Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:23:45
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
266
267
268
269
270
271
272
[
273
]
274
275
276
277
278
279
280
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102635 alkalommal)
0 Felhasználó és 120 vendég van a témában
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13600 Dátum:
2015.03.02 hétfő, 21:13:49 »
Idézetet írta: K.Imi - 2015.03.01 vasárnap, 22:55:25
Ha már ventillátor szóba került, az normális szerintetek hogy amikor magasabb fordulaton beindul a venti akkor tök nagyot esik a feszkó? 14,x-ről 12,x-re egy pillanatig, majd újra visszaáll 14,x-re. Marha idegesítő hogy sötétben ilyenkor felére visszaesik a fényerő egy pillanatra. Van erre valami megoldás? Köszi
Meg nekem is
) de engem nem zavar
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
kupeti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13601 Dátum:
2015.03.02 hétfő, 21:28:45 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.02 hétfő, 20:52:37
ja, ez az én bajom!
mindenki okos, mindenkié a legjobb, aztán jó, ha egy ért hozzá rendesen.
ezért lenne jó a gyári wolf, ha le-, illetve visszatölthető lenne, de még csak olyat hallottam, hogy nem lehetséges.
Meg ugye ha jól emlékszem, neked a füst egy kicsit a mumusod. Az "útszéli" csiptuning állítólag füstölhet!
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13602 Dátum:
2015.03.02 hétfő, 21:33:35 »
Idézetet írta: kupeti - 2015.03.02 hétfő, 21:28:45
Meg ugye ha jól emlékszem, neked a füst egy kicsit a mumusod. Az "útszéli" csiptuning állítólag füstölhet!
na ja, ezért kellene gyári wolf
de amúgy már csak ici picit füstöl most, mondjuk azt mondják, hogy a lefalazott egr-tól is lehet.
most elvileg nem fúj ki, 1,3-at tölt stabilan, így csökkent a füst is.
nemsokára 1,4-re tolom, úgy szerintem meg is szűnik.
egyébként abba se vagyok biztos, hogy nem tettek már rá chipet, mert most nagyon megy.
Naplózva
kupeti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13603 Dátum:
2015.03.02 hétfő, 21:36:48 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.02 hétfő, 21:33:35
na ja, ezért kellene gyári wolf
de amúgy már csak ici picit füstöl most, mondjuk azt mondják, hogy a lefalazott egr-tól is lehet.
most elvileg nem fúj ki, 1,3-at tölt stabilan, így csökkent a füst is.
nemsokára 1,4-re tolom, úgy szerintem meg is szűnik.
egyébként abba se vagyok biztos, hogy nem tettek már rá chipet, mert most nagyon megy.
Hogy érted? A lefalazott egrtől füstöl még picit, vagy attól szűnt meg a füstölés?
Naplózva
kupeti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13604 Dátum:
2015.03.02 hétfő, 21:39:09 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.02 hétfő, 21:33:35
na ja, ezért kellene gyári wolf
de amúgy már csak ici picit füstöl most, mondjuk azt mondják, hogy a lefalazott egr-tól is lehet.
most elvileg nem fúj ki, 1,3-at tölt stabilan, így csökkent a füst is.
nemsokára 1,4-re tolom, úgy szerintem meg is szűnik.
egyébként abba se vagyok biztos, hogy nem tettek már rá chipet, mert most nagyon megy.
Inkább azt mondd meg, meglett-e a boost? Tudod a hőn áhított, állítólag létező 1,5 bár. Bármilyen körülmények között, akár egy másodpercre is?
