Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:57:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 267 268 269 270 271 272 273 [274] 275 276 277 278 279 280 281 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5104386 alkalommal)
0 Felhasználó és 185 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13650 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 19:51:45 »

navégre.ezt mondom már mióta.... vigyor3

1,5 azért van meg mert rálett segitve picit neki... eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13651 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 19:55:44 »

1,5 azért van meg mert rálett segitve picit neki... eplus2
eljen facca!meg is szűnt a kormolás. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13652 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 20:00:12 »

eljen facca!meg is szűnt a kormolás. nyes

meg-meg, Bunyektól szereztem jóárasítva nyomásszabályzót  eplus2
már csak azt kell belőnöm, hogy ne szaladjon el 1,5-ig padlón se, mert úgyis csak addig lát a map...

egyébként köszönöm mindenkinek az eddigi segítséget.

lehet később is lesz egy két kérdésem majd, mert azon gondolkozok, hogy hétvégente magam fogom szerelni a kocsit, köszönhetően az eddigi szerviztapasztalatoknak.... Smiley
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13653 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 20:04:27 »

meg-meg, Bunyektól szereztem jóárasítva nyomásszabályzót  eplus2
már csak azt kell belőnöm, hogy ne szaladjon el 1,5-ig padlón se, mert úgyis csak addig lát a map...

egyébként köszönöm mindenkinek az eddigi segítséget.

lehet később is lesz egy két kérdésem majd, mert azon gondolkozok, hogy hétvégente magam fogom szerelni a kocsit, köszönhetően az eddigi szerviztapasztalatoknak.... Smiley

Milyen nyomásszabályzót? Hogy működik? Állítani ezek szerint nem tudod?
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13654 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 20:08:31 »

Az enyém a gyári 1,3 bárral sem füstöl. A emelném én is valahogy a nyomást, fél literrel kevesebbet enne?
És bírná ezt tartósan az amúgy is gyenge lábakon álló, érzékeny csőrendszer?
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13655 Dátum: 2015.03.08 vasárnap, 20:19:07 »

Milyen nyomásszabályzót? Hogy működik? Állítani ezek szerint nem tudod?

csinálok majd képet róla.
tudom állítani, de így is a leggyengébb rúgó van benne, veszek bele egy gyengébb rúgót, és tudom állítgatni majd, olyan 1,4-1,45 a cél.
azt nem tudom, hogy a csövek bírják-e, de majd kiderül.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #13656 Dátum: 2015.03.11 szerda, 10:38:23 »

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwQy1EbDFnNnp5MEU/view?usp=sharing

Tegnapi és mai országúti etapok átlaga, a nyomásszabályzó beszerelése után...
Most már megvan az 1,5 bar, és nem is füstöl az autó, egy szemet se.
Kevés volt a levegő, ezért kormolt eddig.

További módosításokat nem tervezek, már csak a hátralévő dolgokat fogom megcsinálni (két első gátló, két első fék), és lesz egy elég jó gépem Smiley
Tisztelt Fórumtárs!
Dicséretes a kitartásod, és a jobbító szándék, a teljesítmény és a motorüzem tekintetében. Az én meglátásom az, hogy egy dologról mégis megfeledkeztél. Mégpedig az átalakítás előtt és után kellett volna egy megbízható számítógépes teljesítménymérést végezni. Csupán abból az egyszerű okból kifolyólag, hogy a két adat összevetése után eltudd dönteni megérte e a fáradtságot, és a nem kevés anyagi befektetést az átalakítás. Egyébként örülök, hogy a munkáddal és az eredménnyel elégedett vagy. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13657 Dátum: 2015.03.11 szerda, 18:07:11 »

Tisztelt Fórumtárs!
Dicséretes a kitartásod, és a jobbító szándék, a teljesítmény és a motorüzem tekintetében. Az én meglátásom az, hogy egy dologról mégis megfeledkeztél. Mégpedig az átalakítás előtt és után kellett volna egy megbízható számítógépes teljesítménymérést végezni. Csupán abból az egyszerű okból kifolyólag, hogy a két adat összevetése után eltudd dönteni megérte e a fáradtságot, és a nem kevés anyagi befektetést az átalakítás. Egyébként örülök, hogy a munkáddal és az eredménnyel elégedett vagy. wave
Tisztelettel László! worship

Mint ahogyan sokan (talán itt mindenki?) megfeledkeznek a mérésről chiptuning tekintetében is. Így a szoftver módosítás csak érzésre, nem tényszerűen, mérés és konkrét eredmény ismerete nélkül van elvégezve. Így a chiptuning nem a legjobb minőségben készül, nem felel meg minden elvárásnak. Rosszul gondolom?

