Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.02 kedd, 22:33:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 190 191 192 193 194 195 196 [197] 198 199 200 201 202 203 204 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13844015 alkalommal)
0 Felhasználó és 84 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #9800 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 20:11:09 »

Hát ez elég szivás tényleg...de tuti betankolt valamit azon a kis kúton....pedig még én mondtam hogy oda menjen ,mert a mellette lévő kúttól lett 4pcs és nagynyomású csere... falbav
Chip az tényleg ugrott akkor neki,de elküldtem a fáljt...Belgiumban tudok embert aki feltudja tolni neki... eplus2
3 hét múlva megyek én is belgába-tielt-be az anyacéghez,meg cégen belüli foci európa bajnokságra.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9801 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 20:53:31 »

3 hét múlva megyek én is belgába-tielt-be az anyacéghez,meg cégen belüli foci európa bajnokságra.... vigyor3

Jaj de sajnállak...hogy birod ezt...  wow1
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9802 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 21:12:56 »

Bejelentkeztem egy diagnosztikára Ford szervízbe, előtte sikerült a hibát is újra előállítani így villogó izzító kijelzővel érkeztem. Kisebb meglepetésemre a szervízes közölte hogy le is állíthatom az autót mert ezt a hibát tárolni fogja a kocsi, sebaj előtte egy kicsit meghajtottam legalább:))
Hiba kódjaim a következők lettek:

P0251 - Befecskendező szivattyú tüzelőanyag adagolás vezérlés hibás működése
Ezt a DTC-t a következők okozhatják:
- Tüzelőanyag-elosztócső nyomászabályzás hiba lépett fel
- nincs üzemanyag a tartályban
- Fojtás a tüzelőanyag pumpa és a tüzelőanyag tartály között
- Elzáródott üzemanyagszűrő
- Elzáródott, összecsavarodott vagy összetört üzemanyag vezetékek
- Tüzelőanyag Mennyiségszabályzó Szelep/Vezetékezés
- Befecskendező hiba
- Kiegészítő információhoz használja:
TSB No.46/2005
Végezze el a tüzelőanyag-nyomás és visszafolyás vizsgálatot

P1211 - Leírás ugyanaz

Ezután következett egy poharazás aminek eredménye kb. félperc alatt (de ezt nem mértem pontosan lehet volt 1perc is) megtelt a 2. pcsúcs pohara teljesen tele, 3. pcsúcs pohara ez idő alatt 3/4-e tele az 1. és a 4. pcsúcs pohara pedig 1/6-a tele de ezek a csúcsok is ha tudtuk volna tovább folytatni a mérést kb. a maximálisan jónak mondott 18ml szint főlé mentek volna!

Itt tartunk, most. Mit mondtok ezek után? Én már azt gondolom hogy a 4 PCS cseréje elkerülhetetlen, esetleg érdemes-e vagy totál hülyeség lenne hogy csak 2.,3. csúcsokat cserélem most le? Azt én is tudom hogy a 4et egyszerre cserélni lenne az igazi ez persze annak is függvénye mennyiért tudok szerezni ilyen pcsúcsokat?
Porlasztócsúcsok beszerzésében ki tudna nekem esetleg itt segíteni, kicsit mellbevágott a gyári beszerzés 95ezer FT/db ára.
Illetve a forgalmim szerint 96kw azaz 130LE a kocsi de alvázszám alapján a Fordnál megnézték és ezek szerint ez 115LE-s  Mondeo.
Na már most a PCS vásárlásánál számít-e hogy 130 vagy 115 LE a kocsi vagy ez részletkérdés és a mérvadó ezesetben az alvázszám vagy/és motorszám lesz?
Az eddigi sajnos nem gyári gázolaj szűrőm is holnap kicserélem egy gyárira ez amúgy is következne az éves szűrők(olaj, levegő,pollen) és olaj cserével.
A mérést 1 percig kell vizsgálni és 17ml-nél nem lehet több!!!4Továbbá a 115LE motor pcsúcsa olcsóbb valamivel.Az enyémbe is  98000ft-os kell.Nekem FMBA a kód és az 131LE.A csúcsok CSERÉJÉNÉL SAJNOS JOBB A 4-ET CSERÉLNI.Nézesd meg a szürőt is a fémreszelék miatt ha van benne akkor 300000ft a szivattyú.A csúcsokhoz kell az alvázszám.De ha te is beütöd az eTIS-be akkor neked pontossan kidobja az autó adtait.A csúcsokat fellehet újítani de én valóigaz ha ide eljutok akkor én cserélem az biztos.De tedöntesz.A szivattyút gyári diaggal még meglehet nézni nyomáspróbáját.Nekem már nézték.Küldök PÜ-t egy számmal hívd fel.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #9803 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 21:40:45 »

A mérést 1 percig kell vizsgálni és 17ml-nél nem lehet több!!!4Továbbá a 115LE motor pcsúcsa olcsóbb valamivel.Az enyémbe is  98000ft-os kell.Nekem FMBA a kód és az 131LE.A csúcsok CSERÉJÉNÉL SAJNOS JOBB A 4-ET CSERÉLNI.Nézesd meg a szürőt is a fémreszelék miatt ha van benne akkor 300000ft a szivattyú.A csúcsokhoz kell az alvázszám.De ha te is beütöd az eTIS-be akkor neked pontossan kidobja az autó adtait.A csúcsokat fellehet újítani de én valóigaz ha ide eljutok akkor én cserélem az biztos.De tedöntesz.A szivattyút gyári diaggal még meglehet nézni nyomáspróbáját.Nekem már nézték.Küldök PÜ-t egy számmal hívd fel.