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13605 Dátum:
2015.03.02 hétfő, 21:39:34 »
Idézetet írta: kupeti - 2015.03.02 hétfő, 21:36:48
Hogy érted? A lefalazott egrtől füstöl még picit, vagy attól szűnt meg a füstölés?
elvileg azt mondják páran, hogy lefalazott egr-től füstölhet egy kicsit jobban, mint kellene.
nem tudom, de többen állították.
jelen pillanatban már nem érdekel, mivel alig látható, az is csak este, a fényszórófényben.
eddig sokkal rosszabb volt, szerintem egyszerűen el volt tömődve a katalizátor. most már biztos nincs
Naplózva
kupeti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13606 Dátum:
2015.03.02 hétfő, 21:42:49 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.02 hétfő, 21:39:34
elvileg azt mondják páran, hogy lefalazott egr-től füstölhet egy kicsit jobban, mint kellene.
nem tudom, de többen állították.
jelen pillanatban már nem érdekel, mivel alig látható, az is csak este, a fényszórófényben.
eddig sokkal rosszabb volt, szerintem egyszerűen el volt tömődve a katalizátor. most már biztos nincs
Tapasztalatom(!) szerint dugózva füstöl kevésbé.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13607 Dátum:
2015.03.02 hétfő, 21:43:21 »
Idézetet írta: kupeti - 2015.03.02 hétfő, 21:42:49
Tapasztalatom(!) szerint dugózva füstöl kevésbé.
Nekem is.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13608 Dátum:
2015.03.02 hétfő, 21:44:39 »
Idézetet írta: kupeti - 2015.03.02 hétfő, 21:39:09
Inkább azt mondd meg, meglett-e a boost? Tudod a hőn áhított, állítólag létező 1,5 bár. Bármilyen körülmények között, akár egy másodpercre is?
jelenleg városban volt alkalmam csak tesztelni, így 1-2-3-ban nem tudtam elérni a boost-ot, 4-be meg hova próbálkozzak, így is előbb utóbb kapok majd egy csekket
ami biztos, hogy most stabilan megvan az 1,3 bar, ki se kell taposni a lelkét, csak rálépni a gázra. alulról sokkal jobban húz, illetve jobban is megy. leölőnél kifújt kicsit, illetve a katalizátor is el volt már tömődve.
másik dolog, amit észrevettem, hogy nem ingadozik a hőfokom...
majdnem rohantam termosztátokat cserélni, pedig csak a vízpumpám lett kicserélve, mert ugye elszállt, szó szerint folyt
na most azóta nem szambázik le fel a mutató, stabilan áll középen.
Naplózva
kupeti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13609 Dátum:
2015.03.02 hétfő, 21:48:11 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.02 hétfő, 21:44:39
jelenleg városban volt alkalmam csak tesztelni, így 1-2-3-ban nem tudtam elérni a boost-ot, 4-be meg hova próbálkozzak, így is előbb utóbb kapok majd egy csekket
ami biztos, hogy most stabilan megvan az 1,3 bar, ki se kell taposni a lelkét, csak rálépni a gázra. alulról sokkal jobban húz, illetve jobban is megy. leölőnél kifújt kicsit, illetve a katalizátor is el volt már tömődve.
másik dolog, amit észrevettem, hogy nem ingadozik a hőfokom...
majdnem rohantam termosztátokat cserélni, pedig csak a vízpumpám lett kicserélve, mert ugye elszállt, szó szerint folyt
na most azóta nem szambázik le fel a mutató, stabilan áll középen.
Az én mutatóm is elég stabilan szokott állni középen!
Naplózva
kupeti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13610 Dátum:
2015.03.02 hétfő, 21:52:06 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.02 hétfő, 21:44:39
jelenleg városban volt alkalmam csak tesztelni, így 1-2-3-ban nem tudtam elérni a boost-ot, 4-be meg hova próbálkozzak, így is előbb utóbb kapok majd egy csekket
ami biztos, hogy most stabilan megvan az 1,3 bar, ki se kell taposni a lelkét, csak rálépni a gázra. alulról sokkal jobban húz, illetve jobban is megy. leölőnél kifújt kicsit, illetve a katalizátor is el volt már tömődve.
másik dolog, amit észrevettem, hogy nem ingadozik a hőfokom...
majdnem rohantam termosztátokat cserélni, pedig csak a vízpumpám lett kicserélve, mert ugye elszállt, szó szerint folyt
na most azóta nem szambázik le fel a mutató, stabilan áll középen.
Egyébként várom hogy beépíts egy nyomásszabályzót, mert én már megvettem vagy egy hónapja, csak az a rohadt cső nem megy rá, ezért hagytam az egészet.
Majd számolj be a tapasztaltakról, hogy érdemes-e vesződni vele.
