Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:54:06
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
267
268
269
270
271
272
273
[
274
]
275
276
277
278
279
280
281
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5104013 alkalommal)
0 Felhasználó és 134 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13650 Dátum:
2015.03.08 vasárnap, 19:51:45 »
Idézetet írta: alf - 2015.03.08 vasárnap, 19:31:28
navégre.ezt mondom már mióta....
1,5 azért van meg mert rálett segitve picit neki...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13651 Dátum:
2015.03.08 vasárnap, 19:55:44 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.03.08 vasárnap, 19:51:45
1,5 azért van meg mert rálett segitve picit neki...
facca!meg is szűnt a kormolás.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13652 Dátum:
2015.03.08 vasárnap, 20:00:12 »
Idézetet írta: alf - 2015.03.08 vasárnap, 19:55:44
facca!meg is szűnt a kormolás.
meg-meg, Bunyektól szereztem jóárasítva nyomásszabályzót
már csak azt kell belőnöm, hogy ne szaladjon el 1,5-ig padlón se, mert úgyis csak addig lát a map...
egyébként köszönöm mindenkinek az eddigi segítséget.
lehet később is lesz egy két kérdésem majd, mert azon gondolkozok, hogy hétvégente magam fogom szerelni a kocsit, köszönhetően az eddigi szerviztapasztalatoknak....
Naplózva
kupeti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13653 Dátum:
2015.03.08 vasárnap, 20:04:27 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.08 vasárnap, 20:00:12
meg-meg, Bunyektól szereztem jóárasítva nyomásszabályzót
már csak azt kell belőnöm, hogy ne szaladjon el 1,5-ig padlón se, mert úgyis csak addig lát a map...
egyébként köszönöm mindenkinek az eddigi segítséget.
lehet később is lesz egy két kérdésem majd, mert azon gondolkozok, hogy hétvégente magam fogom szerelni a kocsit, köszönhetően az eddigi szerviztapasztalatoknak....
Milyen nyomásszabályzót? Hogy működik? Állítani ezek szerint nem tudod?
Naplózva
kupeti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13654 Dátum:
2015.03.08 vasárnap, 20:08:31 »
Az enyém a gyári 1,3 bárral sem füstöl. A emelném én is valahogy a nyomást, fél literrel kevesebbet enne?
És bírná ezt tartósan az amúgy is gyenge lábakon álló, érzékeny csőrendszer?
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13655 Dátum:
2015.03.08 vasárnap, 20:19:07 »
Idézetet írta: kupeti - 2015.03.08 vasárnap, 20:04:27
Milyen nyomásszabályzót? Hogy működik? Állítani ezek szerint nem tudod?
csinálok majd képet róla.
tudom állítani, de így is a leggyengébb rúgó van benne, veszek bele egy gyengébb rúgót, és tudom állítgatni majd, olyan 1,4-1,45 a cél.
azt nem tudom, hogy a csövek bírják-e, de majd kiderül.
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13656 Dátum:
2015.03.11 szerda, 10:38:23 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.08 vasárnap, 19:24:31
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwQy1EbDFnNnp5MEU/view?usp=sharing
Tegnapi és mai országúti etapok átlaga, a nyomásszabályzó beszerelése után...
Most már megvan az 1,5 bar, és nem is füstöl az autó, egy szemet se.
Kevés volt a levegő, ezért kormolt eddig.
További módosításokat nem tervezek, már csak a hátralévő dolgokat fogom megcsinálni (két első gátló, két első fék), és lesz egy elég jó gépem
Tisztelt Fórumtárs!
Dicséretes a kitartásod, és a jobbító szándék, a teljesítmény és a motorüzem tekintetében. Az én meglátásom az, hogy egy dologról mégis megfeledkeztél. Mégpedig az átalakítás előtt és után kellett volna egy megbízható számítógépes teljesítménymérést végezni. Csupán abból az egyszerű okból kifolyólag, hogy a két adat összevetése után eltudd dönteni megérte e a fáradtságot, és a nem kevés anyagi befektetést az átalakítás. Egyébként örülök, hogy a munkáddal és az eredménnyel elégedett vagy.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
kupeti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13657 Dátum:
2015.03.11 szerda, 18:07:11 »
Idézetet írta: László - 2015.03.11 szerda, 10:38:23
Tisztelt Fórumtárs!