Szerintem nem feledkezett meg róla, hanem eleve eszébe sem jutott Smiley
Egyáltalán van olyan, itt a fórumon, aki mérette az autóját (TDDI Mondeot) valaha, bármilyen okból?
Kíváncsi lennék az eredményre.
Egyébként meg egy mérés többe került volna, mint az "átalakítás".
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.11 szerda, 18:08:48 írta kupeti » Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13658 Dátum: 2015.03.11 szerda, 18:18:29 »



Mas, de reszben csatlskozik, beraktam egy manualis turbonyomasszabalyzot, 1,5 bar biztos megvan, ugye addig lat a map, kerdes, hogy rakjak-e gyengebb rugot bele, mert nem akarom a turbot se kinyirni. Ami erdekes, hogy alul is nyomatekosabb, most mentem egy 50 km-es etapot, 5,3-as atlaggal...



Nem 1.61 barig "lát" a map szenzor?
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13659 Dátum: 2015.03.11 szerda, 19:06:29 »

Tisztelt Fórumtárs!
Dicséretes a kitartásod, és a jobbító szándék, a teljesítmény és a motorüzem tekintetében. Az én meglátásom az, hogy egy dologról mégis megfeledkeztél. Mégpedig az átalakítás előtt és után kellett volna egy megbízható számítógépes teljesítménymérést végezni. Csupán abból az egyszerű okból kifolyólag, hogy a két adat összevetése után eltudd dönteni megérte e a fáradtságot, és a nem kevés anyagi befektetést az átalakítás. Egyébként örülök, hogy a munkáddal és az eredménnyel elégedett vagy. wave
Tisztelettel László! worship

Kedves László,

a célom nem elsősorban a teljesítmény növelése, hanem a gyári állapot elérése, tehát hogy ne füstöljön, ne zörögjön, minden rendesen működjön. A kormolás két ok miatt lehet, vagy sok a kaja, vagy kevés a levegő, esetleg mindkettő együtt. Jelenleg odáig jutottam, hogy a 8000 Ft-ért vett nyomásszabályzóval kb. 1,5 bar-t tud a tölteni, és így nem kormol, amivel elégedett is vagyok. Ezen kívül a csúcsaimat be fogom méretni, amint lesz cseredarab, szerintem ott is lesznek kisebb eltérések a gyári értékektől, aminek pontot fogok tenni a végére. Szerintem ez nem nagy fáradság, hogy rendben tudjam a vasat Wink

Az viszont érdekes, hogy a gyári 1,3 baron füstölget a gép, már abban sem vagyok biztos, hogy gyári SW van rajta, mert eléggé megy a gép, 1,5 baron meg még jobb. Jelenleg a nyomásszabályzó finomhangolásával vagyok elfoglalva, hogy a max. nyomás 1,45 bar körül legyen, hiszen úgyse lát tovább a MAP.

Üdvözlettel:

Kornél  worship
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13660 Dátum: 2015.03.11 szerda, 19:08:42 »

Mint ahogyan sokan (talán itt mindenki?) megfeledkeznek a mérésről chiptuning tekintetében is. Így a szoftver módosítás csak érzésre, nem tényszerűen, mérés és konkrét eredmény ismerete nélkül van elvégezve. Így a chiptuning nem a legjobb minőségben készül, nem felel meg minden elvárásnak. Rosszul gondolom?

Szerintem nem feledkezett meg róla, hanem eleve eszébe sem jutott Smiley
Egyáltalán van olyan, itt a fórumon, aki mérette az autóját (TDDI Mondeot) valaha, bármilyen okból?
Kíváncsi lennék az eredményre.
Egyébként meg egy mérés többe került volna, mint az "átalakítás".