Esetleg pár képet is készíthetnél a beépítésről.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13611 Dátum:
2015.03.02 hétfő, 21:54:48 »
Idézetet írta: kupeti - 2015.03.02 hétfő, 21:52:06
Egyébként várom hogy beépíts egy nyomásszabályzót, mert én már megvettem vagy egy hónapja, csak az a rohadt cső nem megy rá, ezért hagytam az egészet.
Majd számolj be a tapasztaltakról, hogy érdemes-e vesződni vele.
Esetleg pár képet is készíthetnél a beépítésről.
meglesz!
1,4 bar a cél, nem akarok kinyírni se...
elvileg egy 30 cm-s wg csővel kisebb fordulaton is nagyobb lesz a nyomás, legalábbis ilyen forrást is találtam.
Naplózva
kupeti
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13612 Dátum:
2015.03.02 hétfő, 21:59:04 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.02 hétfő, 21:54:48
meglesz!
1,4 bar a cél, nem akarok kinyírni se...
elvileg egy 30 cm-s wg csővel kisebb fordulaton is nagyobb lesz a nyomás, legalábbis ilyen forrást is találtam.
Én is feltettem a kérdést korábban, de azt mondták sz.rt se ér a hosszabb cső. Szerintem se egyébként. Logikátlan.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13613 Dátum:
2015.03.02 hétfő, 22:02:45 »
Idézetet írta: kupeti - 2015.03.02 hétfő, 21:59:04
Én is feltettem a kérdést korábban, de azt mondták sz.rt se ér a hosszabb cső. Szerintem se egyébként. Logikátlan.
http://us1.webpublications.com.au/static/images/articles/i1111/111119_6mg.jpg
Naplózva
kupeti
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13614 Dátum:
2015.03.02 hétfő, 22:16:50 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.02 hétfő, 22:02:45
http://us1.webpublications.com.au/static/images/articles/i1111/111119_6mg.jpg
Szép grafikon. De ezek szerint csak fél bárig tölt.
Szerintem ahhoz, hogy nyomás legyen, fel kell pörögnie a turbónak. Mit számít ebbe a cső hossza?
Meg elképzelem a tervezőket: Te figyelj, 30 centis csővel azé jobb nem? De! Na mindegy legyen inkább csak 22cm, mer úgy rosszabb.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13615 Dátum:
2015.03.02 hétfő, 22:23:48 »
Idézetet írta: kupeti - 2015.03.02 hétfő, 22:16:50
Szép grafikon. De ezek szerint csak fél bárig tölt.
Szerintem ahhoz, hogy nyomás legyen, fel kell pörögnie a turbónak. Mit számít ebbe a cső hossza?
Meg elképzelem a tervezőket: Te figyelj, 30 centis csővel azé jobb nem? De! Na mindegy legyen inkább csak 22cm, mer úgy rosszabb.
Nem.....úgy 8cm-el olcsóbb.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kupeti
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13616 Dátum:
2015.03.02 hétfő, 22:26:41 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.03.02 hétfő, 22:23:48
Nem.....úgy 8cm-el olcsóbb.
Sőt, kihagyhatnák az intercoolert is, azzal is egy csomó csövet spórolnának. A cső meg drága dolog
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13617 Dátum:
2015.03.02 hétfő, 22:54:46 »
Idézetet írta: kupeti - 2015.03.02 hétfő, 22:26:41
Sőt, kihagyhatnák az intercoolert is, azzal is egy csomó csövet spórolnának. A cső meg drága dolog
Angol forumon is volt rola szo, fix vane turbo mod neven ra tudsz keresni.
Ezzel nem mondom, hogy igaz, de tobb helyen is van forras.
Naplózva
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13618 Dátum:
2015.03.02 hétfő, 23:38:56 »
Idézetet írta: K.Imi - 2015.03.01 vasárnap, 22:55:25
Ha már ventillátor szóba került, az normális szerintetek hogy amikor
magasabb fordulaton beindul
a venti akkor tök nagyot esik a feszkó? 14,x-ről 12,x-re egy pillanatig, majd újra visszaáll 14,x-re. Marha idegesítő hogy sötétben ilyenkor felére visszaesik a fényerő egy pillanatra. Van erre valami megoldás? Köszi
Nulláról, vagy alacsonyabb fordulatról indul be magasabb fordulaton?
