Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.02 kedd, 22:16:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 194 195 196 197 198 199 200 [201] 202 203 204 205 206 207 208 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13843834 alkalommal)
0 Felhasználó és 53 vendég van a témában
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #10000 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 12:22:12 »

kiolvastam a hibakódokat: egy hibát ír, dtc d262.

Az ideiglenesen nálam lévő gép is ezt a hibát dobta. 2 héten belül megy szervízbe ha hollandoknál. Kíváncsi vagyok mi lesz a gond.
Persze megosztom majd veletek. Sajna szvsz az a gép porlasztós, nagyon csörgött szegénykém 1500-től...
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #10001 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 14:16:13 »

Az ideiglenesen nálam lévő gép is ezt a hibát dobta. 2 héten belül megy szervízbe ha hollandoknál. Kíváncsi vagyok mi lesz a gond.
Persze megosztom majd veletek. Sajna szvsz az a gép porlasztós, nagyon csörgött szegénykém 1500-től...
dashboard diagnostics fault code dtc d262 is the "Cylinder 1 Injector Circuit High" fault
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #10002 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 14:21:34 »

dashboard diagnostics fault code dtc d262 is the "Cylinder 1 Injector Circuit High" fault
Tényleg Alf miért van, hogy az óvári ford szervízben erre a hibára a szerelők nem tudtak lépni semmit? Valóban egy általános hiba vagy még kezdők  szomoru1
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #10003 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 14:24:52 »

Tényleg Alf miért van, hogy az óvári ford szervízben erre a hibára a szerelők nem tudtak lépni semmit? Valóban egy általános hiba vagy még kezdők  szomoru1
nem tudhatom... vigyor3
porlasztós cég bevizsgálja a csúcsokat,és már mondja is,hogy mi a hiba.
Te miért rejtet módban fórumozol? Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #10004 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 14:27:04 »


Te miért rejtet módban fórumozol? Roll Eyes
Azt, hogy kell? Sztm tudtomon kívül  integet2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #10005 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 14:28:31 »

Azt, hogy kell? Sztm tudtomon kívül  integet2
vagy csak minidig ki-be lépegetsz...
1ébként a profilban belehet állítani.Bunyek mindig így van itt-a háttérben fut(rohan  hehe )
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #10006 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 14:29:44 »

vagy csak minidig ki-be lépegetsz...
Készülünk elindulni, na meg többen vagyunk most erre a gépre eplus2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #10007 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 14:31:54 »

Készülünk elindulni, na meg többen vagyunk most erre a gépre eplus2
áhám.melóban vagyol.....te szegény. Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #10008 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 15:49:31 »

áhám.melóban vagyol.....te szegény. Grin
Szerencsére nem melózom. Nagyszülőknél vagyunk és 5-en vagyunk egy gépre  Shocked
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #10009 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 16:34:09 »

MAP szenzor, azt elvileg nem kell

És az mit mér?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10010 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 16:36:35 »

És az mit mér?
turbónyomást
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
khorvat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10011 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 17:08:32 »

Ma alánéztem a motortakaró burkolatnak, hogy felírjam a PCS számait, illetve beazonosítsam az EGR és a szívósor pontos helyét ha majd takarításra kerül a sor!
Alábbi látvány fogadott két helyen is komolyabb olajsarat véltem felfedezni! Mennyire okozhatnak később vagy akár most is komolyabb gondot ezek a szivárgások? Mi lehet ezeknek a hátterében, hogy lehet mihamarabb ezeket orvosolni? Esetleg meg tudom-e magam is teljesen laikusként csinálni a szükséges elemcseréket(pl. csövek), javításokat?
Vagy forduljak ezekkel inkább szakemberhez?


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva

MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
khorvat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10012 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 17:14:06 »

Közelebbi képek is vannak, ha kevés lenne a zoom előző képeken:

Olajsár EGR felett - balos nézet:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Olajsár EGR felett - jobbos nézet:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Olajsár Turbó alatt - közelítve:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva

MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10013 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 17:14:14 »

Ma alánéztem a motortakaró burkolatnak, hogy felírjam a PCS számait, illetve beazonosítsam az EGR és a szívósor pontos helyét ha majd takarításra kerül a sor!
Alábbi látvány fogadott két helyen is komolyabb olajsarat véltem felfedezni! Mennyire okozhatnak később vagy akár most is komolyabb gondot ezek a szivárgások? Mi lehet ezeknek a hátterében, hogy lehet mihamarabb ezeket orvosolni? Esetleg meg tudom-e magam is teljesen laikusként csinálni a szükséges elemcseréket(pl. csövek), javításokat?
Vagy forduljak ezekkel inkább szakemberhez?