Dicséretes a kitartásod, és a jobbító szándék, a teljesítmény és a motorüzem tekintetében. Az én meglátásom az, hogy egy dologról mégis megfeledkeztél. Mégpedig az átalakítás előtt és után kellett volna egy megbízható számítógépes teljesítménymérést végezni. Csupán abból az egyszerű okból kifolyólag, hogy a két adat összevetése után eltudd dönteni megérte e a fáradtságot, és a nem kevés anyagi befektetést az átalakítás. Egyébként örülök, hogy a munkáddal és az eredménnyel elégedett vagy.
Tisztelettel László!
Mint ahogyan sokan (talán itt mindenki?) megfeledkeznek a mérésről chiptuning tekintetében is. Így a szoftver módosítás csak érzésre, nem tényszerűen, mérés és konkrét eredmény ismerete nélkül van elvégezve. Így a chiptuning nem a legjobb minőségben készül, nem felel meg minden elvárásnak. Rosszul gondolom?
Szerintem nem feledkezett meg róla, hanem eleve eszébe sem jutott
Egyáltalán van olyan, itt a fórumon, aki mérette az autóját (TDDI Mondeot) valaha, bármilyen okból?
Kíváncsi lennék az eredményre.
Egyébként meg egy mérés többe került volna, mint az "átalakítás".
«
Utoljára szerkesztve: 2015.03.11 szerda, 18:08:48 írta kupeti
»
Naplózva
kupeti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13658 Dátum:
2015.03.11 szerda, 18:18:29 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.07 szombat, 20:07:57
Mas, de reszben csatlskozik, beraktam egy manualis turbonyomasszabalyzot, 1,5 bar biztos megvan,
ugye addig lat a map
, kerdes, hogy rakjak-e gyengebb rugot bele, mert nem akarom a turbot se kinyirni. Ami erdekes, hogy alul is nyomatekosabb, most mentem egy 50 km-es etapot, 5,3-as atlaggal...
Nem 1.61 barig "lát" a map szenzor?
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13659 Dátum:
2015.03.11 szerda, 19:06:29 »
Idézetet írta: László - 2015.03.11 szerda, 10:38:23
Tisztelt Fórumtárs!
Dicséretes a kitartásod, és a jobbító szándék, a teljesítmény és a motorüzem tekintetében. Az én meglátásom az, hogy egy dologról mégis megfeledkeztél. Mégpedig az átalakítás előtt és után kellett volna egy megbízható számítógépes teljesítménymérést végezni. Csupán abból az egyszerű okból kifolyólag, hogy a két adat összevetése után eltudd dönteni megérte e a fáradtságot, és a nem kevés anyagi befektetést az átalakítás. Egyébként örülök, hogy a munkáddal és az eredménnyel elégedett vagy.
Tisztelettel László!
Kedves László,
a célom nem elsősorban a teljesítmény növelése, hanem a gyári állapot elérése, tehát hogy ne füstöljön, ne zörögjön, minden rendesen működjön. A kormolás két ok miatt lehet, vagy sok a kaja, vagy kevés a levegő, esetleg mindkettő együtt. Jelenleg odáig jutottam, hogy a 8000 Ft-ért vett nyomásszabályzóval kb. 1,5 bar-t tud a tölteni, és így nem kormol, amivel elégedett is vagyok. Ezen kívül a csúcsaimat be fogom méretni, amint lesz cseredarab, szerintem ott is lesznek kisebb eltérések a gyári értékektől, aminek pontot fogok tenni a végére. Szerintem ez nem nagy fáradság, hogy rendben tudjam a vasat
Az viszont érdekes, hogy a gyári 1,3 baron füstölget a gép, már abban sem vagyok biztos, hogy gyári SW van rajta, mert eléggé megy a gép, 1,5 baron meg még jobb. Jelenleg a nyomásszabályzó finomhangolásával vagyok elfoglalva, hogy a max. nyomás 1,45 bar körül legyen, hiszen úgyse lát tovább a MAP.