Basszus, az a 2. csúcs... Nekem is az sz@rakszik,de már lassan 2 éve, és még mindig nincs izzítás villogás (kop-kop). Viszont a labanc üzemanyagban lehet valami, mert még mindig bírják a csúcsok.
Azér ezt a dolgot nem eszik annyira forrón. Az FMBA csúcsoknak minden alkatrésze rendelhető, és a felújítás programmal meg CR-szivattyú elújítással is meg kell álljon 300e Ft alatt. Persze, azér ez qrva sok píz, vettünk volna inkább szuzit, mer az a mi autónk, ha életveszély is? Nem hiszem.

Nekem egy dízeles szaki azt mondta, hogy a CR motoroknál a csúcsok 100-110e km-t mennek el, a szivattyú meg 3 garnitúrát bír,aztán felújítás. Közöltem vele, hogy az enyémben 240e km van (volt akkor, most 262e km), gyári csúcsokkal, mire azt mondja, hogy "akkor egy garnitúra má ingyen vót".
Persze, ezt a véleményt azért nem tartom a szakma csúcsának, de ha van mögötte tapasztalat, akkor valamennyit számít...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9804 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 22:17:26 »

Basszus, az a 2. csúcs... Nekem is az sz@rakszik,de már lassan 2 éve, és még mindig nincs izzítás villogás (kop-kop). Viszont a labanc üzemanyagban lehet valami, mert még mindig bírják a csúcsok.
Azér ezt a dolgot nem eszik annyira forrón. Az FMBA csúcsoknak minden alkatrésze rendelhető, és a felújítás programmal meg CR-szivattyú elújítással is meg kell álljon 300e Ft alatt. Persze, azér ez qrva sok píz, vettünk volna inkább szuzit, mer az a mi autónk, ha életveszély is? Nem hiszem.

Nekem egy dízeles szaki azt mondta, hogy a CR motoroknál a csúcsok 100-110e km-t mennek el, a szivattyú meg 3 garnitúrát bír,aztán felújítás. Közöltem vele, hogy az enyémben 240e km van (volt akkor, most 262e km), gyári csúcsokkal, mire azt mondja, hogy "akkor egy garnitúra má ingyen vót".
Persze, ezt a véleményt azért nem tartom a szakma csúcsának, de ha van mögötte tapasztalat, akkor valamennyit számít...

Én új árakat közöltem és amit máshol mondtak azt már lesem merem írni.Az enyémben 133e-nél cserélt az előző tulaj számlám is van róla mert oda adta.azóta majdnem 50e ment.Eddig kutya baja remélem még 80e-t elmegy.Utána kicserélem.Plussz én még hozzáteszem minden olajcserénél mindent cserélek benne.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9805 Dátum: 2011.04.29 péntek, 08:50:34 »

az egr működését tudhatja a maf és a map jeleiből és a belépő hőmérsékletből.Lehet,hogy ezt a 2.2nél már megoldották egr jeladó nélkül is. Roll Eyes
Igazad van a Vikkel beszéltem tegnap!
Törölgetni kell sajna néha euro3-as 2,2-nél a hibakódot EGR dugózás után! Kibírom persze csak kommunikáljon az új diag műszeremmel az autó  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9806 Dátum: 2011.04.29 péntek, 08:53:26 »

Hát ez elég szivás tényleg...de tuti betankolt valamit azon a kis kúton....pedig még én mondtam hogy oda menjen ,mert a mellette lévő kúttól lett 4pcs és nagynyomású csere... falbav
Chip az tényleg ugrott akkor neki,de elküldtem a fáljt...Belgiumban tudok embert aki feltudja tolni neki... eplus2
Most a héten nagy audit van és pont itt van egy holland kolléga is. Lebeszéltem vele. Sok chip-es van a hollandoknál is eljen Rátöltik újra nem lesz gond  worship
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #9807 Dátum: 2011.04.29 péntek, 09:47:10 »

Most a héten nagy audit van és pont itt van egy holland kolléga is. Lebeszéltem vele. Sok chip-es van a hollandoknál is eljen Rátöltik újra nem lesz gond  worship

Nahát, neked holland kollégáid is vannak, akik kiismerik magukat autóügyben? Melyik cég ez, mert legközelebb oda megyek dolgozni!  Grin
Viccet félretéve: tök érdekes lehet.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9808 Dátum: 2011.04.29 péntek, 10:06:54 »

Nahát, neked holland kollégáid is vannak, akik kiismerik magukat autóügyben? Melyik cég ez, mert legközelebb oda megyek dolgozni!  Grin
Viccet félretéve: tök érdekes lehet.
Ez a srác is bringás inkább meg fut, de vannak kapcsolatai. Minden országban vannak tuning mesterek  eljen
Off visszafelé: kaP arteT. Gyere van dolgozói ajánlás program még jutalmat is kapok, ha itt ragadsz integet2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
attila0819
Vendég
« Új hozzászólás #9809 Dátum: 2011.04.29 péntek, 10:53:12 »

A szivattyú jobb ugymond kenése miatt ajánlják hogy a gázolajba 10literhez 1dl 2t motorolajat öntsön az ember.