Természetesen nem mérettem, eszembe se jutott annyi pénzt adni érte, amikor nem is a tuning volt a célom, ahogy írtam is.
Azt tudom, hogy mennyi lesz a turbonyomás, nekem az éppen elég, meg az is, hogy 5,5 alatti etapokat mentem országúton BC szerint Smiley

Egyébként nekem - és ha jól tudom még másoknak is - 1,5 barig "lát" a MAP.

annyit viszont bánok, hogy ez a kis gyári "gyerekcsiga" felújítása helyett nem vettem egy jó állapotú bontott GT20-at Wink
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13661 Dátum: 2015.03.11 szerda, 19:17:24 »

Kedves László,

a célom nem elsősorban a teljesítmény növelése, hanem a gyári állapot elérése, tehát hogy ne füstöljön, ne zörögjön, minden rendesen működjön. A kormolás két ok miatt lehet, vagy sok a kaja, vagy kevés a levegő, esetleg mindkettő együtt. Jelenleg odáig jutottam, hogy a 8000 Ft-ért vett nyomásszabályzóval kb. 1,5 bar-t tud a tölteni, és így nem kormol, amivel elégedett is vagyok. Ezen kívül a csúcsaimat be fogom méretni, amint lesz cseredarab, szerintem ott is lesznek kisebb eltérések a gyári értékektől, aminek pontot fogok tenni a végére. Szerintem ez nem nagy fáradság, hogy rendben tudjam a vasat Wink

Az viszont érdekes, hogy a gyári 1,3 baron füstölget a gép, már abban sem vagyok biztos, hogy gyári SW van rajta, mert eléggé megy a gép, 1,5 baron meg még jobb. Jelenleg a nyomásszabályzó finomhangolásával vagyok elfoglalva, hogy a max. nyomás 1,45 bar körül legyen, hiszen úgyse lát tovább a MAP
Üdvözlettel:
Kornél  worship

Tényleg érdekes.

Mit jelent, hogy eléggé megy?
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13662 Dátum: 2015.03.11 szerda, 19:32:28 »

Tényleg érdekes.

Mit jelent, hogy eléggé megy?

netcore kipróbálta, még gyári 1,3 baron, azaz még akkor csak 1,25-ig ment csak, mert nem volt rendesen a helyén a leömlő, és szerinte is elég jól megy.
na most 1,5 barral sokkal jobban megy, és a különbség főleg alul érezhető, az angol fórumon a hosszabb WG csőnek tudják be, hogy alacsonyabb fordulaton is már nagyobb a nyomás.

sajnos teljesítményt tényleg nem mértem, de nem is célom tuningolni, ahogy említettem, csak szeretem, ha jó a gép.  eplus2
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13663 Dátum: 2015.03.11 szerda, 19:35:26 »

Egy gyors félig OFF kérdés.
Mennyit ért egy FL2-es bal első és bal hátsó zár?
Lenne most egy eladó, de eléggé sokallom az árát, és per pill másra is kell a zseton sajnos, úgyhogy nem tudok tízezrekkel dobálózni.

Előre is köszönöm a válaszokat.  worship
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13664 Dátum: 2015.03.11 szerda, 19:39:11 »

Egy gyors félig OFF kérdés.
Mennyit ért egy FL2-es bal első és bal hátsó zár?
Lenne most egy eladó, de eléggé sokallom az árát, és per pill másra is kell a zseton sajnos, úgyhogy nem tudok tízezrekkel dobálózni.

Előre is köszönöm a válaszokat.  worship


A bal első az drágább, mint a hátsók és ritkább is (bal kormányos).  Mostanában 12-13 ezerért árultak bal elsőt itt a fórumon.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13665 Dátum: 2015.03.11 szerda, 19:40:08 »



A bal első az drágább, mint a hátsók és ritkább is (bal kormányos).  Mostanában 12-13 ezerért árultak bal elsőt itt a fórumon.   

15+7 lenne...
első, hátsó.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #13666 Dátum: 2015.03.11 szerda, 19:43:36 »

15+7 lenne...
első, hátsó.


Kb reális. Ha szerencséd van, akkor ki lehet fogni olcsóbban is, főleg a hátsót.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13667 Dátum: 2015.03.11 szerda, 19:44:35 »

15+7 lenne...
első, hátsó.



Az első nem a legolcsóbb, de ha azt nézzük hogy ritka a faceliftes bal kormányos (bal első) zár akkor megéri.   A hátsó(k) meg jó angol autóból is.....kérdezd meg mk2-t mennyiért ad hátsó zárat.  
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13668 Dátum: 2015.03.11 szerda, 20:18:54 »



Az első nem a legolcsóbb, de ha azt nézzük hogy ritka a faceliftes bal kormányos (bal első) zár akkor megéri.   A hátsó(k) meg jó angol autóból is.....kérdezd meg mk2-t mennyiért ad hátsó zárat.  

köszi srácok  worship
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #13669 Dátum: 2015.03.11 szerda, 21:27:46 »

15+7 lenne...
első, hátsó.