Üdvözlettel:
Kornél
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13660 Dátum:
2015.03.11 szerda, 19:08:42 »
Idézetet írta: kupeti - 2015.03.11 szerda, 18:07:11
Mint ahogyan sokan (talán itt mindenki?) megfeledkeznek a mérésről chiptuning tekintetében is. Így a szoftver módosítás csak érzésre, nem tényszerűen, mérés és konkrét eredmény ismerete nélkül van elvégezve. Így a chiptuning nem a legjobb minőségben készül, nem felel meg minden elvárásnak. Rosszul gondolom?
Szerintem nem feledkezett meg róla, hanem eleve eszébe sem jutott
Egyáltalán van olyan, itt a fórumon, aki mérette az autóját (TDDI Mondeot) valaha, bármilyen okból?
Kíváncsi lennék az eredményre.
Egyébként meg egy mérés többe került volna, mint az "átalakítás".
Természetesen nem mérettem, eszembe se jutott annyi pénzt adni érte, amikor nem is a tuning volt a célom, ahogy írtam is.
Azt tudom, hogy mennyi lesz a turbonyomás, nekem az éppen elég, meg az is, hogy 5,5 alatti etapokat mentem országúton BC szerint
Egyébként nekem - és ha jól tudom még másoknak is - 1,5 barig "lát" a MAP.
annyit viszont bánok, hogy ez a kis gyári "gyerekcsiga" felújítása helyett nem vettem egy jó állapotú bontott GT20-at
Naplózva
kupeti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13661 Dátum:
2015.03.11 szerda, 19:17:24 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.11 szerda, 19:06:29
Kedves László,
a célom nem elsősorban a teljesítmény növelése, hanem a gyári állapot elérése, tehát hogy ne füstöljön, ne zörögjön, minden rendesen működjön. A kormolás két ok miatt lehet, vagy sok a kaja, vagy kevés a levegő, esetleg mindkettő együtt. Jelenleg odáig jutottam, hogy a 8000 Ft-ért vett nyomásszabályzóval kb. 1,5 bar-t tud a tölteni, és így nem kormol, amivel elégedett is vagyok. Ezen kívül a csúcsaimat be fogom méretni, amint lesz cseredarab, szerintem ott is lesznek kisebb eltérések a gyári értékektől, aminek pontot fogok tenni a végére. Szerintem ez nem nagy fáradság, hogy rendben tudjam a vasat
Az viszont érdekes, hogy a gyári 1,3 baron füstölget
a gép, már abban sem vagyok biztos, hogy gyári SW van rajta, mert
eléggé megy
a gép, 1,5 baron meg még jobb. Jelenleg a nyomásszabályzó finomhangolásával vagyok elfoglalva, hogy a max. nyomás 1,45 bar körül legyen, hiszen úgyse lát tovább a MAP
Üdvözlettel:
Kornél
Tényleg érdekes.
Mit jelent, hogy eléggé megy?
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13662 Dátum:
2015.03.11 szerda, 19:32:28 »
Idézetet írta: kupeti - 2015.03.11 szerda, 19:17:24
Tényleg érdekes.
Mit jelent, hogy eléggé megy?
netcore kipróbálta, még gyári 1,3 baron, azaz még akkor csak 1,25-ig ment csak, mert nem volt rendesen a helyén a leömlő, és szerinte is elég jól megy.
na most 1,5 barral sokkal jobban megy, és a különbség főleg alul érezhető, az angol fórumon a hosszabb WG csőnek tudják be, hogy alacsonyabb fordulaton is már nagyobb a nyomás.
sajnos teljesítményt tényleg nem mértem, de nem is célom tuningolni, ahogy említettem, csak szeretem, ha jó a gép.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13663 Dátum:
2015.03.11 szerda, 19:35:26 »
Egy gyors félig OFF kérdés.
Mennyit ért egy FL2-es bal első és bal hátsó zár?
Lenne most egy eladó, de eléggé sokallom az árát, és per pill másra is kell a zseton sajnos, úgyhogy nem tudok tízezrekkel dobálózni.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13664 Dátum:
2015.03.11 szerda, 19:39:11 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.11 szerda, 19:35:26
Egy gyors félig OFF kérdés.
