Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:08:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 266 267 268 269 270 271 272 [273] 274 275 276 277 278 279 280 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102450 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #13600 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 21:13:49 »

Ha már ventillátor szóba került, az normális szerintetek hogy amikor magasabb fordulaton beindul a venti akkor tök nagyot esik a feszkó? 14,x-ről 12,x-re egy pillanatig, majd újra visszaáll 14,x-re. Marha idegesítő hogy sötétben ilyenkor felére visszaesik a fényerő egy pillanatra. Van erre valami megoldás? Köszi

Meg nekem is Smiley) de engem nem zavar
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13601 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 21:28:45 »

ja, ez az én bajom!
mindenki okos, mindenkié a legjobb, aztán jó, ha egy ért hozzá rendesen.
ezért lenne jó a gyári wolf, ha le-, illetve visszatölthető lenne, de még csak olyat hallottam, hogy nem lehetséges.

Meg ugye ha jól emlékszem, neked a füst egy kicsit a mumusod. Az "útszéli" csiptuning állítólag füstölhet!  nyes
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13602 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 21:33:35 »

Meg ugye ha jól emlékszem, neked a füst egy kicsit a mumusod. Az "útszéli" csiptuning állítólag füstölhet!  nyes

na ja, ezért kellene gyári wolf Tongue

de amúgy már csak ici picit füstöl most, mondjuk azt mondják, hogy a lefalazott egr-tól is lehet.
most elvileg nem fúj ki, 1,3-at tölt stabilan, így csökkent a füst is.
nemsokára 1,4-re tolom, úgy szerintem meg is szűnik.
egyébként abba se vagyok biztos, hogy nem tettek már rá chipet, mert most nagyon megy.
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13603 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 21:36:48 »

na ja, ezért kellene gyári wolf Tongue

de amúgy már csak ici picit füstöl most, mondjuk azt mondják, hogy a lefalazott egr-tól is lehet.
most elvileg nem fúj ki, 1,3-at tölt stabilan, így csökkent a füst is.
nemsokára 1,4-re tolom, úgy szerintem meg is szűnik.
egyébként abba se vagyok biztos, hogy nem tettek már rá chipet, mert most nagyon megy.

Hogy érted? A lefalazott egrtől füstöl még picit, vagy attól szűnt meg a füstölés?
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13604 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 21:39:09 »

na ja, ezért kellene gyári wolf Tongue

de amúgy már csak ici picit füstöl most, mondjuk azt mondják, hogy a lefalazott egr-tól is lehet.
most elvileg nem fúj ki, 1,3-at tölt stabilan, így csökkent a füst is.
nemsokára 1,4-re tolom, úgy szerintem meg is szűnik.
egyébként abba se vagyok biztos, hogy nem tettek már rá chipet, mert most nagyon megy.

Inkább azt mondd meg, meglett-e a boost? Tudod a hőn áhított, állítólag létező 1,5 bár. Bármilyen körülmények között, akár egy másodpercre is?
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13605 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 21:39:34 »

Hogy érted? A lefalazott egrtől füstöl még picit, vagy attól szűnt meg a füstölés?

elvileg azt mondják páran, hogy lefalazott egr-től füstölhet egy kicsit jobban, mint kellene.
nem tudom, de többen állították.

jelen pillanatban már nem érdekel, mivel alig látható, az is csak este, a fényszórófényben.

eddig sokkal rosszabb volt, szerintem egyszerűen el volt tömődve a katalizátor. most már biztos nincs  eplus2
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13606 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 21:42:49 »

elvileg azt mondják páran, hogy lefalazott egr-től füstölhet egy kicsit jobban, mint kellene.
nem tudom, de többen állították.

jelen pillanatban már nem érdekel, mivel alig látható, az is csak este, a fényszórófényben.

eddig sokkal rosszabb volt, szerintem egyszerűen el volt tömődve a katalizátor. most már biztos nincs  eplus2


Tapasztalatom(!) szerint dugózva füstöl kevésbé.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13607 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 21:43:21 »

Tapasztalatom(!) szerint dugózva füstöl kevésbé.