Erről hallot már valaki valamit?
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #9810 Dátum: 2011.04.29 péntek, 11:44:38 »

A szivattyú jobb ugymond kenése miatt ajánlják hogy a gázolajba 10literhez 1dl 2t motorolajat öntsön az ember.

Erről hallot már valaki valamit?

üdv.elméletileg a go-nak is meg kell lennie a saját kenésének.én nem tennék bele külön olajat.különben is hogy még jobban füstöljön...?  nyes
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #9811 Dátum: 2011.04.29 péntek, 19:03:45 »

A szivattyú jobb ugymond kenése miatt ajánlják hogy a gázolajba 10literhez 1dl 2t motorolajat öntsön az ember.

Erről hallot már valaki valamit?
tddi motoroknál minden gond nélkül.a tdci-ben sem tesz kárt,talán a töblet füst,ill korom aggasztó.....nem jó a turbicseknek sem és a katinak sem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #9812 Dátum: 2011.04.29 péntek, 19:09:38 »

Jaj de sajnállak...hogy birod ezt...  wow1
eplus2

ja.xar ám.37évesen azt a hülye labdát kergetni.....aztán az izomláztól szenvedni 3 napig....de a hajam tartani fog szélben és esőben is....! hehe

péntek-indulás-reppenés
este érkezés-piálás
szombat reggel-józanodás(vagy nem...)
Aztán csak ezt a napot kell túlélni(5-6 meccs)
szombat estére díjátadó party-piálás-bulizás-főnöknek beszólogatás részegen..... nyes
vasárnap koránkelés még aznaposan-reppenés-hányás a papírzacskókba! hehe
hétfőn ismét frissen megkezdjük a hetet! taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #9813 Dátum: 2011.04.29 péntek, 19:11:04 »

Igazad van a Vikkel beszéltem tegnap!
Törölgetni kell sajna néha euro3-as 2,2-nél a hibakódot EGR dugózás után! Kibírom persze csak kommunikáljon az új diag műszeremmel az autó  eljen
Ja.megkaptam a pü-t.ráhibáztam.azé van különbség a mocik között! smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9814 Dátum: 2011.04.29 péntek, 20:25:21 »

eplus2

ja.xar ám.37évesen azt a hülye labdát kergetni.....aztán az izomláztól szenvedni 3 napig....de a hajam tartani fog szélben és esőben is....! hehe

péntek-indulás-reppenés
este érkezés-piálás
szombat reggel-józanodás(vagy nem...)
Aztán csak ezt a napot kell túlélni(5-6 meccs)
szombat estére díjátadó party-piálás-bulizás-főnöknek beszólogatás részegen..... nyes
vasárnap koránkelés még aznaposan-reppenés-hányás a papírzacskókba! hehe
hétfőn ismét frissen megkezdjük a hetet! taps

jó terv. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9815 Dátum: 2011.04.29 péntek, 21:22:51 »

eplus2

ja.xar ám.37évesen azt a hülye labdát kergetni.....aztán az izomláztól szenvedni 3 napig....de a hajam tartani fog szélben és esőben is....! hehe

péntek-indulás-reppenés
este érkezés-piálás
szombat reggel-józanodás(vagy nem...)
Aztán csak ezt a napot kell túlélni(5-6 meccs)
szombat estére díjátadó party-piálás-bulizás-főnöknek beszólogatás részegen..... nyes
vasárnap koránkelés még aznaposan-reppenés-hányás a papírzacskókba! hehe
hétfőn ismét frissen megkezdjük a hetet! taps


azért hétfőn reggel megnézném azt a friss fejet reggel 6-kor.... eplus2
Naplózva
Emunem
Vendég
« Új hozzászólás #9816 Dátum: 2011.04.29 péntek, 23:14:44 »

Hali Mesterek!

Még egy kérdésem lenne:

Kb 2 hete figyeltem meg, hogy amikor csontra eltekerem a kormány valamely irányban, akkor a kerekeknek olyan a hangjuk (forgás közben) mint amikor nyáron, bemelegszik az autó ajtaja és ilyen hülye, mélyes nyikorgása van, még mielőtt az ember befújná WD40-el... És egyre gyakrabban fordul elő... Ez mitől lehet? Az elején azt hittem, hogy az 1 hetes állás ártott meg a féktárcsának, és az adja ki a nagot. De így 2 hét elteltével egyre gyakoribb. És nem folyamatos, hanem hullámosan ritmikus. Ha kell töltök fel hanganyagot. Félek, nehogy valami nagy baj legyen vele, aztán nagy sebességnél beragadjon, vagy hasonlók.

Ötleteket várom szívélyesen.

Üdv.: Emunem
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #9817 Dátum: 2011.04.29 péntek, 23:23:49 »

Ez a srác is bringás inkább meg fut, de vannak kapcsolatai. Minden országban vannak tuning mesterek  eljen
Off visszafelé: kaP arteT. Gyere van dolgozói ajánlás program még jutalmat is kapok, ha itt ragadsz integet2

Ez jó. Már a visszafelé dolog. Én maradok egyelőre a Snemeis-nél...  Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9818 Dátum: 2011.04.30 szombat, 08:05:55 »

Tölts fel hangot.

Hali Mesterek!