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

az első az nem annyira gáz, az legtöbbünknek ilyen. esetleg megpróbálhatod utána húzni a szelepfedél csavarjait.

a második már gáz szomoru1 az alatt van a vezérműlánc. ennek a csavarjainál is meg lehetne nézni, hogy nincsenek-e fellazulva...


először is vegyél féktisztítót és takarítsd le vele, és nézd meg utána, hogy hol jön ki
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
khorvat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10014 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 17:34:47 »

Többször hallottam már a motortér anyósülés előtti részéből furcsa 3-4mpenként ismétlődő puffogó hangot. Ha állt a kocsi piroslámpánal is hallani lehetett illetve ha haladtam vele felfele egy kis emelkedőn is hallottam , de az intenzitás mindig a fenti 3-4mp volt, szal gyorsításnál nem jött gyakrabban pl. masodpercenként a puffogóhang! Már szervízben is kérdeztem szerintem ugyanezt a hangot a poharazás alkalmával, a szerelő is hallottam de hogy mi csinálja ezt nem tudta beazonosítani, akkor nekem ott nyitott motorháztetőnél a hosszbordásszíj környezetéből jövőnek tünt a hang. Illetve a legalsó (ha jól gondolom a főtengely végén lévő) tárcsa fentről nézve lubizik kicsit mint mikor a bicikliknél 8as van a kerékben.
A puffogó hangot megpróbálom majd felvenni videóra, de ma mikor akartam hideg motorral alló helyben 5 perc után se produkálta, lehet fontos hogy üzem meleg legyen a motor és akkor jelentkezik ez a hang majd újra!

Már vagy paranoiás is vagyok vagy csak minden baj most 200e km után akar rámzúdulni (PCS gondok, lendkerék probléma) de az asszony egyre nehezebben viseli a megpróbáltatásokat , de én akkor is mindennek a végére szeretnék járni és megjavítattni és remélem 4-5 évet minimum kihúzok újra komolyabb kiadások nélkül ezzel az amúgy szuper járgánnyal:)!
Naplózva

MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #10015 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 18:31:59 »

itt a turboelektronikától kezdődően minden lehet.

egy pontos hibakódot kéne tudnia mondani a szervíznek. egr miatt izzítójel tuti nem fog villogni

Vészüzem nincs mert tudok menni 140-150el is. csak világít a motorfigyelmeztető fény és villog a spirál és semmi erő nincs a motorban.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10016 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 18:32:45 »

Vészüzem nincs mert tudok menni 140-150el is. csak világít a motorfigyelmeztető fény és villog a spirál és semmi erő nincs a motorban.
akkor van vészüzemed
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #10017 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 18:32:51 »

Többször hallottam már a motortér anyósülés előtti részéből furcsa 3-4mpenként ismétlődő puffogó hangot. Ha állt a kocsi piroslámpánal is hallani lehetett illetve ha haladtam vele felfele egy kis emelkedőn is hallottam , de az intenzitás mindig a fenti 3-4mp volt, szal gyorsításnál nem jött gyakrabban pl. masodpercenként a puffogóhang! Már szervízben is kérdeztem szerintem ugyanezt a hangot a poharazás alkalmával, a szerelő is hallottam de hogy mi csinálja ezt nem tudta beazonosítani, akkor nekem ott nyitott motorháztetőnél a hosszbordásszíj környezetéből jövőnek tünt a hang. Illetve a legalsó (ha jól gondolom a főtengely végén lévő) tárcsa fentről nézve lubizik kicsit mint mikor a bicikliknél 8as van a kerékben.
A puffogó hangot megpróbálom majd felvenni videóra, de ma mikor akartam hideg motorral alló helyben 5 perc után se produkálta, lehet fontos hogy üzem meleg legyen a motor és akkor jelentkezik ez a hang majd újra!