Nekem is.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13608 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 21:44:39 »

Inkább azt mondd meg, meglett-e a boost? Tudod a hőn áhított, állítólag létező 1,5 bár. Bármilyen körülmények között, akár egy másodpercre is?

jelenleg városban volt alkalmam csak tesztelni, így 1-2-3-ban nem tudtam elérni a boost-ot, 4-be meg hova próbálkozzak, így is előbb utóbb kapok majd egy csekket Cheesy

ami biztos, hogy most stabilan megvan az 1,3 bar, ki se kell taposni a lelkét, csak rálépni a gázra. alulról sokkal jobban húz, illetve jobban is megy. leölőnél kifújt kicsit, illetve a katalizátor is el volt már tömődve.

másik dolog, amit észrevettem, hogy nem ingadozik a hőfokom...
majdnem rohantam termosztátokat cserélni, pedig csak a vízpumpám lett kicserélve, mert ugye elszállt, szó szerint folyt Cheesy
na most azóta nem szambázik le fel a mutató, stabilan áll középen.
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13609 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 21:48:11 »

jelenleg városban volt alkalmam csak tesztelni, így 1-2-3-ban nem tudtam elérni a boost-ot, 4-be meg hova próbálkozzak, így is előbb utóbb kapok majd egy csekket Cheesy

ami biztos, hogy most stabilan megvan az 1,3 bar, ki se kell taposni a lelkét, csak rálépni a gázra. alulról sokkal jobban húz, illetve jobban is megy. leölőnél kifújt kicsit, illetve a katalizátor is el volt már tömődve.

másik dolog, amit észrevettem, hogy nem ingadozik a hőfokom...
majdnem rohantam termosztátokat cserélni, pedig csak a vízpumpám lett kicserélve, mert ugye elszállt, szó szerint folyt Cheesy
na most azóta nem szambázik le fel a mutató, stabilan áll középen.

Az én mutatóm is elég stabilan szokott állni középen!  hehe
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13610 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 21:52:06 »

jelenleg városban volt alkalmam csak tesztelni, így 1-2-3-ban nem tudtam elérni a boost-ot, 4-be meg hova próbálkozzak, így is előbb utóbb kapok majd egy csekket Cheesy

ami biztos, hogy most stabilan megvan az 1,3 bar, ki se kell taposni a lelkét, csak rálépni a gázra. alulról sokkal jobban húz, illetve jobban is megy. leölőnél kifújt kicsit, illetve a katalizátor is el volt már tömődve.

másik dolog, amit észrevettem, hogy nem ingadozik a hőfokom...
majdnem rohantam termosztátokat cserélni, pedig csak a vízpumpám lett kicserélve, mert ugye elszállt, szó szerint folyt Cheesy
na most azóta nem szambázik le fel a mutató, stabilan áll középen.

Egyébként várom hogy beépíts egy nyomásszabályzót, mert én már megvettem vagy egy hónapja, csak az a rohadt cső nem megy rá, ezért hagytam az egészet.
Majd számolj be a tapasztaltakról, hogy érdemes-e vesződni vele.
Esetleg pár képet is készíthetnél a beépítésről.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13611 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 21:54:48 »

Egyébként várom hogy beépíts egy nyomásszabályzót, mert én már megvettem vagy egy hónapja, csak az a rohadt cső nem megy rá, ezért hagytam az egészet.
Majd számolj be a tapasztaltakról, hogy érdemes-e vesződni vele.
Esetleg pár képet is készíthetnél a beépítésről.

meglesz!  eplus2
1,4 bar a cél, nem akarok kinyírni se...
elvileg egy 30 cm-s wg csővel kisebb fordulaton is nagyobb lesz a nyomás, legalábbis ilyen forrást is találtam.
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13612 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 21:59:04 »

meglesz!  eplus2
1,4 bar a cél, nem akarok kinyírni se...
elvileg egy 30 cm-s wg csővel kisebb fordulaton is nagyobb lesz a nyomás, legalábbis ilyen forrást is találtam.


