba,ami benne volt,így a régi motorvezérlőre elméletileg nem kellett volna hogy illesszék az adagolót.
Ezért cserélték ki a motorvezérlőt.
Naplózva

2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #16141 Dátum: 2022.01.26 szerda, 21:37:20 »

Az adagoló ugyan az lett vissza rakva a kocsiba,ami benne volt,így a régi motorvezérlőre elméletileg nem kellett volna hogy illesszék az adagolót.
Ezért cserélték ki a motorvezérlőt.
adagoló főrelé jó? akku alatt fekete dobozka
Ha jól elmékszem a relé hiánya/hibája is (P1664, talán) kommunikációs hibát ad, és nem indul a masina
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16142 Dátum: 2022.01.26 szerda, 21:58:11 »

Üdv kedves csoport tagok!!
Olyan súlyos gond adódott a kocsimmal,hogy a szerelők se tudják mi baja lehet.
Adagoló mechanikailag és elektronikailag is fel lett javítva,a vezetékek át lettek nézve (nem szakadtak),a motorvezérlő ki lett cserélve,meg több motorvezérlővel is lett próbálkozás arra,hogy induljon az autó,de nem indul.
Azt mondja a szerelő,hogy a motorvezérlő és az adagoló nem kommunikál egymással.
Valaki jártmár így??
Ebben szeretném a segítségeteket kérni,hogy szerintetek mi lehet a baj??
Az autó egy 2000 évjáratú 2.0 TDDI motoros 85kw-os.
Segítségeteket előre köszönöm!!
hibakódok fényében többet lehetne mondani, ha érdekes lehet a felélesztése, akkor keress meg privátban, akár a programozás, akár a többivel.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16143 Dátum: 2022.01.26 szerda, 22:06:12 »

Az adagoló ugyan az lett vissza rakva a kocsiba,ami benne volt,így a régi motorvezérlőre elméletileg nem kellett volna hogy illesszék az adagolót.
Ezért cserélték ki a motorvezérlőt.
de ha az elektronika javítva lett,lehet,hogy egyszerűen kicserélték másikra.Kevés helyen forrasztgatják a géppel készített paneleket.Akkor már mindenképp kellhet illeszteni az eredeti motorvezérlővel is.
Most meg már másik motorvezérlővel szintén ugyan az a helyzet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pere
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #16144 Dátum: 2022.01.26 szerda, 22:08:48 »

adagoló főrelé jó? akku alatt fekete dobozka
Ha jól elmékszem a relé hiánya/hibája is (P1664, talán) kommunikációs hibát ad, és nem indul a masina
Az adagoló főrelé elméletileg jó,mert cseréltem.
Azt mondja a szerelő,hogy az adagoló kap áramot.
Naplózva

2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
pere
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #16145 Dátum: 2022.01.26 szerda, 22:09:09 »

hibakódok fényében többet lehetne mondani, ha érdekes lehet a felélesztése, akkor keress meg privátban, akár a programozás, akár a többivel.
Sajna a hibakódot nem tudom.
Naplózva

2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
pere
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #16146 Dátum: 2022.01.26 szerda, 22:20:14 »

de ha az elektronika javítva lett,lehet,hogy egyszerűen kicserélték másikra.Kevés helyen forrasztgatják a géppel készített paneleket.Akkor már mindenképp kellhet illeszteni az eredeti motorvezérlővel is.
Most meg már másik motorvezérlővel szintén ugyan az a helyzet.

Hát már sajna én is erre tudok csak gondolni,hogy az elektronika javításnál mehetett valami félre.
Holnap rákérdezek a szerelőnél,hogy a 2 alkatrész illesztésével próbálkoztak-e már.
Most lehet,hogy hülyeséget kérdezek,de ha a 2 alkatrész közt nincs kommunikáció,akkor hogyan lehet összehangolni a 2-t?
Naplózva

2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16147 Dátum: 2022.01.26 szerda, 23:16:06 »

Hát már sajna én is erre tudok csak gondolni,hogy az elektronika javításnál mehetett valami félre.
Holnap rákérdezek a szerelőnél,hogy a 2 alkatrész illesztésével próbálkoztak-e már.
Most lehet,hogy hülyeséget kérdezek,de ha a 2 alkatrész közt nincs kommunikáció,akkor hogyan lehet összehangolni a 2-t?
az, hogy szerinte nincs kommunikáció, az nem azt jelenti, hogy valójában sincs. ezért kellenének a pontos hibakódszámok, nem pedig az amit ő mond. 20 éves technika, de sikerül háttal fejjel lefelé ülni azon a bizonyos lovon, cserébe pedig jönnek a laikus számára jól csengő mondatok...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16148 Dátum: 2022.01.27 csütörtök, 07:07:25 »

Hát már sajna én is erre tudok csak gondolni,hogy az elektronika javításnál mehetett valami félre.
Holnap rákérdezek a szerelőnél,hogy a 2 alkatrész illesztésével próbálkoztak-e már.
Most lehet,hogy hülyeséget kérdezek,de ha a 2 alkatrész közt nincs kommunikáció,akkor hogyan lehet összehangolni a 2-t?
ez egy folyamat,amiből nincs meg az első lépés.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pere
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #16149 Dátum: 2022.01.27 csütörtök, 19:12:48 »

ez egy folyamat,amiből nincs meg az első lépés.
Ha szabad kérdeznem,akkor mi lenne az első lépés??
Akkor így már nem lehet a kocsival kezdeni semmit??
Naplózva

2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
Oldalak: 1 ... 316 317 318 319 320 321 322 [323] 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.105 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.