Én 12ezerért raktam fel,de 20ezret is megér.A kollega másap csörgött,jött,beépítettük és örömködve elrobogott. eljen
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #13670 Dátum: 2015.03.12 csütörtök, 14:31:12 »


Én 12ezerért raktam fel,de 20ezret is megér.A kollega másap csörgött,jött,beépítettük és örömködve elrobogott. eljen
Szia.
12e -ért én is feliratkoznák. eplus2  komoly eljen
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #13671 Dátum: 2015.03.12 csütörtök, 15:22:56 »

Kedves László,

a célom nem elsősorban a teljesítmény növelése, hanem a gyári állapot elérése, tehát hogy ne füstöljön, ne zörögjön, minden rendesen működjön. A kormolás két ok miatt lehet, vagy sok a kaja, vagy kevés a levegő, esetleg mindkettő együtt. Jelenleg odáig jutottam, hogy a 8000 Ft-ért vett nyomásszabályzóval kb. 1,5 bar-t tud a tölteni, és így nem kormol, amivel elégedett is vagyok. Ezen kívül a csúcsaimat be fogom méretni, amint lesz cseredarab, szerintem ott is lesznek kisebb eltérések a gyári értékektől, aminek pontot fogok tenni a végére. Szerintem ez nem nagy fáradság, hogy rendben tudjam a vasat Wink

Az viszont érdekes, hogy a gyári 1,3 baron füstölget a gép, már abban sem vagyok biztos, hogy gyári SW van rajta, mert eléggé megy a gép, 1,5 baron meg még jobb. Jelenleg a nyomásszabályzó finomhangolásával vagyok elfoglalva, hogy a max. nyomás 1,45 bar körül legyen, hiszen úgyse lát tovább a MAP.

Üdvözlettel:

Kornél  worship
Kedves Kornél!
Szerintem minden változtatás vagy átalakítás csak úgy értelmezhető, ha van mihez hasonlítani mégpedig számszerűen. Ezért említettem a konkrét műszeres fékpadi teljesítmény vizsgálatot. A műszer nélküli érzésre történő beszabályozásokkal az a baj, hogy mindig jelen van a beállítást végző személy szubjektív érzete. Sajnos ez az érzés személyenként nagyon eltérő is lehet. Marad a hang és vizuális beállítási lehetőség. Ez, az a forma amit most te is követtél. Füstöl nem füstöl, húz nem húz. Az utóbbi változat már megint nagyon szubjektív lehet. A módosított átírt programmal futó gépek tulajdonsága az erőteljesebb füstölés, a megnövelt üzemanyag mennyiség miatt. Tudni illik a teljesítmény növelés legegyszerűbb formája a több nafta bevitele a rendszerbe. Viszont a sok változó miatt nembiztos, hogy a rendszer minden változó eleme megfelelően lett korrigálva, illetve összehangolva. Ebből is adódhatott a füstölésed 1.3 bar turbónyomás mellett. Én a helyedben egyszer meglépném a teljes fékpadi mérést, aminél a menet közbeni teljes és részterheléses adatok is megismerhetők lesznek. Műhelytől és szolgáltatástól függően 15-20 ezer Ft között mozog egy ilyen teljes diagrammal felvett méréssorozat. Egy ilyen mérés egyszer és mindenkorra kiderítené milyen állapotban van a gépsárkányod. wave
Tisztelettel László! worship
 
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.13 péntek, 08:57:52 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
winebass
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #13672 Dátum: 2015.03.14 szombat, 11:44:12 »

Tisztelt Fórumtársak!

Kérdéssel fordulnék hozzátok. A váltó alsó tartó csavarja egy gumi harangszerű rezgéscsillapító ágyon van és úgy a tartórészen. (vagy valami ilyesmi, nem igáz tudom jobban elmagyarázni). Nekem ez a gumi elszakadt és el is hagytam. Annyiban befolyásolja a dolgokat, hogy a váltó egy kicsit tud mozogni váltásnál egy kottyanó hang kíséri. A fokozatokat szépen veszi, de idegesít ez a hang. Lehet e valamilyen módon beszerezni ezt a gumiharangot? Milyen pontos elnevezés alapján kellene keresnem?