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13619 Dátum:
2015.03.03 kedd, 05:54:24 »
Idézetet írta: Attila73 - 2015.03.02 hétfő, 23:38:56
Nulláról, vagy alacsonyabb fordulatról indul be magasabb fordulaton?
Nem nullarol.
Ott van nagyobb nyomas, ahol a wg mar szabalyozna egy kicsit, a hosszabb cso miatt kesobb szabalyoz?
Mas okat nem tudok hirtelen, de utana jarok.
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13620 Dátum:
2015.03.03 kedd, 09:19:49 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.03 kedd, 05:54:24
Nem nullarol.
Ott van nagyobb nyomas, ahol a wg mar szabalyozna egy kicsit, a hosszabb cso miatt kesobb szabalyoz?
Mas okat nem tudok hirtelen, de utana jarok.
miért kínzod magad ezekkel a felesleges agyalásokkal?
megtudod otthon csinálni?
-nem !! akkor vidd el olyanhoz aki igen
Kovács Szabolcs Szabyk facebookon keresd meg ő ért hozzá de őt meg is kell fizetni!!
https://www.facebook.com/stefanzorst.racing/about
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13621 Dátum:
2015.03.03 kedd, 09:25:10 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.02 hétfő, 21:44:39
jelenleg városban volt alkalmam csak tesztelni, így 1-2-3-ban nem tudtam elérni a boost-ot, 4-be meg hova próbálkozzak, így is előbb utóbb kapok majd egy csekket
ami biztos, hogy most stabilan megvan az 1,3 bar, ki se kell taposni a lelkét, csak rálépni a gázra. alulról sokkal jobban húz, illetve jobban is megy. leölőnél kifújt kicsit, illetve a katalizátor is el volt már tömődve.
másik dolog, amit észrevettem, hogy nem ingadozik a hőfokom...
majdnem rohantam termosztátokat cserélni, pedig csak a vízpumpám lett kicserélve, mert ugye elszállt, szó szerint folyt
na most azóta nem szambázik le fel a mutató, stabilan áll középen.
És mi lesz a másfél barral?!
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13622 Dátum:
2015.03.03 kedd, 19:16:19 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.03.03 kedd, 09:25:10
És mi lesz a másfél barral?!
3 rúgóval csak be tudom majd állítani, annyit kapok a nyomásszabályzóhoz
Naplózva
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13623 Dátum:
2015.03.03 kedd, 22:46:38 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.03 kedd, 05:54:24
Nem nullarol.
Ott van nagyobb nyomas, ahol a wg mar szabalyozna egy kicsit, a hosszabb cso miatt kesobb szabalyoz?
Mas okat nem tudok hirtelen, de utana jarok.
Én a ventillátort kérdeztem, nem a turbót...
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13624 Dátum:
2015.03.03 kedd, 22:47:34 »
Idézetet írta: Attila73 - 2015.03.03 kedd, 22:46:38
Én a ventillátort kérdeztem, nem a turbót...
sorry, félrenézem.
Naplózva
1000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13625 Dátum:
2015.03.04 szerda, 21:07:22 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.03 kedd, 19:00:09
Szia!
Holnap megnézem a feszültséget is gyújtáson...
Illetve sort kerítek majd a forscan-es logolásra is.
Tudom, hogy a TDDI sose lesz E4, TDCI-s gyerek mondta, hogy nőtt a fogyasztása, E4-esnél ott már van lambda, gondolom, és ezért zavarhat be.
Zoleex:
az egyáltalán nem fog zavarni, ha rendesen működik, akkor pont nem fog érdekelni, hogy jobban hallani
HZsolt92
és
alf
: szóval akkor labda nélkül megvan az elvárt maximális turbo nyomás, és ezek szerint a MAP is jó, mert gyújtáson 1 bart mutat, és a maximuma 2,5 bar, tehát gondolom ennek így kell működnie.
Aminek viszont szerintem nem így kell működni, az az, hogy ha nincs lehúzva a labda, akkor nincs meg az előírt nyomás.