Mennyit ért egy FL2-es bal első és bal hátsó zár?
Lenne most egy eladó, de eléggé sokallom az árát, és per pill másra is kell a zseton sajnos, úgyhogy nem tudok tízezrekkel dobálózni.
Előre is köszönöm a válaszokat.
A bal első az drágább, mint a hátsók és ritkább is (bal kormányos). Mostanában 12-13 ezerért árultak bal elsőt itt a fórumon.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13665 Dátum:
2015.03.11 szerda, 19:40:08 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.03.11 szerda, 19:39:11
A bal első az drágább, mint a hátsók és ritkább is (bal kormányos). Mostanában 12-13 ezerért árultak bal elsőt itt a fórumon.
15+7 lenne...
első, hátsó.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13666 Dátum:
2015.03.11 szerda, 19:43:36 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.11 szerda, 19:40:08
15+7 lenne...
első, hátsó.
Kb reális. Ha szerencséd van, akkor ki lehet fogni olcsóbban is, főleg a hátsót.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13667 Dátum:
2015.03.11 szerda, 19:44:35 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.11 szerda, 19:40:08
15+7 lenne...
első, hátsó.
Az első nem a legolcsóbb, de ha azt nézzük hogy ritka a faceliftes bal kormányos (bal első) zár akkor megéri. A hátsó(k) meg jó angol autóból is.....kérdezd meg mk2-t mennyiért ad hátsó zárat.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13668 Dátum:
2015.03.11 szerda, 20:18:54 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.03.11 szerda, 19:44:35
Az első nem a legolcsóbb, de ha azt nézzük hogy ritka a faceliftes bal kormányos (bal első) zár akkor megéri. A hátsó(k) meg jó angol autóból is.....kérdezd meg mk2-t mennyiért ad hátsó zárat.
köszi srácok
Naplózva
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13669 Dátum:
2015.03.11 szerda, 21:27:46 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.11 szerda, 19:40:08
15+7 lenne...
első, hátsó.
Én 12ezerért raktam fel,de 20ezret is megér.A kollega másap csörgött,jött,beépítettük és örömködve elrobogott.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13670 Dátum:
2015.03.12 csütörtök, 14:31:12 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2015.03.11 szerda, 21:27:46
Én 12ezerért raktam fel,de 20ezret is megér.A kollega másap csörgött,jött,beépítettük és örömködve elrobogott.
Szia.
12e -ért én is feliratkoznák.
komoly
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13671 Dátum:
2015.03.12 csütörtök, 15:22:56 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.11 szerda, 19:06:29
Kedves László,
a célom nem elsősorban a teljesítmény növelése, hanem a gyári állapot elérése, tehát hogy ne füstöljön, ne zörögjön, minden rendesen működjön. A kormolás két ok miatt lehet, vagy sok a kaja, vagy kevés a levegő, esetleg mindkettő együtt. Jelenleg odáig jutottam, hogy a 8000 Ft-ért vett nyomásszabályzóval kb. 1,5 bar-t tud a tölteni, és így nem kormol, amivel elégedett is vagyok. Ezen kívül a csúcsaimat be fogom méretni, amint lesz cseredarab, szerintem ott is lesznek kisebb eltérések a gyári értékektől, aminek pontot fogok tenni a végére. Szerintem ez nem nagy fáradság, hogy rendben tudjam a vasat
Az viszont érdekes, hogy a gyári 1,3 baron füstölget a gép, már abban sem vagyok biztos, hogy gyári SW van rajta, mert eléggé megy a gép, 1,5 baron meg még jobb. Jelenleg a nyomásszabályzó finomhangolásával vagyok elfoglalva, hogy a max. nyomás 1,45 bar körül legyen, hiszen úgyse lát tovább a MAP.
Üdvözlettel:
Kornél
Kedves Kornél!