Már vagy paranoiás is vagyok vagy csak minden baj most 200e km után akar rámzúdulni (PCS gondok, lendkerék probléma) de az asszony egyre nehezebben viseli a megpróbáltatásokat , de én akkor is mindennek a végére szeretnék járni és megjavítattni és remélem 4-5 évet minimum kihúzok újra komolyabb kiadások nélkül ezzel az amúgy szuper járgánnyal:)!
a főtengelyszíjtárcsa halódik.ha az 8asban fut,akkor a végét járja.megkell nézni a többi összetevőt is-hátha más is cserés,és szabadonfutósítani a generátort! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #10018 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 18:33:23 »

Vészüzem nincs mert tudok menni 140-150el is. csak világít a motorfigyelmeztető fény és villog a spirál és semmi erő nincs a motorban.
ez a vészüzem! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #10019 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 18:34:46 »

Közelebbi képek is vannak, ha kevés lenne a zoom előző képeken:

Olajsár EGR felett - balos nézet:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Olajsár EGR felett - jobbos nézet:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Olajsár Turbó alatt - közelítve:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Válaszokat előre is köszönöm!
a szelepdekli csavarjainak a meghúzásával jóüeséllyel megszűnik a szivárgás.nem tudod túlhúzni,mert a csavar felütközik.De megfogsz lepődni,hogy mennyire lazák a csavarok! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10020 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 18:37:51 »

a szelepdekli csavarjainak a meghúzásával jóüeséllyel megszűnik a szivárgás.nem tudod túlhúzni,mert a csavar felütközik.De megfogsz lepődni,hogy mennyire lazák a csavarok! vigyor3
nekem is eresztett, de csak nagy crovával tudtam húzni rajta, annyira azért nem volt fellazulva
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10021 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 18:49:32 »

Húú, ez gáz. Gyakrabban kellene kinyitni a motorháztetőt.
Csináld amit Zsolt írt.
De szerintem ez annyira durva, hogy valaki mellé öntötte az olajat, és nem takarította le.


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

« Utoljára szerkesztve: 2011.05.08 vasárnap, 18:52:21 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10022 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 18:53:49 »

Húú, ez gáz. Gyakrabban kellene kinyitni a motorháztetőt.
Csináld amit Zsolt írt.
De szerintem ez annyira durva, hogy valaki mellé öntötte az olajat, és nem takarította le.

ezért írtam, hogy takarítsa le, és nézze, hogy hol nyomja kifele.

ott sem tudja túlhúzni a csavarokat??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #10023 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 18:55:52 »

ezért írtam, hogy takarítsa le, és nézze, hogy hol nyomja kifele.

ott sem tudja túlhúzni a csavarokat??
azé nem az egész olajsár ám!
A szívósoron és a nagynyomású csövek között a motorburkolat szétmállott szivacsmaradéka van!Az ott porszáraz.olajnak nyoma sincs,csak a szelepdekli körül.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10024 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 18:59:01 »

azé nem az egész olajsár ám!
A szívósoron és a nagynyomású csövek között a motorburkolat szétmállott szivacsmaradéka van!Az ott porszáraz.olajnak nyoma sincs,csak a szelepdekli körül.
és a vezérlés pajzsnál?? Huh? szerintem az ott olajos, legalábbis a közelebbi képen olyan, mintha állna rajta az olaj...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10025 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 19:01:50 »

azé nem az egész olajsár ám!
A szívósoron és a nagynyomású csövek között a motorburkolat szétmállott szivacsmaradéka van!Az ott porszáraz.olajnak nyoma sincs,csak a szelepdekli körül.
Porlasztóknál is mintha trutyis lenne..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #10026 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 19:02:25 »

és a vezérlés pajzsnál?? Huh? szerintem az ott olajos, legalábbis a közelebbi képen olyan, mintha állna rajta az olaj...
az olaj,de nem az egész motor olajos!
Ott vagy a vezérlésnél szivárog,vagy ott is a szelepdekli körül-1ébként ott jellemző,de ha volt már a vezérlés is megbontva ,akkor ott is esélyes.
meg kell nézni.jól mondtad,meghúzni a csavarokat-lemosni a mocit,és figyelni honnan szivárog.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #10027 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 19:03:47 »

Porlasztóknál is mintha trutyis lenne..
por száraz!
Ott is csak a máló szivacstörmelék van a motorburkolatról!
Ha ott szivárog az olaj az csillog! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #10028 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 19:05:23 »

Porlasztóknál is mintha trutyis lenne..
a szívócső csonkjánál látszik,hogy a motorolaj szivárog a szelepdekli körül.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10029 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 19:06:33 »

por száraz!
Ott is csak a máló szivacstörmelék van a motorburkolatról!
Ha ott szivárog az olaj az csillog! Wink
akkor ha ránézel balról a második porlasztóra és ott az árnyék ellenére a fém hajlatánál csillog..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #10030 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 19:18:46 »

akkor ha ránézel balról a második porlasztóra és ott az árnyék ellenére a fém hajlatánál csillog..
én öreg vagyok és már rossz a szemem..... vigyor3
ha ott szivárog a go,azon nem kellene vitázni.... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
khorvat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10031 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 20:03:50 »