Még egy kérdésem lenne:

Kb 2 hete figyeltem meg, hogy amikor csontra eltekerem a kormány valamely irányban, akkor a kerekeknek olyan a hangjuk (forgás közben) mint amikor nyáron, bemelegszik az autó ajtaja és ilyen hülye, mélyes nyikorgása van, még mielőtt az ember befújná WD40-el... És egyre gyakrabban fordul elő... Ez mitől lehet? Az elején azt hittem, hogy az 1 hetes állás ártott meg a féktárcsának, és az adja ki a nagot. De így 2 hét elteltével egyre gyakoribb. És nem folyamatos, hanem hullámosan ritmikus. Ha kell töltök fel hanganyagot. Félek, nehogy valami nagy baj legyen vele, aztán nagy sebességnél beragadjon, vagy hasonlók.

Ötleteket várom szívélyesen.

Üdv.: Emunem
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #9819 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 19:57:23 »

Ma azt vettem észre, hogy intezívebb gyorsítároknál (1500tól) olyan hang jön az anyósülés elől mint amikor a ventilátor nagyobb fordulaton fújja a levegőt. Amint visszaveszem a gázt akkor abbahagyja. A kocsi nem füstöl, legalábbis tükörben nem látszódik. Egy helyben állva nem tudom reprodukálni a jelenséget. Egy helyben állva lepadlózva is csak egy nagyon pici fekete füstbamacs van, de tényleg pici, ami szerintem normális. Valakinek valami ötlet? Teljesítmény csökkenést nem nagyon tapasztaltam.

Úgy néz ki megvan a hang generálója. Mégpedig ez a szép, méretes repedés az EGR-re menő turbócsövön. rinya

Ami érdekes, hogy többen is említettétek, hogy kormolnia/füstölnie kellene a kocsinak. Ezt nem tapasztaltam. Az erővesztés szép fokozatosan jött elő. Esetleg valakinek nincs ilyen csöve eladó?
A másik dolog ami aggaszt egy picit, hogy szivárgást vettem észre a szervó-/vízpumpa szivattyű alján.

(Lehet, hogy nem a legtökéletesebb a kép - telóval készült)
Úgy gondolom, hogy víz ereszthet, mivel a tartályban a vízszint egy picit a min alá csökkent.
Ezt hogyan lehet orvosolni? Felújítható, vagy van valami tömítés ami meg szokta adni magát?
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #9820 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 20:12:57 »

nnna.szinte biztos volt.még mindig jobb 1 csövet cserélni,mint az elején amikor a turbóért paráztál. laugh
ez kb 16píz lesz.
A vízpuma meg még legalább 18...... Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90



E-mail
« Új hozzászólás #9821 Dátum: 2011.05.02 hétfő, 13:38:48 »

Sziasztok!

Nem rég lettem mondeo tulaj(október).
Vettünk egy 2005 2.2 mondeot. Egy olyan jelenséget vettem észre hogy: alapjárat ingadozik, de ez a fordulatszámjelzőn észre sem vehető, csak hallani mintha egy kis terhelést kapna.
Találkozott már valaki hasonlóval? Mi lehet ennek az oka?
Sokat olvastam itt a forumon az egr dugózást segíthet rajta?
Ill amire én gondolok az a szíjfeszítő, mert eléggé nyekken indításkor, illetve leállításkor.
Ha van valakinek valami tanácsa szívesen fogadom, mert ford témában nem nagyon vagyok otthon.

Köszönöm!

Tamás
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #9822 Dátum: 2011.05.02 hétfő, 13:51:06 »

Sziasztok!

Nem rég lettem mondeo tulaj(október).
Vettünk egy 2005 2.2 mondeot. Egy olyan jelenséget vettem észre hogy: alapjárat ingadozik, de ez a fordulatszámjelzőn észre sem vehető, csak hallani mintha egy kis terhelést kapna.
Találkozott már valaki hasonlóval? Mi lehet ennek az oka?
Sokat olvastam itt a forumon az egr dugózást segíthet rajta?
Ill amire én gondolok az a szíjfeszítő, mert eléggé nyekken indításkor, illetve leállításkor.
EGR dugó segíthet, de hibakódot fog dobálni, ha euro 3-as is és nagypapásan vezetsz, mint én  smile (Nekem előtte és most dugózás után sem ingadozik az alapjáratom)
Kapcsold ki és be a klímát? Na berreg vagy csendes? Ha berreg akkor biztosan szíjfeszítő és szabadonfutósítás segíthet a dolgon  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #9823 Dátum: 2011.05.02 hétfő, 15:44:08 »

EGR dugó segíthet, de hibakódot fog dobálni, ha euro 3-as is és nagypapásan vezetsz, mint én  smile (Nekem előtte és most dugózás után sem ingadozik az alapjáratom)
Kapcsold ki és be a klímát? Na berreg vagy csendes? Ha berreg akkor biztosan szíjfeszítő és szabadonfutósítás segíthet a dolgon  wave

Alapjárati ingadozást még okozhat a befrecskendező rendszer hibája is (porlasztócsúcs, magasnyomású szivattyú környéke).
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #9824 Dátum: 2011.05.02 hétfő, 17:42:39 »


A másik dolog ami aggaszt egy picit, hogy szivárgást vettem észre a szervó-/vízpumpa szivattyű alján.

(Lehet, hogy nem a legtökéletesebb a kép - telóval készült)
Úgy gondolom, hogy víz ereszthet, mivel a tartályban a vízszint egy picit a min alá csökkent.
Ezt hogyan lehet orvosolni? Felújítható, vagy van valami tömítés ami meg szokta adni magát?