Szerintem minden változtatás vagy átalakítás csak úgy értelmezhető, ha van mihez hasonlítani mégpedig számszerűen. Ezért említettem a konkrét műszeres fékpadi teljesítmény vizsgálatot. A műszer nélküli érzésre történő beszabályozásokkal az a baj, hogy mindig jelen van a beállítást végző személy szubjektív érzete. Sajnos ez az érzés személyenként nagyon eltérő is lehet. Marad a hang és vizuális beállítási lehetőség. Ez, az a forma amit most te is követtél. Füstöl nem füstöl, húz nem húz. Az utóbbi változat már megint nagyon szubjektív lehet. A módosított átírt programmal futó gépek tulajdonsága az erőteljesebb füstölés, a megnövelt üzemanyag mennyiség miatt. Tudni illik a teljesítmény növelés legegyszerűbb formája a több nafta bevitele a rendszerbe. Viszont a sok változó miatt nembiztos, hogy a rendszer minden változó eleme megfelelően lett korrigálva, illetve összehangolva. Ebből is adódhatott a füstölésed 1.3 bar turbónyomás mellett. Én a helyedben egyszer meglépném a teljes fékpadi mérést, aminél a menet közbeni teljes és részterheléses adatok is megismerhetők lesznek. Műhelytől és szolgáltatástól függően 15-20 ezer Ft között mozog egy ilyen teljes diagrammal felvett méréssorozat. Egy ilyen mérés egyszer és mindenkorra kiderítené milyen állapotban van a gépsárkányod.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.03.13 péntek, 08:57:52 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
winebass
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13672 Dátum:
2015.03.14 szombat, 11:44:12 »
Tisztelt Fórumtársak!
Kérdéssel fordulnék hozzátok. A váltó alsó tartó csavarja egy gumi harangszerű rezgéscsillapító ágyon van és úgy a tartórészen. (vagy valami ilyesmi, nem igáz tudom jobban elmagyarázni). Nekem ez a gumi elszakadt és el is hagytam. Annyiban befolyásolja a dolgokat, hogy a váltó egy kicsit tud mozogni váltásnál egy kottyanó hang kíséri. A fokozatokat szépen veszi, de idegesít ez a hang. Lehet e valamilyen módon beszerezni ezt a gumiharangot? Milyen pontos elnevezés alapján kellene keresnem?
Előre is köszönöm.
Naplózva
MK3 2.0 TDDi 115 Le Turnier
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13673 Dátum:
2015.03.14 szombat, 11:52:43 »
Idézetet írta: winebass - 2015.03.14 szombat, 11:44:12
Tisztelt Fórumtársak!
Kérdéssel fordulnék hozzátok. A váltó alsó tartó csavarja egy gumi harangszerű rezgéscsillapító ágyon van és úgy a tartórészen. (vagy valami ilyesmi, nem igáz tudom jobban elmagyarázni). Nekem ez a gumi elszakadt és el is hagytam. Annyiban befolyásolja a dolgokat, hogy a váltó egy kicsit tud mozogni váltásnál egy kottyanó hang kíséri. A fokozatokat szépen veszi, de idegesít ez a hang. Lehet e valamilyen módon beszerezni ezt a gumiharangot? Milyen pontos elnevezés alapján kellene keresnem?
Előre is köszönöm.
alsó váltótartó bak.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13674 Dátum:
2015.03.14 szombat, 11:54:06 »
Idézetet írta: winebass - 2015.03.14 szombat, 11:44:12
Tisztelt Fórumtársak!
Kérdéssel fordulnék hozzátok. A váltó alsó tartó csavarja egy gumi harangszerű rezgéscsillapító ágyon van és úgy a tartórészen. (vagy valami ilyesmi, nem igáz tudom jobban elmagyarázni). Nekem ez a gumi elszakadt és el is hagytam. Annyiban befolyásolja a dolgokat, hogy a váltó egy kicsit tud mozogni váltásnál egy kottyanó hang kíséri. A fokozatokat szépen veszi, de idegesít ez a hang. Lehet e valamilyen módon beszerezni ezt a gumiharangot? Milyen pontos elnevezés alapján kellene keresnem?
Előre is köszönöm.
https://cromax.hu/260000000-sebessegvalto/261110000-sebessegvalto-es-alkatreszei/261110305-sebessegvalto-tartok/10857-valtotarto-bak-ford-mondeo-2000-2007
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
K.Imi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13675 Dátum:
2015.03.16 hétfő, 18:41:14 »
Hello!