én öreg vagyok és már rossz a szemem..... vigyor3
ha ott szivárog a go,azon nem kellene vitázni.... hehe

Na leugrottam megnézni tutira a pcsúcsokat is. Igen a 2. pcs körül go van és kicsit a 3. pcsnál is, most ez lehet a poharazáskor került oda, sőt 99% mert poharazás előtt nem emlékszem egyik csúcsnál sem hogy lett volna go. De poharazás óta megtett km-ek is okozhatjak mert éppen a 2. és 3. pcs hozta a megengedett értékek 6-8xosát résolajban!
Ez a probléma jövőhéten Nyírteleken a Kósa Műhelyben remélem megoldódik, a 4 PCS felújításával, ezt ezért külön nem is fotoztam a másik 2 megfolyás viszont érdekes számomra!

Féktisztítót beszerzek holnap és bontás nélkül amit tudok kézzel kitakarítok a motoron. Vmint meghúzom a csavarokat is a deklin és figyelem a köv napokat hol jön esetleg elő újra olaj és a sár.
Valóban málik a motorfedél belső szivacsa is de ez csak esztétikailag okoz gondot.
Köszönöm mindenkinek a gyors segítséget és igyekszem beszámolni az eredményekről is olajsár, PCS felújítás, főtengelyszíjtárcsa ügyekben.
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.08 vasárnap, 20:08:03 írta khorvat » Naplózva

MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10032 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 20:22:01 »

Na leugrottam megnézni tutira a pcsúcsokat is. Igen a 2. pcs körül go van és kicsit a 3. pcsnál is, most ez lehet a poharazáskor került oda, sőt 99% mert poharazás előtt nem emlékszem egyik csúcsnál sem hogy lett volna go. De poharazás óta megtett km-ek is okozhatjak mert éppen a 2. és 3. pcs hozta a megengedett értékek 6-8xosát résolajban!
Ez a probléma jövőhéten Nyírteleken a Kósa Műhelyben remélem megoldódik, a 4 PCS felújításával, ezt ezért külön nem is fotoztam a másik 2 megfolyás viszont érdekes számomra!

Féktisztítót beszerzek holnap és bontás nélkül amit tudok kézzel kitakarítok a motoron. Vmint meghúzom a csavarokat is a deklin és figyelem a köv napokat hol jön esetleg elő újra olaj és a sár.
Valóban málik a motorfedél belső szivacsa is de ez csak esztétikailag okoz gondot.
Köszönöm mindenkinek a gyors segítséget és igyekszem beszámolni az eredményekről is olajsár, PCS felújítás, főtengelyszíjtárcsa ügyekben.
Hamár úgy is szétszedik a csúcsoik miatt a kocsidat a felújításhoz cseréltesd ki a szelepfedél tömítést.Én is kicseréltettem.Volt egy kis folyás azóta viszont nincs.6700ft volt a tömítés.Hát az új meg a régi között volt ám óriási különbség mikor egymás mellé tettük.A régi mennyivel vastagságra kisebb volt .Látszott a különbség.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
khorvat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10033 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 20:36:16 »

Hamár úgy is szétszedik a csúcsoik miatt a kocsidat a felújításhoz cseréltesd ki a szelepfedél tömítést.Én is kicseréltettem.Volt egy kis folyás azóta viszont nincs.6700ft volt a tömítés.Hát az új meg a régi között volt ám óriási különbség mikor egymás mellé tettük.A régi mennyivel vastagságra kisebb volt .Látszott a különbség.

Ez jó ötlet!
Akkor 1db ilyen fog kelleni nekem, a gyári Ford 6354Ft-os verzióból?
http://cromax.hu/index.php?katid=44183442&termek_al_id=7754&katnev=2000.10.15-2007.03.19.

Naplózva

MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10034 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 20:38:51 »

Ez jó ötlet!
Akkor 1db ilyen fog kelleni nekem, a gyári Ford 6354Ft-os verzióból?
http://cromax.hu/index.php?katid=44183442&termek_al_id=7754&katnev=2000.10.15-2007.03.19.