Előre is köszönöm.
Naplózva

MK3 2.0 TDDi 115 Le Turnier
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13673 Dátum: 2015.03.14 szombat, 11:52:43 »

Tisztelt Fórumtársak!

Kérdéssel fordulnék hozzátok. A váltó alsó tartó csavarja egy gumi harangszerű rezgéscsillapító ágyon van és úgy a tartórészen. (vagy valami ilyesmi, nem igáz tudom jobban elmagyarázni). Nekem ez a gumi elszakadt és el is hagytam. Annyiban befolyásolja a dolgokat, hogy a váltó egy kicsit tud mozogni váltásnál egy kottyanó hang kíséri. A fokozatokat szépen veszi, de idegesít ez a hang. Lehet e valamilyen módon beszerezni ezt a gumiharangot? Milyen pontos elnevezés alapján kellene keresnem?

Előre is köszönöm.
alsó váltótartó bak.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13674 Dátum: 2015.03.14 szombat, 11:54:06 »

Tisztelt Fórumtársak!

Kérdéssel fordulnék hozzátok. A váltó alsó tartó csavarja egy gumi harangszerű rezgéscsillapító ágyon van és úgy a tartórészen. (vagy valami ilyesmi, nem igáz tudom jobban elmagyarázni). Nekem ez a gumi elszakadt és el is hagytam. Annyiban befolyásolja a dolgokat, hogy a váltó egy kicsit tud mozogni váltásnál egy kottyanó hang kíséri. A fokozatokat szépen veszi, de idegesít ez a hang. Lehet e valamilyen módon beszerezni ezt a gumiharangot? Milyen pontos elnevezés alapján kellene keresnem?

Előre is köszönöm.
https://cromax.hu/260000000-sebessegvalto/261110000-sebessegvalto-es-alkatreszei/261110305-sebessegvalto-tartok/10857-valtotarto-bak-ford-mondeo-2000-2007
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
K.Imi
Vendég
« Új hozzászólás #13675 Dátum: 2015.03.16 hétfő, 18:41:14 »

Hello!
Ha lehet hinni az ELM-nek és a FORScannak, akkor én is beállok a 1.5 báros csapatba.  pias

Üdv,
Imi
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13676 Dátum: 2015.03.16 hétfő, 19:00:32 »

Hello!
Ha lehet hinni az ELM-nek és a FORScannak, akkor én is beállok a 1.5 báros csapatba.  pias

Üdv,
Imi

nyomásszabályzó? Cheesy

én levágtam a rúgóból, erre megint füstölt kicsit, most tekertem rajta, hogy egy adjak neki egy kis pluszt Cheesy

elszórakozok vagyok, elvan a gyerek, ha játszik Wink

Naplózva
K.Imi
Vendég
« Új hozzászólás #13677 Dátum: 2015.03.16 hétfő, 19:04:29 »

nyomásszabályzó? Cheesy

én levágtam a rúgóból, erre megint füstölt kicsit, most tekertem rajta, hogy egy adjak neki egy kis pluszt Cheesy

elszórakozok vagyok, elvan a gyerek, ha játszik Wink


Ez még teljesen gyári állapot. Vgt és katalizátor is bent van.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13678 Dátum: 2015.03.16 hétfő, 19:28:13 »

Ez még teljesen gyári állapot. Vgt és katalizátor is bent van.

király.  eljen
Naplózva
Steven01
Vendég
« Új hozzászólás #13679 Dátum: 2015.03.17 kedd, 10:11:15 »

Szervusztok!
Mindig is tetszett a jelen szériás mondeno, még anno volt alkalmam vezetni egy 1.8-as verziót. Kinéztem egy TDDI motorral szerelt példányt, ám nem felhőtlen az öröm
Ebben szeretném segítségeteket kérni.
http://olx.hu/hirdetes/ford-mondeo-diesel-ID3e9OH.html#67e5168217
Ő lenne a kiszemelt kocsi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13680 Dátum: 2015.03.17 kedd, 10:30:04 »

Ez még teljesen gyári állapot. Vgt és katalizátor is bent van.
erről beszélek,de mindenki értelten.az 1,5bar a gyári érték. Wink eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13681 Dátum: 2015.03.17 kedd, 10:31:36 »

Szervusztok!
Mindig is tetszett a jelen szériás mondeno, még anno volt alkalmam vezetni egy 1.8-as verziót. Kinéztem egy TDDI motorral szerelt példányt, ám nem felhőtlen az öröm
Ebben szeretném segítségeteket kérni.
http://olx.hu/hirdetes/ford-mondeo-diesel-ID3e9OH.html#67e5168217
Ő lenne a kiszemelt kocsi.