Ha lehet hinni az ELM-nek és a FORScannak, akkor én is beállok a 1.5 báros csapatba.
Üdv,
Imi
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13676 Dátum:
2015.03.16 hétfő, 19:00:32 »
Idézetet írta: K.Imi - 2015.03.16 hétfő, 18:41:14
Hello!
Ha lehet hinni az ELM-nek és a FORScannak, akkor én is beállok a 1.5 báros csapatba.
Üdv,
Imi
nyomásszabályzó?
én levágtam a rúgóból, erre megint füstölt kicsit, most tekertem rajta, hogy egy adjak neki egy kis pluszt
elszórakozok vagyok, elvan a gyerek, ha játszik
Naplózva
K.Imi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13677 Dátum:
2015.03.16 hétfő, 19:04:29 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.16 hétfő, 19:00:32
nyomásszabályzó?
én levágtam a rúgóból, erre megint füstölt kicsit, most tekertem rajta, hogy egy adjak neki egy kis pluszt
elszórakozok vagyok, elvan a gyerek, ha játszik
Ez még teljesen gyári állapot. Vgt és katalizátor is bent van.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13678 Dátum:
2015.03.16 hétfő, 19:28:13 »
Idézetet írta: K.Imi - 2015.03.16 hétfő, 19:04:29
Ez még teljesen gyári állapot. Vgt és katalizátor is bent van.
király.
Naplózva
Steven01
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13679 Dátum:
2015.03.17 kedd, 10:11:15 »
Szervusztok!
Mindig is tetszett a jelen szériás mondeno, még anno volt alkalmam vezetni egy 1.8-as verziót. Kinéztem egy TDDI motorral szerelt példányt, ám nem felhőtlen az öröm
Ebben szeretném segítségeteket kérni.
http://olx.hu/hirdetes/ford-mondeo-diesel-ID3e9OH.html#67e5168217
Ő lenne a kiszemelt kocsi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13680 Dátum:
2015.03.17 kedd, 10:30:04 »
Idézetet írta: K.Imi - 2015.03.16 hétfő, 19:04:29
Ez még teljesen gyári állapot. Vgt és katalizátor is bent van.
erről beszélek,de mindenki értelten.az 1,5bar a gyári érték.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13681 Dátum:
2015.03.17 kedd, 10:31:36 »
Idézetet írta: Steven01 - 2015.03.17 kedd, 10:11:15
Szervusztok!
Mindig is tetszett a jelen szériás mondeno, még anno volt alkalmam vezetni egy 1.8-as verziót. Kinéztem egy TDDI motorral szerelt példányt, ám nem felhőtlen az öröm
Ebben szeretném segítségeteket kérni.
http://olx.hu/hirdetes/ford-mondeo-diesel-ID3e9OH.html#67e5168217
Ő lenne a kiszemelt kocsi.
az a fránya apró hiba....csak az ne lenne....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
K.Imi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13682 Dátum:
2015.03.17 kedd, 14:29:28 »
Idézetet írta: Steven01 - 2015.03.17 kedd, 10:11:15
Szervusztok!
Mindig is tetszett a jelen szériás mondeno, még anno volt alkalmam vezetni egy 1.8-as verziót. Kinéztem egy TDDI motorral szerelt példányt, ám nem felhőtlen az öröm
Ebben szeretném segítségeteket kérni.
http://olx.hu/hirdetes/ford-mondeo-diesel-ID3e9OH.html#67e5168217
Ő lenne a kiszemelt kocsi.
Diagnosztika kellene hogy elárulja, miért megy vészüzemben.
Naplózva
Steven01
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13683 Dátum:
2015.03.17 kedd, 22:01:09 »
Mi a legvalószínűbb?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13684 Dátum:
2015.03.18 szerda, 06:10:07 »
Idézetet írta: Steven01 - 2015.03.17 kedd, 22:01:09
Mi a legvalószínűbb?
tddi-n? adagoló.....vagy esetleg valamelyik érzékelő(MAP,CKP)
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13685 Dátum:
2015.03.18 szerda, 09:15:41 »
Idézetet írta: Steven01 - 2015.03.17 kedd, 22:01:09
Mi a legvalószínűbb?