Éppen két hete cseréltem a vízpumpámat. Kis sárgás elszíneződés látszott az alján. Érdemes időben cserélni, mert a szervó szivattyúban levő műanyag ricnis furatba csúszik be a tengelye és ha az beáll, akkor a szervónak is kampec. Érdekes, hogy nekem is 2004-es 115 lovas van. Egyszerre lett ez a hiba. Nálam 170 ezer van óra szerint.
Cromaxban vettem 20 ezerért Német gyártmányút.EZT.Fedéllel, tömítéssel együtt adják. Összerakásnál meg kell kenni a tengely véget, meg ahova becsúszik kenőanyaggal.Én vettem hozzá ilyet jó pénzért. Azt mondta az eladó srác, hogy eddig még senki nem rendelt náluk ilyet. Az ára miatt nem is csodálom. Valószínű, hogy van olcsóbb is. Nem tiszta szilikonzsír, hanem valami ragacsos keverék. Gondolom, hogy a víz ne mossa ki, ha baj van. Aztán, ha már bontva volt, akkor fagyálló, termosztát, szíj csere is megtörtént.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #9825 Dátum: 2011.05.02 hétfő, 20:02:11 »

Sziasztok!

Nem rég lettem mondeo tulaj(október).
Vettünk egy 2005 2.2 mondeot. Egy olyan jelenséget vettem észre hogy: alapjárat ingadozik, de ez a fordulatszámjelzőn észre sem vehető, csak hallani mintha egy kis terhelést kapna.
Találkozott már valaki hasonlóval? Mi lehet ennek az oka?
Sokat olvastam itt a forumon az egr dugózást segíthet rajta?
Ill amire én gondolok az a szíjfeszítő, mert eléggé nyekken indításkor, illetve leállításkor.
Ha van valakinek valami tanácsa szívesen fogadom, mert ford témában nem nagyon vagyok otthon.

Köszönöm!

Tamás
cserélj bronzkefét a generátorban! Wink wave
és szabadonfutósítsd a generátort! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
chopperes
Vendég
« Új hozzászólás #9826 Dátum: 2011.05.02 hétfő, 21:32:01 »

Szia Tamás!

Én is kb egy hónapja regisztráltam a fórumba ugyanilyen problémával. Igaz nekem 2,0 2007 verdám van.
Azóta sok hozzászólást kaptam és kiderítették a szerelők is, hogy porlasztó és magasnyomású csere kell.
Nem vagyok szakértő, csak a saját tapasztalataimat írom le.
 Remélem, h Neked nem ez a problémád lesz, ugyanis ez maxi-durván zsebbenyúlós sztori...
Állítólag az okozta, hogy egy alkalommal kis-üzemanyagkúton tankoltam - feltehetőleg koszos gázolajat...

üdv:
Tibi

Sziasztok!

Nem rég lettem mondeo tulaj(október).
Vettünk egy 2005 2.2 mondeot. Egy olyan jelenséget vettem észre hogy: alapjárat ingadozik, de ez a fordulatszámjelzőn észre sem vehető, csak hallani mintha egy kis terhelést kapna.
Találkozott már valaki hasonlóval? Mi lehet ennek az oka?
Sokat olvastam itt a forumon az egr dugózást segíthet rajta?
Ill amire én gondolok az a szíjfeszítő, mert eléggé nyekken indításkor, illetve leállításkor.
Ha van valakinek valami tanácsa szívesen fogadom, mert ford témában nem nagyon vagyok otthon.

Köszönöm!

Tamás
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9827 Dátum: 2011.05.02 hétfő, 21:55:52 »

Sziasztok!

Nem rég lettem mondeo tulaj(október).
Vettünk egy 2005 2.2 mondeot. Egy olyan jelenséget vettem észre hogy: alapjárat ingadozik, de ez a fordulatszámjelzőn észre sem vehető, csak hallani mintha egy kis terhelést kapna.
Találkozott már valaki hasonlóval? Mi lehet ennek az oka?
Sokat olvastam itt a forumon az egr dugózást segíthet rajta?
Ill amire én gondolok az a szíjfeszítő, mert eléggé nyekken indításkor, illetve leállításkor.
Ha van valakinek valami tanácsa szívesen fogadom, mert ford témában nem nagyon vagyok otthon.

Köszönöm!

Tamás
Pucold ki a MAF senzort.Másnéven légtömeg mérő a légszürőház végén van.YOUTUBE-n találsz róla videót.A szíjfeszítőnek hangja van ha terhelést kap szerinted az a generátorral függ össze ahogy ALF is mondta.Az EGR dugózásnál szívósort is kell pucolni azt se hagyd ki.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9828 Dátum: 2011.05.03 kedd, 08:57:27 »

Szia Tamás!

Én is kb egy hónapja regisztráltam a fórumba ugyanilyen problémával. Igaz nekem 2,0 2007 verdám van.
Azóta sok hozzászólást kaptam és kiderítették a szerelők is, hogy porlasztó és magasnyomású csere kell.
Nem vagyok szakértő, csak a saját tapasztalataimat írom le.
 Remélem, h Neked nem ez a problémád lesz, ugyanis ez maxi-durván zsebbenyúlós sztori...
Állítólag az okozta, hogy egy alkalommal kis-üzemanyagkúton tankoltam - feltehetőleg koszos gázolajat...