Én is feltettem a kérdést korábban, de azt mondták sz.rt se ér a hosszabb cső. Szerintem se egyébként. Logikátlan.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13613 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 22:02:45 »

Én is feltettem a kérdést korábban, de azt mondták sz.rt se ér a hosszabb cső. Szerintem se egyébként. Logikátlan.

http://us1.webpublications.com.au/static/images/articles/i1111/111119_6mg.jpg
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13614 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 22:16:50 »


Szép grafikon. De ezek szerint csak fél bárig tölt.
Szerintem ahhoz, hogy nyomás legyen, fel kell pörögnie a turbónak. Mit számít ebbe a cső hossza?
Meg elképzelem a tervezőket: Te figyelj, 30 centis csővel azé jobb nem? De! Na mindegy legyen inkább csak 22cm, mer úgy rosszabb.  eplus2
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13615 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 22:23:48 »

Szép grafikon. De ezek szerint csak fél bárig tölt.
Szerintem ahhoz, hogy nyomás legyen, fel kell pörögnie a turbónak. Mit számít ebbe a cső hossza?
Meg elképzelem a tervezőket: Te figyelj, 30 centis csővel azé jobb nem? De! Na mindegy legyen inkább csak 22cm, mer úgy rosszabb.  eplus2


Nem.....úgy 8cm-el olcsóbb. eplus2 hehe
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13616 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 22:26:41 »



Nem.....úgy 8cm-el olcsóbb. eplus2 hehe

Sőt, kihagyhatnák az intercoolert is, azzal is egy csomó csövet spórolnának. A cső meg drága dolog  Wink
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13617 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 22:54:46 »

Sőt, kihagyhatnák az intercoolert is, azzal is egy csomó csövet spórolnának. A cső meg drága dolog  Wink

Angol forumon is volt rola szo, fix vane turbo mod neven ra tudsz keresni.
Ezzel nem mondom, hogy igaz, de tobb helyen is van forras.
Naplózva
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #13618 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 23:38:56 »

Ha már ventillátor szóba került, az normális szerintetek hogy amikor magasabb fordulaton beindul a venti akkor tök nagyot esik a feszkó? 14,x-ről 12,x-re egy pillanatig, majd újra visszaáll 14,x-re. Marha idegesítő hogy sötétben ilyenkor felére visszaesik a fényerő egy pillanatra. Van erre valami megoldás? Köszi
Nulláról, vagy alacsonyabb fordulatról indul be magasabb fordulaton?
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13619 Dátum: 2015.03.03 kedd, 05:54:24 »

Nulláról, vagy alacsonyabb fordulatról indul be magasabb fordulaton?

Nem nullarol.
Ott van nagyobb nyomas, ahol a wg mar szabalyozna egy kicsit, a hosszabb cso miatt kesobb szabalyoz?
Mas okat nem tudok hirtelen, de utana jarok.
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #13620 Dátum: 2015.03.03 kedd, 09:19:49 »

Nem nullarol.
Ott van nagyobb nyomas, ahol a wg mar szabalyozna egy kicsit, a hosszabb cso miatt kesobb szabalyoz?
Mas okat nem tudok hirtelen, de utana jarok.

miért kínzod magad ezekkel a felesleges agyalásokkal?
megtudod otthon csinálni?  
-nem !! akkor vidd el olyanhoz aki igen
Kovács Szabolcs Szabyk facebookon keresd meg  ő ért hozzá de őt meg is kell fizetni!!

https://www.facebook.com/stefanzorst.racing/about
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13621 Dátum: 2015.03.03 kedd, 09:25:10 »

jelenleg városban volt alkalmam csak tesztelni, így 1-2-3-ban nem tudtam elérni a boost-ot, 4-be meg hova próbálkozzak, így is előbb utóbb kapok majd egy csekket Cheesy

ami biztos, hogy most stabilan megvan az 1,3 bar, ki se kell taposni a lelkét, csak rálépni a gázra. alulról sokkal jobban húz, illetve jobban is megy. leölőnél kifújt kicsit, illetve a katalizátor is el volt már tömődve.

másik dolog, amit észrevettem, hogy nem ingadozik a hőfokom...
majdnem rohantam termosztátokat cserélni, pedig csak a vízpumpám lett kicserélve, mert ugye elszállt, szó szerint folyt Cheesy
na most azóta nem szambázik le fel a mutató, stabilan áll középen.