az a fránya apró hiba....csak az ne lenne.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
K.Imi
Vendég
« Új hozzászólás #13682 Dátum: 2015.03.17 kedd, 14:29:28 »

Szervusztok!
Mindig is tetszett a jelen szériás mondeno, még anno volt alkalmam vezetni egy 1.8-as verziót. Kinéztem egy TDDI motorral szerelt példányt, ám nem felhőtlen az öröm
Ebben szeretném segítségeteket kérni.
http://olx.hu/hirdetes/ford-mondeo-diesel-ID3e9OH.html#67e5168217
Ő lenne a kiszemelt kocsi.

Diagnosztika kellene hogy elárulja, miért megy vészüzemben.
Naplózva
Steven01
Vendég
« Új hozzászólás #13683 Dátum: 2015.03.17 kedd, 22:01:09 »

Mi a legvalószínűbb?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13684 Dátum: 2015.03.18 szerda, 06:10:07 »

Mi a legvalószínűbb?
tddi-n? adagoló.....vagy esetleg valamelyik érzékelő(MAP,CKP)
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #13685 Dátum: 2015.03.18 szerda, 09:15:41 »

Mi a legvalószínűbb?

Ha szerencséd van, lehet hogy csak gázolajszűrőt kell cserélned. Ha nem, akkor amit a többiek is írtak.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Steven01
Vendég
« Új hozzászólás #13686 Dátum: 2015.03.18 szerda, 10:47:05 »

Legrosszab esetben nagyságrendileg mennyit kellene rákölteni?
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13687 Dátum: 2015.03.18 szerda, 11:27:39 »

Legrosszab esetben nagyságrendileg mennyit kellene rákölteni?
Adagoló felújításra nekem 200-300e mondtak, meg akár még többet is, egészen a gyárilag felújított áráig bezárólag ami 400-450e volt talán, nem emlékszem.
A többi dolog ehhez képest nem drága.
Szerintem is diag kell, csak utána érdemes bármiről is beszélni.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #13688 Dátum: 2015.03.18 szerda, 16:53:46 »

Legrosszab esetben nagyságrendileg mennyit kellene rákölteni?
Hello! Vidd el egy szervízbe. Autó vásárláskor néha megéri ráfordítani egy állapot felmérésre X-ezer forintot. Ott átvizsgálás után tudnak mondani számokat. Csak ne az eladó ismerőse legyen.... aki átvizsgálja. Ha szenzor, esetleg szűrő lenne a ludas, nem hiszem hogy így használja valaki az eladásra szánt autóját. Piaci ár alatt.
 wave
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
Steven01
Vendég
« Új hozzászólás #13689 Dátum: 2015.03.18 szerda, 17:56:00 »

Én is úgy gondolom, valami nagyobb baja lehet.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13690 Dátum: 2015.03.18 szerda, 20:42:34 »

Piaci ár alatt.
 wave
Szerintem ez az autó így ebben a formában nincs a piaci ár alatt, inkább fölötte. Ismeretlen hibával, 14 éves autó, erősen megfontolandó ennyiért. Hírdetésben szépnek mondott. Sztem a jobb hátulja törve volt, a fotókon a hátsó ajtó színe mintha más lenne, de a lökhárítóé is másnak tűnik. Ráadásul a fekete kilincsek sztem fhosul néznek ki.
Ha ennyiért veszel autót, simán belefuthatsz olyan javításokba, hogy hipp- hopp mill körül vagy, akkor vegyél ilyet, ha ez belefér  a világképedbe, pénztárcádba.
Ettől ez még lehet jó autó, a tddi technika is lehet jó, de ennyi pénzből világból kimenő, költségmentes MkIII-at nem kapsz.
Bocs, nem a kérdezőnek írtam a választ, tudom nem te, breakbeat, akarsz ilyet venni
Üdv, Ferqó

Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #13691 Dátum: 2015.03.18 szerda, 21:00:27 »

Szervusztok!
Mindig is tetszett a jelen szériás mondeno, még anno volt alkalmam vezetni egy 1.8-as verziót. Kinéztem egy TDDI motorral szerelt példányt, ám nem felhőtlen az öröm
Ebben szeretném segítségeteket kérni.
http://olx.hu/hirdetes/ford-mondeo-diesel-ID3e9OH.html#67e5168217
Ő lenne a kiszemelt kocsi.