üdv:
Tibi

ehhez kell az is, hogy utángyártott gázolajszűrő legyen a rendszerben. Érdemes Motrocraft (bosch) szűrőt használni, vagy olyat, ami tudja a gyári specifikációt (2mikronos). Minden más esetben spórolsz pár eFt-ot a szűrőn aztán meg fizeted a porlasztó, nagynyomású cserét.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #9829 Dátum: 2011.05.03 kedd, 12:28:00 »

Szia Tamás!

Én is kb egy hónapja regisztráltam a fórumba ugyanilyen problémával. Igaz nekem 2,0 2007 verdám van.
Azóta sok hozzászólást kaptam és kiderítették a szerelők is, hogy porlasztó és magasnyomású csere kell.
Nem vagyok szakértő, csak a saját tapasztalataimat írom le.
 Remélem, h Neked nem ez a problémád lesz, ugyanis ez maxi-durván zsebbenyúlós sztori...
Állítólag az okozta, hogy egy alkalommal kis-üzemanyagkúton tankoltam - feltehetőleg koszos gázolajat...

üdv:
Tibi


Hogy koszos gázolajat tankoltál az egy dolog, de ettől nem megy tönkre a rendszer!
Ahogy Relhist is írta ehhez valami selejt szűrő kellett, hogy legyen az autódba.
Rengeteg piszok be tud jutni az üzemanyag tankba és a tartály kocsikba is a töltési technológia miatt. Általában mindenhol szabadon vannak a töltő pisztolyok és a tartálykocsi tömlővégei, így a széllel a portól kezdve a bogarakon át a falevélig bármi bejuthat (és be is jut) a tankodba, nem kell ahhoz koszos gázolajat tankolnod.
A vizezett gázolaj által okozott károkkal kapcsolatban is kicsit szkeptikus vagyok, mivel a gázolaj csak korlátozott mértékben keveredik a vízzel. Az a pár % amit ténylegesen old az nem hinném, hogy kárt tesz a rendszerben.
Ha pedig sok vizet kevernek bele az vagy a tankba vagy a szűrőbe kicsapódik.


Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #9830 Dátum: 2011.05.03 kedd, 12:52:00 »

Hogy koszos gázolajat tankoltál az egy dolog, de ettől nem megy tönkre a rendszer!
Ahogy Relhist is írta ehhez valami selejt szűrő kellett, hogy legyen az autódba.
Rengeteg piszok be tud jutni az üzemanyag tankba és a tartály kocsikba is a töltési technológia miatt. Általában mindenhol szabadon vannak a töltő pisztolyok és a tartálykocsi tömlővégei, így a széllel a portól kezdve a bogarakon át a falevélig bármi bejuthat (és be is jut) a tankodba, nem kell ahhoz koszos gázolajat tankolnod.
A vizezett gázolaj által okozott károkkal kapcsolatban is kicsit szkeptikus vagyok, mivel a gázolaj csak korlátozott mértékben keveredik a vízzel. Az a pár % amit ténylegesen old az nem hinném, hogy kárt tesz a rendszerben.
Ha pedig sok vizet kevernek bele az vagy a tankba vagy a szűrőbe kicsapódik.
Én meg nem régen olvastam egy adalékanyagon, hogy "gombátlanítja az üzemanyagtankot". Megkérdeztem egy ebben jártas embert, hogy mi a franctól lenne gomba a tankban, erre azt monta, hogy "szerves anyag a gázolaj is, gombásodik". Hát én nagyon meglepődtem...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #9831 Dátum: 2011.05.03 kedd, 15:11:40 »

Én meg nem régen olvastam egy adalékanyagon, hogy "gombátlanítja az üzemanyagtankot". Megkérdeztem egy ebben jártas embert, hogy mi a franctól lenne gomba a tankban, erre azt monta, hogy "szerves anyag a gázolaj is, gombásodik". Hát én nagyon meglepődtem...

Hogy a gázolaj szerves az lehet, de az nem gombásodik... az a bio összetevő miatt van. De csak is abban az esetben, ha nagyon magas a biodízel tartalma és persze nyári melegben.
A MOL nyáron már adalékolja a bio összetevőt (biocid), mert különben a gomba eltömíti a távvezetéki szűrőket.
Így nekünk nem valószínű, hogy szükségünk lesz erre az adalékra. 
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #9832 Dátum: 2011.05.03 kedd, 17:36:13 »

Úgy néz ki megvan a hang generálója. Mégpedig ez a szép, méretes repedés az EGR-re menő turbócsövön. rinya
Ami érdekes, hogy többen is említettétek, hogy kormolnia/füstölnie kellene a kocsinak. Ezt nem tapasztaltam. Az erővesztés szép fokozatosan jött elő. Esetleg valakinek nincs ilyen csöve eladó?
A másik dolog ami aggaszt egy picit, hogy szivárgást vettem észre a szervó-/vízpumpa szivattyű alján.
(Lehet, hogy nem a legtökéletesebb a kép - telóval készült)
Úgy gondolom, hogy víz ereszthet, mivel a tartályban a vízszint egy picit a min alá csökkent.
Ezt hogyan lehet orvosolni? Felújítható, vagy van valami tömítés ami meg szokta adni magát?


Szia!

Az én turbócsövemet az alábbi linken tudod megnézni. Csak egy ötlet!

http://mondeo.hu/index.php?topic=3161.msg514510#msg514510

Üdv: Laci
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
Quatro
Vendég
« Új hozzászólás #9833 Dátum: 2011.05.03 kedd, 19:43:17 »

Tisztelt márkatársak!