Amit észrevettem, hogy kicsit mintha fütyülne a turbo, vagy sípol, nem tudom minek mondjam, lehet ez a normális, fogalmam sincs. Nem veszélyes, csak hallani.
A lényeg, hogy a végére fogok ennek járni mindenképpen
Nekem adagoló csere oldotta meg a probléproblémát.Nézd meg mi a végsebesség.Ha nem tudja 190km/h t, tuti az a baja.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13626 Dátum:
2015.03.04 szerda, 21:10:07 »
Idézetet írta: 1000 - 2015.03.04 szerda, 21:07:22
Nekem adagoló csere oldotta meg a probléproblémát.Nézd meg mi a végsebesség.Ha nem tudja 190km/h t, tuti az a baja.
hol menjek 190-et?
nem tervezek németországot mostanában
Naplózva
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13627 Dátum:
2015.03.04 szerda, 21:33:16 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.04 szerda, 21:10:07
hol menjek 190-et?
nem tervezek németországot mostanában
Akármelyik autópályán megcsinálhatod itthon is.Mi is a tarifa 190 kontra 130?
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13628 Dátum:
2015.03.04 szerda, 21:36:52 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2015.03.04 szerda, 21:33:16
Akármelyik autópályán megcsinálhatod itthon is.Mi is a tarifa 190 kontra 130?
passz, utánanézek.
viszont az adagolóm szerintem jó.
kop kop.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13629 Dátum:
2015.03.04 szerda, 21:39:49 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.04 szerda, 21:36:52
passz, utánanézek.
viszont az adagolóm szerintem jó.
kop kop.
Biiiiztossss??
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13630 Dátum:
2015.03.05 csütörtök, 20:09:37 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2015.03.04 szerda, 21:39:49
Biiiiztossss??
amúgy nem menne jól a gép
Naplózva
hjozef
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13631 Dátum:
2015.03.06 péntek, 11:06:19 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.04 szerda, 21:10:07
hol menjek 190-et?
nem tervezek németországot mostanában
Sziasztok,volt Németben utam és szégyenkezve mentem a pályán,mert az imádott Mondeo 160km/h nem tudott többet produkálni.
Turbo megy csövek jók.Mi lehet a hiba?Segitséget,tanácsokat előre is köszönöm.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13632 Dátum:
2015.03.06 péntek, 11:07:56 »
Idézetet írta: hjoci - 2015.03.06 péntek, 11:06:19
Sziasztok,volt Németben utam és szégyenkezve mentem a pályán,mert az imádott Mondeo 160km/h nem tudott többet produkálni.
Turbo megy csövek jók.Mi lehet a hiba?Segitséget,tanácsokat előre is köszönöm.
A legtöbb helyen csak 130-al lehet menni, szóval...
A viccet félretéve, szerintem ennek is 160 a gyengébb vészüzem, szóval hibakód kiolvasás és kiderül.
Naplózva
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13633 Dátum:
2015.03.06 péntek, 20:59:28 »
Idézetet írta: alf - 2015.03.01 vasárnap, 17:56:41
kiszokott jönni a levegő,de egy helyen lehet légteleníteni egy csavarhúzóval.a vízszivattyú tetején.
Egyébként, a ventillátorok milyen vezérlésre kapcsolnak? A motor hűtővizének hőmérsékletére, vagy a radiátorban lévő hűtővíz hőmérsékletére?
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13634 Dátum:
2015.03.07 szombat, 08:55:56 »
Idézetet írta: kurru - 2015.03.06 péntek, 20:59:28
Egyébként, a ventillátorok milyen vezérlésre kapcsolnak? A motor hűtővizének hőmérsékletére, vagy a radiátorban lévő hűtővíz hőmérsékletére?
nincs "víz hőmérséklet" mérő.Hengerfej hőmérséklet van....a radiátorban mindig kering a melegvíz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13635 Dátum:
2015.03.07 szombat, 11:57:57 »
Ismét pár kérdés:
turbocső így néz ki:
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwSzVGNXV2XzN3aTg/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwSkIxR0E3UGxDOG8/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwajJoUGJEdWlSRE0/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwOFFrWmlQbE0yVEU/view?usp=sharing
Ha jól látom, ez rá sincs rakva rendesen, illetve a bilincs sincs rajta rendesen?