Ez az.Nekem ennyi volt.Máshonnan lett beszerezve,ott ennyi volt.Hajrá
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Budafok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



« Új hozzászólás #10035 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 21:16:15 »

Az ideiglenesen nálam lévő gép is ezt a hibát dobta. 2 héten belül megy szervízbe ha hollandoknál. Kíváncsi vagyok mi lesz a gond.
Persze megosztom majd veletek. Sajna szvsz az a gép porlasztós, nagyon csörgött szegénykém 1500-től...

Arra gondoltam, válasszuk szét a sárga villogást és a motor leállást. A motor leállása továbbra is fennáll, akkor jelentkezik, ha a gázadást hirtelen visszaveszem, és elkezdek fékezni. ekkor az esetek 40 %-ában a ford.szám leesik a normál alapjárati ford.sz. alá, és van, hogy le is áll a motor, miközben gurulok kb 20-30 km/h közötti tempóval. Mi lehet ez szerintetek?

Pítör
Naplózva

Mondeo Turnier, 2011. Automata
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10036 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 21:31:09 »

Arra gondoltam, válasszuk szét a sárga villogást és a motor leállást. A motor leállása továbbra is fennáll, akkor jelentkezik, ha a gázadást hirtelen visszaveszem, és elkezdek fékezni. ekkor az esetek 40 %-ában a ford.szám leesik a normál alapjárati ford.sz. alá, és van, hogy le is áll a motor, miközben gurulok kb 20-30 km/h közötti tempóval. Mi lehet ez szerintetek?

Pítör
Pucold ki a MAF senzort/légtömegmérő/.A légszürő végén találod.Fordulatszám ingadozásba beszokott kavarni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10037 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 21:34:57 »

én öreg vagyok és már rossz a szemem..... vigyor3
ha ott szivárog a go,azon nem kellene vitázni.... hehe
én is öreg vagyok.. de csak azért vetettem fel ezt, mert porlasztó csere óta nálam is van némi gázolaj azon a tájon. Nem tudom, mit tegyek. a gyorscsatinál elvileg nem lehet, odahúztam kötegelővel..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Budafok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



« Új hozzászólás #10038 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 21:38:37 »

Pucold ki a MAF senzort/légtömegmérő/.A légszürő végén találod.Fordulatszám ingadozásba beszokott kavarni.

Az szerintetek okozhat ilyen mértékű ingadozást? És ráadásul alapjáraton hagyva a motort nem jelentkezik, csak a gáz hirtelen elvétele után.  Huh?

Naplózva

Mondeo Turnier, 2011. Automata
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10039 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 21:45:57 »

Az szerintetek okozhat ilyen mértékű ingadozást? És ráadásul alapjáraton hagyva a motort nem jelentkezik, csak a gáz hirtelen elvétele után.  Huh?


Nézd alapjáraton is szokott problémát okzni de egy próbát megér.Off autómba fordítva volt mint nálad csak helyre jött.Próbáld meg veszteni nemfogsz vele és legalább tiszta lesz.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Budafok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



« Új hozzászólás #10040 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 22:04:15 »

Nézd alapjáraton is szokott problémát okzni de egy próbát megér.Off autómba fordítva volt mint nálad csak helyre jött.Próbáld meg veszteni nemfogsz vele és legalább tiszta lesz.

Ez igaz, és gondolom nem egy túl bonyolult művelet, ugye?
Naplózva

Mondeo Turnier, 2011. Automata
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10041 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 22:24:01 »

Ez igaz, és gondolom nem egy túl bonyolult művelet, ugye?

YOUTUBE-n találsz róla videot.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
khorvat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10042 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 23:10:23 »

YOUTUBE-n találsz róla videot.

Melyik videóra gondolsz pontosan, meg tudod osztani a linkjét?
Ha erre: http://www.youtube.com/watch?v=FccejDPevtM
akkor csak annyit fűznék hozzá hogy Tőlünk nyugatabbra -  hozzászólások alapján - finoman szólva se értenek egyet a látottakkal!
A kiszerelés és visszaszerelés az ok, meg ugye megtudja az ember fia belőle, hogy hol az a MAF szenzor.
VISZONT! az STP Carb Spray használatát idiótaságnak tartják MAF tisztításra, mert hosszútávon roncsolni fogja, szerintük erre külön MAF tisztító/kábel tisztító kell!
Aki jobban ért hozzá talán állást foglalhatna kinek van igaza?