És mi lesz a másfél barral?!  nyes nyes eplus2 eplus2
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13622 Dátum: 2015.03.03 kedd, 19:16:19 »

És mi lesz a másfél barral?!  nyes nyes eplus2 eplus2

3 rúgóval csak be tudom majd állítani, annyit kapok a nyomásszabályzóhoz Cheesy
Naplózva
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #13623 Dátum: 2015.03.03 kedd, 22:46:38 »

Nem nullarol.
Ott van nagyobb nyomas, ahol a wg mar szabalyozna egy kicsit, a hosszabb cso miatt kesobb szabalyoz?
Mas okat nem tudok hirtelen, de utana jarok.

Én a ventillátort kérdeztem, nem a turbót... wow1
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13624 Dátum: 2015.03.03 kedd, 22:47:34 »

Én a ventillátort kérdeztem, nem a turbót... wow1

sorry, félrenézem.  smile
Naplózva
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #13625 Dátum: 2015.03.04 szerda, 21:07:22 »

Szia!

Holnap megnézem a feszültséget is gyújtáson...
Illetve sort kerítek majd a forscan-es logolásra is.
Tudom, hogy a TDDI sose lesz E4, TDCI-s gyerek mondta, hogy nőtt a fogyasztása, E4-esnél ott már van lambda, gondolom, és ezért zavarhat be.

Zoleex: az egyáltalán nem fog zavarni, ha rendesen működik, akkor pont nem fog érdekelni, hogy jobban hallani  nyes


HZsolt92 és alf : szóval akkor labda nélkül megvan az elvárt maximális turbo nyomás, és ezek szerint a MAP is jó, mert gyújtáson 1 bart mutat, és a maximuma 2,5 bar, tehát gondolom ennek így kell működnie.

Aminek viszont szerintem nem így kell működni, az az, hogy ha nincs lehúzva a labda, akkor nincs meg az előírt nyomás.

Amit észrevettem, hogy kicsit mintha fütyülne a turbo, vagy sípol, nem tudom minek mondjam, lehet ez a normális, fogalmam sincs. Nem veszélyes, csak hallani.

A lényeg, hogy a végére fogok ennek járni mindenképpen  nyes



Nekem adagoló csere oldotta meg a probléproblémát.Nézd meg mi a végsebesség.Ha nem tudja 190km/h t, tuti az a baja.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13626 Dátum: 2015.03.04 szerda, 21:10:07 »

Nekem adagoló csere oldotta meg a probléproblémát.Nézd meg mi a végsebesség.Ha nem tudja 190km/h t, tuti az a baja.


hol menjek 190-et? Cheesy
nem tervezek németországot mostanában Smiley
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #13627 Dátum: 2015.03.04 szerda, 21:33:16 »

hol menjek 190-et? Cheesy
nem tervezek németországot mostanában Smiley



Akármelyik autópályán megcsinálhatod itthon is.Mi is a tarifa 190 kontra 130?
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13628 Dátum: 2015.03.04 szerda, 21:36:52 »


Akármelyik autópályán megcsinálhatod itthon is.Mi is a tarifa 190 kontra 130?

passz, utánanézek.
viszont az adagolóm szerintem jó.
kop kop.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #13629 Dátum: 2015.03.04 szerda, 21:39:49 »

passz, utánanézek.
viszont az adagolóm szerintem jó.
kop kop.


Biiiiztossss?? eplus2
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13630 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 20:09:37 »


Biiiiztossss?? eplus2

amúgy nem menne jól a gép  eplus2
Naplózva
hjozef
Vendég
« Új hozzászólás #13631 Dátum: 2015.03.06 péntek, 11:06:19 »

hol menjek 190-et? Cheesy
nem tervezek németországot mostanában Smiley

Sziasztok,volt Németben utam és szégyenkezve mentem a pályán,mert az imádott Mondeo 160km/h nem tudott többet produkálni.
Turbo megy csövek jók.Mi lehet a hiba?Segitséget,tanácsokat előre is köszönöm. worship Huh?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #13632 Dátum: 2015.03.06 péntek, 11:07:56 »

Sziasztok,volt Németben utam és szégyenkezve mentem a pályán,mert az imádott Mondeo 160km/h nem tudott többet produkálni.
Turbo megy csövek jók.Mi lehet a hiba?Segitséget,tanácsokat előre is köszönöm. worship Huh?