Ha szerencséd van, lehet hogy csak gázolajszűrőt kell cserélned. Ha nem, akkor amit a többiek is írtak.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Steven01
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13686 Dátum:
2015.03.18 szerda, 10:47:05 »
Legrosszab esetben nagyságrendileg mennyit kellene rákölteni?
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13687 Dátum:
2015.03.18 szerda, 11:27:39 »
Idézetet írta: Steven01 - 2015.03.18 szerda, 10:47:05
Legrosszab esetben nagyságrendileg mennyit kellene rákölteni?
Adagoló felújításra nekem 200-300e mondtak, meg akár még többet is, egészen a gyárilag felújított áráig bezárólag ami 400-450e volt talán, nem emlékszem.
A többi dolog ehhez képest nem drága.
Szerintem is diag kell, csak utána érdemes bármiről is beszélni.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
breakbeat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13688 Dátum:
2015.03.18 szerda, 16:53:46 »
Idézetet írta: Steven01 - 2015.03.18 szerda, 10:47:05
Legrosszab esetben nagyságrendileg mennyit kellene rákölteni?
Hello! Vidd el egy szervízbe. Autó vásárláskor néha megéri ráfordítani egy állapot felmérésre X-ezer forintot. Ott átvizsgálás után tudnak mondani számokat. Csak ne az eladó ismerőse legyen.... aki átvizsgálja. Ha szenzor, esetleg szűrő lenne a ludas, nem hiszem hogy így használja valaki az eladásra szánt autóját. Piaci ár alatt.
Naplózva
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
Steven01
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13689 Dátum:
2015.03.18 szerda, 17:56:00 »
Én is úgy gondolom, valami nagyobb baja lehet.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13690 Dátum:
2015.03.18 szerda, 20:42:34 »
Idézetet írta: breakbeat - 2015.03.18 szerda, 16:53:46
Piaci ár alatt.
Szerintem ez az autó így ebben a formában nincs a piaci ár alatt, inkább fölötte. Ismeretlen hibával, 14 éves autó, erősen megfontolandó ennyiért. Hírdetésben szépnek mondott. Sztem a jobb hátulja törve volt, a fotókon a hátsó ajtó színe mintha más lenne, de a lökhárítóé is másnak tűnik. Ráadásul a fekete kilincsek sztem fhosul néznek ki.
Ha ennyiért veszel autót, simán belefuthatsz olyan javításokba, hogy hipp- hopp mill körül vagy, akkor vegyél ilyet, ha ez belefér a világképedbe, pénztárcádba.
Ettől ez még lehet jó autó, a tddi technika is lehet jó, de ennyi pénzből világból kimenő, költségmentes MkIII-at nem kapsz.
Bocs, nem a kérdezőnek írtam a választ, tudom nem te, breakbeat, akarsz ilyet venni
Üdv, Ferqó
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
vzoli
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13691 Dátum:
2015.03.18 szerda, 21:00:27 »
Idézetet írta: Steven01 - 2015.03.17 kedd, 10:11:15
Szervusztok!
Mindig is tetszett a jelen szériás mondeno, még anno volt alkalmam vezetni egy 1.8-as verziót. Kinéztem egy TDDI motorral szerelt példányt, ám nem felhőtlen az öröm
Ebben szeretném segítségeteket kérni.
http://olx.hu/hirdetes/ford-mondeo-diesel-ID3e9OH.html#67e5168217
Ő lenne a kiszemelt kocsi.
Ennyiért kapsz ugyanilyent hiba nélkül is..
Naplózva
Steven01
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13692 Dátum:
2015.03.19 csütörtök, 10:35:46 »
Idézetet írta: Ferqo - 2015.03.18 szerda, 20:42:34
Szerintem ez az autó így ebben a formában nincs a piaci ár alatt, inkább fölötte. Ismeretlen hibával, 14 éves autó, erősen megfontolandó ennyiért. Hírdetésben szépnek mondott. Sztem a jobb hátulja törve volt, a fotókon a hátsó ajtó színe mintha más lenne, de a lökhárítóé is másnak tűnik. Ráadásul a fekete kilincsek sztem fhosul néznek ki.