Ennyiért kapsz ugyanilyent hiba nélkül is..
Naplózva
Steven01
Vendég
« Új hozzászólás #13692 Dátum: 2015.03.19 csütörtök, 10:35:46 »

Szerintem ez az autó így ebben a formában nincs a piaci ár alatt, inkább fölötte. Ismeretlen hibával, 14 éves autó, erősen megfontolandó ennyiért. Hírdetésben szépnek mondott. Sztem a jobb hátulja törve volt, a fotókon a hátsó ajtó színe mintha más lenne, de a lökhárítóé is másnak tűnik. Ráadásul a fekete kilincsek sztem fhosul néznek ki.
Ha ennyiért veszel autót, simán belefuthatsz olyan javításokba, hogy hipp- hopp mill körül vagy, akkor vegyél ilyet, ha ez belefér  a világképedbe, pénztárcádba.
Ettől ez még lehet jó autó, a tddi technika is lehet jó, de ennyi pénzből világból kimenő, költségmentes MkIII-at nem kapsz.
Bocs, nem a kérdezőnek írtam a választ, tudom nem te, breakbeat, akarsz ilyet venni
Üdv, Ferqó



A lökhárító biztos hogy volt fújva az nekem is feltűnt. Ha tudtok árban hasonlót hiba nélkül lehet, hogy vevő lennék rá.  worship
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13693 Dátum: 2015.03.19 csütörtök, 11:00:19 »

A lökhárító biztos hogy volt fújva az nekem is feltűnt. Ha tudtok árban hasonlót hiba nélkül lehet, hogy vevő lennék rá.  worship
A csomagtér ajtó meg sztem nem, mintha lenne rajta egy "Reisenger&Sohn, Graz" embléma. Apám 98-as Sierráját tőlük vette, onnan ismerős.
De lehet tévedek.
De az az autó így felejtős.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #13694 Dátum: 2015.03.19 csütörtök, 20:18:40 »

Szerintem ez az autó így ebben a formában nincs a piaci ár alatt, inkább fölötte. Ismeretlen hibával, 14 éves autó, erősen megfontolandó ennyiért. Hírdetésben szépnek mondott. Sztem a jobb hátulja törve volt, a fotókon a hátsó ajtó színe mintha más lenne, de a lökhárítóé is másnak tűnik. Ráadásul a fekete kilincsek sztem fhosul néznek ki.
Ha ennyiért veszel autót, simán belefuthatsz olyan javításokba, hogy hipp- hopp mill körül vagy, akkor vegyél ilyet, ha ez belefér  a világképedbe, pénztárcádba.
Ettől ez még lehet jó autó, a tddi technika is lehet jó, de ennyi pénzből világból kimenő, költségmentes MkIII-at nem kapsz.
Bocs, nem a kérdezőnek írtam a választ, tudom nem te, breakbeat, akarsz ilyet venni
Üdv, Ferqó


Hello! Így igaz, én biztos nem venném meg.  Wink Remélem Steven01 sem.  wave
Üdv.
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
Steven01
Vendég
« Új hozzászólás #13695 Dátum: 2015.03.21 szombat, 14:27:23 »

Hello! Így igaz, én biztos nem venném meg.  Wink Remélem Steven01 sem.  wave
Üdv.

Nem vettem meg, köszi a sok-sok infót  Roll Eyes
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13696 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 07:23:42 »

Sziasztok!

ma reggel a kézifék visszajelző menet közben elkezdett villogni, egyszer elalszik, egyszer kigyullad.
mi a franc?Huh?

Segítsetek, kérlek!  help
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13697 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 07:25:26 »

Sziasztok!

ma reggel a kézifék visszajelző menet közben elkezdett villogni, egyszer elalszik, egyszer kigyullad.
mi a franc?Huh?

Segítsetek, kérlek!  help
fékolajszint?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13698 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 07:40:23 »

fékolajszint?

most megnéztem, mikor kiszálltam, van benne, a minimum felett van, gyorsan futtában csak ennyit néztem meg.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13699 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 08:15:23 »

most megnéztem, mikor kiszálltam, van benne, a minimum felett van, gyorsan futtában csak ennyit néztem meg.
kevés.lötyög,hibát jelez.maxra töltsd fel! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 267 268 269 270 271 272 273 [274] 275 276 277 278 279 280 281 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.069 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.