A legtöbb helyen csak 130-al lehet menni, szóval... Smiley

A viccet félretéve, szerintem ennek is 160 a gyengébb vészüzem, szóval hibakód kiolvasás és kiderül.
Naplózva
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #13633 Dátum: 2015.03.06 péntek, 20:59:28 »

kiszokott jönni a levegő,de egy helyen lehet légteleníteni egy csavarhúzóval.a vízszivattyú tetején.

Egyébként, a ventillátorok milyen vezérlésre kapcsolnak? A motor hűtővizének hőmérsékletére, vagy a radiátorban lévő hűtővíz hőmérsékletére?
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13634 Dátum: 2015.03.07 szombat, 08:55:56 »

Egyébként, a ventillátorok milyen vezérlésre kapcsolnak? A motor hűtővizének hőmérsékletére, vagy a radiátorban lévő hűtővíz hőmérsékletére?
nincs "víz hőmérséklet" mérő.Hengerfej hőmérséklet van....a radiátorban mindig kering a melegvíz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13635 Dátum: 2015.03.07 szombat, 11:57:57 »

Ismét pár kérdés:

turbocső így néz ki:

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwSzVGNXV2XzN3aTg/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwSkIxR0E3UGxDOG8/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwajJoUGJEdWlSRE0/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwOFFrWmlQbE0yVEU/view?usp=sharing

Ha jól látom, ez rá sincs rakva rendesen, illetve a bilincs sincs rajta rendesen?
Amúgy nem lenne olajsaras, gondolom...
Szedjem le, rakjam fel rendesen, vegyek új bilincset?

A másik, ami miatt kezdek bepöcceni, kicseréltettem a vízpumpát, mert folyt.
Mit veszek észre? Most is csepeg... nem annyira, de csepeg.
Kezdek ideges lenni.
Mi lehet? Rossz az új vízpumpa, tömítés? Szervópumpa nem lett cserélve, az közbeszólhat?

Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #13636 Dátum: 2015.03.07 szombat, 18:08:43 »

Ismét pár kérdés:

turbocső így néz ki:

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwSzVGNXV2XzN3aTg/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwSkIxR0E3UGxDOG8/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwajJoUGJEdWlSRE0/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwOFFrWmlQbE0yVEU/view?usp=sharing

Ha jól látom, ez rá sincs rakva rendesen, illetve a bilincs sincs rajta rendesen?
Amúgy nem lenne olajsaras, gondolom...
Szedjem le, rakjam fel rendesen, vegyek új bilincset?

A másik, ami miatt kezdek bepöcceni, kicseréltettem a vízpumpát, mert folyt.
Mit veszek észre? Most is csepeg... nem annyira, de csepeg.
Kezdek ideges lenni.
Mi lehet? Rossz az új vízpumpa, tömítés? Szervópumpa nem lett cserélve, az közbeszólhat?


Tisztelt Fórumtárs!
A turbócsövekről készült fotók két dologról tanúskodnak. Vagy lazák a bilincsek, vagy elvannak öregedve fáradva a gumicsövek és porózussá váltak, amin szökhet a turbónyomás és kinyomhatja a rendszerben óhatatlanul jelenlévő olajpárát. Én először leszerelném az összes gumicsövet alaposan letakarítanám és spéci min 12 mm széles bilincsekkel megfelelően rögzíteném őket. Ha ezek után is valahol olajos lesz a cső akkor csere. A vízpumpával kapcsolatban, jó lenne megvizsgálni honnan csepeg a víz. Nagyon nem mindegy. Szivároghat a szivattyútalpon és a tengelynél. Az is elképzelhető, hogy kispórolták a nem olcsó (5400 Ft árú) speciális tömítőanyagot a tengelyről amit, külön meg kell, vagy meg kellett volna hozzá venni, javító készlet ként. Természetesen a szivárgást mielőbb meg kell szüntetni, mert ez magától nem fog meggyógyulni. Arról nem is beszélve, hogy a szivárgó víz még a szervószivattyút is tönkre vághatja. Ha nem te csináltad, akkor vidd vissza és garanciálisan tegyék rendbe a rendszert. wave
Tisztelettel László! worship 
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #13637 Dátum: 2015.03.07 szombat, 18:17:20 »

Ismét pár kérdés:

turbocső így néz ki:

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwSzVGNXV2XzN3aTg/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwSkIxR0E3UGxDOG8/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwajJoUGJEdWlSRE0/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwOFFrWmlQbE0yVEU/view?usp=sharing

Ha jól látom, ez rá sincs rakva rendesen, illetve a bilincs sincs rajta rendesen?
Amúgy nem lenne olajsaras, gondolom...
Szedjem le, rakjam fel rendesen, vegyek új bilincset?