2003-as 2.0 TDci 115 Le, öt éve nyúzom 135.000 km. Sajnos a motor gyengélkedik, erősebb gázadásra kigyullad az izzítás jelző, hibakód olvasás során "1211 Rail nyomás tűréshatáron" és "P0251 Tüzelőanyag nyomásszabályozó funkció zavar" hibákat jelzett. Sajnos a gázolajszűrő csere és a porlasztó tisztító adalék sem okozott változást. Kérem, hogy akinek volt hasonló hibája tájékoztasson a hibaelhárítás körülményeiről a javítás áráról. Ha valaki Budapesten, Pest megyében megbízható profi szerelőt tud ajánlani azt is megköszönném.
Előre is köszönöm a segítséget.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #9834 Dátum: 2011.05.03 kedd, 20:01:38 »

Tisztelt márkatársak!

2003-as 2.0 TDci 115 Le, öt éve nyúzom 135.000 km. Sajnos a motor gyengélkedik, erősebb gázadásra kigyullad az izzítás jelző, hibakód olvasás során "1211 Rail nyomás tűréshatáron" és "P0251 Tüzelőanyag nyomásszabályozó funkció zavar" hibákat jelzett. Sajnos a gázolajszűrő csere és a porlasztó tisztító adalék sem okozott változást. Kérem, hogy akinek volt hasonló hibája tájékoztasson a hibaelhárítás körülményeiről a javítás áráról. Ha valaki Budapesten, Pest megyében megbízható profi szerelőt tud ajánlani azt is megköszönném.
Előre is köszönöm a segítséget.
kersd Németh Viktort a lurdyval szemben az auto fort-nál!
a nyomásszabályzó cserélhető,kb 40e ft.....
de esélyes a csúcsprobléma is...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Horsefly
Vendég
« Új hozzászólás #9835 Dátum: 2011.05.03 kedd, 21:53:06 »

Szisztok!

Mi a véleményetek a következőről?

http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1453495680

Mennyire gagyi gondolom utángyártott mind Huh?

udv
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9836 Dátum: 2011.05.03 kedd, 21:58:08 »

Tisztelt márkatársak!

2003-as 2.0 TDci 115 Le, öt éve nyúzom 135.000 km. Sajnos a motor gyengélkedik, erősebb gázadásra kigyullad az izzítás jelző, hibakód olvasás során "1211 Rail nyomás tűréshatáron" és "P0251 Tüzelőanyag nyomásszabályozó funkció zavar" hibákat jelzett. Sajnos a gázolajszűrő csere és a porlasztó tisztító adalék sem okozott változást. Kérem, hogy akinek volt hasonló hibája tájékoztasson a hibaelhárítás körülményeiről a javítás áráról. Ha valaki Budapesten, Pest megyében megbízható profi szerelőt tud ajánlani azt is megköszönném.
Előre is köszönöm a segítséget.
A p0251 általános üzemanyag rendszeri hiba, a 1211 pedig ennek a következménye, ha többször észleli az ecu.
A p0251-nek sok oka lehet, van hozzá hibakeresési leírás itt
levegősödés, szűkület, szivárgás, szabályozószelep hiba, szivattyú gond, porlasztó hiba lehet. Lépésenként kell kizárni a lehetőségeket.
Az enyémen pl. szivárgás miatt volt ilyen kód.

De hogy szűküljenek a lehetőségek: mivel gázadásra jelentkezik a hiba, a nyomásfelépüléssel lesz gond. Vagy alacsonyabb, vagy magasabb, mint kellene.
Ha alacsonyabb, akkor:
- ereszt valahol a rendszer
- rossz a szabályozó szelep
- rossz a szivattyú
- nincs elég üzemanyag (alacsony nyomású szakasz hiba)

Ha magas, akkor
- nem nyit a porlasztó, mikor kellene neki (ez egyenetlen járással párosulna)
- rossz a szabályozó szelep

Lehet még rail nyomás szenzor hiba, ez a nyomásértékből kiderül (fix 2000bar az érték ilyenkor)

A kérdés menet közbeni üzemanyag nyomás mérésével kis szerencsével eldönthető. A hibakódhoz kapcsolódó eltárolt értékek (freeze frame) elemzése is segíthet.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
teo
Vendég
« Új hozzászólás #9837 Dátum: 2011.05.03 kedd, 23:20:11 »

Szisztok!

Mi a véleményetek a következőről?

http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1453495680

Mennyire gagyi gondolom utángyártott mind Huh?

udv

Nagyjából ennyiért adja a nagyauto is.
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1611



« Új hozzászólás #9838 Dátum: 2011.05.04 szerda, 11:12:28 »

ehhez kell az is, hogy utángyártott gázolajszűrő legyen a rendszerben. Érdemes Motrocraft (bosch) szűrőt használni, vagy olyat, ami tudja a gyári specifikációt (2mikronos). Minden más esetben spórolsz pár eFt-ot a szűrőn aztán meg fizeted a porlasztó, nagynyomású cserét.
A nem gyári (értsd: nem Motorcraft logós) Bosch sem drága, sőt a Motorcraft logóshoz képest kifejezetten olcsó. Pl: http://www.fridcar.hu/autoalkatresz_cikkszam/2/105107/1/webaruhaz/ford/mondeo/2003/15493/szerviztermekek/uzemanyagszuro/ vagy ez http://www.fridcar.hu/autoalkatresz_cikkszam/2/116685/4_1_1/webaruhaz/ford/mondeo/2003/15493/szerviztermekek/uzemanyagszuro/

Az egyik magasabb, mint a másik. Nekem az alacsonyabb van benne azt hiszem.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #9839 Dátum: 2011.05.04 szerda, 11:26:48 »

Szia!