Amúgy nem lenne olajsaras, gondolom...
Szedjem le, rakjam fel rendesen, vegyek új bilincset?
A másik, ami miatt kezdek bepöcceni, kicseréltettem a vízpumpát, mert folyt.
Mit veszek észre? Most is csepeg... nem annyira, de csepeg.
Kezdek ideges lenni.
Mi lehet? Rossz az új vízpumpa, tömítés? Szervópumpa nem lett cserélve, az közbeszólhat?
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13636 Dátum:
2015.03.07 szombat, 18:08:43 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.07 szombat, 11:57:57
Ismét pár kérdés:
turbocső így néz ki:
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwSzVGNXV2XzN3aTg/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwSkIxR0E3UGxDOG8/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwajJoUGJEdWlSRE0/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwOFFrWmlQbE0yVEU/view?usp=sharing
Ha jól látom, ez rá sincs rakva rendesen, illetve a bilincs sincs rajta rendesen?
Amúgy nem lenne olajsaras, gondolom...
Szedjem le, rakjam fel rendesen, vegyek új bilincset?
A másik, ami miatt kezdek bepöcceni, kicseréltettem a vízpumpát, mert folyt.
Mit veszek észre? Most is csepeg... nem annyira, de csepeg.
Kezdek ideges lenni.
Mi lehet? Rossz az új vízpumpa, tömítés? Szervópumpa nem lett cserélve, az közbeszólhat?
Tisztelt Fórumtárs!
A turbócsövekről készült fotók két dologról tanúskodnak. Vagy lazák a bilincsek, vagy elvannak öregedve fáradva a gumicsövek és porózussá váltak, amin szökhet a turbónyomás és kinyomhatja a rendszerben óhatatlanul jelenlévő olajpárát. Én először leszerelném az összes gumicsövet alaposan letakarítanám és spéci min 12 mm széles bilincsekkel megfelelően rögzíteném őket. Ha ezek után is valahol olajos lesz a cső akkor csere. A vízpumpával kapcsolatban, jó lenne megvizsgálni honnan csepeg a víz. Nagyon nem mindegy. Szivároghat a szivattyútalpon és a tengelynél. Az is elképzelhető, hogy kispórolták a nem olcsó (5400 Ft árú) speciális tömítőanyagot a tengelyről amit, külön meg kell, vagy meg kellett volna hozzá venni, javító készlet ként. Természetesen a szivárgást mielőbb meg kell szüntetni, mert ez magától nem fog meggyógyulni. Arról nem is beszélve, hogy a szivárgó víz még a szervószivattyút is tönkre vághatja. Ha nem te csináltad, akkor vidd vissza és garanciálisan tegyék rendbe a rendszert.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13637 Dátum:
2015.03.07 szombat, 18:17:20 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.07 szombat, 11:57:57
Ismét pár kérdés:
turbocső így néz ki:
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwSzVGNXV2XzN3aTg/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwSkIxR0E3UGxDOG8/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwajJoUGJEdWlSRE0/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwOFFrWmlQbE0yVEU/view?usp=sharing
Ha jól látom, ez rá sincs rakva rendesen, illetve a bilincs sincs rajta rendesen?
Amúgy nem lenne olajsaras, gondolom...
Szedjem le, rakjam fel rendesen, vegyek új bilincset?
A másik, ami miatt kezdek bepöcceni, kicseréltettem a vízpumpát, mert folyt.
Mit veszek észre? Most is csepeg... nem annyira, de csepeg.
Kezdek ideges lenni.
Mi lehet? Rossz az új vízpumpa, tömítés? Szervópumpa nem lett cserélve, az közbeszólhat?
még a végén kiderül, miért nincs meg a 1.5bar.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13638 Dátum:
2015.03.07 szombat, 20:07:57 »
Idézetet írta: László - 2015.03.07 szombat, 18:08:43
Tisztelt Fórumtárs!