A másik, ami miatt kezdek bepöcceni, kicseréltettem a vízpumpát, mert folyt.
Mit veszek észre? Most is csepeg... nem annyira, de csepeg.
Kezdek ideges lenni.
Mi lehet? Rossz az új vízpumpa, tömítés? Szervópumpa nem lett cserélve, az közbeszólhat?



még a végén kiderül, miért nincs meg a 1.5bar. eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13638 Dátum: 2015.03.07 szombat, 20:07:57 »

Tisztelt Fórumtárs!
A turbócsövekről készült fotók két dologról tanúskodnak. Vagy lazák a bilincsek, vagy elvannak öregedve fáradva a gumicsövek és porózussá váltak, amin szökhet a turbónyomás és kinyomhatja a rendszerben óhatatlanul jelenlévő olajpárát. Én először leszerelném az összes gumicsövet alaposan letakarítanám és spéci min 12 mm széles bilincsekkel megfelelően rögzíteném őket. Ha ezek után is valahol olajos lesz a cső akkor csere. A vízpumpával kapcsolatban, jó lenne megvizsgálni honnan csepeg a víz. Nagyon nem mindegy. Szivároghat a szivattyútalpon és a tengelynél. Az is elképzelhető, hogy kispórolták a nem olcsó (5400 Ft árú) speciális tömítőanyagot a tengelyről amit, külön meg kell, vagy meg kellett volna hozzá venni, javító készlet ként. Természetesen a szivárgást mielőbb meg kell szüntetni, mert ez magától nem fog meggyógyulni. Arról nem is beszélve, hogy a szivárgó víz még a szervószivattyút is tönkre vághatja. Ha nem te csináltad, akkor vidd vissza és garanciálisan tegyék rendbe a rendszert. wave
Tisztelettel László! worship 


Koszonom a reszletes valaszt  worship

A turbocsovet mar megneztem, nem volt rendesen felteve...
Felraktam a helyere, es meghuztam a bilincset, termeszetesen letisztitottam, par nap mulva megnezem, hogy milyen lesz.
A cso jonak tunik ranezesre.

A vizpumpat vissza fogom vinni gariba, csak kerdes, hogy ahol igy csinaljak meg elsore, vajon masodikra erdemes-e oda vinni.

Mas, de reszben csatlskozik, beraktam egy manualis turbonyomasszabalyzot, 1,5 bar biztos megvan, ugye addig lat a map, kerdes, hogy rakjak-e gyengebb rugot bele, mert nem akarom a turbot se kinyirni. Ami erdekes, hogy alul is nyomatekosabb, most mentem egy 50 km-es etapot, 5,3-as atlaggal...

Naplózva
knana
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #13639 Dátum: 2015.03.07 szombat, 21:31:40 »

Kedves Kornél!

Bocsika az amatőr kérdésért de, melyik képen látható a laza cső?
Tudnilik nálam is hasonlóan néznek ki, a csövek és jó lenne célirányosan neki fogni.

Mondjuk az sem rossz ötlet, hogy mindet le, takarít és úgy vissza. Úgy legalább lenne mihez viszonyítani.

Köszönöm!
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13640 Dátum: 2015.03.07 szombat, 21:37:00 »

Kedves Kornél!

Bocsika az amatőr kérdésért de, melyik képen látható a laza cső?
Tudnilik nálam is hasonlóan néznek ki, a csövek és jó lenne célirányosan neki fogni.

Mondjuk az sem rossz ötlet, hogy mindet le, takarít és úgy vissza. Úgy legalább lenne mihez viszonyítani.

Köszönöm!

En is amator vagyok, a.tobbiek rajtam rohognek, hogy bolhsbol is elefantot csinalok ;
Az utolso 3 kepen kozelrol ugyanaz a cso csatlakozas lathato, az a bilincs volt elcsuszva, es a.cso se illeszkedett teljesen. Most kivanc leszek, hogy csak ez volt-e a hiba, illetve lehet veszek majd egy vastagabb bilincset is.
Ha van fejlemeny ezzel kapcsolatba, akkor szolok.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13641 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 01:36:49 »

Kedves Kornél!