Ezt meg jól megkaptuk:))) a hozzászólásokban - "Eastern european ignorance and arrogence at its best."
Naplózva

MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10043 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 23:21:32 »

Melyik videóra gondolsz pontosan, meg tudod osztani a linkjét?
Ha erre: http://www.youtube.com/watch?v=FccejDPevtM
akkor csak annyit fűznék hozzá hogy Tőlünk nyugatabbra -  hozzászólások alapján - finoman szólva se értenek egyet a látottakkal!
A kiszerelés és visszaszerelés az ok, meg ugye megtudja az ember fia belőle, hogy hol az a MAF szenzor.
VISZONT! az STP Carb Spray használatát idiótaságnak tartják MAF tisztításra, mert hosszútávon roncsolni fogja, szerintük erre külön MAF tisztító/kábel tisztító kell!
Aki jobban ért hozzá talán állást foglalhatna kinek van igaza?

Ezt meg jól megkaptuk:))) a hozzászólásokban - "Eastern european ignorance and arrogence at its best."
igen ez az a videó. látezik arra külön spray?? nálunk lehet ilyet kapni??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #10044 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 00:22:47 »

Sziasztok!

Ha már lenn van a generátor a szabadon futó miatt, érdemes kicserélni a bronzkefét is? Vagy amíg ilyennel nincs baj, addig inkább nem kell piszkálni? Néha észreveszem (ritkán), hogy a műszerfal világítás elhalványul egy pillanatra, majd utána semmi baja. Nem zavaró, csak nem tudom, ez mennyire káros az autóra nézve.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10045 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 05:00:10 »

Nem kell mindent elhinni.
Hosszú távon lehet, hogy roncsolja, úgyhogy minden nap azért ne mosd le vele.
Csak amikor szükséges.

Melyik videóra gondolsz pontosan, meg tudod osztani a linkjét?
Ha erre: http://www.youtube.com/watch?v=FccejDPevtM
akkor csak annyit fűznék hozzá hogy Tőlünk nyugatabbra -  hozzászólások alapján - finoman szólva se értenek egyet a látottakkal!
A kiszerelés és visszaszerelés az ok, meg ugye megtudja az ember fia belőle, hogy hol az a MAF szenzor.
VISZONT! az STP Carb Spray használatát idiótaságnak tartják MAF tisztításra, mert hosszútávon roncsolni fogja, szerintük erre külön MAF tisztító/kábel tisztító kell!
Aki jobban ért hozzá talán állást foglalhatna kinek van igaza?

Ezt meg jól megkaptuk:))) a hozzászólásokban - "Eastern european ignorance and arrogence at its best."
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10046 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 07:40:42 »

Melyik videóra gondolsz pontosan, meg tudod osztani a linkjét?
Ha erre: http://www.youtube.com/watch?v=FccejDPevtM
akkor csak annyit fűznék hozzá hogy Tőlünk nyugatabbra -  hozzászólások alapján - finoman szólva se értenek egyet a látottakkal!
A kiszerelés és visszaszerelés az ok, meg ugye megtudja az ember fia belőle, hogy hol az a MAF szenzor.
VISZONT! az STP Carb Spray használatát idiótaságnak tartják MAF tisztításra, mert hosszútávon roncsolni fogja, szerintük erre külön MAF tisztító/kábel tisztító kell!
Aki jobban ért hozzá talán állást foglalhatna kinek van igaza?

Ezt meg jól megkaptuk:))) a hozzászólásokban - "Eastern european ignorance and arrogence at its best."

Vájá, vájá, vájá! Nekem isibe úgy tanították, hogy mi közép európa része vagyunk. nem kelet..  Így nézve nem ránk vonatkozik  wave
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #10047 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 09:10:57 »

Vájá, vájá, vájá! Nekem isibe úgy tanították, hogy mi közép európa része vagyunk. nem kelet..  Így nézve nem ránk vonatkozik  wave

Igen, de szerintem ezt rajtunk Magyarokon kívül senki nem látja így. Mindenkinek kelet max. kelet-közép Európa vagyunk, tán csak a balkáni államoknak nem.  szomoru1
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #10048 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 09:15:18 »

Tegnap szemeztem a tecsóban egy STP diesel injektor tisztító adalékkal. Merjem használni?
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10049 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 09:24:19 »

Tegnap szemeztem a tecsóban egy STP diesel injektor tisztító adalékkal. Merjem használni?
Figyi, milyen állapotúak a porlasztóid? hidegen nem ereget füstöt indítás után?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Oldalak: 1 ... 194 195 196 197 198 199 200 [201] 202 203 204 205 206 207 208 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.