A turbócsövekről készült fotók két dologról tanúskodnak. Vagy lazák a bilincsek, vagy elvannak öregedve fáradva a gumicsövek és porózussá váltak, amin szökhet a turbónyomás és kinyomhatja a rendszerben óhatatlanul jelenlévő olajpárát. Én először leszerelném az összes gumicsövet alaposan letakarítanám és spéci min 12 mm széles bilincsekkel megfelelően rögzíteném őket. Ha ezek után is valahol olajos lesz a cső akkor csere. A vízpumpával kapcsolatban, jó lenne megvizsgálni honnan csepeg a víz. Nagyon nem mindegy. Szivároghat a szivattyútalpon és a tengelynél. Az is elképzelhető, hogy kispórolták a nem olcsó (5400 Ft árú) speciális tömítőanyagot a tengelyről amit, külön meg kell, vagy meg kellett volna hozzá venni, javító készlet ként. Természetesen a szivárgást mielőbb meg kell szüntetni, mert ez magától nem fog meggyógyulni. Arról nem is beszélve, hogy a szivárgó víz még a szervószivattyút is tönkre vághatja. Ha nem te csináltad, akkor vidd vissza és garanciálisan tegyék rendbe a rendszert.
Tisztelettel László!
Koszonom a reszletes valaszt
A turbocsovet mar megneztem, nem volt rendesen felteve...
Felraktam a helyere, es meghuztam a bilincset, termeszetesen letisztitottam, par nap mulva megnezem, hogy milyen lesz.
A cso jonak tunik ranezesre.
A vizpumpat vissza fogom vinni gariba, csak kerdes, hogy ahol igy csinaljak meg elsore, vajon masodikra erdemes-e oda vinni.
Mas, de reszben csatlskozik, beraktam egy manualis turbonyomasszabalyzot, 1,5 bar biztos megvan, ugye addig lat a map, kerdes, hogy rakjak-e gyengebb rugot bele, mert nem akarom a turbot se kinyirni. Ami erdekes, hogy alul is nyomatekosabb, most mentem egy 50 km-es etapot, 5,3-as atlaggal...
Naplózva
knana
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13639 Dátum:
2015.03.07 szombat, 21:31:40 »
Kedves Kornél!
Bocsika az amatőr kérdésért de, melyik képen látható a laza cső?
Tudnilik nálam is hasonlóan néznek ki, a csövek és jó lenne célirányosan neki fogni.
Mondjuk az sem rossz ötlet, hogy mindet le, takarít és úgy vissza. Úgy legalább lenne mihez viszonyítani.
Köszönöm!
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13640 Dátum:
2015.03.07 szombat, 21:37:00 »
Idézetet írta: knana - 2015.03.07 szombat, 21:31:40
Kedves Kornél!
Bocsika az amatőr kérdésért de, melyik képen látható a laza cső?
Tudnilik nálam is hasonlóan néznek ki, a csövek és jó lenne célirányosan neki fogni.
Mondjuk az sem rossz ötlet, hogy mindet le, takarít és úgy vissza. Úgy legalább lenne mihez viszonyítani.
Köszönöm!
En is amator vagyok, a.tobbiek rajtam rohognek, hogy bolhsbol is elefantot csinalok ;
Az utolso 3 kepen kozelrol ugyanaz a cso csatlakozas lathato, az a bilincs volt elcsuszva, es a.cso se illeszkedett teljesen. Most kivanc leszek, hogy csak ez volt-e a hiba, illetve lehet veszek majd egy vastagabb bilincset is.
Ha van fejlemeny ezzel kapcsolatba, akkor szolok.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13641 Dátum:
2015.03.08 vasárnap, 01:36:49 »
Idézetet írta: knana - 2015.03.07 szombat, 21:31:40
Kedves Kornél!
Bocsika az amatőr kérdésért de, melyik képen látható a laza cső?
Tudnilik nálam is hasonlóan néznek ki, a csövek és jó lenne célirányosan neki fogni.
Mondjuk az sem rossz ötlet, hogy mindet le, takarít és úgy vissza. Úgy legalább lenne mihez viszonyítani.
Köszönöm!