Ha ennyiért veszel autót, simán belefuthatsz olyan javításokba, hogy hipp- hopp mill körül vagy, akkor vegyél ilyet, ha ez belefér a világképedbe, pénztárcádba.
Ettől ez még lehet jó autó, a tddi technika is lehet jó, de ennyi pénzből világból kimenő, költségmentes MkIII-at nem kapsz.
Bocs, nem a kérdezőnek írtam a választ, tudom nem te, breakbeat, akarsz ilyet venni
Üdv, Ferqó
A lökhárító biztos hogy volt fújva az nekem is feltűnt. Ha tudtok árban hasonlót hiba nélkül lehet, hogy vevő lennék rá.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13693 Dátum:
2015.03.19 csütörtök, 11:00:19 »
Idézetet írta: Steven01 - 2015.03.19 csütörtök, 10:35:46
A lökhárító biztos hogy volt fújva az nekem is feltűnt. Ha tudtok árban hasonlót hiba nélkül lehet, hogy vevő lennék rá.
A csomagtér ajtó meg sztem nem, mintha lenne rajta egy "Reisenger&Sohn, Graz" embléma. Apám 98-as Sierráját tőlük vette, onnan ismerős.
De lehet tévedek.
De az az autó így felejtős.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
breakbeat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13694 Dátum:
2015.03.19 csütörtök, 20:18:40 »
Idézetet írta: Ferqo - 2015.03.18 szerda, 20:42:34
Szerintem ez az autó így ebben a formában nincs a piaci ár alatt, inkább fölötte. Ismeretlen hibával, 14 éves autó, erősen megfontolandó ennyiért. Hírdetésben szépnek mondott. Sztem a jobb hátulja törve volt, a fotókon a hátsó ajtó színe mintha más lenne, de a lökhárítóé is másnak tűnik. Ráadásul a fekete kilincsek sztem fhosul néznek ki.
Ha ennyiért veszel autót, simán belefuthatsz olyan javításokba, hogy hipp- hopp mill körül vagy, akkor vegyél ilyet, ha ez belefér a világképedbe, pénztárcádba.
Ettől ez még lehet jó autó, a tddi technika is lehet jó, de ennyi pénzből világból kimenő, költségmentes MkIII-at nem kapsz.
Bocs, nem a kérdezőnek írtam a választ, tudom nem te, breakbeat, akarsz ilyet venni
Üdv, Ferqó
Hello! Így igaz, én biztos nem venném meg.
Remélem Steven01 sem.
Üdv.
Naplózva
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
Steven01
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13695 Dátum:
2015.03.21 szombat, 14:27:23 »
Idézetet írta: breakbeat - 2015.03.19 csütörtök, 20:18:40
Hello! Így igaz, én biztos nem venném meg.
Remélem Steven01 sem.
Üdv.
Nem vettem meg, köszi a sok-sok infót
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13696 Dátum:
2015.03.23 hétfő, 07:23:42 »
Sziasztok!
ma reggel a kézifék visszajelző menet közben elkezdett villogni, egyszer elalszik, egyszer kigyullad.
mi a franc?
Segítsetek, kérlek!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13697 Dátum:
2015.03.23 hétfő, 07:25:26 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.23 hétfő, 07:23:42
Sziasztok!
ma reggel a kézifék visszajelző menet közben elkezdett villogni, egyszer elalszik, egyszer kigyullad.
mi a franc?
Segítsetek, kérlek!
fékolajszint?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13698 Dátum:
2015.03.23 hétfő, 07:40:23 »
Idézetet írta: alf - 2015.03.23 hétfő, 07:25:26
fékolajszint?
most megnéztem, mikor kiszálltam, van benne, a minimum felett van, gyorsan futtában csak ennyit néztem meg.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13699 Dátum:
2015.03.23 hétfő, 08:15:23 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.23 hétfő, 07:40:23
most megnéztem, mikor kiszálltam, van benne, a minimum felett van, gyorsan futtában csak ennyit néztem meg.
kevés.lötyög,hibát jelez.maxra töltsd fel!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
267
268
269
270
271
272
273
[
274
]
275
276
277
278
279
280
281
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