Bocsika az amatőr kérdésért de, melyik képen látható a laza cső?
Tudnilik nálam is hasonlóan néznek ki, a csövek és jó lenne célirányosan neki fogni.

Mondjuk az sem rossz ötlet, hogy mindet le, takarít és úgy vissza. Úgy legalább lenne mihez viszonyítani.

Köszönöm!


Lehet látni a fém csövön egy peremet, na addig kellene felmenni a gumicsőnek.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13642 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 10:16:59 »



Lehet látni a fém csövön egy peremet, na addig kellene felmenni a gumicsőnek.

Igen, es 50 km alatt nincs olajpara, ugy hogy vissza van rakva rendesen.
Van egy tippem, hogy vizpumpa cserenel leszedtek, es igy raktak vissza...
Ennyit ezekrol.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13643 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 13:02:25 »

Igen, es 50 km alatt nincs olajpara, ugy hogy vissza van rakva rendesen.
Van egy tippem, hogy vizpumpa cserenel leszedtek, es igy raktak vissza...
Ennyit ezekrol.



Biztos leszedték vízpumpa cserénél.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13644 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 13:05:37 »



Biztos leszedték vízpumpa cserénél.

Holnap viszem vissza gariba, de lesz egy ket szavam hozzajuk.
Koklersegnek is van teteje.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13645 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 14:11:04 »

Sziasztok!
Adagoló, csúcs nyűggel Filepdiesel?
Vagy van más is aki ajánlható?
Hiba: hidegen döcögős alapjárat, melegen 500f/p-en beindul, de onnan nem hajlandó felpörögni, második próbára beindul rendesen.
Köszönöm, Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13646 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 19:24:31 »

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwQy1EbDFnNnp5MEU/view?usp=sharing

Tegnapi és mai országúti etapok átlaga, a nyomásszabályzó beszerelése után...
Most már megvan az 1,5 bar, és nem is füstöl az autó, egy szemet se.
Kevés volt a levegő, ezért kormolt eddig.

További módosításokat nem tervezek, már csak a hátralévő dolgokat fogom megcsinálni (két első gátló, két első fék), és lesz egy elég jó gépem Smiley
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13647 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 19:29:01 »

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwQy1EbDFnNnp5MEU/view?usp=sharing

Tegnapi és mai országúti etapok átlaga, a nyomásszabályzó beszerelése után...
Most már megvan az 1,5 bar, és nem is füstöl az autó, egy szemet se.
Kevés volt a levegő, ezért kormolt eddig.

További módosításokat nem tervezek, már csak a hátralévő dolgokat fogom megcsinálni (két első gátló, két első fék), és lesz egy elég jó gépem Smiley


A fedcompba azért ne nagyon bízz. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13648 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 19:31:28 »

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwQy1EbDFnNnp5MEU/view?usp=sharing

Tegnapi és mai országúti etapok átlaga, a nyomásszabályzó beszerelése után...
Most már megvan az 1,5 bar, és nem is füstöl az autó, egy szemet se.
Kevés volt a levegő, ezért kormolt eddig.

További módosításokat nem tervezek, már csak a hátralévő dolgokat fogom megcsinálni (két első gátló, két első fék), és lesz egy elég jó gépem Smiley
navégre.ezt mondom már mióta.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13649 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 19:33:44 »



A fedcompba azért ne nagyon bízz. 

nálam átlagba eddig +0,2-0,4 liter volt a különbség rátankolva, tehát ez 5,6-5,8-nak felelne meg rátankolva.
azért eddig olyat sem sikerült produkálni, hogy 221+145 (itt le volt szedve az akksisaru, nullázta a napit)=366 km után 3/4-en áll a mutató.
ahogy eddig nézem, a katalizátor kiütése -0,5 liter, a másik fél liter meg a megemelt turbo nyomás, ami érdekes, hogy alacsonyabb fordulaton is magasabb nyomásértékeket mértem, teljesen elégedett vagyok.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 266 267 268 269 270 271 272 [273] 274 275 276 277 278 279 280 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.047 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.