Lehet látni a fém csövön egy peremet, na addig kellene felmenni a gumicsőnek.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13642 Dátum:
2015.03.08 vasárnap, 10:16:59 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.03.08 vasárnap, 01:36:49
Lehet látni a fém csövön egy peremet, na addig kellene felmenni a gumicsőnek.
Igen, es 50 km alatt nincs olajpara, ugy hogy vissza van rakva rendesen.
Van egy tippem, hogy vizpumpa cserenel leszedtek, es igy raktak vissza...
Ennyit ezekrol.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13643 Dátum:
2015.03.08 vasárnap, 13:02:25 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.08 vasárnap, 10:16:59
Igen, es 50 km alatt nincs olajpara, ugy hogy vissza van rakva rendesen.
Van egy tippem, hogy vizpumpa cserenel leszedtek, es igy raktak vissza...
Ennyit ezekrol.
Biztos leszedték vízpumpa cserénél.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13644 Dátum:
2015.03.08 vasárnap, 13:05:37 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.03.08 vasárnap, 13:02:25
Biztos leszedték vízpumpa cserénél.
Holnap viszem vissza gariba, de lesz egy ket szavam hozzajuk.
Koklersegnek is van teteje.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13645 Dátum:
2015.03.08 vasárnap, 14:11:04 »
Sziasztok!
Adagoló, csúcs nyűggel Filepdiesel?
Vagy van más is aki ajánlható?
Hiba: hidegen döcögős alapjárat, melegen 500f/p-en beindul, de onnan nem hajlandó felpörögni, második próbára beindul rendesen.
Köszönöm, Ferqó
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13646 Dátum:
2015.03.08 vasárnap, 19:24:31 »
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwQy1EbDFnNnp5MEU/view?usp=sharing
Tegnapi és mai országúti etapok átlaga, a nyomásszabályzó beszerelése után...
Most már megvan az 1,5 bar, és nem is füstöl az autó, egy szemet se.
Kevés volt a levegő, ezért kormolt eddig.
További módosításokat nem tervezek, már csak a hátralévő dolgokat fogom megcsinálni (két első gátló, két első fék), és lesz egy elég jó gépem
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13647 Dátum:
2015.03.08 vasárnap, 19:29:01 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.08 vasárnap, 19:24:31
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwQy1EbDFnNnp5MEU/view?usp=sharing
Tegnapi és mai országúti etapok átlaga, a nyomásszabályzó beszerelése után...
Most már megvan az 1,5 bar, és nem is füstöl az autó, egy szemet se.
Kevés volt a levegő, ezért kormolt eddig.
További módosításokat nem tervezek, már csak a hátralévő dolgokat fogom megcsinálni (két első gátló, két első fék), és lesz egy elég jó gépem
A fedcompba azért ne nagyon bízz.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13648 Dátum:
2015.03.08 vasárnap, 19:31:28 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.08 vasárnap, 19:24:31
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwQy1EbDFnNnp5MEU/view?usp=sharing
Tegnapi és mai országúti etapok átlaga, a nyomásszabályzó beszerelése után...
Most már megvan az 1,5 bar, és nem is füstöl az autó, egy szemet se.
Kevés volt a levegő, ezért kormolt eddig.
További módosításokat nem tervezek, már csak a hátralévő dolgokat fogom megcsinálni (két első gátló, két első fék), és lesz egy elég jó gépem
navégre.ezt mondom már mióta....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13649 Dátum:
2015.03.08 vasárnap, 19:33:44 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.03.08 vasárnap, 19:29:01
A fedcompba azért ne nagyon bízz.
nálam átlagba eddig +0,2-0,4 liter volt a különbség rátankolva, tehát ez 5,6-5,8-nak felelne meg rátankolva.
azért eddig olyat sem sikerült produkálni, hogy 221+145 (itt le volt szedve az akksisaru, nullázta a napit)=366 km után 3/4-en áll a mutató.
ahogy eddig nézem, a katalizátor kiütése -0,5 liter, a másik fél liter meg a megemelt turbo nyomás, ami érdekes, hogy alacsonyabb fordulaton is magasabb nyomásértékeket mértem, teljesen elégedett vagyok.
Naplózva
Oldalak:
1
...
266
267
268
269
270
271
272
[
273
]
274
275
276
277
278
279
280
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