Az én turbócsövemet az alábbi linken tudod megnézni. Csak egy ötlet!

http://mondeo.hu/index.php?topic=3161.msg514510#msg514510

Üdv: Laci


Laci!

Én nemrég cseréltem ezt a csövet, de gondolkodom, hogy beszerzek én is egy fém csövet.
Igazából nekem egy olyan cső kellene ami, a szívósortól indul, tehát az EGR helyére lehetne közvetlen felcsavarozni és csak alul a coolernél lenne gumicső. Az EGR-t meg száműzném a vasból, úgy is dugózva van.
Nem tudom, mennyire ismered a szakit aki csinálta neked a csövet, de ha sűrűn találkozol vele, megkérdezhetnéd tőle, hogy tud-e és ha igen mennyiért .
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.04 szerda, 11:51:53 írta gtuby » Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #9840 Dátum: 2011.05.04 szerda, 11:29:48 »

Laci!

Én nemrég cseréltem ezt a csövet, de gondolkodom, hogy beszerzek én is egy fém csövet.
Igazából nekem egy olyan cső kellene ami, a szívósortól indul, tehát az EGR helyére lehetne közvetlen felcsavarozni és csak alul a coolernél lenne gumicső. Az EGR-t meg száműzném a vasból, úgy is dugózva van.
Nem tudom, mennyire ismered a szakit aki csinálta neked a csövet, de ha sűrűn találkozol vele, megkérdezhetnéd tőle, hogy tud-e és ha igen mennyiért ilyet.


Link, kattint, olvas. Utana jon a neheze: meg is ert! :-)

"Ez mindössze 4000Ft-ba fáj plusz egy 10perces műtét és megoldódik a probléma!
Ha valakit érdekel ilyen, készséggel állok rendelkezésre! Üdv, Laci."

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #9841 Dátum: 2011.05.04 szerda, 11:54:42 »

Link, kattint, olvas. Utana jon a neheze: meg is ert! :-)

"Ez mindössze 4000Ft-ba fáj plusz egy 10perces műtét és megoldódik a probléma!
Ha valakit érdekel ilyen, készséggel állok rendelkezésre! Üdv, Laci."

AndyA

Lehet, h én vagyok a hüle, de ezt nem értem miért írtad !!

vagy pont Te nem érted amit én írtam!  hehe

Nekem nem pont ugyan az a cső kell amit Ő linkelt! Nekem egy olyan ami az EGR-t is "kiiktatja", tehát csavaros felfogatású az egyik fele!  beka3
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9842 Dátum: 2011.05.04 szerda, 14:11:48 »

Lehet, h én vagyok a hüle, de ezt nem értem miért írtad !!

vagy pont Te nem érted amit én írtam!  hehe

Nekem nem pont ugyan az a cső kell amit Ő linkelt! Nekem egy olyan ami az EGR-t is "kiiktatja", tehát csavaros felfogatású az egyik fele!  beka3
az egr-re nálad nem megy csatlakozó??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #9843 Dátum: 2011.05.04 szerda, 14:13:09 »

az egr-re nálad nem megy csatlakozó??

vákumos, így nem hinném!
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9844 Dátum: 2011.05.04 szerda, 14:20:47 »

Ez engem is érdekelne.

Lehet, h én vagyok a hüle, de ezt nem értem miért írtad !!

vagy pont Te nem érted amit én írtam!  hehe

Nekem nem pont ugyan az a cső kell amit Ő linkelt! Nekem egy olyan ami az EGR-t is "kiiktatja", tehát csavaros felfogatású az egyik fele!  beka3
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9845 Dátum: 2011.05.04 szerda, 14:22:20 »

vákumos, így nem hinném!
nekem is vákumos,de van rajta egy csati is, ezért nem tudom kivágni Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #9846 Dátum: 2011.05.04 szerda, 14:27:14 »

vákumos, így nem hinném!
Nekem is vákumos és van csati. Itt egy kép:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Ezért van még a helyén az EGR.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9847 Dátum: 2011.05.04 szerda, 14:28:52 »

Nekem is vákumos és van csati. Itt egy kép:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Ezért van még a helyén az EGR.
nekem is ilyen eljen

csak amikor takarítottam, akkor kicsit összefogdostam így nekem fekte lett hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #9848 Dátum: 2011.05.04 szerda, 14:30:40 »

nekem is ilyen eljen

csak amikor takarítottam, akkor kicsit összefogdostam így nekem fekte lett hehe
Nekem nem volt nagyon retkes a belseje, mert sokat pályázok. Nem is kellett takarítani.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9849 Dátum: 2011.05.04 szerda, 14:46:55 »

Nekem nincs csatlakozó.
És csak azért van még a helyén, mert nincs olyan csövem amivel ki tudnám helyettesíteni.

nekem is ilyen eljen

csak amikor takarítottam, akkor kicsit összefogdostam így nekem fekte lett hehe
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Oldalak: 1 ... 190 191 192 193 194 195 196 [197] 198 199 200 201 202 203 204 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.